Jos pitäisi valita joku palstalta

yybeen ihailija

suhteeseen kenet valitsisit?

31

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä mietin ja mietin, eikä mulle jäänyt muita vaihtoehtoja kuin homoksi alkaminen. Ne ketä palstalla nykyisin kirjoittelevista naisista jotenkuten tiedän ovat joko liian boheemeja mun makuun, tai sitte niillä on nuppi liian sekaisin.

Että kyllä mun olis niinku varmaan Rikua sitte pakko alkaa suhteeseen vongata.

• Tää oli paha:)! Kumpaan luokkaan mut lasketaan?:)

• zisel

Häh? Keillä täällä muka nuppi on sekasin?? :D

• Minäkin vaadin tarkennusta tähän heittoon ;)

• ........

Huomiohuorat kerjäämässä lisää.

• oiuytrewsdfghjk,mnbv

Jossittelu on niiiiiiiiiiiiiin turhaa. Jamiulla on kumma tapa haluta sitä, mikä on täysin mahdotonta, joten se siitä.

• ?

Ketä ajattelet?

• laskin oikein

Olisiko se tuo laskin alleni, luulisin niin.

• Näin on

Turhaan ihailet. Yybee on suhteessa, monesti täällä sanonut ja y.v:nä myös.

• notnotnot ;(

Eikö oo, älä narraa.

• Täällähän olisi vaikka keitä... ;)
      Mut joo; ottaisin Crankyn XD

• Eikä muuten mikään turha valinta. Loistava! :-D

• ei kirj.
        tinka_tiger kirjoitti:

Eikä muuten mikään turha valinta. Loistava! :-D

Kannattaa uskoa, tinka on palstasuhteilun paras asiantuntija ja ylin auktoriteetti :)

• ei kirj. kirjoitti:

Kannattaa uskoa, tinka on palstasuhteilun paras asiantuntija ja ylin auktoriteetti :)

Kyllä. :-) Ja Crankylä on mun seulan mukaan kelpoainesta.

• Cranky on tosiaan kaikinpuolin hyvä tyyppi. On älyä ja on näköä, huumorintajusta puhumattakaan. Ei passa kehua liikaa, silti. Mut ei muuta kun pus kiinni. ;-)

• tietäjä.

Cranky on pamputtanut vlk.ta.

• tietäjä. kirjoitti:

Cranky on pamputtanut vlk.ta.

Mikäs siinä, mukavan näköinen nainen näyttäs olevan ja hyvä miesmakukin. :-D Joten go for it!!

• Cranky_geek

Ups, no nyt ei taida selittelyt enää auttaa. Taisin jäädä kiinni pamputtamisesta, kun täällä kaiken maailman tietäjiäkin löytyy. :-P

• Cranky_geek
        tinka_tiger kirjoitti:

Cranky on tosiaan kaikinpuolin hyvä tyyppi. On älyä ja on näköä, huumorintajusta puhumattakaan. Ei passa kehua liikaa, silti. Mut ei muuta kun pus kiinni. ;-)

Nooh, mä tossa kaiken varalta tarkistin sen verran, että kyllä tonne tukan alle vielä hieman tuntui mahtuvan, vaikka sinne pari millilitraa varmaan taas lorahtikin, kun tässä näitä tytsyjen juttuja lueskelen. :D

• zisel

No en ketään! Jos pakko olis niin heittäisin sitten nopalla.

• :D

Quiterien

• Jaa... Siinäpä pulma...

• Elovena osastoo:.!1%
    • 13plus14

randomin

• 17+19=kysymys

ei se oo palstalla enää. vai onko jollain eri nimellä?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1229
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1169
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1113
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe