Humala ja meies

olen sms mie sls

kyllä himala on miehen peruskuonne silloin näkee elämän selkeenä ja tietää mikä tässä elämässä on täölkjrleää ja mikö ei. hymalassa mieli kirkastuu ja ajatukset värisee sydämessä astui. silloin haluaa soittaa kauniille naiselle (eestittärellä) ja tunnustaa rakkauttaa ja vied' suklaata, shampanjaa kaikkea hyvää juosda korkokennästä venuksen kunnisaksi!

14

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kova työ palkitsee

Mukavasti teillä on näköjään aika kulunu, toinen on harjotellu silmät kiinni 10-sormijärjestelmää ja toinen sitä kuinka käytetän caps-nappulaa. Onnea opiskelulle! Kyllä te sen vielä opitte.

• Veijo -47

Tulisiko joku tältä palstalta kotiini kahville? Voitaisiin myös saunoa ihan miesten kesken ja vaikka lukea lehtiä. Asun yksin omakotitalossa. Voin tulla vastaan sovittuun paikkaan koska kotiini on vaikea löytää. Lisätietoa mailaamalla: [email protected]

• Veijo -47

Jos tapaaminen sujuu mukavasti niin sitten voi olla myös mahdollisuus vähän kikkeliä.

• Jore Suutari

Haluaisin imeä Jukka Jalosen esinahkaa huomenna jos sataa lunta.

• ihan.sairasta.touhua

no satoiko lunta tammikuussa 13.1 2012 niin paljon lunta että pääsit imemään Jukka Jalosen kyrvän esinahkaa kuten kommentissasi sanoit

• athaqtr

Tuli repeiltyä ihan saatanasti tälle ketjulle.

• Hämärän rajoilta

Sama. Muistan nauraneeni vatsalihakset kipeäksi tuolle "himala on miehen peruskuonne" -filosofialle jo ketjun ilmestyessä viime kesänä, ja esiinnosto tuntui jälleen mahanseudulla eilisen kuntoiluista kipeissä lihaksissa.

• Arjen tragedioita

Ihan yleisesti tunnettu juttuhan tämä. Tästähän oli joskus Karpon ohjelmassakin.

• Kuka tään löysi? Huippu!

Joku nostelee välillä hyviä pätkiä historiasta. Sokeutuu ihan, että ihan samat asiat velloo täällä.
      Kiitti tästä NOSTAligasta.

• Sattuvasti sanottu tosiaan! Nauroin ääneen, mitä kaikesta hauskuudesta huolimatta ei tapahdu usein.

Pitäiskö sitä jotain hamppua ruveta kasvattamaan että pääsisi joskus aloittajan fiiliksiin.

• scrg kirjoitti:

Sattuvasti sanottu tosiaan! Nauroin ääneen, mitä kaikesta hauskuudesta huolimatta ei tapahdu usein.

Pitäiskö sitä jotain hamppua ruveta kasvattamaan että pääsisi joskus aloittajan fiiliksiin.

Etsittävä osuva lääkitys... tripin vois ottaa tölkillä olutta sit...

• .. Juoppojen ProPaGandaa.. ;D

• Anonyymi

Moi vaan kaikille imäekää kyrpääni

• Anonyymi

Voi mieluusti! :D Minulla on sellainen positiivinen isä-syndrooma, että ajattelen kaikki miehet ihanina ja pelkästään hyvää heistä. Melkein kuin jumalhahmoina ja adoniksina. Olen tämän kyllä vain itsediagnosoinut, en tiedä mitä psykologit sanoisi. Herranjestas, en kellekään nyt irl kerro asiasta enkä puhu muutenkaan joten se siitä. Pääni sisällä säilyy nämä mielikuvat.
        Lisäksi minä haluan tehdä miehille hyvää ja olen sitä tehnytkin tuossa mainitussa muodossa ja muutenkin (kuka nyt on halunnut, niin panen perseeseen). Mutta että jos joku toisi suklaata ja shampanjaa kuten ap mainitsi, niin sellaisesta en osaa kyllä kuvitellakaan, en ole muistaakseni ees päässyt halaaman kunnolla.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      104
      1698
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe