Miksi poistit...?
3
210
Vastaukset
- Satyrias2
Ihan perkeleen huono blogi. Ei uskottavuuden häivääkään. Ehkä surkein lajissaan.
- satyriasis
Joku on siis poistanut edellisen threadin. Hmmm...
- satyriasis
Hyvä Satyriasis2. Kiitos, että kommentoit. Blogin tarkoitus ei ole olla "hyvä" vaan kertoa mitä tapahtui. "Kuvaukset ovat tosia, ellei toisin mainita, mutta jokainen tulkitkoon tekstiä totena tai fiktiona. Kaikki tapahtumat ovat minun näkemyksiä asioista." Uskottavuutta ei suoranaisesti haetakaan, koska se seuraava askel uskottavuuden lisäämiseksi (minun kirjoitustaidoillani) olisi liiallisten yksityiskohtien paljastaminen ja sitä kautta tarinan henkilöiden oikeiden henkilöllisyyksien paljastuminen. Se ei ole tämän tarkoitus.
jos voisin jotenkin parantaa blogin laatua, niin olisin kiitollinen. Jos blogi on surkein lajissaan, niin mistä lajista nyt keskustellaan? Pettäjien blogeista? Elämänkerrallisista blogeista? Jos pystyt tarkentamaan hieman, niin arvostaisin kovasti. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195457
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713