Minä en ymmärrä ollenkaan, kun nainen valittaa rahapulaa. Sillähän on pillu!!!. Aivan käsittämätöntä valittamista taloudellisesta ahdingosta muka.
Nainen valittaa rahapulaa
4
274
Vastaukset
- rahat meni..
Höhlä....etkös ymmärrä että tarkoittaa juuri sitä ja on tarjolla vain sen aikaa kun naisen rahapula helpottaa :).
- liiansinisilmäinen
Minun tuttava nainen tapasi netissä miehen. He pitivät jonkun aikaa yhtä.
Molenmat asuivat omissa asunnoissa ja välimatkaa kertyi 300km
Tapaaminen aina naisen luona. Ois pitäny hälytyskellot kilkattaa siinä vaiheessa.
Miehen auto piti viedä kuulemma korjaamolle ja oli sitä ja tätä yllättävää menoa.
Nainen lainasi ja lainasi, mutta takaisin maksu unohtui.
Kunnes auervaara katosi, kuin kuuluisa pieru saharaan ! - yks vaan
Yhtä käsittämätöntä on miehen valitus rahapulasta. Sillähän on ****. Älkäämme siis enää ikinä rahapulasta valittako, puolin emmekä toisin.
- heko vitun heko
Näemmä kirosanafiltteri EI toimi silloin kun aloituksesta näkyy osa tuolla pääsivulla... Vaikka liekö p-llu sitten mikään kirosana. En minä ainakaan ole kuullut kenenkään huutelevan missään että "voi p-llu"...
Mutta asiaan. Onko sinusta siis ihan ok että jos ihminen on rahapulassa niin joku tulee työntämään elimensä johonkin hänen kehonaukoistaan? Siitä vaan sitten miehetkin pyllistelemään toisilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472