Olen pitänyt erilaisia seuranhaku-ilmoituksia iskuri.netissä jo aika pitkään.
Haussa on ollut niin seksiseura, seikkailuseura kuin tositarkoituskin. Kukaan ei vastaa vaikka mitään ihmeitä en ole mahdolliselta vastaajalta odottanut. Sama juttu mun kaverilla. Ei yhtään vastausta.
Maailma on kuulemma täynnä naisia jotka kaipaa em.seuraa mutta silti kukaan ei vastaa. Miksi?
Miksei naiset voi tehdä mitään sen eteen että saisivat seuraa? Valkealla ratsullako pitäisi karauttaa pihaan?
Miksi naiset eivät vastaa?
31
844
Vastaukset
- ...............
Jaa, kyllä minä olen löytänyt sieltäkin. Niin seksiseuraa kuin edellisen parisuhteeni. En omista valkeaa ratsua. :)
- Haarakiila
valehtelet.
- paskuri
Eivät naiset lue sieltä ilmoituksia koska ei huvita katsella melaansa esitteleviä miehiä. Naisena siellä voi kyllä ilmoittaa haki mitä seuraa hyvänsä, mutta seksiseura on ainoa mitä tarjotaan... Jos se on ok niin siitäpä sitten vain.
Mieti katselisitko itse mielelläsi ilmoituksia joissa naisella on reva levällään, kun olet hakemassa kumppania... Jaa, jos vastaat että juu niin eri sukupuolilla on kai sitten erilainen kiinnostus toisen kehoa kohtaan. - i.s.kuri
En ole vielä yhteenkään ilmoitukseen meisselini kuvaa laittanut. Enkä laita.
Prkl jortikan esittelijät ajaa naiset pois muuten asialliselta palstalta.- kokemusta on
Älä välitä, ei kaikki naisetkaan saa vastausta, pitäisi etsiä ilmoituksesi ;-)
ja kokeilla onneani......
Miksi minä en vastaa?
Pitää varmaan ottaa pois ilmoitus, kun en saa vastattua, kuin harvoille.- kokemusta on
jos olisin nuorempi, saisit vastauksen, älä poista, kyllä niitä
kunnollisia ja asiallisia löytyy
- fkfjhg
säälittää ne miehet jotka siellä ilmoittavat. Todella säälittää. Joka päivä ovat varmaan uusineet ilmoituksensa. Älä mene sille palstalle, laita ilmoitus johonkin asialliselle palstalle, vaikka match, tai suomi24. Ja etenkin jos olet peräti 3 eri ilmoitusta laittanut, niin pysähdyppäs vähän. Oletetaan että joku kiinnostuu sinusta tosissaan, ja on vastaamassa sinulle, mutta sitten hän vahingossa näkee sen seikkailuseurailmoituksesi. Luuletko että hän vastaa sinulle ollenkaan sen nähtyään? Mikä järki olisi aloittaa vakava avioliittoon johtava suhde miehen kanssa joka hakee koko ajan samaan aikaan seksiseuraa iskurista?????????
"miksi naise eivät voi tehdä mitään sen eteen...." Ensinnäkin naiset eivät hae seksiseuraa. He haluavat avioliiton kunnon asiallisen miehen kanssa. ei sellaisen kanssa joka hakee seksiseuraa iskurissa.Pari poikkeavaa voi olla jotka eivät.
Miten miehet eivät ymmärrä tätä????- .............
Olisitko itse lievästi sanottuna ahdasmielinen. Ihmisiä siellä iskurissakin on ja sen paikan ehdoton etu on, että teet oman ilmoituksen helposti ja nopeasti tai voit vastata vain suoraan toisille ilman omaa profiilia. Suurin osa on mitä on, mutta kyllä sieltä helmiäkin joukosta löytyy. Vai se raadollisuusko siinä korpeaa, ethän tiedä vaikka itse olisit tapaillut tai seurustellut sellaista, joka tuohon voi alentua. Itselle ei tulisi mieleenkään.
Ja aivan varmasti naisetkin hakevat seksiseuraa hellyyden kera, aika moni esimerkiksi hakee sitä lohtua vaikean eron jäljiltä. Parempi kai se on tehdä avoimin kortein kuin käyttää toista hyväksi laastarina. - 40 ja risat
............. kirjoitti:
Olisitko itse lievästi sanottuna ahdasmielinen. Ihmisiä siellä iskurissakin on ja sen paikan ehdoton etu on, että teet oman ilmoituksen helposti ja nopeasti tai voit vastata vain suoraan toisille ilman omaa profiilia. Suurin osa on mitä on, mutta kyllä sieltä helmiäkin joukosta löytyy. Vai se raadollisuusko siinä korpeaa, ethän tiedä vaikka itse olisit tapaillut tai seurustellut sellaista, joka tuohon voi alentua. Itselle ei tulisi mieleenkään.
Ja aivan varmasti naisetkin hakevat seksiseuraa hellyyden kera, aika moni esimerkiksi hakee sitä lohtua vaikean eron jäljiltä. Parempi kai se on tehdä avoimin kortein kuin käyttää toista hyväksi laastarina.Nimenomaan. Ryhdyin itse hakemaan kumppania kun tulin jätetyksi, ja hyvin pian sanoin huomata että tässä iässä ei ole niin yhtikäs mitään mielenkiintoista ja sopivaa miestä tarjolla. Siksi olen hakenut samaan aikaan seksiseuraakin aina toisinaan.
Mutta sitähän EI anneta anteeksi. Miehet kyyläävät kaikki mahdolliset saitit läpi ja tulevat sitten normaaliin deitti-ilmoon toitottamaan että sinähän olet hakenut seksiseuraa saitissa se ja se. Ihan samaa he itsekin tekevät, joten turha siitä on alkaa määkimään, mutta he olettavat että jos nainen vain vahingossakin hakee seksiseuraa niin se seura kelpaa sitten mukamas keneltä vain, missä vain ja minkä saitin kautta hyvänsä. Pariin olenkin meinannut jo tosissani kimpaantua kun ei mene jakeluun että jos ilmoituksessa lukee että kumppania haetaan, niin pitää se kanssa osata ymmärtää.
Eivät kaikki sinkut jaksa vain tyydytellä itse itseään. Jotkut haluavat joskus seksiäkin ettei elämä olisi aivan ahterista. Mutta kaikilla ei riitä se kantti mennä menomestoihin viinalle haisevien miesten arvosteltavaksi. Saati lähteä niiden juoppojen kämpille kutemaan. Yäk.
- oruieyd
niin kuin sanoin: pari naista voi olla jotka sellaiseen alentuu että itteänsä antaa ilmattek tosta vaan ilman oikeaa tulevaisuutta suhteelle. Mutta suurin osa naisista ei. Tämä ei mene perille iskuri miehille ei sitten millään.
- heh heh
Ja mistähän sen oikean tulevaisuuden arvaa ikinä etukäteen? Olen tämän "kunniallisen" Suomi24:n treffien kautta törmännyt jo pariin mieheen jotka lepertelevät olevansa vakavissaan, mutta vähän kun pidempään niitä juttuja seuraa ja miettii mitä sieltä tulee niin seksihän heillä vain on mielessä.
Yksi tuntemani mies aloitti vuoden sisällä 6 parisuhdetta. Siinä sitä onkin tulevaisuutta suhteella kerrakseen. (Hän on luonne joka ei kuulema irtoseksiä harrasta...) - irene mummo45
heh heh kirjoitti:
Ja mistähän sen oikean tulevaisuuden arvaa ikinä etukäteen? Olen tämän "kunniallisen" Suomi24:n treffien kautta törmännyt jo pariin mieheen jotka lepertelevät olevansa vakavissaan, mutta vähän kun pidempään niitä juttuja seuraa ja miettii mitä sieltä tulee niin seksihän heillä vain on mielessä.
Yksi tuntemani mies aloitti vuoden sisällä 6 parisuhdetta. Siinä sitä onkin tulevaisuutta suhteella kerrakseen. (Hän on luonne joka ei kuulema irtoseksiä harrasta...)mitäs annat ilmaseksi. Älä anna, niin huomaat heti tahtooko ne avioon vai ei. Tosi rakkaus odottaa. Jotkut naiset kun eivät osaa hallita miestä, vaan ottaavat mitä tahansa heiltä. Naisen se on kaapin paikka näytettävä suhdeasioissa. Nainen on se joka sanoo miten asia etenee, tai sitten se ei etene ollenkaan. Mies tekee kiltisti niin kuin nainen sanoo, tai on yksin. Näättehän te naiset miten sinkkumiehet itkee näillä palstoilla ja valittaa kun naiset ei huoli heitä .Niillä miehillä on oppivuodet edessä enen kuin kelpaa naiselle kumppaniksi.
- efawfwf
irene mummo45 kirjoitti:
mitäs annat ilmaseksi. Älä anna, niin huomaat heti tahtooko ne avioon vai ei. Tosi rakkaus odottaa. Jotkut naiset kun eivät osaa hallita miestä, vaan ottaavat mitä tahansa heiltä. Naisen se on kaapin paikka näytettävä suhdeasioissa. Nainen on se joka sanoo miten asia etenee, tai sitten se ei etene ollenkaan. Mies tekee kiltisti niin kuin nainen sanoo, tai on yksin. Näättehän te naiset miten sinkkumiehet itkee näillä palstoilla ja valittaa kun naiset ei huoli heitä .Niillä miehillä on oppivuodet edessä enen kuin kelpaa naiselle kumppaniksi.
Mitä se odottaa? Tuossa iässä kai pitäisi olla jo ymmärrystä, että se toinen (oli sitten nainen tai mies) voi lähteä litomaan vuosien jälkeenkin varoittamatta vaikka seuraavan 5 minuutin päästä ja sinulla ei ole siihen sanomista juuta eikä jaata. Tai voi vain kadota teille tietymättömille mitään sanomatta. Ja turha väittää, että kykenet nämä tapaukset erottamaan mikäli kyseessä on älykäs manipuloija.
- heh heh
efawfwf kirjoitti:
Mitä se odottaa? Tuossa iässä kai pitäisi olla jo ymmärrystä, että se toinen (oli sitten nainen tai mies) voi lähteä litomaan vuosien jälkeenkin varoittamatta vaikka seuraavan 5 minuutin päästä ja sinulla ei ole siihen sanomista juuta eikä jaata. Tai voi vain kadota teille tietymättömille mitään sanomatta. Ja turha väittää, että kykenet nämä tapaukset erottamaan mikäli kyseessä on älykäs manipuloija.
Näinpä. Ei kuulkaas 40 naisen kannata harjoittaa ollenkaan mitään pirttihirmun elkeitä. Eivät miehet ole mitään koulutettavia lapsia, tai jos ovat niin sellaiset pysyvät kiltisti liitoissaan eivätkä täten vapaudu jonkun "dominan" koulutettavaksi... Ja itse kyllä kaipaan ihan aikuista, henkisesti kypsää kumppania jota ei tarvitse alkaa pompottamaan ja mestaroimaan.
Parikymppisenä miehet ryhtyvät innokkaasti seurustelemaan koska täten he varmistavat seksin saannin. Siinä pikkuhiljaa voi kehittyä jonkinlaista kaveruutta ja rakkautta, tai sitten ei. Nelikymppiset eronneet miehet eivät enää viitsi vaivautua suhteeseen, sillä he ovat huomanneet että seksiä saa muutenkin, tai että ei sillä seksillä oikeastaan ole niin väliäkään. Kaveripiiri ja työ vie niin paljon aikaa että aikaa suhteelle ei jää.
Miehet odottavat että naisen pitää olla oikein unelmien täyttymys että sen kanssa jaksaa seurustelemaan alkaa. Pitäisi olla peto sängyssä, ilopilleri keskusteluissa ja aina miehen kanssa samaa mieltä kaikesta. Mitään toivomuksia edes siitä että mies kuuraisi turpansa eikä haisisi on turha esittää, tai se on heti heippa ja hyvästi. Tämmöistä tämä on keski-ikäisten parissa. Nuorilla on toisin.
- Tosta vaan
Niin kyllä maksu pitää pyytää!
- .......
Niin, treffi-ilmoituksen jättämisestä ja esilläpidosta? Se tekee hommasta heti paljon katu-uskottavampaa ja takuuvarmasti vastapuoli hakee tositarkoituksella. Jos tarkoitus olisi pelkästään kusettaa mahdollisimman useata naista, niin suuntaisin luultavasti juurikin maksullisiin treffipalveluihin.
- Fjflskjflsjlfsjo
Mitä jos itse vastaisi naisten ilmoituksiin, eikä vain odottelisi ylväänä, että naiset vastaavat?
- Entäs miehet?
"Maailma on kuulemma täynnä naisia jotka kaipaa em.seuraa mutta silti kukaan ei vastaa. Miksi?
Miksei naiset voi tehdä mitään sen eteen että saisivat seuraa? Valkealla ratsullako pitäisi karauttaa pihaan?"
Sanopa sinä puolestasi minulle, miksi MIEHET eivät vastaa? Valkeaa ratsua en tosiaan ole odottanut, muista kulkupeleistä puhumattakaan, mutta kun ei edes pelkkiä viestejä saa???
...ai niin joo, en tosiaan haekaan seksiseuraa vaan tositarkoituksella, ja sehän ei miehille nykyään käy...- ts42v
Monen monituista kertaa olen asiallisesti naiselle kirjoittanut, hieman huumotia joskus mukana. Mutta...profiilissa käydään katsomassa mutta mitään ei neidistä kuulu. Katsokaa peiliin ja jos on sellaisia tavallisia normaaleja naisia, toditakaa minulle. Ei ihme että usko menee näihin.
- Tykkää seksistä
Nyt ei ymmärrä. Miks nainen ei sais hakee seksiseuraa tai antaa ilmaseks? Onko jotenkin ylevämpää ottaa maksu? Olen hakenut iskurissa seksiseuraa, tosin onnistumatta, en laske sänkyyni ketä vaan, mutta en koe, että antaisin ilmaseks, saisinhan siinä nautintoa itsellenikin.
Mulla on tällä hetkellä pari vakipanoa, joiden kanssa ei ole tarkoitustakaan aloittaa mitään suhdetta, mutta minä nyt vaan tarvitsen seksiä. Monelle tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että nainen ei ole pelkästään antava osapuoli.- = (((
No just, "minä nyt vaan tarvitsen seksiä". Kyllähän se on vakikaverin kanssa
ihanaa, mutta iskurin kautta satunnaista panoseuraa, ei h-vetti soikoon!!! - awesdeffa
= ((( kirjoitti:
No just, "minä nyt vaan tarvitsen seksiä". Kyllähän se on vakikaverin kanssa
ihanaa, mutta iskurin kautta satunnaista panoseuraa, ei h-vetti soikoon!!!Onko sinulla omakohtaista kokemusta asiasta vai oletatko vain? Halveksittavampaa kuin jonkun ruhon raahaaminen baarista, jota takuulla et näe toiste? Kyllä ne mulkunesittelijät siellä(kin) jäävät tuhat kertaa varmemmin ilman kuin fiksut. Tärkeintä sen kevyemmän vakiseuran hakemisessa on miellyttävyys ja huumorintajun natsaaminen, ei se millaiset vehkeet sinulla on. Törkyilmoitukset lienevät jotain fantasiaa ilman todellista haluakaan löytää ketään.
- Iskemätön
Katsopa aluksi mikä on ko palstalla miesten ja naisten ilmoitusten suhde. Kokeile vaikka ensin olla hakijana naisen asemassa miestä hakemassa. Sitten miehenä naista hakemassa. Huomaat että miespuolisia ilmoittajia on kymmenkertainen määrä naisiin nähden. Ei ihme jos et satu siihen "parhaimpaan" A-luokkaan jolle naiset voisivat vastata. Kyllä ne naiset vastaakin, mutta joku laatuvalikointihan siinä täytyy olla.
Kylmä tosiasia on että nainen saa aina jos tai kun haluaa. Moninkertainen miesjoukko taas vonkaa turhaan. Eivät saa maksuakaan vastaan. "Saamisella" en tarkoita pelkästään sitä "yhtä" asiaa vaan seuraa yleensäkin. Olisi sitten vaikkapa viatonta kirjeenvaihtoakin.- Iskemätön
Vielä lisää epäsuhteesta. Jos laitat hakukriteeriksi "seksiseuraa" saat suhdekertoimeksi peräti 18. Eli jokaista ilmoittavaa naista kohden lötyy 18 himokasta miestä. Vielä on otettava huomioon seikka, että osa "seksiseuraa" hakevista naisista on pelkästään ammatillisessa mielessä liikkeellä.
Voi pojat mitkä markkinat naisilla onkaan! - slut machine
Iskemätön kirjoitti:
Vielä lisää epäsuhteesta. Jos laitat hakukriteeriksi "seksiseuraa" saat suhdekertoimeksi peräti 18. Eli jokaista ilmoittavaa naista kohden lötyy 18 himokasta miestä. Vielä on otettava huomioon seikka, että osa "seksiseuraa" hakevista naisista on pelkästään ammatillisessa mielessä liikkeellä.
Voi pojat mitkä markkinat naisilla onkaan!Niin varmaan jos niissä 18 miehessä on ketään pantavan näköistä. Mutta jos ei ole niin mitä sitten. Pitäisikö muka ottaa sisälleen jonkun helvetin ruman sian saparo vai?
Jos on yhtään laatutietoinen naisena niin kyllä ne markkinat siitä kummasti tasoittuvat. - Iskemätön
slut machine kirjoitti:
Niin varmaan jos niissä 18 miehessä on ketään pantavan näköistä. Mutta jos ei ole niin mitä sitten. Pitäisikö muka ottaa sisälleen jonkun helvetin ruman sian saparo vai?
Jos on yhtään laatutietoinen naisena niin kyllä ne markkinat siitä kummasti tasoittuvat.Niinpä niin jos ei ole "pantavan" näköisiä. Tai jos olisikin mutta ne 17 jää kuitenkin joka tapauksessa nuolemaan näppejään olisi sitten "siansaparo" tai ei. Epäsuhta on aina melkoinen. Siinä sitten huudetaan tasa-arvon perään.
Onko naisilla sitten liian epärealistiset odotukset kun se 18:s mieskään ei kelpaa. Jommassa kummassako on valuvika?
Ehei, sehän on vain se vanha jo evoluution hämäristä juontuva tosiasia. Miehet pörräävät ja vonkaavat ympärillä kun naiset vain poimivat rusinat sopasta. Onko sitten aihetta huolestua kun viime mainitut ovat mieluummin ilman kuin sortuvat ala-arvoiseen tarjontaan jättäytyen sinkuiksi loppuelämäkseen. Ainahan irtosuhteita sen parhaan miesten A-luokan kanssa saa jos vain viitsii. Tämä miesten A-luokka kun on aina valmis kuin partiopojat. Samaan aikaan suuri joukko miehiä kärvistelee enemmän tai vähemmän ilman. Epäsuhta siis on melkoinen.
Mutta mitä sitä turhaan murehtimaan. Miehet ja naiset ovat erilaisia. Eläköön se pieni ero. - ;)
Iskemätön kirjoitti:
Niinpä niin jos ei ole "pantavan" näköisiä. Tai jos olisikin mutta ne 17 jää kuitenkin joka tapauksessa nuolemaan näppejään olisi sitten "siansaparo" tai ei. Epäsuhta on aina melkoinen. Siinä sitten huudetaan tasa-arvon perään.
Onko naisilla sitten liian epärealistiset odotukset kun se 18:s mieskään ei kelpaa. Jommassa kummassako on valuvika?
Ehei, sehän on vain se vanha jo evoluution hämäristä juontuva tosiasia. Miehet pörräävät ja vonkaavat ympärillä kun naiset vain poimivat rusinat sopasta. Onko sitten aihetta huolestua kun viime mainitut ovat mieluummin ilman kuin sortuvat ala-arvoiseen tarjontaan jättäytyen sinkuiksi loppuelämäkseen. Ainahan irtosuhteita sen parhaan miesten A-luokan kanssa saa jos vain viitsii. Tämä miesten A-luokka kun on aina valmis kuin partiopojat. Samaan aikaan suuri joukko miehiä kärvistelee enemmän tai vähemmän ilman. Epäsuhta siis on melkoinen.
Mutta mitä sitä turhaan murehtimaan. Miehet ja naiset ovat erilaisia. Eläköön se pieni ero.Ainahan sitä voi tumputtaa jos jää ilman kumppania. Että ei tarvitse aivan orkuitta räytyä.
- fevafv
nimenomaan " MITKÄ"?? huoraksi ryhtymisenkö markkinat? Elukkamiehet ei opi mitään. kuka haluaa tollasen *****esittelevän elukan esitellä suvulleen ja kaveipiirilleen??? Joku kysyy: "missä te tapasitte?" Vastaan: Näin hänen ******* kuvansa iskurissa ja rakastuin ensisilmäyksellä" Hoh Hoijjaa. Sitten hää väki onnittelee ja nolona supisee "hyi yrjö"...pukki ja horo saivat toisensa.....lapset kysyy missä äiti ja isä tapasitte? Vastaan: näin isäs ******* kuvan iskurissa ja rakastuin, ai, mut se kuvahan on vielä nytkin siellä, käykää kattoo...joo äiti! isä haki huoraa ja mä vastasin kun oon semmonen....oikee täydellinen love stoori!!
- slut machine
Muuten kiva juttu, mutta ihminen on huora vain jos hän ottaa seksistä maksun. Korvaa siis huora-sanat vaikkapa narttu-nimikkeellä.
- ets sa
ha ha! SOri, mut sekoitat nyt keskenään halvan huoran, kalliiseen huoraan....hah!
Ja : narttu tarkoittaa feministiä joka ei anna sulle mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462