Pakit treffien jälkeen/aikana

pakkinainen

Jos treffeillä tajuaa heti, että tuo ehdottomasti ei ole mies jota etsin, niin miten se asia pitäisi ilmaista niin ettei loukkaa yhtään enempää kuin on pakko? Ja missä vaiheessa - hetikö, kun on itse varma asiasta, vai pitääkö kohteliaasti pysyä toisen seurssa esim. tunnin verran ja sanoa sitten että oli kiva tutustua mutta en taida olla kiinnostunut jatkosta?

Oletetaan, että mies on ihan fiksu ja kohtelias ja asiallinen, mutta MIEHENÄ, siis fyysisesti vastenmielinen. Jos esim. jo viiden minuutin päästä ajattelee että yök, ei tuota äijää ikinä, ajatuskin inhottaa - niin pitäisikö se sanoa saman tien, ettei tuhlaa toisen aikaa? Onko inhottavampaa jutella mukavia koko ilta ja antaa toisen turhaan yrittää ja illan päätteeksi sanoa että se oli sitten tässä? Vai onko inhottavampaa möläyttää heti kättelyssä että ehei, kuule poika, et kelpaa?

Ja MITEN se asia pitäisi ilmaista? Minusta tuo "kemiat ei toimi" on ihan ok-tapa, mutta josatin syystä juuri ne sanat ärsyttävät monia kamalasti. Mikä niissä on niin loukkaavaa? (Ehdottakaa toisia sanoja niiden tilalle.) Sekö, että siinä asia ilmaistaan niin epämääräisesti eikä oikeastaan selitetä MIKSI? Ette kai te miehet OIKEASTI halua yksityiskohtaista selostusta siitä miksi ette miellytä? Ette kai te halua kuulla esim. että olet lihava, olet kömpelö, olet neitimäinen, haiset hieltä, naamasi on kuin pullataikinaa, inhoan ääntäsi, hymysi on enemmän irvistys kuin hymy tms????

Itse olen sekä antanut että saanut pakkeja. Pakkien antajat eivät ole koskaan uskaltaneet sanoa sitä tretfeillä, vaan ovat siellä puhuneet että tavataan sitten taas viikon päästä yms, potaskaa - ja jälkeenpän sähköpostitse kertoneet että ei sittenkään.

Siitä olen pitänyt kiinni, että jos olen treffien aikana varma etten halua jatkoa, en anna miehen tarjota kahvikupillistakaan.

15

2751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Profiiliton

      En ole ollut treffeillä tai antanut pakkeja, mutta jos asia jostain syystä pitää ilmaista, niin vaikka sanomalla: "en ole kiinnostunut jatkamaan". Tiedä sitten miten naiset ajattelevat, mutta itse kyllä ajattelen että "kemiat eivät toimi" -lause vastaa varsin selvästi kysymykseen miksi, (eli siksi kun fyysinen olemuksesi ei miellytä). Missä vaiheessa sitten, no mielestäni olisi kohteliasta viedä treffit loppuun ennen kuin lähtee ilmaisemaan jatko halua (eli joko treffien lopussa tai sitten jälkeenpäin sähköpostilla), ellei sitten halua antaa sellaista kuvaa, että haluaa päättää treffit siihen paikkaan (jolloin voi ilmaista heti). Tuo kahvipulla juttusi kuulostaa jotenkin varsin surkuhupaisalta.

    • asdfqwerty_M85

      Kyllä toisen pitäisi jo jotakin aistia pidättyvästä olemuksesta niin ettei "Ollaan vain ystäviä", tai "meillä ei taida vaan synkata sillä lailla", tuu niin yllätyksenä, jos/kun toinen ehdottaa treffien päätteeksi, että treffataanko uudelleen.

      Kyllä jotakin kannattaa nätisti sanoa, eikä vain jutella jatkosta ja sitten hävitä..

    • Mies 36

      Itse toimin mieluiten niin, että vietän esim. sen tunnin tms. kyseisen henkilön kanssa. Sitten, kun on jo juteltu jonkin aikaa, ja olen varma, etten halua toisia treffejä, voin todeta, että tunne ei taida omalta puoleltani olla oikea voidakseni jatkaa toisen tapaamisen muodossa, vaikka hän vaikuttaakin mukavan oloiselta ihmiseltä. Tämä on mielestäni suht diplomaattinen ja kohtelias tapa hoitaa homma antamatta kuitenkaan väärää vaikutelmaa kiinnostukseni määrästä. Mihinkään tarkempiin syihin kiinnostuksen puutteesta on turha mennä.

    • gummagugga

      Mä olen ollut useastikin treffeillä, jotka ovat päättyneet niin, että ollaan halattu ja sovittu, että "nähdään", "palataan asiaan", "kirjoitellaan" ja sitten ei kuitenkaan ihmisestä ole sen koomin kuulunut mitään.
      Mielestäni on kohteliaampaa ja hienovaraisempaa ilmoittaa treffien lopussa HETI, jos tuntuu siltä, ettei halua nähdä toista uudestaan. Vähemmän sitten pettymystä tulee siitä, kuin jos odottelee toisen yhteydenottoa viikkotolkulla ennen kuin sitte huomaan, ettei sitten siitä toisesta kuulukaan mitään (ei välttämättä edes vastaa viesteihin!!).

    • ei enää sinisilmä

      Kyllä sen vain jotenkin vaistoaa, jos treffit päättyvät noihin "palataan asiaan" ym. sanoihin, että jatkoa ei tule.

      Sen vain vaistoaa toisesta, jos ollaan tai ei olla täpinöissä treffikaverista.

      Vaikka sitten toinen sanoisi , että soittaa ja sitä soittoa ei muutamaan päivään kuulu, niin sen tietää, että se siitä.

      Ainahan se tietysti olisi mukavampaa, jos pystyisi suoraan sanomaan, että ei nyt nappaa, mutta itsekin olen kyllä syyllistynty tuohon "soitellaan" selitykseen ja niitä on myös minulle sanottu.

    • gummagugga

      Ehkä mä oon vielä niin sinisilmäinen sitten, etten vaan vaistoa, sillä aika monasti oon saanu ihan erilaista viestiä treffikumppanilta tyyliin toinen on sanonu kolme kertaa, että Nyt mun pitää mennä junaan, etten myöhästy, mutta silti on vaan jatkettu jutustelua ja naureskelua yhdessä... Ja toisella kertaa treffikumppani ois päässy "livahtamaan" hyvin pois treffeiltä, mutta jatkoi jutustelua mun kanssa ja saattoi mut ratikkapysäkille ja jopa jäi odottamaan ratikkaani mun kanssa. Että aika ristiriitaisia viestejä ainakin näiltä kahdelta tyypiltä olen saanut...
      Mutta niin se vaan taitaa olla, en tule koskaan ymmärtämään miehiä... :P

    • treffaajadonna

      Noin parikymmenet treffit takana. Aina menee vähän eritavalla. Jolleki voi sanoo heippa ja se on siinä. Ihoan turhan selittämistä. Todennäköisyyshän on se ettei kiinnosta ja ei sitä niin kauheesti tarvii selitellä. Vain kerran yksi kaveri soitti perään ja kertoi miten oli ajatellut koko jutun. Olikin fiksu kansainvälisen firman pomo. Ok, joskus homma vain alkaakin lämmetä kun toinen jaksaa soitella ja tekee itsensä tykö jollain kivalla ja fiksulla tavalla. Ei ihmiset odota MIKSI EN ENÄÄ TAPAA SINUA SELITYKSIÄ:

    • aina ei onnaa

      Jos mies on oikein epämiellyttävä, olen sanonut hyvin pian, että nyt pitää mennä, keksin jonkun kiireen ja sanon, että kirjoitan sulle. kerran menin baarin vessaan ja pyysin ystävätärtä soittamaan mulle pian. Kun puhelin soi, sanon, että tuli kiire meno. Haluan pian pois ikävästä tilanteesta. Myöhemmin kirjoitan, että ei nyt iskenyt. Jos tuosta ei tajua, niin oma vika.

    • 13+19

      Tuon takia suosin ensimmäisiä treffejä mahdollisimman nopeasti ja vain kahvikupillisen mittaisina esimerkiksi niin että työpäivän päätteeksi tavataan paikassa, joka on molempien työmatkan varrella. Ja jo etukäteen on sovittu, että nyt juodaan vain kahvit ja sitten molemmat jatkavat omiin iltapuuhiinsa ja harrastuksiinsa. Voi se toki olla illallakin ja tuoppi/viinilasillinen mutta silloinkin etukäteen sovittuna että vain sen yhden juoman ajan jutellaan ja sitten jatketaan iltaa eri suuntiin.

      Olen tavannut yhden ihmisen myös sellaisella sopimuksella, että kyseessä ei sitten ole treffit. Varsinaista suhdetta siitä ei kehittynyt mutta meillä oli aidosti hauskaa ja tavattiin vielä kerran tai pari jälkeenkinpäin.

      Nyt en enää edes hae netin kautta. Ei se mahdoton ajatus olisi mutta lukemani perusteella siellä pitää olla melkonen ihmenainen saadakseen vastauksia. Jos laittaisin ilmoituksen ja saisin yhteyden mielenkiintoiseen ihmiseen niin haluaisin kyllä tavata samana tai seuraavana päivänä tai viimeistään seuraavalla viikolla ja juuri kuten edellä kuvasin; hyvin lyhyesti, varttitunnin verran.

    • ..................

      Kyllä sen yleensä näkee ellet näyttele lahjakkaasti kiinnostunutta. Tietysti meissä miehissä on niitä, joilla asiat menevät perille vain "lekalla" takoen. He inttävät sitten niiden kemioiden perään, tunneälykäs tietää asian jo ennakolta. Ei minua pakit liikuta suuntaan tai toiseen, jälkikäteen arpominen ja pakittomuus kyllä. Minun kohdalla tuskin voi sanoa, että kukaan nainen on voinut edes teoreettisesti pettyä kuin omiiin harhakuviinsa.

    • eräs deittailija

      Treffithän ovat tapaaminen, eivät pelkästään toisen arviointitilaisuus. On mielestäni erittäin epäkohteliasta kääntyä kannoillaan kun näkee toisen, ihan täysin riippumatta siitä millainen se toinen on. Jos on treffit sopinut niin ne vedetään läpi kunnialla. Itse vedän min tunnin treffit joka tapauksessa, otan tapaamisen mahdollisuutena tutustua uuteen ihmiseen. Tunnin nyt juttelee kenen kanssa tahansa. On mielenkiintoista kuulla erilaisia elämäntarinoita ja -asenteita.

      Yleensä ihmiset kyllä vaistoavat aika hyvin että mikä fiilis vastapuolella. En yleensä sano päin naamaa että tämä oli tässä, aika usein tunne on joko molemminpuolinen tai sitten toinen osapuoli vaistoaa ettei tässä ole jatkoa luvassa. Silloin asiaa ei tarvi edes ottaa puheeksi. En yleensä ikinä sano treffien päätteeksi kuin että oli mukavaa (riippumatta siitä haluanko vielä tavata ja oliko mukavaa), jos mies sanoo että palataan tai soitellaan niin sanon että joo ja jos hänestä sitten jtn kuuluu niin vastaan etten halua enää tavata jos näin on asianlaita.

    • n 77

      Kyllä mä oon kohteliaasti sen ajan treffeillä mikä sovittiin, eli 1-2 juoman verran. Ois ehkä liian töykeetä ja paljastavaa heti enskättelyssä sanoo et -kiitos mut ei onnistu,.. jos ei oo edes puhuttu vielä juur mitään! Sillon sen arvaa että johtuu ulkonäöstä ja kuka haluaa osottautua niin pinnalliseks..:)
      Käyttäydyn pidättyväisemmin ja pidän sopivaa etäisyyttä, juttelen niitä näitä mutta en yhtä aktiivisesti kuin kiinnnostavan kanssa, en ala kysellä mitään henkilökohtasempia, esim. elämänhistoriaa.
      Tottakai kieltäydyn ottamasta juomia tai kyytiä kotiin jos tarjois.
      Lopuksi totean (jos kysyy jatkosta) että taidan katsoa ja nähdä vielä muitakin vaihtoehtoja (vaikkei niitä juur sillon oiskaan) ja kirjotellaan... kannattaa jättää tilanne hiukan avoimeksi, kun ei koskaan tiedä minkälaisia tapauksia netistä voi löytyä.. jokuhan saattaa loukkaantua suorasta torjunnasta ja vaikkapa lähtee seuraan kotiin! Myöhemmin sitten jos ei tajunnu aiemmasta ja vielä kyselee perään niin sanon sit suorempaa että ei vaan tullu oikeeta tunnetta / sellasta henkistä yhteyttä mitä toivois.. ja sitten hyvää jatkoa.

    • http://www.youtube.com/watch?v=UptWRuJXfxM

    • suokkinainen
    • Romanttinen mies.

      Olinpa taannoin hyvässä musakapakassa nauttimassa ja tanssimassa, Siinä alkoi sellainen hipahtava 24v nainen juttelemaan mun vieressä ja alkuun oli mielenkiintoisaa. Sitten tuli naisen tupakointi, puheet huumeiden käytön lopettamisesta jne sen kaveriporukassa niin sitten ku nainen sanoi jotain kovasta äänestä ja sun ääni kuuluu tonne ni sanoin et toi oli kohteliausuus ja vetäydyn hänen seurastaan. Turhaan alan jaarittelemaan ku huomattiin molemmat et aivan eri maailmoista ollaan.

      Sillon ku naisen kanssa synkkaa henkisellä tasolla niin naisen ei tarvi olla kauneinkaan mutta sen tuntee heti ku ei toisen arvomaailma ja tunne-elämä ei ole yhtää sopusoinnissa omani kanssa. Turha kiduuttaa itteensä ja sanoo kohteliaasti juuri että oma mielenkiinnon kynttiläni on sammunut ja oli kiva tavata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3080
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      218
      1941
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1380
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1261
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      268
      1191
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe