Mä en jaksais millään olla seinäkukkanen, vaan haluan ihan ite ottaa yhteyttä mieheen, jonka ulkonäkö ja profiili mua kiinnostaa...
Mitäs sitte tapahtuu? Hiljaista ku huopatossutehtaalla! Miehestä ei kuulu yhtään mitään...
Ulkonäkö mulla on enemmän ku ok, pukeudun hyvin, sosiaalisia taitoja löytyy ja siitä huolimatta, että otan yhteyttä itse, olen ihan tavallinen naisellinen nainen. Vartalo, hoikka, kiitos liikunnan. Tällä selostuksella haen sitä, että ulkonäön puolesta tiedän kelpaavani treffeille...
Mistä kiikastaa? Miehet, pliis, vastatkaa...
Liian aktiivinen...ko?
4
182
Vastaukset
- ....................
En osaa sanoa, yrität väärää kohderyhmää? Omalla kohdalla huomannut, että selvästi paremmat mahdollisuudet syntyä jotain, jos nainen on tykästynyt minun profiiliin.
- näin on kerrottu
Muista, että miehet on metsästäjiä, vaikka ne passiivisina odottaakin yhteydenottoja, ne haluaa valita itse, niin se vaan on. Ikävä kyllä.
- heh68788
Eipähän noi naisetkaan vastaa ku niille laittaa viestä ja yhdeltäkään naiselta en oo kertaakaan viestiä saanut.
Ylipäätään voisiko sanoa, tästä aiheesta on jo monen monta ketjua. Rohkeutta tutustumiseen, jos joku lähestyy fiksulla ja oikeasti kirjoitetulla viestillä niin vastaisi siihen ei se paljoa vaadi. Tässä olen!!!
Soita! 040-5028776. .jukka. . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791903- 1791446
- 246900
- 78875
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611