hyviäkin ulkomaalaisia on..

Noanna

onpa täällä haukuttu paljon ulkomaalaisia... en kyllä tiedä millä tiellä olisin jos olisin jatkanut suomipojan mukana 10v sitten oli se niin kova juomaan ja pettikin usein että onneksi vaihdoin turkkilaiseen... en oo enää vastaavaa joutunut kokemaan..:))

26

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaakaWatson

Tottakai on muttei hyviä muslimeja. Et vaan ole vielä päässyt nauttimaan islamista kuten sinun kuuluu. Kunhan saavat lait ajan tasalle niin eivätköhän potki teidänkin ovet sisään.

• ffffff

Palstan tyhmä pentu tullu taas molisemään.

• RaakaWatson

Noh noh Amalia.
        Tiedät yhtä hyvin kuin minäkin että en ole potkinut lapsia.

• fffggggc

Kirjoitahan edes yksi järkevä viesti pentu.

• xxxxxxxxx4t4
        fffggggc kirjoitti:

Kirjoitahan edes yksi järkevä viesti pentu.

mitä jos vajukki keksisit jo uuden jutun, vaan ei kai vajaa mielinen pysty sellaiseen..

• RaakaWatson

Vai on oikein poliisilla tekstit. Onneksi ne osaavat sentään lukea.

• marras10

Olen samaa mieltä..hyviäkin ulkomaalaisia miehiä on olemassa.

• niggernegersson

Tottakai on, myös jopa muslimeissa. Muslimeissa ne hyvät vain ovat harvinaisia yksittäistapauksia. Lapsesta lähtien alkanut aivopesu islamin "ihanuuteen" jättää jälkensä.

• jore4
        niggernegersson kirjoitti:

Tottakai on, myös jopa muslimeissa. Muslimeissa ne hyvät vain ovat harvinaisia yksittäistapauksia. Lapsesta lähtien alkanut aivopesu islamin "ihanuuteen" jättää jälkensä.

Kaikki muslimimiehet ovat hyviä suomalaishoron mielestä. Jos eivät olisi, niin ei olisi tälläkään sivulla jatkuvaa suomalaishorojen muslimimiesten ylistyslaulua, nooh, muutamaa harvaa itkijänaista lukuunottamatta.
        Muslimimiehistä tekee hyviä jo pelkästään se, että suostuvat lätkyttämään suomihoroa oleskelulupaa vastaan.

• jore4

Suomalaishoro sanoo musulmanille, "Minä järjästän sinulle pysyvän oleskeluluvan suomeen jos suostut lätkyttämään minua riittävän usein"
        Nooh, se on tarjous josta mulsulla ei ole varaa kieltäytyä.

• RaakaWatson

Hyviä muslimeja "syntyy" joka päivä, Syyrian ja Irakin alueella on menossa pippalot missä aikaansaadaan hyviä muslimeja oikein urakalla.

• niggernegersson
        RaakaWatson kirjoitti:

Hyviä muslimeja "syntyy" joka päivä, Syyrian ja Irakin alueella on menossa pippalot missä aikaansaadaan hyviä muslimeja oikein urakalla.

Ei, nuo tarkoittamasi muslimit ovatkin sitten jo parhaita muslimeja. Plussaa vielä jos poistuvat paratiisiin ehtimättä porsia.

• jore4

Ei, nuo tarkoittamasi muslimit ovatkin sitten jo parhaita muslimeja. Plussaa vielä jos poistuvat paratiisiin ehtimättä porsia.

Muslimit ovat itse päättäneet ratkaista muslimi kysymyksen päästämällä toinen toisiaan kilpaa paratiisiin jossa heistä jokainen voi ilotella 36 neitsyeen kanssa.
        Mahtaa olla kaiken vaivan arvoista vuohen pökkijälle.

• joskusmyöskultaa
        jore4 kirjoitti:

Suomalaishoro sanoo musulmanille, "Minä järjästän sinulle pysyvän oleskeluluvan suomeen jos suostut lätkyttämään minua riittävän usein"
        Nooh, se on tarjous josta mulsulla ei ole varaa kieltäytyä.

W:tuttaako jorea, kun sillä suomalaisella horolla on seksiä, mutta sinulla ei?
        Jos sinä elät kuivaa ja seksitöntä elämää, pitääkö muidenkin elää?

Minulla on muslimimies ja voi juku sitä seksin määrää... minun tahdosta ja toiveesta. Koskaan ei ole mieheni minua ilman jättänyt.. ja minä sentään haluan monta kertaa päivässä.
        Ja tiedätkö mitä, on ihan turha alkaa siellä huuteleen että löskilortto. Mun paino on alle 50 ja käytän vaatekokoja 36/s.

Aikanaan tuli oltua naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Hyvä mies muuten, mutta kun se viina vei ja nyrkki heilui. Ei sillä seisonut kulli vaikka oli 10 vuotta nuorempi vaimo (minä). Mustasukkainen oli ku piru ja sillä touhulla saikin minut sitten pakkaamaan kamppeeni ja lähtemään. Kävi se oven takana itkemässä takaisin, mutta miksi olisin mennyt? Olin saanut tarpeekseni viinanhuuruisesta miehestä jota piti pelätä. Itse en juo enkä polta.

Avioeron jälkeen tapailin toista suomalaista miestä ja taas oikea lottovoitto - Alkolle. Ei tosin niin juoppo, mutta kun en vain tykkää kännisistä miehistä. Ratkaisu oli helppo tehdä ja sanoa, että älä soittele enää.

Muutaman vuoden mietiskelyn jälkeen tapasin nykyisen mieheni. En vain ole kokenut samaa sitoutumista parisuhteeseen suomalaisten miesten kanssa. Molemminpuolista sitoutumista. Alkoholitonta sitoutumista. Ja turhaan sanotte, että se muslimimies hakkaa vaimoaan, ei hakkaa. Jos miehelläni on jotain moitittavaa käytöksessäni tai sanomisissani, hän tekee sen äärimmäisellä pitlämielisyydellä ja rauhallisuudella. Koskaan ei ole tarvinut häntä pelätä.

Ai niin, en ole oleskelulupa vaimo. Miehelläni oli jo suomen kansalaisuus kun tapasimme.

• Kateriina

Ja toisaalta mikä pakko se aina edes on olla ulkomaalaisen kanssa Suomessa? On sitä muitakin sellaisia maita, missä voi olla ja elää ja ihan näiden asenteidenkin kannalta. Totta että alkoholia muslimit ei käytä, mutta sen takia en kyllä silti edellämainittua ottaisi. Toki muissa kulttuureissa alkoholia käytetään enemmän, mutta ei kaikki silti niissäkään mitään väkivaltaisia alkoholisteja ole! Ja itselleni toi, että saisin seksiä tyyliin kymmenen kertaa päivässä, ei ole se juttu edes ulkomaalaisen kanssa. No jokainen tyylillään, mutta ennemmin sitä lukisi niistä muista asioista, miten suhteen saa parhaiten ja pitkäkestoisesti toimimaan. Ja joo hyviä ulkomaalaisia on, ja se menee vähän senkin mukaan mitä kukin arvostaa/ on hakemassa. Onhan varmaan jonkun mielestä se turistikohteen kovin panomieskin se paras ulkkis, jos se on jollekin se ykkösjuttu!

• anananan
        Kateriina kirjoitti:

Ja toisaalta mikä pakko se aina edes on olla ulkomaalaisen kanssa Suomessa? On sitä muitakin sellaisia maita, missä voi olla ja elää ja ihan näiden asenteidenkin kannalta. Totta että alkoholia muslimit ei käytä, mutta sen takia en kyllä silti edellämainittua ottaisi. Toki muissa kulttuureissa alkoholia käytetään enemmän, mutta ei kaikki silti niissäkään mitään väkivaltaisia alkoholisteja ole! Ja itselleni toi, että saisin seksiä tyyliin kymmenen kertaa päivässä, ei ole se juttu edes ulkomaalaisen kanssa. No jokainen tyylillään, mutta ennemmin sitä lukisi niistä muista asioista, miten suhteen saa parhaiten ja pitkäkestoisesti toimimaan. Ja joo hyviä ulkomaalaisia on, ja se menee vähän senkin mukaan mitä kukin arvostaa/ on hakemassa. Onhan varmaan jonkun mielestä se turistikohteen kovin panomieskin se paras ulkkis, jos se on jollekin se ykkösjuttu!

Muslimitko ei ryyppää paska puhetta ,monessa muslimimaassa on viinaongelma.

• ihmettelen
        joskusmyöskultaa kirjoitti:

Minulla on muslimimies ja voi juku sitä seksin määrää... minun tahdosta ja toiveesta. Koskaan ei ole mieheni minua ilman jättänyt.. ja minä sentään haluan monta kertaa päivässä.
        Ja tiedätkö mitä, on ihan turha alkaa siellä huuteleen että löskilortto. Mun paino on alle 50 ja käytän vaatekokoja 36/s.

Aikanaan tuli oltua naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Hyvä mies muuten, mutta kun se viina vei ja nyrkki heilui. Ei sillä seisonut kulli vaikka oli 10 vuotta nuorempi vaimo (minä). Mustasukkainen oli ku piru ja sillä touhulla saikin minut sitten pakkaamaan kamppeeni ja lähtemään. Kävi se oven takana itkemässä takaisin, mutta miksi olisin mennyt? Olin saanut tarpeekseni viinanhuuruisesta miehestä jota piti pelätä. Itse en juo enkä polta.

Avioeron jälkeen tapailin toista suomalaista miestä ja taas oikea lottovoitto - Alkolle. Ei tosin niin juoppo, mutta kun en vain tykkää kännisistä miehistä. Ratkaisu oli helppo tehdä ja sanoa, että älä soittele enää.

Muutaman vuoden mietiskelyn jälkeen tapasin nykyisen mieheni. En vain ole kokenut samaa sitoutumista parisuhteeseen suomalaisten miesten kanssa. Molemminpuolista sitoutumista. Alkoholitonta sitoutumista. Ja turhaan sanotte, että se muslimimies hakkaa vaimoaan, ei hakkaa. Jos miehelläni on jotain moitittavaa käytöksessäni tai sanomisissani, hän tekee sen äärimmäisellä pitlämielisyydellä ja rauhallisuudella. Koskaan ei ole tarvinut häntä pelätä.

Ai niin, en ole oleskelulupa vaimo. Miehelläni oli jo suomen kansalaisuus kun tapasimme.

Sinä itse sitten olit täydellinen ?

• joskusmyöskultaa
        ihmettelen kirjoitti:

Sinä itse sitten olit täydellinen ?

En ole missään sanonut olevani täydellinen. En myöskään ole sanonut että kaikki suomalaiset olisivat huonoja tai kaikki ulkomaalaiset hyviä.
        Kirjoitin MINUN kohdalla sattuneista elämän kuvioista.
        Kirjoitin: .... "kun en vain tykkää kännisistä miehistä." Ja ....... "Itse en juo enkä polta."
        Mielestäni minulla on oikeus elämään, jossa ei ole alkoholia. Se elämä ei toteutunut suomalaisten miesten kanssa, mutta toteutui ulkomaalaisen kanssa. Kun pettymysten jälkeen jatkoin elämääni, en ajatellut että etsin ulkomaalaisen miehen. Niin vain sattui käymään ja hänessä olen löytänyt sen raittiin puolison ja harmoonisen elämän.

Kateriina
        Kun kirjoitin: "Minulla on muslimimies ja voi juku sitä seksin määrää... minun tahdosta ja toiveesta. Koskaan ei ole mieheni minua ilman jättänyt.. ja minä sentään haluan monta kertaa päivässä."
        Se oli vastine

jore4 17.5.2015 06:56
        "Suomalaishoro sanoo musulmanille, "Minä järjästän sinulle pysyvän oleskeluluvan suomeen jos suostut lätkyttämään minua riittävän usein"

Nooh, se on tarjous josta mulsulla ei ole varaa kieltäytyä." kommenttiin.

Jos on niin, ettei suomalainen mies halua/suostu "lätkyttämään" suomalaista naista, niin miksi sitä ei sitten saisi tehdä ulkomaalainen?
        Vastaukseni on yhtä yliampuva kuin jorenkin. Meitä suomalaisia naisiahan pitää "lätkyttää" koko ajan ja jatkuvasti, mutta silti rakkaat kansansankarimme valittavat, ettei suomalaiselta naiselta saa seksiä.
        Saako vai eikö saa?

Pahoittelen, jos se ei sinulle auennut. Yeitän jatkossa kirjoittaa vain sanoja jotka voi lukea kirjaimellisesti. Meillä akateemisillä ajatusmaailma on eri taajuudella.

• jore4
        joskusmyöskultaa kirjoitti:

No, kevyet mullat sinulle!

• rrtttyyu

Turkkilainen mies pettää varmasti ,olit sitten vaikka miss suomi ,niille ei yksi nainen riitä.

• Tyhmäporukkaa

Ei ole itsee suomalainen nainen ja voin kertoo naiset teille- että ei yhdään täyspäistä ulkomaalaista miestä ei asu Suomessa.Tarkoitan tummaihoisia.Teillä vaan pelkää tyhjä ajatus tai ei tiedää miehistä mitään.Kokenut itsee ja nähnyt samalaista suomen naisten tarinoissa.Ei voi miten hyvin mennä turkilaisen eikä muslimin kanssa kuin neidään perheeläämä alkaa näin; päivällä nukutaan ja yöllä eletään ja puhutaan kovalla äänellä ja soitetaan ja mölisetaan....
      Kuin joillekin sellainen on täydeellistä - nauttikoon siittä.
      Yleensä vajaavaisia miehiä ja jopa tyhmiä.Ehkä tyhmään kanssa helpompi elää.Kuin tulee arki eteen ja kysyy tyhmältä jotain, ei tyhmä osaa viisasti vastata kun see on valmiiksi tyhmä

• Noanna

ei voi yleistää että kaikki turkkilaiset on samanlaisia...riippuu paljon mistä päin turkkia kotoisin..ei suomalaineenkaan veikko ole samanlainen raahessa ja helsingissä..ovat kyllä kuin eri maata.. että turhaa yleistää paitsi jos ei ole nähnyt maailmaa kun saunanikkunasta niin voi olla ettei osaa ajatella laajemmin...kauhean egatiivisesti suhtaudutte täällä kaikkeen..varmaan suurin osa petettyjä jätettyjä ja työttömiä...hyvää jatkoa ja parantakaa tapanne..niinsaa tte nauttia elämästä

• TurkkilaisenHuaralle

Painu muslimin huara sinne turkkiin ja kirjoittele karvararanteiden palstoilla.
      Joka aloitus tuntuu liittyvän turkkilaisiin.
      Mene sinne, että äijäs saa rauhassa nussia vuohia ja aaseja.

• aasinnussijanhuarille

Turkkilaiselle miehelle kelpaa aasi tai vuohi nussittavaksi, sehän ei ole pettämistä,
      se on yleistä huvia siellä kun ei ole naista saataviksi.

• jore4

Toinen osapuoli, vuohi, ilmeisesti tuomitaan kuolemaan ihmiseen sekaantumisesta.

• mitähuttua

MV-lehti :(

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2296
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1781
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1439
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1238
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1057
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      982
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe