kyllä himala on miehen peruskuonne silloin näkee elämän selkeenä ja tietää mikä tässä elämässä on täölkjrleää ja mikö ei. hymalassa mieli kirkastuu ja ajatukset värisee sydämessä astui. silloin haluaa soittaa kauniille naiselle (eestittärellä) ja tunnustaa rakkauttaa ja vied' suklaata, shampanjaa kaikkea hyvää juosda korkokennästä venuksen kunnisaksi!
Humala ja meies
14
460
Vastaukset
- kova työ palkitsee
Mukavasti teillä on näköjään aika kulunu, toinen on harjotellu silmät kiinni 10-sormijärjestelmää ja toinen sitä kuinka käytetän caps-nappulaa. Onnea opiskelulle! Kyllä te sen vielä opitte.
- Veijo -47
Tulisiko joku tältä palstalta kotiini kahville? Voitaisiin myös saunoa ihan miesten kesken ja vaikka lukea lehtiä. Asun yksin omakotitalossa. Voin tulla vastaan sovittuun paikkaan koska kotiini on vaikea löytää. Lisätietoa mailaamalla: [email protected]
- Veijo -47
Jos tapaaminen sujuu mukavasti niin sitten voi olla myös mahdollisuus vähän kikkeliä.
- Jore Suutari
Haluaisin imeä Jukka Jalosen esinahkaa huomenna jos sataa lunta.
- ihan.sairasta.touhua
no satoiko lunta tammikuussa 13.1 2012 niin paljon lunta että pääsit imemään Jukka Jalosen kyrvän esinahkaa kuten kommentissasi sanoit
- athaqtr
Tuli repeiltyä ihan saatanasti tälle ketjulle.
- Hämärän rajoilta
Sama. Muistan nauraneeni vatsalihakset kipeäksi tuolle "himala on miehen peruskuonne" -filosofialle jo ketjun ilmestyessä viime kesänä, ja esiinnosto tuntui jälleen mahanseudulla eilisen kuntoiluista kipeissä lihaksissa.
- Arjen tragedioita
Ihan yleisesti tunnettu juttuhan tämä. Tästähän oli joskus Karpon ohjelmassakin.
Kuka tään löysi? Huippu!
Joku nostelee välillä hyviä pätkiä historiasta. Sokeutuu ihan, että ihan samat asiat velloo täällä.
Kiitti tästä NOSTAligasta.Sattuvasti sanottu tosiaan! Nauroin ääneen, mitä kaikesta hauskuudesta huolimatta ei tapahdu usein.
Pitäiskö sitä jotain hamppua ruveta kasvattamaan että pääsisi joskus aloittajan fiiliksiin.scrg kirjoitti:
Sattuvasti sanottu tosiaan! Nauroin ääneen, mitä kaikesta hauskuudesta huolimatta ei tapahdu usein.
Pitäiskö sitä jotain hamppua ruveta kasvattamaan että pääsisi joskus aloittajan fiiliksiin.Etsittävä osuva lääkitys... tripin vois ottaa tölkillä olutta sit...
.. Juoppojen ProPaGandaa.. ;D
- Anonyymi
Moi vaan kaikille imäekää kyrpääni
- Anonyymi
Voi mieluusti! :D Minulla on sellainen positiivinen isä-syndrooma, että ajattelen kaikki miehet ihanina ja pelkästään hyvää heistä. Melkein kuin jumalhahmoina ja adoniksina. Olen tämän kyllä vain itsediagnosoinut, en tiedä mitä psykologit sanoisi. Herranjestas, en kellekään nyt irl kerro asiasta enkä puhu muutenkaan joten se siitä. Pääni sisällä säilyy nämä mielikuvat.
Lisäksi minä haluan tehdä miehille hyvää ja olen sitä tehnytkin tuossa mainitussa muodossa ja muutenkin (kuka nyt on halunnut, niin panen perseeseen). Mutta että jos joku toisi suklaata ja shampanjaa kuten ap mainitsi, niin sellaisesta en osaa kyllä kuvitellakaan, en ole muistaakseni ees päässyt halaaman kunnolla.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1041698- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472