5. Moos. 12:27 Kun toimitatte polttouhrin, uhratkaa sekä liha että veri Herran, Jumalanne, alttarilla.
Kyllä minä ymmärrän että hihulia ketuttaa kun tämä uhreilla ja verellä mässäily tuodaan esiin. Hihhulikin kun itse tajuaa että näin barbaarisen ja narsistisen jumalan keksi paimentolaismies itse :)
Keksitty jumala
13
<50
Vastaukset
- Muamedin-keksimä
WTC tornien tuho http://patmos.studio24.fi/media/islamin_jihad_totuuden_peilissa_1_2/1553
- oma-on-tyhmyytes
Sitten kun lopulta ymmärrät että oletkin pilkannut oikeaa Jumalaa, voit syyttää vain omaa tyhmyyttäsi.
- relatkaa-pellet
On naurettavaa, että se "totuus" paljastuisi ihmiskunnan enemmistölle vasta kun sitä "oikeaa" ratkaisua ei enää voisi tehdä.
Idioottien touhua. - fda
Mikä jumala on kyseessä, niitähän on miljoonia? Kannattaisiko uskoa kaikkiin ettei tule sitä oikeaa pilkanneeksi.
- saat.miettiä.itse.kuka
fda kirjoitti:
Mikä jumala on kyseessä, niitähän on miljoonia? Kannattaisiko uskoa kaikkiin ettei tule sitä oikeaa pilkanneeksi.
Se ihmisten Jumala, ainoa joka rakastaa ihmistä, ja johon olen uskonut jo yli 12 vuotta!
- satujahve
5. Moos. 25:11 "Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja alakynnessä olevan vaimo yrittää auttaa miestään tarttumalla tämän vastustajaa sukupuolielimistä, 12 naista ei saa sääliä, vaan hänen kätensä on lyötävä ranteesta poikki.
Rakastaa? Et ilmeisesti puhu tästä vanhassa testamentissa mellastavasta jumalaolennosta, jokakäski pistämään paimentolaisnaiselta käden poikki pippeliin koskemisesta? Olisiko ikuinen ja äärettömän viisas jumalaolento näin narsistinen, sadistinen ja kuvottava? Olisiko paimentolaismiehen keksimä jumalaolento? ... vastaus on selvä. - Epäitsekäs
saat.miettiä.itse.kuka kirjoitti:
Se ihmisten Jumala, ainoa joka rakastaa ihmistä, ja johon olen uskonut jo yli 12 vuotta!
Oletko kokenut jonkun skitsofrenian tai muun mielenterveyteen liittyvän sairauden, kun olet mennyt uskoon ???
Ihminen ei tiedä MITÄÄN maailmankaikkeuden synnystä.
Mutta on erittäin itsekäs, kun kuvittelee olevansa paras luomus koko maailmankaikkeudessa. - ei.mennyt.siten
Epäitsekäs kirjoitti:
Oletko kokenut jonkun skitsofrenian tai muun mielenterveyteen liittyvän sairauden, kun olet mennyt uskoon ???
Ihminen ei tiedä MITÄÄN maailmankaikkeuden synnystä.
Mutta on erittäin itsekäs, kun kuvittelee olevansa paras luomus koko maailmankaikkeudessa.En minä ole mennyt uskoon, vaan se usko tuli minulle lahjana Jumalalta josta ei sinun kanssasi kyllä ole yhtään mitään syytä keskustella, syyn löydät kun luet omia ilkeitä juttujasi.
- fda
saat.miettiä.itse.kuka kirjoitti:
Hyvä että olet keksinyt omasi. Näitähän on jo miljoonia.
- pilkkaat-pirua
Mietin vaan että jos kerran pilkkaat pääpirua, niin anna satunnaisten ikivanhojen Raamatunsanojen olla, ja mene toki keskustelemaan paholaisten palvojien paikkaan!
- satujahve
Se paholainenkin on mielikuvituksen tuotetta, kuten ne kaikki ihmisen keksimät 500 000 jumalaakin.
11 "Mitään Herralle tuotavaa ruokauhria ei saa valmistaa hapantaikinasta. Mitään, missä on käytetty hapatetta tai hunajaa, ei saa polttaa tuliuhrina Herralle"
Millainen jumalaolento ei siedä hapantaikinasta valmistettua uhria? Siis, oikeasti? Tämä jumalaolento kirjoitutti pyhään opukseensa miten hän inhosi hapantaikinaa?
Olisiko ikuinen ja äärettömän viisas jumalaolento niin typerä että ei sietäisi hapantaikinaa? Olisiko paimentolaismiehen keksimä jumalaolento näin typerä?
Vastaus on selvä, lamppu syttyy ja kilinä käy :)
- ollakkovaikoeikömitä
Jos Jumala on olemassa, on Hän poissaolollaan itse kylvänyt epäilyksen siemenen. Jos Jumala haluasi meidän uskovan Häneen, miksi Hän on luonut maailman ja ihmisen sellaiseksi, että me kuljemme koko ajan kiihtyvällä vauhdilla uskosta poispäin? Ja miksi kaikki uskonnot on silkkoa ihmisen omia kehitelmiä? Esim. kristinusko ei tullut "ylhäältä" vaan se oli juutalaislahkon oma ajatus luoda uusi uskonto. Ja jos kristinusko on muka uniikki, Jumalan sanaa, niin miksi kristinusko on kehitetty mm. pakanallisista, sumerilaisista ja juutalaisista uskomuksista? Raamatun tapahtumat oli jo raamatun kirjoittajille ei-todistettavaa mytologiaa, niin miksi raamatusta sanotaan, että se on totuus? Jos Jumala on niin hyvä kuin väitetään, miksi Hän kiduttaa meitä karmeilla taudeilla, pedofiileillä, mielisairauksilla, järkyttävillä tavoilla kuolla, perheiden hajoittamisilla, rakkaiden menettämisellä, rahalla, rikkauksilla ja köyhyydellä, rikollisuudella jne jne jne? Tiedän, että uskovaiset vastaa tähän "Jumala koettelee meidän uskoamme". Jumala on julma olento.
- erttkkl
Baalin profeetatkin epäilivät Elian aikaan omaa jumalaa aremmaksi!Mutta koetuksessa ei tuo pakanajumala vastannut rukouksiin, jutta Eloan rukuksiin Israelin Jumala, Taivaan ja maan Luoja, vastasi! Niin ratkesi tuo asia! Eli Israelin Jumala on oikea Jumala, kansa huusi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434889- 662829
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2851844Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611756Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151679Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531246Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951219- 701162
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127