satujahve vääristelee

varoitus

Ajattele kuinka pikkutarkka on Hebrealaisten Jumalan antama laki, mutta uudenlliton laki on vieläkin tarkempi: Matt. 5:28
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.

Job:
31:1 "Minä olen tehnyt liiton silmäini kanssa: kuinka voisinkaan katsoa neitosen puoleen! >> Jakeen lisätiedot
31:2 Minkä osan antaisi silloin Jumala ylhäältä, minkä perintöosan Kaikkivaltias korkeudesta?
31:3 Tuleehan väärälle turmio ja onnettomuus väärintekijöille.
31:4 Eikö hän näkisi minun teitäni ja laskisi kaikkia minun askeleitani?
31:5 Jos minä ikinä valheessa vaelsin, jos jalkani kiiruhti petokseen,
31:6 punnitkoon minut Jumala oikealla vaa'alla, ja hän on huomaava minun nuhteettomuuteni.
31:7 Jos minun askeleeni poikkesivat tieltä ja minun sydämeni seurasi silmiäni tahi tahra tarttui minun käsiini,
31:8 niin syököön toinen, mitä minä kylvän, ja minun vesani revittäköön juurinensa.
31:9 Jos minun sydämeni hullaantui toisen vaimoon ja minä väijyin lähimmäiseni ovella,
31:10 niin jauhakoon oma vaimoni vieraalle, ja halailkoot häntä muut;

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isän-rakkaus

      Ajattele kuinka pikkutarkka on Hebrealaisten Jumalan antama laki, mutta uudenlliton laki on vieläkin tarkempi: Matt. 5:28
      Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.

      Job:
      31:1 "Minä olen tehnyt liiton silmäini kanssa: kuinka voisinkaan katsoa neitosen puoleen! >> Jakeen lisätiedot
      31:2 Minkä osan antaisi silloin Jumala ylhäältä, minkä perintöosan Kaikkivaltias korkeudesta?
      31:3 Tuleehan väärälle turmio ja onnettomuus väärintekijöille.
      31:4 Eikö hän näkisi minun teitäni ja laskisi kaikkia minun askeleitani?
      31:5 Jos minä ikinä valheessa vaelsin, jos jalkani kiiruhti petokseen,
      31:6 punnitkoon minut Jumala oikealla vaa'alla, ja hän on huomaava minun nuhteettomuuteni.
      31:7 Jos minun askeleeni poikkesivat tieltä ja minun sydämeni seurasi silmiäni tahi tahra tarttui minun käsiini,
      31:8 niin syököön toinen, mitä minä kylvän, ja minun vesani revittäköön juurinensa.
      31:9 Jos minun sydämeni hullaantui toisen vaimoon ja minä väijyin lähimmäiseni ovella,
      31:10 niin jauhakoon oma vaimoni vieraalle, ja halailkoot häntä muut;


      ja stujahve vastasi: 5. Moos. 25:11 "Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja alakynnessä olevan vaimo yrittää auttaa miestään tarttumalla tämän vastustajaa sukupuolielimistä, 12 naista ei saa sääliä, vaan hänen kätensä on lyötävä ranteesta poikki.

      Armollista jumaalaa? Älä viitsi naurattaa. VT:n mukaan tämä jumalaolento käski pistää paimentolaisnaiselta käden poikki pippeliin sattumisesta. Olisiko ajaton ja ikuinen jumalaolento näin sadistinen, kammotta, kuvottava ja moraaliton? Entäs olisiko paimentolaismiehen keksimä jumalaolento? Vastaus on selvä.

    • satujahve

      3. Moos. 12:6 "Kun pojan tai tytön synnyttämisestä määrätty puhdistumisaika on kulunut umpeen, naisen on tuotava papille pyhäkköteltan oven eteen vuoden vanha karitsa polttouhriksi ja metsäkyyhky tai muu kyyhkynen syntiuhriksi. 7 Pappi uhratkoon ne Herran edessä ja toimittakoon sovitusmenot, ja näin nainen on taas puhdas verenvuodosta. Tämä laki koskee naista, joka on synnyttänyt lapsen, joko pojan tai tytön.

      Raamatun sanaa, ei mitään vääristelyjä. Raamattu selkestä kertoo miten tämä jumalaolento mässäili uhreilla ja vereillä. Vaati esimerkiksi synnyttämisestä eläinuhreja.

      Kysymys edelleen. Vaatisiko ikuinen ja äärettömän viisas jumalaolento eläinuhreja, verta ja toteasi palavan uhrilihan tuoksun miellyttävän häntä ja millainen ihminen nykypäivänä palvoisi moista kammotusta?

      Vai olisiko sittenkin niin että paimentolaismies loi tämän jumalan omaksi kuvakseen ja siksi tämä jumala on raaka, narsistinen, sadistinen, moraaliton ja kuvottava

      • Tarjous

        2 Kor. 5:14 Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet;
        5:15 ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut.
        5:16 Sentähden me emme tästä lähtien tunne ketään lihan mukaan; jos olemmekin tunteneet Kristuksen lihan mukaan, emme kuitenkaan nyt enää tunne.
        5:17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
        5:18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
        5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
        5:20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
        5:21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi. >> Jakeen lisätiedot


      • satujahve

        3. Moos. 12:6 "Kun pojan tai tytön synnyttämisestä määrätty puhdistumisaika on kulunut umpeen, naisen on tuotava papille pyhäkköteltan oven eteen vuoden vanha karitsa polttouhriksi ja metsäkyyhky tai muu kyyhkynen syntiuhriksi. 7 Pappi uhratkoon ne Herran edessä ja toimittakoon sovitusmenot, ja näin nainen on taas puhdas verenvuodosta. Tämä laki koskee naista, joka on synnyttänyt lapsen, joko pojan tai tytön.

        Tämä paimentolaismiehen keksimä jumala mässäilee uhreilla ja verellä pitkin vanhaa testamenttia.


      • ei-tartte
        satujahve kirjoitti:

        3. Moos. 12:6 "Kun pojan tai tytön synnyttämisestä määrätty puhdistumisaika on kulunut umpeen, naisen on tuotava papille pyhäkköteltan oven eteen vuoden vanha karitsa polttouhriksi ja metsäkyyhky tai muu kyyhkynen syntiuhriksi. 7 Pappi uhratkoon ne Herran edessä ja toimittakoon sovitusmenot, ja näin nainen on taas puhdas verenvuodosta. Tämä laki koskee naista, joka on synnyttänyt lapsen, joko pojan tai tytön.

        Tämä paimentolaismiehen keksimä jumala mässäilee uhreilla ja verellä pitkin vanhaa testamenttia.

        Mutta ei tarvitse tällä vuosituhannella, jos tiedät miksi.


      • ja-sellaista-seon
        ei-tartte kirjoitti:

        Mutta ei tarvitse tällä vuosituhannella, jos tiedät miksi.

        tyhmä pilkkaa sellaista josta ei tiedä mitään.


    • Näin-nyt

      Hebr. 10:4 Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä. >> Jakeen lisätiedot
      10:5 Sentähden hän maailmaan tullessaan sanoo: "Uhria ja antia sinä et tahtonut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit;
      10:6 polttouhreihin ja syntiuhreihin sinä et mielistynyt.
      10:7 Silloin minä sanoin: 'Katso, minä tulen - kirjakääröön on minusta kirjoitettu tekemään sinun tahtosi, Jumala.'"
      10:8 Kun hän ensin sanoo: "Uhreja ja anteja ja polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", vaikka niitä lain mukaan uhrataankin,
      10:9 sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi." Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen.
      10:10 Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan.
      10:11 Ja kaikki papit seisovat päivä päivältä palvelustaan toimittamassa ja usein uhraamassa, aina samoja uhreja, jotka eivät ikinä voi syntejä poistaa;
      10:12 mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle,
      10:13 ja odottaa nyt vain, kunnes hänen vihollisensa pannaan hänen jalkojensa astinlaudaksi.
      10:14 Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.

      Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. 2 Kr 5:19

      • satujahve

        5. Moos. 12:27 Kun toimitatte polttouhrin, uhratkaa sekä liha että veri Herran, Jumalanne, alttarilla.

        Millainen jumalaolento mässäilisi uhreilla, verellä ja toteasi vielä palavan lihan hajun miellyttävän häntä? Millainen oleto vapaaehtoisesti haluaisi palvoa moista paskiaista?

        Mielenkiintoisia kysymyksiä, joihin on helpot vastaukset. Nimittäin paimentolaismiehen keksimä jumalaolento mässäilisi verellä ja uhreilla. Ja vain moraaliton olento palvoisi moista kammotusta.


      • Käytännöllistä

        :20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
        5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
        5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
        5:23 Sentähden, jos tuot lahjaasi alttarille ja siellä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,
        5:24 niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa, ja tule sitten uhraamaan lahjasi.
        5:25 Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä, ettei riitapuolesi vetäisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei sinua pantaisi vankeuteen.
        5:26 Totisesti minä sanon sinulle: sieltä et pääse, ennenkuin maksat viimeisenkin rovon.
        5:27 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Älä tee huorin.'
        5:28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa


      • satujahve

        3. Moos. 15:19-30 "Ja kun naisella on vuoto, niin että verta vuotaa hänen ruumiistansa, olkoon hän kuukautistilassaan seitsemän päivää, ja jokainen, joka häneen koskee, olkoon saastainen iltaan asti

        Takapajuinen paimentolaismies ei ymmärtänyt naisen fysiologiasta mitään ja pimpistä tuleva veri varmasti pelotti ja etoi tätä. Tämän vuoksi pimpistä valuva veri myös etoi ja kuvotti tätä paimentolaismiehen keksimää jumalaolentoa, joka oli niin typerä että kertoi pelkän kosketuksen levittävän tätä saastaisuutta.


      • ei.kiinnosta.kommentoida
        satujahve kirjoitti:

        3. Moos. 15:19-30 "Ja kun naisella on vuoto, niin että verta vuotaa hänen ruumiistansa, olkoon hän kuukautistilassaan seitsemän päivää, ja jokainen, joka häneen koskee, olkoon saastainen iltaan asti

        Takapajuinen paimentolaismies ei ymmärtänyt naisen fysiologiasta mitään ja pimpistä tuleva veri varmasti pelotti ja etoi tätä. Tämän vuoksi pimpistä valuva veri myös etoi ja kuvotti tätä paimentolaismiehen keksimää jumalaolentoa, joka oli niin typerä että kertoi pelkän kosketuksen levittävän tätä saastaisuutta.

        Tyhmä tyyppi pilkkaa sellaista jota ei tunne.


      • ja.muut.lasten.kirjat
        ei.kiinnosta.kommentoida kirjoitti:

        Tyhmä tyyppi pilkkaa sellaista jota ei tunne.

        Aku Ankka olisi sopivaa luettavaa pilkkaajalle, ei tule kuukautisiakaan joista täytyisi oman tyhmän pilkkaamisintonsa takia laittaa uudestaan ja uudestaan sama teksti tänne.


      • aina.samat.tekstit

        Minä en aloittaisi pilkkaamaan tuntematonta, enkä ainakaan Jumalaa, jos en tietäisi Hänestä oikeasti yhtään mitään. Ottaisit selvää ja jättäisit lauseidesi massapostittamisen tänne.


      • ja-katso-kokonaan
        aina.samat.tekstit kirjoitti:

        Minä en aloittaisi pilkkaamaan tuntematonta, enkä ainakaan Jumalaa, jos en tietäisi Hänestä oikeasti yhtään mitään. Ottaisit selvää ja jättäisit lauseidesi massapostittamisen tänne.

        Pilkkaajalle omaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=WR-f4eGuSr0


      • satujahve

        " jos en tietäisi Hänestä oikeasti yhtään mitään"

        5. Moos. 12:27 Kun toimitatte polttouhrin, uhratkaa sekä liha että veri Herran, Jumalanne, alttarilla.

        Minä tiedän että tarinoiden mukaan tämä jumalaolento mässäili verellä ja lihauhreilla, mainitsipa jopa uhrin tuoksun miellyttävän. Olisiko ikuinen ja äärettömän viisas jumalaolento näin narsistinen ja kammottava? Olisiko paimentolaismiehen keksimä jumalaolen? ...


    • Iha-naa

      Hebr.2:6-15 Vaan joku on jossakin paikassa todistanut, sanoen: "Mikä on ihminen, että sinä häntä muistat, tai ihmisen poika, että pidät hänestä huolen? Sinä teit hänet vähäksi aikaa enkeleitä halvemmaksi, kirkkaudella ja kunnialla sinä hänet seppelöitsit, ja sinä panit hänet hallitsemaan kättesi tekoja; asetit kaikki hänen jalkojensa alle." Sillä, asettaessaan kaikki hänen valtansa alle, hän ei jättänyt mitään hänen allensa alistamatta. Mutta nyt emme vielä näe kaikkea hänen valtansa alle asetetuksi.

      Mutta hänet, joka vähäksi aikaa oli tehty enkeleitä halvemmaksi, Jeesuksen, me näemme hänen kuolemansa kärsimyksen tähden kirkkaudella ja kunnialla seppelöidyksi, että hän Jumalan armosta olisi kaikkien edestä joutunut maistamaan kuolemaa.
      Sillä hänen, jonka tähden kaikki on ja jonka kautta kaikki on, sopi, saattaessaan paljon lapsia kirkkauteen, kärsimysten kautta tehdä heidän pelastuksensa päämies täydelliseksi.
      Sillä sekä hän, joka pyhittää, että ne, jotka pyhitetään, ovat kaikki alkuisin yhdestä. Sentähden hän ei häpeä kutsua heitä veljiksi, kun hän sanoo: "Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä"; ja taas: "Minä panen uskallukseni häneen"; ja taas: "Katso, minä ja lapset, jotka Jumala on minulle antanut!"

      Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on perkeleen, ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia.

      • satujahve

        5. Moos. 12:27 Kun toimitatte polttouhrin, uhratkaa sekä liha että veri Herran, Jumalanne, alttarilla.

        Vanhassa testamentissa mellastaa uhreilla ja verellä mässäilevä jumalaolento. Onkin hyvä pysähtyä hetkeksi ja miettiä olisiko ikuinen jumalaolento näin narsistinen, sadistinen ja kammottava... entäs olisiko paimentolaismiehen keksimä jumala?


      • Mahtavaa

      • satujahve

        5. Moos. 12:27 Kun toimitatte polttouhrin, uhratkaa sekä liha että veri Herran, Jumalanne, alttarilla.

        Eläinuhreja, verta, murhaamista, ryöstelyä ja raiskaamista. Olisiko ikuinen ja äärettömän viisas jumalaolento näin sadistinen, narsistinen, paha ja moraaliton? Entäs olisiko paimentolaismiehen keksimä jumalaolento? ... vastaus on selvä.


    • erttkkl

      Apostolien kokous, Apostolien teot, päätti vapauttaa pakanat ympärileikkauksesta. Kehoittivat vain välttämään haureutta , veren syömistä ja epäjumalille uhrattua. Lue paremmin Apostolien teoista.
      ’Jumala käskee kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan syntinsä anteeksi Jeesuksen nimessä! Vakuudeksi Jumala HERÄTTI Jeesuksen kuolleista!’ Lue paremmin Apostoli Paavalin saarna ateenalaisille.
      ’Joka uskoo Jeesukseen, pelastuu ja saa iankaikkisen elämän autuudessa!’
      Lue paremmin Raamatusta!

      • satujahve

        14 "Jos joku tahtoo uhrata Herralle polttouhrina linnun, hän tuokoon uhrilahjaksi metsäkyyhkyn tai muun kyyhkysen. 15 Pappi tuokoon linnun alttarin luo, repäisköön irti pään ja polttakoon sen alttarilla. Mutta veri on puserrettava alttarin kylkeen"

        Tarinan mukaan tämä ikuinen ja äärettömän viisas jumalaolento käski repiä lintu-uhreilta pään irti, pusertaa veret ympäri alttaria ja sen jälkeen polttaa lintu alttarillaan.

        Mitenköhän asian laita on.. käskisikö ikuinen ja äärettömän viisas jumalaolento repimään linnuilta päitä irti ja pusertamaan veret pitkin alttariaan? .. entäs käskisikö paimentolaismiehen keksimä jumalaolento?


      • wickerman

        Oletettavasti kaikkitietävä Jumala muuttui sen jälkeen, kun hylkäsi Jeesuksen ristillä.


    • järjetöntä

      Ja kun islam uskova haluaisi päästä paratiisin iloon, hänen kaapattava reittikone, tapettava koneen ohjaajat jalennettävä päin WTC torni taloja kuten Muhamed Atta teki.
      Mutta paratiisin ovet ei noin aukea sillä Jeesus sanoi murhamiehet eivät sinne pääse.

      • satujahve

        4. Moos. 31:17. Niin surmatkaa siis kaikki poikalapset ja surmatkaa myös jokainen vaimo, joka on yhtynyt mieheen. 18. Mutta jokainen tyttö, joka ei ole yhtynyt mieheen, jättäkää itsellenne henkiin.

        Raamatun tarinoissa tämä ihmisen keksimä jumalaolento kehottaa murhaamaan naisia, lapsia ja poikalapsia. Tyttö lapset saa ottaa vangiksi ja raiskata.

        Aika kuvottava paskaläjä tämä paimentolaismiehen keksimä jumalaolento vai kuinka?


      • Edom-Eesau

        Edomilainen Herodes määräsi Jeesuksen synnyttyä tappaakaikki alle kaksivuotiaat poikalapset:
        Matteuksen evankeliumi:
        2:1 Kun Jeesus oli syntynyt Juudean Beetlehemissä kuningas Herodeksen aikana, niin katso, tietäjiä tuli itäisiltä mailta Jerusalemiin,
        2:2 ja he sanoivat: "Missä on se äsken syntynyt juutalaisten kuningas? Sillä me näimme hänen tähtensä itäisillä mailla ja olemme tulleet häntä kumartamaan."
        2:3 Kun kuningas Herodes sen kuuli, hämmästyi hän ja koko Jerusalem hänen kanssaan.
        2:4 Ja hän kokosi kaikki kansan ylipapit ja kirjanoppineet ja kyseli heiltä, missä Kristus oli syntyvä.
        2:5 He sanoivat hänelle: "Juudean Beetlehemissä; sillä näin on kirjoitettu profeetan kautta:
        2:6 'Ja sinä Beetlehem, sinä Juudan seutu, et suinkaan ole vähäisin Juudan ruhtinasten joukossa, sillä sinusta on lähtevä hallitsija, joka kaitsee minun kansaani Israelia.'"
        2:7 Silloin Herodes kutsui salaa tietäjät tykönsä ja tutkiskeli heiltä tarkoin, mihin aikaan tähti oli ilmestynyt.
        2:8 Ja hän lähetti heidät Beetlehemiin sanoen: "Menkää ja tiedustelkaa tarkasti lasta; ja kun sen löydätte, niin ilmoittakaa minulle, että minäkin tulisin häntä kumartamaan."
        2:9 Kuultuaan kuninkaan sanat he lähtivät matkalle; ja katso, tähti, jonka he olivat itäisillä mailla nähneet, kulki heidän edellään, kunnes se tuli sen paikan päälle, jossa lapsi oli, ja pysähtyi siihen.
        2:10 Nähdessään tähden he ihastuivat ylen suuresti.
        2:11 Niin he menivät huoneeseen ja näkivät lapsen ynnä Marian, hänen äitinsä. Ja he lankesivat maahan ja kumarsivat häntä, avasivat aarteensa ja antoivat hänelle lahjoja: kultaa ja suitsuketta ja mirhaa.
        2:12 Ja Jumala kielsi heitä unessa Herodeksen tykö palaamasta, ja he menivät toista tietä takaisin omaan maahansa.
        2:13 Mutta kun he olivat menneet, niin katso, Herran enkeli ilmestyi Joosefille unessa ja sanoi: "Nouse, ota lapsi ja hänen äitinsä ja pakene Egyptiin, ja ole siellä siihen asti, kuin minä sinulle sanon; sillä Herodes on etsivä lasta surmatakseen hänet."
        2:14 Niin hän nousi, otti yöllä lapsen ja hänen äitinsä ja lähti Egyptiin.
        2:15 Ja hän oli siellä Herodeksen kuolemaan asti; että kävisi toteen, minkä Herra on puhunut profeetan kautta, joka sanoo: "Egyptistä minä kutsuin poikani."
        2:16 Silloin Herodes, nähtyään, että tietäjät olivat hänet pettäneet, vihastui kovin ja lähetti tappamaan kaikki poikalapset Beetlehemistä ja koko sen ympäristöstä, kaksivuotiaat ja nuoremmat, sen mukaan kuin hän oli aikaa tietäjiltä tarkoin tiedustellut.
        2:17 Silloin kävi toteen, mikä on puhuttu profeetta Jeremiaan kautta, joka sanoo:
        2:18 "Ääni kuuluu Raamasta, itku ja iso parku; Raakel itkee lapsiansa eikä lohdutuksesta huoli, kun heitä ei enää ole."
        2:19 Mutta kun Herodes oli kuollut, niin katso, Herran enkeli ilmestyi unessa Joosefille Egyptissä
        2:20 ja sanoi: "Nouse, ota lapsi ja hänen äitinsä ja mene Israelin maahan, sillä ne ovat kuolleet, jotka väijyivät lapsen henkeä."
        2:21 Niin hän nousi, otti lapsen ja hänen äitinsä ja meni Israelin maahan.
        2:22 Mutta kun hän kuuli, että Arkelaus hallitsi Juudeaa isänsä Herodeksen jälkeen, niin hän pelkäsi mennä sinne. Ja hän sai unessa Jumalalta käskyn ja lähti Galilean alueelle.
        2:23 Ja sinne tultuaan hän asettui asumaan kaupunkiin, jonka nimi on Nasaret; että kävisi toteen, mikä profeettain kautta on puhuttu: "Hän on kutsuttava Nasaretilaiseksi."


      • satujahve

        5. Moos. 25:11 "Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja alakynnessä olevan vaimo yrittää auttaa miestään tarttumalla tämän vastustajaa sukupuolielimistä, 12 naista ei saa sääliä, vaan hänen kätensä on lyötävä ranteesta poikki.

        Tämä vanhassa testamentissa mellastava jumalaolento käski pistämään paimentolaisnaiselta käden poikki pippeliin koskemisesta. Oliko ikuinen ja äärettömän viisas jumalaolento näin narsistinen, sadistinen ja kuvottava? Olisiko paimentolaismiehen keksimä jumalaolento? ... vastaus on selvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe