"Heh, noin kirjoittaa mies, joka on tällä palstalla uhkaillut vl:ia helvetillä harva se päivä ja uhitteluviestinsä päätteeksi kirjoittanut suurieleisesti: "Pelottaako?"
Sinä nimimerkki "Suorat sanat" kohdistit eilen eräässä ketjussa minuun yllä olevan voimakkaan väitteen.
Kopioi tähän jatkoksi YKSI minun tuollainen kommentti. YKSI riittää.
Vai oletko normaali vl-VALEHTELIJA?!
Todisteet esiin!
56
790
Vastaukset
- hjöuyt
Mikä on tämän avauksen sanoma? Kirjottaisitko selvemmin että vähä-älyisempikin ymmärtäisi? Esimerkiksi lainausmerkit heti ensimmäisen lauseen alussa ovat epäselvät. Ei päättymistä niile.
- Näin uskon
Melperi1 kirjoitti:
Ellei avauksesta ymmärrä, niin ei sitten mistään.
Kysyjä oli varmaan joku mv. puhujaveli.
- egrhgsdgsdf
Opettelehan käyttämään lainausmerkkejä, kiitos.
Yritätkö kääntää lukijoiden huomion pois itse asiasta = vl-VALEHTELIJASTA?
Ilmeisesti yrität.
- dasfdfhg
En.
Yritän ensin ymmärtää, että kun aloitetaan uusi keskustelun aihe, miksi siihen avausviestiin ei voida satsata niin, että edes välimerkit olisi kohdillaan.
Mitä tähän jahtaamaasi henkilöön tulee, en kommentoi kun en paljon ole teidän keskinäistä viestittelyä seurannut. Toivottavasti sinä VALEHTELEVA vl-PASKIANEN "Suorat sanat" vastaat tämän päivän aikana tähän avaukseeni.
Vai onko tyylisi normaali vl-tyyli: Kun jää VALHEESTA kiinni, niin luikitaan vaimon hameen alle pakoon itkemään pahaa maailmaa?- Turha toivo
Turha odottaa vastausta. Juuri noin toimivat vl-valehtelijat.
- Sinne ne menee
***Vai onko tyylisi normaali vl-tyyli: Kun jää VALHEESTA kiinni, niin luikitaan vaimon hameen alle pakoon itkemään pahaa maailmaa?***
Tämä on tyypillistä vl-valehtelijoille. - Karvalammilla
Siellä se vl-tyyppi edelleenkin ihailee maisemia eukkonsa hameen alla.
- Voi elämän kevät
Jopa on lapsellisia vl-kommentteja tässä ketjussa. Varsinaista pilkun nussimista.
Eikö se riitä teille, että nussitte vaimoanne ja lapsianne?- eglldgls
"Jopa on lapsellisia vl-kommentteja tässä ketjussa. Varsinaista pilkun nussimista.
Eikö se riitä teille, että nussitte vaimoanne ja lapsianne?"
Heh. Ja tämä sitten oli esimerkki aikuismaisesta, sivistyneestä kommentista? 14 peukkua... kertoo jotain palstan tasosta... :/ - Etkö ymmärrä?
eglldgls kirjoitti:
"Jopa on lapsellisia vl-kommentteja tässä ketjussa. Varsinaista pilkun nussimista.
Eikö se riitä teille, että nussitte vaimoanne ja lapsianne?"
Heh. Ja tämä sitten oli esimerkki aikuismaisesta, sivistyneestä kommentista? 14 peukkua... kertoo jotain palstan tasosta... :/Melperi viettää täällä kaiket päivät laittelemassa plussia omille viesteilleen ja miinuksia vl:ien viesteille.
Etkö ymmärrä? kirjoitti:
Melperi viettää täällä kaiket päivät laittelemassa plussia omille viesteilleen ja miinuksia vl:ien viesteille.
Minä en laittele lainkaan plussia enkä miinuksia.
Mutta saathan sinä vl-NULJU jatkaa valehteluasi. Sinä olet saanut vl-äidinmaidossa halun ja kyvyn VALEHDELLA.- Vitsin murjaisit!
Melperi1 kirjoitti:
Minä en laittele lainkaan plussia enkä miinuksia.
Mutta saathan sinä vl-NULJU jatkaa valehteluasi. Sinä olet saanut vl-äidinmaidossa halun ja kyvyn VALEHDELLA.Sinuthan opittiin menneinä vuosina tuntemaan siitä, että nostatit F5-painikkeella vl-palstojen keskusteluja (joissa itse kirjoitit ääliömäisiä viestejäsi) etusivulle.
Nyt kun sitä mahdollisuutta ei enää ole, näpyttelet päivät pitkät plussia omille viesteillesi ja miinuksia vl:ien viesteille.
Kaikki tämän tietävät.
- sivusta.
"Vai oletko normaali vl-VALEHTELIJA?!"
Raamattu pitänee mielestäsi paikkansa ja sillä perusteella todella harva se päivä vl:t ovat viesteissäsi helvetin lapsia.
Ilm. 21
8. Mutta pelkureille ja uskottomille, ja hirmuisille, ja murhaajille, ja salavuoteisille, ja velhoille, ja epäjumalisille, ja kaikille valehtelioille pitää osa oleman siinä järvessä, joka tulesta ja tulikivestä palaa, joka on toinen kuolema."Vain me" -vanhoillislestadiolaiset ovat SAASTAISIA VALEHTELIJOITA ja OMAVANHURSKAITA Raamatun RAISKAAJIA.
Minä en päätä tämän ROSKASAKIN iäisyyskohtalosta.- imesykkiväämelperi
Melperi1 kirjoitti:
"Vain me" -vanhoillislestadiolaiset ovat SAASTAISIA VALEHTELIJOITA ja OMAVANHURSKAITA Raamatun RAISKAAJIA.
Minä en päätä tämän ROSKASAKIN iäisyyskohtalosta."vain minä" melperiläiset ovat kirottuja runkkareita, jotka yleistävät kaiken ja päät ovat niin täynnä kusta ettei järkevälle ajattelulle jää tilaa.
- Huono homma
imesykkiväämelperi kirjoitti:
"vain minä" melperiläiset ovat kirottuja runkkareita, jotka yleistävät kaiken ja päät ovat niin täynnä kusta ettei järkevälle ajattelulle jää tilaa.
Siellä taas yksi vl-insestin lopputulos kirjoittaa. Ikävää, kun vl-miehet nussivat tyttäriään ja tulee tuollaista jälkeä. :((
- imesykkiväämelperi
Huono homma kirjoitti:
Siellä taas yksi vl-insestin lopputulos kirjoittaa. Ikävää, kun vl-miehet nussivat tyttäriään ja tulee tuollaista jälkeä. :((
Käytä vaan omaa nimimerkkiäsi homoseksin lopputulos!
- Roskasakkia....
Melperi1 kirjoitti:
"Vain me" -vanhoillislestadiolaiset ovat SAASTAISIA VALEHTELIJOITA ja OMAVANHURSKAITA Raamatun RAISKAAJIA.
Minä en päätä tämän ROSKASAKIN iäisyyskohtalosta.Olemme Mellun mukaan
- saastaisia valehtelijoita
- omavanhurskaita
- Raamatun raiskaajia
- roskasakkia,
jonka iäisyyskohtalosta Mellu ei päätä.
Mellu, vaikka olet omavanhurskas, saastainen valehtelija, Raamatun raiskaaja ja roskasakkia, en päätä iäisyyskohtalostasi. - Varma tieto:
Huono homma kirjoitti:
"Huonon homman" isää vitutti. Vitutti todella. Piti tehdä jotain tosi vittumaista. Se oli "Huonon homman" 7-vuotias isoveli, johon veljesten isä purki kiukkuaan. Emme halua kenenkään antavan ylen. Siksi emme kerro kovin yksityiskohtaisesti, mitä tapahtui. Yleisesti tapahtunutta voidaan kutsua lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.
Kukaan ei tiedä, miten on mahdollista, että "Huono homma" sai siinä alkunsa. Kristikunnassa on jo vuosituhansia hämmästelty Jeesuksen sikiämistä neitsyt Marian kohdussa. Me hämmästelemme "Huonon homman" sikiämistä isonveljensä peräsuoleen. Jotain tällaista tapahtui: "Huonon homman" kiukkuinen isä raiskasi 7-vuotiaansa poikalapsensa. Mukaan lorahti reilusti virtsaa. Nämä yhdistyivät "Huonon homman" isonveljen peräsuolessa oleviin muihin aineksiin. Niistä hedelmöityi "Huono homma".
Kukaan ei tiedä, miten on mahdollista, että alkio pystyi kasvamaan niissä olosuhteissa. Arvellaan, että "Huonon homman" isonveljen niihin aikoihin kärsimällä ummetuksella on jotain tekemistä sen kanssa, ettei keskenmeno päässyt tapahtumaan liian varhain. Aikanaan "Huono homma" syntyi pihkatapin mukana, keskenkasvuisena rääpäleenä. Hänen isoveljensä hoiti häntä välillä vähän roisisti. Emme mene yksityiskohtiin.
"Huono homma" oli sen simpanssi-isän viides lapsi. - Puhujaveli
Varma tieto: kirjoitti:
"Huonon homman" isää vitutti. Vitutti todella. Piti tehdä jotain tosi vittumaista. Se oli "Huonon homman" 7-vuotias isoveli, johon veljesten isä purki kiukkuaan. Emme halua kenenkään antavan ylen. Siksi emme kerro kovin yksityiskohtaisesti, mitä tapahtui. Yleisesti tapahtunutta voidaan kutsua lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.
Kukaan ei tiedä, miten on mahdollista, että "Huono homma" sai siinä alkunsa. Kristikunnassa on jo vuosituhansia hämmästelty Jeesuksen sikiämistä neitsyt Marian kohdussa. Me hämmästelemme "Huonon homman" sikiämistä isonveljensä peräsuoleen. Jotain tällaista tapahtui: "Huonon homman" kiukkuinen isä raiskasi 7-vuotiaansa poikalapsensa. Mukaan lorahti reilusti virtsaa. Nämä yhdistyivät "Huonon homman" isonveljen peräsuolessa oleviin muihin aineksiin. Niistä hedelmöityi "Huono homma".
Kukaan ei tiedä, miten on mahdollista, että alkio pystyi kasvamaan niissä olosuhteissa. Arvellaan, että "Huonon homman" isonveljen niihin aikoihin kärsimällä ummetuksella on jotain tekemistä sen kanssa, ettei keskenmeno päässyt tapahtumaan liian varhain. Aikanaan "Huono homma" syntyi pihkatapin mukana, keskenkasvuisena rääpäleenä. Hänen isoveljensä hoiti häntä välillä vähän roisisti. Emme mene yksityiskohtiin.
"Huono homma" oli sen simpanssi-isän viides lapsi.Hienoa tekstiä.
- Olet kuuliainen.
Roskasakkia.... kirjoitti:
Olemme Mellun mukaan
- saastaisia valehtelijoita
- omavanhurskaita
- Raamatun raiskaajia
- roskasakkia,
jonka iäisyyskohtalosta Mellu ei päätä.
Mellu, vaikka olet omavanhurskas, saastainen valehtelija, Raamatun raiskaaja ja roskasakkia, en päätä iäisyyskohtalostasi."Mellu, vaikka olet omavanhurskas, saastainen valehtelija, Raamatun raiskaaja ja roskasakkia, en päätä iäisyyskohtalostasi."
Noudatat Raamatun sanaa, että "älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi". Kehotetaan vain parannukseen Melperiäkin, mutta annetaan tuomiovalta kelle tuomiovalta kuuluuu. - Kerro meille
Olet kuuliainen. kirjoitti:
"Mellu, vaikka olet omavanhurskas, saastainen valehtelija, Raamatun raiskaaja ja roskasakkia, en päätä iäisyyskohtalostasi."
Noudatat Raamatun sanaa, että "älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi". Kehotetaan vain parannukseen Melperiäkin, mutta annetaan tuomiovalta kelle tuomiovalta kuuluuu.Miksi vanhoillislestadiolaiset nimittävät vl-herätysliikkeen ulkopuolisia uskovaisia "epäuskoisiksi"?
Mitä tämä ivaaminen tarkoittaa? - ei ole ivaa!!
Kerro meille kirjoitti:
Miksi vanhoillislestadiolaiset nimittävät vl-herätysliikkeen ulkopuolisia uskovaisia "epäuskoisiksi"?
Mitä tämä ivaaminen tarkoittaa?Ei se ole ivaamista. Se vaan tarkottaa että omatekoisella uskolla ei pelastu. Kaikkien pitää tehdä parannus! Oletko sinä tehnyt parannuksen?
- Kerro meille
ei ole ivaa!! kirjoitti:
Ei se ole ivaamista. Se vaan tarkottaa että omatekoisella uskolla ei pelastu. Kaikkien pitää tehdä parannus! Oletko sinä tehnyt parannuksen?
Millainen parannus pitää tehdä vilpittömän uskovaisen, joka on ottanut omaksi pelastajakseen ja vapahtajakseen Kristuksen.
Hän ei ole vanhoillislestadiolainen.
Millainen parannus? - parannuksesta
Kerro meille kirjoitti:
Millainen parannus pitää tehdä vilpittömän uskovaisen, joka on ottanut omaksi pelastajakseen ja vapahtajakseen Kristuksen.
Hän ei ole vanhoillislestadiolainen.
Millainen parannus?Mistä olet ottanut Kristuksen? Hän löytyy seurakunnastaan.
Sellainen parannus jossa jätetään kaikki omat ansiot ja omavanhurskaus taakse ja pukeudutaan lahjavanhurskauden pukuun, joka Jeesus Kristus itse.
"Ne, jotka kasteen jälkeen ovat tehneet syntiä, saavat milloin hyvänsä, kun tulevat parannukseen, syntien anteeksiantamuksen, Seurakunta ei saa evätä heiltä synneistäpäästöä." - Kerro meille
parannuksesta kirjoitti:
Mistä olet ottanut Kristuksen? Hän löytyy seurakunnastaan.
Sellainen parannus jossa jätetään kaikki omat ansiot ja omavanhurskaus taakse ja pukeudutaan lahjavanhurskauden pukuun, joka Jeesus Kristus itse.
"Ne, jotka kasteen jälkeen ovat tehneet syntiä, saavat milloin hyvänsä, kun tulevat parannukseen, syntien anteeksiantamuksen, Seurakunta ei saa evätä heiltä synneistäpäästöä."**Mistä olet ottanut Kristuksen? Hän löytyy seurakunnastaan.**
Missä kohtaa Raamatussa sanotaan, että Kristus löytyy vain seurakunnasta? Ja vain vl-seurakunnasta?
Missä kohtaa?
- Syvä hiljaisuus
Eihän se valehteleva vl-kusipää mitään vastaa. Milläs se valheitaan puolustais?
- Ei ei
Ei sitten millään.
- Lueskeleva.
En tiedä ko. asiasta mitään, mutta tämä palsta on muuttunut niin törkykieliseksi ja törkyviestiseksi että olisi taas suursiivouksien aika.
Ihan totta.
Vaikka olenkin perus vl- ja Sinä Melperi1 väität minuakin valehtelijaksi, niin en kuitenkaan, edes viitsi aukaista rekisteröimättömän aloittajan viestiä, jospa sieltä vaikka heti lentää "paskat silmille". Sinun viestisi uskaltaa avata ja lukea, koska et ainakaan Sinä lähettele niitä pila-, seksikuva viestejä palstalle.
Mitä tässä olisi tehtävissä?
Ja viimepäivinä joku poistattaa ihan hyviäkin viestiketjuja - jostain syystä. "Vaikka olenkin perus vl- ja Sinä Melperi1 väität minuakin valehtelijaksi"
Jos uskot "vain me" -oppiin ja muihin virallisiin vl-oppeihin, niin olen pakotettu nimeämään sinut valehtelijaksi.
"Mitä tässä olisi tehtävissä?"
Mylläkkä palstalla alkoi, kun vl-pedofiiliskandaali tuli ilmi. Onhan selvää, että kansa reagoi, kun maailman ainoiksi oikeiksi ja Jumalalle kelpaaviksi uskovaisiksi itseään mainostavista vanhoillislestadiolaisista pamahtaa silmille tuollainen pimeä puoli.
Pimeä puoli, joka on satavarmasti tuhonnut MONEN ihmisen elämän.
Mitä tässä olisi tehtävissä?
Olisi muutettava vl-opit Raamatun mukaisiksi. Vaihdettava suuri osa SRK:n johtohenkilöitä. Vl-miesten annettava lastensa olla rauhassa.
Tästä olisi hyvä aloittaa. Silloin palstakin rauhoittuu.- aloitetaanvaan
Ketä kuuluu Melperiläiseen joukkoon, jotka pääsevät taivaaseen ?
Eikö Melperiläisen joukon miesten tarvitse jättää lapsiaan rauhaan ???????????
Melperiläisen joukonkin tulee muistaa mitä sanotaan toisen kunnioittamisesta ja esim. kristillisestä rakkaudesta. Vähempikin raamattua lukenut tunnistaa, ettei tämmöinen melperöiminen ainakaan mistään sydämen uskosta lähde. - Lueskeleva
Heippa!
Tarkoitin että nykyään ei tee mieli "Lueskella", kaikkia täällä olevia viestejä, niiden rumuuden tähden. Mutta Sinun viestejäsi luen. Edelleen olen normaali vl, enkä ainakaan minä ole loukkaantunut siitä, että nimittelet myös minua valehtelijaksi. Ehkä se johtuu siitä että olen tutustunut Sinuun viestiesi välityksellä ja tunnen, että olet todella sitä mieltä, mitä kirjoitat. Enhän minä siitä voi loukkaantua. Pahoittelen vain sitä, että Sinulla on tuollainen ongelma. Se on kokonaan Sinun ongelmasi, ei minun.
Jotenkin pitäisi saada kuriin tuollaiset "nappulaviestit". Luultavasti nappulat niitä lähettelevätkin.
Tuo pedofilia juttu kokonaisuudessaan on paha. Siitä kaikki on samaa mieltä. Mutta se on tapahtunut salassa meiltä normaaleilta vl.iltä. Ja siksi se on nostattanut niin jyrkkiä mielipiteitä, että joskus tuntuu että sitä jopa puolustellaan. Ei sen puolustamisesta perimmältään kuitenkaan ole kysymys, vaan se on vl-liikeessä edelleen shokki. Mutu-tuntumalla ajattelisin että se on ollut myös SRK.ssa shokki. Uskomatonta. Siksi siihen ei ole heti tutkimustulosten selvittyä ja heille tietoon tultua puututtu.
Kun ajattelen käytännön tilannetta, niin ei periaatteessa ole mitään virallista reittiä, miten SRK saisi tietää jäsenyhdistystensä jäsenten rikoksista, muuta kuin, huhujen kautta. (yleensä mistäänkään rikoksista) Oman Rauhanyhdistyksen väki myös, huhujen kautta. Ei tällaiset pedofiilit kenellekkään ripittäydy. En usko. Ehkä kuolinvuoteella tulee hätä. Se rippi nostettiin kuin keppihevoseksi, jotta syyllisiä löytyi ja pystyttiin syyttämään jotakin järjellistä olentoa. Se että vanhoillislestadiolainen, tai jotain muuta uskoa tai uskontoa oleva, syyllistyy tällaiseen lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön osoittaa että hänen sydämensä on luopunut Jumalasta. Ei Jumalan henki asu sellaisessa sydämessä. Ja aika ankarasti Jumalan sanassa, raamatussa sanotaan näistä synnin harjoittajista. (ulkomuistista)
"Ei minun henkeni nuhtele ihmistä iankaiken, sillä ihminen on vain liha."
Eli Jumalan henki nuhtelee aikansa ihmistä. Ellei hän käänny ja lakkaa synnistä, lakkaa Jumaln henki puhuttelemasta ja jättää ihmisen oman onnensa nojaan. Vaarallinen tilanne, synnin harjoittaminen.
Ja kun synnin harjoittaminen kohdistuu lapsiin, ja alaikäisiin, samassa uskossa oleviin se tuhoaa niiden lasten ruumiillisen koskemattomuuden, henkisen koskemattomuuden, sekä hengellisen koskemattomuuden. Pahimmassa tapauksessa vie lapselta elävän uskon.
SRK.n kautta tehtävä opetus on siis oikeaa, mutta synnissä eävien kristittyjen tekojen / esimerkin mukainen elämä ja opetus on väärää.
>>>kun maailman ainoiksi oikeiksi ja Jumalalle kelpaaviksi uskovaisiksi itseään mainostavista - yks uskovainen
Lueskeleva kirjoitti:
Heippa!
Tarkoitin että nykyään ei tee mieli "Lueskella", kaikkia täällä olevia viestejä, niiden rumuuden tähden. Mutta Sinun viestejäsi luen. Edelleen olen normaali vl, enkä ainakaan minä ole loukkaantunut siitä, että nimittelet myös minua valehtelijaksi. Ehkä se johtuu siitä että olen tutustunut Sinuun viestiesi välityksellä ja tunnen, että olet todella sitä mieltä, mitä kirjoitat. Enhän minä siitä voi loukkaantua. Pahoittelen vain sitä, että Sinulla on tuollainen ongelma. Se on kokonaan Sinun ongelmasi, ei minun.
Jotenkin pitäisi saada kuriin tuollaiset "nappulaviestit". Luultavasti nappulat niitä lähettelevätkin.
Tuo pedofilia juttu kokonaisuudessaan on paha. Siitä kaikki on samaa mieltä. Mutta se on tapahtunut salassa meiltä normaaleilta vl.iltä. Ja siksi se on nostattanut niin jyrkkiä mielipiteitä, että joskus tuntuu että sitä jopa puolustellaan. Ei sen puolustamisesta perimmältään kuitenkaan ole kysymys, vaan se on vl-liikeessä edelleen shokki. Mutu-tuntumalla ajattelisin että se on ollut myös SRK.ssa shokki. Uskomatonta. Siksi siihen ei ole heti tutkimustulosten selvittyä ja heille tietoon tultua puututtu.
Kun ajattelen käytännön tilannetta, niin ei periaatteessa ole mitään virallista reittiä, miten SRK saisi tietää jäsenyhdistystensä jäsenten rikoksista, muuta kuin, huhujen kautta. (yleensä mistäänkään rikoksista) Oman Rauhanyhdistyksen väki myös, huhujen kautta. Ei tällaiset pedofiilit kenellekkään ripittäydy. En usko. Ehkä kuolinvuoteella tulee hätä. Se rippi nostettiin kuin keppihevoseksi, jotta syyllisiä löytyi ja pystyttiin syyttämään jotakin järjellistä olentoa. Se että vanhoillislestadiolainen, tai jotain muuta uskoa tai uskontoa oleva, syyllistyy tällaiseen lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön osoittaa että hänen sydämensä on luopunut Jumalasta. Ei Jumalan henki asu sellaisessa sydämessä. Ja aika ankarasti Jumalan sanassa, raamatussa sanotaan näistä synnin harjoittajista. (ulkomuistista)
"Ei minun henkeni nuhtele ihmistä iankaiken, sillä ihminen on vain liha."
Eli Jumalan henki nuhtelee aikansa ihmistä. Ellei hän käänny ja lakkaa synnistä, lakkaa Jumaln henki puhuttelemasta ja jättää ihmisen oman onnensa nojaan. Vaarallinen tilanne, synnin harjoittaminen.
Ja kun synnin harjoittaminen kohdistuu lapsiin, ja alaikäisiin, samassa uskossa oleviin se tuhoaa niiden lasten ruumiillisen koskemattomuuden, henkisen koskemattomuuden, sekä hengellisen koskemattomuuden. Pahimmassa tapauksessa vie lapselta elävän uskon.
SRK.n kautta tehtävä opetus on siis oikeaa, mutta synnissä eävien kristittyjen tekojen / esimerkin mukainen elämä ja opetus on väärää.
>>>kun maailman ainoiksi oikeiksi ja Jumalalle kelpaaviksi uskovaisiksi itseään mainostavista">>>kun maailman ainoiksi oikeiksi ja Jumalalle kelpaaviksi uskovaisiksi itseään mainostavista
- Lueskeleva
yks uskovainen kirjoitti:
">>>kun maailman ainoiksi oikeiksi ja Jumalalle kelpaaviksi uskovaisiksi itseään mainostavista
Ehkä se alkuperäinen innote kirjoittamiseen jäi vain sivulauseeksi. Ja se oli se, että tämä palsta on taas muuttunut Sikamaiseksi. Mutta sitä sikamaisuutta ei ole missään nimessä Melperi1 aiheuttanut. Itse pidän Melperi1 viesteistä, vaikka ne ovatkin niin voimakkaasti vl-vastaisia. Mutta niitä uskaltaa lukea.
Kysymyksesi?
>>>Ehkä asia ei kuitenkaan ihan noin ole kun kirjoitat.
Ja silti se kuitenkin niin on>Jumalan tahto on että kaikki ihmiset jotka hän on luonut, eläisivät iankaikkisesti hänen kanssaan. Osan luoduistaan hän on hukannut, kadottanut. Ne ovat lähteneet pois hänen luotaan. Ja hän haluaisi löytää ne ja elää myös heidän kanssaan ikuisesti. Jotkut hän on etsiessään löytänyt, mutta kaikki eivät halua elää Hänen kanssaan ikuisesti. ! ? Miksi? Tosiaan miksi? >Tarkoititko tosissaan sitä, että vl-joukko olisi se ainoa oikea Jumalalle kelpaava joukko? Lueskeleva kirjoitti:
Ehkä se alkuperäinen innote kirjoittamiseen jäi vain sivulauseeksi. Ja se oli se, että tämä palsta on taas muuttunut Sikamaiseksi. Mutta sitä sikamaisuutta ei ole missään nimessä Melperi1 aiheuttanut. Itse pidän Melperi1 viesteistä, vaikka ne ovatkin niin voimakkaasti vl-vastaisia. Mutta niitä uskaltaa lukea.
Kysymyksesi?
>>>Ehkä asia ei kuitenkaan ihan noin ole kun kirjoitat.
Ja silti se kuitenkin niin on>Jumalan tahto on että kaikki ihmiset jotka hän on luonut, eläisivät iankaikkisesti hänen kanssaan. Osan luoduistaan hän on hukannut, kadottanut. Ne ovat lähteneet pois hänen luotaan. Ja hän haluaisi löytää ne ja elää myös heidän kanssaan ikuisesti. Jotkut hän on etsiessään löytänyt, mutta kaikki eivät halua elää Hänen kanssaan ikuisesti. ! ? Miksi? Tosiaan miksi? >Tarkoititko tosissaan sitä, että vl-joukko olisi se ainoa oikea Jumalalle kelpaava joukko?"Ja kyllä Melperi1.kin löytyy se "vain me-oppi"."
Löytyy toki!
Melperi edustaa muiden Raamattuun uskovien uskovaisten kanssa oppia: "Vain Kristus ja me".
Tämä oppi ei katso kirkkokuntia eikä seurakuntarajoja. Ei myös muuta ihmissilmin nähtävissä olevaa. Tämä oppi ja sen perustaja Jeesus Kristus katsoo IHMISSYDÄMEEN.
Opin jäsenillä löytyy sydämestä USKO JEESUKSEEN.
Minä ja muut tämän opin edustajat eivät ole niin RÖYHKEITÄ, että alkaisivat opettaa: VAIN MEIDÄN poppoolla (= vain tällä pikkiriikkisellä joukolla) on oikea usko.
1.Piet. 5:
"5. Samoin te, nuoremmat, olkaa vanhemmille alamaiset ja pukeutukaa kaikki keskinäiseen nöyryyteen, sillä "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
6. Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät korottaisi"
Nöyryyttä, hiljaisuutta, Jumala rakastaa,
Ei kärsi kopeutta ylpeitä vastustaa." (VK 1938/1943 7:3).
Milloin KOPEAT "vain me" -vl:t nöyrtyvät Jumalan väkevän käden alle? Tapahtuuko se ennen kuin kirjat avataan? Silloin se on liian myöhäistä.- Lueskeleva
Melperi1 kirjoitti:
"Ja kyllä Melperi1.kin löytyy se "vain me-oppi"."
Löytyy toki!
Melperi edustaa muiden Raamattuun uskovien uskovaisten kanssa oppia: "Vain Kristus ja me".
Tämä oppi ei katso kirkkokuntia eikä seurakuntarajoja. Ei myös muuta ihmissilmin nähtävissä olevaa. Tämä oppi ja sen perustaja Jeesus Kristus katsoo IHMISSYDÄMEEN.
Opin jäsenillä löytyy sydämestä USKO JEESUKSEEN.
Minä ja muut tämän opin edustajat eivät ole niin RÖYHKEITÄ, että alkaisivat opettaa: VAIN MEIDÄN poppoolla (= vain tällä pikkiriikkisellä joukolla) on oikea usko.
1.Piet. 5:
"5. Samoin te, nuoremmat, olkaa vanhemmille alamaiset ja pukeutukaa kaikki keskinäiseen nöyryyteen, sillä "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
6. Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät korottaisi"
Nöyryyttä, hiljaisuutta, Jumala rakastaa,
Milloin KOPEAT "vain me" -vl:t nöyrtyvät Jumalan väkevän käden alle? Tapahtuuko se ennen kuin kirjat avataan? Silloin se on liian myöhäistä.>>>Nöyryyttä, hiljaisuutta, Jumala rakastaa,
- Kukamissä milloin
Ketkä vaihetaan ja syy ?
Ketkä VL_miehet ei anna lastensa olla rauhassa ?
Ei tää yleistyksillä taida parantua koskaan :)"Ketkä vaihetaan ja syy ?"
Olavi Voittonen ja muut vl-pedofilian salaajat. En tunne SRK:n johtokunnan jäseniä. Heidän nimiään ei ole missään.
SRK = salaseura kuten vapaamuurarit.
"Ketkä VL_miehet ei anna lastensa olla rauhassa ?"
Vl-pedofiilit.
Kysyitkö tosissasi?
"Ei tää yleistyksillä taida parantua koskaan :)"
Paljon on parannusta, jos nykyiset omavanhurskaat ja Raamattua RAISKAAVAT vl-VALHEOPIT muutetaan Raamatun mukaisiksi. Sitä kautta loppuu myös vilpittömien uskovaisten ivaaminen "epäuskoisiksi".
Tämä on hyvä ensiaskel.- vaan vaan
Melperi1 kirjoitti:
"Ketkä vaihetaan ja syy ?"
Olavi Voittonen ja muut vl-pedofilian salaajat. En tunne SRK:n johtokunnan jäseniä. Heidän nimiään ei ole missään.
Vl-pedofiilit.
Kysyitkö tosissasi?
Paljon on parannusta, jos nykyiset omavanhurskaat ja Raamattua RAISKAAVAT vl-VALHEOPIT muutetaan Raamatun mukaisiksi. Sitä kautta loppuu myös vilpittömien uskovaisten ivaaminen "epäuskoisiksi".
Tämä on hyvä ensiaskel.Miten sä vaadit eroa ihmisille joista et teidä mitään ?
Ok Voittosen haluat eroavan, ja sen takia että on salannut.
Jos näin on niin hän tulee todennäköisesti eroamaan itse.
Oliko muita ?
VL_pedofiilit on taas niin vaikeasti määriteltävissä oleva ryhmä että sen erottamista ei taida osata tehdä ?
Uskoaan ei Suomessa tarvitse kenenkään muuttaa. Ei edes sinun. Jos joku uskoo pelastuvansa niinkuin VL:t opettaa niin se on heidän uskonsa ei sinun ja niillä on siihen oikeus. - pakana 66
Melperi1 kirjoitti:
"Ketkä vaihetaan ja syy ?"
Vl-pedofiilit.
Kysyitkö tosissasi?
Tämä on hyvä ensiaskel.Melperi1 : Olen ennekin toisessa ketjussa oikonut sun sanomisia ja taas on sen aika.
Väität ettei SRK:n johtokunnan jäsenten nimiä ole missään.
Opastan sua taas: Joka suviseurojan jälkeen ilmestyy kirja jossa on kaikki saarnat painetussa muodossa ja samassa kirjassa on kokous asiakirjat jotka laaditaan suviseurojen yhteydessä pidettävästä vuosikouksesta.
Käymmpä Melperi! SRK konttorilla niin luultavasti siellä on myynnissä moinen kirja sieltä löytyy johtokuntaan valittujen nimet.
Olen lukenut tämmöistä kirjaa kun olen käynyt vl-perheen luona kylässä.
Jos löydät tuolla opastuksella heidän nimet niin toivottavasti tulet tälle palstalle oikoon omia valheita mitä yllä kirjoitat :) jooko
- 112112
Vain me oppi kuuluu aika moneen uskontoon. On joko pienempi tai isompi joukko, jotka ihminen ajattelee olevan oikein uskomassa. Monessa uskonnossa se jako tehään johonkin niinkuin Raamattu opettaa eli kahteen leiriin ajatuksen tasolla. Se että kuka kuuluu kumpaankin ei näy suoriltaan ihmisen silmillä.
"Vain me" -oppi ei kuulu kristillisyyteen.
"Vain me" -oppia opettavat mm. jehovalaiset ja vl-herätysliike = 2 HARHALAHKOA.- NÄINON1
Melperi1 kirjoitti:
"Vain me" -oppi ei kuulu kristillisyyteen.
"Vain me" -oppia opettavat mm. jehovalaiset ja vl-herätysliike = 2 HARHALAHKOA.Kuuluu jopa sun päähäsi. Määrittele ketkä uskovat oikein ja ketkä ei. Ja näin tekee aika moni.
- määrittelet
Siis määrittelet
- Tatsassaa
Mihin viestiketjuun tässä viitataan?
- merlberger
Melperi on pieni vihainen mies Oulun seudulta.
Hän tekee elämäntyötänsä S24 palstalla arvostellen vihaamansa herätysliikkeen ihmisiä. Hän saa tyydytystä työllensä peukuista. - Älkää tuomitko, ette
Esimerkki Melperi1:n tuomioista löytyy täältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9905191#comment-49693130-view- Ei aukea
Eipä auennut linkki.
Tekniikkakin ymmärtää, että valehtelet! - Lueskeleva
Ei aukea kirjoitti:
Eipä auennut linkki.
Tekniikkakin ymmärtää, että valehtelet!Aukeaapa.
Tässä viestiketjussa Melperi1 kirjoittama viesti ylhäältä laskettuna 7. Melperi1 viesti. Kopioi selaimelle ja avaa.
- Viheltää....
Fiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuiiitttt!
- rtkl
pedofilia on maailman piirre! Voisi uskoa, että maailma on lähettänyt agenttinsa tekemään nuita syntejä mustatakseen VL:n mainetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976