Monelleko on jo asennettu tämmöinen kiva isovelilaite SMART METERS
kotiin? Joka on terveysriski ja kyttää mitä laitetta käytät ja mihin aikaan päivästä ja kauanko?
http://video.godlikeproductions.com/video/The_Dark_Side_of_Smart_Meters?id=d021fb8f1251975ea62
http://www.metering.com/node/16911
Fortumin etälukijat vakoilee
106
2071
Vastaukset
- Lisää totuuksia
1. They individually identify electrical devices inside the home and record when they are operated causing invasion of privacy.
2. They monitor household activity and occupancy in violation of rights and domestic security.
3. They transmit wireless signals which may be intercepted by unauthorized and unknown parties. Those signals can be used to monitor behavior and occupancy and they can be used by criminals to aid criminal activity against the occupants.
4. Data about occupant’s daily habits and activities are collected, recorded and stored in permanent databases which are accessed by parties not authorized or invited to know and share that private data.
5. Those with access to the smart meter databases can review a permanent history of household activities complete with calendar and time-of-day metrics to gain a highly invasive and detailed view of the lives of the occupants.
6. Those databases may be shared with, or fall into the hands of criminals, blackmailers, law enforcement, private hackers of wireless transmissions, power company employees, and other unidentified parties who may act against the interests of the occupants under metered surveillance.
7. “Smart Meters” are, by definition, surveillance devices which violate Federal and State wiretapping laws by recording and storing databases of private and personal activities and behaviors without the consent or knowledge of those people who are monitored.
8. It is possible for example, with analysis of certain “Smart Meter” data, for unauthorized and distant parties to determine medical conditions, sexual activities, physical locations of persons within the home, vacancy patterns and personal information and habits of the occupants.
9. Your company has not adequately disclosed the particular recording and transmission capabilities of the smart meter, or the extent of the data that will be recorded, stored and shared, or the purposes to which the data will and will not be put.- Hah hah!
Eipä tuo haittaa. Meidän taloyhtiössä kaikki etäluettavat on sijoitettu yhteen huoneeseen talon kellariin, ei niitä ole kukaan asuntoihin asennellut. Säteilkööt siellä kellarissa minkä kerkiävät.
- 19+
mokkulat on vaarallisempia ja nettitikut
siirryin takasi langalliseen yhteyteen- Säteilystä
Mitenkä jos käyttää vanhaa 3g kännykkää nettinä. Onko yhtä paha kuin mokkula?
- On paha
Säteilystä kirjoitti:
Mitenkä jos käyttää vanhaa 3g kännykkää nettinä. Onko yhtä paha kuin mokkula?
On yhtä paha kuin mokkulakin.. tietenkin..
- Ettekö tajua mitään
Tuollainen mittarihan antaa salkkarille mainion tilaisuuden johtaa "niitä" harhaan.
Availee jääkaappia miten sattuu, ja samoin pesee tiskikoneella ja pyykkikoneella tyhjänä.
Erilaisin aikakytkimin voi valojakin pitää ties mihin aikaan vuorokautta päällä.
Tehokkain tapa on laittaa aina kodinkoneet päälle ja jääkaappi auki poistuessaan kotoa; "ne" luulee silloin että olet sisällä!- tehty jo ;)
ajastimet ovat oiva apu johtaa taloyhtiön kyttääjiä harhaan. Kerran onnistuin hämäämään niitä kotoa lähtemisellä ja kas kummaa tulivat juuri silloin tarkistamaan putkia kun naapurissa ollut jotain häikkää...
Normaalit markettiajastimet eivät kestä suuritehoisia laitteita, joten pitää ostaa sähköliikkeestä huomattavasti kalliimpia ajastimia. Tietokoneen kanssa on mahdollista herätellä vaikka minkälaisia laitteita. Valvontalaitteisto omaan kotiin on myös hyvin halpa rakentaa, netistä tilatuin osin.
- NEVER give UP
Kyllä mä ilman sähköäkin pärjään. Ei se siitä ole kiinni, jos eivät suostu tota boxia ottaa pois, niin vedän sen paskaksi. Ei mitään ongelmia. Itseasiassa olen aina unelmoinut siitä että ei tarttis maksaa penniikää fortumille. Myyn pois myös tän Android puhelimen. Ihan turha paska. Ja TV myös!
- NEVER GIVE UP
Ja tästäpä taitaa jäädä sen verran ylimääräistä aikaa, että se kuluu salilla ja urheillen. Kun ei jaksa kotona pimeässä olla.
Ne sähkörahat jotka säästän menee lihasten kasvuun ja muuhun energialähteeseen. - Jenkki tapaus
NEVER GIVE UP kirjoitti:
Ja tästäpä taitaa jäädä sen verran ylimääräistä aikaa, että se kuluu salilla ja urheillen. Kun ei jaksa kotona pimeässä olla.
Ne sähkörahat jotka säästän menee lihasten kasvuun ja muuhun energialähteeseen.On, Friday 5-27-2011, After opting out of the smart meter, they came anyway and tried to install the meter, physically trying to break into my property. I asked them to leave, they would not. As a result, I called our towns uninformed police officers, and they reluctantly removed them, and told them not to come back. This is not America anymore, where are our rights as citizens?
KUMMA JUTTU ETTEI NÄISTÄ EI PUHUTA MITÄÄN JULKISUUDESSA.
Meillekin asennettiin tämä paskaisoveli laite tunkeutumalla pihalle ilman lupaa ja sunnuntai aamuna vielä. Voitte Fortum olla satavarma että toi laite lähtee tosta hevon vittuun, aivan sama meneekö sähköt - Jenkkitapaus 2
Jenkki tapaus kirjoitti:
On, Friday 5-27-2011, After opting out of the smart meter, they came anyway and tried to install the meter, physically trying to break into my property. I asked them to leave, they would not. As a result, I called our towns uninformed police officers, and they reluctantly removed them, and told them not to come back. This is not America anymore, where are our rights as citizens?
KUMMA JUTTU ETTEI NÄISTÄ EI PUHUTA MITÄÄN JULKISUUDESSA.
Meillekin asennettiin tämä paskaisoveli laite tunkeutumalla pihalle ilman lupaa ja sunnuntai aamuna vielä. Voitte Fortum olla satavarma että toi laite lähtee tosta hevon vittuun, aivan sama meneekö sähköt" My home has been professionally tested in the past several days - it shows radiation spikes every 1 minute 15 seconds, attributed to the smart meter. Also, it shows the presence of high frequency magnetic fields in the wiring inside the room with the smart meter (bedroom). The room is intolerable and cannot be occupied. I hear high pitched ringing sounds constantly and get headaches, sinuses swelling, sleeplessness, dizziness, inflammation, and sensitivity to radiation and EMF. None of this before the smart meter. This is proof the smart meter is causing problems in my home, with this testing, and must be removed. "
- EI MITÄÄN PELÄTTÄVÄÄ
http://www.youtube.com/watch?v=wCzI0R7M9To
Juu ihan turvallisia laitteita ovat, säteilylukemat vaa pomppii jossain 100 - 150 ms luokkaa, puut siitä edestä kuolleet ja nurmikko muutaman viikon sisällä.
Pitääkin ite mittauttaa paljonko tämä unelma etälukulaite säteilee.- LaD
Sitä kutsutaan syksyksi
- O-ma-Gaad!
!
- Älä Valehtele.
LaD kirjoitti:
Sitä kutsutaan syksyksi
Ei pidä paikkaansa, jonkun matkan päässä oli vihreitä puita ja ruohoa. Oletko Fortumilla töissä?
- Juuson juusto munast
Ota LÄÄKKEES!!!
- En ota lääkkeitäsi
Sori en ota lääkkeitäsi, mut herätys ei tekisi pahaa sinullekaan
- ertyerterterterrtert
Paskat vakoilusta, mutta nuo eläluettavat mittarit ovat valtavia säteilynlähteitä ja ne lähettää mikroaaltosäteilyä pulsseittain todella voimakkaasti, siis sama kuin puhuisit lähes koko ajan kännykkään.
Puut kuolee tuollaisen säteilyn vaikutuksesta ja ihminen sairastuu, toiset ennemmin ja toiset myöhemmin.
Tämänlaisen säteilyn kanssa voit heittää hyvästit rauhallisille yöunille jne....
http://www.youtube.com/watch?v=lsuP_WBBr2c&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uRejDxBE6OE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=aC588Opd5jU&feature=related
Jos jotain hyvää tässä on, niin nyt monet ihmiset, kun alkavat oireilemaan tämän säteilypommituksen ansiosta väistämättä, niin enää eivät naura niille jotka aikaisemmin sanoivat oirelevansa kännykkä/tukiasemasäteilystä.
Mikroaaltosyndrooma sairauteenhan noista etäluettavista mittareista sairastuu.
http://www.sahkoailmassa.fi/tiedostot/matkapuhelinteknologia_nettikirja.pdf- Uusi Maailmanjärjest
Tuo SmartMeter näkee käytätkö vibraattoria vaiko leivänpaahdinta. Oletko iloinen:
http://www.youtube.com/watch?v=FLeCTaSG2-U&feature=related
Tuo tieto on kovaa tavaraa, ja sinun elämäsi yksityiskohdat myydään halukkaille.
- huh huh!!!!!
Etäluettava sähkömittari, hyvästi terveys...
”Rottakokeiden perusteella kenttävoimakkuuksien
vaikutuksista osataan sanoa jo jotakin. Krooninen
altistus 100–500 μW/m2 kenttävoimakkuudella johti
eläinkokeiden mukaan pysyviin patologisiin muutoksiin
nykyisillä kännykkätaajuuksilla. On huomattava,
että ICNIRP:n raja-arvot sallivat 10 000 000
μW/m2. Näyttää siltä, että 50 μW/m2 edustaa jonkinlaista
kynnystasoa, jolla biologisia vaikutuksia
alkaa jo esiintyä. Sen sijaan 10-20 μW taso ei saanut
aikaan merkittäviä biologisia muutoksia, vaikka
altistus oli kroonista”, toteaa Venäjän tiedeakatemian
puheenjohtaja Yuri Grigoriev (ISTC Report,
2003).8
Emme ole pelkkien rottakokeiden varassa, ihmisiä
on altistettu kroonisesti ennenkin – ilman eettisen
toimikunnan lupaa – kuten nykypäivänäkin tapahtuu.
Mennään ajassa vähän taaksepäin. Neuvostoliittolaiset
säteilyttivät 60-luvulla USA:n suurlähetystöä
Moskovassa häiritäkseen lähetystön radioviestintää.
Samalla lähetystön henkilökunta altistui kroonisesti
mikroaalloille. Tilanne jatkui lähes samanlaisena
vuosikausia. Alettiin puhua käsitteestä ”Moskovan
signaali”, jonka tehot olivat huomattavasti alle EU:n
ja WHO:n tänä päivänä antamia ohjearvoja. Ehkä
signaali oli alun perin tuotettu viattomasti tiedustelutarkoituksessa.
Se johti kuitenkin siihen, että
lähetystön henkilökunnalla alkoi myöhemmin esiintyä
monenlaisia terveysongelmia. Muun muassa
suurlähettiläänä toiminut Walter Stoessel ja kaksi
Tutkimus 19
hänen edeltäjäänsä kuolivat syöpään. Vuonna 1976
amerikkalainen lääkäri Abraham Lilienfeld Johns
Hopkins -yliopistosta alkoi selvittää henkilökunnan
terveydentilaa ja liitti oireet, keskittymiskyvyn häiriöt,
syövän lisääntymisen, depression ja muistiongelmat
lähetystöön kohdistettuun mikroaaltosäteilyyn."
http://www.sahkoailmassa.fi/tiedostot/matkapuhelinteknologia_nettikirja.pdf
Kotiin tulee jatkuvasti 2000 uW/m2 säteilyä, kuten tässä esimerkkitapauksessa, sairastuminen on satavarmaa, tuossa säteilykentässä jokainen ihminen sairastuu jos joutuu oleskelemaan.
Monessa paikassa on jo sairastuttu ja herätty asiaan.
The Dark Side of 'Smart' Meters
Im convinced they WANT to kill us
urflofit2010 19 tuntia sitten
My roommate sleeps just on the other side of the wall from the smart meter and he has been quite ill and none of us have been able to figure it out. I wonder...
carriellbee 1 päivä sitten - IRTI SEINÄSTÄ
Minä aijon kaivaa tuon laitteen mun seinästä pois aivan varmasti!
Jotkut peittää sen foliolla, ja siinä yhdessä videossa näytettiin, että se auttoi aika paljon, mutta tuo säteily on yksi muista ongelmista. Se myös telekuuntelee, vakoilee missä olet kämpässäsi ja mitä teet siellä. Ne tiedot siirtyy sitten ylemmille tahoille. Mä olen nyt jo niin iloinen kun tiedän että toi laite menee säpäleiksi pian :) Totta on, että meidät koitetaan tappaa salaa, mut pitää silti taistella vastaan vaikka ois puulusikka toisessa kädessä. Periksi ei anneta.
Hankkikaa orgoniitta kämppään, se muuttaa noi säteet positiiviseksi.- Kansa on Karjaa UMJ
Orgoniitin toimivuudesta ei ole muuta kuin huuhaa-satua. On pakko katkaista laitteen sähkönsaanti, muuten se tappaa sinut hitaasti.
Tässä on todisteet että viranomaiset haluavat saada sinut sairaaksi jotta eliitin lääke- ja vastaavien sairaalayhtiöiden osinkotulot lisääntyvät.
Ei haittaa että sinä olet se jonka koko elämä tuhoutuu, kunhan heillä menee hyvin taloudellisesti.
- wertertertertertert
Mitään orgoniittia ei tarvita kun lyö tuon syöpää aiheuttavan säteilijän lekalla paskaksi, on kyse sentään ihmisen terveydestä, hengestä.
- kestas erkit
On se perkele ettei osata omassa kodissa olevaa laitetta pistää sellaiseen METALLILLA ERISTETTYYN FARADAY KAAPPIIN ettei siitä pääse mikään säteily ulos.
:D
Salkkarit on kyllä daijuinta väkeä planeetalla.- Kuka se Daiju?
Sinä et tajua että jos säteily estetään, voimayhtiö ei saa haluamaansa tietoa yksityiselämästäsi, ja he tulevat "korjaamaan ongelman".
- Rautalangasta:
Kuka se Daiju? kirjoitti:
Sinä et tajua että jos säteily estetään, voimayhtiö ei saa haluamaansa tietoa yksityiselämästäsi, ja he tulevat "korjaamaan ongelman".
Smart meterit ovat osa nyt rakenteilla olevaa järjestelmää jossa ihmisten elossa pysyminen tehdään riippuvaiseksi suuryhtiöistä.
200 mW neliömetrillä, ja mehiläispesä joka oli ollut 10 vuotta 25 metrin päässä vuosi sitten asennetusta smart-meteristä on nyt tyhjä:
"...if you want to get rid of people, get rid of the bees, and of those who survive they'll pay whatever it takes to eat. New world order requires you to be servile and to require the benevolence of the system to keep you alive. Smart meters are one peg of a multi-faceted plan to assault humanity itself."
http://www.youtube.com/watch?v=vKzQ0XQ8fwE&feature=related
Monsanto ja muut yhtiöt ovat jo varastaneet suuren osan ravintoketjusta omaksi bisneksekseen, ja Monsanto on "luvannut" että se ei pysähdy ennenkuin se omistaa kaiken ruoan maailmassa:
http://topdocumentaryfilms.com/the-world-according-to-monsanto/
EU on suuryritysten kanava jonka laittoivat pystyyn, koska eivät löytäneet parempaa menetelmää poistaa valtioiden viranomaiset vartoimasta kansalaistensa intressejä.
Suomenkin THL on nykyään Teollisuuden Huijaustoimenpiteiden Lakeija (entinen Terveyden ja Hyvinvoinnin Laitos).
Nyt EU-byrokraatit valvovat suuryhtiöiden intressejä kansalaisten kustannuksella.
Yksi esimerkkin on EU:n maataloustuet, jotka veivät 40% EU-budjetista!
Näistä tuista suurin osa menevät jättiyhtiöille ja pienten, ahdinkoon ajettujen tilallisten ostamiseen "pois jättien monopolien tieltä".
http://www.corpwatch.org/article.php?id=15494
- Mitäs laitetta.
Kotiin tulee jatkuvasti 2000 uW/m2 säteilyä, kuten tässä esimerkkitapauksessa, sairastuminen on satavarmaa, tuossa säteilykentässä jokainen ihminen sairastuu jos joutuu oleskelemaan.
-------------------------------
Mitä laitetta ehdottaisit, jotta vois mittauttaa nää arvot kotona?
Tuon laitteen joka on videossa, saa suomeen 300-400 eurolla kuluineen.- Astrodamus
2000 uW/m^2 on kaksi milliwattia. Auringon säteily on samaa sähkömagneettista säteilyä paitsi, että se sisältää myös vaarallisemman ionisoivan komponentin ja sitä saadaan kesäisin yli kilowatti neliömetrille. Olen pienen ikäni työskennellyt radiolähettimien parissa ja kentät ovat olleet varmasti suurempia kuin 2 milliwatti neliölle. En ole sairastunut. En tiedä kolleegojenikaan sairasteelleen normaalia enemmin.
Juttunne on täyttä fuulaa. - Huolestunut LOL.
Astrodamus kirjoitti:
2000 uW/m^2 on kaksi milliwattia. Auringon säteily on samaa sähkömagneettista säteilyä paitsi, että se sisältää myös vaarallisemman ionisoivan komponentin ja sitä saadaan kesäisin yli kilowatti neliömetrille. Olen pienen ikäni työskennellyt radiolähettimien parissa ja kentät ovat olleet varmasti suurempia kuin 2 milliwatti neliölle. En ole sairastunut. En tiedä kolleegojenikaan sairasteelleen normaalia enemmin.
Juttunne on täyttä fuulaa.Kas vaan! Aivan uusi,raikas ja tuore vakoilutapa:Fortumin etälukija vakoilee!
Kyllä nyt kaiken maailman "Supon sedät kyttää ja vainoaa" hörhöilyt joutavat lopultakin roskakoriin!
Kohta kai joku huolestunut kyselee jonkin lehden keskustelupalstalla että mitä voisi tehdä kun Fortumin etälukija vakoilee!
Ai niin,minulla on Vattenfalin etälukija.Onko minulla siisi syytä huoleen jos vaikka sen etälukijan sisällä on Supon,FSB:n tai vaikka Säpon mikrofoni ja minikamera? - wetwertertertere
Astrodamus kirjoitti:
Juttunne on täyttä fuulaa."2000 uW/m^2 on kaksi milliwattia. Auringon säteily on samaa sähkömagneettista säteilyä paitsi, että se sisältää myös vaarallisemman ionisoivan komponentin ja sitä saadaan kesäisin yli kilowatti neliömetrille. Olen pienen ikäni työskennellyt radiolähettimien parissa ja kentät ovat olleet varmasti suurempia kuin 2 milliwatti neliölle. En ole sairastunut. En tiedä kolleegojenikaan sairasteelleen normaalia enemmin.
Juttunne on täyttä fuulaa."
Säälittävää paskaa!!!
Huvittavaa, että täällä palstalla on näitä samoja "asiantuntijoita", esim. chemtrailien yhteydessä, "olen työskennellyt ilmailualalla monta kymmentä vuotta ja minä tiedän asiat eikä ole olemassa mitään kemikaalivanoja...."
Läpinäkyvää ja säälittävää. - Onko vai eikö
wetwertertertere kirjoitti:
"2000 uW/m^2 on kaksi milliwattia. Auringon säteily on samaa sähkömagneettista säteilyä paitsi, että se sisältää myös vaarallisemman ionisoivan komponentin ja sitä saadaan kesäisin yli kilowatti neliömetrille. Olen pienen ikäni työskennellyt radiolähettimien parissa ja kentät ovat olleet varmasti suurempia kuin 2 milliwatti neliölle. En ole sairastunut. En tiedä kolleegojenikaan sairasteelleen normaalia enemmin.
Juttunne on täyttä fuulaa."
Säälittävää paskaa!!!
Huvittavaa, että täällä palstalla on näitä samoja "asiantuntijoita", esim. chemtrailien yhteydessä, "olen työskennellyt ilmailualalla monta kymmentä vuotta ja minä tiedän asiat eikä ole olemassa mitään kemikaalivanoja...."
Läpinäkyvää ja säälittävää.No onko se kaksi milliwattia vai ei? Siitä meidän pitää kai lähteä liikkeelle, kun säälittävyyttä alamme arvioimaan.
- Muu Säteily Päälle
Astrodamus kirjoitti:
Juttunne on täyttä fuulaa.Säteily on ainakin 200 mW neliöltä, eli taso joka tutkimusten valossa aiheuttaa mm. ainakin nelinkertaisen syöpäriskin.
- Astrodamus
Mikä edellisessä ei pitänyt paikkaansa?
Vainoharhaisuus ja täysin perättömillä väitteillä pelottelu on säälittävää. - Depopulaatio käynnis
No jokatapauksessa, minä ainakin vedän sen laatikon paskaksi.
Jenkeissä hallitus oli lahjoittanut sähköyhtiöille miljoonia, ja käskenyt heti asentaa ne poksit ihmisten koteihin. hhmmmm ei yhtään epäilyttävää. - Ihanko totta?
Vedät siis laatikon paskaksi. Sitten maksat sen ja jäät vielä ilman sähköä, koska mittarinlukijoista on alueellasi luovuttu. Älykkäältä kuulostaa.
Huoh?- Nerokasta.
No jo on tosi älykästä hajottaa laatikko tuhannen peen päreiksi ja jäädä ilman sähköä.Eihän silloin tietsikkakaan pelaa eikä siis näin ollen voi kirjoitella kaikenlaisia kuvitteellisia salaliittoteorioita ja tuupata niitä sitten nettiin kaikkien naurettavaksi.Silloin joutuukin käyttämään kirjekyyhkyjä mikäli sellaisia suljetulla sattuu olemaan saatavissa.Tai voihan sitä myös antaa haastatteluja verkkolehdelle.
- Sitten ollaan ilman
Sitten JÄÄÄN ei se minua haittaa yhtään. On mulla muitakin keinoja.
Luuletko, että minä alistun ? En koskaan vaikka kidutettaisiin!!!! - Kännyköistä
Sitten ollaan ilman kirjoitti:
Sitten JÄÄÄN ei se minua haittaa yhtään. On mulla muitakin keinoja.
Luuletko, että minä alistun ? En koskaan vaikka kidutettaisiin!!!!Mikäs on kännykän säteilyarvot? Jossain sanottiin, että samaa arvoa antaa kuin nuo etälukijat eli sitä 2000 uW/m2, mutta ne mittarit antaa siis jatkuvana pulssina tuota lukemaa. Sama kun puhuis kännykkään jatkuvasti.
- Keneltä kysyttiin?
Vai luovuttu. Ennemminkin tungettu pihalle luvattomasti ja asennettu ilman lupaa.
- Astrodamus
Kännyköistä kirjoitti:
Mikäs on kännykän säteilyarvot? Jossain sanottiin, että samaa arvoa antaa kuin nuo etälukijat eli sitä 2000 uW/m2, mutta ne mittarit antaa siis jatkuvana pulssina tuota lukemaa. Sama kun puhuis kännykkään jatkuvasti.
Riippuu etäisyydestä. Kenttä heikkenee etäisyyden neliöön.
- wertefgtawe
Astrodamus kirjoitti:
Riippuu etäisyydestä. Kenttä heikkenee etäisyyden neliöön.
Etäisyys vaikka puolimetriä. Antaa samaa lukemaa mittarista ja kännykästä.
- Astrod
wertefgtawe kirjoitti:
Etäisyys vaikka puolimetriä. Antaa samaa lukemaa mittarista ja kännykästä.
Ja paljonko ajastasi vietät puolen metrin päässä etälukijasta? Lisäksi sen tason kenttävoimakkuudet ovat täysin turvallisia.
- Särky
Astrod kirjoitti:
Ja paljonko ajastasi vietät puolen metrin päässä etälukijasta? Lisäksi sen tason kenttävoimakkuudet ovat täysin turvallisia.
10 tuntia yössä, koska sähkökaappi sijaitsee seinän takana ja siinä on 6 mittaria samassa läjässä. Ei ihmekkään että päätä on alkanut särkemään.
- Astrodamus
Särky kirjoitti:
10 tuntia yössä, koska sähkökaappi sijaitsee seinän takana ja siinä on 6 mittaria samassa läjässä. Ei ihmekkään että päätä on alkanut särkemään.
Vuoraa seinä vuoteen takaa foliolla ja maadoita lämpöpatteriin. Kenttä pysähtyy.
- Nyt muuttui Elämäni
Keneltä kysyttiin? kirjoitti:
Vai luovuttu. Ennemminkin tungettu pihalle luvattomasti ja asennettu ilman lupaa.
Minä ryhdyn nyt rikolliseksi, koska tuo laite antaa minulle suorat tiedot ollaanko kotona vaiko muualla, ja voin ryöstää talon ilman riskiä että jään kiinni.
Kiitos voimayhtiöille, kohta olen miljonääri.
- Stop Smart Meters
- EI säteilytykselle!
Näin illuminati toimii, ympäri maailmaa laitetaan joka taloon smart meter.
http://www.youtube.com/watch?v=8JNFr_j6kdI&feature=player_embedded#at=82
Koska ihmiset sanovat EI!! - Helppoa ..
Reaaliaikainen kulutuksen seuranta mahdollistaa yksilöimään mitä kojeita taloudessa on käytössä ja milloin niitä käytetään - ajatellen heitä jotka viljelevät kotona komerossa 'paprikaa'?
:)- +/-
Arviolaskutuskaan ei erittele sitä mitä sähköhärveleitä talouksissa käytetään.
Eivät sellaista tee edes etälukijatkaan,niissähän on kyse reaaliaikaisesta kulutuksen seurannasta eikä yhdessäkään sähkölaskussa ole erittelyä sitä,että miten paljon mikin ja milloin jokin sähköhärveli on virtaa kuluttanut.Sellainen on sitäpaitsi täysin mahdotonta.
Mutta jos joku haluaa kuvitella taas jotain salaliittoa tässäkin suhteessa,niin siitä vaan.Ja jos oikein pahalta tuntuu,niin ainahan voi siirtyä kynttilöihin ja öljylamppuihin.
Tai käväistä Hämeenlinnassa ladattavana... - On vaihtoehtoja
+/- kirjoitti:
Eivät sellaista tee edes etälukijatkaan,niissähän on kyse reaaliaikaisesta kulutuksen seurannasta eikä yhdessäkään sähkölaskussa ole erittelyä sitä,että miten paljon mikin ja milloin jokin sähköhärveli on virtaa kuluttanut.Sellainen on sitäpaitsi täysin mahdotonta.
Mutta jos joku haluaa kuvitella taas jotain salaliittoa tässäkin suhteessa,niin siitä vaan.Ja jos oikein pahalta tuntuu,niin ainahan voi siirtyä kynttilöihin ja öljylamppuihin.
Tai käväistä Hämeenlinnassa ladattavana...No varmasti siirryn, kuka puhui pelkistä kynttilöistä tai öljylampuista? :)
- Mittari Mato
+/- kirjoitti:
Tai käväistä Hämeenlinnassa ladattavana..."Arviolaskutuskaan ei erittele sitä mitä sähköhärveleitä talouksissa käytetään." - en tarkoittanut laskutusta - se saa olla sitten minkälainen sähköntoimittaja kulloinkin sen haluaa olevan, mutta valvomossa - niin halutessaan - voidaan sitä kulutusta seurata ainakin sen sekunnin tarkkuudella ja reaaliajassa ja tietokone luokittelee kulutushyppäysten perusteella talouden sähkölaitteiden lukumäärän ja laadun.
Hyvinkin helppoa. - Mistä tietävät
Mittari Mato kirjoitti:
"Arviolaskutuskaan ei erittele sitä mitä sähköhärveleitä talouksissa käytetään." - en tarkoittanut laskutusta - se saa olla sitten minkälainen sähköntoimittaja kulloinkin sen haluaa olevan, mutta valvomossa - niin halutessaan - voidaan sitä kulutusta seurata ainakin sen sekunnin tarkkuudella ja reaaliajassa ja tietokone luokittelee kulutushyppäysten perusteella talouden sähkölaitteiden lukumäärän ja laadun.
Hyvinkin helppoa."tietokone luokittelee kulutushyppäysten perusteella talouden sähkölaitteiden lukumäärän ja laadun. "
Mistä ne tietävät mikä laite on päällä, esim. jos kaksi eri laitetta kuluttaa saman verran? - Kulutus Käppyrää
Mistä tietävät kirjoitti:
"tietokone luokittelee kulutushyppäysten perusteella talouden sähkölaitteiden lukumäärän ja laadun. "
Mistä ne tietävät mikä laite on päällä, esim. jos kaksi eri laitetta kuluttaa saman verran?"Mistä ne tietävät mikä laite on päällä, esim. jos kaksi eri laitetta kuluttaa saman verran? "
Se on statistiikkaa - ensinnäkin ei tutkita, sitä kuormaa mikä on 'päällä' vaan siirtymiä ylös ja alas - useammat tavallisen talouden laitteet ovat ei lineaarisesti säädettäviä ja kulutushyppäyksistä voidaan HELPOSTI päätellä mikä laite kytkettiin päälle ja/ tai päältä pois.
Jos on kaksi 60watin hehkulamppua ja toinen kytketään päälle ja kohta toinen niin näkyy kulutushyppäys 60 60 ja jos toinen pudotetaan pois niin -60 ja jos kattokruunussa on kaksi 60w lamppua niin se on /120wattia ja seuraavaksi voidaan ottaa hyppäysten TARKAT arvot ja sijoittaa ne kellon aikaan ja riisua keittiökalusteet valaisimista .. silkkaa STATISTIIKKAA!
HELPPOA. - Miten helppoa?
Kulutus Käppyrää kirjoitti:
"Mistä ne tietävät mikä laite on päällä, esim. jos kaksi eri laitetta kuluttaa saman verran? "
Se on statistiikkaa - ensinnäkin ei tutkita, sitä kuormaa mikä on 'päällä' vaan siirtymiä ylös ja alas - useammat tavallisen talouden laitteet ovat ei lineaarisesti säädettäviä ja kulutushyppäyksistä voidaan HELPOSTI päätellä mikä laite kytkettiin päälle ja/ tai päältä pois.
Jos on kaksi 60watin hehkulamppua ja toinen kytketään päälle ja kohta toinen niin näkyy kulutushyppäys 60 60 ja jos toinen pudotetaan pois niin -60 ja jos kattokruunussa on kaksi 60w lamppua niin se on /120wattia ja seuraavaksi voidaan ottaa hyppäysten TARKAT arvot ja sijoittaa ne kellon aikaan ja riisua keittiökalusteet valaisimista .. silkkaa STATISTIIKKAA!
HELPPOA." kulutushyppäyksistä voidaan HELPOSTI päätellä mikä laite kytkettiin päälle ja/ tai päältä pois. "
Miten sinä teet sen, jos 100W kuluttava tietokone tai 100W kuluttava lamppu kytkeytyy päälle? Mistä tiedät kumpi se on? Entä jos kaksi 100W laitetta kytkeytyy yhtä aikaa, mistä tiedät että kyseessä ei ole yksi 200W laite? - Ompas Vaikeaa?
Miten helppoa? kirjoitti:
" kulutushyppäyksistä voidaan HELPOSTI päätellä mikä laite kytkettiin päälle ja/ tai päältä pois. "
Miten sinä teet sen, jos 100W kuluttava tietokone tai 100W kuluttava lamppu kytkeytyy päälle? Mistä tiedät kumpi se on? Entä jos kaksi 100W laitetta kytkeytyy yhtä aikaa, mistä tiedät että kyseessä ei ole yksi 200W laite?Silloin kun tietokone kytketään verkkoon, se jättää helposti erottuvan käppyrän kulutuksesta - ihan siinä käynnistyessään, kun taas hehkulamppu joko on tai off.
Seuranta automatisoidaan (=ohjelma) ja se voi kestää vaikkapa kuukausia .. aina siihen saakka kunnes saadaan profiili talouden laitteista ja niiden käytöstä.
Raskasta on? - Entä vielä
Ompas Vaikeaa? kirjoitti:
Silloin kun tietokone kytketään verkkoon, se jättää helposti erottuvan käppyrän kulutuksesta - ihan siinä käynnistyessään, kun taas hehkulamppu joko on tai off.
Seuranta automatisoidaan (=ohjelma) ja se voi kestää vaikkapa kuukausia .. aina siihen saakka kunnes saadaan profiili talouden laitteista ja niiden käytöstä.
Raskasta on?No entä, jos käynnistän 100W kuluttavan tietokoneen tai 100W kuluttavan pelikonsolin? Näkeekö niiden käppyröissä jotain eroa? Mistä sinä niitä käppyröitä ylipäätään löydät? Onko niistä näytteitä jossakin?
Entä, jos minulla on jotain laitteita joita käytän todella harvoin. Esim. nyt vaikkapa sähköllä toimiva mikroskooppi tai tuuletin. Miten ne saadaan profiloitua ja tunnistettua? - Ristus!
Entä vielä kirjoitti:
No entä, jos käynnistän 100W kuluttavan tietokoneen tai 100W kuluttavan pelikonsolin? Näkeekö niiden käppyröissä jotain eroa? Mistä sinä niitä käppyröitä ylipäätään löydät? Onko niistä näytteitä jossakin?
Entä, jos minulla on jotain laitteita joita käytän todella harvoin. Esim. nyt vaikkapa sähköllä toimiva mikroskooppi tai tuuletin. Miten ne saadaan profiloitua ja tunnistettua?Antamalla niille laitteille kulutuksen perusteella nimi ja se nimi ei ole 'mikroskooppi' tai muuta sellaista - ne yksinkertaisesti yksilöidään vaikkapa juoksevalla numerolla ja voidaan tietysti luokitella kartkeasti muutenkin - jokainen sähkölaite on kulutuksen kannalta erilainen - ei ole kahta samanlaista 60 watin hehkulamppuakaan kuin ei ole tietokonetta ja pelikonsolia ja ne tuppaavat käynnistymään eri tavalla ja ottamaan verkosta virtaa sen mukaisesti.
Selvität miten kWh-mittari toimii niin jatketaan sitten joskus lisää. - Pääoman ORJA!
Entä vielä kirjoitti:
No entä, jos käynnistän 100W kuluttavan tietokoneen tai 100W kuluttavan pelikonsolin? Näkeekö niiden käppyröissä jotain eroa? Mistä sinä niitä käppyröitä ylipäätään löydät? Onko niistä näytteitä jossakin?
Entä, jos minulla on jotain laitteita joita käytän todella harvoin. Esim. nyt vaikkapa sähköllä toimiva mikroskooppi tai tuuletin. Miten ne saadaan profiloitua ja tunnistettua?Laitteen sisällä oleva DSP-siru näkee eri laitteiden "sormenjäljen". Tämä jokaiselle laitteelle ominainen sähkön kuluttaminen erottaa helposti mm. onko sähköä vievä laite tasavirta- vaiko vaihtojännitelaite, onko moottori vaiko induktiolaite, jne. Moottoreista näkee helposti onko step- vaiko muu moottori, tulostimilla on eri sähkön kulutus -sormenjälki kuin hieromasauvalla, jne.
S- ja K-ketjujen pomot ovat puhuneet että on hyvä että tietävät tarkkaan mitä ostetaan (bar-koodi), ja myös ketkä ostavat (etukortit). Ongelma on saada tietoa laitteiden käytöstä kodeissa.
Smart-Meter ratkaisee tämän ongelman kertaheitolla, ja voimayhtiöt ovatkin sanoneet suoraan omissa mainoksissaan että Smart-Meterit puhuvat "älylaitteiden" bluetooth-signaalin kautta suoraan ja keräävät myös näin tarkat tiedot ihmisten yksityiselämästä.
Voimayhtiöt tulevat siis myymään tietosi haluaville, sen lisäksi että joudut maksamaan sekä sähköstä että maksat myös tämän datan keräämisen itseltäsi ahneille rikollisille suuryhtiöille.
Jos et avaa moneen päivään jääkaapin tai pakastimen ovea, käynnistyy näiden laitteiden kompressorit paljon harvemmin...
Puhumattakaan liedestä esimerkiksi... Ulkomaiset ryöstöliigat ovat keksineet miten kaapata ihmisten pankkikorttien tiedot tosi sofistikoidusti.
Smart-laitteista puuttuu datasuojaus melkein kokonaan verrattuna pankkiautomaatteihin...
http://www.theaustralian.com.au/news/nation/energy-meters-could-make-burglars-smarter/story-e6frg6nf-1225958013268
http://stopocsmartmeters.com/smart-meter-dangers/privacy-invasion/
http://www.youtube.com/watch?v=FLeCTaSG2-U&feature=related - Lataa vain
Pääoman ORJA! kirjoitti:
Laitteen sisällä oleva DSP-siru näkee eri laitteiden "sormenjäljen". Tämä jokaiselle laitteelle ominainen sähkön kuluttaminen erottaa helposti mm. onko sähköä vievä laite tasavirta- vaiko vaihtojännitelaite, onko moottori vaiko induktiolaite, jne. Moottoreista näkee helposti onko step- vaiko muu moottori, tulostimilla on eri sähkön kulutus -sormenjälki kuin hieromasauvalla, jne.
S- ja K-ketjujen pomot ovat puhuneet että on hyvä että tietävät tarkkaan mitä ostetaan (bar-koodi), ja myös ketkä ostavat (etukortit). Ongelma on saada tietoa laitteiden käytöstä kodeissa.
Smart-Meter ratkaisee tämän ongelman kertaheitolla, ja voimayhtiöt ovatkin sanoneet suoraan omissa mainoksissaan että Smart-Meterit puhuvat "älylaitteiden" bluetooth-signaalin kautta suoraan ja keräävät myös näin tarkat tiedot ihmisten yksityiselämästä.
Voimayhtiöt tulevat siis myymään tietosi haluaville, sen lisäksi että joudut maksamaan sekä sähköstä että maksat myös tämän datan keräämisen itseltäsi ahneille rikollisille suuryhtiöille.
Jos et avaa moneen päivään jääkaapin tai pakastimen ovea, käynnistyy näiden laitteiden kompressorit paljon harvemmin...
Puhumattakaan liedestä esimerkiksi... Ulkomaiset ryöstöliigat ovat keksineet miten kaapata ihmisten pankkikorttien tiedot tosi sofistikoidusti.
Smart-laitteista puuttuu datasuojaus melkein kokonaan verrattuna pankkiautomaatteihin...
http://www.theaustralian.com.au/news/nation/energy-meters-could-make-burglars-smarter/story-e6frg6nf-1225958013268
http://stopocsmartmeters.com/smart-meter-dangers/privacy-invasion/
http://www.youtube.com/watch?v=FLeCTaSG2-U&feature=relatedakkuja ja käytä laitteita akulla tai maalla voi rakenataa oman voimalan.
- Woman arrested
Hallitus on päättänyt, että jokaiseen talouteen asennetaan tämmöinen härveli vuoteen 2013 mennessä. Niin keneltäköhän kysyttiin lupa?
http://www.sfexaminer.com/local/2011/06/woman-arrested-allegedly-blocking-smartmeter-installation- Jenkkilästä
I used the smart meter and the software that came with it to cut my power consumption by half. There is no way they can tell whether it's your toothbrush or your iphone charger that uses the electricity, but you can and weed out the stuff that constantly draws.
sonjaandandy 4 days ago
@sonjaandandy It's great that you can track and control your energy usage. Just realize, anything you can track and control with a smart meter, can be tracked and controlled by your energy dept, the police, the govt, google, your opponent's lawyer and your home invasion terrorist/rapist/kidnapper/murderer.
- Nainen voitti
http://www.smartmeterdangers.org/index.php/smartmeter-facts/120-nowhere-to-escape
One woman's struggle with health impacts from her 'smart' meter
We received this heart-wrenching account from a woman living in San Francisco, and her battle with PG&E. Unlike many other people who have demanded removal of a ‘smart’ meter due to health impacts, she was successful at getting the besieged utility to remove her meter. Despite this, she is still struggling...
go to http://stopsmartmeters.org/ for the rest of this powerful testimony.
Note: the symptoms above are typical of what people report after becoming ill following smart meter installations.The atypical part of this story is that the woman was successful in getting the smart meter removed. However, her neighbors' meters are still there, as they are increasingly blanketing California. Recovery requires no continued triggers, as several environmental doctors have stated. Hard to accomplish when there is NO PLACE TO ESCAPE. This is why we recommend that everyone, including tourists, avoid areas with smart meters. It can happen to anyone, and in a short time, unfortunately, one more reason to STOP SMART METERS (AND REMOVE THEM) IN CA AND THROUGHOUT AMERICA. - Vaarattttt
PLEASE NOTE THAT ONE OF THE ANTENNAE INSIDE THE SMART METERS OPERATES AT 2.45 Ghz. SMART METER RADIATION IS PULSED.. The study below shows that this frequency, continuous wave, or pulsed, is damaging to nerves. (SMART METER DANGERS)
http://www.smartmeterdangers.org/index.php/smart-meter-research/111-pulse-microwave-nerves- P-ökale.
Seuraava vaihe lienee ilmeisesti etäluettavat vesimittarit.Eli silloin siis jotkut jossain pystyvät päättelmään vedenkulutuksesta sen,että mihin vettä on laskutusjakson aikana käytetty.
Vaikkapa esim.sen,että kuinka monta kertaa on käynyt vääntämässä pökäleet pönttöön jne..Ja ehdottomasti pitäisi myös kuvitella,että puhtaan juomaveden sekaan sekoitetaan mielenhallintakemikaaleja!!!!!
Tässähän olisi muuten erinomainen aihe seuraavaan mahdolliseen salaliittoteoriaan kunhan nykyinen on kaluttu loppuun tyylillä paljon porua eikä lainkaan villoja.
- Nukkumattiiii
P-ökäle. Tervemenoa takaisin nukkumaan :)
- P-ökäle.
Nukkumattiii kirjoitti "P-ökäle.Tervemenoa takaisin nukkumaan".
Heh..jos tämä oli eräänlainen kosinta kommentin esittäjän puolelta niin ei onnistu.
Näin siksi että mieluimmin vedän zetaa oman puolisoni vieressä joka edustaa naissukupuolta.
Eli hän ei siis ole mikään kuvitteellinen depilitantti tai joku harmaa Annunaki.
Tällaiset kuvitteelliset henkilöt kuuluvat vain joidenkin märkiin päiväuniin.
Ai niin,tähänkin taloyhtiöön asennettiin äskettäin etäluettavat sähkömittarit!
- MMmMM____
Nämä etäluettavat sähkömittarit sairastuttavat säteilyllään, se on niiden tarkoituskin.
Kuunnelkaa tuore informaatio, tämä korkeasti koulutettu ihminen luettelee juuri kaikki klassiset mikroaaltosyndrooman oireet mitä tämä mikroaaltosäteily aiheuttaa.
Rense & Devvy - Dangerous Smart Meters
http://www.youtube.com/watch?v=gUjyvQSGb4c
Pahimmillaan ihminen on etäluettavan sähkömittarin, smartmeterin ansiosta 24/7 säteilytettävänä kotonaan, sama kun puhuisi kännykkään 24/7 ja enemmän, sillä nämä mittarit säteilevät monesti voimakkaammin kuin kännykkä kun kännykällä soitetaan.- Tervemenoa terveys
Orgoniittia kehiin. Kannattaa kokeilla, koska vaihtoehdot alkaa olee vähissä.
Jos pitää vaan hölynpölynä, niin eikun sairastumisiin sitten vaan.
TAGS:
Orgone energy
Chembuster
Towerbuster
Orgoniitti
Orgone pendant - mind controller
Tervemenoa terveys kirjoitti:
Orgoniittia kehiin. Kannattaa kokeilla, koska vaihtoehdot alkaa olee vähissä.
Jos pitää vaan hölynpölynä, niin eikun sairastumisiin sitten vaan.
TAGS:
Orgone energy
Chembuster
Towerbuster
Orgoniitti
Orgone pendantOrgoniitit suojaavat myös tuon säteilyn mielenhallinta vaikutukselta, saattaa virkkareille ja muille lampaille olla vaikea niellä tätä asiaa, mutta radiomagneettisen säteilyn vaikutukset kontrolloida ihmistä huomasi W. Reich jo 1940-luvun lopussa. "Sattumalta" nämä tuolloin mielenhallinnassa tutuksi tulleet taajuudet ovat nykyisin juuri mm. kännykkäverkon perustaajuuksia..
- Taitaitaitai.....
Onkos kukaan muuten miettinyt sitä normaalia taustasäteilyä jota on ollut iät ja ajat?
Tai niitä:
-kohta historiaan jääviä normaaleja sähkömittareita?
-tiehallinnon kelikameroita?
-automaattista tieliikenteenvalvontaa?
-kamera-ja videovalvontaa kaupoissa?
-kameravalvontaa kaupungeissa?
-teknistä valvontaa eri tehdasalueilla?
Tässä edellä oli lisää pähkäiltävää salkkareille mikäli muita aiheita ei enää tule korvien väliin.
Nähtäväksi jää,että minkälaisia salliittoteorioita noista aiheista ehkä aletaan
vääntämään.
- suresure
tämmöinen smirt smert motorola laite ei mittaa mitään ja on turvallinen kansalaiille, muistatte vain säätää sen iltapäivä auringon mukaan kuun ollessa tietyssä asennossa.
- En kuulu kerhoon...
Martta-kerhoihin kuuluvat ovat sukkapuikkoineen ja mielenhallintalamppuineen kaikkein pahimpia illujen vakoilijoita !!!!!
- smirt smert
Oho tuliko NWO repti supolle kirjoitusvirhe? Voi voi ressukkaa.
- FSB..daa!
Kannattaisiko smirt smertin mennä uudestaan kouluun opiskelemaan äidinkieltä ja oikeinkirjoitusta???
- Paljonko noussut?
Monellako on noussut sähkönkulutus etämittareiden jälkeen. Huhu kiertää, että hinta on noussut roimasti, vaikka kulutus tuntuu olevan sama kuin ennen.
- Elektrooni.
Ei ainakaan minulla (meillä) sähkönkulutus ole noussut.Eikä myöskään sähkölasku vaikka tälle seudulle Vattenfall asennutti etäluettavat sähkömittarit neljä vuotta sitten.Siitä lähtien sähkölaskut ovat olleet pienempiä kuin arviolaskutuksen aikana.
- fdhsfsdfsd
Elektrooni. kirjoitti:
Ei ainakaan minulla (meillä) sähkönkulutus ole noussut.Eikä myöskään sähkölasku vaikka tälle seudulle Vattenfall asennutti etäluettavat sähkömittarit neljä vuotta sitten.Siitä lähtien sähkölaskut ovat olleet pienempiä kuin arviolaskutuksen aikana.
ei mitään eroa kulutuksessa tai hinnassa. paitsi että nyt en joudu lainaamaan VF:lle ilman korkoa rahaa, jonka he kerran vuodessa tasasivat.
mittarin vaihdon yhteydessä tosin lukemat katosivat ja kahdelta viikolta tuli ilmainen sähkö. sanoivat, etteivät käsinkään sitä muuttamaan voi mennä kun ehdotonta varmuutta sen ajan kulutuksesta ei ole ja päätyivät siihen etteivät laskuta kulutuksesta mitään. - isovelihaistV
Elektrooni. kirjoitti:
Käynyt flaksi. Kannattaa hankkia joku tämmönen rinnalle.
http://smarthome.fi/fi/energi-kontroll/96-northq-virrankulutusmittari-paketti.html
tai joku kotivempele
http://www.maununen.fi/index.php?option=com_content&view=category&id=2&layout=blog&Itemid=7 - Globaali Talouslahko
fdhsfsdfsd kirjoitti:
ei mitään eroa kulutuksessa tai hinnassa. paitsi että nyt en joudu lainaamaan VF:lle ilman korkoa rahaa, jonka he kerran vuodessa tasasivat.
mittarin vaihdon yhteydessä tosin lukemat katosivat ja kahdelta viikolta tuli ilmainen sähkö. sanoivat, etteivät käsinkään sitä muuttamaan voi mennä kun ehdotonta varmuutta sen ajan kulutuksesta ei ole ja päätyivät siihen etteivät laskuta kulutuksesta mitään.He korvasivat ilmaisen sähkö myymällä jatkossa tietosi S- ja K-ryhmän datakeskukselle.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=619573
Jatkossa Stasi- ja KGB -ketjut tietävät kuka osti mitä, ja miten näitä tuotteita käytetään.
www.pankkikriisi.blogspot.com
"miten pienyrittäjät putsattiin pois pöydältä eliitin satumaisten osinkotulojen yms. tieltä". - sdfgadsfasdfafdas
Globaali Talouslahko kirjoitti:
He korvasivat ilmaisen sähkö myymällä jatkossa tietosi S- ja K-ryhmän datakeskukselle.
Jatkossa Stasi- ja KGB -ketjut tietävät kuka osti mitä, ja miten näitä tuotteita käytetään.
www.pankkikriisi.blogspot.com
"miten pienyrittäjät putsattiin pois pöydältä eliitin satumaisten osinkotulojen yms. tieltä".joo mutta minä olenkin ovela. viimeksikin ostin vichy-vettä ja rehuja prismasta etukortilla. kävin kippaamassa ne pihan lajittelupisteelle ja menin lidliin ja ostin käteisellä kaljaa ja makkaraa.
nyt NE luulee että elän terveellisesti ja tulevaisuudessa NE antaa minulle halvemmat vakuutukset jne.
- Ignorance is harmful
Etäluettava mittari kuluttaa vähintään sen verran sähköä mitä kuluu kännykkäsäteilyn aikaan saamiseen (eli etäluennan tiedonsiirto ).
Tuon maksaa varmasti asiakas. - fdsdfdfds
..valittaa ihmiset jotka naputtaa kännykkää päivät pitkät tai pitää sitä melkein munissa verkkareiden taskussa.
mutta ihan mielenkiintoinen ominaisuus noissa mittareissa asentamaan tulleen sähkölaitosasentajan mukaan on. eli yksivaiheiset mittarit saa etäkatkaistua tarvittaessa. gsm-verkon salaus kun on mitä on, niin koskahan on odotettavissa krakkereiden taholta hauska "vitsi". kolmivaihemittareissa ei kuulemma ominaisuutta ole. - Kokemuksianne?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10294687
Tyhmä on se joka maksaa. Voi sitä ilman sähköfirmoja elää, se vaatii vaan totuttelua.- V-alumaton.
Tämähän on tosi hupaisa ketju! Tahdon lukea lisää tällaista salaliittohuumoria!!!! Ja mikäli jollekin tulee kova tarve kun on yksin,niin silloin kannattaa käyttää valumatonta kynttilää......
- Tässä toivomaasi:
V-alumaton. kirjoitti:
Tämähän on tosi hupaisa ketju! Tahdon lukea lisää tällaista salaliittohuumoria!!!! Ja mikäli jollekin tulee kova tarve kun on yksin,niin silloin kannattaa käyttää valumatonta kynttilää......
Yhdistä smartmeterin tiedot allaolevassa ketjussa käsiteltyyn, niin olet alasti:
- Laput silmillä?
Oletko sokea vai eikö linkki toimi? Siellä on käyttäjäkokemuksia yliveloituksesta.
Hymy hyytyy siinä vaiheessa, kun mittarisi alkaa näyttää omiansa.- V-alumaton.
En ole sokea enkä myöskään lainkaan laput silmillä.Sitäpaitsi tässä on jo yli 50-vuotta tullut tarkkailtua maailmanmenoa avoimin aistein ja tuntosarvet ulkona.Ja näin se on edelleenkin ja,kuten aina ennenkin,säilyttäen myös aina realistisen näkökulman.
- Läskipää1
Hankkikaa töitä pellet.
- jippppppiiii
Nii just. Älkää välittäkö niist lukemista. Mitä enemmän se mielestänne näyttää, ni sitä kovemmin tehkää töitä sen eteen. Mäkin haluun oman orjan. Painelen vaan kotona nappuloita ja säätelen etänä vähän mittareita. Seuraavaksi mikrosirut niin voi ohjata ajatuksia. Kuullostaa ihanalta ;) Herra olkoon kanssanne lopun aikoina. Amen
- Installed and Runnin
jippppppiiii kirjoitti:
Nii just. Älkää välittäkö niist lukemista. Mitä enemmän se mielestänne näyttää, ni sitä kovemmin tehkää töitä sen eteen. Mäkin haluun oman orjan. Painelen vaan kotona nappuloita ja säätelen etänä vähän mittareita. Seuraavaksi mikrosirut niin voi ohjata ajatuksia. Kuullostaa ihanalta ;) Herra olkoon kanssanne lopun aikoina. Amen
Ajatustenohjauslaitteet ovat kotona. Niitä kutsutaan töllöttimiksi.
- crossingthethinice
No nii, nyt katkes kamelin selkä. Voiko joku tosiaa olla tosiaa noi tyhmä kui tämän ketjun aloittaja ja suurin osa vastanneista? Kiertäkäähän reilusti nyt sitä foliota pään ympärille ennenku aivot kärähtää mittarin säteilyn vaikutuksesta. Olis todella hauska tietää onko joku todella ollut niin idiootti että on hakannut mittarin tuusan nuuskaksi. Vai voi muka päätellä kulutuksesta mitä laitteita milloinkin käyttää...olis viisaampi vaan olla kirjoittamatta mitään asiasta josta teillä ei ole selvästi hajuakaan, eikö jomene jakeluun että pelkkiin höpöhöpö kuulopuheisiin tai jenkkiläisten höpsöjen sivustoihin tai mihinkään ruskiverkkomediaan kannate luottaa.
- Selvää Englantia..
Tuossa näitä tiedonkeruusiruja asentanut kertoo miten ne kerää sen tiedon:
- Vääntökisat
Ok kaikki hyvin mittari-arpajaisissa. Jatkakaa lukemien vääntämistä.
Minä en maksa.- LaD
Hihhihhi jokos olette kaikk illumaniitun vankeina? Säteilyn tappamia? :"D
- Hommmaforum
Keskustelu jatkuu hommafoorumilla. Tervetuloa.
- dfddffdiiopö
Mulla on netissä vattefallin palvelu mistä näen tarkkaan sähkönkulutukseni minuuttien tarkkuudella.Mietin mitä hyötyä olisi supolle jos se tietäisi salasanani sinne.No ainakin se näkisi koska todennäköisesti lähden kotoani.Siispä muutin salasanaani ja laitoin vielä pc:llä salasanat pääsalasanan taakse minkä vain minä tiedän.
- EPÄSELVÄÄ ON ETTÄ ?
Entä jos koko kerrostalon kaikille asukkaille on asennettu vain yksi yhteinen uusi etäluettava mittari, niin miten siitä voi silloin olla mitään hyötyä/haittaa asukkaille, kun koko mittarin olemassaolo on niiin näkymätön, tai miten uuden mittarin läsnäolo poikkeaa esntisestä, kun ei ole ns. omaa mittaria asunnossa mitä seurata ?
Yritin kysellä Fortumin asiakaspalvelusta mittarin ominaisuuksista ja hyödyistä yleensä asukkaille, mutten saanut mielestäni mitenkään selvää vastausta...- Jossitteletko?
Eivät asenna yhtä yhteistä mittaria, koska silloin tiedonkeruu ei toimi.
- Teknologiaa..
Jossitteletko? kirjoitti:
Eivät asenna yhtä yhteistä mittaria, koska silloin tiedonkeruu ei toimi.
Toimiipas. Niissä laitteessa käytetään tehokkaampaa DSP-sirua, ja koko kerrostalon elämä saadaan kartoitettua, mitä laitteita käytetään milloinkin missä huoneistossa.
- Kissus
Kaikki on niin helkkarin huolissaan säteilystä, ja paras tapa ilmaista tuo huoli on roikkua internetin keskustelupalstalla, tietokoneen tai kännykän aiheuttaman säteilyn loisteessa.
Joo-o... - ilman internettiä
on vaikea saada tietoa tästä leviämään... Naurahdin silti tuolle huomiollesi. :)
- Bilderberg tutkija
Poliisit ainakin ovat tyytyväisiä kun näkee niin helposti missä on hampun kasvattajia. Ei se mitään vaikka chilienkin kasvattajien kotiin mennään ilman kotietsintä lupaa. Tarkoituksena on täydellinen kontrolli joka tapauksessa loppu peleissä. Bilderberg agenda 21 noita kun opiskelee niin tietää mitä odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806655- 1486187
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5024024Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252483- 431594
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241494- 741295
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes341150Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481140Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan651120