Yksinhuoltajaäidit

iso karvainen mies

Ovatko he helpommin lähestyttäviä kuin normaalit naiset?

Onko kokemuksia?

29

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me

Ajattelen et jos olet lapsirakas ihminen niin kyllä kanatta kokeila yh-äitejä

• iso karvainen mies

En ole lapsirakas.

Vihaan kitiseviä räkänokkia.

• Smileys

Palstan logiikan mukaan ATM miehellä on saumaa YTN naiseen kun se on YH-äiti:DD

• YH ei koskaan ole

YTN

• iso karvainen mies

Mikä on ATM-Mies?

Entä YTN-nainen?

• tukrlkhvbhd
        iso karvainen mies kirjoitti:

Mikä on ATM-Mies?

Entä YTN-nainen?

googlaa urpo sanat ja eti.

• iso karvainen mies
        tukrlkhvbhd kirjoitti:

googlaa urpo sanat ja eti.

Valitan, en osaa googlata.

• feawfwafeaw

Valitan, mutta näillä surkimuksilla ei ole mitään saumoja tasokkaaseen yksinhuoltajaan. :P Ehkä siihen rumaan ja epätoivoiseen, mutta heillähän ei kuulemma tee mitään.

• Sir Von Baughen

Mikä on ATM-Mies?

Entä YTN-nainen?

Täällä valitsee sellainen logiikka että on alemman(ATM),-keski-(KTM),ylemmän(YTM)tasonmies.
        ATM ei saa naisia ja on muutenkin saamaton(ei koulutusta jne).Itse lisäisin tähän kategoriaan myös sen että ovat ihmisiä jotka eivät ota vastuuta mistään.Syyttävät muita siitä.
        YTM on sitten sellainen jolla koulutus,rahaa,naisia jne.

YTN on sitten tietenkin Ylemmän Tason Nainen.

Itse en voi vain suodattaa tällläisiä ajatusmallia koska nämä itsensä luokittelijat usein pakenevat tämän "statuksen" taakse ja kertoo kuinka ei kannata yrittää liikkaa jne.
        Jokainen kuitenkin saa itselleen sellaisen elämän kuin haluaa,se on itsestään kiinni.Kukaanhan ei ole sanonut että se tulee helpolla.

• ugh.

Olen yh-nainen ja minua on vaikea lähestyä. Välttelen katsekontaktia miehiin enkä käy baareissa.

• iso karvainen mies

Mitä varten kävisit baareissa?

Voisit juoda kotona viinaa jos olet miesvihaaja.

• ugh.

En harrasta irtopanoja. En ole epätoivoinen. Arvostan itseäni. Olen kärsivällinen ja jaksan odottaa vaikka 20 vuotta jos tarpeen.

• ugh.

Mitä varten kävisit baareissa?

Voisit juoda kotona viinaa jos olet miesvihaaja.

En vihaa miehiä. Olen ujo ja absolutisti.

• crazycyborg
        ugh. kirjoitti:

En vihaa miehiä. Olen ujo ja absolutisti.

No jopas...

• JA NAISISTAKIN..

PYSY SINÄ AINAKIN KAUKANA LAPSISTA!!!

• Lähen baariin iha just... Ja voin sanoa, että en erota yksinhuoltajaa lapsettomasta tai yhteishuoltajasta ulkonäön perusteella.

• Tämä FACTAA

Mitä se besserswisseri viisastelee?

• Toisekseen... Mene takas sinne, mistä tulitkin...

• 20+11

Suksi vittuun avuttomuus!

• 20+11 kirjoitti:

Suksi vittuun avuttomuus!

Ime munaa.

• 19+6
        hahmotelma kirjoitti:

Ime munaa.

Moniko jätkä kukkakepin pikkukullia on imenyt?

• 19+6 kirjoitti:

Moniko jätkä kukkakepin pikkukullia on imenyt?

Toivoin sinulta saavani, arvon lihaskimppuseni.

• Miehinen mies

yksinhuoltajilta saa helposti römpsää ku ne on nii epätoivoisia.

• *

Yh:n pillussa muhii toisen miehen mällit.

• ItsenäinenNainen46

Olen yh ja ällöttää kun varatut miehet vonkaa. Pyytäisivät kotona vaimoiltaan p-a, jos ovat puutteessa. Itse olen ollut kohta 1,5 ilman miestä eikä tee yhtään edes mieli, kun harvoin baarissa käydessä katselee ympärilleen ja näkee niitä varattuja, kaljamahaisia änkyräkännisiä ukkoja. Minulta ei irtoa, jollen todella halua. Ja mitä pahaa on haluamisessa? Miksi yh:t ottaisivat jonkun äijänrohjakkeen kiusakseen, kun ovat yhdestä eroon päässeet? Sehän on ihan ok vain käyttää ja nauttia, niinhän miehetkin on tehneet aina ja tekevät edelleen. Paha vaan, kun naisetkin toimivat niin. Sitten käydään nimittelemään näitä naisia...

• iso karvainen mies

Niin, miksei naisetkin voisi käyttäytyä samalla lailla kuin miehet?

Olen tosin aina luullut. että naiset eivät välitä seksistä :D

• m37peräkylältä

Mutta sitä mä en juuri ymmärrä, että niin moni nainen puhuu siittä, että ei halua.
        Ja niin moni mies on vailla.

Kumma että tämmönen sukupuolinen ero pitää lajilla olla.
        Ja maalaisena oon huomannu, että se sama juttu on melkein kaikilla eläimilläkin: naaraan kiima on se mikä ratkaisee.

• Möhö Maha

"YTM on sitten sellainen jolla koulutus,rahaa,naisia jne."

En kelpuuttaisi miestä jolla on useita naisia. Mieshuora ei ole minkään arvoinen.

• Riippuen ihmisestä (luonteesta) ja elämänkokemuksista, kaikkia ei ole helppoa lähestyä oikein koskaan. Yh taas on ihan yhtä normaali, kun muutin naiset. Yksinhuoltajuus on vain lieveilmiö huonosti toimineista suhteista tai elämän raadollisuutta kuoleman korjatessa toisen pois. Voipi se olla täysin omaa valintaakin.

Ei ole kokemuksia, mutta näkemys löytyy. ;-)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5475
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2356
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1880
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1771
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1595
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1543
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1388
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      223
      1021
    Aihe