Suominaiset niittää mainetta maailmalla..taas

IkisM

31

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IkisM

      Lisätäänpä tähän vielä tämäkin, suominainen on euroopan pahin h..ra:

      http://www.menaiset.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/seksi/osmo_kontula_suomalaisnaisilla_eniten_seksisuhteita_euroopassa

      Niin ja jos siellä joku vähänkään parempi ja kunnollisempi nainen kuin tyypillinen suomilortto tätä lukee niin älkää minulle suuttuko, minähän vain raportoin. Syyttääkää horoilevia kanssasisarianne, ne on sen kyllä ansainneet. Ymmärtänette v..utuksen, teillä on maailman paras maa elää ja työskennellä sekä maailman kilteimmät ja kunnollisimmat miehet ja noin te siitä kiitätte:

      http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1425540321937.html

    • EXPua

      Miksi IkisM ei ole nussimassa nuorta pillua vaan tällä palstalla kyrpä kourassa?

      • IkisM

        Tuossa leffassa syltyltä nainen kysyi "Miksi et ole koskaan mennyt naimisiin?", syltty vastaa "Koska parhaat tytöt ovat varattuja", minusta se on hyvä vastaus ja sillä voi perustella paljon nussimattomuutta varsinkin täällä suomessa missä ne parhaasta huonommat kun ei vaan jaksa juuri kiinnostaa.


      • ExPUA

        Trolli voisi edes vaivautua kirjoittamaan nimimerkkini oikein.

        Mä kun kirjoitankin sen aina muotoon ExPUA, että tiedäkin sä se!!!1


      • kiva_jakari
        IkisM kirjoitti:

        Tuossa leffassa syltyltä nainen kysyi "Miksi et ole koskaan mennyt naimisiin?", syltty vastaa "Koska parhaat tytöt ovat varattuja", minusta se on hyvä vastaus ja sillä voi perustella paljon nussimattomuutta varsinkin täällä suomessa missä ne parhaasta huonommat kun ei vaan jaksa juuri kiinnostaa.

        Voisit päästä vaikka poikuudesta tänään vai pidätkö siitä kiinni?


      • ExPUA
        IkisM kirjoitti:

        Tuossa leffassa syltyltä nainen kysyi "Miksi et ole koskaan mennyt naimisiin?", syltty vastaa "Koska parhaat tytöt ovat varattuja", minusta se on hyvä vastaus ja sillä voi perustella paljon nussimattomuutta varsinkin täällä suomessa missä ne parhaasta huonommat kun ei vaan jaksa juuri kiinnostaa.

        Tuo oli tosiaan trolli.

        Kun ne eivät voi muuten pysäyttää meitä, ne koittaa sitten tuota taktiikkaa, joten beware! (Myös sinua ja NAL:ia on jäljitelty).

        Muuten taas vastauksesi oli täyttä rautaa.


      • IkisM
        ExPUA kirjoitti:

        Tuo oli tosiaan trolli.

        Kun ne eivät voi muuten pysäyttää meitä, ne koittaa sitten tuota taktiikkaa, joten beware! (Myös sinua ja NAL:ia on jäljitelty).

        Muuten taas vastauksesi oli täyttä rautaa.

        Joo, trolli aina trollailee mutta siitähän sen tosiaan tunnistaa ettei se usein osaa edes nimimerkkiä oikein laittaa ja tietysti viestein asiasillöstähän sen myös huomaa. Tuo muuten tavallaan oikein hauskaa että ollaan näin ihailtuja, trollikaan kun ei luultavasti ole edes yksittäistapaus.


      • Paskaajauhatte
        IkisM kirjoitti:

        Tuossa leffassa syltyltä nainen kysyi "Miksi et ole koskaan mennyt naimisiin?", syltty vastaa "Koska parhaat tytöt ovat varattuja", minusta se on hyvä vastaus ja sillä voi perustella paljon nussimattomuutta varsinkin täällä suomessa missä ne parhaasta huonommat kun ei vaan jaksa juuri kiinnostaa.

        Hah! Itse saan kuulla jatkuvasti olevani kaunis ja miehet ovat kimpussani tämän tästä, silti olen sinkku. Kun taas about 95% naisista ei ole tasokkaita eikä kauniita vaan ovat parisuhteessa. Joten sanonta "parhaat on varattu" ei pidä lainkaan paikkaansa. Sinusta tuntuu tuolta vain siksi koska ihmisiä tuppaa viehättämään sellainen joka on jo varattu, riippumatta sen ihmisen ominaisuuksista.


      • ätmel
        Paskaajauhatte kirjoitti:

        Hah! Itse saan kuulla jatkuvasti olevani kaunis ja miehet ovat kimpussani tämän tästä, silti olen sinkku. Kun taas about 95% naisista ei ole tasokkaita eikä kauniita vaan ovat parisuhteessa. Joten sanonta "parhaat on varattu" ei pidä lainkaan paikkaansa. Sinusta tuntuu tuolta vain siksi koska ihmisiä tuppaa viehättämään sellainen joka on jo varattu, riippumatta sen ihmisen ominaisuuksista.

        Miehet sanovat kaikenlaista helpon näköisille naisille, kun pillua pitäisi saada.


      • Naisasialooseri
        Paskaajauhatte kirjoitti:

        Hah! Itse saan kuulla jatkuvasti olevani kaunis ja miehet ovat kimpussani tämän tästä, silti olen sinkku. Kun taas about 95% naisista ei ole tasokkaita eikä kauniita vaan ovat parisuhteessa. Joten sanonta "parhaat on varattu" ei pidä lainkaan paikkaansa. Sinusta tuntuu tuolta vain siksi koska ihmisiä tuppaa viehättämään sellainen joka on jo varattu, riippumatta sen ihmisen ominaisuuksista.

        90% naisista saa jatkuvasti kuulla olevansa kauniita. Sinä et ole kaunis ja vaikka olisitkin niin et ole sitä enää muutaman vuoden päästä. Jos olisit oikeasti kaunis niin olisit jonkun urheilijamiljonäärin vaimo.


    • ExPUA

      Ja taas se on nähty, mistä täällä on puhuttu.

      Koskakohan se oli, kun väittelin taas kerran erään tälläisen "no ei oo"-palstanaisen kanssa, jonka mielestä oli mahdoton ajatus, kun sanoin että suomi ei ole vain maailman sossu, vaan myös ilmainen bordelli.

      Muiden maiden naisilla on jotain häpyä sentään, ja kansalliskunniaa, mutta Suomi on kyllä joku helkkarin WT-lutkalandia, että saa hävetä joka kerta kun puhuu ulkomaalaisten miesten kanssa. On useimmiten odotettavissa muistutus tästä seikasta. Ei välttämättä edes pahalla, vaan vähän jopa säälien sanoen.

      • IkisM

        Siis jo pelkästään se että mies julkisesti kulkee suomalaiseksi tiedetyn naisen kanssa saattaa varmaan aiheuttaa sääliviä katseita ja päänpudistuksia. se onkin aika hauska huomata että vaikka suomalaista miestä on usein väitetty juopoksi, juntiksi tms niin aina ne syytökset on tulleet suominaisen suusta kun taas nuo naisten maineteot kerrotaan poikkeuksetta ulkomaalaisten toimesta.


    • Eih

      Kertoisiko joku samalla vaivalla mistä maasta kannattaa valehdella olevansa lomalle lähtiessään että saa olla rauhassa?

    • Suomessasurkeataso

      Suomalaiset naiset ovat pikkusieluisia taivasta tavoittelevia juntti-huoria joten en ole enää yllättynyt mistään.

      Heti kun ulkomaalainen alkaa sönkätä esimerkiksi enkkua niin nainen on plätämässä ummet ja lammet. Suomeksi on vaikea keskustella, mutta ulkkiksen kanssa meno on näköjään helppoa pillu läpimärkänä.

      Kuulin tuossa juuri eräästä ex-työkaverista joka oli tehnyt parin viikon reissun Etelä-Amerikkaan. Neljää miestä pantu ja nekrulla oli kuulemma ollut suurin.

      Eipä hirvittävästi nämä Suomilehmähuorat (tm) kiinnosta.

      • Suomessasurkeataso

        Löysinpä loistavan esimerkin Shaming-languagesta bloggaajaa vastaan:
        "Oh my. Do you know that feeling, when you watch a movie and a character is so pathetic, that you feel ashamed and sorry for him and you’re just waiting for a disaster? Well, this is what it feels like to read your blog.
        A desperation written with golden letters on a guy’s forehead is such a huge turn off, that I really suppose that all those stories are mostly talking not doing. “I play my American card”. Lol. Because yeah, being American makes your dick 10 cms longer. I bet you’re playing your “Italian card” more. Like Italian Mastercard, to pay for inflatable dolls, the closest you can get to get laid, like all those poor Italians, who talk about sex so much, because that’s the only thing left, since Italian women are so conservative."

        Nainen ei kommentoinut millään tavalla aloituksen paikkaansapitävyyttä vaan yritti saada kirjoittaman näyttämään looserilta.

        Ihan normi huora kommenti tältä "Emmalta", liekköhän suomalainen?


      • ExPUA
        Suomessasurkeataso kirjoitti:

        Löysinpä loistavan esimerkin Shaming-languagesta bloggaajaa vastaan:
        "Oh my. Do you know that feeling, when you watch a movie and a character is so pathetic, that you feel ashamed and sorry for him and you’re just waiting for a disaster? Well, this is what it feels like to read your blog.
        A desperation written with golden letters on a guy’s forehead is such a huge turn off, that I really suppose that all those stories are mostly talking not doing. “I play my American card”. Lol. Because yeah, being American makes your dick 10 cms longer. I bet you’re playing your “Italian card” more. Like Italian Mastercard, to pay for inflatable dolls, the closest you can get to get laid, like all those poor Italians, who talk about sex so much, because that’s the only thing left, since Italian women are so conservative."

        Nainen ei kommentoinut millään tavalla aloituksen paikkaansapitävyyttä vaan yritti saada kirjoittaman näyttämään looserilta.

        Ihan normi huora kommenti tältä "Emmalta", liekköhän suomalainen?

        :D Busteed!

        Erinomainen shaming languagen havainto.

        Tuon kirjoittaja on erittäin suurella todennäköisyydellä mälliä valuva, likainen suomalainen huora. Täysin arvoton parisuhteeseen.


    • suomionvitsi

      Timpan tytär ei valitettavasti ole mikään poikkeus suomalaisnaisten keskuudessa. Toivottavasti ulkomaalainen poikaystävä ja tämän perhe arvostaa sitä että tyttö on nussinut karvakäsiäkin.

      • Aisuri-Timppa

        Tottahan minä kustannan tyttäreni panoreissuja etelään nyt ja vastaisuudessakin. Pakkohan sen on päästä tuossa iässä vähän hurvittelemaan, ennen kuin joskus siinä kolmenkympin pintaan lopulta päättää asettua aloilleen jonkun tylsän ja ruman aisurimiehen kanssa, joka ei kuitenkaan pysty häntä sängyssä tyydyttämään.


    • tosiontämäjuttu

      Joo prahassa sain pillua heti enkä ehtinyt edes nimeä kysymään naiselta. Sinne kannattaa suomi miehen mennä, ei haittaa vaikka olet ruma. Viikon aikana panin 4 eri naista. Olen ollut prahassa 7 kertaa ja aina olen pillua saanut. Kesällä menen varmasti prahaan taas.

    • Vanhapiika78

      Niin. Tuo on varmaankin totta. Mutta ei teitä miehiäkään näytä kuitenkaan kiinnostavan tällaiset siveät naiset kuin minä esim. olen. Vanhapiika herättää kiinnostusta vain varatuissa miehissä ja vanhoissa papparaisissa, ne kyllä pörrää kimpussa koko ajan. Nuorille mukaville sinkkumiehille olen täysin näkymätön, ne juoksevat yh-mutsien perässä joiden lapsilla on kaikilla eri isät. Kokemattomuus ei vain ole enää muotia, pitää osata kaikki temput ja olla itsevarma vamppi sängyssä. Yksikään mies ei enää punastelevaa keski-ikäistä morsiota huoli. Mun kohdalla juna meni jo. Kukaan mies ei halua tällasta akkaa joka ei ole herännyt seksuaalisuuteensa eikä ole opetellut monien miesten kanssa seksistä nauttimista, ihan turhaan yritätte muuta väittää.

      • kjnoinkj

        Vai juoksee ne nuoret sinkkumiehet yh-äitien perässä, mitä vittua ja millä planeetalla?

        Luultavasti annat ympärillesi jotain vääriä signaaleja tai sitten olet tosi levottomien poikien perään. Tai sitten olet vaikeassa iässä(33->) löytää sopivanlaisia kavereita?

        Ei se kokeneisuus tosiaan ole mikään turn-on monestakaan miehestä.
        Niiden temppujen osaaminen ei paista sun pärstästä.


      • vanhapiika78
        kjnoinkj kirjoitti:

        Vai juoksee ne nuoret sinkkumiehet yh-äitien perässä, mitä vittua ja millä planeetalla?

        Luultavasti annat ympärillesi jotain vääriä signaaleja tai sitten olet tosi levottomien poikien perään. Tai sitten olet vaikeassa iässä(33->) löytää sopivanlaisia kavereita?

        Ei se kokeneisuus tosiaan ole mikään turn-on monestakaan miehestä.
        Niiden temppujen osaaminen ei paista sun pärstästä.

        No juokseehan ne. Mites muutenkaan ne naiset löytää aina uusia siittäjiä uusille lapsille?
        Se että nykyään on paljon naisia joiden kersoilla on eri isät, kertoo kyllä sen minkälaisista naisista miehet tykkää, ei ne naiset yksinään niitä lapsia tee. Neljän lapsen yh-äippä löytää paljon todennäköisemmin miehen kuin kokematon nainen, se on fakta.

        Ja kyllä, varmasti itsessänikin on vikaa ja annan vääriä signaaleja koska en kokemattomana osaa mitään, en flirttailla, enkä varmaan hahmota täysin onko joku minusta kiinnostunut, ellei hän uskalla sanoa sitä suoraan.
        Suoria ehdotuksia/rakkaudentunnustuksia olen saanut. Varatuilta ukoilta tai yli 50v miehiltä.

        Nuoret sinkut miehet eivät jotenkin tunnu huomaavan minua koska en ole seksikäs ja naisellinen, en osaa olla koska en ole koskaan siihen naiseuteeni herännyt.
        Esim. kun muut naiset suosivat avonaisia kaula-aukkoja, minä katson aina tarkkaan että paita on kaulaan asti napitettu ettei mitään vain näy.
        Monesti töissä esim. olen ihastunut johonkin mieheen ja yrittänyt varovasti vilkuilla, mutta sitten työpaikalle on purjehtinut joku seksikkäästi pukeutuva yh-äippä, joka varastaa samantien kaikkien miesten huomion ja pelini on siinä kohtaa pelattu.
        Näin se vaan menee ja miehillä varmaan sama juttu, että ne kokeneet alfat vie kaikki naiset nokan edestä, voin hyvin uskoa myös sen todeksi.


      • JuuriNäinn

        Samaa mieltä minäkin. Ei tämmöinen 30 , lapseton, todella vähän kokenut sinkkunainen kelpaa. Heti kun seuraan tulee suulaampi yh- tai muuten kokeneempi, niin sen perään kuolataan. Sinkkumiehet voisi välillä jututtaa niitä hiljaisempiakin naisia.


      • WanhaKyynikko
        JuuriNäinn kirjoitti:

        Samaa mieltä minäkin. Ei tämmöinen 30 , lapseton, todella vähän kokenut sinkkunainen kelpaa. Heti kun seuraan tulee suulaampi yh- tai muuten kokeneempi, niin sen perään kuolataan. Sinkkumiehet voisi välillä jututtaa niitä hiljaisempiakin naisia.

        No, JuuriNäinn ja vanhapiika78, ihan mielenkiinnosta tiedustelen, jotta montako kertaa te olette tehneet aloitteita miehille?


      • vanhapiika78
        WanhaKyynikko kirjoitti:

        No, JuuriNäinn ja vanhapiika78, ihan mielenkiinnosta tiedustelen, jotta montako kertaa te olette tehneet aloitteita miehille?

        Olen tehnyt aloitteita netin kautta koska muutoin en kehtaa. Voisin kertoa surulliset tarinat miten niissä kävi, mutta minut tunnistettaisi heti niistä jutuista koska olen kertonut ikänikin nimimerkissäni ja moni tuttu varmaan jo muutenkin on tunnistavinaan minut näistä, olen kertonut jo liikaa..
        Taidan jatkossa vain vaihdella nimimerkkiä, ei kannata pitäytyä tässä samassa koska meitä vanhojapiikoja on kuitenkin niin vähän.
        En siis enää kommentoi tällä nimellä, jos joku kommentoi, se on joku muu kuin minä.


      • WanhaKyynikko
        vanhapiika78 kirjoitti:

        Olen tehnyt aloitteita netin kautta koska muutoin en kehtaa. Voisin kertoa surulliset tarinat miten niissä kävi, mutta minut tunnistettaisi heti niistä jutuista koska olen kertonut ikänikin nimimerkissäni ja moni tuttu varmaan jo muutenkin on tunnistavinaan minut näistä, olen kertonut jo liikaa..
        Taidan jatkossa vain vaihdella nimimerkkiä, ei kannata pitäytyä tässä samassa koska meitä vanhojapiikoja on kuitenkin niin vähän.
        En siis enää kommentoi tällä nimellä, jos joku kommentoi, se on joku muu kuin minä.

        Kiitokset vastauksestasi. Sellainen pieni ehdotus/neuvo, ethän pahastu, mutta jos kokeilisit ihan "livenä" lähestyä miestä. Siis sellaista josta olet kiinnostunut. Netin kautta tuskin löydät sitä mitä olet etsimässä, koska esim. noilla treffipalstoilla jokainen voi feikata (soveltuu sekä miehiin että naisiin) ihan niin paljon kuin huvittaa.

        Sehän olisi sitä oikeaa tasa-arvoa, jos naisetkin lähestyisivät miehiä, eivätkä seisoisi jossain baarin nurkassa tuppisuuna tai seinäruusuna. Aloitteellisuus on päivän sana. Ja jollet halua/uskalla lähestyä miehiä, niin tervetuloa meidän miesten maailmaan.

        En viitsi tässä alkaa myös ruotimaan sen tarkemmin, kuinka paljon olen saanut naisten taholta kylmäkiskoista kohtelua tai niskojen nakkelua, kun olen koittanut tehdä tuttavuutta. Ja nyt en puhu mistään ns. 16 promillen tyylisestä känni-örvellys lähestymisyrityksistä, vaan ihan asiallisista lähestymistyyleistä.

        Että ota nyt teistä nyky-naisista sitten selvää mikä kelpaa ja mikä ei....


    • bvxzcbbvcxxvv

      Samalla lailla sitä muuallakin nussitaan, todennäköisesti paljon enemmänkin, muttei vastata kyselyihin rehellisesti uskonnon takia.

    • amiikV

      Hahhahhaaa, eipä tullut yllätyksenä :) mutta tosiaan missäpäin maailmaa sijaitsee nykyajan korkeakulttuuri mistä voi yrittää löytää viisaita ja valaistuneita naisia?

    • Naisasialooseri

      Kamunainenkin on käynyt panettamassa itseään turkkilaisilla gigoloilla ja markoccon mustilla panijoilla ja vielä fb:ssä kehunut kuinka maroccon poika oli kuin pala taivasta ja gigolo oli uuuhhhh..

    • WanhaKyynikko

      No, eipä noi amerikkalaiset naisetkaan ole yhtään sen ihmeellisempiä kuin suomalaiset. Tässä linkissä lisää asian tiimoilta:

      http://www.returnofkings.com/54077/jezebel-shows-us-the-results-of-unrestrained-hypergamy

      Tuosta jutusta voi lukea naisten avautumisia, minkälaisten tyyppien kanssa he ovat menneet sänkyyn. Ovat ne miehet sitten olleet amerikkalaisia tai ulkomaalaisia. Mutta tuosta pystyy päättelemään kuinka naisten sisäinen "rationalisointihamsteri" toimii. Hauskoja lukuhetkiä!

      Hyvät veljet, nielaiskaa se "punainen pilleri" ja tervetuloa klubiin....

      • Tarkennusta

        Ydistelmä amerikkalaista hypergamiaa ja ruotsalaisella nirppanokka feminismillä on varmaan se pahin yhdistelmä lisättynä junttiudella.

        = Suomalainen Lehmä ("nainen") (tm)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe