Milloin häpeä kanssa palstailijoitasi?

...

No minä häpeän silloin, kun joku sanoo 16-vuotiasta tyttöä huningolla oleveaksi "yleiseksi naiseksi" sen perusteella mitä joku on kirjoittanut hänen vieraskirjaansa S24 treffeillä. Eikä siellä vieras kirjassa lue "Oli kivaa viimeksi kun annoit koko joukkueelle." Ei lukenut mitään tollasta, vaan jotain ukkojen ehdotuksia.

Sitten joku sanoo, että se on "yleinen nainen", lue lutka tai huora.

Ei tämä vielä mitään. Näitä oksettavia mulkkuja täällä liikkuu kyllä, jotka huorittelevat kaikkea pikkutytöistä lähtien... Tuohonkin olen niin turtunut siis, että ei häpeän tunne nous.

Mutta sitten kun huomaa, että moisella viestillä on 12 peukkua ylöspäin, niin alkaa hävettää olla teidän seurassanne.

19

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnainen kävijä..

samaa mieltä.aivan alusta loppuun sairasta porukkaa nämä kirjoittelijat ja toisten ilmoitusten arvostelijat...Eikö ole muuta elämää kuin täällä roikkua vahtaamassa...ei näköjään!!Mutta eipä tämän palsta "keskustelijoilta" muuta odotakaan..Taso tiedetään.

• näinhän se on_

Täällä on tosiaankin paljon 30-50v ja heidän mielestä se on nasevaa,
      kun käskee vetämään v***n päähän, tai muuta törkyä, mutta kun ollaan
      kasvottomia, niin hyvähän sitä on purkaa omaa katkeruuttaan muihin.

Tosin on minulle lausunut nuo kuuluisat sanat kuvan kanssa liikkeellä
      olevakin.

Täällä unohdetaan sellainen asia, että nuo ilkeät sanat voi pilata koko
      viikon herkemmällä ihmisellä. Ei voi tietää mitä vaikeuksia jollain on
      elämässään.

Minä loukkaannuin erään miehen sanoista "mene äitis luo itkemään"
      äitini oli hiljoin kuollut, joten ei hyvältä tuntunut.

Olen kuitenkin jokseenkin lujaluoteinen selviäjä tyyppi, mutta kaikki
      ei ole. Se että kirjoittaa tänne mielipiteensä rehellisesti ja jos tuo ei jota kuta
      miellytä, niin sitten laitetaan rattaat pyörimään kirosanojen säestyksellä.

Eipä tässä muuta !

• 1+17

Joo tietty kohteliaisuus on hyvästä. Paitsi jos itse kovin sivistyneesti sanoaa jotain sellaista, mistä aloittaja kertoo. Silloin ansaitsee joka ainoan loukkauksen jota maa päällään kantaa...

• herjaus on rikos

Eikös tuollaisesta haukkumisesta ja huorittelusta voisi jo nostaa syytteen solvauksesta tai herjauksesta....tieteääköhän tuo 16-v tyttö mitä hänen selkänsä takana täällä oikein kirjoitellaan...??Ei muuta kuin viestejä tallentamaan ja rikosilmoitusta tekemään...Olisi todellakin mukava tietää millaisia sankareita noiden halventavien tekstie takana oikein on...??

• Lukekaa oikein

Kukaan ei herjannut tyttöä vaikka tuo aloittaja niin väittää.

• pervoakin paskempi?

Tuo on juuri sitä sairasta kaksinaismoralismia jonka mukaan naiset ovat vastuussa miesten tunteista, teoista ja sanomisista. Jopa "naiset" eli alaikäiset tytöt!

Kaiketikin kyseessä on se ketju jossa käsiteltiin sitä 60 papparaista joka oli alkanut ehdottelemaan 16-vuotiaalle tytölle missä tuollaisia idioottimaisuuksia oli sitten sanottu? En löydä tällaista ketjua, lieneekö poistettu. Kun sen papparaisen profiilia tulin vilkaisseeksi, niin vähän kyllä otti päähän että kääkällä oli enemmän tähtiä kuin minulla, vaikka olen nainen ja profiilini on taatusti aivan asiallinen. Mutta se miksi minulla on vähän tähtiä johtuu siitä että vanhat ukot käyvät profiilissani suuttumassa siitä että ikähaitarini ei kata heitä!

• 7+13

Itse häpeän aloittajan kaltaisia ihmisiä joiden kielitaidot ovat niin rajoittuneita, ettei heidän sönkötyksestä saa mitään selvää.

• 13+7

Onhan tuossa jollekin pilkulle paikkansa. Minä osasin lukea sen ilman ongelmia. Sinä taidat olla minuun verrattuna kovin rajoittunut. Häpeän sinua.

• kiäh kiäh

"Heidän sönkötyksestä" on huonoa suomea. Pitäisi olla "heidän sönkötyksestään".

Et ole juurikaan aloittajaa parempi, sori vaan...

• ätim <

Aloitus on kyllä sian saksaa. "Mitä tarkoittaa, "milloin häpeä kanssa
      palstailijoitasi" ? Nyt tarttis kyllä apteekkarin apua tämän selvittämiseksi !

• määääää

Veikkaan että siitä puuttuu "t". Päättelen tämän esimerkiksi kysymys merkistä ja "kanssapalstailijoitasi" taivutuksesta. Niin se olisi loogisesti. Voisi se olla myös "n", mutta eihän siinä olisi mitään järkeä. Oikeastaan sitä ei ollut tarvetta miettiä noin analyyttisesti, se tulee vain luettua.

Olisi kamalaa, jos kirjoitus typot rampauttaisivat minut, samalla tavalla kuin sinu. Elämä olisi varmasti vaikeaa.

• määääää
        määääää kirjoitti:

Veikkaan että siitä puuttuu "t". Päättelen tämän esimerkiksi kysymys merkistä ja "kanssapalstailijoitasi" taivutuksesta. Niin se olisi loogisesti. Voisi se olla myös "n", mutta eihän siinä olisi mitään järkeä. Oikeastaan sitä ei ollut tarvetta miettiä noin analyyttisesti, se tulee vain luettua.

Olisi kamalaa, jos kirjoitus typot rampauttaisivat minut, samalla tavalla kuin sinu. Elämä olisi varmasti vaikeaa.

Huomaathan puuttuvan t-kirjaimen, vai menetkö solmuun.

• ätim <
        määääää kirjoitti:

Jaa, unohdetaan sitten pilkut ja teet, niin ei tuu sotaa sinu kanssa ja
        elämänlaatu paranee.

• dsftsytsr

Häpeän silloin, kun he eivät kykyne lukemaan tekstiä jossa on pari kirjoitusvirhettä. Yksi yhdyssana virhe saa heidät niin hämilleen, että kaikki muu tekstistä muuttuu käsittämättömäksi kieleksi, vaikka kuka tahana normaalin älykkyyden omaava ihminen osaa... lukea... Siis sanotaan... luokasta numero kaksi ylöspäin.

Mutta nämä yksilöt eivät osaa. Tai en itseasiassa häpeä, hieman tunnen sääliä ja empatiaakin.

• dsftsytsr

Huomaattehan yhdyssana virheen? Vai muuttuiko teksti kokonaisuudessaan käsittämättömäksi?

• jo riittää
        dsftsytsr kirjoitti:

Huomaattehan yhdyssana virheen? Vai muuttuiko teksti kokonaisuudessaan käsittämättömäksi?

Minä häpeän tätä jankkaamista. Pysykää ap:n asiassa ja lopettakaa nuo
        kirjoitusvirhe löpinät sassiin!!!

• räksräks
        dsftsytsr kirjoitti:

lakkaa jeesustelemasta.......

• räksräks
        räksräks kirjoitti:

lakkaa jeesustelemasta.......

tää on dsftsytsr nimmarille.

• Totuutta kehiin

Muunneltua totuutta sinun tekstisi. Kukaan ei sanonut että tyttö olisi yleinen vaan kyse oli siitä ehdotuksesta jota vanha pappa ehdotti tytölle nimenomaan viestissään joka oli yleisesti saatavissa. Amen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe