Eräs yhtälö mikä on noussut esille, nyt kun on ollut kevätkesän aikaan aika vilkasta tuo naisrintama, jo ihan kovan yrittämisenkin kautta, on jotain mikä sai palaset loksahtamaan palstan ätmienkin suhteen kohdalleen.
Palstan AT-miehet ovat liian fiksuja monille naisille.
Naisten iskeminen on kohtalaisen ekstroverttia, ja anti-intellektuallista puuhaa käytännön tasolla, mihin sisältyy paljon juttuja missä on suurempi merkitys tunteella kuin asialllisuudella, älyllä ja muulla sellaisella.
Jos nainen on miestä tyhmempi, ja mies puhuu fiksuja, on miehen otsassa kohta leima "tylsä".
Introvertit eivät jaksa small talkkia ja muuta sellaista, kun taas naisille pölpötteleminen on luonnollista, jopa keskenään. Tälläkin on oma paikkansa, etenkin jos puhut naisen kanssa - välillä toki puhutaan "syvällisiä" milloin voi päästä loistamaan tietämyksellään, mutta naiset ovat aika armottomia, jos mies on "hiljainen ja asiallinen poika", paitsi jos tämä sattuu olemaan rikas ja omaamaan statusta, tai naurettavan hyvän ulkonäön, jolloin rationalisointihamsteri tekee laskelmat, jolloin naisen voi havaita tekevän kommentteja kuten "rakastuin hänen tavallisuuteensa".
Etenkin palstan monia riviätmejä yhdistää se, että ne eivät pahemmin kirjoita pitkällisesti, mutta jos kirjoittavat niin se on aina asiaa, tai sitten nasevia onlinereita. (DarkFear:han on YTM joten näitä hänen piitkällisiä sotahuutojaan ja kunniankuullettamisia ei tähän voida ymmärrettävistä syistä laskea).
Itse olen vähintään 50% introvertti, mutta olen kääntänyt sellaiselle supliikkivaihteelle naisten seurassa, jossa olen myös antanut tulla mitä sylki suuhun tuo. Jossain tinderissä tai netissä juttu voi olla erilainen, siellä pääsee puhumaan enemmän asiaa, ja se menee vielä läpi, mutta livenä lörpötteleminen on yleisempää.
Asiaa ei myöskään auta se, että naiset sanovat: "haluan sellaisen fiksun, kiltin ja kunnollisen miehen jonka kanssa voi puhua syvällisiä". Sitten mr ATM on onnessaan "se puhui minusta", mutta kun tosipaikka tulee, tulee joku gorillan näköinen jännämies, joka ei osaa muodostaa kunnolla edes lausetta vaan läimäyttää naista avarilla naamaan, ja murisee "sinä.minä.pillu.kulli.meillä.teillä." Ja nainen uskoo tavanneensa kaikkien aikojen hienoimman, ja jännimmän miehen, jonka luonnollisesti tuon seurauksena päästää ähkimään päällensä.
Ätmien ongelma pariutumisessa
22
<50
Vastaukset
- nainennnnn
Naiselle on tärkeintä TUNNE minkä välität.
- Ex--PUA
Aika hyvä vastaus.
Tuntuu pitävän kyllä kutinsa myös, ja se oikeastaan unohtuikin tästä avauksestani.
Miehillä taas kyseessä on se sisältö ja asia mikä välitetään, mutta etenkin noissa muhinointijutuissa se jää vähemmälle. - IhmisetOnVainEläimiä
Juuri näin. Naisten iskemisessä sillä ei ole väliä mitä sanot. Vaan sillä miten sen sanot. Ei sanottu sisältö, vaan se tunne mikä siihen sisältöön liittyy.
Yleensä tuo ei edes riipu sanoista, vaan sanattomasta viestinnästä - eli olemuksesta.
Yksi tärkeä asia olemuksessa on itsevarmuus naisten seurassa. Ja sen saa yleensä aikaan joko kokemuksen, alkoholin käytön tai välipitämättömyyden kautta. Kaikki nuo jos onnistuu yhdistämään ja omaa riittävän hyvän ulkonäköön, ei miehellä ole ongelmaa pariutumisessa.
- mythbuster
Yhteenkuuluvuuden tunne on varmasti tärkeä, myös naisille. Kun mies on älyllisesti naisen ylä- tai alapuolella niin yhteenkuuluvuus kärsii. Liika fiksuus ei siis todellakaan auta asiassa ja vaikka usein tulee syytettyä itseään lähes kaikesta, niin voihan sekin joissain tapauksissa olla selittävä tekijä. Eihän naiset sitä tietenkään syyksi sano, koska ei ihminen tunnista itseään älykkäämpää ihmistä. Ihminen ymmärtää vain ne ajatukset joihin ymmärrys riittää.
- Ex_PUA
Tuo yhteenkuuluvuuden tunne varmaan on aikalailla se syy, miksi tuollainen toimii. Tai on toimimatta.
Todellakin, fiksut ja asialliset aiheet harvemmin liittyvät siihen tunnesykkyrämykkyräpuoleen mikä naisilla on se kaikista tärkein asia elämässään. Aivan kuten sanoit.
Se minunkin viime viikonloppuinen daami vielä alkuviikosta kertoi olevansa täysin fiiliksissään viikonloppuisesta, jolloin se vielä sängyssäkin sanoi miten hyvä olla sillä oli. Ja sen kanssa vaikka välillä puhuttiinkin syvällisempiä, oli kyllä aika paljon huoletonta jutustelua ja fyysistä kontaktia.
Eli ei todellakaan mikään intellektuellien viikonloppukokoontuminen. :D Pikemminkin sellainen, missä arki unohtui lähes kokonaan.
Huomasin kyllä, että se kovasti koitti pysyä perässä ja kysellä kun innostuin menemään intellektuellille alueelle, mutta kokemuksesta tiesin, että tuo oli lähinnä sellaista kiinnostuksne osoittamista minua, eikä puheenaihettan kohtaan joten osasin viedä sen pois "puudutusalueelta". - Rose23
Ex_PUA kirjoitti:
Tuo yhteenkuuluvuuden tunne varmaan on aikalailla se syy, miksi tuollainen toimii. Tai on toimimatta.
Todellakin, fiksut ja asialliset aiheet harvemmin liittyvät siihen tunnesykkyrämykkyräpuoleen mikä naisilla on se kaikista tärkein asia elämässään. Aivan kuten sanoit.
Se minunkin viime viikonloppuinen daami vielä alkuviikosta kertoi olevansa täysin fiiliksissään viikonloppuisesta, jolloin se vielä sängyssäkin sanoi miten hyvä olla sillä oli. Ja sen kanssa vaikka välillä puhuttiinkin syvällisempiä, oli kyllä aika paljon huoletonta jutustelua ja fyysistä kontaktia.
Eli ei todellakaan mikään intellektuellien viikonloppukokoontuminen. :D Pikemminkin sellainen, missä arki unohtui lähes kokonaan.
Huomasin kyllä, että se kovasti koitti pysyä perässä ja kysellä kun innostuin menemään intellektuellille alueelle, mutta kokemuksesta tiesin, että tuo oli lähinnä sellaista kiinnostuksne osoittamista minua, eikä puheenaihettan kohtaan joten osasin viedä sen pois "puudutusalueelta".Yhteenkuuluvuuden tunne voi syntyä myös syvällisellä keskustelulla, mutta se vaatii, että molemmat osapuolet ovat näitä ajattelevia, intellektuelleja luonteita.
- Ex_PUA
Rose23 kirjoitti:
Yhteenkuuluvuuden tunne voi syntyä myös syvällisellä keskustelulla, mutta se vaatii, että molemmat osapuolet ovat näitä ajattelevia, intellektuelleja luonteita.
Totta. Näin kuitenkin harvemmin on.
Palstan ätmit esim. ovat mielestäni aika fiksunoloista porukkaa, jolla se ei ole ainakaan järjestä kiinni.
Eräs toinen missä tämä epäsuhtaisuus näkyy, on jo ekstrovertin ja introvertin suhteessa.
Tiedän kaksi naista, joista toinen on ekstro ja toinen intro. Niihin ei todellakaan toimi samat lähestymistavat, vaan ekstron kanssa juuri hölistään, ihan mistä vain ja tulee tunne että kaikesta voi puhua, kun taas intron kanssa pitää ottaa rauhallinen ja verkkainen, usein asiallinen keskustelu jostain häntä kiinnostavasta, jolloin hän alkaa avautua.
PUA-koulutuksessa ja manipulaatiossa esim. jokaista naista opetettiin lähestymään ja puhuttelemaan ekstroverttityyliin tähdäten, mikä ei ole tarpeen jos osaat olla puhelias, ja mikä on jopa haitallista jos kyseessä on herkempi ja hiljaisempi introverttityttö, jonka melko moni mies haluaa muutenkin.
- lässytystä
Pulla taas nuoleskelemassa ätmien perseitä. Turha vaiva, ei ole ätmipuoluetta, jonka puheenjohtajan paikkaa voisi kärkkyä.
- kiristääkö-jo
Älä nyt, mikäli pulla pitää vain tämän linjan ja tason, on pulla siedettävä. Sitten kun pulla lähtee taas leijumaan ja elämään niin kyllä me "kaamean vanhat haahka kurpat" hyökätään "nuttura" kireellä verenpainetautia sairastaen.
- Ex_PUA
Niin, on meitä jotka koittaa auttaa heitä joita syrjitään ja joilla on vaikeaa, ja sitten on myös vanhoja huoria jotka purkavat kurpparaivoaan muihin vähäosaisiin, vain koska itse eivät ole kelvanneet ytmien panorinkiin, tai edes ätmeille.
En olisi jälkimmäinen mistään hinnasta. - Ex_PUA
kiristääkö-jo kirjoitti:
Älä nyt, mikäli pulla pitää vain tämän linjan ja tason, on pulla siedettävä. Sitten kun pulla lähtee taas leijumaan ja elämään niin kyllä me "kaamean vanhat haahka kurpat" hyökätään "nuttura" kireellä verenpainetautia sairastaen.
No tässä on vain opetus, tai sen kertaus:
- Kurpat eivät auta toisia, tai palstaa tuomalla siihen mitään hyödyllistä sisältöä
- Ne eivät uskalla käyttää yhtä nimimerkkiä, joten he ovat paskahousutätejä jotka ampuvat puskista
- Ne ovat niitä jotka syyllistyvät shaming languageen ja henkilöhyökkäyksiin, ei väliä onko toisen aloitus heitä koskeva vaiko täysin heihin liittymätön.
Olen voittoisa jälleen, kun vastapuoli näyttää "tasonsa".
He kyllä syyllistävät ätmejä siitä, että heitä naiset syrjii, mutta eivät edes salli heidän auttamistaan.
Mitä se kertoo kurpista?
- ghfjghfjfh
Olen huomannut.
Monien ytmien jutuissa ei ole mitään järkeä. Pääasia on että he käyttäytyvät rennosti, vaikuttavat jännittäviltä ja mölisevät asiansa matalalla äänellä.
Pitäisi varmaankin puhua mitä sylki suuhun tuo, ja opetella uskomaan että se random mölinä mitä suusta tulee on puhdasta kultaa.- Ex_PUA
Jep, tuota olen minäkin päässyt ajoittain todistamaan.
Joskus vuosien varrella, mutta myös omakohtaisesti kokeillen.
Eräässä baarissa oli pari entuudestaan tuttua naista.
Ja niiden kohdalla tein kokeen, että vain ensin hölisin molemmillle, ja se toimi niinkin hyvin että siinä toinen alkoi heistä kosketella minua, ja molempien kanssa tuli syleiltyä.
Mutta sitten kun tapasin toista uudelleen, aloin puhua sille paljon arkisemmin ja arkisista asioista. Tunnelma oli ihan eri, ja meni koko ajan viileämpään suuntaan.
Joten random mölinä on naisille kostuttavampi ominaisuus miehessä, kuin intellektuallisuus. Joten miesten ei tule syyttää itseään moisesta, vaan naisia jotka arvottavat tuollaisen korkeammalle. - Hghghgh
"Pitäisi varmaankin puhua mitä sylki suuhun tuo"
Niin...mitäpä jos alkaisit rennoksi ja itsevarmaksi niin tuokaan ei tuottaisi ongelmia.
- OngelmaYlipäänsä
Kun olen tällainen lähes 100% introvertti, olen huomannut myös miesporukoissa tällaista päälle puhumista, ettei ketään oikeastaan edes kiinnosta mitä sanon, silloin kun minulla on asiaa.
Lukuisia kertoja on käynyt niin, että kun seuraan kolmantena pyöränä vaikkapa kahden työkaverin keskustelua ja sitten sopivassa tauossa, alankin kertomaan omaa kokemustani asiasta, niin toinen osapuoli vaistomaisesti alkaa puhumaan päälle. Tällöin jatkan omaa kertomustani kieltäytyen vaikenemasta, ja saattaa mennä 5 sekuntia ennenkuin toinen ymmärtää puhuvansa minun päälle ja suostuu kuuntelemaan sanottavani.
Oma teoriani on, ettei kaikki ihmiset ole kovinkaan tietoisia olemassaolostaan. Tällaiset ihmiset antavat apinavaistojensa ohjata, kuka saa puhua ja kuka ei. Jos henkilö joka puhuu ei ole apinahierarkiassa riittävän korkealla, hänet vaimennetaan puhumalla röyhkeästi hänen päälleen. Apinamaiset naiset sitten kiinnotuvat näistä apinamaisista miehistä, mutta yhtälailla näitä ei-tietoisia apinaihmisiä löytyy sekä miehistä ja naisista. Riittää kun 100% introvertti yrittää avata suunsa miesporukassa, sen kyllä huomaa etteivät kaikki tiedosta olemassaoloaan vaan toimivat vaistojensa varassa.
Pairutuminen ei vain ole kovin tietoista puuhaa, koska eläimetkin siihen kykenevät. Päinvastoin mitä eläimellisempi olet ja mitä vähemmän tietoisuuden taakkaa sinulla on kannettavana, sitä varmemmin löydät itsellesi myös kumppanin.- HarmaaTapetti
Tuo pätee myös naisporukoissa. Eli sen hiljaisen päälle puhutaan. Usein vaikka keskustelijoita olisi vain kaksi niin jos toinen on introvertti, ei se toinen jaksa kuunnella mitä on sanottavana vaikka olisi itse kysynyt mielipidettä. Alkaa vain puhua päälle. Itse olen ratkaissut ongelman sillä, että olen hiljaa, ei mun olemassaoloa kuitenkaan kukaan huomaa.
Se mikä on hassua on, että miehet ne hiljaisetkin näkee vain äänekkäät naiset. Luulevat sitten että kaikki naiset on jotain äänekkäitä bimboja... Ihmiset on vaan eläimiä ja kuten eläimilläkin soidinmenoissa, ne koreimmat ja äänekkäimmät herättää kaikkien huomion. Jos on piipittävä ääni ja rispaantuneet sulat, ei kukaan huomaa. - Ex_PUA
"Kun olen tällainen lähes 100% introvertti, olen huomannut myös miesporukoissa tällaista päälle puhumista, ettei ketään oikeastaan edes kiinnosta mitä sanon, silloin kun minulla on asiaa."
Olitko siis mies vaiko nainen?
"Lukuisia kertoja on käynyt niin, että kun seuraan kolmantena pyöränä vaikkapa kahden työkaverin keskustelua ja sitten sopivassa tauossa, alankin kertomaan omaa kokemustani asiasta, niin toinen osapuoli vaistomaisesti alkaa puhumaan päälle. Tällöin jatkan omaa kertomustani kieltäytyen vaikenemasta, ja saattaa mennä 5 sekuntia ennenkuin toinen ymmärtää puhuvansa minun päälle ja suostuu kuuntelemaan sanottavani."
Tuo on hyvä liike.
Tuo tapahtuu kahdesta syystä tai voi tapahtua kahdesta syystä:
1. Ekstrovertit toimivat estottomasti ja heti jos heille tulee ajatus, he sylkäisevät sen ulos vaistomaisesti. Tätä sylki suuhun tuo-puolta itse lisäsin naisen seurassa. En tosin puhunut päälle, sillä naiset pitävät enemmän miehestä joka saa heidät tuntemaan itsensä kuulluiksi. Ja onhan se nyt ruma tapa, johon olen kyllä syyllistynyt lähinnä eksteroverttipuoleni suhteen.
2. PUA-pellet puhuvat tarkoituksella toisen päälle, sillä heistä se on "alfaa" olla sosiaalisia taitoja omaamaton moukka, joka ei tiedä miten käyttäydytään ja otetaan toiset huomioon. Tämä tosin harvaan naiseen uppoaa, jo kohdan yksi syystä. Etenkin näissä tilanteissa et saa antaa suunvuoroa heille.
"Pairutuminen ei vain ole kovin tietoista puuhaa, koska eläimetkin siihen kykenevät. Päinvastoin mitä eläimellisempi olet ja mitä vähemmän tietoisuuden taakkaa sinulla on kannettavana, sitä varmemmin löydät itsellesi myös kumppanin."
Hyvin sanottu.
Taas tuosta PUA-näkökulmasta, missä ollaann jatkuvasti laskemoivia ja päässään, ei tuota pääse tapahtumaan.
he voivat puhua jostain "luonnollisesta pelistä", mutta se on oksymoroni.
Itse olen toiminut PUA-uran jälkeen enemmän luontaiselta pohjalta, sillä silloin "asiat vain tapahtuvat".
Esim. nämä jännämiehet ja muut ei-niin-fiksut naistenmiehet toimivat noin myös, ja tästä syystä eivät hekään osaa neuvoa muita miehiä miten niitä naisia saa.
Introverttipuoli valitettavasti on tuossa toiminnassa heikoilla, mutta oikeassa seurassa saa kyllä aikaan paljon syvemmän suhteen kuin pinnallisessa ekstroverttipölinässä.
- hukkaanmeneetäällätoki
Niin, puheen sisältöä tärkeämpää on non-verbaalinen viestintä ja se, mitä olemuksellasi ja habituksellasi viestität. Introverttius ei todellakaan tee miehestä epäkiinnostavaa, jos olemus viestii itsevarmaa, älykästä "oman tiensä kulkija"- miestä. Ja sosiaalisesta älykkyydestä kertoo se, että on hieman tarkkailijan roolissa eikä mikään äänekäs ekstrovertti joka puhuu ennenkuin ajattelee.
- Ex_PUA
Parhaimmissa tapauksissa noin voi käydä, mutta se on jo naisestakin kiinni.
Introverttius voi tehdä miehestä toki "salaperäisen", mutta usein tähän vaaditaan hyvää ulkonäköä, ja statusta.
Eräs insinöörikaverini sai aikaan lyhytaikaisen suhteen erääseen naispuoliseen kaveriini, juuri siten että osasi olla hiljaa, mutta kun naiselle paljastui tuo bluffi, sai taas kaveri kyytiä ja nainen piti sitä jotenkin "tyhmänä".Se jopa kummasteli että miten se oikein oli saanut paperit koulusta.
Arvatenkin tämä samainen naiskaveri muutti myöhemmin Espanjaan ja tapasi siellä tulevan miehensä, joka sitten oli ihan erilainen.
Joten naisen kyllä pitää mielellään olla itsekin fiksu ja kunnon nainen, että hänellä olisi suhteellisuudentajua ja ihmistuntemusta. Mitä joukkosieluisempi ja eläimellisempi nainen, sen vähemmän se tuollaista tajuaa.
Monesti naisen rationalistoinhamsteri voi pitää jotain möykkääjää "pohjimmiltaan hirmu fiksuna, sitä pitää vaan ymmärtää" koska tämä kostuttaa naisen ja siteeraa jotain Cheekin laulunsanoja tekstarissa. - Rose23
Ex_PUA kirjoitti:
Parhaimmissa tapauksissa noin voi käydä, mutta se on jo naisestakin kiinni.
Introverttius voi tehdä miehestä toki "salaperäisen", mutta usein tähän vaaditaan hyvää ulkonäköä, ja statusta.
Eräs insinöörikaverini sai aikaan lyhytaikaisen suhteen erääseen naispuoliseen kaveriini, juuri siten että osasi olla hiljaa, mutta kun naiselle paljastui tuo bluffi, sai taas kaveri kyytiä ja nainen piti sitä jotenkin "tyhmänä".Se jopa kummasteli että miten se oikein oli saanut paperit koulusta.
Arvatenkin tämä samainen naiskaveri muutti myöhemmin Espanjaan ja tapasi siellä tulevan miehensä, joka sitten oli ihan erilainen.
Joten naisen kyllä pitää mielellään olla itsekin fiksu ja kunnon nainen, että hänellä olisi suhteellisuudentajua ja ihmistuntemusta. Mitä joukkosieluisempi ja eläimellisempi nainen, sen vähemmän se tuollaista tajuaa.
Monesti naisen rationalistoinhamsteri voi pitää jotain möykkääjää "pohjimmiltaan hirmu fiksuna, sitä pitää vaan ymmärtää" koska tämä kostuttaa naisen ja siteeraa jotain Cheekin laulunsanoja tekstarissa.Ihan näin mielenkiinnosta kysyn: Mikä on rationalisoinhamsteri? Mitä sillä tarkoitetaan? En ole kuullut käsitettä ennen.
- Ex_PUA
Rose23 kirjoitti:
Ihan näin mielenkiinnosta kysyn: Mikä on rationalisoinhamsteri? Mitä sillä tarkoitetaan? En ole kuullut käsitettä ennen.
Yksinkertainen esimerkki:
Nainen on laihiksella, pitäisi jättää suklaat ja muut pois.
Suklaata tekee mieli.
RATIONALISOINTIHAMSTERI HÄTIIN: "kaakao ja sokeri ovat peräisin kasvimaailmasta, joten teknisesti et syö karkkia, syöt salaattia."
Nainen hakkaa suklaata rasiatolkulla naamaansa, ja kun häneltä kysytään miten dieetti on pitänyt, hän sanoo että todella hyvin, sillä on onnistunut vaihtamaan kaiken maailman karkit salaattiin.
- Riiiausta
Ei riiaamisvaiheessa ole älystä mitään hyötyä, ennemmin haittaa. Se on oma pelinsä missä nainen pitää sda tiputettua muurin yli niin alkaa ihan eri elämä missä vditaan juuri nämä ominaisuudet:
"haluan sellaisen fiksun, kiltin ja kunnollisen miehen jonka kanssa voi puhua syvällisiä".
Eli EI kannt ensikohtaamisella alkaa esitellä älyään, kiltteyttään tai kunnollisuuttaan, ei missään nimessä! Alussa pitää olla hassuntyhmä, kovis ja villi...se on se hurmaamisvaihe minkä ilmeisesti ätmit jättävät kokonaan väliin ja ihmettelevät kun ei kunnollinen fiksu mies sellisenaan kelpaa. Kelpaa jos osaa voittaa naisen aluksi puolelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693