Kuvan jälkeen ei vastausta?

uglyfuck

Missä ovat ihmisten käytöstavat? Miten vaikeaa on sanoa, että kiitos ei????

42

826

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavattomia

      Erittäin vaikeaa. Tervetuloa nettideitille. Täällä on niiden ihmisten kokoontumisajot, joilla ei ole käsitystä alkeellisimmistakaan tavoista.

    • tavat_tavat

      Netti on täynnä käytöstavoista viis veisaavia. Mua kyllä ihmetyttääkin, kun
      naisissa on just paljon, ainakin oman kertoman mukaan korkeasti koulutettuja,
      niin kyllä sivistys on kaukana, siis tosi tolloa porukkaa........

      E-kontaktia on kehuttu, että siellä on viksunpaa porukkaa. Heh kaveri kertoi, että
      kun annat avaimen kuva albumiin, niin sinne kadotaan niine hyvineen.

      Samaa paskaa eri paketissa näyttää olevan joka saitilla.

      • Etsivä harvoin löytä

        Yhtä tolloja on sekä miehissä että naisissa.Laitoin itse( olen siis näitä paljon parjattuja koulutettuja, fiksuja naisia)ilmoituksen e-kontaktiin. Työni vuoksi en voi luuhailla etsimässä seuraa esim. kapakoista tms. paikoista.Kerroin totuudenmukaisesti itsestäni, kuva-albuminki tein mutta aluksi en profiilikuvaa laittanut esille. Sain hirveän vähän vastauksia, ja nekin vähät pyysivät vain kuva-albumin avainta. Vaikka heillä itsellään ei ollut edes profiilikuvaa saatikka kuva-albumia!!Sitten ajattelin räväyttää profiilikuvan esille... ja siitäkös rumba alkoi. Minulla on tosi hyvä kasvokuva itsestäni, se miellytti monia. Ja edelleen kuvattomat profiilit ruinasivat avaimia kuva-albumiini. Miksi antaisin vapaan pääsyn omaan yksityiseen kuva-albumiinin sellaisille, joilla ei omaa kuvaa ole eikä muuta asiaa kuin kuvien saanti IHAN TYHMÄÄ, MIEHET. Tuolla tavalla ette tule ikinä naista saamaan. Kun pyysin joiltakin ensin heidän omaa kuvaansa, selittelyjä oli vaikka minkälaisia. Kone oli juuri sillä tavalla rikki ettei kuvia voinut laittaa, joku ei osannut käyttää kameraa, joku ei vaan ikinä ole ollut missään kuvassa jne. HEHEE, monet makeat naurut sain nauraa....Sitten kun joku laittoi kuviaan, ne olivat kuvia auringonlaskusta, jostakin kapisesta koirasta, moottoripyörästä, autosta tai talosta. Mutta itse miestä ei näkynyt missään. Joku laittoi kerran kuvan isosta lihavasta läävässä makaavasta siasta. Kun mainitsin kuvan typeryydestä, mies kertoi sen olevan vitsi ja huumoria. No, NOIN vitsikästä miestä en edes minä ymmärtänyt...Joillekkin sanoin, etten halua seurustella moottoripyörän tai koiran tai talon kanssa, vaan lähinnä miehen...


    • Herrasmiesolenminä

      Samaa olen ihmetellyt minäkin. Minä olen omasta mielestäni ok-näköinen mies, mutta silti aika moni jättää vastaamatta kokonaan. Väkisin tulee mieleen, että "kilpailijat" lähettelevät siellä käsiteltyjä kuvia, jotka eivät sitten kuitenkaan vastaa todellisuutta, koska samojen naisten profiilit roikkuvat netissä vuodesta toiseen.

      Minä olen itse aina sanonut, että "kiitos kuvasta, mutta minulla on hieman erilainen naismaku. kaikkea hyvää jatkossa". Olen saanut muutamia haukkumavastauksia takaisin, mutta silti on parempi vastata jotain.

      • ---

        "Olen saanut muutamia haukkumavastauksia takaisin, mutta silti on parempi vastata jotain."

        Tästä syystä tuntuukin usein, että on parempi jättää vastaamatta jos kuva ei sytytä.


      • sivistyksen rippeet
        --- kirjoitti:

        "Olen saanut muutamia haukkumavastauksia takaisin, mutta silti on parempi vastata jotain."

        Tästä syystä tuntuukin usein, että on parempi jättää vastaamatta jos kuva ei sytytä.

        Joo olen iteki jättäny vastaamatta tytöille, kun sieltä tulee kuva jostai susirumasta 100 kg keijusta. Ei oo mitään järkee ruveta loukkaamaan toisten ihmisten ulkonäköä, kun se on yleensä juuri kaikkein arin kohta ihmisellä.


      • sivistyksen rippeet kirjoitti:

        Joo olen iteki jättäny vastaamatta tytöille, kun sieltä tulee kuva jostai susirumasta 100 kg keijusta. Ei oo mitään järkee ruveta loukkaamaan toisten ihmisten ulkonäköä, kun se on yleensä juuri kaikkein arin kohta ihmisellä.

        Mutta jos heti kuvan vaihdon jälkeen lopetat, niin kyllä toinen sen arvaan ettei ulkonäkö miellyttänyt. Eli loukkaa se toista joka tapauksessa. Mielestäni on kohteliaampaa laittaa viesti, kuin vain kadota.


      • 8+7
        kisu_87 kirjoitti:

        Mutta jos heti kuvan vaihdon jälkeen lopetat, niin kyllä toinen sen arvaan ettei ulkonäkö miellyttänyt. Eli loukkaa se toista joka tapauksessa. Mielestäni on kohteliaampaa laittaa viesti, kuin vain kadota.

        Juurikin näin. Ja kohtelias ihminen tajuaa tämän asian ja todellakin laittaa sen viestin. Itse arvostan ihmistä, jolta löytyy selkärankaa puhua asioista, vaikka ne eivät aina olisi positiivisia. Ei minua ainakaan loukkaa se, jos joku sanoo, etten kuvassa ollut hänen makuunsa. Tiedän toki sen, etten voi kaikkia miellyttää. Enemmän kuitenkin koen loukkauksena sen, että kanssani jo keskustelut ihminen päättää lopettaa viestittelyn hiljaisuuteen, oli syy sitten mikä hyvänsä.


      • Kummastelija
        --- kirjoitti:

        "Olen saanut muutamia haukkumavastauksia takaisin, mutta silti on parempi vastata jotain."

        Tästä syystä tuntuukin usein, että on parempi jättää vastaamatta jos kuva ei sytytä.

        Eli pelkäät jo etukäteen haukkumisia ja myöskin määrittelet uuden tuntemattoman ihmisen haukkujaksi jos hänelle kirjoittaisit, vaikka hän ei mahdollisesti sinua haukkuisi? Vain siksi, että joku aivan muu henkilö on joskus sattunut sinua haukkumaan. Pelkäätkö elämässäsi muitakin asioita ilman konkreettisia syitä ja teetkö paljonkin päätöksiä mutu-tuntumalla?


      • f23f33f32
        sivistyksen rippeet kirjoitti:

        Joo olen iteki jättäny vastaamatta tytöille, kun sieltä tulee kuva jostai susirumasta 100 kg keijusta. Ei oo mitään järkee ruveta loukkaamaan toisten ihmisten ulkonäköä, kun se on yleensä juuri kaikkein arin kohta ihmisellä.

        Voi myös sanoa kohteliaasti ei kiitos, ei ole pakko haukkua. Oletteko oikeasti noin tyhmiä? Melkein mikä tahansa vastaus on kohteliaampi kuin ei vastausta ollenkaan.


    • uglimpifuck

      Minulle vastattiin tänään, että " että olettosi kome mies, mutta et ole minun tyyppiäni"...ihan kiva tapa sanoa, että ulkonäkö ei miellyttänyt :)

    • Niinpä...

      ...no entä se et pyytää kuvaa toiselta kun itsellä on profiilissa kuva niin tulee vastausta et tämähän kertoo jotain minusta kun ensimmäisessä viestissä vaaditaan kuvaa eikä malteta tutustua rauhassa..sitä ennen on tullu selitystä et ei oo kuvaa kun on koneelle käyny niin ja näin...hahhaa..näitä juttuja on kuultu aika monesti enkä enää mee tuohon lankaa. Itse en ole pinnallinen mut kyllähän se kuva jotain kertoo ihmisestä, vai mitä olette mieltä? ja se tosiasia et se mikä miellyttää toisen ulkonäössä toista ei välttämättä miellytä minua ja toisin päin...makuasioista kun ei voi kiistellä. Tuossakin tapauksessa kävi mielessä et oiskohan itsetunnossa jotain ongelmia...tiedä häntä.

      • :-)

        Mulla on ollut pari naistapausta, jotka on sanoneet, ettei ole kuvaa digitaalisessa muodossa. Viestittelyn jälkeen on sitten tullut sen verran infoa, että on pystynyt googlettamaan toisen. Ja kas kummaa, Facebookista löytyykin profiilikuva :-D


    • murrrrr.....

      Parasta lätkästä kuva profiiliin, niin ei tartte turhaan viestitellä, jos se foton
      jälkeen pysähtyy, kuin petoniporsaaseen törmäis.

      Kuvasta ilmossa näkee heti onko naamavärkki sopiva, vai pitääkö loikkasta
      yli. Mitä hittoa siitä, jos tutut näkee, turha tulla pottuileen, kun itekkin siellä
      kuikuilee.

      • rehellinen mies

        Mieluummin jään vaikka yksin kuin laitan kuvani kaiken kansan nähtäville. Seuran haku netistä on henkilökohtainen asia. En kehtaisi mennä enää töihin, jos työkaverit näkisivät profiilini.


      • 111111111111
        rehellinen mies kirjoitti:

        Mieluummin jään vaikka yksin kuin laitan kuvani kaiken kansan nähtäville. Seuran haku netistä on henkilökohtainen asia. En kehtaisi mennä enää töihin, jos työkaverit näkisivät profiilini.

        Voi mikä häpeä se oliskaan.


    • tommy-cruise

      No hei camoon, itse olen tom cruisea vähän paremman näköinen mies, mutta kun olen kuvani sähkiksen liitteenä lähettänyt niin rumat ja lihavat naiset liukenevat kuin scheisse saharaan.

      • Kid-man_

        Ai jaa, mutta minä olen Nicole Kidman tyylinen, paitsi, että mulla on vyötärölle
        ulottuvat hiukset. Minä en kaiketi sitten häviäis sinne saharaan......


    • Juuliantotuus

      Ja paskat. Mä oon ihan nätti, en ny mikään missi mut miehet jotka on kiinnostunu musta ei oo niitä komeimpia. Voihan sitä rumemmankin kanssa seukata mutta eipä sitä miestä halua silleen kun komeaa eli seksielämää on varmaan aika harvoin ja suhde enemmän kaveruutta mut toisaalta jos joku on seksyn näkönen niin eipä ne musta välitä paskaakaan joten ehkä se kaverimies on sitten mua varten enemmän.

    • Vittuuntunut

      niii,kyllä se kuva kannattaa pyytää heti jos ei ole missään profiilissa näytillä.Itselläni oli juuri sellainen juttu että neitokaisen kanssa aloin vaihtamaan viestejä eräällä toisella treffisivulla ja luulin että oli jo nähnyt pärstän kun se kuva on siellä.Mutta,se ei ollutkaan maksavana tilaajana vaan normijäsen joten ei nähnyt kuvaa.Kuinka ollakkaan,pärstä ei ilmeisimmin miellyttänyt ja sen jälkeen tuli yksi viesti ja sen jälkeen siihen loppui se viestittely.

      Ja itteeni vituttaa koska,olisin ollut kyllä kiinnostunut tapaamaan jossain vaiheessa.

      Nettideittailu on tehty vähintään normi BMI omaaville ja puhelialle ihmisille.Itseltäni täytyy jälkinmäinen mutta ei ensinmäinen jotenka,BMI ajaa yli ihmisen mukavan ja positiivisen luonteeen.Ja se vituttaa!

    • ruma ankanpoikanen

      Nettideittailussa naisilla on suuret luulot itsestään, kun he saavat useita viestejä miehiltä. Sitten kun normaalin näköinen mies lähettää aidon kuvan itsestään, niin eihän se Lissua kiinnosta, kun on saanut kymmenen photoshopattua kuvaa pelureista, jotka nojaavat urheiluautoon lomamatkalla.

      • naaras sipi

        No joopas, mutta minä juuri pidän normaalin näköisestä ja huom. myös
        muuten normaalista, kuka ei keikuroi urheiluauton vierellä (tuttavan kärry) sekä
        käyttää aivokapaseteettiaan tavallisiin asioihin, eikä kokoajan hötky sinne ja
        tänne...kokoajan itseään esille tuovat miehet saa tukan pystyyn, kuin pomminpurkajan pojalla. Ei jaksa sellaista, ei sitten millään !

        Kyllä sen voi rivien välistä jo profiilista lukea, kuka on kaiken kiiltävän perään.
        Sellaiset voi ohittaa tyynen viileästi.


      • naaras sipi
        naaras sipi kirjoitti:

        No joopas, mutta minä juuri pidän normaalin näköisestä ja huom. myös
        muuten normaalista, kuka ei keikuroi urheiluauton vierellä (tuttavan kärry) sekä
        käyttää aivokapaseteettiaan tavallisiin asioihin, eikä kokoajan hötky sinne ja
        tänne...kokoajan itseään esille tuovat miehet saa tukan pystyyn, kuin pomminpurkajan pojalla. Ei jaksa sellaista, ei sitten millään !

        Kyllä sen voi rivien välistä jo profiilista lukea, kuka on kaiken kiiltävän perään.
        Sellaiset voi ohittaa tyynen viileästi.

        Tulipa nyt tuo kokoajan sana kahteen kertaan, mutta haitanneeko mitään.


    • viisastunut täti

      Minua ainakin urheiluautoon nojailevat ( vaikka olisivat kuinka komeita) miehenkuvat ärsyttävät.Heti tulee sellainen leuhkan miehen kuva.

      Miehillä on väärä luulo, että jotkin autot,veneet, moottoripyörät ym kiinnostavat naisia ensisijaisesti.
      Mukava aloituskirje, vaikka ilman kuvaakin, tekee minuun ainakin suuremman vaikutuksen kuin em. asiat.Tai siisi teki, vielä kun deittailin.

    • kumpi kampi

      No miksi helvetissä pitäisi lähettää se "joo sori mutta nyt ei oikein napannut"-viesti kun toinen loukkaantuu joka tapauksessa. Lisäksi monet miehet ovat niin tolkuttoman agressiivisia täällä että alkavat huorittelemaan ja suorastaan vainoamaan jos saavat kieltävän vastauksen joten minä ainakin mieluummin jättäisin enää vastaamatta mitään.

      • komiä

        siksi, koska se kuuluu hyviin käytöstapoihin.


      • popolo

        se herättää agressioita, kun ei saa vastausta.


      • kumpi kampi
        komiä kirjoitti:

        siksi, koska se kuuluu hyviin käytöstapoihin.

        Ai kuuluu hyviin käytöstapoihin sanoa että "joo, sori mutta et oo mun tyyppiä" ja läpälää, kyllä se toinen tajuaa ettei hänen ulkonäkönsä ollut riittävä vaikka sen yrittäisi miten kiltisti muotoilla joten herneethän siitä sitten vedetään. Rumiluksien ja varattujen hommaa pantata sitä kuvaa viimeiseen asti kun kuvitellaan ettei ulkonäöllä ole MITÄÄN väliä. Kyllä sillä on, vaikkei toisen tarvitsekaan olla mikään Angelina Jolie tai Brad Pitt.

        Onneksi löysin mieheni ihan tuolta "live-elämästä" eikä tarvinnut enää tätä nettipelleilyä kokeiltua, sen verran masentavaa se oli viime kerralla. Vaikka profiilissa silloinkin luki että reilusti vanhemmat tai pelkkää seksiseuraa etsivät miehet ei kiinnosta niin juuri näiltähän niitä viestejä sateli, suurin osa erittäin asiattomia. Ja vaikka olisi kuinka kiltisti vastannut että ei kiitos niin yleensä alkoi se huorittelu, haukkuminen ja vainoaminen.

        Täällä kun ei pahemmin noita täysipäisiä miehiä tunnu olevan, vieläkään..


      • suoraan sanoen

        Siksi, että toinen saa heti tietää, ettet ole kiinnostunut. On todella tympivää odotella, koska toinen mahtaa vastata vai vastaako ollenkaan. Kovin monen kanssa kun ei viitsi samaan aikaan viestitellä. Vain törkeät käytöstavattomat ääliöt jättävät vastaamatta.


    • tallustellen

      Paree laittaa lipposet jalkaan ja lähteä katsastelemaan ulos, että mitäpä
      sieltä eteen tupsahtas ja mikäli niin kävis, näkis heti paino / pituus ja
      naamarustingin samalla hönkäisyllä.

      Jos kaffee kutsu ei natsaa ja saa kässäristä ohimoon, eipähän tartte
      toista kertaa kysyä. Netissä venkoilu ei ainakaan johda mihinkään.

      Minäpä tästä lähenkin keilaamaan.

    • tuopiuy

      Muutenkin vituttaa, kun viestin jälkeen ei tule mitään vastausta. Naiset ovat niin täynnä itseään....

      • tavat kunniaan

        Deittisivustot voisivat pitää julkista listaa profiileista, jotka jättävät vastaamatta. Tietäisi heti, ettei niille kannata lähettää ensimmäistäkään viestiä.


    • vitunkana

      puuma79 on yksi sellainen

    • loputonkipu

      Minä vastaan kaikille naisille, jota lähettävät minulle kuvansa. Aika harva nainen vastaa minulle. Naisille on noussut kusi päähän täällä netissä.

    • ei deittailija

      Kun vielä deittailin, niin ilmoituksessani kirjoitin, etten vastaa pelkille kuvanpyytäjille.Toivoin miehiltä muunlaista avausta, kuin pelkän kuvanpyynnön.
      Profiilini oli suht tarkka kuvaus itsestäni, niin sisäisestä kuin ulkoisesta olemuksestani.
      Sain kuitenkin suht paljon vastauksia ja treffeilläkin kävin monesti.Suurin osa vastaajista ja treffaajista oli fiksuja, mukavia miehiä.
      Seurustelukumppania ei kuitenkaan löytynyt, aina ei löydy kipinää pidempään seurusteluun.
      Itsekään en kuvaa koskaan pyytänyt, eikä koskaan mitään kuvatuksia miehet olleet.
      Kuva ei kerro juurikaan mitään.

    • kuvaton

      miten on, aika uhkarohkeaa laittaa oma kuva kun ei koskaan tiedä kuka sitä katselee.

      • justjoojust

        Uhkarohkeaa käydä myöskin kaupassa, jos joku pöljäke lähtee seuraamaan.


      • x:ssä
        justjoojust kirjoitti:

        Uhkarohkeaa käydä myöskin kaupassa, jos joku pöljäke lähtee seuraamaan.

        Syvältä perseestä koko netti touhu. Ei ole hyvä jos ei ole kuvaa ja jos on
        sekin sitten niin kamalaa, että itkettää, kun koko suku näkee miten epätoivoinen
        on, kun netistä seuraa etsii.

        Pitäkää hyvänänne, tapelkaa, tehkää mitä haluatte, minä siirryin live elämään !


      • saamarin foliohatut

        on myös uhkarohkeaa lähteä ULOS! Joku voi NÄHDÄ!


    • _*****_

      Just niin, naristaan kun ei tuu vastausta, kuka nyt sikaa säkissä ostaa.
      Kuvattomat profiilit jätän väliin ja sillä siisti, eikä tartte nyt vittuilla, sillä
      mun valinta. Itellä on kuva esillä.

    • eivoikuinnauraa

      Eipä kannata niihin avoauton kanssa poseeraaviin miehiin paljon panostaa. Exällä näköjään ilmoitus treffeillä ja poseeraa profiilikuvassa MUN avoauton vieressä. Laittanut vielä lisäksi esille kuvan vanhempieni veneestä ja perheeni kesähuvilan rannasta. Että voi olla säälittävää. Valehteleeko se tapaamilleen naisille, että nuo jutut on hänen?

    • MiesNimim

      Tätähän tämä nettideittailu on, ensin ollaan profiilissa fiksuja ja toiset huomioivia, jne, sanoisin naisia isolla N:llä. Sitten kuvan saatuaan, tai muuten vaan jossain kohtaa viestittelyä kadotaan kuin pieru saharaan ja osoittaudutaan ihan joksikin muuksi.

      NAISET: Ette voi vedota siihen että joku pahoittaa mielensä tai on laittanut ilkeää viestiä kun olette kertoneet että "et ollut tyyppiäni".

      Jos "mies" ei kestä torjutuksi tulemista, ei pitäisi nettideittejä harrastaa ensinkään, vaikka milläs tällaiset estät..
      Ja ikävät viestit takaisinpäin - tuollainen on näiden "miesten" ongelma, EI TEIDÄN. Te ette ole tehneet mitään väärin vastatessanne että kuva ei natsannut tai että haluatte lopettaa viestittelyn!
      AIKUISET NAISET, varmasti osaatte jättää asiattomat viestit oman onnensa nojaan, eikö?

      Mutta jos teette "pieru saharaan" tempun, TE olette tehneet väärin toista kohtaan joka ei varmasti sitä ansaitse ja saisitte itse... noh jätän nyt mainitsematta mitä. Tuollainen temppu on äärimmäisen ikävä kokemus joka kerran kun kohdalle sattuu!!

      Niin, toimii tämä tietysti toiseenkin suuntaan vastakkaiselle sukupuolellekin, itse nyt kirjoitin vain omasta vinkkelistäni, miehenä.
      But, I put my money where my mouth is.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3330
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1642
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1477
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1043
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      915
    Aihe