EXpuan setämiesraivo valtaa palstan!

exnuorimies

Kurpparaivo on hävinnyt tän keskustelupalstan pelin.

139

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex__PUA

Palstalle vain DarkFear, Bem ja IkisM.

• Ex___PUA

Trolli unohti NAL:lin ja Super-ATM:n.

Ja YTM:n neuvot-nimimerkkiäkin tapaisi useammin täällä.

• Ex__PUA
        Ex___PUA kirjoitti:

Trolli unohti NAL:lin ja Super-ATM:n.

Ja YTM:n neuvot-nimimerkkiäkin tapaisi useammin täällä.

Ei ketään muita. Ei edes älykköä eikä etenkään sitä parikymppistä.

• Ex__PUA
        Ex__PUA kirjoitti:

Ei ketään muita. Ei edes älykköä eikä etenkään sitä parikymppistä.

Ei niin trolli, ei edes niitä, vaan tästä on tehtävä tosimiesten palsta.

Älykkö ja parikymppiseni vastaavat muunlaisista tyydytyksistä. Yhdessä ja erikseen. Näin olen säätänyt.

• Ex__PUA
        Ex__PUA kirjoitti:

Älykkö ja parikymppiseni vastaavat muunlaisista tyydytyksistä. Yhdessä ja erikseen. Näin olen säätänyt.

Niin kerta.

• Ex__PUA kirjoitti:

Aaahh.....mielenkiintoni heräsi, että minkälaisesta tyydytyksestä onkaan kyse.

Oho kuola valuu suusta hups! ;D hahaa.... Hui sun kanssa. Tämähän menee jännittäväksi !

• Palstanainen
        Älykkö kirjoitti:

Aaahh.....mielenkiintoni heräsi, että minkälaisesta tyydytyksestä onkaan kyse.

Oho kuola valuu suusta hups! ;D hahaa.... Hui sun kanssa. Tämähän menee jännittäväksi !

Taitaa käydä niin kuten Ikiksen kanssa, että pettymys tulee livenä. Eivät pojut uskalla tavata ketään palstalta livenä. ;)

• Palstanainen kirjoitti:

Taitaa käydä niin kuten Ikiksen kanssa, että pettymys tulee livenä. Eivät pojut uskalla tavata ketään palstalta livenä. ;)

Niiiin, tämä on vain leikkiä.
        Kyllä täällä nousee tunteita toisia kohtaan, mutta onko ne todellisia vai kuviteltuja tunteita toista kohtaan.
        Itsesuojelu vaistoni estää minua ainakin tapaamasta palstan persoonaa.
        Todellisuus on jotain ihan muuta.
        Virtuaalielämä on kuitenkin epätodellista.
        Täällä voi esittää mitä vain haluaa ja valehdella ummet ja lammet .
        Itse kyllä pyrin olemaan rehellinen eikä ole tarvetta esittää mitään feikki leikkiä, tosin olen sortunut pullan kanssa leikkiin.

• DF-fani

Ex-PUA on MAT-nörtti. DarkFear takaisin palstalle ja viihdearvoa kehiin perkele!!!

• Tulitko-ajatelleeksi

Jos DF onlöytänyt naisen ja nostanut tasoaan? Ei tarvi enää palstailla...

• Taasko teillä täysi sotatila päällä......voi teitä.... =D

• No iltaa, mun piti poistua palstalta rauhoittumaan mutta jäin suustani kiinni väittelyyn tyhmään voi minua :p

• Älykkö kirjoitti:

No iltaa, mun piti poistua palstalta rauhoittumaan mutta jäin suustani kiinni väittelyyn tyhmään voi minua :p

Vilkaisin palstan puolelle ja taisi juuri se ketju olla siinä ensimmäisenä minkä avasin....kurkkasin paria muutakin pikaisesti ja koska mieliala ei ollut muutenkaan paras mahdollinen, niin sitä menoa kun hetken pikaisesti luki.....tuli vain sellainen olo, että "nyt en jaksa...tapelkoot keskenään".... ;D

En siis jaksanut lukea paljoa ja ajatuksella, koska ei ole nyt sellainen fiilis ja porukka yksinkertaisti, yleisti, niputti, provosi ja harrasti sukupuolien välistä sotaa täysin rinnoin itse kukin.....

On p*skoja yksilöitä ja hyviä yksilöitä, sekä kaikkea siltä väliltä, eikä se riipu sukupuolesta, asemasta, syntyperäisestä statuksesta, koulutuksesta, varallisuudesta yms...yms...vaan ihan persoonasta/luonteesta/arvoista/ajatusmaailmasta..jne...jne.

• Älykkö
        MGTOW kirjoitti:

Vilkaisin palstan puolelle ja taisi juuri se ketju olla siinä ensimmäisenä minkä avasin....kurkkasin paria muutakin pikaisesti ja koska mieliala ei ollut muutenkaan paras mahdollinen, niin sitä menoa kun hetken pikaisesti luki.....tuli vain sellainen olo, että "nyt en jaksa...tapelkoot keskenään".... ;D

En siis jaksanut lukea paljoa ja ajatuksella, koska ei ole nyt sellainen fiilis ja porukka yksinkertaisti, yleisti, niputti, provosi ja harrasti sukupuolien välistä sotaa täysin rinnoin itse kukin.....

On p*skoja yksilöitä ja hyviä yksilöitä, sekä kaikkea siltä väliltä, eikä se riipu sukupuolesta, asemasta, syntyperäisestä statuksesta, koulutuksesta, varallisuudesta yms...yms...vaan ihan persoonasta/luonteesta/arvoista/ajatusmaailmasta..jne...jne.

Minä saan aikaan keskustelun avauksella toisissa raivoa :(
        Ja ilmeisesti toiset eivät voi sietää mun Nimimerkkiä !
        Mutta en anna heidän kävellä ylitseni vaan taistelen kuin soturi oikeuteeni ilmaista mielipiteeni.
        Aika hurjaksi tämä palstailu on mennyt.
        Hyvää illan jatkoa !

• Älykkö kirjoitti:

Minä saan aikaan keskustelun avauksella toisissa raivoa :(
        Ja ilmeisesti toiset eivät voi sietää mun Nimimerkkiä !
        Mutta en anna heidän kävellä ylitseni vaan taistelen kuin soturi oikeuteeni ilmaista mielipiteeni.
        Aika hurjaksi tämä palstailu on mennyt.
        Hyvää illan jatkoa !

Mielipiteen saa ja täytyy ilmaista, mutta ei saisi liiaksi provosoitua, vaan yrittää pitää itsensä sen yläpuolella....tiedän helpommin monesti sanottu, kuin tehty. ;(

Mutta kukin tyylillään......ja tyylihän on vapaa.

Hyvää illan jatkoa ja hyviä unia, kun painat pääsi tyynyyn. =)

• MGTOW kirjoitti:

Mielipiteen saa ja täytyy ilmaista, mutta ei saisi liiaksi provosoitua, vaan yrittää pitää itsensä sen yläpuolella....tiedän helpommin monesti sanottu, kuin tehty. ;(

Mutta kukin tyylillään......ja tyylihän on vapaa.

Hyvää illan jatkoa ja hyviä unia, kun painat pääsi tyynyyn. =)

Ihme kyllä halusin kamppailla keskustellen tänään jostain syystä ?
        Ehkä minä alan samaistumaan palsta tyyliin liikaa, herää kysymys viekö palsta minua vai minä palstaa. Siinä vasta pulma !
        Oon ihme kyllä aika pirteä tänään, ei meinaa nukuttamaan ollenkaan .
        Öitä kuitenkin :)

• Älykkö kirjoitti:

Ihme kyllä halusin kamppailla keskustellen tänään jostain syystä ?
        Ehkä minä alan samaistumaan palsta tyyliin liikaa, herää kysymys viekö palsta minua vai minä palstaa. Siinä vasta pulma !
        Oon ihme kyllä aika pirteä tänään, ei meinaa nukuttamaan ollenkaan .
        Öitä kuitenkin :)

Älä samaistu ainakaan "liikaa" vääriin juttuihin, yrität vältellä niitä ja imeä positiivisuutta. ;D

"Oon ihme kyllä aika pirteä tänään, ei meinaa nukuttamaan ollenkaan ."

Olisko taiston jälkeinen adrealiini yksi syy.....voipi olla? ;)

Öitä, nuku hyvin. =)

• MGTOW kirjoitti:

Älä samaistu ainakaan "liikaa" vääriin juttuihin, yrität vältellä niitä ja imeä positiivisuutta. ;D

"Oon ihme kyllä aika pirteä tänään, ei meinaa nukuttamaan ollenkaan ."

Olisko taiston jälkeinen adrealiini yksi syy.....voipi olla? ;)

Öitä, nuku hyvin. =)

Niin taidat olla oikeassa, adrenaliini varmaan vaikuttaa koska unesta ei ole tietoakaan.
        Olihan taas päivä , en kyllä jatkossa ala keskustelemaan jos alkaa loanheitto, lopetan siihen paikkaan. Ehkä niin on parempi :)
        Tyhjästäkö länkytän , nou wei pois se minusta.

• nykSEtämiES

Setämiesraivo on kovempaa kuin kurpparaivo!

Raivoaja raivoaa siitä että raivotaan takaisin! Räyh!

• ätmineitsytsetät

Setämiesraivo :D :DTämä on kyl ihan kaikista paras vitsipalsta. Ootteko te ammatti koomikoita kaikki? Eihän nää jutut voi tosiaakaan olla? :D

• cinnamongal

Setämiesraivo on eskaloitunut pullamyrskyksi! Suojautukoon ken voi!

• Ex__PUA
        cinnamongal kirjoitti:

Setämiesraivo on eskaloitunut pullamyrskyksi! Suojautukoon ken voi!

Itte oot -hyökkäys, on osoittanut että keksimäni termit ovat osuneet ja uponneet. Tuokin puskasta ampuminen oli tyypillistä paskahousutädin kurpparaivoa.

• Ex__PUA

Kurpparaivo on keksimäni nimitys, ja varsin kuvaava.

Toinen on "itte oot"-defenssi.

Nyt sitten kurpparaivosta väsätään, suurella kurpparaivolla epätoivoista "itte oot"-versiota.

Ei hassumpi saavutus siis. :D

• Kurppa.antoi.pakit

Tangoon tarvitaan aina kaksi, kuten tiedät. ;)

• Ex__PUA
        Kurppa.antoi.pakit kirjoitti:

Tangoon tarvitaan aina kaksi, kuten tiedät. ;)

Onko sinulla hajuakaan lauseiden merkityksistä joita käytät, vai oletko jokin puppulausebotti jonka ei ole tarkoituskaan kuulostaa ihmiseltä?

• yleismestari
        Ex__PUA kirjoitti:

Onko sinulla hajuakaan lauseiden merkityksistä joita käytät, vai oletko jokin puppulausebotti jonka ei ole tarkoituskaan kuulostaa ihmiseltä?

Sun lienee tarkoitus kuulostaa ihmiseltä, mutta jostain syystä tälläkin palstalla useimmille herää epäilyksiä
        justiin tuon posetiivisoittajaominaisuuden vuoksi, vääntää veivistä aina saman sävelen uudelleen ja uudelleen

• Mies3210
        yleismestari kirjoitti:

Sun lienee tarkoitus kuulostaa ihmiseltä, mutta jostain syystä tälläkin palstalla useimmille herää epäilyksiä
        justiin tuon posetiivisoittajaominaisuuden vuoksi, vääntää veivistä aina saman sävelen uudelleen ja uudelleen

Puakin sentään tehnyt sitä vain aikansa, mutta paskahousutäti(t) tehnyt sitä jo viiden Puan edeltäjänkin kanssa.

• Hahaaah
        Ex__PUA kirjoitti:

Etkö ymmärtänyt eli oletko tyhmä? :D

• Tähti-Silmä
        Hahaaah kirjoitti:

Pullukka meni hiljaiseksi.

• Ex__PUA
        Hahaaah kirjoitti:

"itte oot". Paskahousutäti ampuu puskista minun keksimillä lauseillani. Koko ajan paranee. Kurpparaivo näkyy passiivis-aggressiivisena hymiöintinä.

Vaan et vastannut (tai tavallaan vastasit), joten toistan:

• Ex__PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Käytä nyt paskahousutäti nyt sitä yhtä nimimerkkiä, edes tuo puskista ammuskelu ei hämää ketään.

Hauska muuten että olen niin pääsi sisällä, että istut stalkkaamassa minua 24/7 palstalla, ja poraat itsellesi kun en vastaa. :

Oletko tyhmä vai eikö kurpalla ole elämää? :D

• Ex__PUA
        Mies3210 kirjoitti:

Puakin sentään tehnyt sitä vain aikansa, mutta paskahousutäti(t) tehnyt sitä jo viiden Puan edeltäjänkin kanssa.

Jep, sillä on vakava pakkomielle minusta, joten päätä hakataan seinään 24/7 ja kymmenillä eri nimimerkeillä. :D

Se yrittää kostaa epätoivoisesti "itte oot"-tyylin minun sille heittämiä juttuja, arpomalla niitä ennalta-arvattavasti täysin puppulausegeneraattorityyliin, kurpparaivoa uhkuvan passiivis-aggressiivisen hymiön kanssa.

• Hahaaah
        Ex__PUA kirjoitti:

"itte oot". Paskahousutäti ampuu puskista minun keksimillä lauseillani. Koko ajan paranee. Kurpparaivo näkyy passiivis-aggressiivisena hymiöintinä.

Vaan et vastannut (tai tavallaan vastasit), joten toistan:

Aivan.

• Ex__PUA
        Hahaaah kirjoitti:

Aivan.

Hyvä!

Taudin myöntäminen on avain parantumiseen.

Seuraavaksi vastataan vielä kysymykseen: Onko sinulla hajuakaan lauseiden merkityksistä joita käytät, vai oletko jokin puppulausebotti jonka ei ole tarkoituskaan kuulostaa ihmiseltä?

• Tähti-Silmä
        Ex__PUA kirjoitti:

Hyvä!

Seuraavaksi vastataan vielä kysymykseen: Onko sinulla hajuakaan lauseiden merkityksistä joita käytät, vai oletko jokin puppulausebotti jonka ei ole tarkoituskaan kuulostaa ihmiseltä?

:D Olet täysi ääliö.

• RaivoisaKurppa
        Ex__PUA kirjoitti:

Hyvä!

No teetkö sinä paljon muuta kuin roikut täällä palstalla 24/7? Nimittäin aukaisipa minkä ketjun hyvänsä, sinä olet siellä ja vähintään puolet kommenteista on sinun, ja ne on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkiä kommentteja joiden kirjoittamiseen on mennyt aikaa koska niin huolella olet vastannut jokaiselle, kun muilta on vain muutama lause, toisinaan vain pari sanaa. Sinä kerrot paljon "seikkailuistasi" naisten kanssa, mutta missä välissä sinä ehdit, ja miten noin paljon pillua saava on noin vihainen ja kireä? Eikö se ole - hyvä pillu, parempi mieli... Vai onko kyse siitä, että saat huonoa pillua? Kurpan pilluako?

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Feikki Tähti-Silmä on kovin vähä sanainen, eikö älykkytesi riitä kommunikoimaan sen kummemmin?
        Minun aivoni on kuin avaruus
        tyhjyyttä täynnä.

• Ex__PUA kirjoitti:

Hyvä!

" Taudin myöntäminen on avain parantumiseen on totta :)
        Hyvä huomio !
        Sinä olet myöntänyt palstalla toisten nimittelysi, mutta et ole parantunut ;p
        Hups !

• Ex__PUA
        Älykkö kirjoitti:

Feikki Tähti-Silmä on kovin vähä sanainen, eikö älykkytesi riitä kommunikoimaan sen kummemmin?
        Minun aivoni on kuin avaruus
        tyhjyyttä täynnä.

Se on kehari, niin se ei osaa montaakaan sanaa. Lähinnä satunnaisia lauseita joita se on oppinut muilta. :D

• Ex__PUA
        Älykkö kirjoitti:

" Taudin myöntäminen on avain parantumiseen on totta :)
        Hyvä huomio !
        Sinä olet myöntänyt palstalla toisten nimittelysi, mutta et ole parantunut ;p
        Hups !

Jos meinaat olla älykkö, niin sinun pitää oppia ensiksi syyn ja seurausen laki.

Huudat metsään, niin metsä huutaa takaisin.

Vika ei ole minussa vaan muissa.

• Ex__PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

:D Olet täysi ääliö.

Katos osu ja uppos taas paskahousutätiin. :D Miltä tuntuu olla palstan virallinen kehari?

• Ex__PUA
        RaivoisaKurppa kirjoitti:

No teetkö sinä paljon muuta kuin roikut täällä palstalla 24/7? Nimittäin aukaisipa minkä ketjun hyvänsä, sinä olet siellä ja vähintään puolet kommenteista on sinun, ja ne on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkiä kommentteja joiden kirjoittamiseen on mennyt aikaa koska niin huolella olet vastannut jokaiselle, kun muilta on vain muutama lause, toisinaan vain pari sanaa. Sinä kerrot paljon "seikkailuistasi" naisten kanssa, mutta missä välissä sinä ehdit, ja miten noin paljon pillua saava on noin vihainen ja kireä? Eikö se ole - hyvä pillu, parempi mieli... Vai onko kyse siitä, että saat huonoa pillua? Kurpan pilluako?

En tiedä onko sinun sosiaalisissa taidoissasi vikaa, oletko vähän tyhmä vai ehkä röyhkeä, mutta et kai sinä kuvittele että vastaan litaniaan kysymyksiäsi - kilttinä poikana - samalla kun sinä et vastaa edes minun kysymykseeni?

Otetaas uudestaan.

• Tähti-Silmä
        Ex__PUA kirjoitti:

Katos osu ja uppos taas paskahousutätiin. :D Miltä tuntuu olla palstan virallinen kehari?

Siis osui ja upposi 100%:sesti. ;)

• Täälläsataa
        Ex__PUA kirjoitti:

"Huudat metsään, niin metsä huutaa takaisin."
        Totta. Rehellisyyden nimissä, olet itse itsellesi tilannut kaikki ne vittuillut joita olet palstalla osaksesi saanut.

"Vika ei ole minussa vaan muissa."
        Ei meissä muissakaan ole mitään vikaa vaan niissä toisissa se on aina.

• Ex__PUA kirjoitti:

Voi kulta pieni , eikö sinussa ole vikaaa.....
        Ymmärrän syyn ja seurauksen lain paremmin kuin ymmärrätkään, koska olen ymmärtänyt elämäni syyn ja seurauksen ihan kantapään kautta analysoiden itseän , joten tiedän mistä puhun.
        Sen vuoksi uskallan käyttää Älykkö nimim.
        " Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan " tiedän senkin.
        Älä ota noin vakavasti mun läppää ;)
        Miten sait nukuttua, oliko levoton yö ?

• RaivoisaKurppa
        Ex__PUA kirjoitti:

En tiedä onko sinun sosiaalisissa taidoissasi vikaa, oletko vähän tyhmä vai ehkä röyhkeä, mutta et kai sinä kuvittele että vastaan litaniaan kysymyksiäsi - kilttinä poikana - samalla kun sinä et vastaa edes minun kysymykseeni?

Otetaas uudestaan.

Mihin kysymykseen minun pitäisi vastata, koska et ole kysynyt minulta mitään... Tuo oli nimittäin ensimmäinen kommenttini tähän ketjuun, tämä on toinen ja katsotaan jääkö viimeiseksi...

Olet alkanut menettää viihdearvoa silmissäni, sillä aluksi kun muutama viikko sitten tälle palstalle eksyin, pidin sinua hyvin huvittavana, mutta nyt on alkanut kyllästyttää. Olin nimittäin varma, että trollaat mikä on sinänsä viihdyttävää... Mutta kun kirjoituksiasi lukee, niin siitä huolimatta että olet trolli, olet asiasi kanssa liian tosissasi. Kirjoitat noita kommenttejasi lähinnä maanisella raivolla ja vanhan sanonnan mukaan leikissä on aina puolet totta, mutta sinun leikissäsi tuntuu olevan totta paljon enemmän. Sinä olet tosissasi tuossa vihassasi, mikä on sinänsä kummallista koska oikeasti - miten joku viitsii? Miksi haluat loukata naisia joita et edes tunne? Tuntuu että elämässäsi on joku, jolle haluaisit sanoa suorat sanat muttet uskalla, joten purat sen kaiken paskan ja pahan olon tänne.

Ehkä siis saatan poistua täältä kokonaan, sillä on kai tuota järkevämpääkin tekemistä kuin kiistellä kanssasi asioista, jotka ovat oikeastaan täysin merkityksettömiä, sillä ne eivät liity oikeaan elämään ja ihmissuhteisiin mitenkään. Tuo kaikki on pelkkää höpö -puhetta mitä suollat... Voi mennä läpi nuorille kokemattomille miehille, mutta ei kenellekään muulle. Siksi kai sinä täällä kirjoitteletkin, kun haluat esittää jotain gurua tai mitä lie... No pidä tuo, jos se oloasi helpottaa ja tunnet saavuttaneesi jotain, kun kuvittelet nuorten miesten armeijan ihastelemassa "saavutuksiasi" tällä palstalla ja täti-ihmisten itkevän kun poika sanoi pahasti...

Sinulle on muuten hyvin tyypillistä olla vastaamatta ja haukkua tyhmäksi, jos joku kysyy kannaltasi jotain "hankalaa" - eli edelleen - miten noin paljon pillua saava mies on noin vihainen ja kireä? Saatko vain huonoa kurppapillua, vai miksi niin suututtaa? Miten ehdit naimaan niin paljon, kun et juuri muuta vaikuta tekevän kuin tappelevan tällä palstalla "kurppien" kanssa?

Hieman harhaista muuten kuvitella, että kaikki kommentit mitä sinulle tulee, olisivat yhden ja saman "kurpan" kirjoittamia. Täällä lienee paljon kurppia, nuoria naisia ja kaiken ikäisiä ja tasoisia miehiä, jotka eivät jaa näkemyksiäsi.

• Ex__PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Siis osui ja upposi 100%:sesti. ;)

Hyvä että myönnät, vaikkakin passiivis-aggressiivisesti hampaitasi kiristellen. Vaikka kyllähän sen joka kerta näkee.

• Ex__PUA
        Täälläsataa kirjoitti:

"Huudat metsään, niin metsä huutaa takaisin."
        Totta. Rehellisyyden nimissä, olet itse itsellesi tilannut kaikki ne vittuillut joita olet palstalla osaksesi saanut.

"Vika ei ole minussa vaan muissa."
        Ei meissä muissakaan ole mitään vikaa vaan niissä toisissa se on aina.

Eli te kurpat olette tyhmiä ja itsekkäitä tyranneja, jotka "kostavat" ja yrittävät hiljentää noin hänet, joka kertoo totuuden joka osuu ja uppoaa heihin? Tuohan täysin narsun logiikkaa.

Ja sinä sanot, että se olen minä joka olen tässä väärässä? :D

Tämä taas todistaa sen miten tyhmyys ja itsekkyys ruumiillistuu kurpassa. Kuka voi olla noin vitun tyhmä ja ali-mittainen henkisesti?

• Ex__PUA
        Älykkö kirjoitti:

Voi kulta pieni , eikö sinussa ole vikaaa.....
        Ymmärrän syyn ja seurauksen lain paremmin kuin ymmärrätkään, koska olen ymmärtänyt elämäni syyn ja seurauksen ihan kantapään kautta analysoiden itseän , joten tiedän mistä puhun.
        Sen vuoksi uskallan käyttää Älykkö nimim.
        " Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan " tiedän senkin.
        Älä ota noin vakavasti mun läppää ;)
        Miten sait nukuttua, oliko levoton yö ?

Aah, passivis-aggressiivista lässyttämistä.

Osu ja upposi siis.

Jos ymmärtäisit syyn ja seurauksen lain, sinä et tekisi itsesäsi tyhmää tyhmillä kysymyksillä.

Toinen vaihtoehto on se, että olet puolueellinen ja minua vastaan.

Kumpi se on?

"Älä ota noin vakavasti mun läppää ;)"

Älä kysele jos et halua kuulla vastauksia, jotka saavat sinut lässytämään passiivis-aggressiivisesti ja defensiivisesti. ;)

"Miten sait nukuttua, oliko levoton yö ?"

Huonosti. Lue alempaa.

• Ex__PUA kirjoitti:

Osu ja upposi siis.

Jos ymmärtäisit syyn ja seurauksen lain, sinä et tekisi itsesäsi tyhmää tyhmillä kysymyksillä.

Kumpi se on?

Älä kysele jos et halua kuulla vastauksia, jotka saavat sinut lässytämään passiivis-aggressiivisesti ja defensiivisesti. ;)

Huonosti. Lue alempaa.

Aggressiivinen vastaus :(
        Kannattaisiko käydä optikko, terapeutti , käytöskoulun kautta kun tulet palstalle negaamaan.
        Minun vastaus oli ihan normaali ihmisen vastaus. Sun vastaus kuvastaa henkisesti häiriintynyttä tyttöä. Vedä siitä !

• Ex__PUA

Mihin kysymykseen minun pitäisi vastata, koska et ole kysynyt minulta mitään... Tuo oli nimittäin ensimmäinen kommenttini tähän ketjuun, tämä on toinen ja katsotaan jääkö viimeiseksi...

Olet alkanut menettää viihdearvoa silmissäni, sillä aluksi kun muutama viikko sitten tälle palstalle eksyin, pidin sinua hyvin huvittavana, mutta nyt on alkanut kyllästyttää. Olin nimittäin varma, että trollaat mikä on sinänsä viihdyttävää... Mutta kun kirjoituksiasi lukee, niin siitä huolimatta että olet trolli, olet asiasi kanssa liian tosissasi. Kirjoitat noita kommenttejasi lähinnä maanisella raivolla ja vanhan sanonnan mukaan leikissä on aina puolet totta, mutta sinun leikissäsi tuntuu olevan totta paljon enemmän. Sinä olet tosissasi tuossa vihassasi, mikä on sinänsä kummallista koska oikeasti - miten joku viitsii? Miksi haluat loukata naisia joita et edes tunne? Tuntuu että elämässäsi on joku, jolle haluaisit sanoa suorat sanat muttet uskalla, joten purat sen kaiken paskan ja pahan olon tänne.

