Kamerunilainen mies

Annitar

Moi. Olen tapaillut kamerunilaista miestä vähän aikaa. Tosi mukava, antaa avoimen mielikuvan itsestään. Kuin myös minä. Olen lukenut keskusteluja täällä, joissa puhutaan toisista tyttöystävistä yms. Mulle nää ois ihan ok, koska en itsekään hae mitään vakavaa just nyt. Kunhan seksi on safe, niin kuin on ollutkin. Uteliaisuuteni kuitenkin heräilee näissä viestiketjuissa, ja melkein kiinnostaisi tietää onko juuri hänestä muilla kokemusta. Noin niin kuin juuri nyt. Kolmekymppinen mies, urheilija...

86

5016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsingissä.

    • Kuinka saatoinkaan ajatella saavani jonkun tavallisen ihmisen vastausta täällä. Käytämme kondomia, aina, kaikessa. Mietin vain hänen muita puuhiaan. Utelias. Ehkä uteluni ei ansaitse asiallisia vastauksia.

      • kamerunilainenhoito

        Minkä lajin urheilija? Anna nyt vähän tarkempia tietoja. Pituus? Paino? Ruumiinrakenne? Etunimen eka kirjain? "Sen" koko? :)


      • RaakaWatson

        Olet asian ytimessä, et tosiaan ansaitse asiallista vastausta.


      • Tai haluaa saada ilman sen suurempia sitoutumisia tai sotkuja, ja hänen kanssaan tarjoutui tilaisuus tällaiseen. Ei kovin paljon pahemmaksi voi mennä kun aiempien suomi-mulkkujen kanssa.


      • kuinmyös
        Annitar kirjoitti:

        Tai haluaa saada ilman sen suurempia sitoutumisia tai sotkuja, ja hänen kanssaan tarjoutui tilaisuus tällaiseen. Ei kovin paljon pahemmaksi voi mennä kun aiempien suomi-mulkkujen kanssa.

        Sekö Se SE ? Ei suomalaisella sellaisiin mittakaavoihin turpoa ,kuin korkeintaan maksa . Mitata en tosin ole niin lyhyessä ajassa ehtinyt,mutta eihän tässä mitään eläkepäivien seuranpitäjää olla hakemassakaan.


      • Hahah, indeed! Että ei siis eläkepäivien seuralaista haeta. EIkä kyllä tietoisesti mitään ei-suomalaistakaan. Tää on ihan älyttömissä mittasuhteissa tää keskustelu! Tuskin oon ainut, joka on casual-suhteessa. Tässä nyt sattuu olemaan osapuolet eri maissa syntyneet. Tuskin esim. brittimies sais näin kaameeta arvostelua aikaiseksi.


      • enjaksakeksiä
        Annitar kirjoitti:

        Hahah, indeed! Että ei siis eläkepäivien seuralaista haeta. EIkä kyllä tietoisesti mitään ei-suomalaistakaan. Tää on ihan älyttömissä mittasuhteissa tää keskustelu! Tuskin oon ainut, joka on casual-suhteessa. Tässä nyt sattuu olemaan osapuolet eri maissa syntyneet. Tuskin esim. brittimies sais näin kaameeta arvostelua aikaiseksi.

        Ei saisi samanlaista arvostelua, mutta toisaalta valkoihoinen brittimies ei laske samalla tavalla suomalaisen naisen markkina-arvoa kuin afrikkalais(t)en kanssa makaaminen ns. parisuhdemarkkinoilla.

        Älä jaksa kirjoittaa niitä teidän afrikkalaisia miehiä harrastavien suomalaisnaisten kuluneita kliseisiä fraaseja, koska valkoinen nainen-musta mies on aika pitkälti tabu vielä Jenkeissäkin ja vielä enemmän tabu ja vähemmän hyväksytty Suomessa.

        En ole mikään kovan linjan rasisti, mutta afrikkalaisen miehen kanssa makaaminen on niin iso turn off, etten sellaista naista harkitsisi sekuntiakaan minkäänlaiseen suhteeseen.


      • Mitä?? En ymmärrä. Miksi se on sinulle niin suuri turn off? Miksi afrikkalaisen miehen kanssa oleminen on pahempaa kuin että naisesi olisi ollut suomalaisen miehen kanssa mahdollisesti omaani kylmemmässä seksisuhteessa, jossa ei tosiaan olisi muuta kuin pano ja bai bai.


      • Ja toki asia on tabu, en sitä kiellä. En silti tosiaan ymmärrä tätä asetelmaa. Valkoinen nainen voi olla eri motiivein suhteessa mustaan mieheen. Mutta niinhän white-white- suhteissakin ollaan. En kiellä, etteikö noissa ensinmainituissa olisi pinnallisia syitä, tai epätasapainoa, mutta eikö myös noissa viimeisenä mainituissa ole? Vaikka minua on kohdeltu väkivaltaisesti, en suostu uskomaan, että kaikki valkoiset miehet minulle tai jollekin muulle niin tekisivät.


    • Treenattu fudari. Erittäin treenattu. Mr G.

      • tuotanoin1

        Kuulostaa tutulta... Ilman sukunimen kirjaimia vaikea tietää, tosin, koska G:llä alkavat etunimet ja jalkapallon peluu hyvin yleistä kamerunilaisten keskuudessa...


      • KYLLÄKYLLÄÄ

        Taidan tietää kyseisen miehen. Piirit tosiaan pienet :D.. Jos etsit vain satunnaista seuraa ilman sitoomuksia niin hän käy sitten. Ei missään nimessä vakavaa hänen kanssaan saa vaikka antaa joillekkin niin olettaa. Hän vaikuttaa todella mukavalta ja onkin. Mukavan urheilullinen ja lempeä hymy.


    • WhiteTrash

      Malta vähän aikaa, kyllä täällä kohta 6 kättä nousee, varsinkin jos annat tuntomerkkejä 'siitä' niinkuin täällä jo joku ehti toivomaan.

    • jore4

      Naiset ovat kovin tarkkoja tasa-arvostaan silloin kun on kysymyksessä suomalainen mies., mutta muslimimiehen kanssa suostutaan kynnysmatoksi enempiä kyselemättä.

      • Annitar

        En ole muslimimiehen kanssa, enkä suostu kenenkään kynnysmatoksi. Enää. Edellinen Suomen metsien mies opetti sen kantapään kautta.


      • Suomiukkolapseksijäänyt
        Annitar kirjoitti:

        En ole muslimimiehen kanssa, enkä suostu kenenkään kynnysmatoksi. Enää. Edellinen Suomen metsien mies opetti sen kantapään kautta.

        Olet ottanut kaikkein pahimman valinnan eli suomiukon. Suomiukoille olin vain äiti joka keräsi ”teinipoikansa” heittämät vaatteet ja tölkit lattialta . Jouduin ottamaan ison vastuun. Muslimimiehen kanssa asia on toisin. Nainen on muslimille prinsessa jota suojellaan rasituksilta ja miehellä on suuret vastuut. Tätä ei moni suomalainen nainen pysty hyväksymään. Muslimimies ojentaa aina naiselle käden kun nainen nousee auton tai bussin penkiltä, auttaa takin pukemisessa ennen ulos lähtöä, auttaa naisen aina istumaan ravintolassa, avaa oven ja kantaa kauppakassit. Oikea herrasmies. Suomalainen mies on ihan paska kun ei tee noin


    • frendinhoito

      Mistä tää tyyppi oli ? Helsingistäkö? Taidan tietää..

      • Joo... en kyllä kehtaa enempiä hlöllisyysasioita kertoa täällä...


      • tuotanoin1

        Tunnen yhden sun aiempaan kuvaukseen sopivan herra G:n kyllä... Naimisissa ja lapsia on (tarkkaa lukumäärää en täällä kerro)


      • Itsekseen asuu kyllä, jotain tiedän aiemmasta suhteesta yms... Tiedän asunnon olevan todella hänen kotinsa. Voisko vielä täsmätä?


      • tiedostakaa.tämä.nyt.jo

        Toki tämä on jo aika vanha viestiketju, mutta vastaanpa nyt silti :D Anteeksi nyt vain, mutta naurattaa... "Itsekseen asuu kyllä, jotain tiedän aiemmasta suhteesta yms... Tiedän asunnon olevan todella hänen kotinsa. Voisko vielä täsmätä?"

        Juu, kyllä voi täsmätä. Eivät hänen lapsensa ja vaimonsa välttämättä hänen luonaan aina ole. Kotimaan matkat voivat olla pitkiä, tai perhe asuu ulkomailla. Lisäksi, näiden ihmisten kulttuuriin kuuluu, että varsinkaan naisille ei ihan kaikkea tarvitse kertoa. Varsinkin, kun olet kevytkenkäisessä (kyllä, sitä se heille on, vaikka mies sanoisi mitä. Ajatustenlukija kun et kuitenkaan ole, älä sinisilmäisesti luota yhdenkään afrikkalaisen - tai arabin - sanaan.. siis miesten. Toki he tekevät mitä vain saadakseen mitä haluavat. Vakuuttelevat ja todistelevat puhtoisuuttaan, kerroit aiemmin tämän miehen esitelleen henkilötodistuksensa jne. Niin... kuulostaa epäilyttävältä, miksi niitä on tarvinnut esitellä?

        Suurin osa kamerunilaisista harrastaa jalkapalloa tai muuta urheilua tai ovat ennen harrastaneet, joten tuo nyt ei kummoinen tuntomerkki ole...

        Itse olin naimisissa kamerunilaisen kanssa useamman vuoden, loppuvuosina (salaa tietenkin) harrasti virolaisia hu***a muunmuassa, sekä suhteita oli myös useamman suomalaisnaisen kanssa (yksi suom. nainen tuli minulta somessa kyselemään, että onko minulla ja tällä miehellä suhde. Juu, olimme silloin naimisissa. Tämä ja pari muuta täysin törkeää seikkaa johti siihen että erosin kyseisestä "miehestä".)
        Ja tämäkin "mies" vaikutti alussa ihan kunnolliselta ja mukavalta. Voisin kertoa lisääkin mutten taida, jokatapauksessa kokemusta on, afrikkalaisista ja heidän kulttuuristaan (toki sitten myös eri alueilla eri tapoja jne. sekä eri yksilöillä, mutta se tapa kohdella naisia on kuitenkin samanlainen jokapuolella Afrikkaa, tunnen ihmisiä useammasta Afrikan maasta mutten tosin ole seksin perässä heihin tutustunut, siitä en niin välitä.

        Kaiken sen perusteella, mitä olen viimeisen 20 vuoden (naimisissa olin melkein 7v.) aikana kokenut, nähnyt ja kuullut eri maiden kulttuureista, tavoista, uskomuksista sekä näkemyksistä, en todellakaan toista kertaa afrikkalaista miestä ottaisi (enkä arabia).

        Niin ja aloituksessa ei alunperin ollut kyse vakavasta parisuhteesta, mutta kyseisellä miehellä myös jossain vaimo tai tyttöystävä (yleensä myös useampia seksikumppaneita). Se ystävällisyys jne. on (pitääkö tämä oikeasti edes mainita?) tuommoisessa tilanteessa miehen tapa saada, mitä haluaa.

        Jokainen afrikkalainen mies, joka haluaa jotain muuta kuin vakavaa suhdetta kanssasi, on naimisissa jonkun kanssa. Joko Suomessa, tai muualla. He tulevat kyllä kirkkain silmin väittämään jotain ihan muuta, kuten että ovat eronneet jo, vaikka naimisissa paperin takia tai kuvittelevat voivansa myöhemmin saada muutakin kuin seksiä.


    • Ihmeissään

      ummemmat mieselimet pelottavat tai iltakausia niitä kadehdit, kannattanee tehdä niinkuin surullisen moni muukin on tehnyt; ostaa ällöttävä avoauto, jolla voi kokoaan kompensoida. TAI se, mitä itse suosittelen; nauti omasta seksielämästäsi, ja keskity tekemään naisestasi niin kokonaisvaltaisesti onnekas kanssasi, ettei sinunkaan tarvitse huudella päättömyyksiä ja törkeyksiä nettipalstoilla. Pus!

      LoL ! Reps! Joku persu pelkää että afrikaanot vie sen naiset. Yllättävän negatiiviset ajatukset monilla monikulttuurisista suhteista.

    • ou.mai.gaad

      Kyllä siinä taudit leviää, kun kamerunilainen nussii ympäriinsä, hyi hitto. Nuoleeko mies alapäätäsi joku kelmu kielen ja klitoriksen/häppäreiden välissä ja sinä otat vain kumin kanssa poskeen? Muuten se ei oikein voi olla safe-seksiä, kun taudit voi tarttua suuseksissäkin. Mahtaa olla tosi "tyydyttävää" seksiä sellainen.

      • Kiitos kyksymästä, en harrasta suuseksiä uusien tuttavuuksien kanssa lainkaan juuri näistä terveyssyistä. Eihän sitä tosiaan voi oikein turvallisesti antaa kuin semmoiselle jolla ei varmasti ole muita, ja joka on terve. En kaipaa itse suuta, jos sormet toimii ;)


      • ou.mai.gaad

        Mies kuivalla sormellaan hinkkaa siis? Kuulostaa tosi surkealle seksille, kun ei voi mitään tehdä tautien pelossa tai sitten täytyy pukea joku koko vartalon peittävä suojapuku, ettei afromiehen eksoottiset pikkupöpöset pääse tarttumaan. Huikeaa. Tällaisen suhteen takia hehkutat täällä? Voi luoja...

        And the dumbest bitch of the year award goes to...


      • Nytkö ne on pikkupöpösiä? Niitä samoja saa suomalaisilta miehiltä, jos ei suojaudu. Ja en yhtään ymmärrä miten tämä kuivaan hinkkaamiseen liittyy :D Miten niin ei voi mitään tehdä? mikäli ymmärrän oikein, niin Sinulle vinkkivitonen, että seksissä voi liukastaa muutenkin kuin sper***lla. Onneksi sinun ei tarvitse osallistua seksielämäämme, joten voit toteuttaa millaista tahansa ja miten tahansa suojattua seksiä itse haluat. Jos sinulle suuseksin puute on surkeaa seksiä, niin...ööö ok? Kiitos tiedosta? Tyydyttävä seksielämä on kaikille niin kovin erilaista, siihen tämän keskustelun tuskin tarvitsee tämän enempää mennä.


      • Pelkän syljen välityksellä, ilman limakalvokontaktia, ei sukupuolitaudit tartu. Vakituisessa parisuhteessa nautin suuseksistä, mutten kaipaa sitä välttämättömänä muuten. Koska en halua sitä suojaamattomana antaa casualille, ymmärrän myös jos hän ei sitä halua samasta syystä minulle antaa. Alkupalat todellakin on todella maukkaita, ja siinä voi kyllä käyttää mielikuvitustaan, myös suutaan muuallakin kuin alapäässä :) Kiihkeä ja intohimoinen kuulostaa buenolle ;)


      • ou.mai.gaad

        Mies laittaa sylkeään sormeensa ja sormen alapääsi limakalvolle = tartuntariski



    • Edwardo_ja_heimotanssi

      Ei ole kaikilla ihan kaikki kunnossa, kun näitä juttuja lukee. Tosin Annattaren motiivikin on helppo teksteistä päätellä ;) Onhan nuo purkaukset melko hupaisia. Mutta mites ku jatkojytkytellään kohta hallituksessa asti. Loppuu lystinpito!

      Mutta eipä siinä, itekki olen tässä harrastanut järisyttävän hyvää seksiä puoliksi afrikkalaisen naikkosen kanssa. Ja pakko omienkin kokemusten perusteella tosiaan kehua sitä intohimoa ja alkuvoimaa. Melkein kuin leijonaa metsästäisi.

      • Eikö se ole ollut ihan suoraan kerrottu se motiivi :D että en kaipaa juuri nyt seurustelusuhdetta, casual - tyyppinen toimii hyvin juuri nyt. Olen aiemmin ollut samoilla motiiveilla suhteessa, joka kyllä johti lopulta seurusteluun... Mutta nyt sopii suhde, jossa saan seksiä ja hellyyttä, hän myös, ja ehdin keskittyä uraan ja muuhun tällä hetkellä kiireiseen elämääni. Ja koska tämä molemmille osapuolille ok, miksi ei. Tällä kertaa kohdalle osui afrikkalainen mies. Ja sattuu olemaan tämäkin erittäin tyydyttävää ;)

        Onhan nää kirjoitukset järkyttäviä, ja jotain keskustelun tasosta kertoo se, että puolet kommenteista ylläpito joutunut poistamaan sopimattoman sisällön vuoksi. Jännä, että niin moni suomalainen mies kokee tämmöisen suhteen jotenkin olevan itseltään pois.


    • fpoio

      Mua ärsyttää se että saan näiltä etelän miehiltä tosi usein huomiota. Ehdottelevat makuuhuone juttuja. En pukeudu yhtään paljastavasti tai katsele heitä sillä silmällä. Ehkä johtuu siitä että on nätti naama ja naisellinen vartalo, ei kuitenkaan lihava. Toisaalta kyllä nuo suomi-miehetkin huutelee ja katsoo perääni, mutta ovat sen verran ujoja että eivät suoraan ehdottele. Yhden yön jutut eivät ole minua varten ja en erityisemmin pidä seksistä. Kyllä sitä kuulee että moni heistä on kuulemma hyvä sängyssä, ei kuitenkaan sytytä minua. Olen kerran seurustellut teikäläisen kanssa, mutta ovat makuuni liian aktiivisia. Afrikkalaisilla on makuuni aivan liian erilainen kulttuuri.

    • Kokenutolen

      Ei millään pahalla,mutta aloittajalle tiedoksi näistä kamerunilaisista (ja muistakin arfikkalaisista...), että se G:llä alkava nimi ei ole välttämättä jannun nimi eikä asunto, jonka "satut tietämään miehen asunnoksi" , todellakaan ole välttämättä hänen asuntonsa. Älkää olko niin hlvetin tyhmiä!! Näillä miehillä on monta pre paid-liittymää, asuntoja lainataan kavereille yms ja monella alkaa olla niin huono maine, että tosiaankaan eivät esiinny omalla nimellään. Mutta ihan kuinka vaan. OMA on mielipahanne sitten.

      • tiedostakaa.tämä.nyt.jo

        Tämä nimenomaan.


    • JEPSSS

      Tosiaan tuttu tapaus luultavasti. Ihan mukava ja lempeä ihminen. Mutta jos viittaa tähän mistä tiedän paljon niin ei mitään vakavaa vaikka saattaa niin antaa olettaa.

    • JEPSSS

      liian pienet piirit näyttää olevan kyllä.. huoh.. mutta todella rehellinen saattaa aluksi tämä ollakkin. sitten vasta myöhemmin tulee valheet kuvioon.

      • MinäAnnitar

        Mukava ja lempeä todella, niin kuin aiemmin mainitsit. Ja kyllä TODELLA rehellinen siinä mielessä, että esittelee henkilökorttejaan myöten, pankkipaperit avoimesti esillä yms. Vähän liiankin avoimesti, jos mahdollista. Sen verran tietyissä urheilupiireissä tunnettu, että tiedän henkilöllisyyden oikeaksi. Mutta sitä en tiedä millaiset naiskuviot hänellä noin kaikenkaikkiaan on... Enpä vakavaan suhteeseen uskaltaisi...


    • subsahara

      ihanaa kun kaikki afrikkalaiset nakitetaan samaan luokkaan, sama kun kaikki eurooppalaiset ois jotenkin homogeenisesti samanlaisia.
      Länsi-Afrikkalaisessa kulttuurissa on ihan yleistä et miehillä on vaimon lisäksi muita tyttöystäviä. Afrikassa naiset ottaa tällasen ukkelin yleensä poikaystäväkseen kuitenkin jos miehellä esim. rahaa tarjota parempi elintaso & vice versa. Suomessa on jännää kattella kun naiset jotenkin luulee, että nää ukkelit ois yksiavioisia, ja sit kun miehellä on muita naisia niin itketään perää. Mitä oon Suomen mittakaavassa vähän ihmetelly nii eihän nää naiset saa oikeen mitään vastinetta suhteessaan, esim. asuntoa, lomamatkoja, viikottaisia kauneushoitolakäyntejä ja shoppailureissuja yms. mitä aika moni nainen useessa afrikan maassa pitäis itsestäänselvyytenä tällasessa järjestelyssä (toisen naisen asemassa).

      Kannattais tutustua kulttuuriin hieman ennen kun menee vaikkapa naimisiin ettei tuu sitten pettymystä kun näkemyserot avioliitosta onkin vähän eriävät.
      Länsi-Afrikkalaiset on varmaa ihan kivoja jos ei eti mitään sen vakavampaa tai jos ymmärtää, ettei niistä oikeen oo mihinkään yksiavioiseen suhteeseen. Näin vaan eräässä Afrikan valtiossa asuneen mielipiteenä.

    • kuningatar_ja_timantti

      Kantaako kauppakassit ja häätääkö iholle pyrkivät suomiukot veks? Tilaako ja maksaako taksin myös?

      • Käytöstavat

        Suomalaisjuopoilla olisi paljon opittavaa ulkomaalaisilta miehiltä. Ulkomailla naisia pidetään prinsessoina; heille avataan ovi, kannetaan kauppakassit, ravintolasta lähtiessä mies pukee takin naisen ylle ja jopa bussista tai autosta noustessa mies ojentaa naiselle käden. Oli oikein prinsessaolo kun kävin Tunisiassa.


      • sikapirjo_putkonen
        Käytöstavat kirjoitti:

        Suomalaisjuopoilla olisi paljon opittavaa ulkomaalaisilta miehiltä. Ulkomailla naisia pidetään prinsessoina; heille avataan ovi, kannetaan kauppakassit, ravintolasta lähtiessä mies pukee takin naisen ylle ja jopa bussista tai autosta noustessa mies ojentaa naiselle käden. Oli oikein prinsessaolo kun kävin Tunisiassa.

        yhy yhy yhy


    • Vitosella_saa

      Ne on vielä niksujakin persompia rahalle.

    • WhiteBoy6cm

      Minua ainakin näin miehenä tummissa kavereissa harmittaa se, että ovat niin peevelin hyvän näköisiä. Paljon paremman, kuin me suomimiehet(syntyperäiset). Jos rupeaa miettimään elimen kokoa, niin harmitus kasvaa jo infernaalisiin mittoihin....

      • WhiteBoyOckså

        Kyllä minuakin harmittaa!


    • Kiertolupiini

      Huisii, yhest senegalilaisesta lähti mopo, kun tuli tobagolainen vastaan. Pitäkää avattaret safe.

    • Anna_Elina

      Nautiskele tummasta herkusta, olet sen ansainnut! Ennen piti naisen lähteä Kongoon, nykyään Kongo tuodaan naisen luo! O tempora, o mores! Ihanaa on tämä! Suomiluuseriäijiä tosin saattaa harmittaa, mut tätä tyttöä ei kiinnosta, vain musta kelpaa... Luulen että muutamassa vuosikymmenessä pellavapäät katoavat suomesta. Ihanaa olla NAINEN!!!!

    • Leena_R

      Kyllä huomaa suomiäijien huolen. Huoli on todellakin aiheellinen. Tämäkin vanharouva tunnustautuu mustan makkaran ystäväksi.

      • Håkanblöö

        Eikö perinteinen makkaran malli enää kelpaa kenellekään saat***


      • oksettavaasuomiukkoa
        Håkanblöö kirjoitti:

        Eikö perinteinen makkaran malli enää kelpaa kenellekään saat***

        Hahahhahaa, taitaa vaan ottaa päähän. Te suomalaiset miehet ootte niin oksettavia juoppoja. Kyllä on suomalaisessa miehessä paljonkin vikaa kun exäni olivat juoppoja ja niille piti leikkiä äitihahmoa. Kun matkustin muslimimaihin sain tuntea itseni oikein prinsessaksi: paikalliset miehet avasivat mulle oven, tarjouduttiin kauppakassien kantajiksi ja jopa ojensivat käden kun nainen nousee bussista tai auton penkiltä. Siinä olisi suomalaisjuopoillakin opittavaa kiroilemisen ja tappelemisen sijasta mutta te kiroilette ja juopottelette naistenkin edessä! Muslimimaissa ei tulisi ikinä kuullonkaan kiroilla, sylkeä ja tapella naisten edessä. Siellä sentään naisia kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä ja rukoillaan joka päivä kiitosta siitä että miehet ja naiset ovat erilaisia.


      • buahuahua
        oksettavaasuomiukkoa kirjoitti:

        Hahahhahaa, taitaa vaan ottaa päähän. Te suomalaiset miehet ootte niin oksettavia juoppoja. Kyllä on suomalaisessa miehessä paljonkin vikaa kun exäni olivat juoppoja ja niille piti leikkiä äitihahmoa. Kun matkustin muslimimaihin sain tuntea itseni oikein prinsessaksi: paikalliset miehet avasivat mulle oven, tarjouduttiin kauppakassien kantajiksi ja jopa ojensivat käden kun nainen nousee bussista tai auton penkiltä. Siinä olisi suomalaisjuopoillakin opittavaa kiroilemisen ja tappelemisen sijasta mutta te kiroilette ja juopottelette naistenkin edessä! Muslimimaissa ei tulisi ikinä kuullonkaan kiroilla, sylkeä ja tapella naisten edessä. Siellä sentään naisia kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä ja rukoillaan joka päivä kiitosta siitä että miehet ja naiset ovat erilaisia.

        hähähähähähää!


      • Loveoneaddres

        Onneksi kamerunin pojat ei ole ikärasisteja! Ikä ja painohan ovat vain numeroita. Niitä voi kuitenkin naruttaa lupaamalla jotain hyötyä jos jatko kiinnostaa, itse olen kuitenkin sitä mieltä, että kerran ja karkuun .HIV riski täytyy tosiaan huomioida. Siellä on tosi korkea prosentti, onhan moniavioisuus maan tapa. Ikääntyneempää suklaamunaa on vaikea löytää suomesta, ovat kai tarpeeksi massia kotimaahan syydettyään palanneet takaisin läpeensä itsekin.


    • kysymysitsellesi

      Paljonko tämä Kamerun-mies on antanut sinulle käteistä rahaa?
      - Tärkeä kysymys näissä kaikissa huijausjutuissa on tuo: paljonko hän on antanut seteleitä Sinulle?

      • Whats

        Aivan pähkähullu ajatus että joku afroukko antaisi rahaa suomalaiselle!


    • wqerwtyui

      tekeekö kaveri töitä täällä ja maksaa verot
      tuski
      taitaa olla se kaveri alaston suomessa joka panee persreikään suomi blondia ja etsii uusia tuttavuuksia

    • BeenThere.Kokenut

      Kamerunilaiseen ei voi luottaa. Ei ainakaan niihin jotka Suomessa. Ne on yksiä perseitä kaikki. Mutta ei kukaan usko. Ihquja vaan kun niin sitä ja tätä, lässynlää. Turha varmaan kertoa totuutta.

    • Onko kellään tietoa muualla Suomessa kuin Helsingissä asuvista Kamerunin poijjista?

      • faktoristi

        Niitä kyllä riittää kaikille. Ovat levittäytyneet laajasti ympäri maapalloa ja myös Suomessakin.


    • Lottaus

      Itseä kiinnostaisia se, että ovatko samanlaisia luikureita myös muualla päin Suomea. Tiedän yhden, joka asuu pohjoisessa pienellä paikkakunnalla ja seurustelee siellä ja samalla pitää muita naisia Helsingissä

      • Höpöhöpöjuttu

        Ei se mikään liero ole. Kirkossa käy rukoilemassa ja Bandujen kokouksissa hyppää, ohimennen voi kyllä nusasta vaikka valasta. Mikä niitä naisia pidättelee?


    • Antropolooki

      Kameruunilaiset miehet täällä hyppäävät mekot päällä luutia heiluttamassa , vähän niinkuin virpojat. Eivät kai tiedä , että täälläpäin mekkomiehet ovat yleensä homoja tai transuja. Jännää miten jotkut jämähtää sinne kivikaudelle samoin kuin vanne-mannet.

      • Suomalainenoksettaa

        Vai mekot päällä? Ihme kun suomalainen mamman poika ei ole ymmärtänyt vielä sellaista laittaa hahahahhaa


      • Raamikkaitajaraittiita

        Oluessa on kasviestrogeenejä joten kannattaa lopettaa se oluen juominen. Ei ihme jos suomalaiset miehet naisistuu oluen juonnin takia ja myöhemmin kasvaa man boobsit. Arabit ei sentään ryyppää ja rellestä joten ei ihme jos ovat niin raamikkaita.


    • Anonyymi

      Vanha kirjoitus,uutta vastaan silti. Tämä kamerunilainen herra G (ja sukunimi E ja noiden välissä vielä kaksi nimeä) omaa valloittavan hymyn ja luonteen, valoisa, puhelias, ystävällinen, hellä ja huomaavainen, joka tykkää läheisyydestä. Seksi on hänen kanssaan mahtavaa. Hänellä on sekä taitoa, että kokoa. Treenattu ja lihaksikas kroppa ei ainakaan haittaa.

      Ainakin minut hän esitteli myös monille ystävilleen, eikä pitänyt millään tavalla piilossa. Vietimme kivoja yhteisiä hetkiä. Myöhemmin kävi sitten ilmi, että hän vietti kivoja yhteisiä hetkiä muidenkin naisten kanssa. Jäi siitä rysän päältä kiinni.

      Sen jälkeen oltiin friends with benefits- linjoilla, kunnes päätin lopettaa senkin.

      Isoin negatiivinen puoli on aika härski hyväksikäyttö rahallisesti. Ja tietty se, että niitä naisia todella on. Muuten kyllä piristävä tapaus, jonka kanssa vietimme monta kertaa kivaa aikaa keskenämme. Kokkailtiin ja puuhailtiin mun luona, oltiin hänen kavereidensa kotibileissä, yökerhossa, kasinolla, biljardia pelaamassa ja olin useampaan kertaan myös katsomassa hänen treenejään joukkuekavereidensa kanssa, sekä myös pelejä.

      Minähän en ollut hänelle muuta kuin pano ja rahasampo, mutta tän teki sen niin kivasti, että ei jäänyt edes paha mieli. Etenkin kun minä lopetin ”suhteen”.

      • Anonyymi

        Anglofoneja?


      • Anonyymi

        Tuttu herra myös valitettavasti, kuvauksesi on todella osuva :) Onneksi oma silmä ja vaisto olivat jo niin harjaantuneet, että parin ekan tapaamisen jälkeen tajusin, että pyörittää monia naisia ja on rahan perässä. Itse en ollut kiinnostunut pelkästä seksistä tai FWB-suhteesta, joten lopetin jutun hänen kanssaan heti kun epäilyni vahvistuivat.
        Minä vuosina häntä tapailit ja saitko rahasi takaisin?


    • Anonyymi

      Onhan siellä myöskin ihan OK porukkaa niin kuin joka maassa.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe