Miten kauan jaksat odotella tempausta

kerro mulle tämä

Ei kuulu ei näy tempausta, miten kauan jaksat odotella sitä, kyllästyttääkö kun sitä ei kuulu?

Missä se viipyy, se tempaus?

Harmittaako jos kuolet ennen kuin tempaus tulee?

27

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfasdfasdfe

Ikuisesti/koko elämäni loppuun.

Ei haittaa jos kuolen ennenkuin tempaus tulee.

• js tahdot tietää

Yritän elää elämää päivän kerrallaan.

• Ei uskova.

Kannattaa todellakin hankkia myös elämä ja elää päivä kerrallaan.Itse en usko ylöstempaukseen/tempauksiin.Mutta jos jotkut sellaiseen uskovat,niin he saavat odotella ylöstempausta sukupolvesta toiseen ja aina turhaan.

• ei haihattelua
        Ei uskova. kirjoitti:

Kannattaa todellakin hankkia myös elämä ja elää päivä kerrallaan.Itse en usko ylöstempaukseen/tempauksiin.Mutta jos jotkut sellaiseen uskovat,niin he saavat odotella ylöstempausta sukupolvesta toiseen ja aina turhaan.

En odota tempausta; en elä sellaisessa olotilassa. Enkä ole koskaan elänytkään lähe 40 vuoden uskonelämäni aikana.

Sellainen "odottaminen" ei ole tervettä. Pitää elää jalat maassa, suorittaa arkiset askareet, palvelut. Pitää itsensä HERRAA odottavana, josko päivät päättyvät vaikka seuraavassa hetessä. Valmius.

Kyllä Herra osaa korjata talteen. Yöllä ja päivällä, aamulla tai illalla. Pitää olla tilivälit selvät Jumalaan ja ihmisiin päin. Valvoa ja rukoilla.

• Näinhän tuo on, emme me tempausta sinällään odota vaan olemme valmiit milloin ikinä Herra tulee. Tai yölöstempaus tapahtuu.

Elämä on tässä ja nyt ja sitä pitää elää täysvaltaisesti Kristukselle kuuluvana. Ajan merkit osoittavat, että että tempaus voi olla lähellä, mutta en minä pettynyt ole jos se vielä viipyy pari vuosikymmentäkin.

• Kaukaa ohi

Minun uskovat vanhempani odottivat tempausta tiiviisti joka päivä hamalla 70-luvulla, jolloin kuulemma kaikki ennusmerkit olivat just tasan täyttyneet ja Mellerin kasetitkin kertoivat, että se tempaus tulee just nyt heti pian äkkiä,
        samaten kuin Neukkujen hyökkäys ja Suomen miehitys.

No kumpaakaan ei sitten tapahtunut, ei siis niin mitään siihen viittavaakaan.
        Ja se neukkulakin otti ja hajosi, mistä maailmapolitiikan mullistavasta asiastae ei yhdessäään profetiassa mainittu sanaakaan. Kumma että näin olennainen ia koko maailman valtasuhteet mullistanut asia jäi ihan kokonaan profetioimatta?

"tempaus voi olla lähellä"

Ja mikähän sinusta on vastine sanalle lähellä?'
        Onko se esimerkiksi pidempi vai lyhyempi aika kuin 2000 vuotta?

"en minä pettynyt ole jos se vielä viipyy pari vuosikymmentäkin. "

Entä jos se viipyy seuraavat 2000 vuotta, joka toistaiseksi on ollut se ainoa teidän mainostamanne "lähellä"?

• Tempausvalmius

Meillähän on onneksi pelastussanoma.fi -sivujen ansiosta täysin varmassa ennaltatiedossa, että tempaus voi tulla ainoastaan maanantaina. Eli kuutena päivänä viikossa ei ole mitään huolta; voi tehdä syntiä ja irstailla mielin määrin, kunhan pysyy maanantait tiukassa tempausvalmiudessa!

• Autuas toivo

• Suoli24 tiedottaa

Naiseni ei osaa käydä paskalla ! - Parisuhde - Suomi24
      165 henkilöä suosittelee tätä.

Derbin viritys - Mopot - Suomi24
      68 henkilöä suosittelee tätä.

Terskan esillä pitäminen - Keho - Suomi24
      5 henkilöä suosittelee tätä.

Mun pylly "huohottaa" - Terveys - Suomi24
      3 henkilöä suosittelee tätä.

• -jarmo-

Hyvä aloitus :) eli KUINKA KAUAN...??

Minun isoisäni Aarne Vartija ja hänen isänsä Axel olivat odottaneet Jeesusta omalla tavallaan jo viime vuosisadan alusta. Äitini on odottanut sitä päivää omalla tavallaan myöskin puoli vuosisataa ja minä omalla tavallani jo yli 30 vuotta.

Ai että kuinka kauan jaksan??? Sait varmaan jo vastauksen.

Ostan uudet saappaat ensi talveksi, tarkkailen aikaa, lasken tarvittaessa Omeria taas ensi keväänä ja tarkkailen koko vuoden mitä maailmassa tapahtuu. Näin minä!

Mitää siis te pilkkaajat luulette, lannistunko, masennunko, vai vain yksinkertaisesti jatkan tätä samaa, muuttamatta mitään.

Kysymys kuuluukin toisin päin, kuinka kauan te jaksatte pilkata?

• Kyseliä

Tarkoitatko, että tempauspäivä on nyt tarkentunut ensi keväälle asti?

• pilkka omaannilkkaan

Tempauksen odottamisessa ei ole mitään vikaa ja on ok, mutta jatkuva TEMPAUSPÄIVÄMÄÄRIEN LATELU (&selitykset, kun ei osunut kohdalle)on jo itsessään PILKKAA.
        Joka EI OLE profeetta, älkööt profetoiko.

• 123e4wrf

"Kysymys kuuluukin toisin päin, kuinka kauan te jaksatte pilkata?"

-Niin kauan kuin se huvittaa. Eli ei kovin kauaa. Muuta käyttöähän sinulla ja tempaushorinoillasi sitten ei olekaan. Kenellekään.

• KTS (Ei kirj.)

Tää 1948 on giljotiini, joka katkasee tän vippaslössin kaulan kohtsilleen joten pian kristinusko palautuu normaaliin järkeviin uomiinsa ja nää povaushössötykset jää historiaan. Onneksi.

• -jarmo-

Niin... kuulut Jeesuksen Kristuksen vapahtajamme vihaajiin, jotka rakastavat vain tätä maailmaa, eivätkä haluaisi koskaan luopua tämän maailman "ihanuuksista".
        Te, kaltaisesi työnnätte Kristusta loitommalle, hamaan tulevaisuuteen, ettekä hyväksy hänen kutsuaan, koska teillä on uusi vaimo jonka kanssa täytyy seurustella ja teillä on uusi härkäpari, jota pitää ajaa. Pöytä on katettu, kutsut jaettu ja te ette silti halua tulla.

• -jarmo-

Tehdäänkö pikku testi!!!!!

Kirjoitan tuonne uuden aloituksen sanoillasi:

>Tää 1948 on giljotiini, joka katkasee tän vippaslössin kaulan kohtsilleen joten pian kristinusko palautuu normaaliin järkeviin uomiinsa ja nää povaushössötykset jää historiaan. Onneksi<

En muuta kuin pieniä nyansseja tekstistäsi ja katso, kuinka henkimaailma toimii:

Yllä olevasi kommentti saa tyytyväisyyttä giljotiineineen päivineen, mutta minä kun kirjoitan giljotiinista samaan sävyyn, niin katso mitä kommentteja lentää.

Ihan sana kun Perussuomalainen eduskunnassa puhui liipasimen virittämisestä, niin johan maailma poksahti, mutta kun J. Katainen puhui vertauskuvin liipasimen virittämisestä, niin kukaan ei puhu mitään.

KATSOKAA mitä tapahtuu...

• KTS (Ei kirj.)
        -jarmo- kirjoitti:

Tehdäänkö pikku testi!!!!!

Kirjoitan tuonne uuden aloituksen sanoillasi:

>Tää 1948 on giljotiini, joka katkasee tän vippaslössin kaulan kohtsilleen joten pian kristinusko palautuu normaaliin järkeviin uomiinsa ja nää povaushössötykset jää historiaan. Onneksi<

En muuta kuin pieniä nyansseja tekstistäsi ja katso, kuinka henkimaailma toimii:

Yllä olevasi kommentti saa tyytyväisyyttä giljotiineineen päivineen, mutta minä kun kirjoitan giljotiinista samaan sävyyn, niin katso mitä kommentteja lentää.

Ihan sana kun Perussuomalainen eduskunnassa puhui liipasimen virittämisestä, niin johan maailma poksahti, mutta kun J. Katainen puhui vertauskuvin liipasimen virittämisestä, niin kukaan ei puhu mitään.

KATSOKAA mitä tapahtuu...

Tähän voisi sanoa Raamattua mukaillen, että kyllä minä JEESUKSEN tunnen, mutta kukas SINÄ olet.

Kristinusko kun ei kaipaa tätä tälläistä humputtelua.

Tuolla on taas uusi "Last Call" jostakin ameriikoista. Varmaan jo tuhansia "vihonviimeisiä varoituksia" tullut vuoskymmenten aikana...heh...

• Täsmälleen niin!
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Tähän voisi sanoa Raamattua mukaillen, että kyllä minä JEESUKSEN tunnen, mutta kukas SINÄ olet.

Tuolla on taas uusi "Last Call" jostakin ameriikoista. Varmaan jo tuhansia "vihonviimeisiä varoituksia" tullut vuoskymmenten aikana...heh...

Meidän kaikkien ikioma raamattujönglööripelle -jarmo- yrittää puolustaa jatkuvaa paskantuottamistaan ja valheprofetioitaan käymällä niiden kimppuun jotka ei hyväksy kieroilua ja harhaanjohtamista. Selityksiä selitysten jälkeen ilman pienintäkään katumusta ja itsekritiikiä, ja kaiken sen valehtelun jälkeen ilkeää vielä nimittää itseään uskovaiseksi. Sopii miettiä mikä on se herra jota herra Suuriviirapää -jarmo-palvelee.

• 32e4refg
        Täsmälleen niin! kirjoitti:

Meidän kaikkien ikioma raamattujönglööripelle -jarmo- yrittää puolustaa jatkuvaa paskantuottamistaan ja valheprofetioitaan käymällä niiden kimppuun jotka ei hyväksy kieroilua ja harhaanjohtamista. Selityksiä selitysten jälkeen ilman pienintäkään katumusta ja itsekritiikiä, ja kaiken sen valehtelun jälkeen ilkeää vielä nimittää itseään uskovaiseksi. Sopii miettiä mikä on se herra jota herra Suuriviirapää -jarmo-palvelee.

No ei jarmo poikkea teistä muista tämän palstan jeesustelijoista yhtään mitenkään. Samanlaisia huru-ukkoja ja -akkoja kaikki.

• -jarmo-
        Täsmälleen niin! kirjoitti:

Kielenkäyttö kuin Mellunmäen yläasteen seiskan oppilailla Itä-Helsingissä. Silläkös yrität tehdä vaikutuksen järkeviin lukijoihin?

• -jarmo-
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Moni huutaa Herra, Herra, vaan heillä ei sitä ole, eivätkä he ole koskaan häntä tunteneet. Ei minun tehtävä ole profetoida, vaan pitää jotkut tietyt tahot hereillä, kertomalla heille mikä hetki yöstä on. Sitä te pilkkaatte, tajuamatta mitä.

• 23qe4wrfgg
        -jarmo- kirjoitti:

Kielenkäyttö kuin Mellunmäen yläasteen seiskan oppilailla Itä-Helsingissä. Silläkös yrität tehdä vaikutuksen järkeviin lukijoihin?

Ainakaan tuo ei uhkaa pieksää, kuten eräät täällä.

• -jarmo-
        23qe4wrfgg kirjoitti:

Ketkä eräät ja missä kohtaa, todisteet esille?

• -jarmo-
        23qe4wrfgg kirjoitti:

Laiton uhkaus RL 25
        7§ Joka nostaa aseen toista vastaan tai muulla tavoin uhkaa toista rikoksella sellaisissa olosuhteissa, että uhatulla on perusteltu syy omasta tai toisen puolesta pelätä henkilökohtaisen turvallisuuden tai omaisuuden olevan vakavassa vaarassa, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, laittomasta uhkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Mikä kohta täyttää tunnusmerkit?

• okkigaam

Aikavyöhykkeet huomioiden se kestää tasan vrk. Kun kelloaika on annettu joissakin kirjoituksissa.
      En usko koko tempaukseen. Odotan täyttäväni 88w silloin soi kuolinkellot kuulemma. Siihen on turvallisen kauan joten eiköhän olla ja elellä.
      maagikko

• Sivustahuutelija

Raamatun mukaan "tempaukseen" tai Jeesuksen paluuseen valmistautuminen ja sen odottaminen on oikeastaan yhtä kuin seurata hänen opetustaan. Ei se ole sellaista "nyt se tulee.. eiku nyt... eiku nyt..".

Uuden testamentin kirjoittamisen aikoihin osa uskovista eli juuri niin kuin jotkut tänään, hypettivät Jeesuksen paluuta ja lopettivat jopa työnsä odottaakseen Jeesusta.
      Tähän Paavali vastasi tunnetuksi tulleilla sanoilla: "Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä".

Elissä siis jaksan odottaa vaikkei mun elämän aikana sitä tulisikaan. Se on paljon muuta kuin pelkän yksittäisen tapahtuman odottamista.

• niin ja amen

Juuri näin "Sivustahuutelija", kiteytit asian hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5050
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1159
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1113
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe