Koetteluapua Amightywindin kautta tulleisiin profetioihin?

iinir

36

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koeteltu pikaisesti

      Haiskahtaa tunkkaiselle. Ei ole raikasta sanaa noilla sivuilla.

      • iinir

        Kiitos vastauksesta :) No joo, minulla myös tökkelehti vähän sivuston ulkoasu, mutta se saattaa myös mennä kulttuurierojen piikkiin. Myös erään nuorisopastorin opetusvideo Jeeksuksen nimestä oli tunnelmaltaan jotenkin .. hmm miten sen sanoisi. No en uskalla sanoa mitään. Mutta kuitenkin, saattaahan käytös mennä myös nuoruuden piikkiin? Puhun siis tästä pätkästä: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ai6NmmrHx5U

        Mutta mitä mieltä itse asiasta? Onko ihan oikeasti todisteita tästä asiasta? Onko joku tutkinut vanhoja kirjoituksia tai muuten perehtynyt tähän asiaan? Itse olen lukenut lähinnä 1992 käännöstä, hyvin harvakseltaan 1938 käännöstä. Siellä kyllä vissiin sanotaan JHVH, mutta oliko siinäkin joku juttu ettei juutalaiset uskaltaneet lausua kuin tyyliin konsonantit koko nimestä, joka siis saattaakin olla Yahuveh (Jumala)? Tämä on minulle ihan kuulopuhe siis, joskus kuulin joltain kaverilta vuosia sitten ja se jäi päähän.

        Huomaatte kai että apua tarvitaan :D Olen iloinen jos joku viitsii perehtyä asiaan kanssani.


      • loveJeesus
        iinir kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta :) No joo, minulla myös tökkelehti vähän sivuston ulkoasu, mutta se saattaa myös mennä kulttuurierojen piikkiin. Myös erään nuorisopastorin opetusvideo Jeeksuksen nimestä oli tunnelmaltaan jotenkin .. hmm miten sen sanoisi. No en uskalla sanoa mitään. Mutta kuitenkin, saattaahan käytös mennä myös nuoruuden piikkiin? Puhun siis tästä pätkästä: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ai6NmmrHx5U

        Mutta mitä mieltä itse asiasta? Onko ihan oikeasti todisteita tästä asiasta? Onko joku tutkinut vanhoja kirjoituksia tai muuten perehtynyt tähän asiaan? Itse olen lukenut lähinnä 1992 käännöstä, hyvin harvakseltaan 1938 käännöstä. Siellä kyllä vissiin sanotaan JHVH, mutta oliko siinäkin joku juttu ettei juutalaiset uskaltaneet lausua kuin tyyliin konsonantit koko nimestä, joka siis saattaakin olla Yahuveh (Jumala)? Tämä on minulle ihan kuulopuhe siis, joskus kuulin joltain kaverilta vuosia sitten ja se jäi päähän.

        Huomaatte kai että apua tarvitaan :D Olen iloinen jos joku viitsii perehtyä asiaan kanssani.

        kyllä on totta että Jumalan nimi on YHWH eli Jahve/Yahuveh/Jehova ja Jeesusksen nimi tulee samasta nimestä tietenkin,onhan hän Jumlan poika joka tulee Herran nimeen kuten Raamattu sanoo. Yahushua tai Yashua tai Yeshua on Jeesuksen alkuperäinen hebreankielinen nimi. se myönnetään kaikissa surakunnissa. mutta ei käytetä. Jeesus on kreikankielen käännöksestä (Ieosus) tullut käännös meille eli Jeesus. Pelastumme silti nimessä Jeesus tietenkin koska tarkoitamme samaa henkilöä. Lopunaikana on on EHKÄ tärkeää kuitenkin tietää ja muistaa tuo Jeesuksen oikea alkuperäinen nimi siitä syystä että tulee myös antikristus joka julistaa itsensä Jeesus Kristukseksi,eikä tietenkään ole se,joten siinä vaiheessa on tärkeää huutaa oikeaa Jeesusta Yahushuaa avuksi. Koska saatanan poika antikristus ei voi esittäytyä ja käyttää Yahushuan ha maciahin (Jeesus Kristuksen) OIKEAA Nimeä koska siinä on sisällään JUmalan Jahven nimi. YAHve on YAHushuan nimessä.


      • loveJeesus
        loveJeesus kirjoitti:

        kyllä on totta että Jumalan nimi on YHWH eli Jahve/Yahuveh/Jehova ja Jeesusksen nimi tulee samasta nimestä tietenkin,onhan hän Jumlan poika joka tulee Herran nimeen kuten Raamattu sanoo. Yahushua tai Yashua tai Yeshua on Jeesuksen alkuperäinen hebreankielinen nimi. se myönnetään kaikissa surakunnissa. mutta ei käytetä. Jeesus on kreikankielen käännöksestä (Ieosus) tullut käännös meille eli Jeesus. Pelastumme silti nimessä Jeesus tietenkin koska tarkoitamme samaa henkilöä. Lopunaikana on on EHKÄ tärkeää kuitenkin tietää ja muistaa tuo Jeesuksen oikea alkuperäinen nimi siitä syystä että tulee myös antikristus joka julistaa itsensä Jeesus Kristukseksi,eikä tietenkään ole se,joten siinä vaiheessa on tärkeää huutaa oikeaa Jeesusta Yahushuaa avuksi. Koska saatanan poika antikristus ei voi esittäytyä ja käyttää Yahushuan ha maciahin (Jeesus Kristuksen) OIKEAA Nimeä koska siinä on sisällään JUmalan Jahven nimi. YAHve on YAHushuan nimessä.

        Jumalan nimen käyttö lakattiin aikoinaan lähinnä sen takia että on käskyissä "ÄLÄ TURHAAN LAUSU HERRAN SINUN JUMALASI NIMEÄ" jottei sitä siis turhanpäiten esim herjausmielessä tai kiroilessa käytettäisi väärin....


      • @@@
        iinir kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta :) No joo, minulla myös tökkelehti vähän sivuston ulkoasu, mutta se saattaa myös mennä kulttuurierojen piikkiin. Myös erään nuorisopastorin opetusvideo Jeeksuksen nimestä oli tunnelmaltaan jotenkin .. hmm miten sen sanoisi. No en uskalla sanoa mitään. Mutta kuitenkin, saattaahan käytös mennä myös nuoruuden piikkiin? Puhun siis tästä pätkästä: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ai6NmmrHx5U

        Mutta mitä mieltä itse asiasta? Onko ihan oikeasti todisteita tästä asiasta? Onko joku tutkinut vanhoja kirjoituksia tai muuten perehtynyt tähän asiaan? Itse olen lukenut lähinnä 1992 käännöstä, hyvin harvakseltaan 1938 käännöstä. Siellä kyllä vissiin sanotaan JHVH, mutta oliko siinäkin joku juttu ettei juutalaiset uskaltaneet lausua kuin tyyliin konsonantit koko nimestä, joka siis saattaakin olla Yahuveh (Jumala)? Tämä on minulle ihan kuulopuhe siis, joskus kuulin joltain kaverilta vuosia sitten ja se jäi päähän.

        Huomaatte kai että apua tarvitaan :D Olen iloinen jos joku viitsii perehtyä asiaan kanssani.

        KR 1992käännös on väännös, luovu siitä. Ota käyttöön KR 33/38 käännös, siinäkin o@n käännösvirheitä, mutta ei eksyttäviä kuin 1992 väännöksessä.


      • @@@
        @@@ kirjoitti:

        KR 1992käännös on väännös, luovu siitä. Ota käyttöön KR 33/38 käännös, siinäkin o@n käännösvirheitä, mutta ei eksyttäviä kuin 1992 väännöksessä.

        Varoitus 1992 käännöksestä oli nimimerkille iinir tarkoitettu :).


      • Anonyymi

        Mitä on "raikas sana"? "Jeesus"?


      • Anonyymi
        loveJeesus kirjoitti:

        kyllä on totta että Jumalan nimi on YHWH eli Jahve/Yahuveh/Jehova ja Jeesusksen nimi tulee samasta nimestä tietenkin,onhan hän Jumlan poika joka tulee Herran nimeen kuten Raamattu sanoo. Yahushua tai Yashua tai Yeshua on Jeesuksen alkuperäinen hebreankielinen nimi. se myönnetään kaikissa surakunnissa. mutta ei käytetä. Jeesus on kreikankielen käännöksestä (Ieosus) tullut käännös meille eli Jeesus. Pelastumme silti nimessä Jeesus tietenkin koska tarkoitamme samaa henkilöä. Lopunaikana on on EHKÄ tärkeää kuitenkin tietää ja muistaa tuo Jeesuksen oikea alkuperäinen nimi siitä syystä että tulee myös antikristus joka julistaa itsensä Jeesus Kristukseksi,eikä tietenkään ole se,joten siinä vaiheessa on tärkeää huutaa oikeaa Jeesusta Yahushuaa avuksi. Koska saatanan poika antikristus ei voi esittäytyä ja käyttää Yahushuan ha maciahin (Jeesus Kristuksen) OIKEAA Nimeä koska siinä on sisällään JUmalan Jahven nimi. YAHve on YAHushuan nimessä.

        "Koska saatanan poika antikristus ei voi esittäytyä ja käyttää Yahushuan ha maciahin (Jeesus Kristuksen) OIKEAA Nimeä koska siinä on sisällään JUmalan Jahven nimi."

        Missä kohtaa tämä sanotaan raamatussa?


    • Eksytystä

      Lakatkaa hyvät ihmiset höyryämästä tyhjää.
      Raamatusta näette, mitkä asiat ovat ihmiselle tarpeen. Älkää eksykö jauhamaan toisarvoisia ja kiinnittäkö sieluanne niihin.
      Mikä sitten on tärkeää uskovalle Raamatun mukaan? Olisi hyödyllisempää keskustella niistä.
      Mitä tekivät fariseukset ja ulkokullatut? Eikö he juuri puuttuneet vähemmän tärkeisiin asioihin, ruokasääntöihin, ympärileikkauksiin, käsien pesemiseen ennen ruokailua ym. Mitä opetti Jeesus ja mitä Paavali?

      • Anonyymi

        Tästä on jo puhuttu osiossa "kuka antaa tukholman profetian jatkon".
        He tosiaankin huolehtivat perinnäissäännösten ja Mooseksen lain noudattamisesta.
        Jeesus sen sijaan käski käyttää järkeä tässä hommassa, ja antoi moraalisia ohjeita.
        Jeesus ja Paavali opettivat, etteivät asiat ole materiasta kiinni, vaan enemmänkin hengestä.

        Nykykristittyjen ongelma on Jeesuksella floodaaminen. Menkää vain kadulle katsomaan montako saarnaajaa siellä on, koska he tietävät koko homman olevan turhaa. Sitä ei kukaan juurikaan jaksa enää kuunnella.
        Eikö porukka ajattele, asiaa kullan arvon suhteen? Mitä enemmän, sitä arvottomampaa?

        Kristtyt itse ajavat väen pois luoltaan jatkuvalla floodaamisella Jeesuksesta. Tästä on puhuttu, mutta näköjään viesti ei ole mennyt vielä perille. Ja se, miten joku kertoo tietävänsä antikristuksesta sellaista, mitä tuo eräs aikaisemmin... Näitä "tietäjiä" riittää, mutta ei heidän tarvitse lausua kun taikasana "Jeesus", niin jo on uskovilla ajatus, että tyyppi puhuu asiaa?
        Muita evankeliumeja eivät ole lukeneetkaan oletettavasti siksi, että muut ihmiset ovat opettaneet heille, että ulkoilu (raamatusta) on pahasta.


    • iinir

      Noh, sen takia näitä koetellaankin, jota selviää mikä on Jumalasta ja mikä ei.

      Ja pahasti näyttäisi siltä että amightywinidn touhu ei kyllä taida olla Jumalasta, ainakan puhtaasti. Sillä perusteella että näissä videoissa paljon viljeltyä Shekina-kirkkaustermiä ei mainita kertaakaan hepreankielisessä Raamatussa, mutta kylläkin mainitaan Babylonian taivaan kuningatar -kultissa (Äiti pyhä henki). Siitä se on levinnyt kabbalaisuuteen ja room. katolilaisuuteen (pyhä maria).

      http://www.kotipetripaavola.com/shekina.html#3

      Lisäksi olen huomannut selvää samankaltaisuutta verrattuna gnostilaisuuteen.

      Tämän infon varjolla minulla on syy ja velvoite kyseenalaistaa koko Amigtywindin toiminnan lähde. Joku voima vaikuttaa, sitä ei voi kieltää, mutta mikä?

      Siis tämä on todella paha siinä mielessä että monessa tämän toiminnan profetiassa (tai "profetiassa") on oikeasti asialta kuullostavaa ja esimerkiksi parannuksen tekoa painotetaan huomattavasti.

      Mutta onko turvallista sitten pitää tai omaksua mitään tämän toiminnan kautta tullutta sanomaa, kun tällainen aivan selvä viittaus stanalliseen muinaiseen kulttiin ja epäjulamanpalvelukseen tuli ilmi?

      Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta pahoin pelkään että ei.

      Hyvähän nämä on pohtia julki koska aivan varmasti on muitakin jotka miettivät samaa ja ovat samassa vaarassa?

      Ps, hyvä knoppi tuo sielun kiinnitys :)

      Muilla jotain asiaa Amightywindin toimintaan?

      • SINUA ON VAROITETTU

        Harha oppi
        Väärä profeetta
        Saint Germain opetuslapsi
        Eksytys
        saatanan juoni
        Susi lammasten vaatteissa
        Sormusneito

        Jumalalla ei ole sormusneitoa
        Jeesuksen hebrealainen nimi on Jehoshua - Jeshua
        Jeesuksen nimi ei ole Jashua - Jahoshua

        Totuus ei pala tulessakaan


    • epäilyttävää on

      Katsoin videopätkän Amigtywindin jutuista ja huomasin nimen Elisabeth liittyen profetioihin. Heti muistin jostain muualta (ehkä muualta) lukeneeni Elisabetin profetioita ja silloin liitin ne mormonismiin. JOka tapauksessa niitä ei kannatan sen enempää edes kuunnella koska on tärkeämpiäkin asioita joihin aikaansa käyttää.

    • loveJeesus

      ainakaan heidän järjestönsä ei ylistä tätä Elisabethia siis henkilöitä vaan on perustettu Jumalan nimelle ei henkilöiden. EKsyttäjä Herzog taas on perustanut järjestönsä omiin nimiin (ikään kuin ylistääkseensä itseänsä....?)
      Minusta amightywind kuulostaa oikeelta....
      samaa silti kysyisin kuin aloittaja eli minäkin jään odottamaan kommentteja :)


      • roskakoriin joutaa

      • iinir

        LoveJeesus, huomaan että olet perehtynyt tähän toimintaan enemmänkin.

        Pyytäisin sinua tutustumaan gnostilaisuuteen, käärmevoimiin(kundalismiin, jonka nimissä tehtiin mm. Totonto-herätyksen ihmeet ja jota Herzog käyttää) ja tähän mainitsemaani Taivaan Jumalatar-kulttiin, suorittamaan vertailua ja kertomaan sitten havaintosi vaikka tähän kejuun?

        Kuten totesin, itsekin olen katsonut ja lukenut monta profetiaa tältä porukalta ja en voi kieltää havaitsemiani samankaltaisuuksia gnostilaisuuden ja tämän taivaanjumalatar-kultin kanssa(shekinakirkkaus). Mitään äitipyhähenkeä todellakaan ei löytyne Raamatusta. Ei edes El Shaddai-nimestä. Petri Paavolan sivuilta:
        Jotkut opettavat Raamatun Jumalan olevan äiti Jumala, jolla on rinnat. He perustelevat väärän väitteensä, sillä, että Kaikkivaltias (ElShaddai) Jumala sanassa on sana shad, joka tarkoittaa naisen rintaa. Itse asiassa Shaddai sana tulee hepreankielen sanasta shadad, jonka kuvaannollinen merkitys on voimakas. Shaddai sana tulee sanasta shadad, ei sanasta shad. Täten äiti Jumala käsite yhdistettynä Raamatun Jumalaan, jolla on naisen rinnat on valheellinen väite.
        ( http://www.kotipetripaavola.com/shekina.html#6 )

        Ymmärtääkseni koko tuo nimi, Amightywind, tulee tästä Shekinakirkkauden tuulesta/tulesta? Korjatkaa (todisteiden kanssa) jos olen väärässä.

        Tämä on aika paha. Sillä tämän sakin profetioita katsomalla mm. tajusin että kultahiput ei ole Jumalasta (Raamatun Jumalasta siis). Eli kyllähän tässä joukossa jotain oikeaa lienee silti.

        Mutta jotenkin näiden todisteiden valossa kallistun nyt pohtimaan sitä vaihtoehtoa, että varoittamalla mm. tästä kultahommasta profetioissa vallitseva henki saa Raamattua tuntemattoman ihmisen luottamuksen, mutta valitettavasti ei kuitenkaan johtane sieluja Jumalalle. Uskaliaasti sanottu, tiedän, mutta tämä on tässä vaiheessa lähinnä väitös ja esitys jonka laitaa sopii ja pitää tutkia.

        Myöskin on pakko huomioida se, että profetioissa on jotenkin varsin uhkaava sävy niitä kohtaan, jotka kyseenalaistavat tämän toiminnan. Minua myöskin suoraan sanottuna häiritsee profetioiden mahtipontisuus ja taidokkuus, tämän vuoksi olen katsonut joitain videoita äänet poissa. Videothan on tehty ihan älyttömän hyvin. Mutta en voi välttyä mielikuvalta, että mukana saattaa olla hitunen manipulaatiota. Jumala ei tarvinne sanojensa pönkkeeksi mitään erikoisefektejä?

        Valitettavasti tällä hetkellä en pidä heidän omaa sanaansa pätevänä todistamaan sitä toimiiko Jumala heidän keskellään vai ei.

        Tässä materiaalia jota itse olen käyttänyt:
        http://www.kotipetripaavola.com/shekina.html#3
        http://www.kotipetripaavola.com/kaatumisilmiottarkastelussa.html#3
        http://www.teosofia.net/artikkelit/ss-alkemia.htm
        http://www.kristitynfoorumi.fi/pdf/uvj.pdf
        http://www.kristitynfoorumi.fi/kundalini-varoitus.html
        http://www.kristitynfoorumi.fi/torontoneksytys.pdf
        http://vapaasana.swedishforum.net/forum
        http://www.kristitynfoorumi.fi/artikkelit.htm
        ...ja Raamattu, kokemus(kantapään kautta tapahtuva), ja rukous. :)

        Olen itsekin tässä vasta alussa, virheiden todennäköisyys on suuri. Enkä todellakaan väitä olevani Sanan asiantuntija. Pliis koetelkaa tämäkin sanomani, älkää uskoko minua sokeasti. Ja sori mahd kirjoitusvirheet. :]


    • iinir

      Ja. Sattuipa juuri silmiini tämä keskustelu: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11678495

      Tämähän on ihan samaa kauraa kuin Amightywindin Yahushuas Demon Stompers? Olenko väärässä?

    • loveJeesus

      hei iinir! voitko linkittää jotain kohtia missä on viitteitä että he puhuisivat shekinasta jne....

      • iinir

        Moi vaan :) Käsittääkseeni koko järjestön nimihän tulee shekinakirkkauden tuli (ja/tai tuuli) nimestä)? Jossain lukuisista profetioista niin sanottiin.

        En nyt jaksa lähteä etsimään mainintoja niistä varsinasisista profetioista (kun monet niistä kestää yli 20 min) mutta löysin Tubesta tällaisen pätkän, jossa joku on mm. ottanut screenshotteja heidän joistain teksteistään missä shekinakirkkaus mainitaan:
        http://www.youtube.com/watch?v=v6CGcPuPBlI


    • Kuka kääntää

      Kääntääkö noita Elisabethin tekstejä sama henkilö kuin Cutting Edgen tekstejä? Samanlaista outoa kielenkäyttöä molemmissa.

      • iinir

        ^Ei mitään hajua. Mikäs/kukas se on?


      • kuka suomentaa

        Lainaus tästä ketjusta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12810249#comment-72541173

        "En pysty ottamaan kantaa hänen alkuperäiselle sanomalleen, koska sanomat ovat suomennettu erittäin huonosti ja kristillistä sanastoa tuntematta. Kukahan lienee suomentaja? Esimerkkejä suomennoksen sanoista:

        henkinen = hengellinen
        Evankeliset Vauraus Parittajat = menestysteologit
        ministeriö (engl. ministry) = kristillisessä yhteydessä hengellinen yhteisö

        Tässä esimerkkejä suomennoksesta: "Evankeliset Vauraus Parittajat ovat nimenneet Ministeriönsä tai kirkkonsa itsensä mukaan" "odottaa JEESUS:ta tulevaksi" "Sydämenne ovat täynnä jokaista pahaa" "kärsinyt ja kuollut, ja noussut uudelleen 3:na päivänä"

        Kömpelö suomennos monissa kohdissa johtaa harhaan. Profetiassa on paljon hyvää varoitusta kaikille uskoville. Mutta kuten sanottu, suomennoksen epäluotettavuus vaikeuttaa suuresti profetian arvostelua meille ummikoille."


    • niin ja amen

      Shekinah ei ole raamatullinen vaan viittaa pikemminkin pakanaliseen jumalatarkulttiin.
      Petri Paavolalla on hyvä artikkeli ko. aiheesta.
      Amightywinds-sivustossa on ihan ok:takin, mutta ei kaikki. Syytä olla todella varovainen. Jokin vaan ei ihan täsmää. Parasta on itse kuunnella ko. videot ja tehdä itse omat johtopäätökset.

    • loveJeesus

      no niin katsoin linkit jne keskustelin asiasta...shekinah-kirkkaus oli mooseksen aikaan kyllä,esiintyi esim palavana pensaana,Jumala ja mooseksesta näkyi näkemänsä Jumalan kirkkaus. jotkut ovat väittäneet tämän shekinan olevan naispuolinen Jumalan kirkkaus. hölynpölyä. ei Jumala ole naispuolinen. ja tämä naispuolisuus on vastaavasti keksitty jostain entisen ajan juutalaisten mytologiasta ja mystisyydestä. mitä Amightywindiin tulee niin huomasin linkistä että he ajattelevat Shekinan TODELLA OLEVAN NAISPUOLINEN kutsuessaan MOMMA SHEKINAH. en siis aio enää kuunnella heidän profetuoitaan koska he pitävät Jumalan kirkkautta naispuolisena! oikeassa sheinassa eli Jumalan kirkkaudessa itsessään ei mitää väärää. kiitos iinir kun laitoit aiheesta tänne :)

      • iinir

        Jes, et uskokaan miten kiva kuulla tuo, loveJeesus!

        Siunausta päivääsi ja elämääsi!


      • Anonyymi

        Pyhä Henki on esittäytynyt vasta näinä viimeisinä aikoina feminiinisenä voimana. Nainen on luotu Hänen kuvakseen eli Eevaksi. Tuohon aikaan kaikki Raamatun kääntäjät ovat olleet miehiä ja kääntäneet alkuteksteistä PH. N mieheksi, vaikka niissä Hänestä "she" muodossa puhutaankin.

        Samaten King James on muuttanut alkuteksteistä Yahushuan nimen Jeesukseksi.


        Helena Konttinen profetoi 19 vuosisan alussa, että saatana tulee kestämään Jeesuksen nimeä, Eräs meidän aikamme profeetta - kirjassa ja ennustaa samoja, mitä Elisabeth Eliyahu nyt vahvistaa.

        Itselle on tullut henkeeni varmaksi, että messiaanis-juutalainen Eliyahu on lopun ajan Elian hengessä puhuva ja toimiva Yahwen profeetta, joka kääntää lasten sydämet esi-isien puoleen, jonka Helena Konttinen profetoi tulevan tämän malakian kirjan 4:6 mukaisesti:

        "Ja hän on kääntävä jälleen isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet heidän isiensä puoleen, etten minä tulisi ja löisi maata, vihkisi sitä tuhon omaksi." malakia 4:6

        Amightywindin profetioissa 89, 90, 137, Hän esittäytyy. Linkki 90 profetiaan: https://youtu.be/EMyr1ZKxG7k

        Kulta ihmeistä ym. rakkauden nimissä olevasta eksytyksestä, joka on jo tullut Jumalan 10-käskyä vastaan laittomuutena, niin että laittomuuden ihminen synnin voimasta saa vallan, (esivalta antaa vallan tulla) sain sanan paikan
        2.tess 2:7

        "Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen."

        Isoja juttuja joiden paljasteluista sielunvihollinen ei pidä. Pitää pureskella ja rukoilla. Itsekin olen näitä pureskellut vuosia ajoittain ja tuo H. Konttisen kirja on paljon auttanut siinä. 19 vuosisadan alussa Herra ei vielä puhutellut ihmisiä katolisen kirkon muuttamasta kalenterista, niin konttinen sanoo Sunnuntaita oikeaksi lepopäiväksi, kyllä se perjantain auringon laskusta, lauantain auringonlaskuun menee, siitä tulee Yahwen yliluonnollinen siunaus ja varjelus erityisesti Herran vihan päivinä, jonka Jeesus opetti Amightywindin kautta! Erittäin vahvaa ruokaa, ei mitään rakkaus maitoa enää, mitä maitoa srk. ssa vain tarjotaan, vahva ruoka kasvattaa hengellisiä hampaita, kun sitä pureskelee mielessään! HallelujaYah!


    • SINUA ON VAROITETTU

      Jeesuksen hebreankielinen nimi on Jehoshua - Jeshua

      Se ei ole Jashua, Jahoshua,Yahushua ha Mashiach, Sananda Immanuel

      Totuus ei pala tulessakaan

      • KTS (Ei kirj.)

        Meillä on JEESUS KRISTUS ja KREIKANKIELINEN Uusi Testamentti.

        Jeshuaanis-mashialaiset antikristuksen palvojat painutkoot hele vettiin täält...


    • äläeksy
    • Anonyymi

      Kummallista nimimagiaa näkyy olevan. Ei ole raikasta sanaa tuo.

    • Anonyymi

      Huomioon otettavaksi.

      Jos pikkulapsi pelkää opettajaa jatai opetusta, ole varuillasi.

      Samaten hengessä herkkä ahdistuu, se on hälytysmerkki, pelkojen ei kuulu sisältyä rakkauteen, poikkeus Jumalan pelko, joka aikaansaa turvallisuutta eikä ahdistusta.

      Kolmanneksi, henkien erottamisen lahjan Jumalalta saanutta kuule.

      CH52cm

    • Anonyymi

      Ei ihminen osaa aina oikein sanoa. Kyllä Jumalan pelko aiheuttaa ahdistustakin kristityssä kun elää syntiä tehden esim. viinassa kiinni.Haluaisi lopettaa viinan mutta aina käsi tarttuu pulloon.Mulla oli pitkään tämä tilanne. Mutta nyt ovat ne juonnit poissa syntisäkistäni ja hyvä niin.

      On halu elää täysin synnittä. Mutta onnistuuko sellainen ? Minimoida voi synnintekoa noudattamalla, pitämällä kiinni Jumalan neuvoista.
      Tai jotain muuta ahdistusta aiheuttavaa omaantuntoon.

      Rakastaen sua, CH52cm

    • Anonyymi

      Jos on Raamattua on käännetty kullekin kielelle että kansa ymmärtää sanoman, niin miksi pitäisi opetella hebreaa tai arameaa yms että voi rukoilla Herraa Jeesusta Kristusta? Kai me pöljät, kun kieli on kankea ja ajatus hidas ei ihan tajuta pointtia. Kristus Jeesus on suomennettu ja minä suomalaisena rukoilen ymmärryksellä suomeksi hänen nimessään.

      • Anonyymi

        Amightywindin profetioissa varoitetaan, että kreikkalaisen Jeesus nimen antikristus saa omia itselleen tuona 3,5 vuoden aikana, jonka Herra Jumala antaa hänelle ihmisten luopumuksen takia, ja monet rukoillessaan Jeesus nimessä antikristusta kuolevat ja ihmettelevät miksi ei rukouksiin vastata.
        Yahsuan haMashiacin nimi on tuolloin vain voimassa ja siinä vastataan. Kannattaa opetella se ulkoa. Poika on nimetty Isän mukaan Yahwe, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Huonaa YAH nimi on pyhä. Sitä ei paholainen voi omia. Pyhä Henki on myös Immayah hepreaksi. Amightywind puhuu rohkeasti vastaan abortteja, homoutta, ja siunaussaarnaajia eli vääriä opettajia vastaan on kyllä hurja eksyttäjä. :)


    • Anonyymi

      En lukenut juurikaan lukijoiden kommentteja, linkissä puolustettiin juutalaislakiuskonnon sapattia, jolla ei ole mitään osuutta pakanuudesta kristinuskoon kääntyneille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe