Poistin sen äsken syrjivän saatteen niin ikään sisältäneen aloituksen mukana.
Postaus on osoitus siitä, että syrjijät eivät kohdista laittomuuksiaan useinkaan vain yhteen kohteeseen - vaan empatian puutetta ja ilkeyttä kylvetään kritiikittä joka puolelle.
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/05/homojen_mielenosoituksesta_iso_kahakka_moskovassa_2627155.html
Homot, maahanmuuttajat - olette kansakunnan suojeluksessa.
Homofobit, rasistit - ette ole.
Julkaisen suoranaisesti palstalle kuulumattoman linkin
241
658
Vastaukset
- mieti tätä
Kannatan tekoasi!
Ja toivon vasta-argumentteja niiltä, jotka miikkojaan jakavat.
Pelkkä nenännyrpistys ei vie mitään eteenpäin.Viisas mies kirjoitti:
Tämä - ei ole argumentti...!
- onpas
Mover kirjoitti:
Tämä - ei ole argumentti...!
todistaa, ettei höpinäsi ole tässäkään asiassa ainoa totuus - eikä vastakkainen mielipide ole sen huonompi kuin sinunkaan.
onpas kirjoitti:
todistaa, ettei höpinäsi ole tässäkään asiassa ainoa totuus - eikä vastakkainen mielipide ole sen huonompi kuin sinunkaan.
En ollenkaan syötä juttuani muille letkuruokintana - päinvastoin - odottaisin, että joku kommentoisi - vastaan tai myötä...?
Että siis - missä se "mielipide" on - minä osain lukea vain arvion "viisas mies" (viitaten nähtävästi Berlusconiin ja juttuun) - mutta ilman perusteluja...?!- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Tämä - ei ole argumentti...!
eikä ne kansakunnan suojeluksessa ole vaan vauhkojen hyysäreiden jotka ovat onnistuneet tekemään pykäliä lain säädäntöön . pykälät saadaan vauhdikkaaammin korjattua kuin ne on lakiin huijaamalla saatu.
- No kommentoidaan...
Mover kirjoitti:
En ollenkaan syötä juttuani muille letkuruokintana - päinvastoin - odottaisin, että joku kommentoisi - vastaan tai myötä...?
Että siis - missä se "mielipide" on - minä osain lukea vain arvion "viisas mies" (viitaten nähtävästi Berlusconiin ja juttuun) - mutta ilman perusteluja...?!Tuosta tosiaan voisi hieman kommentoida, kysehän on Venäjästä, siellä on ollut kaikenlaista, myös samanlainen kristillinen näkemys aikoinaan kuin täälläkin aiheesta, eihän siitä niin kovin pitkää aikaa ole täälläkään.
Mutta Venäjällä on jotain muutakin, he kokeilivat ja kokivat 90-luvun alussa länsimaisia oppeja ja jotka romuttivat käytännössä koko Venäjän talouden ja sosiaalisen yhteiskunnan, entinen presidenttiehdokas Sergei Glazyev kirjoitti tapahtumista kirjankin "Genocide: Russia and the New World Order.". Venäjällä suututtiin ja kyllästyttiinkin ns. länsimaiseen "hapatukseen" aika pitkälti, eli monien mielestä lännestä ei tule kuin huonoja ja hyvin huonoja asioita sekä tapoja.
Läsimaat nyt sattuvat tukemaan rahallisestikin erilaisia kumouksellisia ryhmiä ja mielenosoituksia venäjällä, toiminnan nimi on usein NGO-toiminta, ihmisoikeuksia ja sen sellaista, niiden varjolla sitten muutakin, homma on aika pitkälti jopa laitonta, ulkomaisen rahan ottaminen poliittisiin tarkoituksiin kun on monen muun maan tapaan kiellettyä toimintaa, näin on myös useissa länsimaissa. Soros tiemmä tukee näitä gay-miekkareita: "The Puppeteer Behind Obama: George Soros"
Venäjällä ns. vanhakantainen ajattelu on vielä laajalti voimissaan, linkeistä voit itse katsoa aivan sivistyneistönkin tekstiä perheestä ja homokysymyksestä ja varsinkin ajattelua Euroopasta kakkoslinkissä ;-) jos ei kieli ole tuttu Google kääntäjä auttaa melko hyvin.
http://www.guru4.narod.ru/cnol1.htm
http://www.guru4.narod.ru/gom.htm
Kuten aiemmin todettu Venäjällä netti on vielä melko vapaa... No kommentoidaan... kirjoitti:
Tuosta tosiaan voisi hieman kommentoida, kysehän on Venäjästä, siellä on ollut kaikenlaista, myös samanlainen kristillinen näkemys aikoinaan kuin täälläkin aiheesta, eihän siitä niin kovin pitkää aikaa ole täälläkään.
Mutta Venäjällä on jotain muutakin, he kokeilivat ja kokivat 90-luvun alussa länsimaisia oppeja ja jotka romuttivat käytännössä koko Venäjän talouden ja sosiaalisen yhteiskunnan, entinen presidenttiehdokas Sergei Glazyev kirjoitti tapahtumista kirjankin "Genocide: Russia and the New World Order.". Venäjällä suututtiin ja kyllästyttiinkin ns. länsimaiseen "hapatukseen" aika pitkälti, eli monien mielestä lännestä ei tule kuin huonoja ja hyvin huonoja asioita sekä tapoja.
Läsimaat nyt sattuvat tukemaan rahallisestikin erilaisia kumouksellisia ryhmiä ja mielenosoituksia venäjällä, toiminnan nimi on usein NGO-toiminta, ihmisoikeuksia ja sen sellaista, niiden varjolla sitten muutakin, homma on aika pitkälti jopa laitonta, ulkomaisen rahan ottaminen poliittisiin tarkoituksiin kun on monen muun maan tapaan kiellettyä toimintaa, näin on myös useissa länsimaissa. Soros tiemmä tukee näitä gay-miekkareita: "The Puppeteer Behind Obama: George Soros"
Venäjällä ns. vanhakantainen ajattelu on vielä laajalti voimissaan, linkeistä voit itse katsoa aivan sivistyneistönkin tekstiä perheestä ja homokysymyksestä ja varsinkin ajattelua Euroopasta kakkoslinkissä ;-) jos ei kieli ole tuttu Google kääntäjä auttaa melko hyvin.
http://www.guru4.narod.ru/cnol1.htm
http://www.guru4.narod.ru/gom.htm
Kuten aiemmin todettu Venäjällä netti on vielä melko vapaa...Ei kenellekään meistä ole epäselvää, että ne suuret toiveet, jotka Neuvostoliiton romahtamisen jälkeiseen aikaan liittyivät toteutuivat aika pieneltä osaltaan.
Venäläiset itse toivoivat, Jeltsiniln johdattavan Venäjän oikeudenmukaisempaan ja kansanvaltaiseen yhteiskuntaan. En usko, että venäläiset olisivat kieltäytyneet elämänmuodosta, jota läntisessä Euroopassa näkivät?
Edellä toivottua kehitystä ei kuitenkaan tapahtunut. Paljolti varmaan uuteen tilanteeseen aivan liian raakileen ja osin sopimattomankin hallintokoneiston myötävaikutuksella liian harvat kykenivät hetksessä valtaamaan elinkeinoelämän oligopoleiksi, jossa pikemmin ulosmitattiin kansakunnan varantoja kuin jaettiin oikeudenmukaisemmin, saati hallitummin, saati koko kansakuntaa hyödyttävämmin.
Se, mikä tuossa kansassa on homofobista ja rasistista, ei siis liene yhteydessä sen kansanvallan ja oikeudenmukaisuuden kaipuun kanssa, vaan tapahtuu osaltaan ehkäpä juuri merkkinä siitä, että unelmat eivät ole täyttyneet.- mieti tätä
No kommentoidaan... kirjoitti:
Tuosta tosiaan voisi hieman kommentoida, kysehän on Venäjästä, siellä on ollut kaikenlaista, myös samanlainen kristillinen näkemys aikoinaan kuin täälläkin aiheesta, eihän siitä niin kovin pitkää aikaa ole täälläkään.
Mutta Venäjällä on jotain muutakin, he kokeilivat ja kokivat 90-luvun alussa länsimaisia oppeja ja jotka romuttivat käytännössä koko Venäjän talouden ja sosiaalisen yhteiskunnan, entinen presidenttiehdokas Sergei Glazyev kirjoitti tapahtumista kirjankin "Genocide: Russia and the New World Order.". Venäjällä suututtiin ja kyllästyttiinkin ns. länsimaiseen "hapatukseen" aika pitkälti, eli monien mielestä lännestä ei tule kuin huonoja ja hyvin huonoja asioita sekä tapoja.
Läsimaat nyt sattuvat tukemaan rahallisestikin erilaisia kumouksellisia ryhmiä ja mielenosoituksia venäjällä, toiminnan nimi on usein NGO-toiminta, ihmisoikeuksia ja sen sellaista, niiden varjolla sitten muutakin, homma on aika pitkälti jopa laitonta, ulkomaisen rahan ottaminen poliittisiin tarkoituksiin kun on monen muun maan tapaan kiellettyä toimintaa, näin on myös useissa länsimaissa. Soros tiemmä tukee näitä gay-miekkareita: "The Puppeteer Behind Obama: George Soros"
Venäjällä ns. vanhakantainen ajattelu on vielä laajalti voimissaan, linkeistä voit itse katsoa aivan sivistyneistönkin tekstiä perheestä ja homokysymyksestä ja varsinkin ajattelua Euroopasta kakkoslinkissä ;-) jos ei kieli ole tuttu Google kääntäjä auttaa melko hyvin.
http://www.guru4.narod.ru/cnol1.htm
http://www.guru4.narod.ru/gom.htm
Kuten aiemmin todettu Venäjällä netti on vielä melko vapaa...Olet siinä suhteessa oikeassa että Venäjä ei todellakaan ole eurooppalainen maa. Kun Se sitten joutui luopumaan Nikolai toisesta niin maahan tuli todellinen " työtätekevän luokan yksinvalta" ja maassa me kaikki yhä hullummaksi.
Kun Gorba kupsasti maa alkoi avautua länteen ja ateistinen maa sai tulvahtaen mitä kummallisimpia uskontojen myyjiä. Siinä pyörityksessä Venäjän ortodoksinen kirkko oli hätää kärsimässä kunnes tilanteet tasaantui.
Moraalille tämä merkitsee sitä, että kirkkko pitää hyvin tiukkaa kuria ja vaatii että kaikkinainen ei-kristillinen meno pitää juuri pois. Homous ja juutalaiset on ne selkemmät asiat jotka saavat tässä kisassa ensimmäisenä tuntea mistä puhaltaa. Vaikka homot tai juutalaiset eivät olisi tehneet mitään niin vanha ja uusi syntipukkiajattelu jyllää.
Soroksessa näkyy yhdistyvän kaksi puolta: juutalaisuus ja ihmisoikeusasioiden tukeminen.
Vanhakantaisuus ei voi olla itsetarkoitus ja siksi on pakko sielläkin aloittaa opettelemaan sietämään vähemmistöjä. - Syrjintää
Mover kirjoitti:
Ei kenellekään meistä ole epäselvää, että ne suuret toiveet, jotka Neuvostoliiton romahtamisen jälkeiseen aikaan liittyivät toteutuivat aika pieneltä osaltaan.
Venäläiset itse toivoivat, Jeltsiniln johdattavan Venäjän oikeudenmukaisempaan ja kansanvaltaiseen yhteiskuntaan. En usko, että venäläiset olisivat kieltäytyneet elämänmuodosta, jota läntisessä Euroopassa näkivät?
Edellä toivottua kehitystä ei kuitenkaan tapahtunut. Paljolti varmaan uuteen tilanteeseen aivan liian raakileen ja osin sopimattomankin hallintokoneiston myötävaikutuksella liian harvat kykenivät hetksessä valtaamaan elinkeinoelämän oligopoleiksi, jossa pikemmin ulosmitattiin kansakunnan varantoja kuin jaettiin oikeudenmukaisemmin, saati hallitummin, saati koko kansakuntaa hyödyttävämmin.
Se, mikä tuossa kansassa on homofobista ja rasistista, ei siis liene yhteydessä sen kansanvallan ja oikeudenmukaisuuden kaipuun kanssa, vaan tapahtuu osaltaan ehkäpä juuri merkkinä siitä, että unelmat eivät ole täyttyneet.Miksi sallit ja jopa palvot kaikkia kulkueita ja mielenosoituksia, joissa homot, maahanmuuttajat, mustat jne. puolustavat oikeuksiaan (gay pride, black pride). Jos valkoinen hetero tekee saman, vannoo kulkueissa valkoisen rodun ja heterouden nimeen, niin siitä tulee rasistinen mielenosoitus. Valitettavasti tämä ei mene minun jakeluuni. Toiset saavat olla ylpeitä ja vaatia, mutta toisten pitää hävetä ja olla hiljaa ja ottaa vastaan, mitä annetaan. Tämä on ihmisten eriarvoistamista ja syrjivää. Enemmistön on aika marssia esiin ja vaatia kunnioitusta, myös itselleen. Perussuomalaiset ovat julistuksessaasn täysin oikeassa. Valinnan ensisijainen kriteeri tulee olla pätevyys ja sopivuus eikä se, että kuuluu johonkin vähemmistöön. Vähemmistöjä ei saa syrjiä, tietenkään, muttei niitä saa laittaa perusteettomasti jonon kärkeenkään (ruotsikieliset, maahanmuuttjat). Homot eivät ole saaneet vielä tällaista asemaa, mutta kyllä sekin seuraavan neljän vuoden aikana tulee. Jokaisella työpaikalla ja opiskelupaikalla pitäöä olla määrätty määrä homoja, vaikka väkisin.
- - mutta
Syrjintää kirjoitti:
Miksi sallit ja jopa palvot kaikkia kulkueita ja mielenosoituksia, joissa homot, maahanmuuttajat, mustat jne. puolustavat oikeuksiaan (gay pride, black pride). Jos valkoinen hetero tekee saman, vannoo kulkueissa valkoisen rodun ja heterouden nimeen, niin siitä tulee rasistinen mielenosoitus. Valitettavasti tämä ei mene minun jakeluuni. Toiset saavat olla ylpeitä ja vaatia, mutta toisten pitää hävetä ja olla hiljaa ja ottaa vastaan, mitä annetaan. Tämä on ihmisten eriarvoistamista ja syrjivää. Enemmistön on aika marssia esiin ja vaatia kunnioitusta, myös itselleen. Perussuomalaiset ovat julistuksessaasn täysin oikeassa. Valinnan ensisijainen kriteeri tulee olla pätevyys ja sopivuus eikä se, että kuuluu johonkin vähemmistöön. Vähemmistöjä ei saa syrjiä, tietenkään, muttei niitä saa laittaa perusteettomasti jonon kärkeenkään (ruotsikieliset, maahanmuuttjat). Homot eivät ole saaneet vielä tällaista asemaa, mutta kyllä sekin seuraavan neljän vuoden aikana tulee. Jokaisella työpaikalla ja opiskelupaikalla pitäöä olla määrätty määrä homoja, vaikka väkisin.
miksi meidän valkoisten heteromiesten, joilla on kaikki oikeudet, pitäisi marssia oikeuksiemme puolesta? En minä ole koskaan saanut turpiin vain siksi että olen valkoinen heteromies. Valitettavasti en voi sanoa kaikista homoista ja mustista samaa. Jos voisin, pitäisin minäkin heidän marssejaan turhina.
Syrjintää kirjoitti:
Miksi sallit ja jopa palvot kaikkia kulkueita ja mielenosoituksia, joissa homot, maahanmuuttajat, mustat jne. puolustavat oikeuksiaan (gay pride, black pride). Jos valkoinen hetero tekee saman, vannoo kulkueissa valkoisen rodun ja heterouden nimeen, niin siitä tulee rasistinen mielenosoitus. Valitettavasti tämä ei mene minun jakeluuni. Toiset saavat olla ylpeitä ja vaatia, mutta toisten pitää hävetä ja olla hiljaa ja ottaa vastaan, mitä annetaan. Tämä on ihmisten eriarvoistamista ja syrjivää. Enemmistön on aika marssia esiin ja vaatia kunnioitusta, myös itselleen. Perussuomalaiset ovat julistuksessaasn täysin oikeassa. Valinnan ensisijainen kriteeri tulee olla pätevyys ja sopivuus eikä se, että kuuluu johonkin vähemmistöön. Vähemmistöjä ei saa syrjiä, tietenkään, muttei niitä saa laittaa perusteettomasti jonon kärkeenkään (ruotsikieliset, maahanmuuttjat). Homot eivät ole saaneet vielä tällaista asemaa, mutta kyllä sekin seuraavan neljän vuoden aikana tulee. Jokaisella työpaikalla ja opiskelupaikalla pitäöä olla määrätty määrä homoja, vaikka väkisin.
Koska valkoisen rodun ja heterouden nimissä marssiva porukka ei puolusta mitään - he vastustava - erimielisiä.
Tätä ei homokulkue tee.
Ok?- mutta kirjoitti:
miksi meidän valkoisten heteromiesten, joilla on kaikki oikeudet, pitäisi marssia oikeuksiemme puolesta? En minä ole koskaan saanut turpiin vain siksi että olen valkoinen heteromies. Valitettavasti en voi sanoa kaikista homoista ja mustista samaa. Jos voisin, pitäisin minäkin heidän marssejaan turhina.
Asia on nyt kyllä justiin noin.
- BB
- mutta kirjoitti:
miksi meidän valkoisten heteromiesten, joilla on kaikki oikeudet, pitäisi marssia oikeuksiemme puolesta? En minä ole koskaan saanut turpiin vain siksi että olen valkoinen heteromies. Valitettavasti en voi sanoa kaikista homoista ja mustista samaa. Jos voisin, pitäisin minäkin heidän marssejaan turhina.
"miksi meidän valkoisten heteromiesten, joilla on kaikki oikeudet"
Käsittääkseni mustalla heteromiehellä on enemmän oikeuksia
Esim:Tukiaisia ja joissain työpaikoissa menee valkoisen edelle. BB kirjoitti:
"miksi meidän valkoisten heteromiesten, joilla on kaikki oikeudet"
Käsittääkseni mustalla heteromiehellä on enemmän oikeuksia
Esim:Tukiaisia ja joissain työpaikoissa menee valkoisen edelle.Ota yhteyttä KANSANEDUSTAJAASI.
Mitä ihmettä täällä rasismipalstalla kirjoittelet?- BB
Mover kirjoitti:
Ota yhteyttä KANSANEDUSTAJAASI.
Mitä ihmettä täällä rasismipalstalla kirjoittelet?Oletin että toisen suosiminen ihonvärin perusteella on rasismia,ei tainnut
sitten ollakkaan. - - mutta
BB kirjoitti:
"miksi meidän valkoisten heteromiesten, joilla on kaikki oikeudet"
Käsittääkseni mustalla heteromiehellä on enemmän oikeuksia
Esim:Tukiaisia ja joissain työpaikoissa menee valkoisen edelle.Ike on valkoinen heteromies, ja sillä on ollut enemmän tuksuja kuin Keskisellä
- on se, mutta
BB kirjoitti:
Oletin että toisen suosiminen ihonvärin perusteella on rasismia,ei tainnut
sitten ollakkaan.sellaista ei tapahdu - mikäli siis viittaat tällä niin sanottuun positiiviseen syrjintään. Se tarkoittaa vain sitä, että jos on kaksi yhtä pätevää hakijaa, niin sitten valitaan se ulkomaalaistaustainen. Pätevämmän ohi ei siis pääse.
BB kirjoitti:
Oletin että toisen suosiminen ihonvärin perusteella on rasismia,ei tainnut
sitten ollakkaan.Mitä sinä jankutat.
Jos olet sitä mieltä, että tapahtuu syrjintää, niin valitus hallintoon.- BB
Mover kirjoitti:
Mitä sinä jankutat.
Jos olet sitä mieltä, että tapahtuu syrjintää, niin valitus hallintoon.Ei tarvi enää,joku jo vastasi asiallisesti.
- Ratkaiseva tekijä
Mover kirjoitti:
Mitä sinä jankutat.
Jos olet sitä mieltä, että tapahtuu syrjintää, niin valitus hallintoon.tuossa on juuri se, mitä ei sinun ja muutaman muun heikkolahjaisen mielestä ei ole.
-mutta, erthän sinä sitä tajua, vitun luupää. - suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Ota yhteyttä KANSANEDUSTAJAASI.
Mitä ihmettä täällä rasismipalstalla kirjoittelet?kyllä sinä olet typerä.tiedät varsin hyvin että yksittäinen kansanedustaja ei voi tehdä yhtään mitään.
sen sijaan jos saadaan kaikki palstalaiset kokoon jotka ovat kyllästyneet vittuiluusi ja
palstan tekopyhään asennoitumiseen, kokoon saataisiin melkoinen joukko.
saataisiin varmasti sellaisiakin jotka pystyvät suoraan toimintaan kaikilla mahdollisilla tavoilla esim. putkityökaluilla. tällainen kansanliike pystyy muuttamaan sääntöjä jonkunverran , usko pois on kokemusta. - Don't be Fooled
mieti tätä kirjoitti:
Olet siinä suhteessa oikeassa että Venäjä ei todellakaan ole eurooppalainen maa. Kun Se sitten joutui luopumaan Nikolai toisesta niin maahan tuli todellinen " työtätekevän luokan yksinvalta" ja maassa me kaikki yhä hullummaksi.
Kun Gorba kupsasti maa alkoi avautua länteen ja ateistinen maa sai tulvahtaen mitä kummallisimpia uskontojen myyjiä. Siinä pyörityksessä Venäjän ortodoksinen kirkko oli hätää kärsimässä kunnes tilanteet tasaantui.
Moraalille tämä merkitsee sitä, että kirkkko pitää hyvin tiukkaa kuria ja vaatii että kaikkinainen ei-kristillinen meno pitää juuri pois. Homous ja juutalaiset on ne selkemmät asiat jotka saavat tässä kisassa ensimmäisenä tuntea mistä puhaltaa. Vaikka homot tai juutalaiset eivät olisi tehneet mitään niin vanha ja uusi syntipukkiajattelu jyllää.
Soroksessa näkyy yhdistyvän kaksi puolta: juutalaisuus ja ihmisoikeusasioiden tukeminen.
Vanhakantaisuus ei voi olla itsetarkoitus ja siksi on pakko sielläkin aloittaa opettelemaan sietämään vähemmistöjä."Soroksessa näkyy yhdistyvän kaksi puolta...ihmisoikeusasioiden tukeminen."
Melkoisen yksipuolisesti ajateltuna noin se voisi ollakin, mutta asioissa on muitakin ulottuvuuksia ja tekijöitä, jota lainaus Wikipedian artikkelista hieman valaisee:
"Freedom Housea rahoittavat lukuiset säätiöt, kuten Lynde and Harry Bradley Foundation, Sarah Scaife Foundation ja Soros Foundation. Se saa 2/3 tuloistaan Yhdysvaltain hallitukselta, National Endowment for Democracyn, USAIDin ja sisäministeriön kautta.[2] Läheisistä yhteyksistä USA:n hallintoon johtuen mm. Noam Chomsky ja Edward S. Herman kritisoivat kirjassaan Manufacturing Consent _Freedom Housen suhtautuvan arvioitaviin maihin sen peruseella ovatko ne hyödyksi USA:n intresseille._ Räikeimpänä esimerkkinä Chomsky ja Herman pitävät sitä, kun Freedom House kuvaili San Salvadoria 1980-luvulla hallinneen ja omia kansalaisiaan murhanneen hallinnon järjestämiä vaaleja "ihailtavaksi".[3]
The Financial Timesin mukaan Freedom House on yksi järjestöistä, jotka Yhdysvaltain hallinto on valinnut samaan rahoitusta "salaisiin tehtäviin" ('clandestine activities') Iranissa."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Freedom_House'
Mitä taas tulee kyseiseen National Endowment for Democracy järjestöön, siitä enemmän:
"Don't be Fooled: The National Endowment for Democracy - It's NOT About Democracy"
http://www.iefd.org/articles/dont_be_fooled.php - eihän
onpas kirjoitti:
todistaa, ettei höpinäsi ole tässäkään asiassa ainoa totuus - eikä vastakkainen mielipide ole sen huonompi kuin sinunkaan.
tässä mielipiteestä ole kysymys, eilen uutisissa nähtiin että poliisi valvoi mielenosoittajien turvallisuutta. Asia on siis juuri niin kuin Mover sanoi ja niinhän sen kuuluukin olla. Semmoista jytkyä ei tulekaan joka länsimaiset arvot romuttaisi.
- RStoner
on se, mutta kirjoitti:
sellaista ei tapahdu - mikäli siis viittaat tällä niin sanottuun positiiviseen syrjintään. Se tarkoittaa vain sitä, että jos on kaksi yhtä pätevää hakijaa, niin sitten valitaan se ulkomaalaistaustainen. Pätevämmän ohi ei siis pääse.
"Positiivista" syrjintää toteutetaan työhönoton lisäksi koulutuksessa, terveydenhuollossa ja koulutuksessa.
Koskaan ei saisi unohtaa tätä laillistetun rotusorron monimuotoisuutta ja laajuutta.
"Positiivinen" syrjintä on aina viharikos. - RStoner
Mover kirjoitti:
Koska valkoisen rodun ja heterouden nimissä marssiva porukka ei puolusta mitään - he vastustava - erimielisiä.
Tätä ei homokulkue tee.
Ok?"Koska valkoisen rodun ja heterouden nimissä marssiva porukka ei puolusta mitään - he vastustava - erimielisiä.
Tätä ei homokulkue tee.
Ok? "
Kylläpä oli aikamoinen toteamus - vaikuttaa aika ilkeältä suhtautumiselta valkoihoisiin heteroihin.
Jos valkoihoisten heteromiesten kulkue vaatii tasa-arvoa kaikenlaisten kiintiöiden ja syrjintäkoneistojen sijaan, he todellakin vastustavat - syrjintää.
Miksi kaikilla muilla ihmisryhmillä saa olla etujärjestöjä, mutta valkoihoisten heterojen kohdalla etujärjestö koetaan niin vastenmieliseksi?
Miksi pyritään tässäkin asiassa sortamaan ja eriarvoistamaan?
Valkoihoiset heteromiehet tarvitsevat oman etujärjestön ja kulkueen!
Loppu syrjinnälle ja viharikoksille valkoihoisia heteromiehiä vastaan! RStoner kirjoitti:
"Koska valkoisen rodun ja heterouden nimissä marssiva porukka ei puolusta mitään - he vastustava - erimielisiä.
Tätä ei homokulkue tee.
Ok? "
Kylläpä oli aikamoinen toteamus - vaikuttaa aika ilkeältä suhtautumiselta valkoihoisiin heteroihin.
Jos valkoihoisten heteromiesten kulkue vaatii tasa-arvoa kaikenlaisten kiintiöiden ja syrjintäkoneistojen sijaan, he todellakin vastustavat - syrjintää.
Miksi kaikilla muilla ihmisryhmillä saa olla etujärjestöjä, mutta valkoihoisten heterojen kohdalla etujärjestö koetaan niin vastenmieliseksi?
Miksi pyritään tässäkin asiassa sortamaan ja eriarvoistamaan?
Valkoihoiset heteromiehet tarvitsevat oman etujärjestön ja kulkueen!
Loppu syrjinnälle ja viharikoksille valkoihoisia heteromiehiä vastaan!Vaaditko seuraavaksi loppua kultaisen kädenpuristuksen saaneiden pörssiyhtioiden johtajien syrjinnälle?
- niin sanottu
RStoner kirjoitti:
"Positiivista" syrjintää toteutetaan työhönoton lisäksi koulutuksessa, terveydenhuollossa ja koulutuksessa.
Koskaan ei saisi unohtaa tätä laillistetun rotusorron monimuotoisuutta ja laajuutta.
"Positiivinen" syrjintä on aina viharikos.positiivinen syrjintä on kai saanut huonon maineensa siitä, että se on niin huono käännös. Progressiivinen verotuskin on tätä positiivista syrjintää, ja jos ihmiset tajuaisivat tämän, he eivät olisi niin vauhkoja asiasta.
- imaami-jeesus
Mover kirjoitti:
Ota yhteyttä KANSANEDUSTAJAASI.
Mitä ihmettä täällä rasismipalstalla kirjoittelet?kusen joukkosi päälle
- 11asd
- mutta kirjoitti:
miksi meidän valkoisten heteromiesten, joilla on kaikki oikeudet, pitäisi marssia oikeuksiemme puolesta? En minä ole koskaan saanut turpiin vain siksi että olen valkoinen heteromies. Valitettavasti en voi sanoa kaikista homoista ja mustista samaa. Jos voisin, pitäisin minäkin heidän marssejaan turhina.
Näinhän se on
Kerro miksi samanlaista suojelua ja julkisuutta (kuin homoille ja pakolaisille) ei tarjota vaikkapa sadomasokisteilla ja suomalaisille köyhyysrajan alapuolella eläville kansalaisille?
Mover kirjoitti:
Milloin köyhiä tai sm:läisiä on esimerkiksi sumutettu spreillä silmiin?
Puhutko nyt jostain yksittäistapauksesta?
Köyhiä ei sumuteta spreillä silmiin vaan sinne kustaan, tosin ei pakolaisten toimesta vaan valtaapitävien. SM tyypit luultavasti pitäisivät siitä suihkuttelusta.
Mutta joka tapauksessa, miksi ihmeessä pitää pitää niin paljon ääntä seksuaalisesta suuntautuneisuudestaan? Ihmeellistä meuhkaamista ja oikeuksien vaatimista vain sen vuoksi. Sama huomio fetisseistä nauttiville, SM-väelle, transvestiiteille, hinteille (eri asia kuin homo), paljastelijoille ja muille päätyen heteroseksuaaleihin. Tässä seksuaalinen video saarnan päätteeksi :p
http://www.youtube.com/watch?v=5sc_nQiuDN0sama.se kirjoitti:
Puhutko nyt jostain yksittäistapauksesta?
Köyhiä ei sumuteta spreillä silmiin vaan sinne kustaan, tosin ei pakolaisten toimesta vaan valtaapitävien. SM tyypit luultavasti pitäisivät siitä suihkuttelusta.
Mutta joka tapauksessa, miksi ihmeessä pitää pitää niin paljon ääntä seksuaalisesta suuntautuneisuudestaan? Ihmeellistä meuhkaamista ja oikeuksien vaatimista vain sen vuoksi. Sama huomio fetisseistä nauttiville, SM-väelle, transvestiiteille, hinteille (eri asia kuin homo), paljastelijoille ja muille päätyen heteroseksuaaleihin. Tässä seksuaalinen video saarnan päätteeksi :p
http://www.youtube.com/watch?v=5sc_nQiuDN0Mutta aattelepa, että on sekä pakolainen että köyhä että homo?
En laittaisi näitä juttuja surkeusjärjestykseen - vaan - jos jotakin korjattavaa on, jättäisin heidät odottamaan parempaa ja itse suuntaisin huomioni sinne, mistä muutoksia on mahdollista generoida: Hallintoon.
Ok?- vestykeillä
Mover kirjoitti:
Milloin köyhiä tai sm:läisiä on esimerkiksi sumutettu spreillä silmiin?
onhan noita ammuskeltu vesitykeillä ja muutenkin pamputeltu pitkin Euroopaa ja muuallakin mielenosoituksissa, väliin on saaneet köyhemmät sotilassaappaasta päähänkin mm. Kreikassa.
Police pepper spraying protesters at Bush's 2nd inauguration, Washington DC.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:J20_pepper4_dc.jpg vestykeillä kirjoitti:
onhan noita ammuskeltu vesitykeillä ja muutenkin pamputeltu pitkin Euroopaa ja muuallakin mielenosoituksissa, väliin on saaneet köyhemmät sotilassaappaasta päähänkin mm. Kreikassa.
Police pepper spraying protesters at Bush's 2nd inauguration, Washington DC.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:J20_pepper4_dc.jpgEhkäpä ei kuitenkaan sen vuoksi, että ovat köyhiä...?
Mover kirjoitti:
Mutta aattelepa, että on sekä pakolainen että köyhä että homo?
En laittaisi näitä juttuja surkeusjärjestykseen - vaan - jos jotakin korjattavaa on, jättäisin heidät odottamaan parempaa ja itse suuntaisin huomioni sinne, mistä muutoksia on mahdollista generoida: Hallintoon.
Ok?Köyhä puppelipakolainen.
Homobaarista se saa seuraa ja ilmaisia drinkkejä, kurssikeskuksesta kielitunteja ja työvoimatoimistolta listan vapaista työpaikoista. Mitä muuta sellainen voisi tarvita?
Erikoiskohtelua ja leegion hyysäriymmärtäjiä taputtelemaan selkään ja ymmärtämään, sekä sen pienen aktiivisen promillen osalta, kaupan päälle työpaikan suomalaiselta (viitaten nykyään käytössä olevaan pakolaisten suosimiseen)?- Globbis etenee
Mover kirjoitti:
Ehkäpä ei kuitenkaan sen vuoksi, että ovat köyhiä...?
Olivat vain eri mieltä vallanpitäjien kanssa, tämä edellä linkin kuvan toiminta tulee yleistymään monessa paikkaa Euroopassakin aivan lähitulevaisuudessa, globalisaatio etenee vaikka väkisin jos ei väsyttäminen riitä.
Aikoinaan globalisaatiota jarrutettiin laajoilla mielenosoituksilla mm. Kanadassa, silloin oli surullisenkuuluisa ja laajalti inhottu MAI-sopimus kyseessä, asia lopulta eteni uuteen vaiheeseen vuosien hidastelujen ja manipuloinnin jälkeen, niin että MAI-sopimus syntyi uudelleen GATS-sopimuksena. MAI-sopparista hieman 90-luvulta...
http://www.flora.org/flora/archive/mai-not/ - mieti tätä
sama.se kirjoitti:
Puhutko nyt jostain yksittäistapauksesta?
Köyhiä ei sumuteta spreillä silmiin vaan sinne kustaan, tosin ei pakolaisten toimesta vaan valtaapitävien. SM tyypit luultavasti pitäisivät siitä suihkuttelusta.
Mutta joka tapauksessa, miksi ihmeessä pitää pitää niin paljon ääntä seksuaalisesta suuntautuneisuudestaan? Ihmeellistä meuhkaamista ja oikeuksien vaatimista vain sen vuoksi. Sama huomio fetisseistä nauttiville, SM-väelle, transvestiiteille, hinteille (eri asia kuin homo), paljastelijoille ja muille päätyen heteroseksuaaleihin. Tässä seksuaalinen video saarnan päätteeksi :p
http://www.youtube.com/watch?v=5sc_nQiuDN0"miksi ihmeessä pitää pitää niin paljon ääntä seksuaalisesta suuntautuneisuudestaan? Ihmeellistä meuhkaamista ja oikeuksien vaatimista vain sen vuoksi."
Tällähetkellä ei ole sisäsiistiä haukkua uskonnollisia vähemmistöjä joten on mukava haukkua homoja. Olen joskus sanonut että katsokaa vain, kunhan tarpeeksi pullistelette ja uhoatte toisten olevan vähemmän ihmisiä ja halveksitte heitä, niin saatte kaiken kaksinverroin takaisin. Miten sitten suunne panette jos saatte lapsia jotka ovat..homoja..antakaa osoite niin voin tulla ivaamaan teidän lastanne samalla tavalla kuin nyt ivaatte ja halveksitte joidenkin muiden lapsia. sama.se kirjoitti:
Köyhä puppelipakolainen.
Homobaarista se saa seuraa ja ilmaisia drinkkejä, kurssikeskuksesta kielitunteja ja työvoimatoimistolta listan vapaista työpaikoista. Mitä muuta sellainen voisi tarvita?
Erikoiskohtelua ja leegion hyysäriymmärtäjiä taputtelemaan selkään ja ymmärtämään, sekä sen pienen aktiivisen promillen osalta, kaupan päälle työpaikan suomalaiselta (viitaten nykyään käytössä olevaan pakolaisten suosimiseen)?Vaihtaisit siis paikkaa hänen kanssaan?
Mover kirjoitti:
Vaihtaisit siis paikkaa hänen kanssaan?
En vastaa kysymyksiin esitettyihin kysymyksiin.
Tässä kysymykseni uudelleen.
Mitä muuta sellainen voisi tarvita?
Erikoiskohtelua ja leegion hyysäriymmärtäjiä taputtelemaan selkään ja ymmärtämään, sekä sen pienen aktiivisen promillen osalta, kaupan päälle työpaikan suomalaiselta (viitaten nykyään käytössä olevaan pakolaisten suosimiseen)?mieti tätä kirjoitti:
"miksi ihmeessä pitää pitää niin paljon ääntä seksuaalisesta suuntautuneisuudestaan? Ihmeellistä meuhkaamista ja oikeuksien vaatimista vain sen vuoksi."
Tällähetkellä ei ole sisäsiistiä haukkua uskonnollisia vähemmistöjä joten on mukava haukkua homoja. Olen joskus sanonut että katsokaa vain, kunhan tarpeeksi pullistelette ja uhoatte toisten olevan vähemmän ihmisiä ja halveksitte heitä, niin saatte kaiken kaksinverroin takaisin. Miten sitten suunne panette jos saatte lapsia jotka ovat..homoja..antakaa osoite niin voin tulla ivaamaan teidän lastanne samalla tavalla kuin nyt ivaatte ja halveksitte joidenkin muiden lapsia.Kyse lienee sitten homojen kostosta?
sama.se kirjoitti:
En vastaa kysymyksiin esitettyihin kysymyksiin.
Tässä kysymykseni uudelleen.
Mitä muuta sellainen voisi tarvita?
Erikoiskohtelua ja leegion hyysäriymmärtäjiä taputtelemaan selkään ja ymmärtämään, sekä sen pienen aktiivisen promillen osalta, kaupan päälle työpaikan suomalaiselta (viitaten nykyään käytössä olevaan pakolaisten suosimiseen)?Hyvin, hyvin typerä, perustelematon periaate.
Jolla osoitan, että ei ko. henkilö - kuitenkaan - ole kanssasi samalla viivalla.
Jätän huomiotta sen, että vastenmielisesti nimittelet seksuaalivähemmistöä ja erittäin epäisänmaallisesti viittaat suomalaiseen hallintokoneistoon, joka "antaa tulijoiden elää pellossa tai huijata.*on mukava haukkua homoja. Olen joskus sanonut että katsokaa vain, kunhan tarpeeksi pullistelette ja uhoatte toisten olevan vähemmän ihmisiä ja halveksitte heitä, niin saatte kaiken kaksinverroin takaisin.*
Tulkitse sitten sivistymättömille tuo lause.Mover kirjoitti:
Hyvin, hyvin typerä, perustelematon periaate.
Jolla osoitan, että ei ko. henkilö - kuitenkaan - ole kanssasi samalla viivalla.
Jätän huomiotta sen, että vastenmielisesti nimittelet seksuaalivähemmistöä ja erittäin epäisänmaallisesti viittaat suomalaiseen hallintokoneistoon, joka "antaa tulijoiden elää pellossa tai huijata.Kerro nyt vaan vastaus kysymykseen, äläkä ikiaikaisen tapasi mukaan yritä johdattaa juttuja pois raiteiltaan tai keksiä niistä piilotettua symboliikkaa.
Jos se nyt kolmannella kerralla onnistuisi, se vastaus. Toki edelleen ei ole pakko mutta näkyy sinulla aikaa ja tarmoa riittävän tuulesta temmattuihin väitöksiin ja vastakysymyksiin, niin olettaisin että sitä riittää vastaukseenkin.- Jos se
sama.se kirjoitti:
Kerro nyt vaan vastaus kysymykseen, äläkä ikiaikaisen tapasi mukaan yritä johdattaa juttuja pois raiteiltaan tai keksiä niistä piilotettua symboliikkaa.
Jos se nyt kolmannella kerralla onnistuisi, se vastaus. Toki edelleen ei ole pakko mutta näkyy sinulla aikaa ja tarmoa riittävän tuulesta temmattuihin väitöksiin ja vastakysymyksiin, niin olettaisin että sitä riittää vastaukseenkin.nyt kolmannella kerralla onnistuisi, se vastaus. Toki edelleen ei ole pakko mutta näkyy sinulla aikaa ja tarmoa riittävän tuulesta temmattuihin väitöksiin ja vastakysymyksiin, niin olettaisin että sitä riittää vastaukseenkin.
sama.se kirjoitti:
Kerro nyt vaan vastaus kysymykseen, äläkä ikiaikaisen tapasi mukaan yritä johdattaa juttuja pois raiteiltaan tai keksiä niistä piilotettua symboliikkaa.
Jos se nyt kolmannella kerralla onnistuisi, se vastaus. Toki edelleen ei ole pakko mutta näkyy sinulla aikaa ja tarmoa riittävän tuulesta temmattuihin väitöksiin ja vastakysymyksiin, niin olettaisin että sitä riittää vastaukseenkin."Homobaarista se saa seuraa ja ilmaisia drinkkejä, kurssikeskuksesta kielitunteja ja työvoimatoimistolta listan vapaista työpaikoista. Mitä muuta sellainen voisi tarvita?
Erikoiskohtelua ja leegion hyysäriymmärtäjiä taputtelemaan selkään ja ymmärtämään, sekä sen pienen aktiivisen promillen osalta, kaupan päälle työpaikan suomalaiselta (viitaten nykyään käytössä olevaan pakolaisten suosimiseen)?"
Tähän minun pitäisi vastata?!
Sen kun annat mustaavalkoisella perusteet selkääntaputteluille ja sille, mikä homobaareissa ja kielitunneissa on vikana - niin ihan varmasti vastaan.
Teen vaikka yhdessä kanssasi raklamaation eduskunnan oikeusasiamiehelle, jos hallintotapaa on rikottu.
Anna palaa.- mieti tätä
sama.se kirjoitti:
*on mukava haukkua homoja. Olen joskus sanonut että katsokaa vain, kunhan tarpeeksi pullistelette ja uhoatte toisten olevan vähemmän ihmisiä ja halveksitte heitä, niin saatte kaiken kaksinverroin takaisin.*
Tulkitse sitten sivistymättömille tuo lause.. No ,minä tulkitsen:
Sanoin että kunhan tarpeeksi haukutte homoja niin elämässä voi käydä niin että kun saatte lapsia, niin ne on homoja. Miten sitten suu pannaan? Enkä tarkoita että homoja syntyy kun vanhemmat haukkuu homoja ( ettei tätäkin tarvise selittää niin sanon sen tässä).
Niin on mimittäin käynyt parissakin perheesä jotka tunnen. Toisen isä oli kuulu ahdasmielisyydestään. Olisin mielelläni ollut kärpäsenä katossa kuuntelemassa sitä keskustelua kun isän päähän viihdoin syttyi lamppu: minun lapseni on homo!
Kun sanoin että minä tulen ivaamaan niin tarkoitin että tulen esittämään homon isälle ne kaikki loukkaukset joita hän on elämässään syytänyt homoa kohti. Siinä saa isä olla kahden tulen välissä: vihatako lasta joka on niin kamala, luonnoton, sairas, epänormaali, perverssi..ja toisaalta hänen lapsensa..Ja kuulla miltä tuntuu kun omaa lasta loukataan. Homokin kun on jonkun lapsi.
Sellainen viimeistään havahduttaa aivoilla varustetun ihmisen tajuamaan ettei hänen syytöksillään ja halveksunnallaan ole pohjaa., Olen joskus todella toivonut että oikein äärilinjan kapeakalloiselle perheelle syntyisi homolapsi tai kaksi. Jos ei mikään muu opeta niin tilanne jossa joutuu kohtaamaan asian jota vihaa tai inhoaa. - Ja seuraus
mieti tätä kirjoitti:
. No ,minä tulkitsen:
Sanoin että kunhan tarpeeksi haukutte homoja niin elämässä voi käydä niin että kun saatte lapsia, niin ne on homoja. Miten sitten suu pannaan? Enkä tarkoita että homoja syntyy kun vanhemmat haukkuu homoja ( ettei tätäkin tarvise selittää niin sanon sen tässä).
Niin on mimittäin käynyt parissakin perheesä jotka tunnen. Toisen isä oli kuulu ahdasmielisyydestään. Olisin mielelläni ollut kärpäsenä katossa kuuntelemassa sitä keskustelua kun isän päähän viihdoin syttyi lamppu: minun lapseni on homo!
Kun sanoin että minä tulen ivaamaan niin tarkoitin että tulen esittämään homon isälle ne kaikki loukkaukset joita hän on elämässään syytänyt homoa kohti. Siinä saa isä olla kahden tulen välissä: vihatako lasta joka on niin kamala, luonnoton, sairas, epänormaali, perverssi..ja toisaalta hänen lapsensa..Ja kuulla miltä tuntuu kun omaa lasta loukataan. Homokin kun on jonkun lapsi.
Sellainen viimeistään havahduttaa aivoilla varustetun ihmisen tajuamaan ettei hänen syytöksillään ja halveksunnallaan ole pohjaa., Olen joskus todella toivonut että oikein äärilinjan kapeakalloiselle perheelle syntyisi homolapsi tai kaksi. Jos ei mikään muu opeta niin tilanne jossa joutuu kohtaamaan asian jota vihaa tai inhoaa.toivomaastasi saattaisi olla tämän kaltainen.
”Isä ja äiti hylkäsivät homouden takia!”
-Isäni kanssa en ole ollut väleissä neljään vuoteen, enkä haluaisikaan, sillä hän ei hyväksy seksuaalista suuntautumistani. Hän on sanonut, ettei hänellä enää ole poikaa"
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ragnar-isa-ja-aiti-hylkasivat-homouden-takia mieti tätä kirjoitti:
. No ,minä tulkitsen:
Sanoin että kunhan tarpeeksi haukutte homoja niin elämässä voi käydä niin että kun saatte lapsia, niin ne on homoja. Miten sitten suu pannaan? Enkä tarkoita että homoja syntyy kun vanhemmat haukkuu homoja ( ettei tätäkin tarvise selittää niin sanon sen tässä).
Niin on mimittäin käynyt parissakin perheesä jotka tunnen. Toisen isä oli kuulu ahdasmielisyydestään. Olisin mielelläni ollut kärpäsenä katossa kuuntelemassa sitä keskustelua kun isän päähän viihdoin syttyi lamppu: minun lapseni on homo!
Kun sanoin että minä tulen ivaamaan niin tarkoitin että tulen esittämään homon isälle ne kaikki loukkaukset joita hän on elämässään syytänyt homoa kohti. Siinä saa isä olla kahden tulen välissä: vihatako lasta joka on niin kamala, luonnoton, sairas, epänormaali, perverssi..ja toisaalta hänen lapsensa..Ja kuulla miltä tuntuu kun omaa lasta loukataan. Homokin kun on jonkun lapsi.
Sellainen viimeistään havahduttaa aivoilla varustetun ihmisen tajuamaan ettei hänen syytöksillään ja halveksunnallaan ole pohjaa., Olen joskus todella toivonut että oikein äärilinjan kapeakalloiselle perheelle syntyisi homolapsi tai kaksi. Jos ei mikään muu opeta niin tilanne jossa joutuu kohtaamaan asian jota vihaa tai inhoaa.En silti ymmärrä miksi pitää mainostaa ja rummuttaa olevansa homo.. Paraatit yms asia erikseen, mutta että suureen ääneen toitotetaan kaiket päivät että pitää samasta sukupuolesta.
Mover kirjoitti:
"Homobaarista se saa seuraa ja ilmaisia drinkkejä, kurssikeskuksesta kielitunteja ja työvoimatoimistolta listan vapaista työpaikoista. Mitä muuta sellainen voisi tarvita?
Erikoiskohtelua ja leegion hyysäriymmärtäjiä taputtelemaan selkään ja ymmärtämään, sekä sen pienen aktiivisen promillen osalta, kaupan päälle työpaikan suomalaiselta (viitaten nykyään käytössä olevaan pakolaisten suosimiseen)?"
Tähän minun pitäisi vastata?!
Sen kun annat mustaavalkoisella perusteet selkääntaputteluille ja sille, mikä homobaareissa ja kielitunneissa on vikana - niin ihan varmasti vastaan.
Teen vaikka yhdessä kanssasi raklamaation eduskunnan oikeusasiamiehelle, jos hallintotapaa on rikottu.
Anna palaa.Sinulle yksinkertaistettuna.
Köyhä seksuaalisesti omaan sukupuoleen suuntautunut pakolainen saa valtiolta:
- kieliopinnot
- yksinäisyyteensa seuraa samanmielisten ihmisten kansoittamista baareista
- työvoimatoimistosta listan vapaista työpaikoista
- taikaseinästä ilmaista taksirahaa (olikos se nyt 700€/kk käteen)
- ilmaisen asunnon
Kerro mihin se tarvitsee positiivista rasismia? Jos ei noilla eväillä pärjää se on oma vika.sama.se kirjoitti:
En silti ymmärrä miksi pitää mainostaa ja rummuttaa olevansa homo.. Paraatit yms asia erikseen, mutta että suureen ääneen toitotetaan kaiket päivät että pitää samasta sukupuolesta.
Ympäristössä, jossa liikun, yksi porukka muistaa tiedottaa lähes suun avatessaan
fillaroinnin olevan todellinen juttu.
Jotkut tykkää siitä, jotkut muusta.
Olen ihan mikki, että jos lasketaan ne moninaiset heterouden toitottelut ja ylistykset -
tavalla tai toisella, mitkä nappaavat heti vastaan, kun avaamme kotiovemme, on homouden
indikaatiot, myöskin suhteessa ko. suuntautuneisuuden yleisyyteenkin, siihen verrattuna häviävää.
Maailma on heteroiden.sama.se kirjoitti:
Sinulle yksinkertaistettuna.
Köyhä seksuaalisesti omaan sukupuoleen suuntautunut pakolainen saa valtiolta:
- kieliopinnot
- yksinäisyyteensa seuraa samanmielisten ihmisten kansoittamista baareista
- työvoimatoimistosta listan vapaista työpaikoista
- taikaseinästä ilmaista taksirahaa (olikos se nyt 700€/kk käteen)
- ilmaisen asunnon
Kerro mihin se tarvitsee positiivista rasismia? Jos ei noilla eväillä pärjää se on oma vika.Jos et halua vastata minun kysymyksiini, niin perustele sitten omat väitteesi.
Oletko sitä mieltä, että kieliopinnot tai lista työpaikoista, jotka tarvitsevat työllistyjää maahanmuuttajalle on rahan hukkaan heittämistä tai ylellisyyshyödykkeitä?
Ja siihen "olikos? -taksirahaan" haluan sen linkkiviitteen.Mover kirjoitti:
Ympäristössä, jossa liikun, yksi porukka muistaa tiedottaa lähes suun avatessaan
fillaroinnin olevan todellinen juttu.
Jotkut tykkää siitä, jotkut muusta.
Olen ihan mikki, että jos lasketaan ne moninaiset heterouden toitottelut ja ylistykset -
tavalla tai toisella, mitkä nappaavat heti vastaan, kun avaamme kotiovemme, on homouden
indikaatiot, myöskin suhteessa ko. suuntautuneisuuden yleisyyteenkin, siihen verrattuna häviävää.
Maailma on heteroiden.Vähän eri asia puhua harrastuksista kuin seksiharrastuksista..
Mover kirjoitti:
Jos et halua vastata minun kysymyksiini, niin perustele sitten omat väitteesi.
Oletko sitä mieltä, että kieliopinnot tai lista työpaikoista, jotka tarvitsevat työllistyjää maahanmuuttajalle on rahan hukkaan heittämistä tai ylellisyyshyödykkeitä?
Ja siihen "olikos? -taksirahaan" haluan sen linkkiviitteen.Kerro nyt millä kohtaa tekstissäni mainitaan rahan hukkaan heittäminen. Sokaiseeko suvaitsevaisuuden huntu tekstin ja muuttaa sitä silmissäsi?
Yritetään vielä kerran jos saisit vastattua: "Kerro mihin se tarvitsee positiivista rasismia?"- - mutta
sama.se kirjoitti:
Kerro nyt millä kohtaa tekstissäni mainitaan rahan hukkaan heittäminen. Sokaiseeko suvaitsevaisuuden huntu tekstin ja muuttaa sitä silmissäsi?
Yritetään vielä kerran jos saisit vastattua: "Kerro mihin se tarvitsee positiivista rasismia?"minä voin vastata: ns. "positiiivinen syrjintä" on sitä, että kahdesta yhtä pätevästä hakijasta valitaan se ulkomaalainen. Pätevämmän ohi se siis ei mene.
- - mutta
sama.se kirjoitti:
Vähän eri asia puhua harrastuksista kuin seksiharrastuksista..
minkähän paraatin mukana mahdoit marssia, jos siellä seksiharrastuksien yksityiskohtia megafoniin kailotettiin? Kuulostaa siltä että herra Hakkarainen on taas nähnyt pahoja unia öisillä kävelyillään.
- mutta kirjoitti:
minä voin vastata: ns. "positiiivinen syrjintä" on sitä, että kahdesta yhtä pätevästä hakijasta valitaan se ulkomaalainen. Pätevämmän ohi se siis ei mene.
Niin kuin esim näin?
Helsingin kaupungin työhönotossa voidaan suosia työmarkkinoilla aliedustettuja etnisiä ryhmiä, vaikka näiden ryhmien työnhakijat EIVÄT olisikaan aivan YHTÄ PÄTEVIÄ kuin paremmin edustettuihin ryhmiin kuuluvat työnhakijat.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Positiivinen_syrjintä
Hyvä meidän Hesa!!
Näillä mennään taas ensi vaaleihin, ens vuonna on kunnallisvaalit!!
Muistakaa hesalaiset tämä!!- mutta kirjoitti:
minä voin vastata: ns. "positiiivinen syrjintä" on sitä, että kahdesta yhtä pätevästä hakijasta valitaan se ulkomaalainen. Pätevämmän ohi se siis ei mene.
Ei tässä maassa syrjitä ketään ei ainakaan suomalaisia.
Ruotsalaisilla oli kaikenmaailman etuoikeuksia suomalaisiin nähden, mutta ne oli etuoikeuksia, eikä tietenkään syrjintää ...kö?
Milloinkohan swedut pyytää anteeksi suomalaisilta suomalaisten syrjimistä orjuuttamista ja kaikkea tekemäänsä wääryyttä ja pahaa.
Ja vielä nämä itkee kuolevansa jos suomalaisille ei pakolla enää opetettaisi ruotsia. Sekin on syrjintää
No -mutta onko tämä sitä positiivista syrjintää ?? ::
----------------------------------- lainaus alkaa ----------------------------------------------
Yliopiston sijaiskansleri Nordestam kirjoitti v 1849 ministerivaltiosihteeri Armfeltille Pietariin:
"Olisi kenties hyvä asettaa mahdollisimman paljon esteitä huonomman luokan kohoamiseksi parempaan eli tulemiselle virkamiehiksi. Pitäisi korottaa maksuja sekä kouluihin että yliopistoon pääsyssä, jotta ehkäistäisiin työtätekevän eli elättävän luokan siirtymistä kuluttavaan luokkaan"
Kreivi Mannerheimin mukaan "ylemmissä luokissa vallitsee sivistyneiden vanhempien istuttama syvempi siveellisyys, mikä luo aidon pätevyyden julkisiin toimiin". Siksi yliopistosta on pidettävä poissa kaikki talonpojat ja fennomaanit."
---------------- lainaus loppuu : -------------------------
Tämä oli muuten eräässä Hesarin mielipidekirjoituksessa. Pitääkö se päivämäärä etsiä. Olisko maaliskuu 2010
Mutta suomalaiset haukutaan rassisteiksi?
On se vaan niin merkillistä.sama.se kirjoitti:
Vähän eri asia puhua harrastuksista kuin seksiharrastuksista..
Seksistä - myös - puhuvat heterot lähes yksinomaan - esim. homottelemalla joka päivä, joka puolella, ketä sattuu.
Sinulla ihan varmaan, taas, on joku hieno heteroviisaus tähän. Anna palaa vaan.fenno.maani kirjoitti:
Niin kuin esim näin?
Helsingin kaupungin työhönotossa voidaan suosia työmarkkinoilla aliedustettuja etnisiä ryhmiä, vaikka näiden ryhmien työnhakijat EIVÄT olisikaan aivan YHTÄ PÄTEVIÄ kuin paremmin edustettuihin ryhmiin kuuluvat työnhakijat.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Positiivinen_syrjintä
Hyvä meidän Hesa!!
Näillä mennään taas ensi vaaleihin, ens vuonna on kunnallisvaalit!!
Muistakaa hesalaiset tämä!!Sitten ihmetellään nuorison opiskelumotivaatiota (toki tämä syrjintä ei ole ainoa syy) kun tietää että keskimäärin 12 vuoden opiskelun jälkeen sen yhden vapaana olevan työpaikan saa savannilta 2 viikkoa sitten muuttanut vuohipaimen.
Mover kirjoitti:
Seksistä - myös - puhuvat heterot lähes yksinomaan - esim. homottelemalla joka päivä, joka puolella, ketä sattuu.
Sinulla ihan varmaan, taas, on joku hieno heteroviisaus tähän. Anna palaa vaan.Kummissa paikoissa sinäkin liikut jos joka päivä puhutaan vain seksistä ja homotellaan.
Jos puhut heteroviisauksista, niin lienet sitten homoseksuaali?sama.se kirjoitti:
Kummissa paikoissa sinäkin liikut jos joka päivä puhutaan vain seksistä ja homotellaan.
Jos puhut heteroviisauksista, niin lienet sitten homoseksuaali?Kyllä sinä tiedät että esim. nuorisokielessä homottelu on tyystin yleistä - heterottelu tuskin...
Onneksi se iän mittaan yleensä tasoittuu - varmaan kun ymmärretään, että homot ihan oikeasti ovat osana joukkoamme - vaikkeivat aina "näkyen".
Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä, etteikö homofobia hyvinkin vaivaisi - aivan yleisesti - myös vanhempia ikäluokkia.
Tästä kaikesta on kysymys.
Sillä ei ole murustakaan väliä, mikä minä olen.- - mutta
sama.se kirjoitti:
Sitten ihmetellään nuorison opiskelumotivaatiota (toki tämä syrjintä ei ole ainoa syy) kun tietää että keskimäärin 12 vuoden opiskelun jälkeen sen yhden vapaana olevan työpaikan saa savannilta 2 viikkoa sitten muuttanut vuohipaimen.
sanoinhan jo, ettei se näin mene kuin jonkun savolaisen sahurin painajaisissa. Hyvää yötä herra Hakkarainen.
- Runkfoobikko
Mover kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät että esim. nuorisokielessä homottelu on tyystin yleistä - heterottelu tuskin...
Onneksi se iän mittaan yleensä tasoittuu - varmaan kun ymmärretään, että homot ihan oikeasti ovat osana joukkoamme - vaikkeivat aina "näkyen".
Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä, etteikö homofobia hyvinkin vaivaisi - aivan yleisesti - myös vanhempia ikäluokkia.
Tästä kaikesta on kysymys.
Sillä ei ole murustakaan väliä, mikä minä olen."Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä, etteikö homofobia hyvinkin vaivaisi - aivan yleisesti - myös vanhempia ikäluokkia."
Onko runkfobia sopivampaa?
Tai huorafobia? Runkfoobikko kirjoitti:
"Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä, etteikö homofobia hyvinkin vaivaisi - aivan yleisesti - myös vanhempia ikäluokkia."
Onko runkfobia sopivampaa?
Tai huorafobia?Nimittely ylimalkaan on mielestäni huono konsti viedä asiaansa eteenpäin.
- - mutta
Mover kirjoitti:
Nimittely ylimalkaan on mielestäni huono konsti viedä asiaansa eteenpäin.
eihän noilla rassuilla ole mitään asiaa
- mutta kirjoitti:
eihän noilla rassuilla ole mitään asiaa
Ei vielä, se, että ei ole asiaa, sinänsä, ole rassukkuuden merkki - vaan se, että se pitää noin ilmaista(!)
- OBS!
Mover kirjoitti:
Milloin köyhiä tai sm:läisiä on esimerkiksi sumutettu spreillä silmiin?
Kyllähän ihan ketä vaan on voitu sumuttaa spreillä silmiin!!! sory ny vaa. Vai ootkos käyny kyselee kaikilta muiltaki ku vaa homoilta tai maahanmuuttajilta HA?
Ja köyhiä tai no ainakin köyhää(eli yhtä) on sumutettu silmille no täytyy kai soittaa sille ja sanoo et pääsi ennätys kirjaan? "Mover" sinun pitäisi tietää näin "seriffinä", että rasismi ulottuu kaikkiin erillaisiin ihmisiin etkä voi sanoa, että vaan maahanmuuttajille tehdään tällä tavalla ja näille tällä tavalla ellei se koske ulkonäköä johon "sumuttaminen spreillä silmiin" ei TODELL kuulu! - siis oikeesti
Mover kirjoitti:
Milloin köyhiä tai sm:läisiä on esimerkiksi sumutettu spreillä silmiin?
on muitakin voitu sumuttaa spreillä silmiin ja köyhäkin on voinut sumuttaa spreillä toisen silmiin! enkä usko että sinä olet kysynyt kaikilta suomalaisilta jotka eivät kuulu minkäänlaiseen vähemmistöön, että onko heitä sreiattu silmiin! ANTEEKS ny vaa!
- Ok, -mutta
Mover kirjoitti:
Mutta aattelepa, että on sekä pakolainen että köyhä että homo?
En laittaisi näitä juttuja surkeusjärjestykseen - vaan - jos jotakin korjattavaa on, jättäisin heidät odottamaan parempaa ja itse suuntaisin huomioni sinne, mistä muutoksia on mahdollista generoida: Hallintoon.
Ok?sinne lähtömaan hallintoon, etteivät ne loiseläjät tänne lomailemaan tungeksi, meidän kustantamana.
- viestin laittanut
eikös homot saa siinä kyytiä venäjällä vai syleillääkö siinä homoja ?
- humanist1
No sehän on selvää ettei ihonväri tai sukupuolinen suuntautuneisuus oikeuta syrjintää. Ei mikään oikeuta. Venäjän ihmisoikeustilanteessa ei ole hurraamista.
- miksi ei oikeuta
kerroppa se ?
miksi ei oikeuta kirjoitti:
kerroppa se ?
Se on kielletty ihmisoikeuksien julistuksessa (1948), jonka ovat allekirjoittaneet käytännössä kaikki maailman maat.
Ja ko. maiden, mm. Suomen, perustuslaki perustuus siihen.- mitenkä
Mover kirjoitti:
Se on kielletty ihmisoikeuksien julistuksessa (1948), jonka ovat allekirjoittaneet käytännössä kaikki maailman maat.
Ja ko. maiden, mm. Suomen, perustuslaki perustuus siihen.tuo on niinkuin mahdollista, kun Suomen perustuslaki on nyt sentään vuosikymmeniä vanhempi?
- z.o
Mover kirjoitti:
Se on kielletty ihmisoikeuksien julistuksessa (1948), jonka ovat allekirjoittaneet käytännössä kaikki maailman maat.
Ja ko. maiden, mm. Suomen, perustuslaki perustuus siihen.tuollaiset julistukset ovat samaa huttua mitä Suomen perustuslakikin. Ollaan julistavinaan ulospäin, että ollaan olevinaan jotain mitä muutkin ja niin yliluonnollisen hyvää kuin vain voi olla. Varsinainen yhteiskunnan toiminta ja sen lait taas ovat ihan jotain muuta. Suomessa räikeiten ristiriidassa taitaa olla asevelvollisuuslaki. Maailmalla ihmisoikeuksia tuskin kunnioitetaan missään. Venäjä tietysti, mutta esim USA toimii maailmanpoliisina vähät välittäen yhtään mistään. Kiina on myös omalla lohkollaan malliesimerkki tästä ihmisoikeuksien polkemisesta. Vain jossain suoli24 palstalla voi jollain olla varaa olla pyhimys, enkä viittaa tässä mihinkään seriffiin.
mitenkä kirjoitti:
tuo on niinkuin mahdollista, kun Suomen perustuslaki on nyt sentään vuosikymmeniä vanhempi?
Kaikki nämä ovat tietysti tavallaan perintöä "oikean länsieurooppalaisuuden synnystä" - eli Ranskan 1700- ja 1800 -lukujen taitteessa tapahtuneesta vallankumouksesta.
Silloin huudettiin ensimmäistä kertaa vapautta, veljeyttä ja tas-arvoa ja silloin suotiin uskonnonvapaus, lopetettiin aateliston ja papiston erivapaudet ja luotiin perusteet ihmisoikeuksille.
Näillä samoilla eväillä mennään - tänäkin päivänä. ja hyvä niin.z.o kirjoitti:
tuollaiset julistukset ovat samaa huttua mitä Suomen perustuslakikin. Ollaan julistavinaan ulospäin, että ollaan olevinaan jotain mitä muutkin ja niin yliluonnollisen hyvää kuin vain voi olla. Varsinainen yhteiskunnan toiminta ja sen lait taas ovat ihan jotain muuta. Suomessa räikeiten ristiriidassa taitaa olla asevelvollisuuslaki. Maailmalla ihmisoikeuksia tuskin kunnioitetaan missään. Venäjä tietysti, mutta esim USA toimii maailmanpoliisina vähät välittäen yhtään mistään. Kiina on myös omalla lohkollaan malliesimerkki tästä ihmisoikeuksien polkemisesta. Vain jossain suoli24 palstalla voi jollain olla varaa olla pyhimys, enkä viittaa tässä mihinkään seriffiin.
Tuo tekstisi, hyvä Z O, edustaa suurta tietämättömyyttä.
Nimenomaan se yleismaailmallinen ihmisoikeuksien julistus, jonka yhteisesti ovat lähes kaikki allekirjoittaneet, ei sinänsä velvoita mihinkään. Se ei siis ole mikään juridinen lappu.
Mutta siinä sen teho tavallaan onkin: Kaikki tietävät sen olemassaolon, kenelläkään ei löydy argumenttia sen moraalista viestiä kumoamaan - ja ihmisille ja kansoille annetaan vapaat kädet toimia joko sen mukaan tai sitä vastaan.
Kun hirmutekoja, aivan niin kuin sanoit, tapahtuu maailmalla, eivät kuitenkaan nuo tekojen tekijät pääse vastuustaan - ja mikä tuon vastuun langettaa parhaiten kuin maailmanyhteisö, jonka takana on yhteinen sitoutuminen ihmisoikeuksiin.
Mladicin pidätys neljä päivää sitten on osoitus siitä, että oli maissa minkälaisia ristiriitoja hyvänsä - ja oli sotatila tai ei - niin ihmisoikeudet ovat aina koskemattomia.- Ehkäpä...
Mover kirjoitti:
Tuo tekstisi, hyvä Z O, edustaa suurta tietämättömyyttä.
Nimenomaan se yleismaailmallinen ihmisoikeuksien julistus, jonka yhteisesti ovat lähes kaikki allekirjoittaneet, ei sinänsä velvoita mihinkään. Se ei siis ole mikään juridinen lappu.
Mutta siinä sen teho tavallaan onkin: Kaikki tietävät sen olemassaolon, kenelläkään ei löydy argumenttia sen moraalista viestiä kumoamaan - ja ihmisille ja kansoille annetaan vapaat kädet toimia joko sen mukaan tai sitä vastaan.
Kun hirmutekoja, aivan niin kuin sanoit, tapahtuu maailmalla, eivät kuitenkaan nuo tekojen tekijät pääse vastuustaan - ja mikä tuon vastuun langettaa parhaiten kuin maailmanyhteisö, jonka takana on yhteinen sitoutuminen ihmisoikeuksiin.
Mladicin pidätys neljä päivää sitten on osoitus siitä, että oli maissa minkälaisia ristiriitoja hyvänsä - ja oli sotatila tai ei - niin ihmisoikeudet ovat aina koskemattomia."Mladicin pidätys neljä päivää sitten on osoitus siitä, että oli maissa minkälaisia ristiriitoja hyvänsä - ja oli sotatila tai ei - niin ihmisoikeudet ovat aina koskemattomia. "
Ei välttämättä aivan noinkaan...
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200804037471634_ul.shtml
Toinenkin, oli vastuussa Kroatia armeijan komentajana Medakin tasku nimisessä operaatiossa, hänestä tehtiin turvallisuusministeri lopulta Kosovoon.
"Agim Çeku"
http://en.wikipedia.org/wiki/Agim_Çeku
"Operaatio Medakin tasku"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Operaatio_Medakin_tasku
On oikein, että johtavia serbejä käsitellään oikeudessa mahdollisina rikollisina. Mutta lehtijutuissa unohdetaan, että vuonna 1993 Kosovon nykyinen pääministeri, Agim Ceku oli Kroatian armeijan komentaja operaatiossa Medakin tasku. Silloin ei säästetty yhtään ihmistä eikä eläintä.
Myös se unohdetaan, että vuonna 1995 Agim Ceku ajoi maasta 200 000 Kroatian serbikansalaista. Ceku oli KLA:n johtaja eikä nato kuitenkaan riisunut KLA:ta aseista. Maailma piti silmänsä kiinni, kun 200 000 Kosovon serbiä ajettiin pois maastaan. Sitten KLA aloitti väkivallan Etelä-Serbiassa ja sodan Makedoniassa."
http://fifi.voima.fi/voima-artikkeli/Epäreilua-peliä-Kosovossa/1821 - vuonna 1948
Mover kirjoitti:
Se on kielletty ihmisoikeuksien julistuksessa (1948), jonka ovat allekirjoittaneet käytännössä kaikki maailman maat.
Ja ko. maiden, mm. Suomen, perustuslaki perustuus siihen.homous oli suomessa rikos joten kerro lisää mover ?
- Rikos..
vuonna 1948 kirjoitti:
homous oli suomessa rikos joten kerro lisää mover ?
"oli suomessa rikos" Hyvä huomio, paino sanalla "oli"
Niin oli sodomiakin (zoofilia) menneinä aikoina, siitä rankaistiin kaulan katkaisulla, mutta ei enään nykyisin, kohta poistettiin rikoslaista jo vuonna 1971.
"Secoitus luondocappalden canssa eli vaiettu totuus Suomen historiasta
Eläimeensekaantumisesta käräjöitiin 1700-luvun Suomessa ja Ruotsissa enemmän kuin missään muualla. Kauhistuttavana pidetystä rikoksesta langetettiin Ruotsin valtakunnassa satoja kuolemantuomioita. Rikollisten, enimmäkseen nuorten miesten, lisäksi mestauskirves oli myös kumppanina toimineen eläimen osa."
http://hirvasnoro.blogspot.com/2006/12/secoitus-luondocappalden-canssa-eli.html
Homoseksuaalisuuskin OLI rikos ja sitä pidettiin sairautena aina vuoteen 1981 jolloin se poistettiin tautiluokituksesta. Vastaavalla tavalla on edetty käytännössä kaikissa länsimaissa ja Euroopan unionin alueella.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus
Lähinnä enään islamilaiset maat pitävät toimintaa rikoksena, listä kyseisistä maista.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus_ja_laki - pahat serbit?
Ehkäpä... kirjoitti:
"Mladicin pidätys neljä päivää sitten on osoitus siitä, että oli maissa minkälaisia ristiriitoja hyvänsä - ja oli sotatila tai ei - niin ihmisoikeudet ovat aina koskemattomia. "
Ei välttämättä aivan noinkaan...
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200804037471634_ul.shtml
Toinenkin, oli vastuussa Kroatia armeijan komentajana Medakin tasku nimisessä operaatiossa, hänestä tehtiin turvallisuusministeri lopulta Kosovoon.
"Agim Çeku"
http://en.wikipedia.org/wiki/Agim_Çeku
"Operaatio Medakin tasku"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Operaatio_Medakin_tasku
On oikein, että johtavia serbejä käsitellään oikeudessa mahdollisina rikollisina. Mutta lehtijutuissa unohdetaan, että vuonna 1993 Kosovon nykyinen pääministeri, Agim Ceku oli Kroatian armeijan komentaja operaatiossa Medakin tasku. Silloin ei säästetty yhtään ihmistä eikä eläintä.
Myös se unohdetaan, että vuonna 1995 Agim Ceku ajoi maasta 200 000 Kroatian serbikansalaista. Ceku oli KLA:n johtaja eikä nato kuitenkaan riisunut KLA:ta aseista. Maailma piti silmänsä kiinni, kun 200 000 Kosovon serbiä ajettiin pois maastaan. Sitten KLA aloitti väkivallan Etelä-Serbiassa ja sodan Makedoniassa."
http://fifi.voima.fi/voima-artikkeli/Epäreilua-peliä-Kosovossa/1821Kv. yhteisö (lue: ylikansallinen eliitti) on valinnut Serbian syntipukiksi, vaikka se ei edes aloittanut sotaa, vaan Kroatia. Kroatian sota-aikojen sisäministeri on itse myöntänyt tämän. Serbia on historian aikana usein niskuroinut Euroopan ja maailman suurvaltoja vastaan, ja siksi sitä 90-luvullakin rankaistiin massiivisilla pommituksilla USA:n johtaman Naton toimesta. Serbien vastainen propaganda jatkuu edelleen, vaikkakin nyt matalamma profiililla.
http://maallikkoapuri.blogspot.com/2011/02/vatikaani-kroatian-serbien-kansanmurha.html - suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Se on kielletty ihmisoikeuksien julistuksessa (1948), jonka ovat allekirjoittaneet käytännössä kaikki maailman maat.
Ja ko. maiden, mm. Suomen, perustuslaki perustuus siihen.ei oo käytännössä kaikki . ko.maiden perustuslaki ei perustu siihen .
kyllä goebbels kierii haudassaan kun seuraa sun propagointia , ei edes natsit pystyneet moiseen valehteluun tiedonvälityksen nimissä. - suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Kaikki nämä ovat tietysti tavallaan perintöä "oikean länsieurooppalaisuuden synnystä" - eli Ranskan 1700- ja 1800 -lukujen taitteessa tapahtuneesta vallankumouksesta.
Silloin huudettiin ensimmäistä kertaa vapautta, veljeyttä ja tas-arvoa ja silloin suotiin uskonnonvapaus, lopetettiin aateliston ja papiston erivapaudet ja luotiin perusteet ihmisoikeuksille.
Näillä samoilla eväillä mennään - tänäkin päivänä. ja hyvä niin.veljeys ja tasa arvo koskivat valkoisia eikä siirtomaiden alamaisia.
sama teema esiintyy usan itsenäisyysjulistuksessa , ei se inkkareita ja puuvillapeltojen reppumiehiä koske . näillä eväillä mennään, somalit somaliaan. - suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Tuo tekstisi, hyvä Z O, edustaa suurta tietämättömyyttä.
Nimenomaan se yleismaailmallinen ihmisoikeuksien julistus, jonka yhteisesti ovat lähes kaikki allekirjoittaneet, ei sinänsä velvoita mihinkään. Se ei siis ole mikään juridinen lappu.
Mutta siinä sen teho tavallaan onkin: Kaikki tietävät sen olemassaolon, kenelläkään ei löydy argumenttia sen moraalista viestiä kumoamaan - ja ihmisille ja kansoille annetaan vapaat kädet toimia joko sen mukaan tai sitä vastaan.
Kun hirmutekoja, aivan niin kuin sanoit, tapahtuu maailmalla, eivät kuitenkaan nuo tekojen tekijät pääse vastuustaan - ja mikä tuon vastuun langettaa parhaiten kuin maailmanyhteisö, jonka takana on yhteinen sitoutuminen ihmisoikeuksiin.
Mladicin pidätys neljä päivää sitten on osoitus siitä, että oli maissa minkälaisia ristiriitoja hyvänsä - ja oli sotatila tai ei - niin ihmisoikeudet ovat aina koskemattomia.ai että ihmisoikeuksia , mene ja kerro mr. mugabelle tai kongon "johtajille" siellähän ihailemasi yykoo pitää jöötä koskemattomien ihmisoikeuksien puolesta .
ihan totta, onko sinulla minkäänlaista käsitystä siitä mitä maailmalla tapahtuu ???
älä vaan jankuta että tälläpalstalla käsitellään ainoastaan suomen rasismia -mitä ei käytännössä ole- ja muun maailman tapahtumilla ei ole mitään merkitystä . - - mutta
suomi suomalaisille kirjoitti:
veljeys ja tasa arvo koskivat valkoisia eikä siirtomaiden alamaisia.
sama teema esiintyy usan itsenäisyysjulistuksessa , ei se inkkareita ja puuvillapeltojen reppumiehiä koske . näillä eväillä mennään, somalit somaliaan.ei miljoonakaan teikäläistä pysty kääntämään kelloja taaksepäin vaikka miten tekisi mieli
- - mutta
pahat serbit? kirjoitti:
Kv. yhteisö (lue: ylikansallinen eliitti) on valinnut Serbian syntipukiksi, vaikka se ei edes aloittanut sotaa, vaan Kroatia. Kroatian sota-aikojen sisäministeri on itse myöntänyt tämän. Serbia on historian aikana usein niskuroinut Euroopan ja maailman suurvaltoja vastaan, ja siksi sitä 90-luvullakin rankaistiin massiivisilla pommituksilla USA:n johtaman Naton toimesta. Serbien vastainen propaganda jatkuu edelleen, vaikkakin nyt matalamma profiililla.
http://maallikkoapuri.blogspot.com/2011/02/vatikaani-kroatian-serbien-kansanmurha.htmlketään lastenkamarin ulkopuolella ei enää kiinnosta kysymys "kuka aloitti?" "Toi aloitti!" "Eipäs kun toi!" Kasvakaa aikuisiksi.
- Joitain
- mutta kirjoitti:
ketään lastenkamarin ulkopuolella ei enää kiinnosta kysymys "kuka aloitti?" "Toi aloitti!" "Eipäs kun toi!" Kasvakaa aikuisiksi.
aina kuitenkin tuomitaan (hävinneitä) ja valtamedia nimeää heidät...
"Bosnian teurastaja" Ratko Mladic pidätettiin Serbiassa"
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/bosnian-teurastaja-ratko-mladic-pidatettiin-serbiassa/art-1288391540122.html
Jotkut kuitenkin jäävät vaille tuomioita, heitä suojellaan, heitä jopa valitaan tärkeisiin tehtäviin. Siksi Haag, EU, YK jne. ovat menettäneet uskottavuutensa niiden silmissä, jotka näitäkin asioita seuraavat muualtakin kuin manipuoliduista / manipuloivista valtamedioista. - - mutta
Joitain kirjoitti:
aina kuitenkin tuomitaan (hävinneitä) ja valtamedia nimeää heidät...
"Bosnian teurastaja" Ratko Mladic pidätettiin Serbiassa"
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/bosnian-teurastaja-ratko-mladic-pidatettiin-serbiassa/art-1288391540122.html
Jotkut kuitenkin jäävät vaille tuomioita, heitä suojellaan, heitä jopa valitaan tärkeisiin tehtäviin. Siksi Haag, EU, YK jne. ovat menettäneet uskottavuutensa niiden silmissä, jotka näitäkin asioita seuraavat muualtakin kuin manipuoliduista / manipuloivista valtamedioista.mikähän mahtaa sitten olla se taho johon luotat? Mikä tai kuka on säilyttänyt uskottavuutensa?
- - mutta
- mutta kirjoitti:
ei miljoonakaan teikäläistä pysty kääntämään kelloja taaksepäin vaikka miten tekisi mieli
kellojen taaksepäin siirtäminenhän on ihan jokasyksyistä touhua.
- - mutta
- mutta kirjoitti:
kellojen taaksepäin siirtäminenhän on ihan jokasyksyistä touhua.
halvan kopioni puujalkavitsit ovat jokapäiväistä touhua
- - mutta
- mutta kirjoitti:
halvan kopioni puujalkavitsit ovat jokapäiväistä touhua
kuten tälläkin kertaa, minulla menee yleensä viikko ennen kuin tajuan ne.
- niin sulla menee
- mutta kirjoitti:
kuten tälläkin kertaa, minulla menee yleensä viikko ennen kuin tajuan ne.
mutta minä taas en jouda roikkumaan täällä päivästä toiseen niin kuin sinä, veli kani
- - mutta
niin sulla menee kirjoitti:
mutta minä taas en jouda roikkumaan täällä päivästä toiseen niin kuin sinä, veli kani
tarvitsetko mamujen hyysäämiseen todella niin paljon aikaa?
- - mutta
- mutta kirjoitti:
tarvitsetko mamujen hyysäämiseen todella niin paljon aikaa?
miten paljon aiikaa sinä tarvitset siihen, että kirjoitat yhden viestin jossa on vähän asiaakin eikä pelkkiä säälittäviä vittuiluyrityksiä? Koko loppuikäsi?
- Uskottavuutensa?
- mutta kirjoitti:
mikähän mahtaa sitten olla se taho johon luotat? Mikä tai kuka on säilyttänyt uskottavuutensa?
"Globalisaattorit" ovat menettäneet uskottavuutensa ja luottamuksensa jo aikaa sitten muutenkin globaalia politiikkaa seuraavien ns. puolueettomien tarkkailijoiden silmissä. Lännen valtamediaakin on vedätetty ja se on itsesensuroinut melko tavalla, samat vedätykset ja sotapropaganda ovat päätyneet melko kritiikittä Suomenkin valtamedioihin, kuten taannoisista muistamme.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Bushin hallinto ujuttaa tv-kanaville tekaistuja uutisia/art-1288337436578.html
Nykyisin on netti mahdollistanut hieman laajemman ja nopeamman asioiden seuraamisen, tieto leviää ja siksi nettiä haluttaisiin monin paikoin suitsia ja valvoa sekä rajoittaa, näin on myös Euroopan unionissa asian laita. 90-luku oli tavallaan parasta, samoin vielä 2000-luvun alku netin suhteen, silloin netti oli tavallaan uusi ja sitä ei oltu huomioitu useidenkaan maiden päättävissä piireissä, tieto kulki ja sensuuri oli lähes olematonta.
Suomessakin politiikot heräsivät oikeasti netin olemassaoloon vasta kun Myyrmannissa räjähti. Suomi24:n Maailmamenoa-palstan lukijat ja silloinen Jippii-portaalin keskusteluryhmät muutoin selvittivät kilpaa sitä kuka Myyrmannin tekijä oli, tulivat lähes tasapeliin ja tieto julkaistiin täällä kuvineen päivineen hieman ennen Jippiitä, kuitenkin reilu vuorokausi ennen kuin lehdistö ja viranomaiset julkistivat mitään tietoja tekijästä. Tuollon jo viranomaiset kuitenkin ehtivät mukaan ja sulkivat aiheesta kirjoittavia sivuja ja suomi24:kin oli rankan sensuurin kohteena, ketjuja katoili ja uusia alkoi ;-)
Jos oikeasti haluaa selvittää, mitä maailmalla tapahtuu, niin monien erilaisten lähteiden käyttö on aivan perusasia, tietoa on ja on myös disinformaatiota, laajaa propagandaa puolin jos toisinkin. - - mutta
- mutta kirjoitti:
miten paljon aiikaa sinä tarvitset siihen, että kirjoitat yhden viestin jossa on vähän asiaakin eikä pelkkiä säälittäviä vittuiluyrityksiä? Koko loppuikäsi?
ihan turha on kaltaisellesi nettitrollille edes yrittää kirjoittaa mitään asiallista.
- :DDDDD
z.o kirjoitti:
tuollaiset julistukset ovat samaa huttua mitä Suomen perustuslakikin. Ollaan julistavinaan ulospäin, että ollaan olevinaan jotain mitä muutkin ja niin yliluonnollisen hyvää kuin vain voi olla. Varsinainen yhteiskunnan toiminta ja sen lait taas ovat ihan jotain muuta. Suomessa räikeiten ristiriidassa taitaa olla asevelvollisuuslaki. Maailmalla ihmisoikeuksia tuskin kunnioitetaan missään. Venäjä tietysti, mutta esim USA toimii maailmanpoliisina vähät välittäen yhtään mistään. Kiina on myös omalla lohkollaan malliesimerkki tästä ihmisoikeuksien polkemisesta. Vain jossain suoli24 palstalla voi jollain olla varaa olla pyhimys, enkä viittaa tässä mihinkään seriffiin.
"Vain jossain suoli24 palstalla" HAHAHA :)
- - mutta
- mutta kirjoitti:
ihan turha on kaltaisellesi nettitrollille edes yrittää kirjoittaa mitään asiallista.
mistä sinä sen voit tietää, kun et koskaan ole edes yrittänyt?
- - mutta
Uskottavuutensa? kirjoitti:
"Globalisaattorit" ovat menettäneet uskottavuutensa ja luottamuksensa jo aikaa sitten muutenkin globaalia politiikkaa seuraavien ns. puolueettomien tarkkailijoiden silmissä. Lännen valtamediaakin on vedätetty ja se on itsesensuroinut melko tavalla, samat vedätykset ja sotapropaganda ovat päätyneet melko kritiikittä Suomenkin valtamedioihin, kuten taannoisista muistamme.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Bushin hallinto ujuttaa tv-kanaville tekaistuja uutisia/art-1288337436578.html
Nykyisin on netti mahdollistanut hieman laajemman ja nopeamman asioiden seuraamisen, tieto leviää ja siksi nettiä haluttaisiin monin paikoin suitsia ja valvoa sekä rajoittaa, näin on myös Euroopan unionissa asian laita. 90-luku oli tavallaan parasta, samoin vielä 2000-luvun alku netin suhteen, silloin netti oli tavallaan uusi ja sitä ei oltu huomioitu useidenkaan maiden päättävissä piireissä, tieto kulki ja sensuuri oli lähes olematonta.
Suomessakin politiikot heräsivät oikeasti netin olemassaoloon vasta kun Myyrmannissa räjähti. Suomi24:n Maailmamenoa-palstan lukijat ja silloinen Jippii-portaalin keskusteluryhmät muutoin selvittivät kilpaa sitä kuka Myyrmannin tekijä oli, tulivat lähes tasapeliin ja tieto julkaistiin täällä kuvineen päivineen hieman ennen Jippiitä, kuitenkin reilu vuorokausi ennen kuin lehdistö ja viranomaiset julkistivat mitään tietoja tekijästä. Tuollon jo viranomaiset kuitenkin ehtivät mukaan ja sulkivat aiheesta kirjoittavia sivuja ja suomi24:kin oli rankan sensuurin kohteena, ketjuja katoili ja uusia alkoi ;-)
Jos oikeasti haluaa selvittää, mitä maailmalla tapahtuu, niin monien erilaisten lähteiden käyttö on aivan perusasia, tietoa on ja on myös disinformaatiota, laajaa propagandaa puolin jos toisinkin.et nyt vieläkään kertonut, mikä on se taho johon luotat?
- Vähissä on luotto
- mutta kirjoitti:
et nyt vieläkään kertonut, mikä on se taho johon luotat?
nykyiseen valtaan tai sen edustamiin tahoihin, tai valtamediaan, ei tada luottoa olla oikein mihinkään suuntaan enään tässä vaiheessa, globaali vedätys on ollut sen verran suurta ja kattavaa.
"Muodollisesti kirjan teema on Naton ja Jugoslavian välinen sota viime vuonna (1999), mutta tosiasiallinen aihepiiri ulottuu paljon laajemmalle. Erityisesti se käsittelee kahta, myös Suomessa jatkuvasti äärimmäisen ajankohtaisia teemaa. Toinen on se, miten oikein toimii se globaali valta kaikkine ydin- ynnä muine hirvittävine tappoaseineen, johon Suomikin on yhä tiiviimmin yhdennetty. Kun suomalainen eliitti samaistuu aina vain saumattomammin suurvaltajohtoiseen ja itse suurvallaksi pyrkivään EU:hun, on hyvä tajuta, millaisia terroritekoja, kansanmurhia ja muita äärimmäisiä rikoksia suurvalta-aseman säilyttäminen näyttää vaativan niin nyt kuin aikaisemmin.
Toinen teema taas liittyy siihen, miten valtajärjestelmään kytketyt tai sitä hännystelevät tiedotusvälineet ja intellektuellit vääristelevät maailmantapahtumista saamaamme kuvaa suurten valtakeskusten eduksi. Olemme tottuneet liittämään tällaiset vääristymät muihin maihin. Mutta Chomskyn analyyseja yhdysvaltalaisten ja englantilaisten lehtien sotapropagandistisista valheista, olennaisten tietojen pimityksestä ja tarkoituksenmukaista uuskielestä lukiessa tajuaa väistämättä, että syystä tai toisesta nämä samat harhat päätyivät kritiikittä suomalaiseen mediaan.
Esimerkiksi kirjaan tutustuessa voi hämmästyneenä alkaa ymmärtää, että se järjestely, mitä Kosovossa alettiin muun muassa suomalaisten voimin kesällä 1999 toteuttaa, ei suinkaan ole Ahtisaaren neuvottelema Kosovon rauhansopimus. Se on todellisuudessa USA:n pakottamana syntynyt Nato-johtoinen manööveri, joka sivuutti niin rauhansopimuksen kuin YK:n turvallisuusneuvoston päätöslauselman. Tätä eivät niin suomalainen media kuin Ahtisaari itsekään ole meille kertoneet.
Kirjan lähes joka sivulla paljastuvat median ja intellektuellien petokset tuntuvat helposti niin räikeiltä, ettei niitä voi uskoa tosiksi. Suomalaisille, jotka ovat eläneet kahden imperialistisen järjestelmän rajamailla, tarjoutuu kuitenkin ehkä muita helpommin välineitä tiedon ja vallan suhteiden ymmärtämiselle. Ahaa-elämyksiä voivat tuottaa vaikkapa kohtaamiset entisen Neuvostoliiton kansalaisten kanssa. Minä esimerkiksi kysyin kerran eräältä Suomeen muuttaneelta virolaiselta, mitä hän eniten oudoksui yhteiskunnassamme. Epäröimättä tämä läntiseen järjestelmään varsin myönteisesti suhtautuva ihminen vastasi: "Sitä, että suomalaiset uskovat sanomalehtiin."
http://www.rauhanpuolustajat.fi/chomsky/artikkelit/esipuhe.html - Chomsky
Vähissä on luotto kirjoitti:
nykyiseen valtaan tai sen edustamiin tahoihin, tai valtamediaan, ei tada luottoa olla oikein mihinkään suuntaan enään tässä vaiheessa, globaali vedätys on ollut sen verran suurta ja kattavaa.
"Muodollisesti kirjan teema on Naton ja Jugoslavian välinen sota viime vuonna (1999), mutta tosiasiallinen aihepiiri ulottuu paljon laajemmalle. Erityisesti se käsittelee kahta, myös Suomessa jatkuvasti äärimmäisen ajankohtaisia teemaa. Toinen on se, miten oikein toimii se globaali valta kaikkine ydin- ynnä muine hirvittävine tappoaseineen, johon Suomikin on yhä tiiviimmin yhdennetty. Kun suomalainen eliitti samaistuu aina vain saumattomammin suurvaltajohtoiseen ja itse suurvallaksi pyrkivään EU:hun, on hyvä tajuta, millaisia terroritekoja, kansanmurhia ja muita äärimmäisiä rikoksia suurvalta-aseman säilyttäminen näyttää vaativan niin nyt kuin aikaisemmin.
Toinen teema taas liittyy siihen, miten valtajärjestelmään kytketyt tai sitä hännystelevät tiedotusvälineet ja intellektuellit vääristelevät maailmantapahtumista saamaamme kuvaa suurten valtakeskusten eduksi. Olemme tottuneet liittämään tällaiset vääristymät muihin maihin. Mutta Chomskyn analyyseja yhdysvaltalaisten ja englantilaisten lehtien sotapropagandistisista valheista, olennaisten tietojen pimityksestä ja tarkoituksenmukaista uuskielestä lukiessa tajuaa väistämättä, että syystä tai toisesta nämä samat harhat päätyivät kritiikittä suomalaiseen mediaan.
Esimerkiksi kirjaan tutustuessa voi hämmästyneenä alkaa ymmärtää, että se järjestely, mitä Kosovossa alettiin muun muassa suomalaisten voimin kesällä 1999 toteuttaa, ei suinkaan ole Ahtisaaren neuvottelema Kosovon rauhansopimus. Se on todellisuudessa USA:n pakottamana syntynyt Nato-johtoinen manööveri, joka sivuutti niin rauhansopimuksen kuin YK:n turvallisuusneuvoston päätöslauselman. Tätä eivät niin suomalainen media kuin Ahtisaari itsekään ole meille kertoneet.
Kirjan lähes joka sivulla paljastuvat median ja intellektuellien petokset tuntuvat helposti niin räikeiltä, ettei niitä voi uskoa tosiksi. Suomalaisille, jotka ovat eläneet kahden imperialistisen järjestelmän rajamailla, tarjoutuu kuitenkin ehkä muita helpommin välineitä tiedon ja vallan suhteiden ymmärtämiselle. Ahaa-elämyksiä voivat tuottaa vaikkapa kohtaamiset entisen Neuvostoliiton kansalaisten kanssa. Minä esimerkiksi kysyin kerran eräältä Suomeen muuttaneelta virolaiselta, mitä hän eniten oudoksui yhteiskunnassamme. Epäröimättä tämä läntiseen järjestelmään varsin myönteisesti suhtautuva ihminen vastasi: "Sitä, että suomalaiset uskovat sanomalehtiin."
http://www.rauhanpuolustajat.fi/chomsky/artikkelit/esipuhe.htmlon kyllä kiinnostava ajattelija, ja merkillisen vaiettu suomalaisessa mediassa. Kirjoissaan hän on osoittanut miten järjestelmällisesti Yhdysvallat on pyrkinyt hegemonioseen asemaan ja miten menestyksekäs - ja vastenmielinen - tuo pyrkimys on ollut. Välillä käy mielessä, mahtaisiko mitään pakolaisongelmaa ollakaan, jos maailmanpoliisi vähän vähemmän innokkaasti partioisi.
- Jep...
Chomsky kirjoitti:
on kyllä kiinnostava ajattelija, ja merkillisen vaiettu suomalaisessa mediassa. Kirjoissaan hän on osoittanut miten järjestelmällisesti Yhdysvallat on pyrkinyt hegemonioseen asemaan ja miten menestyksekäs - ja vastenmielinen - tuo pyrkimys on ollut. Välillä käy mielessä, mahtaisiko mitään pakolaisongelmaa ollakaan, jos maailmanpoliisi vähän vähemmän innokkaasti partioisi.
Chomsky on hyvä, mutta William Blum kirjoittaa hauskemmin, jos niin voi sanoa ;-)
http://www.thirdworldtraveler.com/Blum/Rogue_State_Blum.html
"If I were president, I could stop terrorist attacks against the United States in a few days. Permanently. I would first apologize - very publicly and sincerely - to all the widows and orphans, the impoverished and the tortured, and the many millions of other victims of American imperialism. Then I would announce to every corner of the world that America's global military interventions have come to an end." The quote is from Blum's 2004 book Freeing the World to Death: Essays on the American Empire."
http://en.wikipedia.org/wiki/Rogue_State:_A_Guide_to_the_World's_Only_Superpower
Blumin omilta sivuilta löytyy jonkun verraan "Anti-imeperiumi raportteja" yms.
http://killinghope.org/ - humanist1
Jep... kirjoitti:
Chomsky on hyvä, mutta William Blum kirjoittaa hauskemmin, jos niin voi sanoa ;-)
http://www.thirdworldtraveler.com/Blum/Rogue_State_Blum.html
"If I were president, I could stop terrorist attacks against the United States in a few days. Permanently. I would first apologize - very publicly and sincerely - to all the widows and orphans, the impoverished and the tortured, and the many millions of other victims of American imperialism. Then I would announce to every corner of the world that America's global military interventions have come to an end." The quote is from Blum's 2004 book Freeing the World to Death: Essays on the American Empire."
http://en.wikipedia.org/wiki/Rogue_State:_A_Guide_to_the_World's_Only_Superpower
Blumin omilta sivuilta löytyy jonkun verraan "Anti-imeperiumi raportteja" yms.
http://killinghope.org/Chomsky on kriittinen, mutta Blum on amerikkalaisvastainen. Blum on kieltämättä hauskempi, mutta myös epäluotettavampi: aina ei tiedä missä pelkkä tietämättömyys loppuu ja älyllinen epärehellisyys alkaa. Blum eroaa Chomskystä yhtä paljon kuin Halla-aho maahanmuuttokriittisestä.
- Kritiikki
humanist1 kirjoitti:
Chomsky on kriittinen, mutta Blum on amerikkalaisvastainen. Blum on kieltämättä hauskempi, mutta myös epäluotettavampi: aina ei tiedä missä pelkkä tietämättömyys loppuu ja älyllinen epärehellisyys alkaa. Blum eroaa Chomskystä yhtä paljon kuin Halla-aho maahanmuuttokriittisestä.
"Blum on amerikkalaisvastainen."
Blum on itse amerikkalainen, ei kuitenkaan amerikkalaisvastainen, sen sijaan Yhdysvaltojen toimille maailmalla hän tuli kriittiseksi ollessaan töissä Yhdysvaltojen ulkoministeriössä, epäluotettavuudesta sen verran, että Blum esittää käytännössä aina lähteensä kirjojensa sivuilla, itsekin joitain juttuja hölmistyneenä luettuani menin tarkistamaan lähteet ja kyllä ne annetuista ositteista löytyivät.
"Hänen kirjoittamansa on myös kirja Killing Hope, joka kertoo Yhdysvaltain tekemistä interventioista toisen maailmansodan jälkeen. Blum itse kertoi aikoneensa tehdä lehtijutun interventioista, mutta huomattuaan aiheen laajuuden siitä syntyi kirja
Noam Chomsky on sanonut Blumin kirjan olevan laajin ja täydellisin asiaa käsittelevä teos."
http://fi.wikipedia.org/wiki/William_Blum
- Mover??? seriffi???
Miten voit kirjoittaa noin. Yhteiskunnan pitää suojella kaikkia kansalaisiaan riippumatta siitä, onko hän homofobisti tai rasisti vai kentien maahanmuuttajakriittinen. Ei ne ole syitä, jotta yhteiskunta voisi jättää nämä vaille suojaa. Nyt sinä