Olisi varmasti suuri siunaus, kun olisi uskova ystävä, jonka kanssan rukoilla päättäväisesti ja kestävästi esim. pelastumattomies rakkaiden puolesta. Kaipaan rukousystävää, joka haluaisi kanssani tarttua Herramme lupaukseen
"Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä." (Matt. 18.)
Haluaisit saada suuria aikaan rukouksella mutta olisit valmis odottamaan vastauksia kärsivällisesti. Kestäisit Herralta myös "Ei"- ja "Odota"-vastauksia etkä anna sen lannistaa sinua rukouksessa tai muuten Herran kasvojen etsimisessä. Haluat ehkä myös keskustella kanssani hengellisestä elämästäsi minua tukien ja tukeani saaden. Tämä on vain toivottavaa, ei pakko. Mutta myös oma hengellinen kasvu kiinnostaisi sinua ja ottaisit sen vakavasti. Tarvittaessa olisit valmis ehkä myös paastoamaan, mutta ei tämä pakollista olisi, kiva vain olisi jos olisi kiinnostusta tällaiseenkin. (Voihan paasto olla lievää.) Mielellään olisit valmis erottamaan jonkun kellonajan rukoukselle, niin että rukoilisimme yhtä aikaa. Ei varmaan pakko tämäkään.
Karismaattisuuteen suhtaudun itse varauksella. Uskon hengellisiin, Jumalan antamiin kokemuksiin ja ne voivat olla ihmeellisiä, itsekin jotain kokenut. Mutta vihollinen tekee tällä alalla myös työtään kuten Raaamattu ennustaa. Myös kristillisten seurakuntien sisällä. Odotan rukousystävältäni tässä kohden samansuuntaista ajattelua, en halua että vihollinen pääsee sotkemaan rukoustyötämme minkäänaisen hörhöilyn kautta. Kokemukset ovat silti jopa tavoiteltava asia, mutta pitää osata varoa vihollisen töitä.
Haluaisitko tällaisen rukouskumppaniksi, hengelliseksi kumppaniksi? Olen kolkyt ja risat kahden lapsen äiti Helsingistä. Kerron enemmän kun tutustutaan. :) Löytyykö ketään samoin ajattelevaa?
Vastaukset tähän ketjuun kiitos.
Etsin maltillista mutta Jumalan lupauksiin uskovaa rukousystävää
Suitsuke
1
69
Vastaukset
- Suitsuke
Jahah, hyvä olisi ollut tarkistaa kirjotusvirheet mutta kone mäsä ja lapset (yli)työllistävät joten tällasta se on...
Btw oon ite luterilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473