Kristinusko ja Kamelit yms.

JeesuksenOma

Miksi useat eri Kristilliset nimimerkit suoltavat outoja fantasoitaan tänne.
- Ymmärrän kyllä, että Raamattu on paimentolaiskansojen

Tiedän kyllä, että sisäsiittoiset Lestat eli Hellarit vinkuvat kuten seurakunnan
seksilelujen pitääkin, mutta tämä Lessukka suuttui jo näistä viittauksista neljä vuotta
sitten, siis miten huonoa on Kyrpä-Jooseppi-Jeesuksen ikeen alla eläminen?

Kakki on saanut alkunsa Jumalasta Jeesuksesta, joka loi kaiken omaksi kuvakseen.
12 eri Kristityn nimierkin mielestä - Jeesus on valtava Kamelinpersenaama. Sellainen
karvainen, jossa roikkuu paskakokkareita kärpäsineen.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fda

Tulee mieleen olisiko tämä heppu tai sukulaissielu:

http://nyt.fi/a1305964747719

Tuntuu ylireagoivan ja näkevän vihapostia kaikkialla, sitten suoltaa omia aivopierujaan nettiin rankalla tahdilla. Täällähän oli se yksi, joka fanitti tuota vastarintaliikettä, magneettimediaa, salaliittoteorioita sun muita. Ettei olisi sillon aggressiivinen kun on ottanut?

• Jeesuskirnuvoitaa

tämä tyyppi suuttuu Jumalansa, Hellari-Lestojen tai suviseuroilla
        nussinnan arvostelusta?
        hoh, miten hubaa on kun trollihihu itse, menettää sen viimeisenkin ruuvinsa

• uskonratkaisu111111111

ostetaan_ikuinen_elämä

Olen yrittänyt pohtia miten voisin saada ikuisen elämän jos kaikki ne profeetat ovat olleet väärässä jotka ovat puhuneet siitä että Jumala olisi lähettänyt heidät.

Löytyykö tältä palstalta profeettoja jotka tarjoavat ikuisen elämän?

Kovasti olen yrittänyt hakua käyttää josko sitä kautta löytyisi jonkinlaisia profeetallisia ilmoituksia miten tämä ikuinen elämä löytyisi.

Jos teillä on jotain neuvoja niin otan vastaan.

Tällaisia profeetallisia avaksia etsin pikaiseen tiedonjanooni: kiitos JeesuksenOma

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      71
      2157
    2. Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet

PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollis­järjestön jäsenyys ja raiskaus­tuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise
      Maailman menoa
      115
      1540
    3. Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?

Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin
      Maailman menoa
      77
      1257
    4. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      87
      1226
    5. Se oli siinä Ähtärin sairaala

Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019
      Ähtäri
      42
      1215
    6. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      48
      1182
    7. RYÖSTÖ KESKELLÄ PÄIVÄÄ

Oliko ryöstäjä paikallisia vai muualta tulleita ?
      Pyhäjärvi
      65
      1113
    8. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      280
      1031
    9. Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan

"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne
      Taivalkoski
      57
      979
    10. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      68
      968
    Aihe