Minä olen meidän suhteessa ns. lattiamatto, koska toinen on kovempi saamaan tahtonsa läpi sekä hänellä on tiukemmat periaatteet.
Vituttaa vaan jatkuva periaatteiden lateleminen JOKA PÄIVÄ.
Miten kestää olla se heikompi osapuoli myös henkisesti?
Tuntuu että pää räjähtää! Mies myöntää itsekin olevansa dominoiva.
Ärsyttää.. Välillä sellainen kunnon paskahousu pikkuneiti, jolle kaikki pitää olla juuri oikein! Välillä tuntuu että en kohta enää jaksa tuntea mitään rakastamisen tunteita. Toivoisin että se on vaan mahdollisimman paljon töissä yms.
Onko parisuhteen toinen osapuoli aina dominoija?
N...
1
209
Vastaukset
- :3
Teidän pitää opetella puhumaan asioista ja jomman kumman tahdon mukaan menemisen sijasta päätymään kompromissiin. Vaihtoehtoisesti sinun pitäisi etsiä uusi mies, koska tuo nykyinen vaikuttaa rikkinäiseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701