helsinkiläismiesten laihuus

tikkuhyönteinen

Miten ihmeessä en onnistu löytämään pulleampia miehiä? Ovatko kaikki 30 ikäiset miehet nykyään kestävyysurheilun harrastajia tai muuten tikkulaihoja? Itse olen normaalipainon keskivaiheilla ja urheilen, eli en miehenkään halua välttämättä olevan mikään jenkkiläski. Mutta semmoinen lihaksikas ja päällä vähän läskiä - tyyppinen miehen kroppa on vain niin ihana. En voi mieltymyksilleni mitään, ja en olisi arvannut että näinkin vaikeaa on tuommoista löytää.
Muilta osin minulla ei ole mitään vaatimuslistaa miehille. Toivoisin vain löytäväni mukavan ja rehellisen isokokoisen miehen. Onko tosiaan liikaa vaadittu?

17

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettimette

Hmmm... erikoista, kun katsoo vastaan tulevia kolmekymppisiä (tai vähän alle ) miehiä. Monella on massaa niin että lyllyy, varsinkin keskivartalossa. Niin on kyllä naisillakin, mutta yleensä ottaen voisi sanoa että tämän sukupolven nuoret miehet ovat keskimäärin pulskempia kuin aikaisempien.
      Niin että hieman malttia vaan, kyllä se halinalle-komistus sullekin vielä löytyy!

• D69

Itse haluaisin juurikin "kestävyysurheilijan", mutta jos ne ovat siellä Helsingissä kaikki niin saamatta ilmeisesti jää. ;(

• tikkuhyönteinen

No voi voi, tasan ei käy onnenlahjat. Täällä näitä maratoonareita piisaa:)

• sipulipiiras

Minullekin laiha mies on kauhistus. Yhden kestävyysurheilijan kanssa yritin suhdetta mutta ei pystynyt, kun ei syttynyt halua miestä kohtaan. En kyllä mitään halinalleakaan kaipaa, riittäisi ihan normaalirakenteinen (mesomorfi) mies.

• tikkuhyönteinen

Kävin tässä itsekin treffeillä yhden laiheliinin kanssa. Hän oli oikein mukava, ja mietin että olisi ihan komeakin kun vaan söisi hieman enemmän. Mies itse kuitenkin mainitsi useaan otteeseen olevansa huolissaan kun oli lihonut 300 grammaa edellisviikosta! Voi itku, mikään ei ole pahempi turn-off kuin hysteerinen painontarkkailija.

• ei hentoa ei

Juu, jos miehen profiilissa lukee hoikka, hento niin ei vaan nappaa.
      Mikään pallomahakaan ei tarvitse olla, mutta pieni masu ei haittaa.
      Miehen pitää olla vankkarakenteinen, hento ei sytytä.

Jotenkin vain tulee sellainen heinän kanssa avuton olo, ei haluta ei,siis seksuaalisesti eikä muutenkaan.

• Yks hoikka mies

Nykymiehet elää aktiivisesti, kuntoilee ja huolehtii itsestään. Ei huvita röhnöttää sohvalla vetämässä kaljaa ja makkaraa vain siksi että saisi kroppansa naisia miellyttävään kuosiin.

Onneksi löysin viimein ihanan naisen, jolle hoikka juoksija kelpaa.

• ei hentoa ei

Hoikka on minusta eri asia kuin hento.Hento mies on pieniluinen,sellainen heiveröisen oloinen.

Hoikka mies voi olla jäntevä ja lihaksikas, sellainen miehekäs vartaloinen.

Hyvä kun kuntoillaan ja pidetään itsestä huolta, niin teen itsekin.

Hennon rinnalla ei tunne oloaan turvalliseksi, siis niinkuin nainen asian käsittää.

• Yks hoikka mies

Pieniluinen ei paljon niille luille mitään mahda. Lihastakaan ei treenaamalla paljon saa, jos rakenne on sellainen, vaikka jäntevyyttä saakin. Siispä ainut keino laajempaan naisten suosioon olisi läskin hankinta kunnon lihotuskuurilla.

...mut mulle riittää tää yksi ihana.

• salli mun nauraa

Sokea täytyy olla jos et niitä läskejä poikia löydä. Sinkkujahan ne on kaikki kun niitä ei kukaan itseään kunnioittava ja terve nainen huoli. Haeskele vaikka mäkkäristä.

• hihi hih

Voi voi älähdyksestäsi päätellen löytyi kipupiste, kun joku nainen ei tykkää just sinusta.

• salli mun nauraa
        hihi hih kirjoitti:

Voi voi älähdyksestäsi päätellen löytyi kipupiste, kun joku nainen ei tykkää just sinusta.

Voi, taisin osua arkaan paikkaan. Tunnistit näemmä itsesi ja sekös hatuttaa :P

• !!!

Millainen pyöreys miehellä pitää olla. Itselläni on hiukkasen vatsaa, pituutta 180cm ja painoa 100kg. Kaupungilla saan kulkiessa tilaa ja tietty ryhmittymä tekee tilaa, ja ne kuulema ei ketään väistele. En mä silti mikään tankki ole tuolla painolla.

• SOPIVASTI LIHAVA

Tämän huutomerkkityypin mä haluan itselleni !!!!!!!!!!

• m30+

Hyi :)
        Jotkut tyytyvät aika vähään.

• .................

On teillä taas valtavat ongelmat. Vali, vali, vali...

• lillilyyli

sixpack joka näkyy kevyesti pienen pömppä vatsan läpi on komeinta miehessä. vatsalihakset jotka näkyvät anorektiantakian ei sytytä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe