"Finanssikriisi" on sama kuin kapitalismin KONKURSSI

Haans.

Erkki Liikanan valaisee oikeisto-ylen lauantaiseura-ohjelmassa parhaillaan kapitalismin konkurssin etenemistä ja sitä, että tänään irtisanomiset ovat vain muutama vuosi sitten käynnistyneen järjestelmäkonkurssin jatkumoa.

Liikanan lupaa teille (työttömillekin), että kyllä tästä varmaankin selvitään.

No, liikanen selviää kyllä, tulot on 25 000 euroa kuukaudessa ja tuleva eläke 15000 euroa kuukaudessa. Nämä kustannetaan teitä sopuleita irtisanomalla
Päättele siitä.

17

151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uhka pelottaa

Onko Nalle W. vararikon partaalla? Miten käy Sammon ja Nordean? Paljonko joudumme maksamaan pankkitukea?

• vaihtoehdot vähissä

Wahlroos kynii velkavetoisesta konkurssipesästä yksinään n. 10 milj vuodessa.

Suomen valtion ja kuntien yhteinen velka on luokkaa 130 mrd euroa. Kun odotellaan porvarihallitusta, se on siihen mennessä 150 mrd euroa.

Pankkitukiin menee vähintään 50 mrd mutta sekään ei systeemiä pelasta. Rahat kun on kynittävä kansaltaja se on pois valtioin tuloveroista. Kierre on paheneva ja ammottava.

Ei ole muuta kuin nämä ja näiltä on siis otettava
        http://www.yle.fi/java/verokone/verohaku?field0=2006&id=1&haku=false

• halooo.sopulit

• Kysettävät sinua

Merkel: Eurokriisi kestää vähintään viisi vuotta
      http://elisa.net/uutiset/talous/?id=96267071

Mutta sinä sopuli et edes muista, mitä tapahtui viikko sitten.
      Sama koskee kapitalisteja. Eivät he tiedä, mitä tapahtuu huomenna, saatikka että viiden vuoden kuluttua....

• minä.enusko

Hoh hoijjaa: "Merkel: Eurokriisi kestää vähintään viisi vuotta"

KYMMENEN Vuotta on jo ollut tuota soppaa mutta jotain on saatu aikaan: "kreikalla menee paremmin kuin suomella"

Uskotko vielä niiden valheita?

• heime.valehdellaan

• enemmän
        minä.enusko kirjoitti:

KYMMENEN Vuotta on jo ollut tuota soppaa mutta jotain on saatu aikaan: "kreikalla menee paremmin kuin suomella"

ainakin 15v ollut pelkkää alamäkeä ja sama jatkuu kiihtyvään tahtiin. ei siinä hame-hitlerin höpinät ole tehonneet,kurjuutta riittää ja todella kauan,,,,ainakin 20v lisää,mutta uskon ja suuresti toivon eu:n nopeaan kaatumiseen. se olisi kaikkien etu.

nykyiset utopistiset ääliömäiset talousnerot ei tajua totuutta tai ne haluaa vetää kansoista mehut irti lakien suojissa itse niitä väsäten tilanteen mukaan.

kansat ovat tuhannen tolloja uskoessaan noita huijareita.

• minne.katos
        minä.enusko kirjoitti:

Niin, kaikki alkoi niiden "virallisen" tiedotuksen mukaan v. 2008 ja tänään elämme vuotta 2017. Laske siittä, niiden "virallinen" kesto.

Itse olen sitä mieltä, että kaikki alkoi jo Matti Vanhasen "pikkulamasta", v. 2002 ja silleen.... ... sielähän ehti maailman suurin kännykkäfirmakin kokkonaan katota

• riifsdf

Sisällissota voi alkaa jossain EU-maassa jo huomenna. Esim. Irlannin vapaussodassa sissitaktiikoita käyttäneeseen IRA:han kuuluin enimmillään vain n. 3000 miestä ja silloisen maailman voimakkain suurvalta ja laivastomahti joutui taipumaan tämän vapautusarmeijan edessä.

• 9u8y7t

Rahan takia herrojen arvovalta on todellisen demokratian vastakohta. Näin ollen finanssikriisi ei ole kapitalismin loppu vaan porvarien arvovallan loppu.

• "kasvua", "kasvua",

Kalojen koko kasvaa koko ajan_

Haavisto Outokummusta: "Ei mikään ihannetilanne"
      Talous | Päivitetty 15:22 | 29

Syvissä vaikeuksissa oleva teräskonserni Outokumpu yrittää pelastautua jättijärjestelyllä – muun muassa Ternin terästehdas myydään takaisin saksalaisille. Lue lisää ›

• ei_selviä_
    • pelimarkkoja_pesään

Nyt kusettajat ja pyramidi-huijjarit odottelevat pelimarkkoja maailman velkaisimmalta valtiolta, JAPANILTA:

Pankit vetävät Euroopan vahvaa pörssinousua
      ma 10:48, Ahti Terhemaa

Aasian osakemarkkinoiden optimismi levisi aamulla Eurooppaan, ja pörssi-indeksit olivat 2,5-3,0 prosentin nousussa. Tokion pörssi-indeksit päätyivät aamulla 7-8 prosenttia plussalle, sijoittajien odotellessa Japanin keskuspankilta lisäelvytyspäätöksiä.

• varo.velekaa

Niin, tosiasiassa tämä euroopan "kasvu" - se 2,7 % mitä oikeistolaiset valtamediammekin toitottovat - on ainaoastaan setelipainatuksen tuotetta. Syöttäähän EKP rahaa markkinoille noin 80 mrd euron kk-tahtia, ostamalla velkakirjoja. Minä en kenenkään velkakirjaa koskaan ostaisi, mutta kapitalismin konkurssissa niin on pakko toimia, sillä markkinoilta rahat ovat päässeet loppumaan, kun on vain pelkkää ... pelkkää ... VVELLLLKAAAA !!

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14877165/uudet-porrvari-juonet-puhaltavat-nyt-rahaliitossa

USAn ja britannian erot kv yhteistyöstä on tyylipuhdasta seurausta kapitalismin konkurssista.
        Nämä maat tn käynnistävät kauppasodan, koska enää ei pelata nollasummapeliä vaan Negatiivista nollasummapeliä.

Varo velkaa, koska sillä juuri sinua kusettavat !!!
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14118315/kotitalouksien-velka-jo-perati-150-mrd-euro

• hulvatonta

Ei se ole mikään konkurssi kun on riittävästi tyhmää kansaa maksamaan laskut. Ja kun ne omaksettu, voi taas jatkaa hulvatonta menoa ja nostella hulvattomia etuja.

• kasvu-valehtelua

Näin Herrrrliinin Sanomat (=hyyssärinsanomat, hesari) muotoilee tänään kapitalismin konkurssin (vrt talvivaaran konkurssi) :

Päättymätön urakka edessä
      Kannattaa valmistautua Suomeen, jonka talous kasvaa kauan kituliaasti.
      Pääkirjoitus 20.6.2016
      http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1466308546036

""Hidas talouskasvu ei ole tuhoisaa. Mutta se on, jos uskotaan, että nyt kilpailukykysopimuksen synnyttyä sopeutumista ja joustavuutta lisäävien uudistusten tekeminen voidaan lopettaa. Tämä oli kuitenkin vasta alkua. Niukan kasvun maailmassa sopeutuminen on päättymätön urakka.""

Maailman on pelannut nk. NOLLA-summapeliä jo 20 vuotta. Nyt mennään siis miinukselle ja rajusti ja "kasvu" sanan käyttö, joka porrvarilla on kuin paska junttilan tuvan seinässä kielenkäytössä, on siis avointa valehtelua.

• Totalporttia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      100
      7806
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5597
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4861
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4813
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3584
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2828
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      60
      2541
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2458
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2402
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2274
    Aihe