Meille on tulossa Vihreitten toimesta EU-maiden ja maailman tiukin ilmastolaki,
jonka uusi hallitus runnoo lähitulevaisuudessa voimaan.
Mitä se tuo meille kansalaisille: Sähkön hinta saattaa nousta ainakin 50% nykyisestä, polttoaineverotusta lisätään, bensaan ja dieseliin 15-20 snt/litra ja kilometrimaksut autoille jne, myös puun poltosta tulee joku Vihreitten keksimä hiukkaspäästövero. Vihreät ovat maamme tuhoonviejiä ja heidän vaaleissa saamasta rökäletappiosta huolimatta he pääsevät sittenkin uudessa hallituksessa tuhoamaan maamme, köyhyys lisääntyy, leipäjonot pitenevät ja kansa kärsii.
Vihreät ja ilmastolaki, mitä on nyt tulossa?
3
68
Vastaukset
- lisämaksuja??
Leikatulla eläkkeellä kärvisteleville eläkeläisille lisää veroja?
- Ei enää alistu
Totta puhelet sinä viisauden esimerkki, mutta niin vaan on, kun meillä on nämä Vihreät maanparantajat. Mitä taas näimmekään, kun vihreät menevät hallitukseen niin taas saadaan nähdä sinnemäen vaikeaa naaman vääntelyä kuin hänellä olisi kalaruoto kitusissaan. Vai johtuuko naaman vääntely siitä, kun hän valehtelee enemmän kuin sielu sallii. Vihreät on myös melkoinen pellepuolue yhdessä RKP:n pettereitten kanssa ne kuuluvat samaan politrukki toimintaan vahdatessaan köyhää
kansaamme. - Epäilevä asukki
Ei enää alistu kirjoitti:
Totta puhelet sinä viisauden esimerkki, mutta niin vaan on, kun meillä on nämä Vihreät maanparantajat. Mitä taas näimmekään, kun vihreät menevät hallitukseen niin taas saadaan nähdä sinnemäen vaikeaa naaman vääntelyä kuin hänellä olisi kalaruoto kitusissaan. Vai johtuuko naaman vääntely siitä, kun hän valehtelee enemmän kuin sielu sallii. Vihreät on myös melkoinen pellepuolue yhdessä RKP:n pettereitten kanssa ne kuuluvat samaan politrukki toimintaan vahdatessaan köyhää
kansaamme.Suomi kulkee nyt tuhon tiellä.
Kokoomuksen eli RKP:n alaisuudessa diktatoorisesti johtaman sateenkaarihallituksen kausi loppuu täysin sekasortoisesti ja uudet vaalit on tulossa.
Vaaleissa hävinneet eivät ole kansan valinta ja sen sanoo jo järkikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473