Märkä kausi melkein teki tepposet

Ex__PUA

En ala nyt kertoa viime viikon menestyksekkäistä tunnin treffeistä, joiden jälkeen treffien nainen itse otti minuun yhteyttä - en valmistautunut niihin juuri lainkaan, vaan annoin märkien kausien ja kokemuksen hoitaa ne.

Enkä kerro minun parikymppisestä lähes-virallisesta-tyttöystävästäni.

Nämä ovat edellisen viikon saldot edellisten päälle.

Mutta tuon taas erään märän kauden esimerkin esiin.

Ensinäkin pitää sanoa, että minusta on tuntunut, että se on flatlinettamassa, en ole täysin varma, mutta siltä hieman tuntuu.

Samoin, tänään piti pitää viihteeltä taukoa, mutta kuinkas ollakkaan, pari olutta päivällä ja vanhan hyvän ystävän kutsu illalla saivat ihmeitä aikaan.

Tosin, en ollut kovinkaan kännissä, ja minulla oli pää kipeä koko illan. Joten olisi tulossa aika leuto ilta.

Noh, kaverini joka oli paikan päällä oli vetänyt oikein pidemmän kaavan mukaan, ja oli suorastaan riemastuttavassa kunnossa!

Se oli puketunut jostain ihmeen syystä 6 luokkalaiseksi räppäriksi yms. :D

Se oli ympäripäissään, ja supersosiaalinen. Tosin sen iskemistyyliin kuului loukata about jokaista naista jolle se puhui.

Joten, hänhän sitten meni pöydästä pöytään, iski jokaista naista, tai ainakin puhui heille törkeyksiä. Naiset todellakin kiinnittävät häneen huomion, ei tosin oikein kukaan positiivista sellaista, mutta huomion kuitenkin. :D

Itse katsoin hänen peräänsä ja repeilin kun katselin naisten reaktioita.

Noh, märät kaudet olivat mukana siitä huolimatta, vaikka luulin että tästä tulee eka kuiva ilta.

Ensimmäinen näytös.

Alussa hyppäsi kaulaani eräs jo puoliksi tuttu nainen, ja hänen kirjaimellinen kilpasiskonsa ei ollut tunnistaakseen minua.

Mutta varsinainen illan kohta oli siinä, kun minut pysäytti eräs nainen. Pitkähkö, näyttävät muodokkaat pakarat ja rinnat, hiukset kiinni ja suuret silmät. Korkokengät, jotta nämä pakarat olisivat pystyssä.

Tämä nainen kietoi kätensä minun ympärilleni, ja alkoi puhumaan minulle.

Nainen samalla hyväili minua, piti kättään alaselkäni takana ja toisella hyväili kaulaani, kasvojani, silitteli hiuksiani. Suukottelimme hieman. Ihmettelin että miksi hän sitten lopetti sen ja käänsi kasvonsa kun olin suukottelemassa häntä. Se selviäisi myöhemmin.

Jatkoimme jutustelua ja muhinointia. Nainen hieman testaili minua, hoitelin ne vanhalla tottumuksella. Juttu ns. luisti.

Sitten selvisi että kyseinen nainen on naimisissa.

Sovimme että jätämme jutun siihen.

Seuraa vaihe, joka muistutti edellistä.

Tapaamme taas ihmisiä, ja paria naista, joiden kanssa on pientä syleilyä.

Mielenkiintoisena, ja hieman hämmentävänä pointtina on, kun menen erään pöydän ohitse jossa on naisia, heistä eräs sanoo: "Että minä sitten VIHAAN tuota jätkää!!" - Minulla ei ollut hajuakaan, että miksi hän sanoi niin. Joko hän erehtyi henkilöstä tai sitten ei todellakaan erehtynyt. Voitteko kuvitella, että naiset muuallakin kuin palstalla sanoo minusta noin? :D

Seuraa toinen näytös nuoren rouvan kanssa.

Tapaamme sattumalta taas, ja jäämme juttelemaan.

Tällä kertaa jutustelemme edelleenkin, mutta seksuaalinen jännite on vielä pahempi kuin edellisellä kerralla.

Vaikka en harrasta varattuja, niin tämä kieltämättä jotenkin vain sai minut mukaansa.

Heitin hänelle läppää.

Nuori rouva sanoo: "Jos en olisi naisimissa, niin tuo sinun ilmeinen paskapuheesi ehkä uppoaisikin minuun, ja olisin sinun."

Jatkan samoilla linjoilla.

Nuori rouva sanoo nyt: "Onneksi me emme ole menossa samalla kyydillä, samaan suuntaan, sillä totta puhuen tekisin sinun kanssani aviorikoksen tänään."

Samalla hän tuijottaa minua silmiin, hän kostuttaa huuliaan, ja olemme tilanteessa jossa hän meinaisi ryhtyä suutelemaan minua. (Naisella on kaksi isoa, kultaista sormusta vasemmassa nimettömässään - tunsin myötätuntoa aisuria kohtaan, joka oli ne ostanut).

Onneksi känninen kaverini tuli keskeyttelemään.

Lopulta sovimme, että emme lähde sille tielle, vaikka huhhuh miten lähellä se oli.

Tätä kirjoittaessa totta puhuen panettaa ja pahasti, ja tuo tuhma nuori rouva pyörii mielessäni. Mutta olen tyytyväinen etten langennut pois periaatteistani.

Noh, ulkona sitten otin yhteystiedot eräältä naiselta, jota känninen kaverini oli yrittänyt iskeä. Yritin muistaa ne ulkoa, mutta unohdin ne, joten se taisi mennä siinä.

Mutta vielä ennen kun kyytini tuli, sain yhteystiedot eräältä bi-seksuaalilta nuorelta naiselt jota jututin.

Vielä on näemmä ruuti märkää.

60

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-i-e-s

      Onhan sinulla pelastusliivi mukana? Tuota ei enää voi märäksi kaudeksi kutsua. Kyllä se enemmänkin vaikuttaa, että valtameri kuohuaa ja aallot paiskautuvat yhteen. Ilman kunnollista pelastusvenettä saattaa tulla kova karille karahtaminen, sillä lepuuttajan osuessa pahasti lähes virallisen tyttöystävän veneeseen on käsilaukkua otsalohkoon ja hyvästit, johon useimmiten märät kaudet loppuvat. Voidaan toki verrata metsäpalovaroituksella, kun liikaa sytyttelee nuotioita eikä ole skarppina ja valvo, koko metsähän siinä palaa.

      Ravintolassa se usein on tuota, että jos on vientiä, niin siinä käy melkein kaikki ja jos ei ole vientiä, niin kukaan ei käy. Eniten kyllä kiinnostaa tuo henkilö "vittu että vihaan tuota jätkää" Olitko se sinä, kaverisi vai joku muu? Kaverisi nyt kumminkin kävi tekemässä, mitä kävi tekemässä, mutta tietenkin on mahdollista, että kyseinen nainen huomasi sinut pidemmältä ja sitten näki toimintamallisi ravintolassa jolloin tipahdit pois hänen jalkovälilämmittimenä, tai paremminkin parisuhdemateriaalista. Naisilla hyvin usein 1 2 = 5, mitä tulee tekoihin ja seurauksiin ravintolan sisäpuolella, joitakin se valitettavasti vetää puoleensa kilpailemaan, mutta heitäkin löytyy, kenelle "Auervaaramainen" toiminto on punainen vaate ja näin veikkaan tässä tapauksessa. (Mahdollista on, että joku henkilön kavereista olisi ollut kiinnostunut, jolloin ns. "johtajanaaras" lopettaa kaverin kiinnostuksen sanomalla jotain negatiivista, jolloin "lauma seuraa johtajaansa".

      Nuori rouva on mennyt valitettavan nopeasti naimisiin, se ei tehnyt sitä sinun kanssasi, niin hän kyllä tekee sen jonkun toisen kanssa valitettavasti, eli ei ole luotettavaa avioliittomateriaalia. (Olisit ottanut askeleen eteenpäin, kaivanut miehen puhelinnumeron ja paljastanut vaimon todelliset karvat. Kerran pettäjä, on aina pettäjä. Tiikeri ei vain pääse raidoistaan, vaikka kuinka yrittäisi. Olisi ollut avioliitolle ihan oikein, ennen kuin on valtavat asuntolainat ja lapset)

      • Ex__PUA

        Hyvä ja hyvin asetetu palaute, kiitos. :)

        "Onhan sinulla pelastusliivi mukana? Tuota ei enää voi märäksi kaudeksi kutsua. Kyllä se enemmänkin vaikuttaa, että valtameri kuohuaa ja aallot paiskautuvat yhteen. Ilman kunnollista pelastusvenettä saattaa tulla kova karille karahtaminen, sillä lepuuttajan osuessa pahasti lähes virallisen tyttöystävän veneeseen on käsilaukkua otsalohkoon ja hyvästit, johon useimmiten märät kaudet loppuvat. Voidaan toki verrata metsäpalovaroituksella, kun liikaa sytyttelee nuotioita eikä ole skarppina ja valvo, koko metsähän siinä palaa."

        :D Hymähdin tätä, koska se kuvaili niin helkkarin hyvin fiiliksiä.

        Taso alkaa nyt olla YKTM. Suhde roikkuu ilmassa, jos vaan haluaisi nyt sitoutua. JA tosiaan, märkä kausi on ruvennut muuttumaan tuollaiseksi raivoavaksi mereksi, missä jopa tuollaisena "lähes krapulaisena, suunnilleen laskuhumalaisena" näemmä jutun olisi saanut vaikka miten pitkälle.

        Tämähän sai alkunsa, kun tein uudenvuodenlupauksen, että koitan parantaa tasoani/sosiaalista elämääni.

        Se lähti kuivista kausista liikkeelle, ja sitten vaan äkkiä lähti tapahtumaan.

        Olen tehnyt tätä vähäsen "tieteen ja testauksen" pohjalta, sillä joskus aiemminkin minulla on tälläisiä kausia ollut, joten on hauska katsoa että miten kauan nämä voivat jatkua. Miten näitä voi jatkaa, vai onko niin että kun se loppuu, se sitten loppuu kuin seinään?

        Eräs teoriani on ollut, että YTM olisi vaiin mies joka on onnistunut pitämään yllä märän kauden. En tiedä. Enkä tiedä miten sinä perustat ylipäänsä näistä tasoista? Se on minun ja muutaman palstalaisen nörtähtävä mielenkiinnon kohde, ja tapa jäsennellä tätä deittailumaailmaa.

        En tiedä, mitä luulet, tuleekohan tälläisten aikojen loppumisesta paha "krapula"? Jotenkin voi tuntua kylmältä kyydiltä, jos tästä taas mennään aikaan kun pitää alkaa tyhjältä pöydältä. Sen muistan näistä, että kun ne ovat loppuneet, niin äkkiä vain huomaat että nyt ollaan sitten ihan täysin aloituspisteessä, ja jokainen jossain poissa. :D Tuleehan siinä vähäsen epäuskoinen olo puseroon.Sellainen "juhlat on juhlittu, maljoja kilistelty, mutta löytyykö tästä kurimuksen keskeltä ihmistä"-fiilis.

        "Eniten kyllä kiinnostaa tuo henkilö "vittu että vihaan tuota jätkää" Olitko se sinä, kaverisi vai joku muu?"

        No sitä minäkin mietin. :D

        Se kyllä oli minulle. Se sanoi sen kun olin yksin mennyt siitä ohitse. Mutta ei hajuakaan että miksi.

        Tulee mieleen, että ollaanko joskus aiemmin nähty ja juttu ei ole päättynyt niin kovin hyvin.

        Vai oliko siinä sitten tämä että kun olin kaverini kanssa tyyppi joka jututti ja halaili siellä vähän jokaista naista, että ottiko sitten nokkiinsa moisesta elostelusta?

        "Naisilla hyvin usein 1 2 = 5, mitä tulee tekoihin ja seurauksiin ravintolan sisäpuolella, joitakin se valitettavasti vetää puoleensa kilpailemaan, mutta heitäkin löytyy, kenelle "Auervaaramainen" toiminto on punainen vaate ja näin veikkaan tässä tapauksessa. (Mahdollista on, että joku henkilön kavereista olisi ollut kiinnostunut, jolloin ns. "johtajanaaras" lopettaa kaverin kiinnostuksen sanomalla jotain negatiivista, jolloin "lauma seuraa johtajaansa". "

        No tätä minäkin vähäsen mietin. Se oli sellainen kolmen muijan porukka.

        Ne kökötti siinä rivissä kuin orrella, ja kun tulin niin jokaine näki minut ns. edessään. Mutta olivathan ne nyt aiemminkin nähneet minut siinä kulkevan.

        "Nuori rouva on mennyt valitettavan nopeasti naimisiin, se ei tehnyt sitä sinun kanssasi, niin hän kyllä tekee sen jonkun toisen kanssa valitettavasti, eli ei ole luotettavaa avioliittomateriaalia. (Olisit ottanut askeleen eteenpäin, kaivanut miehen puhelinnumeron ja paljastanut vaimon todelliset karvat. Kerran pettäjä, on aina pettäjä. Tiikeri ei vain pääse raidoistaan, vaikka kuinka yrittäisi. Olisi ollut avioliitolle ihan oikein, ennen kuin on valtavat asuntolainat ja lapset"

        Todella hyvä huomio.

        Tuo oli vielä nuori (en tiedä hänen ikäänsä), mutta joka tapauksessa ihan varmasti menty vielä nuorempana naimisiin.

        Nyt sitten kun rouva on päässyt viihteelle, tulee tuo puoli luonteesta esille. JA jos se luonne on pettäjän, niin on ihan selvä että tämä minun tapaukseni tuskin on hänen viimeisensä, enkä tiedä onko ollut ensimmäisensäkään.

        Mielenkiintoista oli, että siellä baarissa oli sen eräs lähisukulainen jonka jutulla kävimme. (Ne olivat tulleet jostain sukujuhlista sinne jatkoille). Niin se nainen jopa hieman leikitteli ajatuksella, että "kertoisiko hän aviomiehelleni, että olen täällä toisen miehen kanssa, ei kai nyt sentään".

        Sen voin sanoa naisista jotka pettää, niinn ne eivät varmastikaan tee sitä "vahingossa" vaan kaikki ovat hyvinkin varmoja siitä mitä haluavat ja kenen kanssa. Se mitä miehelle sanotaan on ihan eri totuus, kuin mikä on tapahtumien totuus. (Sen opetuksen tästä taas saimme).


    • Kilttiatm

      Ja tämä siis ei tapahtunut suomessa

    • Kilttiatm

      Nuo sun naiset on aika tyrkkyjä oli varattu tai ei mutta niin kai naiset toimii kun on komea pelimies saatavilla.

      • Ex__PUA

        Kiitos minun kaverini, niin tapasin tuon naisen.

        Satuin tulemaan tiskiltä, ja se oli siinä sitten kaverinsa kanssa. Halasin kai molempia, ja siitä se sitten lähti. Se jo siinä "varasti" minun huomioni, ja sitten nuo kaksi välikohtausta sivummalla olikin jo kirjattu ylös.

        Mutta tälläistä se nyt tälllä kertaa on. Olin oikeasti ihan varma ettei tule muuta kuin pidettyä kaverista huolta, etenkin kun tuntu ettei se kallis kaljakaan ota yhtään kulmaan ja hedari vaan jyskyttää. En todellakaan ollut "sillä tuulella", mutta märät kaudet ovat tälläisiä.

        Ne vaan vetää naisia ihan naurettavan paljon puoleensa. Tutut muijat kehuvat sua kavereilleen, ja menevät halailusta melkein pussailuun. Uudet muijat "avautuvat" ihan erilailla - tässä tosin oli aikalailla haastetta, sen jälkeen kun kaverini antoi heille shown. :D


      • Satusetäseon

        Ei toimi kuin korkeintaan mielikuvituksessa... Ex_PUA satuilee.


    • Nnnainnnen

      Toi vihaan sana on hyvä! Jos ois sanonu inhoon tai en tykkää ois pitäny sua vastenmielisenä.
      Mut viha&rakkaus&himot kulkee käsikädessä eli viha on hyvä juttu.

      Oon läpi elämän sanonu rakastamilleni miehille "vit.tu mä vihaan sua" jos ne tekee jotain oikeen pahaa joka koskettaa mun tunne-elämää, esim nussii mun ystävää tms. Mut ei se suhde siihenkään päättyny, viha ja rakkaus vuorottelee ja ilman vihaahan sitä vaan jättäisi asioita käsittelemättä (nyt menee jo ohi aiheen)

      • Ex__PUA

        Siis tuo!

        Minä kanssa pistin merkille tuon sanan viha. Sehän ei ole rakkauden vastakohta, vaan inho/välinpitämättömyys on rakkauden vastakohta.

        Samoin, näin epävarman tuttavuuden kohdalla, se on aika voimakas sana.

        Olen törmännyt tälläiseenkin joskus, kun minun ehkä vieläkin kaihertavin (ja loppumattomalta tuntuva) ihastukseni kanssa puhuin, että olemme kuin olleet kymmenen vuotta naimisissa. Se oli samaa mieltä, koska meillä on sellaista kiikkuliikettä juuri tuollaisten tunteiden välillä.

        Joskus voi olla päällisin puolin jopa vähän jäätävä tunnelma, mutta silti voin yllättää sen katsomasta minua sillä sen hellällä "koiranpentukatseella" (olemme nyt jotenkin "ei selvää päätöstä"-tilassa). Hyvin erilainen kuin se sen äärimmäisen vihainen tuima tuijotus suoraan silmiini, kun meillä oli (taas) kerran eräs iso riita ja tahtojen taistelu (tätä naureskelemme, sillä molemmat ovat jokseenkin vahvatahtoisia, mutta jotenkin silti fiksuja joten puhumalla kaiken saa kondikseen). Se sanailu päättyi tuohon kun se vain jäi katsomaan minua noin. Myös minulla on sanottu olevan intensiivinen katse, joten tuossa tilanteessa varmaankin jokin lanka paloi, kaikki pysähtyi ja hiljeni tuon ajaksi.

        Se juttu kyllä alkoi myös tuolla tavalla, katse voimakkaat tunteet HETI. Tämä jotenkin petasi sen, että tuon naisen kanssa ei ole sellaista kuin neutraali tunne, vaan kaikessa on merkitys - tiedätkö mitä meinaan? Kun näin sen ensimmäistä kertaa, niin minä, kokenut PUA-uraani lopetteleva pelimies tunsin mahanpohjassa tunteen kuin olisin ajanut johonkin möykkyyn (kun se hymyili minulle ihan ensimmäistä kertaa), sitten alkoi se, kun molemmilla alkoi mennä pasmat sekaisin toistensa kanssa. Se tiputteli tavaroita vahingossa, ja riemastui selvästi kun tulin paikalle, minä taas ihmettelin että miten kummassa olin sen seurassa jotenkin niin erilaisessa tunnetilassa kuin kenenkään muun naisen kanssa. Tämä tietysti johti siihen, että molemmat oli jotenkin äärimmäisen herkistyneitä toisilleen. Tiedätkö mistä puhun?

        Noh, ehkä jokin tuollainen "kerta katse"-juttu saattoi tuonkin "vihaavan" naisen taustalla sitten olla.

        Joidenkin ihmisten kanssa se vain on niin.

        En tiedä, onko se tämä "kemia"-juttu mistä naiset puhuvat, mutta uskoisin että tämä oli lähin esimerkki siitä miten mies sen voi ymmärtää. :D

        Suhteen voi saada aikaiseksi ilman sitäkin, mutta jotkut ihmiset iskevät sinuun kuin salama, ja niitä on VÄHÄN.


      • Njnhb
        Ex__PUA kirjoitti:

        Siis tuo!

        Minä kanssa pistin merkille tuon sanan viha. Sehän ei ole rakkauden vastakohta, vaan inho/välinpitämättömyys on rakkauden vastakohta.

        Samoin, näin epävarman tuttavuuden kohdalla, se on aika voimakas sana.

        Olen törmännyt tälläiseenkin joskus, kun minun ehkä vieläkin kaihertavin (ja loppumattomalta tuntuva) ihastukseni kanssa puhuin, että olemme kuin olleet kymmenen vuotta naimisissa. Se oli samaa mieltä, koska meillä on sellaista kiikkuliikettä juuri tuollaisten tunteiden välillä.

        Joskus voi olla päällisin puolin jopa vähän jäätävä tunnelma, mutta silti voin yllättää sen katsomasta minua sillä sen hellällä "koiranpentukatseella" (olemme nyt jotenkin "ei selvää päätöstä"-tilassa). Hyvin erilainen kuin se sen äärimmäisen vihainen tuima tuijotus suoraan silmiini, kun meillä oli (taas) kerran eräs iso riita ja tahtojen taistelu (tätä naureskelemme, sillä molemmat ovat jokseenkin vahvatahtoisia, mutta jotenkin silti fiksuja joten puhumalla kaiken saa kondikseen). Se sanailu päättyi tuohon kun se vain jäi katsomaan minua noin. Myös minulla on sanottu olevan intensiivinen katse, joten tuossa tilanteessa varmaankin jokin lanka paloi, kaikki pysähtyi ja hiljeni tuon ajaksi.

        Se juttu kyllä alkoi myös tuolla tavalla, katse voimakkaat tunteet HETI. Tämä jotenkin petasi sen, että tuon naisen kanssa ei ole sellaista kuin neutraali tunne, vaan kaikessa on merkitys - tiedätkö mitä meinaan? Kun näin sen ensimmäistä kertaa, niin minä, kokenut PUA-uraani lopetteleva pelimies tunsin mahanpohjassa tunteen kuin olisin ajanut johonkin möykkyyn (kun se hymyili minulle ihan ensimmäistä kertaa), sitten alkoi se, kun molemmilla alkoi mennä pasmat sekaisin toistensa kanssa. Se tiputteli tavaroita vahingossa, ja riemastui selvästi kun tulin paikalle, minä taas ihmettelin että miten kummassa olin sen seurassa jotenkin niin erilaisessa tunnetilassa kuin kenenkään muun naisen kanssa. Tämä tietysti johti siihen, että molemmat oli jotenkin äärimmäisen herkistyneitä toisilleen. Tiedätkö mistä puhun?

        Noh, ehkä jokin tuollainen "kerta katse"-juttu saattoi tuonkin "vihaavan" naisen taustalla sitten olla.

        Joidenkin ihmisten kanssa se vain on niin.

        En tiedä, onko se tämä "kemia"-juttu mistä naiset puhuvat, mutta uskoisin että tämä oli lähin esimerkki siitä miten mies sen voi ymmärtää. :D

        Suhteen voi saada aikaiseksi ilman sitäkin, mutta jotkut ihmiset iskevät sinuun kuin salama, ja niitä on VÄHÄN.

        Joo kyl mä voisin haluta (paljon!) miestä jota ääneen sanoisin vihaavani, sillä voi pelkästään saada miehen huomion itseeni ja vihahan on tunne eli sillon ilmaisee et "mulla on tunteita sua kohtaan". Ja kylhän se vihaks pistää jos valitset jonku toisen muijan.


      • Mies3210
        Ex__PUA kirjoitti:

        Siis tuo!

        Minä kanssa pistin merkille tuon sanan viha. Sehän ei ole rakkauden vastakohta, vaan inho/välinpitämättömyys on rakkauden vastakohta.

        Samoin, näin epävarman tuttavuuden kohdalla, se on aika voimakas sana.

        Olen törmännyt tälläiseenkin joskus, kun minun ehkä vieläkin kaihertavin (ja loppumattomalta tuntuva) ihastukseni kanssa puhuin, että olemme kuin olleet kymmenen vuotta naimisissa. Se oli samaa mieltä, koska meillä on sellaista kiikkuliikettä juuri tuollaisten tunteiden välillä.

        Joskus voi olla päällisin puolin jopa vähän jäätävä tunnelma, mutta silti voin yllättää sen katsomasta minua sillä sen hellällä "koiranpentukatseella" (olemme nyt jotenkin "ei selvää päätöstä"-tilassa). Hyvin erilainen kuin se sen äärimmäisen vihainen tuima tuijotus suoraan silmiini, kun meillä oli (taas) kerran eräs iso riita ja tahtojen taistelu (tätä naureskelemme, sillä molemmat ovat jokseenkin vahvatahtoisia, mutta jotenkin silti fiksuja joten puhumalla kaiken saa kondikseen). Se sanailu päättyi tuohon kun se vain jäi katsomaan minua noin. Myös minulla on sanottu olevan intensiivinen katse, joten tuossa tilanteessa varmaankin jokin lanka paloi, kaikki pysähtyi ja hiljeni tuon ajaksi.

        Se juttu kyllä alkoi myös tuolla tavalla, katse voimakkaat tunteet HETI. Tämä jotenkin petasi sen, että tuon naisen kanssa ei ole sellaista kuin neutraali tunne, vaan kaikessa on merkitys - tiedätkö mitä meinaan? Kun näin sen ensimmäistä kertaa, niin minä, kokenut PUA-uraani lopetteleva pelimies tunsin mahanpohjassa tunteen kuin olisin ajanut johonkin möykkyyn (kun se hymyili minulle ihan ensimmäistä kertaa), sitten alkoi se, kun molemmilla alkoi mennä pasmat sekaisin toistensa kanssa. Se tiputteli tavaroita vahingossa, ja riemastui selvästi kun tulin paikalle, minä taas ihmettelin että miten kummassa olin sen seurassa jotenkin niin erilaisessa tunnetilassa kuin kenenkään muun naisen kanssa. Tämä tietysti johti siihen, että molemmat oli jotenkin äärimmäisen herkistyneitä toisilleen. Tiedätkö mistä puhun?

        Noh, ehkä jokin tuollainen "kerta katse"-juttu saattoi tuonkin "vihaavan" naisen taustalla sitten olla.

        Joidenkin ihmisten kanssa se vain on niin.

        En tiedä, onko se tämä "kemia"-juttu mistä naiset puhuvat, mutta uskoisin että tämä oli lähin esimerkki siitä miten mies sen voi ymmärtää. :D

        Suhteen voi saada aikaiseksi ilman sitäkin, mutta jotkut ihmiset iskevät sinuun kuin salama, ja niitä on VÄHÄN.

        Kyllä minulle on joskus mielestäni käynyt niin, että kun alkuillasta on jonkun kanssa katseet kohdanneet kipinöiden, niin loppuillasta sama nainen katsonut vihaisesti, jos olen jutellut jonkun toisen kanssa.


      • Vihankokenut
        Ex__PUA kirjoitti:

        Siis tuo!

        Minä kanssa pistin merkille tuon sanan viha. Sehän ei ole rakkauden vastakohta, vaan inho/välinpitämättömyys on rakkauden vastakohta.

        Samoin, näin epävarman tuttavuuden kohdalla, se on aika voimakas sana.

        Olen törmännyt tälläiseenkin joskus, kun minun ehkä vieläkin kaihertavin (ja loppumattomalta tuntuva) ihastukseni kanssa puhuin, että olemme kuin olleet kymmenen vuotta naimisissa. Se oli samaa mieltä, koska meillä on sellaista kiikkuliikettä juuri tuollaisten tunteiden välillä.

        Joskus voi olla päällisin puolin jopa vähän jäätävä tunnelma, mutta silti voin yllättää sen katsomasta minua sillä sen hellällä "koiranpentukatseella" (olemme nyt jotenkin "ei selvää päätöstä"-tilassa). Hyvin erilainen kuin se sen äärimmäisen vihainen tuima tuijotus suoraan silmiini, kun meillä oli (taas) kerran eräs iso riita ja tahtojen taistelu (tätä naureskelemme, sillä molemmat ovat jokseenkin vahvatahtoisia, mutta jotenkin silti fiksuja joten puhumalla kaiken saa kondikseen). Se sanailu päättyi tuohon kun se vain jäi katsomaan minua noin. Myös minulla on sanottu olevan intensiivinen katse, joten tuossa tilanteessa varmaankin jokin lanka paloi, kaikki pysähtyi ja hiljeni tuon ajaksi.

        Se juttu kyllä alkoi myös tuolla tavalla, katse voimakkaat tunteet HETI. Tämä jotenkin petasi sen, että tuon naisen kanssa ei ole sellaista kuin neutraali tunne, vaan kaikessa on merkitys - tiedätkö mitä meinaan? Kun näin sen ensimmäistä kertaa, niin minä, kokenut PUA-uraani lopetteleva pelimies tunsin mahanpohjassa tunteen kuin olisin ajanut johonkin möykkyyn (kun se hymyili minulle ihan ensimmäistä kertaa), sitten alkoi se, kun molemmilla alkoi mennä pasmat sekaisin toistensa kanssa. Se tiputteli tavaroita vahingossa, ja riemastui selvästi kun tulin paikalle, minä taas ihmettelin että miten kummassa olin sen seurassa jotenkin niin erilaisessa tunnetilassa kuin kenenkään muun naisen kanssa. Tämä tietysti johti siihen, että molemmat oli jotenkin äärimmäisen herkistyneitä toisilleen. Tiedätkö mistä puhun?

        Noh, ehkä jokin tuollainen "kerta katse"-juttu saattoi tuonkin "vihaavan" naisen taustalla sitten olla.

        Joidenkin ihmisten kanssa se vain on niin.

        En tiedä, onko se tämä "kemia"-juttu mistä naiset puhuvat, mutta uskoisin että tämä oli lähin esimerkki siitä miten mies sen voi ymmärtää. :D

        Suhteen voi saada aikaiseksi ilman sitäkin, mutta jotkut ihmiset iskevät sinuun kuin salama, ja niitä on VÄHÄN.

        Viha ei ole rakkauden vastakohta, mutta viha ei ole lähelläkään rakkautta. Ei aito viha. Ei kylmä ja suunnaton murhanhimoinen viha. Ihmset vain käyttää sanoja viha ja rakkaus tilanteissa joissa ne eivät ole sopivia. Esim. monet rakastavat ruokaa, miten ruokaa voi rakastaa? Minusta siitä voi korkeintaan pitää. Rakkaus on ihan liian vahva sana ja tunne jollekin sellaiselle kuin ruoka. Monet myös sanovat vihaavansa jotain tai jotakuta, kun todellisuudessa se on enemmän inhoa. Aito ja puhdas viha ei ole lähelläkään rakkautta, eikä voi koskaan olla. Sen tietää sitten kun kohtaa sen ihmisen, jota aivan aidosti vihaa sydänjuuriaan myöten. Siinä ei ole mitään hyväntahtoista, se ei voi laimeta tai kääntyä edes sietämiseen saati rakkauteen.


      • Tosi.elämää
        Vihankokenut kirjoitti:

        Viha ei ole rakkauden vastakohta, mutta viha ei ole lähelläkään rakkautta. Ei aito viha. Ei kylmä ja suunnaton murhanhimoinen viha. Ihmset vain käyttää sanoja viha ja rakkaus tilanteissa joissa ne eivät ole sopivia. Esim. monet rakastavat ruokaa, miten ruokaa voi rakastaa? Minusta siitä voi korkeintaan pitää. Rakkaus on ihan liian vahva sana ja tunne jollekin sellaiselle kuin ruoka. Monet myös sanovat vihaavansa jotain tai jotakuta, kun todellisuudessa se on enemmän inhoa. Aito ja puhdas viha ei ole lähelläkään rakkautta, eikä voi koskaan olla. Sen tietää sitten kun kohtaa sen ihmisen, jota aivan aidosti vihaa sydänjuuriaan myöten. Siinä ei ole mitään hyväntahtoista, se ei voi laimeta tai kääntyä edes sietämiseen saati rakkauteen.

        "mutta viha ei ole lähelläkään rakkautta. Ei aito viha. Ei kylmä ja suunnaton murhanhimoinen viha. "

        Nimenomaan tunnen murhanhimoista vihaa kun/jos rakkaani pettää tai jättää. Siinä kyllä tekisi mieli murhata henkilö!
        Mitä tukee baarikäytökseen niin siinähän viha ja rakkaus ilmenee lievempänä mutta niinkun tässä kävi esiin niin kyllä naiset Suuttuvat jos mies on aluksi heille kiva mutta löytyy myöhemmin toisen naisen seurasta. Minäkin pahastuisin.


    • 5plus4

      Sitten heräsit kassapojusi kusilammikossa, sen kyrpä sun perseessä.

      • Buahahhhaa

        Näin oletan kans käyneen ;)


    • Mies3210

      Yleensä kai YTM:ksi riittää se, että ylipäätään naiset tekevät silloin tällöin aloitteita, mutta tuo, että naisia, kauniitakin, tyrkyttää itseään 5 minuutin välein on jo
      YTM tasolla. Mikäli tekstisi antoi oikean kuvan. Myöhemmin mainitsemasi halailuinto ehkä selittää, eli olitko itse / kaverisi aloitteellisia ja menitte suoraan halailuun, mikä lämmitti tavisneidot? Yksi innokkaampi pettäjärouva vielä mahtuu normaalin YTM:n yöhön tai jokunen kihisevä seinäruusu.
      Vaikka eipä minulla mitään määrittelyoikeuksia ole, luulin vain, että silloin kun joka ilta on saanut vähintään yhden aloitteen, on ollut märkä kausi päällä, mutta sehän onkin ollut näemmä Saharaa. Toisaalta yleensä ignoraan vähintään 90% naisista, jopa vältellen heitä, koska olemuksensa ei sytytä. Sytyttäviä, joita ei välttämättä joka ilta näe yhtäkään, taas välttelen pakokauhussa.

      • Ex__PUA

        Ai?? No mutta kiitoksia tunnustuksesta. :)

        Itse olen aika kriittinen itseäni ja ylipäänsä kaikkea kohtaan, joten olen nyt vasta alkanut kutsumaan tätä YKTM-tasoksi.

        Lähinnä se, kun märillä kausilla elellään YTM-elämää, johon kuuluu naisten aloitteet, helposti saatu seksi, jne.

        Jopa se bi-nainen, alkoi antamaan näitä kehonkielisiä ja ei-vapaahtoisia kiinnostuksen merkkejä, ihan kun juttelin sen kanssa ja katsoin silmiin. :D (Vakkarini sanoi, että voi koittaa kahden naisen ja miehen kimppaa, jos nainen on hänestä tarpeeksi seksikäs, ja bi sanoi että ei ole koskaan ollut naisen kanssa, mutta sitä kiinnostaa se - joten olen taas kerran väsäämässä pirullista suunnitelmani :D ).

        Joten tämä menee ehdottomasti YTM-tyylisesti, miten heillä se yleensä käy. Jopa siitä huolimatta, että olin tosiaan laskuhumalainen ja päänsärkyäni potenut.

        Halailuinto?

        No, itse otin linjaksi että halaan heti tilaisuuden tullen. Kaverini taas oli aivan täysi kävelevä kaaos. :D Se siis on entinen wing man, joka nyt on varattu. Eli tavalllaan märkä kausi hänelläkin. Meillä oli sikäli hyvä jako, että aina joku naisista piti meistä jommasta kummasta, kun olimme aktiiviaikoina ulkona. Samoin, mitä hän aikoinaan teki, oli että hänen melko terävä kieli ja kritiikki piti minut poissa "vääristä" naisista. Esim. se saattoi heittää kommentin jostain "selvä LESBO!" ja muuta, mitkä tavallaan piti huolta ettei kaljakakkulat ajaneet miestä väärään seuraan.

        Nyt vaan se sen "WT-hoppari"-asu oli aivan uskomaton. :D Kuvittele nyt, mies joka menee sellainen suoralippainen llippis, kasariarskat ja kireä raidallinen huppari päällä (niin että kaljamaha ja orastavat manboobsit näkyvät) ja heittää naisille hävyttömyyksiä. :D Tai milloin mitäkin.

        Ja kyllähän hänkin varmaan saattoi ottaa kontaktia naisiin. Se vaan meni niin pää kolmantena jalkana, joten se analysointi ei ihan suju.

        Voisi sanoa, että se oli lippalakkipäinen muurinmurtaja, jonka jälkeisille raunioille menin poimimaan eloonjääneitä. :D ( Tässä vaiheessa se oli jo jossain toisessa pöydässä "tekemässä tuttavuutta".) Esim. Heti alkuillasta päädyin puhumaan parille naiselle tällä metodilla, joille sitten sanoin että pitää mennä hakemaan juomaa, myöhemmin sitten toinen heistä joka jutteli erään baarissa olleen tosi-TV-"julkimon" ja kanssa aina minut nähdessään alkoi osoitella ja huudella "toi on se mies josta puhuin".

        Tosin se pitää vielä sanoa, että ennen kun olin tullut baariin, oli eräs mies meinannut vetää kaveriani turpaan. Voin kuvitella vain että miksi. Joten tuollainen täystuhomallinen lähestymistapa "avaa settejä", vähän kuten jokusen viikon takainen sosialisoimiseni, mutta tosiaan voi omata negatiivisia seurauksia, eikä sikäli takaa vielä mitään.

        Enkä tiedä kehtaanko edes sanoa tätä kaverini pahinta källiä, mikä saa jopa minun mustan huumorintajuni hieman kakistelemaan.


      • Ex__PUA
        Ex__PUA kirjoitti:

        Ai?? No mutta kiitoksia tunnustuksesta. :)

        Itse olen aika kriittinen itseäni ja ylipäänsä kaikkea kohtaan, joten olen nyt vasta alkanut kutsumaan tätä YKTM-tasoksi.

        Lähinnä se, kun märillä kausilla elellään YTM-elämää, johon kuuluu naisten aloitteet, helposti saatu seksi, jne.

        Jopa se bi-nainen, alkoi antamaan näitä kehonkielisiä ja ei-vapaahtoisia kiinnostuksen merkkejä, ihan kun juttelin sen kanssa ja katsoin silmiin. :D (Vakkarini sanoi, että voi koittaa kahden naisen ja miehen kimppaa, jos nainen on hänestä tarpeeksi seksikäs, ja bi sanoi että ei ole koskaan ollut naisen kanssa, mutta sitä kiinnostaa se - joten olen taas kerran väsäämässä pirullista suunnitelmani :D ).

        Joten tämä menee ehdottomasti YTM-tyylisesti, miten heillä se yleensä käy. Jopa siitä huolimatta, että olin tosiaan laskuhumalainen ja päänsärkyäni potenut.

        Halailuinto?

        No, itse otin linjaksi että halaan heti tilaisuuden tullen. Kaverini taas oli aivan täysi kävelevä kaaos. :D Se siis on entinen wing man, joka nyt on varattu. Eli tavalllaan märkä kausi hänelläkin. Meillä oli sikäli hyvä jako, että aina joku naisista piti meistä jommasta kummasta, kun olimme aktiiviaikoina ulkona. Samoin, mitä hän aikoinaan teki, oli että hänen melko terävä kieli ja kritiikki piti minut poissa "vääristä" naisista. Esim. se saattoi heittää kommentin jostain "selvä LESBO!" ja muuta, mitkä tavallaan piti huolta ettei kaljakakkulat ajaneet miestä väärään seuraan.

        Nyt vaan se sen "WT-hoppari"-asu oli aivan uskomaton. :D Kuvittele nyt, mies joka menee sellainen suoralippainen llippis, kasariarskat ja kireä raidallinen huppari päällä (niin että kaljamaha ja orastavat manboobsit näkyvät) ja heittää naisille hävyttömyyksiä. :D Tai milloin mitäkin.

        Ja kyllähän hänkin varmaan saattoi ottaa kontaktia naisiin. Se vaan meni niin pää kolmantena jalkana, joten se analysointi ei ihan suju.

        Voisi sanoa, että se oli lippalakkipäinen muurinmurtaja, jonka jälkeisille raunioille menin poimimaan eloonjääneitä. :D ( Tässä vaiheessa se oli jo jossain toisessa pöydässä "tekemässä tuttavuutta".) Esim. Heti alkuillasta päädyin puhumaan parille naiselle tällä metodilla, joille sitten sanoin että pitää mennä hakemaan juomaa, myöhemmin sitten toinen heistä joka jutteli erään baarissa olleen tosi-TV-"julkimon" ja kanssa aina minut nähdessään alkoi osoitella ja huudella "toi on se mies josta puhuin".

        Tosin se pitää vielä sanoa, että ennen kun olin tullut baariin, oli eräs mies meinannut vetää kaveriani turpaan. Voin kuvitella vain että miksi. Joten tuollainen täystuhomallinen lähestymistapa "avaa settejä", vähän kuten jokusen viikon takainen sosialisoimiseni, mutta tosiaan voi omata negatiivisia seurauksia, eikä sikäli takaa vielä mitään.

        Enkä tiedä kehtaanko edes sanoa tätä kaverini pahinta källiä, mikä saa jopa minun mustan huumorintajuni hieman kakistelemaan.

        Korjaus: sain tiedon, että se oli saanut neniinsä, kun oli mennyt iskemään jonkun karjun muijaa niiden pöytään. :D Myönsi että "no se oli oma moka, mutta en saa leukaani liikuteltua nyt kunnolla".

        Joten, vaikka miten alfapljeiri haluaisi olla, kannattaa muistaa omat ja toisten rajat.


      • Mies3210
        Ex__PUA kirjoitti:

        Ai?? No mutta kiitoksia tunnustuksesta. :)

        Itse olen aika kriittinen itseäni ja ylipäänsä kaikkea kohtaan, joten olen nyt vasta alkanut kutsumaan tätä YKTM-tasoksi.

        Lähinnä se, kun märillä kausilla elellään YTM-elämää, johon kuuluu naisten aloitteet, helposti saatu seksi, jne.

        Jopa se bi-nainen, alkoi antamaan näitä kehonkielisiä ja ei-vapaahtoisia kiinnostuksen merkkejä, ihan kun juttelin sen kanssa ja katsoin silmiin. :D (Vakkarini sanoi, että voi koittaa kahden naisen ja miehen kimppaa, jos nainen on hänestä tarpeeksi seksikäs, ja bi sanoi että ei ole koskaan ollut naisen kanssa, mutta sitä kiinnostaa se - joten olen taas kerran väsäämässä pirullista suunnitelmani :D ).

        Joten tämä menee ehdottomasti YTM-tyylisesti, miten heillä se yleensä käy. Jopa siitä huolimatta, että olin tosiaan laskuhumalainen ja päänsärkyäni potenut.

        Halailuinto?

        No, itse otin linjaksi että halaan heti tilaisuuden tullen. Kaverini taas oli aivan täysi kävelevä kaaos. :D Se siis on entinen wing man, joka nyt on varattu. Eli tavalllaan märkä kausi hänelläkin. Meillä oli sikäli hyvä jako, että aina joku naisista piti meistä jommasta kummasta, kun olimme aktiiviaikoina ulkona. Samoin, mitä hän aikoinaan teki, oli että hänen melko terävä kieli ja kritiikki piti minut poissa "vääristä" naisista. Esim. se saattoi heittää kommentin jostain "selvä LESBO!" ja muuta, mitkä tavallaan piti huolta ettei kaljakakkulat ajaneet miestä väärään seuraan.

        Nyt vaan se sen "WT-hoppari"-asu oli aivan uskomaton. :D Kuvittele nyt, mies joka menee sellainen suoralippainen llippis, kasariarskat ja kireä raidallinen huppari päällä (niin että kaljamaha ja orastavat manboobsit näkyvät) ja heittää naisille hävyttömyyksiä. :D Tai milloin mitäkin.

        Ja kyllähän hänkin varmaan saattoi ottaa kontaktia naisiin. Se vaan meni niin pää kolmantena jalkana, joten se analysointi ei ihan suju.

        Voisi sanoa, että se oli lippalakkipäinen muurinmurtaja, jonka jälkeisille raunioille menin poimimaan eloonjääneitä. :D ( Tässä vaiheessa se oli jo jossain toisessa pöydässä "tekemässä tuttavuutta".) Esim. Heti alkuillasta päädyin puhumaan parille naiselle tällä metodilla, joille sitten sanoin että pitää mennä hakemaan juomaa, myöhemmin sitten toinen heistä joka jutteli erään baarissa olleen tosi-TV-"julkimon" ja kanssa aina minut nähdessään alkoi osoitella ja huudella "toi on se mies josta puhuin".

        Tosin se pitää vielä sanoa, että ennen kun olin tullut baariin, oli eräs mies meinannut vetää kaveriani turpaan. Voin kuvitella vain että miksi. Joten tuollainen täystuhomallinen lähestymistapa "avaa settejä", vähän kuten jokusen viikon takainen sosialisoimiseni, mutta tosiaan voi omata negatiivisia seurauksia, eikä sikäli takaa vielä mitään.

        Enkä tiedä kehtaanko edes sanoa tätä kaverini pahinta källiä, mikä saa jopa minun mustan huumorintajuni hieman kakistelemaan.

        Nojoo, että pää oli useimmissa tapauksissa niin sanotusti avattu. No sitten ymmärrän paremmin, voisin kuvitella joskus itsellenikin käyvän noin, jos vaan käyttäisin tilaisuudet hyväksi. Kehonkieltä ja silmäpeliä on kyllä tullut parhaimmillaan hyökyaaltoina, mutta nehän ovat aina tulkinnanvaraisia.

        Sitä en ihan ymmärrä, että miten päädyt suutelemaan useamman naisen kanssa, mutta lopputulokseksi jää nolla? Olenko sitten takertujatyyppiä vai mitä, mutta suudelmat ovat useimmiten johtaneet pidemmällekin.

        Onko tuo nopeasti halaaminen joku pelimieskikka? Ei minun kulttuuriini ainakaan kuulu 5min tuttavuuden jälkeen halaaminen.


      • Ex__PUA
        Mies3210 kirjoitti:

        Nojoo, että pää oli useimmissa tapauksissa niin sanotusti avattu. No sitten ymmärrän paremmin, voisin kuvitella joskus itsellenikin käyvän noin, jos vaan käyttäisin tilaisuudet hyväksi. Kehonkieltä ja silmäpeliä on kyllä tullut parhaimmillaan hyökyaaltoina, mutta nehän ovat aina tulkinnanvaraisia.

        Sitä en ihan ymmärrä, että miten päädyt suutelemaan useamman naisen kanssa, mutta lopputulokseksi jää nolla? Olenko sitten takertujatyyppiä vai mitä, mutta suudelmat ovat useimmiten johtaneet pidemmällekin.

        Onko tuo nopeasti halaaminen joku pelimieskikka? Ei minun kulttuuriini ainakaan kuulu 5min tuttavuuden jälkeen halaaminen.

        Siis juu, pää on auki, mutta jos tekee tuollaisia massalähestymisiä, niin ei ole mikään tae että se juttu siitä lähtee johonkin. Se on sama juttu sosialisoinnin kanssa, että se lisää numeropeliä ja siten avaa päätä.

        Riippuu sitten ihan niiden naisten kiinnostuksesta, että miten mielekästä siihen ylipäänsä on jäädä.

        PUA-tyypit tekevät ne kaksi virhettä, että ne eivät tajua kuka on potentiaalinen tapaus ja ne harrastavat tuota massalähestymistä, minkä kanssa voi käydä miten vain.

        "Sitä en ihan ymmärrä, että miten päädyt suutelemaan useamman naisen kanssa, mutta lopputulokseksi jää nolla? Olenko sitten takertujatyyppiä vai mitä, mutta suudelmat ovat useimmiten johtaneet pidemmällekin."

        Siis suudelmia on tasan kahdenlaisia.

        Toiset merkitsevät jotain, eli ne ovat seurausta siitä että nainen tykkää sinusta. Saatat ehkä tarkoittaa näitä? Yleensä ne ovat niitä pidemmän tähtäimen suukotteluja.

        Kun taas sitten on näitä toisenlaisia, joilla ei ole oikein mitään merkitystä. Ne ovat parempi kuin ei mikään, mutta eivät vielä itsessään johda mihinkään. Välttämättä.

        Joskus pUA-aikojen jälkeen aloin koittamaan että onko se baarin "kiss close" nyt niin kummallinen, miten jotkut infield-videot sitä mainostavat, niin tosiaan sain niitä lähes vain kysymällä.

        Lisäksi, ei jokaisen naisen kanssa tietenkään suudella.

        Nuokin olivat enemmän sellaisia pusuttelujuttuja, missä vähäsen halauksen rajat hämärtyivät.

        "Onko tuo nopeasti halaaminen joku pelimieskikka? Ei minun kulttuuriini ainakaan kuulu 5min tuttavuuden jälkeen halaaminen."

        No, halaaminen on kelpo tapa toimittaa kosketus, joka lisää sopivia hormoneja.

        Mutta kuten sanoin, niin vain sopivan tilaisuuden ja henkilön tullen.

        Senkin voit assburgeroida, joskin halaus on aika "varma" keino koskettaa.

        Samoin, tuo on hyvä keino testata kiinnostus.

        Nainen joka on kiinnostunut, "jää kiinni" siihen halaukseen eikä halua siitä pois.

        Ne tapaa painaa etumuksensa sinun etumustaan vasten (kuten teki tämä rouvakin).


    • Ex__ATM

      Mun mielestä tälläiset tarinat ilman coitusta ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. Itse jopa atmina nuoruudessani olen saanut vaikka mitä halailuja ja muita mutta sitten ne on kuitenkin olleet erimiehet jotka ovat lähteneet taksilla samaan osoitteeseen.

      • Ex__PUA

        No ei ne nyt ihan pelkkiä halailuja olleet. :D Vaan myös suukottelua jne.

        Olenhan minä toki coitus-juttujakin kertonut, ja oli tuo rouvashenkilö kyllä niin kypsää kamaa, että tuo sen vihjailu oli kyllä ihan jo lähes suora kehotus: "olen valmis, ehdota nyt jo että jätän porukkani ja menemme teille". Mutta ei nyt ollut ihan kohderyhmää, vaikka pitää sanoa että aloin lämmetä vaarallisen paljon. Joten tämä pano jäi ihan puhtaasti minun arvojeni vuoksi väliin. Vaikka molemmat siinä sanoivatkin, että jos nyt olisimme vain jossain muualla, voisi käydä jotain peruuuttamatonta. Mutta juttuna oli, että ei lähdetty leikkimään niin paljon tulella. Tiedän että morkkis olisi ollut rajaton. Muistan kun joskus panin erästä alle 30 v. rouvaa, joka oli asumuserossa. Se vain vittuili seuraavana aamuna, että useinkinko käyt naimisissa olevia naisia nussimassa. Noh, en sitä laskenut varatuksi. Se tosin tuntui naista kiihottavan, kun se, aivan kuten tämä eilinenkin leikitteli ajatuksella tuollaisesta.

        Vaan kyllä tälläisetkin stoorit ovat mielestäni tärkeitä.

        NE kertoo mitä tapahtuu yössä, minkälaisia naiset on, mikä on mahdollista ja antaa tärkeän esimerkin märistä kausista. Se on uskomatonta, miten paljon sellainen voi vaikuttaa miehen vetovoimaan. Joten tämä tavalllaan tuo toivoa: voit omana itsenäsi saada enemmän naista, kun vain onnistut saamaan kuparisen rikki.


    • Ex__PUA

      Ai niin.

      Tätä ennen minua kysyi festareille kaverini pikkusisko.

      Se samainen on varattu, ja myöhemmin selvisi että se olisi tarjonnut lipun ja MAJOITUKSEN (ehdin torjua sen ennen tietoa tuosta, enkä niistä festareista olisi niin perustanutkaan).

      Myöhemmin se sanoi että tavataan myöhemmin, ja mennään yhdessä ulos yksille.

    • efferreretretrt

      Saako Ex-Puo muka pillua vai mitä nuo märät kaudet tarkalleen ottaen tarkoittaa?

      • Samaa-miettinyt

        Vai tarkoittaako ryyppyputkea ja kyseessä on ehta alkoholisti?


      • Ex__PUA

        Saa.

        Ne meinaa ylipäänsä sitä, että sitä suorastaan tyrkytetään, naiset kiinnostuvat helpolla jne.

        Se siis meinaa lyhyesti: mies joka on saanut naista, herättää myös muiden naisten kiinnostuksen.

        Olen pitänyt tasoani KTM-tasona, mutta nyt se on aikalailla YKTM, sillä naiset tekevät aloitteita, minä jopa kieltäydyn seksistä nyt (tämä naimisissa ollut), seurustelusuhde parikymppisen naisen kanssa on oikeastaan kiinni enää siitä että aloitanko sen virallisesti (se on kokolailla YTN-tasoa, pitkä, suuret rinnat, hoikka, ja hulluna minuun) on tämän lisäksi vakkaria jne.

        Se, että miten pitkään tätä kestää on jotain mitä en tiedä, samoin en tiedä saanko pidettyä tason pysyvästi YKTM-tasolla - jos saan, on uudenvuodenlupaus täytetty, ja seuraava kohde on YTM (ellei sitten tuo jo ole sitä).


      • Mies3210
        Ex__PUA kirjoitti:

        Saa.

        Ne meinaa ylipäänsä sitä, että sitä suorastaan tyrkytetään, naiset kiinnostuvat helpolla jne.

        Se siis meinaa lyhyesti: mies joka on saanut naista, herättää myös muiden naisten kiinnostuksen.

        Olen pitänyt tasoani KTM-tasona, mutta nyt se on aikalailla YKTM, sillä naiset tekevät aloitteita, minä jopa kieltäydyn seksistä nyt (tämä naimisissa ollut), seurustelusuhde parikymppisen naisen kanssa on oikeastaan kiinni enää siitä että aloitanko sen virallisesti (se on kokolailla YTN-tasoa, pitkä, suuret rinnat, hoikka, ja hulluna minuun) on tämän lisäksi vakkaria jne.

        Se, että miten pitkään tätä kestää on jotain mitä en tiedä, samoin en tiedä saanko pidettyä tason pysyvästi YKTM-tasolla - jos saan, on uudenvuodenlupaus täytetty, ja seuraava kohde on YTM (ellei sitten tuo jo ole sitä).

        Miten olet sitten tänä vuonna parantanut tasoasi? Kampasit naamasi ja otit nenälävärin, opettelit siteeraamaan Coelhoa?


      • Ex__PUA
        Mies3210 kirjoitti:

        Miten olet sitten tänä vuonna parantanut tasoasi? Kampasit naamasi ja otit nenälävärin, opettelit siteeraamaan Coelhoa?

        Hyvä kysymys.

        Sitä vähäsen itsekin mietin.

        Ainoa selitys on ollut tuo meno märkään kauteen.

        Se avasi pään ja jutut alkoivat luistaa.

        Sitä ennen tosiaan aloitin ihan vain tinderistä, kun en baariinkaan ehtinyt.

        Baariin kun ehdin, niin sekin tuntui siltä että olisin aloittanut alusta koska oli niin kauan kun siellä olin käynyt.

        Mitään PUA-aikojen massalähestymistä tai muuta kuluttavaa en ole niinkään harrastanut, vaikka muuten ollenkin ollut ns. proaktiivinen tavoitteeni suhteen.


      • Ex_pua_nyt_homo

        "Saako Ex-Puo muka pillua vai mitä nuo märät kaudet tarkalleen ottaen tarkoittaa?"

        Märät kaudet tarkoittaa sitä kun kusen öisin alleni. Joskus myös sitä että paskon tahtomattani kun sfinkseri ei enää toimi. Kassapojuni on sen verran kovaa ruutannut kakkoseen mahtikyrvällään. Kesäkurpitsan tunkeminen anukseeni yön ajaksi on myös pahentanut peräsuoleni tilaa.


      • Mies3210
        Ex__PUA kirjoitti:

        Hyvä kysymys.

        Sitä vähäsen itsekin mietin.

        Ainoa selitys on ollut tuo meno märkään kauteen.

        Se avasi pään ja jutut alkoivat luistaa.

        Sitä ennen tosiaan aloitin ihan vain tinderistä, kun en baariinkaan ehtinyt.

        Baariin kun ehdin, niin sekin tuntui siltä että olisin aloittanut alusta koska oli niin kauan kun siellä olin käynyt.

        Mitään PUA-aikojen massalähestymistä tai muuta kuluttavaa en ole niinkään harrastanut, vaikka muuten ollenkin ollut ns. proaktiivinen tavoitteeni suhteen.

        Meno?

        Siis kerran tuurilla saatuasi olet käynyt baanalla ja netissä hulluna?


      • Ex__PUA
        Mies3210 kirjoitti:

        Meno?

        Siis kerran tuurilla saatuasi olet käynyt baanalla ja netissä hulluna?

        No tuuria ja työtä. Ne ovat ne kaksi, sillä nainen valitsee ja mies toimii valittavana.

        Mitään ilmaisia paloja eivät kyllä ole olleet etenkään ne kuivan kauden naiset, vaan siinä saatiin kyllä pistää prässäten.

        Mitä meinaan, on että märkä kausi on vähän kuin moodi, joka saa asiat luistamaan.

        Kun se on päällä, hoituvat hommat kuin itsestään, kuten tässäkin nähtiin.

        Eräs mikä ainakin vaikutti märkään kauteen siirtymiseen, oli siis se että pisti itsensä likoon, eli ettei jäänyt tuleen makaamaan.

        En vain tuota vinkkiä voi ihan ilman varoitusta antaa: se syö psykologista pääomaa, jos alat vaikkapa PUA-tyylisesti massalähestymään tuossa tilassa, tulee ns. downward spiral, eli vielä syvemmälle kuivaa kautta meneminen. Itse en toki ihan niin tehnytkään, mutta kyllä siinä sai mukavuusalueeltaan poistua.


    • No helppoahan se nyt on siellä suurissa kaupungeissa, missä noita lorttoja riittää.
      Olin kerran tampereella asoilla ja kävin baarissa myöskin ja kyllähän siellä nyt aivan eri meninki on, kuin jossain penemmissä kaupungeissa.
      Sielläkin oli tuollainen varattu muija, joka istui lyhyen ajan sisään useamman miehen sylissä ja tuli silittelemään minunkin reittäni, mut arvaa vain kiinnostaako tuollaiset..
      Helppohan noita juttuja on täällä kertoo ja vähän suolata samalla, mut mikä on aina totuus......Helppoja naisia kyllä riittää tässä maassa ja en nyt kovin märistä kausista puhuisi, mikäli heiltä onnistut saamaan.

      • Ex__PUA

        Joku voisi sanoa, että miehen taso vaikuttaa siihen miten helppo nainen on.

        No, ei muuta kuin sitten lähimpään suureen kaupunkiin ja sieltä hakemaan niitä helppoja naisia. :)


      • MissäOnHelppojaNaisia

        Itse asun Tampereella enkä kyllä ole sielläkään törmännyt helppoihin naisiin. Ei helppoja naisia ole olemassakaan ainakaan ujon miehen näkökulmasta.


      • Ex__PUA kirjoitti:

        Joku voisi sanoa, että miehen taso vaikuttaa siihen miten helppo nainen on.

        No, ei muuta kuin sitten lähimpään suureen kaupunkiin ja sieltä hakemaan niitä helppoja naisia. :)

        No etin tällähetkellä toisenlaisia naisia, mut en nää, et se olis mitenkään ylevää, jos saa ns. jakorasialta pillua....Sä nyt kehut kovasti näillä jutuillas, mut on eriasia onko niillä mitään arvoa kenellekkään.
        Tuli luettua muuten Stylerin vai mikä( mystery) se jätkä oli, pelimies kirja tuossa vuosia takaperin ja käsialasi on just niin kuin hänellä. Meilkein voisi luulla, että olet hän. Jutut ja kirjotus tapa yks yhteen:D


      • MissäOnHelppojaNaisia kirjoitti:

        Itse asun Tampereella enkä kyllä ole sielläkään törmännyt helppoihin naisiin. Ei helppoja naisia ole olemassakaan ainakaan ujon miehen näkökulmasta.

        Kyllä näistä on puhuttu, että etelän tytöt lähestyy aivan erimalliin, kuin pohjosen..
        Yksikin kaveri sanoi, että löysi tyttöystävän samantien, kun muutti tampereelle..Pohjosempana ei niinku mitään kontaktia ikinä.


      • Ex__PUA
        rebelfly83 kirjoitti:

        Kyllä näistä on puhuttu, että etelän tytöt lähestyy aivan erimalliin, kuin pohjosen..
        Yksikin kaveri sanoi, että löysi tyttöystävän samantien, kun muutti tampereelle..Pohjosempana ei niinku mitään kontaktia ikinä.

        Ei kyllä pidä paikkaansa.

        Kaikki naiset jotka ovat tulleet pohjoisemmasta, ovaat aina olleet todella ystävällisiä ja sosiaalisia.

        Kun taas mitä etelämpään mennään, sen enemmän tulee sellaista sisäänpäinkääntyneisyyttä suhteessa kuvioon.


      • Ex__PUA
        rebelfly83 kirjoitti:

        No etin tällähetkellä toisenlaisia naisia, mut en nää, et se olis mitenkään ylevää, jos saa ns. jakorasialta pillua....Sä nyt kehut kovasti näillä jutuillas, mut on eriasia onko niillä mitään arvoa kenellekkään.
        Tuli luettua muuten Stylerin vai mikä( mystery) se jätkä oli, pelimies kirja tuossa vuosia takaperin ja käsialasi on just niin kuin hänellä. Meilkein voisi luulla, että olet hän. Jutut ja kirjotus tapa yks yhteen:D

        No ideana on tasonsa nostamisessa, että saa ne haluamansakin naiset helpolla. Tai että ylipäänsä ne saa. Mitkään neitsyt-teinit jotka säästävät itseään eivät kyllä lähde tuolle linjalle, joten seksihommissa on juuri tietynlaisia naisia, ellei sitten meinaa mennä tiukan monogamiselle linjalle. Se käy kyllä mutta silloin on tehtävä erilaisia ratkaisuja kuitenkin.

        Ei siinä yleensä ole kovinkaan montaa liikkuvaa osaa ole muutenkaan - punainen pilleri on seuraava:
        - Naiinen tekee valinnan, tähän ei lopulta voi vaikuttaa määräänsä enempää
        - Mies tekee työn ja on kiinnostusta herättävä

        Tähän sitten päälle se, että nyt jonkin verran osaa olla.

        Eilisen tilan johdosta, minä ja kaverini olimme vastakohdat. Minä nuutunut ja kaveri kuin sähköjänis. Olipahan mistä valkata.

        :D Ja että kirjoitan kuten Style? No, kiitoksia. Onhan se palkittu alallaan, ja varmaan tietty tapani esittää asioita/raportoida niitä, on jäänteitä PUA-ajoiltani.


      • Ex__PUA kirjoitti:

        Ei kyllä pidä paikkaansa.

        Kaikki naiset jotka ovat tulleet pohjoisemmasta, ovaat aina olleet todella ystävällisiä ja sosiaalisia.

        Kun taas mitä etelämpään mennään, sen enemmän tulee sellaista sisäänpäinkääntyneisyyttä suhteessa kuvioon.

        No oon täysin erimieltä...Mut oli tuolla pohjosempanakin viimeks kun kävin baarissa keikalla, niin yksi parikymppinen muija, joka näytti mulle kädellä vetoliikettä suunsa edessä samalla kielellä poskeaan pullistaen, suihinottoa mallintaen...Sit sen kaveri pyysi mua tanssimaan tuntia myöhemmin, kun menin lähelle istumaan...En lähtenyt ja siitähän se veti herneet nenään. Ajatteli etten pidä hänestä. Tosiasiassa en vain tanssi ikinä, enkä kenenkään kanssa. Se ei ole minun juttuni. kyllähän näitä juttuja riittäisi ja pienellä höystöllähän ne saisi kuulostamaan jopa ylevältä.


      • Ex__PUA
        rebelfly83 kirjoitti:

        No oon täysin erimieltä...Mut oli tuolla pohjosempanakin viimeks kun kävin baarissa keikalla, niin yksi parikymppinen muija, joka näytti mulle kädellä vetoliikettä suunsa edessä samalla kielellä poskeaan pullistaen, suihinottoa mallintaen...Sit sen kaveri pyysi mua tanssimaan tuntia myöhemmin, kun menin lähelle istumaan...En lähtenyt ja siitähän se veti herneet nenään. Ajatteli etten pidä hänestä. Tosiasiassa en vain tanssi ikinä, enkä kenenkään kanssa. Se ei ole minun juttuni. kyllähän näitä juttuja riittäisi ja pienellä höystöllähän ne saisi kuulostamaan jopa ylevältä.

        Sulle ei sitten tullut mieleen, että olisit ehkä saanut jotain muutakin kuin tanssiseuraa tuossa, vai jännittikö papilloomavirus, sehän voi tarttua myös tanssiessa, eikö? ;O)


      • Ex__PUA kirjoitti:

        Sulle ei sitten tullut mieleen, että olisit ehkä saanut jotain muutakin kuin tanssiseuraa tuossa, vai jännittikö papilloomavirus, sehän voi tarttua myös tanssiessa, eikö? ;O)

        No se, joka näytti mulle suihinottoa ja teki kyllä muutakin siinä, mitä en jaksa nyt selittää, niin oli nätti ja pantavan näköinen, mut ainoa mitä ajattelin hänestä, et tuolta saa taudin ihan varmaan, joten en suonut hänelle paljoakaan huomiota.

        Sit tää tanssi tyttö ei ollut yhtään minun makuuni, mut tosiaan, en tanssi edes pillu palkalla ja niin kuin sanoin, niin veti herneet nenään sitten.
        Et ilmeisesti millään halua uskoa, kun sanon, että en tosiaan välitä ketätahansa nussia.. Tää on meidän ero ja samasta syystähän mulla ei näitä naisseikkailuja ole kauheasti kertynytkään.
        Jo pelkästään viimeisen kahden kuukauden aikana oon jättäny viis varmaa panoa käyttämättä netinkautta. Jos heittäisin kaikki kriteerit ja estot vittuun, niin aika sukkelaan olis sulkaa hatussa, vaikka sitten inkkarihattuun maksulliset siihen päälle, mut tää ei vaan oo ollu mun juttu. Halutessani voisin tehdä itsestäni ns "normaalin" Mut toisaalta, mitä ylevää on olla normaali?


      • Mies3210
        rebelfly83 kirjoitti:

        Kyllä näistä on puhuttu, että etelän tytöt lähestyy aivan erimalliin, kuin pohjosen..
        Yksikin kaveri sanoi, että löysi tyttöystävän samantien, kun muutti tampereelle..Pohjosempana ei niinku mitään kontaktia ikinä.

        Etelän vetelälle pohjoisen tytöt ovat pelottavan helppoja, mutta jänkhäjoonas ehkä nauttii suurkaupunkien suotuisasta mies-nais-suhteesta.


      • Ex__PUA
        rebelfly83 kirjoitti:

        No se, joka näytti mulle suihinottoa ja teki kyllä muutakin siinä, mitä en jaksa nyt selittää, niin oli nätti ja pantavan näköinen, mut ainoa mitä ajattelin hänestä, et tuolta saa taudin ihan varmaan, joten en suonut hänelle paljoakaan huomiota.

        Sit tää tanssi tyttö ei ollut yhtään minun makuuni, mut tosiaan, en tanssi edes pillu palkalla ja niin kuin sanoin, niin veti herneet nenään sitten.
        Et ilmeisesti millään halua uskoa, kun sanon, että en tosiaan välitä ketätahansa nussia.. Tää on meidän ero ja samasta syystähän mulla ei näitä naisseikkailuja ole kauheasti kertynytkään.
        Jo pelkästään viimeisen kahden kuukauden aikana oon jättäny viis varmaa panoa käyttämättä netinkautta. Jos heittäisin kaikki kriteerit ja estot vittuun, niin aika sukkelaan olis sulkaa hatussa, vaikka sitten inkkarihattuun maksulliset siihen päälle, mut tää ei vaan oo ollu mun juttu. Halutessani voisin tehdä itsestäni ns "normaalin" Mut toisaalta, mitä ylevää on olla normaali?

        Sinulla on tuo mielenkiintoinen neitsyt-sedän-syndrooma.

        Eräs kaverini pääsi lähes 30 vuotiaana eroon neitsyydestään, tulevan vaimonsa kanssa, joka itse oli hurjastellut lähes 10 eri miehen kanssa (kyllä, sitä otti se pannuun - ketä ei?).

        Se myös omasi tuon eräänlaiden Yhden Oikean-Syndrooman, mikä sinulla on jopa seksipartnereissa.

        Ei pidä ymmärtää väärin. Sukupuolitautien välttäminen on ok. On parempi kieltäytyä aisurisuhteesta ja vaikka pysyä kokemattomana. On luonnollista haluta miehenä kokematonta naista. On ok säästää itseään täydelliseen vaimoon. Tämä kaikki on ok.

        On ok omata standardeja, hyvänen aika, jotkut ytmit panevat ihan mitä tahansa, minä puolestani joudun nykyisessä tilanteessa jo luopumaan naisista koska jokaiselle ei riitä aikaa. Puhumattakaan siitä, että ollakseni naisen kanssa, se ei saa rikkoa arvojani (kuten tämä juttu). EI kyse ole siitä että sinulla vain olisi standardit ja muilla ei.

        Kyse on siitä, että pieni itsereflektointi olisi nyt poikaa.

        Jos tosiaan naista tulee noin ovista ja ikkunoista, mutta kukaan ei kelpaa, etkä silti ole löytänyt sitä mitä haet, niin joko naistarjontasi on totaalisen surkeaa, tai sinulla on epärealistiset standardit- tai helkkaristi aikaa.

        Mikä on sinun tasosi ja minkä tason naista haet? Ymmärräthän, että hypergamia on totta ihan kuten MAT? Vaatii nimenomaan hyvää tuuria, että alat kääntämään tilannetta siten, että nainen hylkää hypergamian vuoksesi esim. Tai että jopa onnistut naimaan yli tasosi.

        Ns. normaalin miehen kohtalona, on yleensä se, normaali sinisen pillerin tie, ja tyytyminen käytettyyn naiseen, joka ei täysin vastaa odotuksia.

        Se on kuule aika homma, että kokemattomana pitäisi saada nainen, jonka kanssa äkkiä kaikki onkin ns. valmista.


      • Ex__PUA kirjoitti:

        Sinulla on tuo mielenkiintoinen neitsyt-sedän-syndrooma.

        Eräs kaverini pääsi lähes 30 vuotiaana eroon neitsyydestään, tulevan vaimonsa kanssa, joka itse oli hurjastellut lähes 10 eri miehen kanssa (kyllä, sitä otti se pannuun - ketä ei?).

        Se myös omasi tuon eräänlaiden Yhden Oikean-Syndrooman, mikä sinulla on jopa seksipartnereissa.

        Ei pidä ymmärtää väärin. Sukupuolitautien välttäminen on ok. On parempi kieltäytyä aisurisuhteesta ja vaikka pysyä kokemattomana. On luonnollista haluta miehenä kokematonta naista. On ok säästää itseään täydelliseen vaimoon. Tämä kaikki on ok.

        On ok omata standardeja, hyvänen aika, jotkut ytmit panevat ihan mitä tahansa, minä puolestani joudun nykyisessä tilanteessa jo luopumaan naisista koska jokaiselle ei riitä aikaa. Puhumattakaan siitä, että ollakseni naisen kanssa, se ei saa rikkoa arvojani (kuten tämä juttu). EI kyse ole siitä että sinulla vain olisi standardit ja muilla ei.

        Kyse on siitä, että pieni itsereflektointi olisi nyt poikaa.

        Jos tosiaan naista tulee noin ovista ja ikkunoista, mutta kukaan ei kelpaa, etkä silti ole löytänyt sitä mitä haet, niin joko naistarjontasi on totaalisen surkeaa, tai sinulla on epärealistiset standardit- tai helkkaristi aikaa.

        Mikä on sinun tasosi ja minkä tason naista haet? Ymmärräthän, että hypergamia on totta ihan kuten MAT? Vaatii nimenomaan hyvää tuuria, että alat kääntämään tilannetta siten, että nainen hylkää hypergamian vuoksesi esim. Tai että jopa onnistut naimaan yli tasosi.

        Ns. normaalin miehen kohtalona, on yleensä se, normaali sinisen pillerin tie, ja tyytyminen käytettyyn naiseen, joka ei täysin vastaa odotuksia.

        Se on kuule aika homma, että kokemattomana pitäisi saada nainen, jonka kanssa äkkiä kaikki onkin ns. valmista.

        En minä usko mihinkään yhteen oikeaan, enkä sinällään säästä itseäni mihinkään, enkä kenellekkään..
        En mä jaksa miettiä mitään tasoja, enkä hypergamiaa..Mulla alkaa päätä särkeen, jos sen teen.
        Mut näin..Katellaan mihin asiat etenee. Huominen ei huoleta. Sanotaan näin.


      • Ex__PUA
        rebelfly83 kirjoitti:

        En minä usko mihinkään yhteen oikeaan, enkä sinällään säästä itseäni mihinkään, enkä kenellekkään..
        En mä jaksa miettiä mitään tasoja, enkä hypergamiaa..Mulla alkaa päätä särkeen, jos sen teen.
        Mut näin..Katellaan mihin asiat etenee. Huominen ei huoleta. Sanotaan näin.

        Eipä siinä muutakaan oikein voi.

        Kuin ottaa päivä kerrallaan.


    • Lieneekö märkäkausi, vai mikä. Olisiko vaan kesä, aurinko ja D-vitamiini.

      Itsekin olen tuollaisessa melkein parisuhteessa, mutta eilen kuitenkin Regatassa ja naisten nälkäisyys oli hurjaa.

      Olin itse aika siivosti, koska olin sopinut tapaavani entistä hoitoani, ihan vain kaveripohjalla. Homma meni kuitenkin aika kiihkeäksi ihan hänen aloitteestaan, vaikka kavereitakin oli hänellä mukana.

      Eräässä jonossa seisoskellessani nuorten naisten ryhmän edessä, eräs naisista tuli hiveli niskaani ja sanoi, että minulla on punkki niskassani. Heitin sitten jotain läppää ja sitten toinen nuorista naisista sanoi, että tänään sä lennät mereen. Sanoin hänelle, että sopii kokeilla nostaa, kun painan 110 kg. Tämä tyttä tuli ja nosti minua muutaman sentin ilmaan vaikka oli aika hennon oloinen tämä tietysti tapahtui, että hän kietoi kätensä ympärilleni ja minä hänen.

      istuskellessani satamassa pari nuorta naista tuli eteeni ja aloitti jutun kertomalla minun olevan ihan N.N.-nayttelijän näköinen ja kertoivat ko näyttelijän olevan tosi komea. kiitin kovasti kohteliaisuudesta ja juttelimme pitkän aikaa.

      Puhumattakaan tietysti, huomiosta mitä sain myöhemmin yöllä omanikäisteni ja vanhempien naisten osalta baarista. oli jos jonkinlaista itsensä hinkkaajaa tanssilattialla ja juttu luisti muualla.

      Neuvoksi muille miehille. EI kannata väheksyä myöskään alempitasoisten naisten seuraa. Baarissa iloisesti naisille jutteleva mies on naistensilmissä aina houkuttelevampi kuin yksin kaljaansa kittaava pälyilijä. Ei saa kuitenkaan juuttua paikalleen liian pitkäksi aikaa.

      • Ex__PUA

        HEh, siellähän on mennyt ihan samaan tapaan sitten. :D

        Tuossa on muuten vinha perä, ettei tälläinen kuuma kesä nyt ainakaan huononna näitä saumoja!

        "Neuvoksi muille miehille. EI kannata väheksyä myöskään alempitasoisten naisten seuraa. Baarissa iloisesti naisille jutteleva mies on naistensilmissä aina houkuttelevampi kuin yksin kaljaansa kittaava pälyilijä. Ei saa kuitenkaan juuttua paikalleen liian pitkäksi aikaa."

        Ja tämä, tämä on myös hyvä ohje.

        Me myös juttelimme ihan kaikille.

        Vaikka ehkä pelkkä sosialisointi ei vielä takaa mitään, niin kyllähän se tuo tilaisuuksia ja parantaa numeropeliä.

        Itse myös olen sosiaalinen perhonen sikäli, että etenkään alkuillasta en jämähdä paikalleni, vaikka tulisi mainittuja suukottelutilanteita.


      • Mies89__

        Voi kun saiskin naisilta tuollaista huomioo. Minua naiset eivät koskaan baarissa tai missään muuallakaan ole huomaavinaankaan. Olen myöskin liian ujo tekemään minkään sortin aloitteita naisille joten jos baariin menen niin juon aina yksin kaljaa omassa pöydässä ja välillä pälyilen ympärilleni.


      • Mies3210
        Mies89__ kirjoitti:

        Voi kun saiskin naisilta tuollaista huomioo. Minua naiset eivät koskaan baarissa tai missään muuallakaan ole huomaavinaankaan. Olen myöskin liian ujo tekemään minkään sortin aloitteita naisille joten jos baariin menen niin juon aina yksin kaljaa omassa pöydässä ja välillä pälyilen ympärilleni.

        Kumpaa kadut ysikymppisenä enemmän:
        A) Yritit ja sait turpaasi (ja ehkä sadas yritys oli vaimosi tai sitten ei )?
        B) Et yrittänytkään ja nyt olet pölyyntynyt neitsytpapparainen?


      • Mies3210
        Ex__PUA kirjoitti:

        HEh, siellähän on mennyt ihan samaan tapaan sitten. :D

        Tuossa on muuten vinha perä, ettei tälläinen kuuma kesä nyt ainakaan huononna näitä saumoja!

        "Neuvoksi muille miehille. EI kannata väheksyä myöskään alempitasoisten naisten seuraa. Baarissa iloisesti naisille jutteleva mies on naistensilmissä aina houkuttelevampi kuin yksin kaljaansa kittaava pälyilijä. Ei saa kuitenkaan juuttua paikalleen liian pitkäksi aikaa."

        Ja tämä, tämä on myös hyvä ohje.

        Me myös juttelimme ihan kaikille.

        Vaikka ehkä pelkkä sosialisointi ei vielä takaa mitään, niin kyllähän se tuo tilaisuuksia ja parantaa numeropeliä.

        Itse myös olen sosiaalinen perhonen sikäli, että etenkään alkuillasta en jämähdä paikalleni, vaikka tulisi mainittuja suukottelutilanteita.

        Toisaalta siitä joka suuntaan lirkuttelusta saat sitten sen mahdollisen Juuri Oikean halveksunnan niskaasi. Nainen haluaa olla The One, eikä saman illan viidestoista. Lisäksi en halua herätellä turhia toiveita naisille, joita en halua.
        Mutta totta kyllä, että varsinkin yksin ollessa pälyily voi monen mielestä olla friikkiä. Mutta minkäs teet? Toisaalta se friikkiys on omaa itseäni, mikä elämänkumppanin pitää hyväksyä. Irtonumerot tietty asia erikseen. Yksi ongelmani toisaalta onkin se, että en halua irtonumeroksikaan lutkaa, mutta ne haluamani kympin naiset taas eivät halua lutkailla edes minulle samana iltana.


      • Mies3210
        Mies3210 kirjoitti:

        Toisaalta siitä joka suuntaan lirkuttelusta saat sitten sen mahdollisen Juuri Oikean halveksunnan niskaasi. Nainen haluaa olla The One, eikä saman illan viidestoista. Lisäksi en halua herätellä turhia toiveita naisille, joita en halua.
        Mutta totta kyllä, että varsinkin yksin ollessa pälyily voi monen mielestä olla friikkiä. Mutta minkäs teet? Toisaalta se friikkiys on omaa itseäni, mikä elämänkumppanin pitää hyväksyä. Irtonumerot tietty asia erikseen. Yksi ongelmani toisaalta onkin se, että en halua irtonumeroksikaan lutkaa, mutta ne haluamani kympin naiset taas eivät halua lutkailla edes minulle samana iltana.

        Tähän vielä lisättävä, että bar hopping on hyvä lääke sekä tuoppia tuijottavan friikin, että flirttikoneen syndroomaan. Friikkiys ei ehdi kerääntyä yhden tuopin aikana, kuten ei myöskään mieslutkuus.


      • Ex__PUA
        Mies3210 kirjoitti:

        Toisaalta siitä joka suuntaan lirkuttelusta saat sitten sen mahdollisen Juuri Oikean halveksunnan niskaasi. Nainen haluaa olla The One, eikä saman illan viidestoista. Lisäksi en halua herätellä turhia toiveita naisille, joita en halua.
        Mutta totta kyllä, että varsinkin yksin ollessa pälyily voi monen mielestä olla friikkiä. Mutta minkäs teet? Toisaalta se friikkiys on omaa itseäni, mikä elämänkumppanin pitää hyväksyä. Irtonumerot tietty asia erikseen. Yksi ongelmani toisaalta onkin se, että en halua irtonumeroksikaan lutkaa, mutta ne haluamani kympin naiset taas eivät halua lutkailla edes minulle samana iltana.

        No, irtonumero on aina lutka.

        Siitä et pääse yli tai ympäri valitettavasti millään.

        Ongelma monille onkin, että ne pitää sellaista täyden kympin vaimomatskuna, jolloin käy köpelösti.

        Ja ihan hyvä huomio tuo, että se voi herättää naisissa närää, kun hääräilee monen kanssa. Toisaalta se on myös parhaimmillaan joillekin esivalintakysymys, joten joukkisieluisimmat voivat tykätä.

        Lähinnä tässä tapauksessa se sosialisointi oli yleisluontoista, joten jokainen näki että mitkä mielessä tämä parivaljakko siellä kulki, ja toisaalta puhuimme myös miespuolisille.

        EIpä sillä, oikeastaan yksi hiljainen hihittelijä, erään naisen suojeltu pikkusisko oli sellainen jossa ehkä olisi ollut ainesta vaikka mihin, mutta se oli kyllä suojeltu kuin paavi. :D Hassua miten naiset aistii tuon MA:nsa nousun ja laskun, jolloin korkean MA:n nuori YTN on melko tehokkaasti blokattu. Ja asiaa ei auttanut minun häsläävä kaverinikaan.


      • Mies3210
        Ex__PUA kirjoitti:

        No, irtonumero on aina lutka.

        Siitä et pääse yli tai ympäri valitettavasti millään.

        Ongelma monille onkin, että ne pitää sellaista täyden kympin vaimomatskuna, jolloin käy köpelösti.

        Ja ihan hyvä huomio tuo, että se voi herättää naisissa närää, kun hääräilee monen kanssa. Toisaalta se on myös parhaimmillaan joillekin esivalintakysymys, joten joukkisieluisimmat voivat tykätä.

        Lähinnä tässä tapauksessa se sosialisointi oli yleisluontoista, joten jokainen näki että mitkä mielessä tämä parivaljakko siellä kulki, ja toisaalta puhuimme myös miespuolisille.

        EIpä sillä, oikeastaan yksi hiljainen hihittelijä, erään naisen suojeltu pikkusisko oli sellainen jossa ehkä olisi ollut ainesta vaikka mihin, mutta se oli kyllä suojeltu kuin paavi. :D Hassua miten naiset aistii tuon MA:nsa nousun ja laskun, jolloin korkean MA:n nuori YTN on melko tehokkaasti blokattu. Ja asiaa ei auttanut minun häsläävä kaverinikaan.

        Haluankin,että se lutka huoraa vain minun kanssani. Tähän tietenkin on 0,1% mahdollisuus. Vielä vaikeammaksi muuttuu, kun en halua satuttaa lutkaa, mutta en seurustellakaan.


      • Ex__PUA
        Mies3210 kirjoitti:

        Haluankin,että se lutka huoraa vain minun kanssani. Tähän tietenkin on 0,1% mahdollisuus. Vielä vaikeammaksi muuttuu, kun en halua satuttaa lutkaa, mutta en seurustellakaan.

        Juuri niin. :D Samaa minäkin haluan.

        Ongelmana tosiaan on se, että modernissa järjestelmässä lutkia piisaa, mutta ei näitä jotka olisivat sitä vain sinulle.


    • Kdjzmlsjn

      "Märkä kausi melkein teki tepposet"

      Otsikossa on varmaast kirjoitusvirhe. Oikea otsikko on "Märkä kusi melkein teki tepposet". Kusi on kastellut ex-puan sahajauhot litimäriksi.

    • Mies3210

      Miten tuo halaaminen käytännössä etenee? Onko se kättelyn korvike? Lohdutusta miehettömyyteen?

      • Ex__PUA

        Kai sinä halata osaat?

        No siis, katso tilanne missä esim. naiset halailevat toisiaan tavatessa, niin tiedät että he ovat sitä tyyppiä. Eli kättelyn sijasta vaan tervehdit heitä halaten.

        Mutta tietty jos tilanne on se, että kaikki muut kättelevät, vaikka jollain kutsuilla, niin ei välttämättä ole hyvä idea olla porukan ainoa tollo. :D

        Ja ei tosiaan kannata ottaa tuosta mitään "pakkoa", mutta tilaisuus kannattaa aina käyttää. Niin se menee luontaisesti, ja olet taas kirjaimellisesti askeleen lähempänä naista - jos niin on ollakseen.


      • Mies3210
        Ex__PUA kirjoitti:

        Kai sinä halata osaat?

        No siis, katso tilanne missä esim. naiset halailevat toisiaan tavatessa, niin tiedät että he ovat sitä tyyppiä. Eli kättelyn sijasta vaan tervehdit heitä halaten.

        Mutta tietty jos tilanne on se, että kaikki muut kättelevät, vaikka jollain kutsuilla, niin ei välttämättä ole hyvä idea olla porukan ainoa tollo. :D

        Ja ei tosiaan kannata ottaa tuosta mitään "pakkoa", mutta tilaisuus kannattaa aina käyttää. Niin se menee luontaisesti, ja olet taas kirjaimellisesti askeleen lähempänä naista - jos niin on ollakseen.

        Eikö yleensä halata kun tavataan vanhoja kavereita tai korkeintaan vanhojen bestisten siskoja? Uuden tuttavuuden, siis ilman ketään esittelijää, halaaminen on vielä itseltäni kokematta.
        Ymmärrän kyllä halauksen peliteoreettisen hyödyn, mutta ei se silti kulttuuriini kuulu.


      • Ex__PUA
        Mies3210 kirjoitti:

        Eikö yleensä halata kun tavataan vanhoja kavereita tai korkeintaan vanhojen bestisten siskoja? Uuden tuttavuuden, siis ilman ketään esittelijää, halaaminen on vielä itseltäni kokematta.
        Ymmärrän kyllä halauksen peliteoreettisen hyödyn, mutta ei se silti kulttuuriini kuulu.

        Ymmärrän.

        Siis tosiaan, ehkä paras nyrkkisääntö on että korvaat tarpeen tullen kättelyn sillä halauksella.

        Jos tilanne sen sallii, kuten edellä mainitsinkin.

        Esim. itse olen testannut tuota erilaisissa tilanteissa, ja väärässä tilanteessa nainen voi katsoa hieman ihmeissään.

        Eräs missä tuota myös käytän, on esim. kassatypyjen kanssa, kun tapaan heitä "siviilissä", aiinakin jos juttu on vähän edennyt pidemmälle jo aiemmin.

        Tuli mieleen miten hauska olisi sellainen Borat-tyyppinen tilanne, missä halaat miestä ja kättelet naista. :D Kuka ties voisi toimia?! Riippuu hieman naisen huumorintajusta.


      • Mies3210
        Ex__PUA kirjoitti:

        Ymmärrän.

        Siis tosiaan, ehkä paras nyrkkisääntö on että korvaat tarpeen tullen kättelyn sillä halauksella.

        Jos tilanne sen sallii, kuten edellä mainitsinkin.

        Esim. itse olen testannut tuota erilaisissa tilanteissa, ja väärässä tilanteessa nainen voi katsoa hieman ihmeissään.

        Eräs missä tuota myös käytän, on esim. kassatypyjen kanssa, kun tapaan heitä "siviilissä", aiinakin jos juttu on vähän edennyt pidemmälle jo aiemmin.

        Tuli mieleen miten hauska olisi sellainen Borat-tyyppinen tilanne, missä halaat miestä ja kättelet naista. :D Kuka ties voisi toimia?! Riippuu hieman naisen huumorintajusta.

        Eiköhän ne sinunkin halaamasi sitä ihmettele, mutta eipä sillä väliä, jos toimii kuitenkin. Ihmetys on pieni hinta pillusta.


      • Ex__PUA
        Mies3210 kirjoitti:

        Eiköhän ne sinunkin halaamasi sitä ihmettele, mutta eipä sillä väliä, jos toimii kuitenkin. Ihmetys on pieni hinta pillusta.

        Kuten sanoin, on käynyt niin, että ovat ihmetelleet.

        Mutta kun sen tekee oikein, niin "se vain tapahtui". ;)

        Vaan se nyt pitää sanoa, että yleensä kaikki pelimieskikat on törkeän ylimainostettuja (PUA-teollisuus kröhöm), joten älä nyt siinä käsityksessä ole, että pelkkä halaus on automaaattinen tie sänkyyn. Se vain on askel lähemmäksi, ja tuottaa erittäin suotuisia aivokemikaaleja uhri..ei kun naisessa. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      366
      3234
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      141
      1260
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1177
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      137
      1020
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      826
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe