Onko minulla enkelin sielu?

JokuVaa123

Hei olen 15-vuotias poika ja minusta on alkanut tuntua että minulla on jotain yhteyksiä henkimaailmaan. Olen käynyt useilla netti sivuilla jotka kertovat enkeleistä ja huomannut yhtälyyksiä(http://www.stellarosahealing.fi/deeva-enkeli-ihmisten-valopolku) tuossa yksi. Tunnen olevani erillainen kuin muut positiivisella tavalla. En voi sietää esim. Kiroilua. Olen myös huomattavan älykäs ja näen joskus näkyjä. Täytän monet enkelyyden kriteerit. Onko jollain vinkkiä miten saisin varmuuden siitä olenko enkeli ja miksi olen täällä?

43

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trsdrthMaat
      • outoa

        Tuo on hirveää ihmisten kiusaamista,kaukana kristuksesta.
        Rahastusta per----.


    • Neuvo---

      Kannattaa puhua asiasta vaikka kouluterveydenhoitajalle.

    • Sijoitaitsesilistaan

      Jumala alkoi luoda ainetta 6 2/3 vuorokautta pituista ajanjaksoa ennen Sanan luomista: 4 vuorokautta pituisen ajanjakson jälkeen Sanan luomisesta Jumala loi Pyhän Hengen joka sai myöhemmin toisen ja kolmannen luomispäivän aikana, siirtäessään uutta mannerta noin 2000 km lännemmäs vanhasta mantereesta, toiseksi nimekseen Gabriel (Jumala on voimani).

      6 vuorokautta pituisen ajanjakson jälkeen Pyhän Hengen luomisesta maapallo asettui paikalleen avaruudessa. Tuolloin alkoi ensimmäinen luomispäivä joka oli pituudeltaan 270 vrk:tta mittainen ajanjakso. Toinen luomispäivä oli 272 vrk:tta mittainen ajanjakso. Kolmas luomispäivä oli 272 vrk:tta mittainen ajanjakso. Neljäs luomispäivä oli 274 vrk:tta mittainen ajanjakso. Viides luomispäivä oli 273 vrk:tta mittainen ajanjakso.

      Kuudes luomispäivä oli 268 vrk:tta mittainen ajnajakso. Seitsemäs eli lepopäivä oli 78 vrk:tta mittainen ajanjakso.
      Jumala loi kolmannen luodun persoonan Urielin (enkeli) 160 vrk:tta ennen kuudennen luomiskauden loppua. 149 vrk:tta ennen kuudennen luomiskauden loppua Jumala joi Jofielin (enkeli).

      Zotiel joka mormonin kirjassa mainitaan enkeli Moronina, luotiin <142 vuorokautta ennen kuudennen luomiskauden loppua.142> vuorokautta ennen kuudennen luomiskauden loppua Jumala loi Chamuelin (hän ei ollut enkeli vaikka joissakin lähteissä niin annetaan ymmärtää), ihmiskunnan esi-isä taivaassa.

      <139 vuorokautta ennen kuudennen luomiskauden loppua Jumala loi Zadkielin joka ei myöskään ollut enkeli vaan ihmiskunnan toinen jäsen taivaassa. <138 vuorokautta ennen kuudennen luomiskauden loppua Jumala loi Rafaelin (enkeli).136> vuorokautta ennen kuudennen luomispäivän loppua Jumala loi ensimmäisen naispuolisen persoonan joka myöhemmin syntyi Esterina, Raamatun Esterin kirjan päähenkilönä.

      Kerubi, josta myöhemmin on käytetty nimeä Lucifer, aamuruskon poika, luotiin <135 vuorokautta ennen kuudennen luomiskauden loppua. Lucifer luotiin siis vasta yhdeksäntenä luotuna persoonana ja nainenkin luotiin ennen häntä...

      Jumala loi kuudennen luomispäivän aikana 72 persoonaa joista 13 oli naispuolisia. Seitsemännen eli lepopäivän (78 vrk:tta) alussa jumala loi ennen 144000:n luomista 14 persoonaa. ja 144000:n luomisen jälkeen Jumala loi ihmiskunnan 15,3 miljardia jäsentä.

      niin mikä on ihminen, että sinä häntä muistat, tai ihmislapsi, että pidät hänestä huolen?
      6. Ja kuitenkin sinä teit hänestä lähes jumal'olennon, sinä seppelöitsit hänet kunnialla ja kirkkaudella;
      7. panit hänet hallitsemaan kättesi tekoja, asetit kaikki hänen jalkainsa alle:
      8. lampaat ja karjan, ne kaikki, niin myös metsän eläimet,
      9. taivaan linnut ja meren kalat ja kaiken, mikä meren polkuja kulkee.
      10. Herra, meidän Herramme, kuinka korkea onkaan sinun nimesi kaikessa maassa!

      • Höpöhöpöhpöhpöhpöh

        Ja sitte mä heräsin... ☺


      • 1251523

        Sana on aina ollut. ''Alussa oli Sana ja Sana oli Jumalan tykönä ja Sana oli Jumala.'' Joh. 1:1 itse olen täysluuseri olen täysnolla olen täystyperys mutta totuus on Kristus


    • rekku___

      Ehkä olet kristalli tai indigo lapsi. Googlella saat lisää tietoa aiheesta.

      • 125512

        tuo on Saatanan valhetta. Vain usko Kristukseen pelastaa. Itse olen täysluuseri olen täystyperys en ole yhtään mitään kerrassaan mutta totuus on Kristus ja Häneen uskova on pelastuva.


      • 125512
        125512 kirjoitti:

        tuo on Saatanan valhetta. Vain usko Kristukseen pelastaa. Itse olen täysluuseri olen täystyperys en ole yhtään mitään kerrassaan mutta totuus on Kristus ja Häneen uskova on pelastuva.

        Itse olen täyskovakalloinen mutta totuus on Kristus.


      • 125512
        125512 kirjoitti:

        Itse olen täyskovakalloinen mutta totuus on Kristus.

        en ole yhtään mitään kerrassaan nyt mutta silti totuus on Kristus ja Häneen uskova on pelastuva.


      • Kristustoivomme

        Näin se vaan on, Jeesus Kristus on ainoa toivomme ja pelastuksemme. Meidän ei tule ottaa yhteyttä enkeleihin eikä palvoa heitä saati sitten miettiä . josko itse olemme enkeleitä. Meillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin sanoa kyllä kun Jeesus meitä kutsuu.


      • trisiipi

        Älä usko tällaisiin indigojuttuihin ja kristalleihin. On huuhaata ja liittyy enkelioppiin, joka on mustaa maailmaa. Olen kokenut näiden enkeli-ihmisten ja indigoihmisiksi itseään nimittävien pahuuden. Hyvää en ole saanut heiltä. Tekevät vain pahaa ja hyödyntävät kaikin tavoin sinua.

        Taidat olla herkkä ihminen, mikä ei tarkoita mitään enkelimaailmaa eikä enkelinä olemista, ymmärrät hyvin sen. Kukaan meistä ei voi olla enkeli, koska emme edes tiedä millaisia enkelit oikeasti ovat. Nämä valkoiset sulkajutut ovat huuhaata, numerologia ja astrologia sekä horoskoopit niin kuin spiritismikin kuuluu tähän enkelikategoriaan. Mustaa pahuuden maailmaa. Pahuus pukeutuu valkeuden vaatteisiin ja eksyttää ihmisiä.

        Suosittelen koulupsykologia. Kouluterveydenhoitaja voi neuvoa sinua. Herkässä iässä sattuu tuntemaan yhtä sun toista ja on itsestään vielä epävarma.

        Hae apua, sillä ei ole mitenkään harvinaista, että alat luulemaan vielä paljon enemmän jotain sellaista, mikä ei todellakaan ole totta.

        Näistä enkeliuskoisista on löytynyt paljon sellaisia henkilöitä, joilla on psyykkisiä sairauksia ja pahanlaatuisia henkisiä ongelmia, joita voidaan hoitaa keskusteluterapialla, mutta myös enkelioppia harrastavissa on psyykenlääkkeiden käyttäjiä.

        On myös tapauksia, jotka eivät halua käyttää psykoosi j harhalääkkeitä, jolloin harhaisuus ja kummallinen olo niin kuin harhanäyt ja kuuloharhat lisääntyvät.

        Hae ajoissa apua.


    • MerkkiNimmari

      Käväise taivaassa Jumalan valtaistuimen edessä juttelemassa Jumalalle epäilyjäsii. Ai, että et voi etkä osaa mennä taivaaseen!!!! No, jos et pääse taivaaseen Juttelemaan Jumalan kanssa koska tahdot, etkä voi muuttua näkymättömäksi ja kävellä seinien läpi, et varmuudella ole enkeli. Olet tavallinen ihminen. Älä vaivaa päätäsi enää enkeliajatuksillasi. Elä ihmisenä ihmisen elämää.

    • jaksamista_teinivuosiin

      Tuossa iässä on ihan normaalia mietiskellä kaikenlaisia "syvällisiä" kuten miksi olen olemassa. Kannattaa kuitenkin pitää jalat maassa asioiden suhteen. Tutkippa netistä vaikkapa sellaisia sivustoja välillä joissa kerrotaan näkemyksiä siitä, miksi enkeleiden olemassaoloon ei edes kannata uskoa....

      • kaikkeahyvääaloittajalle

        sama tuli mieleen. Henkisyydessä ei ole mitään pahaa, kunhan ei uppoa yhteen asiaan liiaksi muiden kustannuksella. Liian yksipuolinen näkökulma kaventaa ajatusmaailmaa ja saa sulkeutumaan omaan kuoreen.


    • 4valovuodenpäästä

      Itse olen ulkoavaruudesta ja varmasti on välillä yksinäinen olo. Muistan kaiken: mistälähdin, minkälainen planeetta oli, kuka olen ja minkätakia tänne tulin. Ja minkälaisia mun kaverit oli. Mutta olen jo tottunut tähän. Laitoin sulle kirjan kannen jonka itse tilasin. Vietän kaksoiselämää, kotona olen oma itseni ja ihmisten seurassa niinkuin muut.
      Joskus ajattelen ettei ihmisen ole hyvä muistaa olevansa muualta kuin maasta, jos on. Sillä se voi olla raskas taakka, ihmiset voi pitää "egoilijana" tai jonain "friikkinä". Joutuu salaamaan alkuperänsä ja rakkaat muistonsa siitä planeestasta ja kulttuurista, josta lähti. Me olemme pioneereja, tulimme luomaan siltaa ihmisten ja ulkoavaruuden ihmisten välille. Synnyimme ihmisten kehoon.
      Koeta sinäkin elääkuin ihminen, sopeudu kulttuuriin täydellisesti niin jaksat tätä maailmaa.

      • outoa

        Juu,"4vp" juan olutta.Jos niinku saan kysyvä,mikäs toe sun
        planneettas nimi onkaan? Heh.


    • Paskaapukkaa

      Minä oon oikeasti kastemato, kaatopaikalla syntynyt. Pääsin lierojen hierarkiassa lähelle huippua ja kouluttauduin agentiksi. Nyt olen soluttautunut tietojärjestelmään, jonka osa tämäkin keskustelupalsta on. En vain oikein tiedä mitä täällä tekisin.

      Melkoinen riesa muuten nuo virukset. Äsken nipinnapin vältin influenssan ja nyt yrittää kimppuun hiv. Täytyy vaihtaa palvelinta. Palataan joskus juttuun..

    • hhdgsdgshgd
    • sdggshgshdgs
    • Tähti-Silmä

      Googleta kristallilapsi !
      Enkeleillä ei ole sielua, ihmisillä on !
      On myös maan päällisiä enkeleitä <3

      • Kristalli-

        Uuh miten ihanaa! kristallilapsi, voi rakka-US<3<3<3 miten iha-NAA


      • ihanaihminen
        Kristalli- kirjoitti:

        Uuh miten ihanaa! kristallilapsi, voi rakka-US<3<3<3 miten iha-NAA

        Aivan näin. Se todellakin on ihanaa.


      • onkolääkkeetottamatta

        Huuhaata kristallilapsioppi ja kuuluu mustaan maailmaan.


    • Älkääleikkiköhenkimaailm

      Sinulla ei ole enkelin sielua vaan olet ihminen. Varo näitä enkelihöpinöitä ym koska leikit okkultistisila asioilla. Enkeleitähän , hyviä ja pahoja, on siis olemassa koska Jumala heidänkin loi mutta meillä ei ole lupa puhua niiden kanssa! Jos joku "enkeli" ottaa yhteyttä niin kysy vaan onko Jeesus Kristus Jumalan lihaksi tullut poika ja Herrasi? Demonit häipyvät mutta Jumalan enkeli tunnustaa Jeesuksen.

    • Keijukka

      Kerron salaisuuden,jota en ole kertonut kuin yhdelle ihmiselle.
      Hän oli hyvä ystäväni.
      Olen päivisin normaali ihminen,mutta iltaisin muutun keijuksi.
      Olen siis läskikeiju,ja pidän hyvästä ruoasta.Kirjoitettiinko tuo ruoasta,vai ruuasta?

    • Näkökulmaa

      Kiroilua ei tarvitsekaan sietää.
      Oikeastaan miehet harvemmin kiroileekaan.
      Älä mieti enkelijuttuja muutoin saatat seota.
      Jos olisit enkeli,näkisit aina Kristuksen kasvot.

      Matt. 18: 10 Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa.

    • atteboi

      Selvyyden enkeliyteesi saat hyppäämällä jostain korkealta, jos se toimii, alat pähkäilemään vasta sitten tekemisesien tarkoitusta.

    • vm41

      Olen tupakoinut noita ns. "enkelin pieruja", eli poskisavuja, ei kai niistä vain ole mitään vahinkoa henkiselle minälle, ruumiillisen vahingon lisäksi ?

    • Chekchek

      Oletkohan sinä gay? Vaikuttaa siltä että sateenkaarisielu on heräämässä.

    • Muumo

      Miksi täällä niin moni kirjoittaa rumasti harvinaisen herkälle nuorelle miehelle, joka vilpittömästi pohtii? JokuVaa123, suosittelen lämpimästi sinua menemään johonkin henkiseen yhteisöön, missä voit keskustella saman henkisten ihmisten kanssa. Jos itse olisin aikoinani mennyt noiden tuntemusten kanssa henkisestä kasvusta kiinnostuneiden ihmisten pariin, moni juttu olisi ollut paljon helpompi myöhemmin.

    • raakhido

      Rohkeutta nuori miäs, rakkaus kuljettaa kyllä.. ihmiset eivät kaikki vielä halua ymmärtää tätä maailmaa tai aikakautta, mutta positiivisuudella tulet varmasti toimeen suuren osan kanssa. Onnekkaan oloiset sattumat kuljettavat oikeanlaisten ihmisten seuraan, tilanne tulee vain tunnistaa ja olla rohkea vaikkapa aloittamaan keskustelua, puhuessa huomaa nopeasti kanssaihmisen luonnon. Itse olen opiskellut vuorisaarnaa ja 9 oivallusta, ja näillä eväillä uskon vakaasti parempaan tulevaisuuteen.. Omalle itselleni, ympärilläoleville ja ympäristölle..

      Kaikki olemme tulleet syystä tänne, mutta unohtamisen ollessa apuvälineemme, on ehkä vaikeata muistaa synnyinvisio. Muistin pätkiessä tai maailman kouliessa, kannattaa seurata rakkauden tunnetta, oikeamielisyyttä ja todellista puntaria itsemme sisällä.. Oikea tekeminen kertoo itsestään, tunnet tekeväsi oikein. Joku sanoisi tätä persoonaksi, sillä jokainen on sisimmillään jotakin: hoitajia, mietiskelijöitä, avustajia, tutkijoita, visionäärejä, kehittäjiä, myös rakentajia, palvelijoita jne jne.. Jokaiselle on ns. omat eväät, jotka maistuvat parhailta. Seuraa makuasi, kauneutta tai järkevyyttä, kohteliaisuutta tai avuliaisuutta tai mitä vaan, mikä nyt tuntuu omalta eväältä- mutta muista että mihinkään ei välttämättä tarvitse 'kahlehtia' itseään, jos tunnet olevasi kehittyvällä polulla.. Noh, rakkautta kumminkin. "Terveisiä sateenkaaren sisältä, täällä värit ovat kauniita."

    • Sinun iässäsi koin itse samanlaisia asioita. Viisaasti tehdessäsi vahvistat itseäsi ja pidät jalkasi vahvasti maassa. Sinun kasvualueesi on nyt maanpiiri jossa kiinteät voimat. Tämänkertainen kehosi tarvitsee fyysisen maailman rajat. Kuuntele myös omaa sisäistä ääntäsi ja löydä itsellesi sopiva viiteryhmä, jonka kautta saat tukea kasvaa kokonaiseksi ihmiseksi. Kun olet vahva, kykenet toteuttamaan myös tehtäväsi, mutta älä ahnehdi liikaa kerralla, fyysisyys asettaa omat rajansa.

    • exvl

      Minä uskon idigoihmisiin ja yms asioihin ne mitään mustaa magiaa ole. uskovaiset tuomitsee hyvä biisi kyseisiin pilkkauksiin

      • pzåm

        se biisi oli jippu nukutaan kielletyllä iholla. hyvä biisi


    • jaikalii

      Suurella todennäköisyydellä olet ihan tavallinen herkkä poika.
      Jumala rakastaa sinua ja tahtoo sinut omakseen ja palvelukseensa. Sinä voit palvella Elävää Jumalaa. Se on sinun elämäsi tarkoitus.

      Jotta voisit palvella Jumalaa, sinun tulee tulla Hänen luokseen ja antaa itsesi Hänelle. Jumalan luokse tullaan Jumalan itsensä valmistamaa tietä pitkin. Tie Jumalan luokse on Jumalan Poika Herra Jeesus Kristus. Voit löytää Jumalan ja saada yhteyden Häneen. Se on mahdollista. Jumala löytyy Jeesuksen persoonasta. http://www.jaikal.se/48683138


      Minä myös koin ikäisenäsi nuorena olevani erilainen kuin muut. Minulla oli vaikea saada kavereita koska olin erilainen, "äidin kiltti nynny poika, pastori, kuten veljeni ja hänen kaverinsa kutsuivat minua. Tämä nimitys siksi koska toruin heitä pahoista asioista joita he tekivät.


      Mutta en koskaan kokenut olevani enkeli tai muuta vastaavaa. Olin silloin herkkä ja koin Jumalan läsnäoloa ja rakkautta. En ymmärtänyt silloin paljoakaan uskon asioista kun ei ollut ketään joka olisi opettanut minua. Mutta tiesin että Jumalalla on minun elämälleni suunnitelma jonka Hän tahtoi toteuttaa. Se kuitenkin edellytti minun antautumista Hänen tahtoonsa ja suunnitelmaansa. Ja sitä minä en tahtonut tehdä pitkään aikaan. Elämä vei pois Jumalasta, mutta, Jeesus ei jättänyt. Hän puhui minulle ja kutsui minua kärsivällisesti seuraansa. Hän tuli elämääni voimallisesti minun ollessa 31 vuotias. Siitä alkoi uusi mielenkiintoinen elämä Jeesuksen kanssa. http://www.jaikal.se/48683125

    • pakki

      kumma juttu että nuilla uskovaisilla pitää tulla joka ikiselle sivulle pilkkaamaan ja tuomitsemaan. on maailmassa muitakin aatteita ja filosofioita eikä aina sitä uskontoa. raamattunkin tekstejä on muuteltu niin paljon aikoinaan että jotkin asiat siinä ei pidä paikkaansa. rakkautta ja enkeleiden suojaa idigo ihmisille

      • jaikalii

        Minä olisin aika kova ja kylmä ihminen, jopa paha ihminen, mikäli minä en kertoisi tiestä Jumalan luokse. Minä kun satun tietämään tien koska olen itse sen löytänyt. Siksi minun tulee kertoa tiestä toisille ihmisille koska Jumala on niin tarkoittanut että tien löytäneet ihmiset kertovat siitä tiestä muillekin. Usko on henkilökohtainen asia mutta se ei ole yksityisasia. Minä itsekin olen tullut uskoon koska muutama uskova kertoi minulle näistä asioista. Olen siis velassa kanssamatkaajilleni. Maksan velkaani kertomalla Jumalan luokse johtavasta tiestä.


    • sieluton_

      Ei ole sielua. Sinulla on tietoisuus. Ennen kuin tiedettiin, että tietoisuus syntyy aivoissa, sen uskottiin olevan eri asia kuin ruumis. Tietämättömyys johti mm. henkimaailman syntyyn. "Sielu" on puhtaasti monimutkaisen elektrokemiallisen tietojenkäsittelyelimen luoma elollisen olennon ominaisuus. Kohta joku kvanttimonsteri tulee ja tyrmää väitteeni:)

    • A.3.E.O

      Itellä alkoi kanssa oudot olo noin 2 kuukautta sitten...monta päivää kesti trippi pään sisälle ja omiin tunteisiin jonka jälkeen olo on ollut mahtava...puhdas ilman mitään häiriötekiöitä...ja tuohon trippiin ei sisälly huumeita laisinkaan...nyt on vain tämä hetki...kadulla kävellessä tunnen yhteyden ihmisiin...en kaikkiin...kyllä sen huomaa jos toinen tajuaa yhteyden....elämä kääntyi ylösalaisin...taikaa on ilmassa .

      itse olen tutkiskellut : buddhaa,chakrojen käyttäytymistä sekä oman kehon DMT"n tuotantoa

      näin monia päiviä näkyjä ja asioita joita ei voi selittää...

      A.3.E.O

    • SieniTotuus

      "Onko jollain vinkkiä miten saisin varmuuden siitä olenko enkeli ja miksi olen täällä?"

      Syö vähän sieniä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe