Mitä mieltä tytöt olette, jos tanssilattialla tanssiessanne uroksen kanssa alkaa hänellä alhaalla kovettua. Tuleeko vaivautunut olo, vai oletteko vain hyvillänne vai miten reagoitte?
Erektio tanssilattialla - huonoa asia?
15
1550
Vastaukset
- biglove
vaivautunut olo mutta riippuu tapauksesta--voi olla myös voittajafiilis!
- jkhgghjhgjrgjj
Mies haki minua tanssimaan ja otti heti tosi lähelle minut, ja nyt mua naurattaa kun muistelen että aloin ihmetellä et mikäs iso ja kova mun reittäni koskee, sitä kesti tosin vaan sekunnin, olin tosi hämilläni ja miehen seuraava kommentti oli et lähenkös hänen mukaan ja oli tosi itsevarma tyyppi. En lähtenyt vaikka varustus oli isoa kokoa, lähinnä ollaan kavereitten kanssa saatu hyvät naurut....
- Herkistelijöitä ?
Onhan tuota joutunut tilanteisiin muutaman kerran. Yksi kaveri jätti seisomaan keskelle tanssilattiaa kuin nallin kalliolle, en ymmärtänyt sillä hetkellä miksi, ennen kuin hän myöhemmin pyysi "pakko"poistumistaan anteeksi.
Kerran en tiennyt, miten asiaan tuli suhtautua, kun en halunnut loukata itse poistumalla enkä jättää toista noloon tilanteeseen. Ja noloo se oli kai itsellenikin, kun en osannut selvittää, pitääkö 'juttu' käsitellä vai olla hiljaa, antaa vain olla. Niin kuin sitten teinkin - enkä tiedä vieläkään oliko se oikein vai väärin. - 14+19
Juuh näin miehenä voin sanoa että tulee ittelleen aika nolo fiilis kun noin käy. Tahdosta riippumaton reaktio, että eipä siinä auta vaikka ajattelis tuksua alostomana... Täytyy vaan koittaa tanssia asennossa jossa lantiot ei kohtaa jos mahdollista ja kääntää melaa huomaamattomasti parempaan kulmaan, jossa se on "huomaamattomampi". Ja AP:lle omakohtaisena kokemuksena voin sanoa ettei ainakaan oo auttanu naisten pokaamista ittellään :D
Näin asiasta puhuttaessa kysymys naisille. Tapahtuuko vastaavaa "kostumista" koskaan naisille? Sehän ei toki ulospäin mitenkään näy, joten ei ole ainakaan sen suhteen "nolo" kokemus.- asdasdadasdas
Joo, joskus nuorena miehenä näin tapahtui, daamihan siitä sai hyvät naurut kavereidensa kanssa. Sen jälkeen en ole hitaita tanssinut.
Tähän olisi kyllä kiva saada lisää vastauksia.. lol :p
- tuksukinsuafixumpi
aikas pervona pitäsin.
mut toi onki varmaan provo. - **
En mä ymmärrä mikä tuosta provon tekee, koska omallekin kohdalleni on muutaman kerran käynyt niin. On miehen omasta käyttäytymisestä kiinni miten siinä tilanteessa reagoi, mutta mielestäni mitään noloa, harvoin pervoakaan siinä ei kuitenkaan ole.
- mies tanssii
no minkäs sitä mies luonnolleen voi..Miehet on miehiä ja Naiset on naisia..näin se menee...ei sitä sitten tarvi itseään niin hinkata jos tahtoo "pikkuveikka" kurkistella...
- porkee
no ei se nyt vittu hyväkään oo!
- hmm....
Pääsääntöisesti tuosta tulee vaivautunut olo. Joskus se herättää jopa vastenmielisyyttä. Silloin, jos tanssittajana on ihastuksen kohde, tuosta reaktiosta on toki hyvillään.
- o
Kummallisia vastauksia täällä... Mun mielestä on vaan ihanaa vaikka miehellä olisikin erektio tanssiessa. Ja mitä mä sitten silloin teen - useimmiten ehkä käännyn selkä mieheen päin ja hinkkaan mun peppua ihan kunnolla miehen etumukseen. Joo, mulle on käynyt noin kyllä useamminkin kuin kerran :)
- ...
No, teikäläiset sattuu olemaan vain vähemmistönä.
Enemmistö naisista haluaa hinkata vain ihastuksensa kohdetta, eikä ketä tahansa tuikituntematonta. - Oma pää mutta kumpi
Jooo, ymmärrän. Olen lukenut sellaisen kirjan kuin O:n tarina, siis ihan selvällä Suomen kielellä: Reiän tarina. Mutta ei se mitään, ehkä joittenkin ihmisyys sijaitsee ja on parhaimmillaan siellä toisessa päässä.
- 10+19
no mähän en ruman miehen kanssa lähtis tanssimaan !eli kun tanssittajana ihan ok mies niin supattaisin vaan korvaan jotakin...eli ei tarvitse miehen nolostua.kaikkihan täällä vain ihmisiä ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525