Ehkä siis saatan poistua täältä kokonaan, sillä on kai tuota järkevämpääkin tekemistä kuin kiistellä kanssasi asioista, jotka ovat oikeastaan täysin merkityksettömiä, sillä ne eivät liity oikeaan elämään ja ihmissuhteisiin mitenkään. Tuo kaikki on pelkkää höpö -puhetta mitä suollat... Voi mennä läpi nuorille kokemattomille miehille, mutta ei kenellekään muulle. Siksi kai sinä täällä kirjoitteletkin, kun haluat esittää jotain gurua tai mitä lie... No pidä tuo, jos se oloasi helpottaa ja tunnet saavuttaneesi jotain, kun kuvittelet nuorten miesten armeijan ihastelemassa "saavutuksiasi" tällä palstalla ja täti-ihmisten itkevän kun poika sanoi pahasti...

Sinulle on muuten hyvin tyypillistä olla vastaamatta ja haukkua tyhmäksi, jos joku kysyy kannaltasi jotain "hankalaa" - eli edelleen - miten noin paljon pillua saava mies on noin vihainen ja kireä? Saatko vain huonoa kurppapillua, vai miksi niin suututtaa? Miten ehdit naimaan niin paljon, kun et juuri muuta vaikuta tekevän kuin tappelevan tällä palstalla "kurppien" kanssa?

Hieman harhaista muuten kuvitella, että kaikki kommentit mitä sinulle tulee, olisivat yhden ja saman "kurpan" kirjoittamia. Täällä lienee paljon kurppia, nuoria naisia ja kaiken ikäisiä ja tasoisia miehiä, jotka eivät jaa näkemyksiäsi.

SE oli tämä kysymys: 'Seuraavaksi vastataan vielä kysymykseen: Onko sinulla hajuakaan lauseiden merkityksistä joita käytät, vai oletko jokin puppulausebotti jonka ei ole tarkoituskaan kuulostaa ihmiseltä?'

Samoin, en usko sinua että tuo olisi ensimmäinen viesti jonka laitat minulle. Sinä et muuten vastaisi puskissa kyykkivälle paskahousutädille suunnattuun viestiiin, jos et olisi hän.

Onnea vaan sen todistamisessa, olisiko kannattanut käyttää rehdisti yhtä nimimerkkiä, eikä lähteä pelkurin tielle?

"Olet alkanut menettää viihdearvoa silmissäni, sillä aluksi kun muutama viikko sitten tälle palstalle eksyin, pidin sinua hyvin huvittavana, mutta nyt on alkanut kyllästyttää"

:( No nyt kyllä maailmani kaatuu.

Etkö tiedä miten raskasta tuo on kuulla, sillä koko palstailuni..EI koko ELÄMÄNI tarkoituksena on sinun ja VAIN SINUN, oi kakkakikkarepöksyseni, viihdyttäminen. Tällä. Palstalla. Nyt. Ja. Aina.

Muuten taas en jaksanut lukea koska tuo oli liian pitkä.

Luen vain paskahousutätien irrationaalisia ja passiivis-aggressivisia viestejä, enkä mitää PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITKIÄ vuodatuksia. ;) ;D ;D ;D

• Ex__PUA kirjoitti:

Osu ja upposi siis.

Kumpi se on?

Huonosti. Lue alempaa.

V*..un Pulla sulta pitäis naida aivot pihalle että saisit kerran elämässäsi kunnon orgasmin ja saavuttaisit sisäisen rauhan .

• Täälläsataa
        Ex__PUA kirjoitti:

Eli te kurpat olette tyhmiä ja itsekkäitä tyranneja, jotka "kostavat" ja yrittävät hiljentää noin hänet, joka kertoo totuuden joka osuu ja uppoaa heihin? Tuohan täysin narsun logiikkaa.

Ja sinä sanot, että se olen minä joka olen tässä väärässä? :D

Tämä taas todistaa sen miten tyhmyys ja itsekkyys ruumiillistuu kurpassa. Kuka voi olla noin vitun tyhmä ja ali-mittainen henkisesti?

Kommenttisi sisältö oli sitä samaa paskaa mitä sinulta on totuttu aikojen saatossa lukemaan, joten ei siitä sen enempää.

Niin joo, miehenä kirjoitan.

• RaivoisaKurppa
        Ex__PUA kirjoitti:

SE oli tämä kysymys: 'Seuraavaksi vastataan vielä kysymykseen: Onko sinulla hajuakaan lauseiden merkityksistä joita käytät, vai oletko jokin puppulausebotti jonka ei ole tarkoituskaan kuulostaa ihmiseltä?'

Samoin, en usko sinua että tuo olisi ensimmäinen viesti jonka laitat minulle. Sinä et muuten vastaisi puskissa kyykkivälle paskahousutädille suunnattuun viestiiin, jos et olisi hän.

Onnea vaan sen todistamisessa, olisiko kannattanut käyttää rehdisti yhtä nimimerkkiä, eikä lähteä pelkurin tielle?

"Olet alkanut menettää viihdearvoa silmissäni, sillä aluksi kun muutama viikko sitten tälle palstalle eksyin, pidin sinua hyvin huvittavana, mutta nyt on alkanut kyllästyttää"

:( No nyt kyllä maailmani kaatuu.

Etkö tiedä miten raskasta tuo on kuulla, sillä koko palstailuni..EI koko ELÄMÄNI tarkoituksena on sinun ja VAIN SINUN, oi kakkakikkarepöksyseni, viihdyttäminen. Tällä. Palstalla. Nyt. Ja. Aina.

Muuten taas en jaksanut lukea koska tuo oli liian pitkä.

Luen vain paskahousutätien irrationaalisia ja passiivis-aggressivisia viestejä, enkä mitää PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITKIÄ vuodatuksia. ;) ;D ;D ;D

Minä kommentoin useinkin väliin (kuten monet muutkin tekevät), mutta ei sinun harhaisen ressukan tarvi uskoa... Sitäpaitsi - olen varma että luit kommenttini, mutta et vastaa, koska joutuisit myöntämään totuuden mikä ei ole kannaltasi kovin ruusuinen.

Ja ohhoh! Shaming languagea, henkilöhyökkäys sekä passiivis-aggressiivisia hymiöitä... Voinen julistautua tämän debatin voittajaksi.

• Ex___PUA

Minä kommentoin useinkin väliin (kuten monet muutkin tekevät), mutta ei sinun harhaisen ressukan tarvi uskoa... Sitäpaitsi - olen varma että luit kommenttini, mutta et vastaa, koska joutuisit myöntämään totuuden mikä ei ole kannaltasi kovin ruusuinen.

Ja ohhoh! Shaming languagea, henkilöhyökkäys sekä passiivis-aggressiivisia hymiöitä... Voinen julistautua tämän debatin voittajaksi.

"Minä kommentoin useinkin väliin (kuten monet muutkin tekevät), mutta ei sinun harhaisen ressukan tarvi uskoa"

Et ole vain vanha huora, vaan tyhmäkin vielä.

Juurihan minä sanoin että sinä teit niin, koska olet puskista ampuva säälittävä paskahousutäti josta ei ole suoraan keskusteluun.

"yhyyy oon tälläinen paskahousuinen kurppa jossa ei ole naista muuta kuin tälläiseen säälittävään ulisemiseen"

"Sitäpaitsi - olen varma että luit kommenttini, mutta et vastaa, koska joutuisit myöntämään totuuden mikä ei ole kannaltasi kovin ruusuinen."

Kuka nyt on harhainen ressukka?

"Ja ohhoh! Shaming languagea, henkilöhyökkäys sekä passiivis-aggressiivisia hymiöitä... Voinen julistautua tämän debatin voittajaksi"

Kyllä, koska vain tyhmä kurppa voi 1. käyttää shaming languagea ynnä muuta jälkeenjjääneiden ämmien perusklisheitä koko ketjun ajan (yhdellä jos toisella nimimerkillä) 2. julistautua voittajaksi kun hänelle annetaan takaisin.

Onko sun päätä joku jännämies hakannut seinään vai kuinka sinusta on tullut rajattoman tyhmä?

• Ex__PUA
        Täälläsataa kirjoitti:

Kommenttisi sisältö oli sitä samaa paskaa mitä sinulta on totuttu aikojen saatossa lukemaan, joten ei siitä sen enempää.

Niin joo, miehenä kirjoitan.

Miehenä kirjoitat, ja naiselta (joka ei pysty vastaamaan perustellusti mihinkään, paitsi ampumaan puskista) kuulostat.

Kyllä nyt taitaa olla ylpeä olo? :D

• Ex__PUA
        Älykkö kirjoitti:

V*..un Pulla sulta pitäis naida aivot pihalle että saisit kerran elämässäsi kunnon orgasmin ja saavuttaisit sisäisen rauhan .

No nyt aloit puhumaan asiaa. :)

Vai miten on, oletko sittenkin pelkkää puhetta oleva täti vai osaatko nussia miehen aivot pellolle?

TÄÄLLÄ VÄHÄN EPÄILLÄÄN! ;) ; ) ;)

(Vakkarilleni jos pystyt pistämään siinä kampoihin, niin lupaan antaa sinulle tunnustuksen. Se on orgasmikone.)

• RaivoisaKurppa
        Ex___PUA kirjoitti:

"Minä kommentoin useinkin väliin (kuten monet muutkin tekevät), mutta ei sinun harhaisen ressukan tarvi uskoa"

Et ole vain vanha huora, vaan tyhmäkin vielä.

Juurihan minä sanoin että sinä teit niin, koska olet puskista ampuva säälittävä paskahousutäti josta ei ole suoraan keskusteluun.

"yhyyy oon tälläinen paskahousuinen kurppa jossa ei ole naista muuta kuin tälläiseen säälittävään ulisemiseen"

"Sitäpaitsi - olen varma että luit kommenttini, mutta et vastaa, koska joutuisit myöntämään totuuden mikä ei ole kannaltasi kovin ruusuinen."

Kuka nyt on harhainen ressukka?

"Ja ohhoh! Shaming languagea, henkilöhyökkäys sekä passiivis-aggressiivisia hymiöitä... Voinen julistautua tämän debatin voittajaksi"

Kyllä, koska vain tyhmä kurppa voi 1. käyttää shaming languagea ynnä muuta jälkeenjjääneiden ämmien perusklisheitä koko ketjun ajan (yhdellä jos toisella nimimerkillä) 2. julistautua voittajaksi kun hänelle annetaan takaisin.

Onko sun päätä joku jännämies hakannut seinään vai kuinka sinusta on tullut rajattoman tyhmä?

Mikä henkilöhyökkäys! Ilmeisesti sattui syvälle sisimpään... Selvästi voitin.

• Ex__PUA kirjoitti:

No nyt aloit puhumaan asiaa. :)

Vai miten on, oletko sittenkin pelkkää puhetta oleva täti vai osaatko nussia miehen aivot pellolle?

TÄÄLLÄ VÄHÄN EPÄILLÄÄN! ;) ; ) ;)

(Vakkarilleni jos pystyt pistämään siinä kampoihin, niin lupaan antaa sinulle tunnustuksen. Se on orgasmikone.)

Taitaa olla niin , että tää jää vain haihtuvaksi haaveeksi, koska olen kypsä nainen ja Ymmärrätkö kypsän naisen päälle mitään?

• Täälläsataa
        Ex__PUA kirjoitti:

Miehenä kirjoitat, ja naiselta (joka ei pysty vastaamaan perustellusti mihinkään, paitsi ampumaan puskista) kuulostat.

Kyllä nyt taitaa olla ylpeä olo? :D

Ylpeä olo mistä? Siitäkö, että vaihdan jonkun traumojensa valtaaman setämiehen kanssa parit sanat? Nojaa, ehkä säälintunne sinua kohtaan kuvaa tuntojani paremmin. Aikuinen mies sinkkupalstalla purkamassa traumojaan syyttömiin ihmisiin, sääli tosiaan.

• Ex__PUA
        Älykkö kirjoitti:

Taitaa olla niin , että tää jää vain haihtuvaksi haaveeksi, koska olen kypsä nainen ja Ymmärrätkö kypsän naisen päälle mitään?

Vanha nainenhan se tässä on jonka pitää vakuuttaa, ettei tavara ole mennyt yli parhaan myyntipäivän!

Joten, epäilys osui oikeaan.

• Ex__PUA

Mikä henkilöhyökkäys! Ilmeisesti sattui syvälle sisimpään... Selvästi voitin.

• Ex__PUA
        Täälläsataa kirjoitti:

Ylpeä olo mistä? Siitäkö, että vaihdan jonkun traumojensa valtaaman setämiehen kanssa parit sanat? Nojaa, ehkä säälintunne sinua kohtaan kuvaa tuntojani paremmin. Aikuinen mies sinkkupalstalla purkamassa traumojaan syyttömiin ihmisiin, sääli tosiaan.

No tuosta varmasti saat entistä ylpeämmän olon, että teet olkiukon (shaming language ja henkilöhyökkäys) jonkun oletetuista traumoista, ja yrität käyttää niitä häntä vastaan? WAU! :D Aivan uskomattoman laadukas ihminen. Ei ihme että sinua vituttaa kun laitan köniin teille alemmille elämämuodoille täällä. :D

Mutta se mistä alunperin olit ylpeä (sarkasmia pösilö) että onnistuit kuulostamaan kurpalta. Vaikka olet mies. Tai "mies".

Noh, munattomia molemmat, se selittää. ;)

• Ex__PUA kirjoitti:

Vanha nainenhan se tässä on jonka pitää vakuuttaa, ettei tavara ole mennyt yli parhaan myyntipäivän!

Joten, epäilys osui oikeaan.

Olen ihminen ja arvokas sellaisena kuin olen.
        Olen myös ylpeä itsestäni.
        Arvostan hyvyyttä, toisten kunnioittamista.
        Arvostan lähimmäisen rakkautta.
        Arvostan sitä mikä minusta on tullut kovan elämän koulun jälkeen.
        Olen tyytyväinen , onnellinen, tasapainoinen, hyvä ihminen.
        Rakastan elämääni.
        Osaan rakastaa toisia ihmisiä.
        Pyydän siunausta koko kansakunnalle.
        Pyydän siunausta sitä tarvitseville.
        Pyydän sinulle siunausta elämääsi.
        Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen joten hyväksyn sinut sellaisena kuin olet.
        Hyvää illan jatkoa! Öitä !
        Rakkaudella

• RaivoisaKurppa
        Ex__PUA kirjoitti:

Onko sinun nenäsi edestä vienyt jännämies jonkun kuuman misun ja sitten vielä hakannut päätäsi seinään mimmin nauraessa vieressä, vai kuinka sinusta on tullut noin äärettömän tyhmä, vainoharhainen ja katkera?

• Ex__PUA
        Älykkö kirjoitti:

Olen ihminen ja arvokas sellaisena kuin olen.
        Olen myös ylpeä itsestäni.
        Arvostan hyvyyttä, toisten kunnioittamista.
        Arvostan lähimmäisen rakkautta.
        Arvostan sitä mikä minusta on tullut kovan elämän koulun jälkeen.
        Olen tyytyväinen , onnellinen, tasapainoinen, hyvä ihminen.
        Rakastan elämääni.
        Osaan rakastaa toisia ihmisiä.
        Pyydän siunausta koko kansakunnalle.
        Pyydän siunausta sitä tarvitseville.
        Pyydän sinulle siunausta elämääsi.
        Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen joten hyväksyn sinut sellaisena kuin olet.
        Hyvää illan jatkoa! Öitä !
        Rakkaudella

Hyvä, pidä tuo.

• Ex__PUA

Onko sinun nenäsi edestä vienyt jännämies jonkun kuuman misun ja sitten vielä hakannut päätäsi seinään mimmin nauraessa vieressä, vai kuinka sinusta on tullut noin äärettömän tyhmä, vainoharhainen ja katkera?

No älä nyt vanha huora kiemurtele vaan vastaa: "Onko sun päätä joku jännämies hakannut seinään vai kuinka sinusta on tullut rajattoman tyhmä?"

• RaivoisaKurppa
        Ex__PUA kirjoitti:

No älä nyt vanha huora kiemurtele vaan vastaa: "Onko sun päätä joku jännämies hakannut seinään vai kuinka sinusta on tullut rajattoman tyhmä?"

Päätäni ei ole hakannut kukaan seinään. Koskaan. Eikä tule hakkaamaan, ja jos joku yrittää - oli kuinka jännä hyvänsä, saa sitä katua ja katkerasti... Mutta sinun päätäsi on ilmeisesti hakattu ja potkittu oikein armotta niin jännämiesten kuin nuorten naisten toimesta, vai onko se ongelma kuitenkin siellä housujesi sisällä? Taitaa olla, ei normaali pillua saava mies ole noin katkera ja vihainen. Ja mene huorittelemaan äitiäsi, hänhän on myös yli-ikäinen kurppa. Kokeile mitä hän tykkää, kun poika osaa noin monta sivistyssanaa.

• Täälläsataa
        Ex__PUA kirjoitti:

No tuosta varmasti saat entistä ylpeämmän olon, että teet olkiukon (shaming language ja henkilöhyökkäys) jonkun oletetuista traumoista, ja yrität käyttää niitä häntä vastaan? WAU! :D Aivan uskomattoman laadukas ihminen. Ei ihme että sinua vituttaa kun laitan köniin teille alemmille elämämuodoille täällä. :D

Mutta se mistä alunperin olit ylpeä (sarkasmia pösilö) että onnistuit kuulostamaan kurpalta. Vaikka olet mies. Tai "mies".

Noh, munattomia molemmat, se selittää. ;)

Oletat edelleen minun olevan ylpeä? Säälin sinua ehkä vielä enemmän kuin aiemmin, luettuani näitä kommenttejasi tässä ketjussa.

• Ex___PUA

Päätäni ei ole hakannut kukaan seinään. Koskaan. Eikä tule hakkaamaan, ja jos joku yrittää - oli kuinka jännä hyvänsä, saa sitä katua ja katkerasti... Mutta sinun päätäsi on ilmeisesti hakattu ja potkittu oikein armotta niin jännämiesten kuin nuorten naisten toimesta, vai onko se ongelma kuitenkin siellä housujesi sisällä? Taitaa olla, ei normaali pillua saava mies ole noin katkera ja vihainen. Ja mene huorittelemaan äitiäsi, hänhän on myös yli-ikäinen kurppa. Kokeile mitä hän tykkää, kun poika osaa noin monta sivistyssanaa.

Sitten olet vain muuten tyhmä, katkera vanha paskahousutäti johon on osunut ja uponnut.

• Ex__PUA
        Täälläsataa kirjoitti:

Oletat edelleen minun olevan ylpeä? Säälin sinua ehkä vielä enemmän kuin aiemmin, luettuani näitä kommenttejasi tässä ketjussa.

Sinulla ei ole mitään syytä olla ylpeä siitä, että olet mieheksi tekeytyvä paskahousutäti, tai "mies" joka onnistuu kuulostamaan ensiksi mainitulta.Se on säälittävää.

• nuorissaontoivo

Keski-ikäiset voisivat olla nukkumassa tähän aikaan. Teidän junanne on jo kääntynyt takaisinpäin, viettäkää loppuaikanne verenpaineita nostattamatta.

• Tähti-Silmä

Tähti-Silmä ainakin laittaa puhelimen yöpöydälle ja jätän muut painamaan puuta. ;)

• nuorissaontoivo
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Tähti-Silmä ainakin laittaa puhelimen yöpöydälle ja jätän muut painamaan puuta. ;)

Hyvää yötä :)

• Tähti-Silmä
        nuorissaontoivo kirjoitti:

Hyvää yötä :)

Hyviä öitä sinne myös. :)

• Jaaha

Täällä sit valvotaan kun yksi psykonarttukurppa ( exä ) soittelee ja lähettelee tekstiviestejä joissa raivotaan ja uhataan oikeudella ja lapsien menetyksellä.

Onneksi on palsta

• Diesel.power6

Bemarikin WT-porukkaa?

• Diesel.power6 kirjoitti:

Bemarikin WT-porukkaa?

Yllättävän moni ns. uranainen on vahvasti narsistinen.

• BEM kirjoitti:

Yllättävän moni ns. uranainen on vahvasti narsistinen.

Oletko tavannut montakin " oikeesti" ?
        Sopivasti narsismia on hyväksi uraihmisille.
        Myös uramiehillä on narsismia.
        Koska se antaa voimaa hoitaa hommat.
        Näin on näreet :)

• Älykkö kirjoitti:

Oletko tavannut montakin " oikeesti" ?
        Sopivasti narsismia on hyväksi uraihmisille.
        Myös uramiehillä on narsismia.
        Koska se antaa voimaa hoitaa hommat.
        Näin on näreet :)

Olen tavannut useampia, ja yhden kanssa olin naimisissa 25 vuotta. Hänen kauttaan sitten tuntenut useampia ja sitten ihan muuten vaan.

Lisäksi täälläkin on muutamaan kertaan keskusteltu asiasta.

Kyllä, olet oikeassa. Liike-elämässä menestyneillä ihmisillä on narsisia piirteitä enemmän kuin muilla, sukupuolesta riippumatta.

Itse en vaa jaksa yhtään sellaista enää, koska tuosta yhdestäkään en meinaa päästä eroon, vaikka itse otti ja lähti.

• Ex___PUA

Ohhoh. Näemmä olet niitä palstailijoita, jotka ovat joutuneet kokemaan monet palstailmiöt ja totuudet livenä.

Nyt sitten tuo exäsi kurpparaivo ja naisille ominainen pikkumaisuus sitten on tullut varsin läheisesti selväksi.

Onko tilanne mikä tällä hetkellä?

Minä kanssa viime yönä taaskaan en meinannut saada unta, ja asiaa ei auttaneet ilmeisesti kesälomilla olevat naapurit, jotka pistivät melkoisen shown pystyyn kun olin juuri mielestäni saamassa unta.

Edellinen paikka missä asuin, oli jonkinlainen ghetton ja nukkumalähiön risteytys, tämä on lähinnä sellainen ei-kerrostaloja sisältävä, kalliimpi ja hienompi keskiluokkainen nukkumalähiömajoitus, kodikas ja nätti. Vaan eikös sitten tuossa pihassa joku draama myös ollut, kun taas tuollaista ei edellisessä paikassa ollut lainkaan. Ei ainakaan niin että tulisi noin "takapihalle". Siellä tosin oli nuoria jännäihmisiä usein vastakkaisen talon pihassa, suttaamassa rassejaan, kunnes siihen muuttaneet pari muijaa ilmeisesti saivat - sattuneesta syystä - häädön ja lauma katosi. Oli tätä ennen joku nyrkillä tapettava jännänatiainen huudellut meidän talon parvekkeelta jöötä pitäneelle naapurilleni, että "make my day" - meno oli siis kuin palstalta, ja henkinen kypsyys sitä luokkaa :D.

Vaan takaisin viime yöhön. Menin sitten lopulta katsomaan makkarista toiseen huoneeseen (mistä näki paremmin), että mitä siellä tapahtuu, niin siellähän joku nuori muija kävelee uhmakkaasti pois piha-alueelta, ja aiemmin uhonnut mies on nyt huomattavasti hempeämpi sanoiltaan. Aiemmin oli naapureille huudeltu että pitääkö tulla sisälle ja että ruumiita tulee - oli ilmeisesti mennyt sitten källit tehnyt muija sinne ja kovasti siltä jotain kyseltiin. Veikkailen että oli muija lähtenyt jatkoille, ja jännämieshän ei asiasta ollut mielissään. Juuri näitä huomiohuoria, jotka on "täydellisiä" pareja noille reaktiivisille jännämiehille.

Vaan loppu hyvin kaikki hyvin. Ilmeisesti eilinen oli näiden "parisuhdetyyppien" juhlayö? :D

• Ex___PUA
        BEM kirjoitti:

Olen tavannut useampia, ja yhden kanssa olin naimisissa 25 vuotta. Hänen kauttaan sitten tuntenut useampia ja sitten ihan muuten vaan.

Lisäksi täälläkin on muutamaan kertaan keskusteltu asiasta.

Kyllä, olet oikeassa. Liike-elämässä menestyneillä ihmisillä on narsisia piirteitä enemmän kuin muilla, sukupuolesta riippumatta.

Itse en vaa jaksa yhtään sellaista enää, koska tuosta yhdestäkään en meinaa päästä eroon, vaikka itse otti ja lähti.

Yleensä tuo tyyppi ei kestä sitä, että "päästät ne menemään", vaan niiden täytyy kokea että ovat saaneet sinut jollain tapaa menettämään jotain. Joten nyt sitten koitetaan kaikin voimin saada se tapahtumaan. Etuna on se, että kun lopulta voitat, on narsunainen täysin hajalla. Tietysti ei-narsuna tämä ei varmaan ole se mihin pyrit, mutta pelkäänpä, että se on näiden pässien kanssa "kumpi jää jäljelle"-kamppailua. Joten, onnea matkaan ja ole varoitettu!

(Vastapainoksi, tämä läävä joka on täynnä näitä narsistisia ja tyhmiä kurppia jotka eivät saanet sitä hypergamista diiliä (ja nyt "kostavat" sitä täällä miehille), ovat hyvä esimerkki siitä mitä tapahtuu kun sinä puoletasi voitat ne. Tai jos vaikka asia on niin päin, että sinä heidän ikäisenä miehenä saatkin "hypergamisesti" nuorta naista, on se jotain täysin anteeksiantamatonta, koska näin sinua ei olla käytetty hheidän toimesta hyväksi).

• "Yleensä tuo tyyppi ei kestä sitä, että "päästät ne menemään", vaan niiden täytyy kokea että ovat saaneet sinut jollain tapaa menettämään jotain. Joten nyt sitten koitetaan kaikin voimin saada se tapahtumaan."

Asiaa ei olisi voinut paremmin ilmaista :-). En tajunnut asian kaavamaisuutta, ennen kuin eron jälkeen eksyin näille palstoille.

Meilläkin suhteen ollessa ihan henkitoreissaan ( exällä oli jo silloin uusi mies, vaikka en tiennyt) exä uhkaili koko ajan erolla ja minä olin , että yritetään vielä Kerran sitten hän ivallisesti kysyi mitä muka tekisin jos ero tulisi. Itse selostin hyvin neutraalisti suunnitelmani ja siitähän ratkesi hirveä itkupotkulyöntihuutoraivari.

Seuraavaksi sitten lähes kliseisesti on uuden miehen pienet lapset ruvenneet hiertämään. Narsunainenhan ei voi sietää, että joku muu saa huomiota. Minä jo ihan alussa ajattelin puistatuksen sävyttämällä helpotuksella, että ei ikinä enää.

Kolmanneksi ilmeisesti on kantautunut exän korviin tieto nuoresta kauniista naisesta (joka on ihan huippu tyyppi) jota tapailen. Mustamaalaaminen lapsille on alkanut.

• Ex__PUA
        BEM kirjoitti:

"Yleensä tuo tyyppi ei kestä sitä, että "päästät ne menemään", vaan niiden täytyy kokea että ovat saaneet sinut jollain tapaa menettämään jotain. Joten nyt sitten koitetaan kaikin voimin saada se tapahtumaan."

Asiaa ei olisi voinut paremmin ilmaista :-). En tajunnut asian kaavamaisuutta, ennen kuin eron jälkeen eksyin näille palstoille.

Meilläkin suhteen ollessa ihan henkitoreissaan ( exällä oli jo silloin uusi mies, vaikka en tiennyt) exä uhkaili koko ajan erolla ja minä olin , että yritetään vielä Kerran sitten hän ivallisesti kysyi mitä muka tekisin jos ero tulisi. Itse selostin hyvin neutraalisti suunnitelmani ja siitähän ratkesi hirveä itkupotkulyöntihuutoraivari.

Seuraavaksi sitten lähes kliseisesti on uuden miehen pienet lapset ruvenneet hiertämään. Narsunainenhan ei voi sietää, että joku muu saa huomiota. Minä jo ihan alussa ajattelin puistatuksen sävyttämällä helpotuksella, että ei ikinä enää.

Kolmanneksi ilmeisesti on kantautunut exän korviin tieto nuoresta kauniista naisesta (joka on ihan huippu tyyppi) jota tapailen. Mustamaalaaminen lapsille on alkanut.

No hyvä. :) Arvelinkin, että jotain tälläistä siinä on.

Se on oppikirjatapaus ihan täysin.

Mikä siinä on etunasi, on se että kun olet tavannut yhden, niin olet tavannut kaikki. Ne ovat psykorobotteja, jotka käyttäytyvät kaavamaisesti ja ennalta-arvattavasti.

Tässä on nyt siis sinulla se apu, että voit ennustaa sen liikkeitä.

Suosittelisin, että hankkiudut tilaan jossa sillä on mahdollisimman vähän valtaa sinuun.

Noi lapset ovat kyllä paha juttu, ne taitaa olla ainoa siteesi häneen?

Ns. vasta-aivopesua kannattaa pyrkiä tekemään, sillä lapset eivät ole tyhmiä, vaikka lapsia ovatkin.

Tuollaiset exäsi kaltaiset paskahirviöt eivät tule kaihtamaan keinoja, joten voisin jopa suositella jonkinlaista äänitettyä/todistajien läsnäollessa tapahtuvaa toimintaa ja sopimista. Tee se etenkin jos, se yrittää vastustaa sitä.

Niiden oravanaivoissa on seuraava, yksinkertainen kaava: aina on valhe.

Ja siihen ne luottavat sokeasti (vertaa sitä kurpparaivoon tällä palstalla, missä jokainen näkee kuinka ne voivat yrittää valehdella asiasta, jonka jokainen voi todistaa - täällä se ei haittaa, mutta tässä feministisessä yhteiskunnassa sinä tulet olemaan ihan naisen lausuntojen armoilla).

Samoin, etunasi on myös nuorikkosi, joka varmasti puhuu sen puolesta, että olet laatumiehiä. Kannattaa tehdä myös hänelle tilanne selväksi.

• "Minä jo ihan alussa ajattelin puistatuksen sävyttämällä helpotuksella, että ei ikinä enää."

Tuttua huttua... ;D

Oli sinulla ja ex--pua:lla ihan asiaa näistä jutuista.......ei voi kiistää, rehellinen totuus on mikä se on.

Jos olet oikeasti hyvä tyyppi kaikinpuolin ja itse toiminut vahvan moraalin mukaan suhteessa, niin en voi muuta kuin toivottaa sinulle Tsemppi ja jaksamisia, sitä tulet luultavasti tarvitsemaan paljon vielä....

Toivottavasti kaikki menee mahdollisimman hyvin sinun ja lastesi osalta......Tsemppiä!

• sellaista
        MGTOW kirjoitti:

"Minä jo ihan alussa ajattelin puistatuksen sävyttämällä helpotuksella, että ei ikinä enää."

Tuttua huttua... ;D

Oli sinulla ja ex--pua:lla ihan asiaa näistä jutuista.......ei voi kiistää, rehellinen totuus on mikä se on.

Jos olet oikeasti hyvä tyyppi kaikinpuolin ja itse toiminut vahvan moraalin mukaan suhteessa, niin en voi muuta kuin toivottaa sinulle Tsemppi ja jaksamisia, sitä tulet luultavasti tarvitsemaan paljon vielä....

Toivottavasti kaikki menee mahdollisimman hyvin sinun ja lastesi osalta......Tsemppiä!

Naisia mielistelevä mies on säälittävä, mutta vielä säälittävämpi on mies, joka ryhmäpaineen alaisena mielistelee kusipäisiä miehiä.

• sellaista kirjoitti:

Naisia mielistelevä mies on säälittävä, mutta vielä säälittävämpi on mies, joka ryhmäpaineen alaisena mielistelee kusipäisiä miehiä.

"ryhmäpaine".....sekä mikä mielistely....mikä ja missä? 8-0

Ei nuo jutut ihan satuja monestikaan ole, eikä se totuus siitä muuhun muutu, vaikka en olisikaan näiden kyseisten herrojen kanssa kaikista asioista samaa mieltä....esim. "BEM" nimimerkistä en kauheasti tiedä, joten paha mennä sanomaan hänestä kauheasti mitään, mutta sitten taas ex--pua on asia ihan erikseen....hänet tunnen, enkä ymmärrä monesti hänen käytöstään, tapojaan sekä linjaansa, mutta ei se silti kaikkia hänen kommenttejaan/mielipiteitä mitätöi.

Miten voisin sanoa olevani rehellinen, ymmärtäväinen, oikeudenmukainen yms..yms, jos mitätöin tälläisten asioiden takia rehellisen totuuden???

"Ryhmäpainetta" en koe, enkä myöskään mielistele......katso "syvemmälle"....

• sellaistatapahtuu
        MGTOW kirjoitti:

Ei nuo jutut ihan satuja monestikaan ole, eikä se totuus siitä muuhun muutu, vaikka en olisikaan näiden kyseisten herrojen kanssa kaikista asioista samaa mieltä....esim. "BEM" nimimerkistä en kauheasti tiedä, joten paha mennä sanomaan hänestä kauheasti mitään, mutta sitten taas ex--pua on asia ihan erikseen....hänet tunnen, enkä ymmärrä monesti hänen käytöstään, tapojaan sekä linjaansa, mutta ei se silti kaikkia hänen kommenttejaan/mielipiteitä mitätöi.

Miten voisin sanoa olevani rehellinen, ymmärtäväinen, oikeudenmukainen yms..yms, jos mitätöin tälläisten asioiden takia rehellisen totuuden???

Nääh, unohda. Näin mitä näin, syvälle tai en. Olen joka tapauksessa väärässä paikassa.

• Ex__PUA
        MGTOW kirjoitti:

Tässä on niinkin syvällinen syy taustalla, että BEM on kusipää, sillä hänellä piisaa vientiä nuorempien naisten kanssa.

Eli yritti puskamummo manipuloida sinua ja mielipidettäsi, mutta minä sanon että itse tiedät parhaiten, sen minkä olet nähnyt ja kuullut henkilöistä.

• sellaistatapahtuu
        MGTOW kirjoitti:

Ryhmäpaineesta tulikin aika hyvä esimerkki heti perään. Päättele itse. Ei sinun tarvitse kaikkien suosiota kalastella :)

• sellaistatapahtuu kirjoitti:

Ryhmäpaineesta tulikin aika hyvä esimerkki heti perään. Päättele itse. Ei sinun tarvitse kaikkien suosiota kalastella :)

Ja nyt vielä olen sitten "ryhmäpaineessa" taipuvaisen, sekä mielistelijän lisäksi sitten vielä "suosion kalastelija".......huh-hu....mitäpä vielä... :(

Yksikään noista "ominaisuuksista" ei kuulu minuun, tietäisitpä paremmin....mutta ethän sinä voi...

Pyydän, että älä alennu "mitätöimään" minua, vaan jos haluat niin keskustele kanssani avoimesti, rehellisesti ja "mieli avoinna", olisiko se liikaa pyydetty?

Kerro minulle vaikka aluksi mikä kommentissani oli huonoa, sekä mitkä asiat näiden kahden herran välillä eivät voi pitää paikkaansa, nuo asiat eivät ole leikin asioita, eivätkä helppoja.....

Ps. Ex-Pua muut, pyytäisin ettette sotkeudu tähän......siitä ei seuraa mitään hyvää, eikä rakentavaa, ette edes silloin vaikka minä en saisi vastausta, koska hänellä on siihen oikeus, eikä se ole syy hyökätä ja aloittaa taas sitä p*skaa, sitä ei vain jaksa........joko pysytään asiassa ja käsitellään asiat asioina tai sitten annetaan asian olla, koska se turha loan heitto, provoaminen, yleistys, yksinkertaistus, niputus yms...yms, eli tappelu tappelun takia ja riidan kylväminen on ihan persiistä, enkä jaksa sellaista seurata ja lukea....

• sellaistatapahtuu
        MGTOW kirjoitti:

Ja nyt vielä olen sitten "ryhmäpaineessa" taipuvaisen, sekä mielistelijän lisäksi sitten vielä "suosion kalastelija".......huh-hu....mitäpä vielä... :(

Yksikään noista "ominaisuuksista" ei kuulu minuun, tietäisitpä paremmin....mutta ethän sinä voi...

Pyydän, että älä alennu "mitätöimään" minua, vaan jos haluat niin keskustele kanssani avoimesti, rehellisesti ja "mieli avoinna", olisiko se liikaa pyydetty?

Kerro minulle vaikka aluksi mikä kommentissani oli huonoa, sekä mitkä asiat näiden kahden herran välillä eivät voi pitää paikkaansa, nuo asiat eivät ole leikin asioita, eivätkä helppoja.....

Ps. Ex-Pua muut, pyytäisin ettette sotkeudu tähän......siitä ei seuraa mitään hyvää, eikä rakentavaa, ette edes silloin vaikka minä en saisi vastausta, koska hänellä on siihen oikeus, eikä se ole syy hyökätä ja aloittaa taas sitä p*skaa, sitä ei vain jaksa........joko pysytään asiassa ja käsitellään asiat asioina tai sitten annetaan asian olla, koska se turha loan heitto, provoaminen, yleistys, yksinkertaistus, niputus yms...yms, eli tappelu tappelun takia ja riidan kylväminen on ihan persiistä, enkä jaksa sellaista seurata ja lukea....

En ole asemassa, josta voisin ketään mitätöidä. Ethän sellaista valtaa itsesi yli antaisikaan kellekään anonyymille netissä?

Olen pahoillani, mutten jaksa tarkemmin lähteä analysoimaan tekstejäsi tai ryhmäpainetta/kusipäisyyttä/mielistelyä/suosion kalastelua - ne ovat jokainen isoja kokonaisuuksia jo ihan yksittäinkin.

Kommentoin aiemmin puhtaasti lukemani pohjalta syntyneiden mielikuvien perusteella (enkä väitä lukeneeni kaikkia sinun tai näiden muiden herrojen kommentteja). Ehkä epäreilua. mutta niinhän se täällä netissä toimii. Se on yksi syy miksi itse olen väärässä paikassa. Miksi osallistua mihinkään epäreiluun tai epäaitoon?

Olet kirjoittanut paljon hyvää, mutta myös paljon sontaa. Onko kenties mahdollista että olet jopa liian avoin eri vaikutteille?

Tunnistan jotain kirjoituksissasi. Jos kommenttini herätti siis jotain ajatukia, ehkä niille kannattaa hetki suoda. Tai sitten ei. Vain sinä tiedät sen. Omalle tielle pitää joskus haparoida, eikä siihen pitäisi antaa muiden (ainakaan pahantahtoisten) liiallisesti sekaantua. Hyvää haparointia sinulle.

• sellaistatapahtuu kirjoitti:

En ole asemassa, josta voisin ketään mitätöidä. Ethän sellaista valtaa itsesi yli antaisikaan kellekään anonyymille netissä?

Olen pahoillani, mutten jaksa tarkemmin lähteä analysoimaan tekstejäsi tai ryhmäpainetta/kusipäisyyttä/mielistelyä/suosion kalastelua - ne ovat jokainen isoja kokonaisuuksia jo ihan yksittäinkin.

Kommentoin aiemmin puhtaasti lukemani pohjalta syntyneiden mielikuvien perusteella (enkä väitä lukeneeni kaikkia sinun tai näiden muiden herrojen kommentteja). Ehkä epäreilua. mutta niinhän se täällä netissä toimii. Se on yksi syy miksi itse olen väärässä paikassa. Miksi osallistua mihinkään epäreiluun tai epäaitoon?

Olet kirjoittanut paljon hyvää, mutta myös paljon sontaa. Onko kenties mahdollista että olet jopa liian avoin eri vaikutteille?

Tunnistan jotain kirjoituksissasi. Jos kommenttini herätti siis jotain ajatukia, ehkä niille kannattaa hetki suoda. Tai sitten ei. Vain sinä tiedät sen. Omalle tielle pitää joskus haparoida, eikä siihen pitäisi antaa muiden (ainakaan pahantahtoisten) liiallisesti sekaantua. Hyvää haparointia sinulle.

Kyllä toisen voi "mitätöidä" monellakin tapaa myös netissä (ihan niin kuin missä vain vuorovaikutuksessa), eli pyydän ettet esitä tyhmää, se on taas toinen asia välittääkö siitä, mutta jos ei välitä yhtään, niin onko silloin kykeneväinen aitoon vuorovaikutukseen, koska silloin et lähtökohtaisestikaan arvosta tai kunnioita toista vuorovaikutussuhteessa?

"mutta myös paljon sontaa. Onko kenties mahdollista että olet jopa liian avoin eri vaikutteille? "

Kirjoitan saman nimimerkin takaa, eikä aina ole ihan ajatus mukana, sekä tietenkin inhimillisesti mieliala vaikuttaa......joskus voin lyödä hieman lekkeriksikin, mutta pyrin tekemään sen niin, että sen siksi oikeasti tunnistaa....

Mille vaikutteille olen sen avoimempi, kuin esim, sinäkään?

En koe saaneeni vaikutteita, ainakaan mitään katkeraa, vihaa yms..yms., olen tosin saanut ehkä ennemminkin hyvää mieltä/oloa, hyviltä persoonilta, siis sellaisilta joita itse arvostan.....eikä niitä liiaksi ole, sano mitä sanot, mutta jokainen arvostaa eri asioita ja jokaisella on siihen oikeus.

Valitettavasti en saa sinusta mitään irti, eli sanomasi on aika tyhjä, koska et suostu kertomaan tai edes valaisemaan, mitkä asiat ovat "sontaa" tai miten ja mihin asioihin, joku/jotkut ovat mukamas "sotkeutuneet" minun omalla polullani, etkä myöskään vastannut aikaisempiin kysymyksiini.....

Otin näiden herrojen keskusteluun kantaa ihan siitä syystä, että tiedän näistä asioista jotain, luultavasti ehkä enemmän kuin sinä, eli älä "mitätöi" toisia, jos et paremmin tiedä.

Keskustellaan, jos koet siihen tarvetta, mutta tuolla tyylillä minä en ole se, joka siihen ei rakentavasti pysty.

Kaikkea hyvää sinulle, sekä onnea ja menetystä sinun omalle polullesi....

• MGTOW kirjoitti:

Kyllä toisen voi "mitätöidä" monellakin tapaa myös netissä (ihan niin kuin missä vain vuorovaikutuksessa), eli pyydän ettet esitä tyhmää, se on taas toinen asia välittääkö siitä, mutta jos ei välitä yhtään, niin onko silloin kykeneväinen aitoon vuorovaikutukseen, koska silloin et lähtökohtaisestikaan arvosta tai kunnioita toista vuorovaikutussuhteessa?

"mutta myös paljon sontaa. Onko kenties mahdollista että olet jopa liian avoin eri vaikutteille? "

Kirjoitan saman nimimerkin takaa, eikä aina ole ihan ajatus mukana, sekä tietenkin inhimillisesti mieliala vaikuttaa......joskus voin lyödä hieman lekkeriksikin, mutta pyrin tekemään sen niin, että sen siksi oikeasti tunnistaa....

Mille vaikutteille olen sen avoimempi, kuin esim, sinäkään?

En koe saaneeni vaikutteita, ainakaan mitään katkeraa, vihaa yms..yms., olen tosin saanut ehkä ennemminkin hyvää mieltä/oloa, hyviltä persoonilta, siis sellaisilta joita itse arvostan.....eikä niitä liiaksi ole, sano mitä sanot, mutta jokainen arvostaa eri asioita ja jokaisella on siihen oikeus.

Valitettavasti en saa sinusta mitään irti, eli sanomasi on aika tyhjä, koska et suostu kertomaan tai edes valaisemaan, mitkä asiat ovat "sontaa" tai miten ja mihin asioihin, joku/jotkut ovat mukamas "sotkeutuneet" minun omalla polullani, etkä myöskään vastannut aikaisempiin kysymyksiini.....

Otin näiden herrojen keskusteluun kantaa ihan siitä syystä, että tiedän näistä asioista jotain, luultavasti ehkä enemmän kuin sinä, eli älä "mitätöi" toisia, jos et paremmin tiedä.

Keskustellaan, jos koet siihen tarvetta, mutta tuolla tyylillä minä en ole se, joka siihen ei rakentavasti pysty.

Kaikkea hyvää sinulle, sekä onnea ja menetystä sinun omalle polullesi....

Typo....

"menetystä"....piti tietenkin olla "Menestystä"

• setämieheteikiinnosta

Ei täällä naiset aloita riitoja, muttei naisten kannattaisi provosoitua riitelemäänkään. Naisviha ja vanhempien naisten mollaaminen on eräille täällä ainut tapa purkaa pahaa oloa, siitä ei saisi välittää sillä nämä onnettomat mieshenkilöt ovat niin jumissa itsensä kanssa ettei heitä voi enää auttaa.
      En itse voisi kuvitellakaan että haukkuisin ei niin haluttavia vanhempia miehiä täällä päivät pitkät, koska he eivät todellakaan merkitse minulle yhtään mitään. Keskityn ennemmin niihin nuorempiin ja komeisiin miehiin ja jätän vanhemmat miehet niille joita he kiinnostavat. Yksinkertaista.

• Ex__PUA

"Olen tämän yläpuolella. Enkä vihaa setämiehiä, mutta en pidä heistä".

Ovela tapa osallistua vihatalkoisiin. :D

Samoin, kurpat ovat niitä jotka täällä lietsovat riitaa.

Tässä taannoin iso avaukseni oli sellainen, mikä pääasiassa ei ollut muuta kuin 0% itse asiasta juttelua, ja 100% henkilöhyökkäystä.

Joten, jos kurpat saa sen mitä tilaavat, niin antaa heidän saada. Jonkun täytyy opettaa heille tapoja. Harmi että se on palsta.

• edellinen
        Ex__PUA kirjoitti:

Tässä taannoin iso avaukseni oli sellainen, mikä pääasiassa ei ollut muuta kuin 0% itse asiasta juttelua, ja 100% henkilöhyökkäystä.

Joten, jos kurpat saa sen mitä tilaavat, niin antaa heidän saada. Jonkun täytyy opettaa heille tapoja. Harmi että se on palsta.

En pidä vanhemmista miehistä, mitä sitten? En siltikään hauku heitä.
        Eiväthän kaikki miehetkään hauku vanhempia naisia vaikkeivat heistä pitäisikään. Mieltymykset voi ilmaista asiallisestikin.

Suurin osa pareista (about90%, väestöliitto)kuitenkin muodostuu /-5 vuotta ikähaitarilla kumppanien välillä. Yleisin ikäero on mies 3 vuotta vanhempi. Vaikka joillakin onkin suurempi ikäero, se ei poista tätä tosiasiaa. Se että te palstalla vihaatte/inhoatte vanhempia naisia ei poista sitä tosiasiaa että useimmat omanikäiset miehet pitävät heistä. Mitä se on teiltä nuorempien naisten ihailijoilta pois?

• edellinen
        edellinen kirjoitti:

Eiväthän kaikki miehetkään hauku vanhempia naisia vaikkeivat heistä pitäisikään. Mieltymykset voi ilmaista asiallisestikin.

Suurin osa pareista (about90%, väestöliitto)kuitenkin muodostuu /-5 vuotta ikähaitarilla kumppanien välillä. Yleisin ikäero on mies 3 vuotta vanhempi. Vaikka joillakin onkin suurempi ikäero, se ei poista tätä tosiasiaa. Se että te palstalla vihaatte/inhoatte vanhempia naisia ei poista sitä tosiasiaa että useimmat omanikäiset miehet pitävät heistä. Mitä se on teiltä nuorempien naisten ihailijoilta pois?

Keskittykää rauhassa niihin nuorempiin naisiin, ei se naisia häiritse. Jatkuva omanikäisten ja vanhempien naisten mollaaminen sen sijaan ärsyttää ja pahoittaa mielen(sehän tässä on tarkoituskin, eikö vaan).

• ohhohhho
        Ex__PUA kirjoitti:

Opettaa heille tapoja? No ainakin oppivat uusia alatyylisiä haukkumasanoja ja lietsomaan vihaa esimerkilläsi.

• edellinen kirjoitti:

Ei pitäisi lähteä tähän, mutta kun nyt itsekin syyllistyt hieman samaan mitä moitit, eli kutsut joitakin "setämieheksi", sen tarkoitushan on olla ihan yhtälailla halventava kuin sana "kurppakin", eiks jep?

Sen lisäksi syyllistyt samaan yleistämiseen, mihin niin moni muukin sukupuolesta riippumatta....." Se että te palstalla vihaatte/inhoatte vanhempia naisia".....älä yleistä, pyytäisin ja tiedän, että moni sitä tekee, mutta onko itse yhtään "parempi" tai onko varaa arvostella, jos itse toimii samoin?

Toisen huono käytös ei ole hyvä, eikä edes huono "tekosyy" käyttäytyä huonosti, jokainen on vastuussa omista teoistaan ja käytöksestään, eikä ketään muu....

• RaivoisaKurppa
        MGTOW kirjoitti:

Ei pitäisi lähteä tähän, mutta kun nyt itsekin syyllistyt hieman samaan mitä moitit, eli kutsut joitakin "setämieheksi", sen tarkoitushan on olla ihan yhtälailla halventava kuin sana "kurppakin", eiks jep?

Sen lisäksi syyllistyt samaan yleistämiseen, mihin niin moni muukin sukupuolesta riippumatta....." Se että te palstalla vihaatte/inhoatte vanhempia naisia".....älä yleistä, pyytäisin ja tiedän, että moni sitä tekee, mutta onko itse yhtään "parempi" tai onko varaa arvostella, jos itse toimii samoin?

Toisen huono käytös ei ole hyvä, eikä edes huono "tekosyy" käyttäytyä huonosti, jokainen on vastuussa omista teoistaan ja käytöksestään, eikä ketään muu....

Miten niin setämies on halventava nimitys? Minusta se ei ole, ei sen kummemmin kuin täti-ihminen... Tämä on vain sitä nykyajan naurettavuuksiin menevää nuoruuden palvontaa ja jopa ikääntymisen kieltämistä, että ihmistä ei saa sanoa enää sedäksi, tädiksi tai vanhukseksi. Kyllä minua saa sanoa täti-ihmiseksi ja kun tarpeeksi tulee ikää myös vanhukseksi. Ei ne ole nimittelyä kuin vain tietyn tyyppisten henkisesti yläasteen pihalle jääneiden mielestä, jotka käyttävät alatyylistä sanastoa ja nimittelevät ihmisiä esimerkiksi kurpaksi, vanhaksi huoraksi, bio -jätteeksi jne. ja mitätöivät toisen mielipiteet ja ihmisarvon vain iän perusteella, vaikka itsekin vanhenevat joka päivä, koko ajan. Kukaan meistä ei nuorru, paitsi Benjamin Button ja hänkin on fiktiivinen henkilö... Mikä ihmeen kompleksi tämän palstan miehillä on iästä?

• RaivoisaKurppa kirjoitti:

Miten niin setämies on halventava nimitys? Minusta se ei ole, ei sen kummemmin kuin täti-ihminen... Tämä on vain sitä nykyajan naurettavuuksiin menevää nuoruuden palvontaa ja jopa ikääntymisen kieltämistä, että ihmistä ei saa sanoa enää sedäksi, tädiksi tai vanhukseksi. Kyllä minua saa sanoa täti-ihmiseksi ja kun tarpeeksi tulee ikää myös vanhukseksi. Ei ne ole nimittelyä kuin vain tietyn tyyppisten henkisesti yläasteen pihalle jääneiden mielestä, jotka käyttävät alatyylistä sanastoa ja nimittelevät ihmisiä esimerkiksi kurpaksi, vanhaksi huoraksi, bio -jätteeksi jne. ja mitätöivät toisen mielipiteet ja ihmisarvon vain iän perusteella, vaikka itsekin vanhenevat joka päivä, koko ajan. Kukaan meistä ei nuorru, paitsi Benjamin Button ja hänkin on fiktiivinen henkilö... Mikä ihmeen kompleksi tämän palstan miehillä on iästä?

No ok, sanotaan sitten, että setämies ei ole halventava, vaikka sitä selvästi siihen tarkoitukseen käytetään......eikä se ole sitten täti-ihminen....se on vastaavanlaisesti tätinainen. =)

Mutta totuushan on, että jos ei leikitä, että ollaan tyhmiä, vaan ihan oikeastikin "fiksuja" aikuisia ja katsotaan mitä on kirjoitettu monesti ja miten, niin sitä nyt vain ihan oikeasti käytetään "halventavana" terminä.....

Noh, leikkikää hiekkalaatikolla ja ampukaa kaikkea, sekä kaikkia ihan vain siitä "tekosyystä", että "toi aloitti" ja oikeuttakaa oma huono käytös sillä, kun sehän sitä aikuismaista käytöstä onkin........no ei todellakaan ole, vaan jokainen on vastuussa omasta käytöksestään.....se on vain karu totuus, eikä se siitä miksikään muutu.

• RaivoisaKurppa
        MGTOW kirjoitti:

No ok, sanotaan sitten, että setämies ei ole halventava, vaikka sitä selvästi siihen tarkoitukseen käytetään......eikä se ole sitten täti-ihminen....se on vastaavanlaisesti tätinainen. =)

Mutta totuushan on, että jos ei leikitä, että ollaan tyhmiä, vaan ihan oikeastikin "fiksuja" aikuisia ja katsotaan mitä on kirjoitettu monesti ja miten, niin sitä nyt vain ihan oikeasti käytetään "halventavana" terminä.....

Noh, leikkikää hiekkalaatikolla ja ampukaa kaikkea, sekä kaikkia ihan vain siitä "tekosyystä", että "toi aloitti" ja oikeuttakaa oma huono käytös sillä, kun sehän sitä aikuismaista käytöstä onkin........no ei todellakaan ole, vaan jokainen on vastuussa omasta käytöksestään.....se on vain karu totuus, eikä se siitä miksikään muutu.

Itse käytän sekä setämiestä, setäihmistä että täti-ihmistä. Tätinainen ei jostain syystä kuulosta suomen kieleltä. Minusta setämies on yleinen ilmaus vanhemmista miehistä... Jos nyt ajatellaan että se olisi halventava, tai joku sen sellaisena kokisi, niin voit kai myöntää että se on kauniimpi ilmaus ikääntyneestä miehestä kuin kurppa tai vanha huora ikääntyneestä naisesta?

Jos tällä palstalla ilmaisee olevansa eri mieltä tietyistä "palsta -totuuksista" tulee vastaukseksi heti täyslaidallinen paskaa. Kurppaa ja huoraa jne... Oikeassa elämässä kaikki typerä lapsellinen lässytys mitä täällä jotkut harrastaa, ei kuitenkaan päde. Jos joku näkee kaikki naiset hypergamisina huorina, se johtuu vain siitä, että hän ei huomaa muita naisia kuin ne hypergamiset huorat. Kyllä minä myönnän, että sellaisia on, mutta heitä on myös miehissä yhtälailla.

Joku huomaa sen harmaan massan eli ihan tavalliset naiset, jotkut harvat jopa ne seinäruusut, ja sitten on nämä "palsta -totuuksien" laukojat, jotka huomaa vain ne nuoret, röyhkeät, omaa seksuaalisuuttaan hyödykseen käyttävät pyrkyri -naiset ja himoitsee heitä, ja koska ei voi sellaista saada, kääntää katkeruutensa iäkkäämpiin naisiin, luullen että kaikki naiset ovat aikoinaan olleet hypergamisia, vaikka näin ei ole... Naisiin, jotka kuuluvat suurin osa siihen harmaaseen massaan ja seinäruusuihin. Naisiin joita tämä mies itse ei ole ikinä huomannut.

• Ex__PUA

Itse käytän sekä setämiestä, setäihmistä että täti-ihmistä. Tätinainen ei jostain syystä kuulosta suomen kieleltä. Minusta setämies on yleinen ilmaus vanhemmista miehistä... Jos nyt ajatellaan että se olisi halventava, tai joku sen sellaisena kokisi, niin voit kai myöntää että se on kauniimpi ilmaus ikääntyneestä miehestä kuin kurppa tai vanha huora ikääntyneestä naisesta?

Jos tällä palstalla ilmaisee olevansa eri mieltä tietyistä "palsta -totuuksista" tulee vastaukseksi heti täyslaidallinen paskaa. Kurppaa ja huoraa jne... Oikeassa elämässä kaikki typerä lapsellinen lässytys mitä täällä jotkut harrastaa, ei kuitenkaan päde. Jos joku näkee kaikki naiset hypergamisina huorina, se johtuu vain siitä, että hän ei huomaa muita naisia kuin ne hypergamiset huorat. Kyllä minä myönnän, että sellaisia on, mutta heitä on myös miehissä yhtälailla.

Joku huomaa sen harmaan massan eli ihan tavalliset naiset, jotkut harvat jopa ne seinäruusut, ja sitten on nämä "palsta -totuuksien" laukojat, jotka huomaa vain ne nuoret, röyhkeät, omaa seksuaalisuuttaan hyödykseen käyttävät pyrkyri -naiset ja himoitsee heitä, ja koska ei voi sellaista saada, kääntää katkeruutensa iäkkäämpiin naisiin, luullen että kaikki naiset ovat aikoinaan olleet hypergamisia, vaikka näin ei ole... Naisiin, jotka kuuluvat suurin osa siihen harmaaseen massaan ja seinäruusuihin. Naisiin joita tämä mies itse ei ole ikinä huomannut.

Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?

• Ex__PUA kirjoitti:

ExPUA on kysynnän ja tarjonnan laki myös keskusteluissa joita sinä johdat.
        Tai voidaanko sanoa "sitä saa mitä tilaa" ihan jokainen provosoitunut, provoja.
        Sinä tarvitset meitä ;D

• Ex__PUA
        Älykkö kirjoitti:

Sinä tarvitset meitä ;D

Minä dominoin teitä, eikä ole mitään mitä te pystyisitte tekemään sille. JA mikä parasta teidän vihanne tekee minut vaan voimakkaammaksi.

Tosin, teen sen lähinnä sivutuotteena, mutta on silti fakta että suosituimmat aiheet ovat minun näppäimistöltäni.

Tämä muuten kuvaa asian täysin: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13684665

• RaivoisaKurppa
        Ex__PUA kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?

Minkä ikäinen sinä olet ja miksi poikuutesi on vieläkin tallella?

• RaivoisaKurppa
        Ex__PUA kirjoitti:

Minä dominoin teitä, eikä ole mitään mitä te pystyisitte tekemään sille. JA mikä parasta teidän vihanne tekee minut vaan voimakkaammaksi.

Tosin, teen sen lähinnä sivutuotteena, mutta on silti fakta että suosituimmat aiheet ovat minun näppäimistöltäni.

Kukaan ei vihaa sinua. Olet pelkästään huvittava. Viha on sen verran voimakas tunne, että se varataan vain niille jotka sen oikeasti ansaitsevat - ihan kuten rakkaus. Pieniä nilviäisiä ei vihata...

Miksi haluaisit että sinua vihataan? Oletko todennut olevasi niin arvoton ettei kukaan sinua voi rakastaa, tai edes pitää, joten päätit sitten yrittää olla edes vihan arvoinen? Et sinä ole. Kysy äidiltäsi miksi hän ei sinua rakasta... Olitko vahinko? Taisit olla. Onko äitisi jännämiesten patja ja poikinut useammalle miehelle, ja nyt on joku aisuri elättämässä, vai mistä nuo ajatuksesi tulee?

Joku sinulle tärkeä nainen sinua on satuttanut ja pahasti, ja vain oma äiti pystyy jättämään tuollaiset arvet sieluun... Pieni rikkinäinen poika -raukkahan sinä vain olet. Uhoa lisää, pui nyrkkiä, huuda huoraa ja päästele kaikki kirosanat. Kokeile helpottaako... Mutta muista että näyttäydyt muille samanlaisena kuin pieni räkänokkainen poika hiekkalaatikolla huutamassa pää punaisena kirosanoja, kun toinen lapsi teki paremman hiekkakakun. Sinä olet hyvin katkera ja kateellinen ihminen, olet ollut sitä todennäköisesti aivan alusta lähtien. Ilmeisesti tiedät olevasi jollain tapaa vajaa ja huonompi kuin muut. Kyllä se sinusta paistaa läpi.

• Ex__PUA kirjoitti:

Hahaaa ;o
        Hyvähän sun on olla ku kiimaiset naiset ahdistelee ;p
        Niiinn...sinulla on rakkaus-viha suhde muodostunut palstalla.
        Onko näin myös todellisuudessa?
        Onko tämä vain palstapersoonaa ja herää kysymys ootko palkkalistoilla ?
        Muuten en ymmärrä intohimoasi täällä vai oletko kasvanut nettipersoonaksi?
        Itse olen vasta vähän aikaa ollut netin, somenkäyttäjä.

• Sivusta

Kukaan ei vihaa sinua. Olet pelkästään huvittava. Viha on sen verran voimakas tunne, että se varataan vain niille jotka sen oikeasti ansaitsevat - ihan kuten rakkaus. Pieniä nilviäisiä ei vihata...

Miksi haluaisit että sinua vihataan? Oletko todennut olevasi niin arvoton ettei kukaan sinua voi rakastaa, tai edes pitää, joten päätit sitten yrittää olla edes vihan arvoinen? Et sinä ole. Kysy äidiltäsi miksi hän ei sinua rakasta... Olitko vahinko? Taisit olla. Onko äitisi jännämiesten patja ja poikinut useammalle miehelle, ja nyt on joku aisuri elättämässä, vai mistä nuo ajatuksesi tulee?

Joku sinulle tärkeä nainen sinua on satuttanut ja pahasti, ja vain oma äiti pystyy jättämään tuollaiset arvet sieluun... Pieni rikkinäinen poika -raukkahan sinä vain olet. Uhoa lisää, pui nyrkkiä, huuda huoraa ja päästele kaikki kirosanat. Kokeile helpottaako... Mutta muista että näyttäydyt muille samanlaisena kuin pieni räkänokkainen poika hiekkalaatikolla huutamassa pää punaisena kirosanoja, kun toinen lapsi teki paremman hiekkakakun. Sinä olet hyvin katkera ja kateellinen ihminen, olet ollut sitä todennäköisesti aivan alusta lähtien. Ilmeisesti tiedät olevasi jollain tapaa vajaa ja huonompi kuin muut. Kyllä se sinusta paistaa läpi.

"Sinä olet hyvin katkera ja kateellinen ihminen, olet ollut sitä todennäköisesti aivan alusta lähtien. Ilmeisesti tiedät olevasi jollain tapaa vajaa ja huonompi kuin muut. Kyllä se sinusta paistaa läpi."

10 tälle.

• RaivoisaKurppa kirjoitti:

Itse en ole kuullut käytettävän setämiestä, en ainakaan muista kovin usein kuulleeni, mutta tunnustan kyllä, että se ei ole yhtä pahan kuuloinen, kun nuo muut mainitsemasi.......

Toisaalta se alkaa kuulostamaan yhä enemmän ja enemmän vastaavalta, koska se missä yhteydessä sitä käytetään muodostaa sille sanalle mielikuvan, eli esim, "kurppa" sanana ei sinänsä kuulosta minun korvaani yhtään sen pahemmalta, kuin setämieskään ja sanan vastakohta voisi olla vaikka "kuppe"......"kurppa&kuppe"...., tuokaan sana ei sinänsä ole "halventava", mutta siitä saa sellaisen, jos siitä sellainen tehdään...

Se siinä vain on, että itse en pidä esim, siitä, että kaikki niputetaan tiettyyn ryhmään pelkästään jonkun yhden asian takia, vaan se mitä ihmisessä arvostan löytyy persoonasta/luonteesta/arvoista ja ajatusmaailmasta, kun ihmiset ovat yksilöitä monessakin suhteessa, jotkut tosin enemmän tai vähemmän "samiksia", mutta kuitenkin omin "maustein".

Muuten sinulla oli ihan hyviä mielipiteitä ja kannanottoja asioista tuossa kommentissa.

Hyvää päivänjatkoa. =)

• Älykkö kirjoitti:

Sinä tarvitset meitä ;D

Olipa hyvä analyysi ja niin harmillisen totta......eli tämä "sota" ei tule loppumaan....

Palstan "sotilaiden" pitäisi muistaa vain olla ampumatta "siviilejä", eli ei ammuta sokkona kaikkea liikkuvaa, vaikka "sodassa" AINA sivulliset joutuvat harmillisen usein maksumiehiksi.... :(

• Kiitos:)
        Aivan totta, sivullisetkin kärsii.
        "Sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua" valitettavasti siinä sattuu yhtä jos toista.
        En usko että kenelläkään on niin kova panssari etteikö jäisi paha mieli välillä.
        Nyt täällä näyttää oleva ihan liikaa huutoa naisista , sitä ja tätä :(
        Tuntuu että palsta kohta räjähtääää.. :O
        Ajattelin vähentää täällä keskustelua tai ainakin vältän "kurppa" provoja.
        Älä ihmettele jos minua ei näy välillä.
        En pysty lukemaan kaikkia tekstejä. :(
        Saako kesä ihmiset sekaisin vai mistä tämä " sota" johtuu ihan pientä ihmistä kummastuttaa.
        Perjantaina jos taas laita piisiketjun, niin siihen osallistun ;D
        Sinua jo kaipasin !
        See U

• Älykkö kirjoitti:

Kiitos:)
        Aivan totta, sivullisetkin kärsii.
        "Sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua" valitettavasti siinä sattuu yhtä jos toista.
        En usko että kenelläkään on niin kova panssari etteikö jäisi paha mieli välillä.
        Nyt täällä näyttää oleva ihan liikaa huutoa naisista , sitä ja tätä :(
        Tuntuu että palsta kohta räjähtääää.. :O
        Ajattelin vähentää täällä keskustelua tai ainakin vältän "kurppa" provoja.
        Älä ihmettele jos minua ei näy välillä.
        En pysty lukemaan kaikkia tekstejä. :(
        Saako kesä ihmiset sekaisin vai mistä tämä " sota" johtuu ihan pientä ihmistä kummastuttaa.
        Perjantaina jos taas laita piisiketjun, niin siihen osallistun ;D
        Sinua jo kaipasin !
        See U

Itsekin pyrin hieman välttelemään joitakin juttuja, monestakin syystä....joskus onnistuu ja toisinaan ei, myös tuon keskustelun vähentämisen kanssa sama juttu.

Näkyillään ja hyvää päivänjatkoa. =)

• Ex__PUA

Minkä ikäinen sinä olet ja miksi poikuutesi on vieläkin tallella?

"itte oot".

Pystytkö sinä kilahtanut kurppa tekemään mitään, mikä ei olisi ämmäistä ja ennalta-arvattavaa?

• Ex__PUA

:D Että sinä olet kyllä tyhmä.

Kurpparaivoava WT-paskahousutäti ei psykoanalysoi tuntemattomia kirjoittajia, vaan väittää ettei eräänä suurimpana vihaajanani ei kukaan vihaa minua.

Kuinka helvetin tyhmiä te ämmät voitte olla?

Niin ja te femakot tunnetusti olette isiongelmaisia, kun se WT-äitimuorinne ei siltä saanut muuta raskauden ja mustan silmän, niin ei muuta kun vihaamaan jokaista miestä vakaumuksella ja projisoimaan sitten sitä koko loppuelämänsä. Vitun ennalta-arvattavat ääliöt.

Ei vitun ty

• RaivoisaKurppa
        Ex__PUA kirjoitti:

:D Että sinä olet kyllä tyhmä.

Kurpparaivoava WT-paskahousutäti ei psykoanalysoi tuntemattomia kirjoittajia, vaan väittää ettei eräänä suurimpana vihaajanani ei kukaan vihaa minua.

Kuinka helvetin tyhmiä te ämmät voitte olla?

Niin ja te femakot tunnetusti olette isiongelmaisia, kun se WT-äitimuorinne ei siltä saanut muuta raskauden ja mustan silmän, niin ei muuta kun vihaamaan jokaista miestä vakaumuksella ja projisoimaan sitten sitä koko loppuelämänsä. Vitun ennalta-arvattavat ääliöt.

Ei vitun ty

Voi, lapsihan ihan kiihtyi...

"Kurpparaivoava WT-paskahousutäti ei psykoanalysoi tuntemattomia kirjoittajia, vaan väittää ettei eräänä suurimpana vihaajanani ei kukaan vihaa minua."

Ja mitähän muuta SINÄ sitten teet kuin yrität psykoanalysoida itsellesi tuntemattomia kirjoittajia? Et niin mitään muuta, sehän on ainut "antisi" koko palstalle. Ja minä kultapienirakasmussukka en vihaa sinua.

Jostainhan sinä tuon katkeran asenteesi ja maailmankuvasi olet oppinut, ja kotoa se yleensä on lähtöisin... Koita siitä huolimatta pärjätä elämässäsi vähän paremmin ja tehdä ehkä sen WT -huora äitisi, tuon jännämiesten patjan ja nyrkkeilysäkin yhdistelmän ylpeäksi. Hän jakoi pimppalooraansa niin antaumuksella siksi, koska yritti saada aikaan vähän laadukkaampia lapsia, kuin on itse. Hyviä geenejä hän vain oli hakemassa... Sääli että juuri sinut sitten siitti se aisuri, ja surkea kakkapökälehän sieltä tuli - aivan kuten äitisi tiesikin... Kaikesta huolimatta huora-äitisi varmasti rakastaa sinua ja toivoo sinulle pelkkää hyvää... Niin toivon minäkin. Kaivaudu sieltä pimeästä bunkkeristasi maan pinnalle ja katsele vähän oikeaa normaalien ihmisten elämää. Ehkä voit vielä päästä jollain tapaa osalliseksi itsekin.

• Ex__PUA
        Älykkö kirjoitti:

Hahaaa ;o
        Hyvähän sun on olla ku kiimaiset naiset ahdistelee ;p
        Niiinn...sinulla on rakkaus-viha suhde muodostunut palstalla.
        Onko näin myös todellisuudessa?
        Onko tämä vain palstapersoonaa ja herää kysymys ootko palkkalistoilla ?
        Muuten en ymmärrä intohimoasi täällä vai oletko kasvanut nettipersoonaksi?
        Itse olen vasta vähän aikaa ollut netin, somenkäyttäjä.

Minulla viha-rakkaus-suhde? Eiköhän se ole toisinpäin.
        Rakastan vain totuutta. Kurpat ovat täynnä valhetta, ja alkavat reagoida kuin vampyyrit aurinkoon kun kuulevat sen minulta.

Naiset eivät voi ymmärtää totuudenmukaisuutta ja oikeudenmukaisuutta, sillä he ovat animalistisia, epähengellisiä luonteeltaan, ja täten he eivät aikuisina lapsina ymmärrä aikuismaisia ambitioita. Heillle kaikki on subjektivista ja heidän maailmankuvaksi riittää valhe. EIkö tämä ole sininen pilleri?

Ja kyllä minua on sanottu vahvaksi persoonaksi, ja etten jätä ketään kylmäksi. Minua joko rakastaa tai vihaa.

Narsistiset kurpat yrittävät rimpuilla huomionvarastajaa vastaan, joka tuo ei-toivotun totuuden, ja on heidän päänsä sisällä.

Sinä näet sen tarkasti.

• Ex__PUA kirjoitti:

Minulla viha-rakkaus-suhde? Eiköhän se ole toisinpäin.
        Rakastan vain totuutta. Kurpat ovat täynnä valhetta, ja alkavat reagoida kuin vampyyrit aurinkoon kun kuulevat sen minulta.

Naiset eivät voi ymmärtää totuudenmukaisuutta ja oikeudenmukaisuutta, sillä he ovat animalistisia, epähengellisiä luonteeltaan, ja täten he eivät aikuisina lapsina ymmärrä aikuismaisia ambitioita. Heillle kaikki on subjektivista ja heidän maailmankuvaksi riittää valhe. EIkö tämä ole sininen pilleri?

Ja kyllä minua on sanottu vahvaksi persoonaksi, ja etten jätä ketään kylmäksi. Minua joko rakastaa tai vihaa.

Narsistiset kurpat yrittävät rimpuilla huomionvarastajaa vastaan, joka tuo ei-toivotun totuuden, ja on heidän päänsä sisällä.

Sinä näet sen tarkasti.

" Minulla viha-rakkaus suhde. Eiköhän se ole toisin päin "
        Et suinkaan sinä ihan tunteeton ole ?
        Kyllä sinä näytä tunteesi aikaa hyvin täällä. Hahaa.....jotain sina liikahtaa sisälläsi, vai mitä....?
        Jos naiset eivät ole totuudenmukaisia, oikeudenmukaisia ja he kasvattavat lapsia tähän maailmaan, niin herää kysymys millaisia ihmisiä maailma olisi täynnä.
        Eiköhän tuo ollut aika kaukaa kärjistetty uskomus :(
        Minä tunnen monta hyvin henkistä ihmistä ja olen itsekin hyvin henkinen.
        Sinua minä rakastan ja vihaan, en ole jokotai ihminen. Minulla on oikeus tunteisiini, älä ymmärrä minua kuitenkaan väärin :) Dear !
        Omaan myös erittäin tarkan silmän elämään, ihmisiin.....valoon.....

• Totuus ja oikeudenmukaisuus on jokaisen sydämessä, jos tekee väärin niin sydän ei voi hyvin ja horjuttaa psyykettä.

• vihatipunen

Jos Ex-PUA on tosiaan keski-ikäinen setämies niin hänellähän on silloin varmaankin miesten vaihdevuodet päällä. Siitä tuo vimmaisa setämiesraivo johtuu.

• Ex__PUA

Olen nuori ja verevä hintti. Kuseni ainakin verestää.

• Ex__PUA

Sanoo kurppa jolla on vaihdevuodet edessä. :D

Minkä ikäinen olet ja miten moni on sinua käyttänyt?

• Paskahousutäti
        Ex__PUA kirjoitti:

Olen nuori ja verevä hintti. Kuseni ainakin verestää.

Olen paskahousutäti, ja vaikka olenkin jo vanha huora, niin silti olen yhä lapsen tasolla. Etenkin kun yritän epätoivoisesti kostaa Ex PUA:lle sen että hän nöyryyttää minua kerta toisensa jälkeen.

• Ex__PUA
        Paskahousutäti kirjoitti:

Olen paskahousutäti, ja vaikka olenkin jo vanha huora, niin silti olen yhä lapsen tasolla. Etenkin kun yritän epätoivoisesti kostaa Ex PUA:lle sen että hän nöyryyttää minua kerta toisensa jälkeen.

Paskahousutäti on trolli. Lällällää.

Itte oot ja henkilöhyökkäys!

En osaa sanoa mitään muuta mihinkään.

Monenko naisen käyttämä vanha mieslutka olet?

• RaivoisaKurppa
        Ex__PUA kirjoitti:

Paskahousutäti on trolli. Lällällää.

Itte oot ja henkilöhyökkäys!

En osaa sanoa mitään muuta mihinkään.

Monenko naisen käyttämä vanha mieslutka olet?

Kyllä Ex_PUA on neitsyt, kaikki sen tietää.

• Setämies_pullukka

Ex_PUAn on oltava 40-50v setämies. Pullaa hävettää ikänsä, koska ei sitä ole tuonut esille. 25v nainen pullalle nuori.

• Ex__PUA

Kyllä Ex_PUA on neitsyt, kaikki sen tietää.

Sinä vanha huora tosiaan et ole neitsyt ja sen kaikki tietää. :D

• Ex__PUA
        Setämies_pullukka kirjoitti:

Ex_PUAn on oltava 40-50v setämies. Pullaa hävettää ikänsä, koska ei sitä ole tuonut esille. 25v nainen pullalle nuori.

Minkä ikäinen se paskahousutäti on ja miten moni mies sitä on käyttänyt?

Jälleen kerran tyhmien huorien tyypillinen tapa toimia: "se ei ole sanonut ikäänsä, mutta minä tiedän sen iän!" Olet tarpeeksi tyhmä ja epätoivoinen turvautumaan valehteluun.

• Käyttäjätutkimus
        Ex__PUA kirjoitti:

Minkä ikäinen se paskahousutäti on ja miten moni mies sitä on käyttänyt?

Jälleen kerran tyhmien huorien tyypillinen tapa toimia: "se ei ole sanonut ikäänsä, mutta minä tiedän sen iän!" Olet tarpeeksi tyhmä ja epätoivoinen turvautumaan valehteluun.

Minkä ikäinen olet ja kuinka monen naisen ohittama olet? Vastaus jälkimmäiseen kelpaa sadan tarkkuudella.

• Ex__PUA
        Käyttäjätutkimus kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja kuinka monen naisen ohittama olet? Vastaus jälkimmäiseen kelpaa sadan tarkkuudella.

Minkä ikäinen olet ja miten monen miehen /käyttämäolet? Vastaus jälkimmäiseen riittää kaupugin väkimäärän tarkkuudellla.

• RaivoisaKurppa
        Ex__PUA kirjoitti:

Sinä vanha huora tosiaan et ole neitsyt ja sen kaikki tietää. :D

Ja kateeksihan se sinulla käy... Passiivis-aggressiivinen hymiösikin sen kertoo.

• ex__PUA

Anteeksi perseilyni.
      Olen autisti ja pahemman luokan aspergeri ja käytän aikuisten inkontinenssivaippoja suojaamaan äitini sohvakaluston vetelältä ripuliltani. Valitettavasti en voi sille mitään, koska päivittäinen peräkammarin pojan ruokavalio sisältää suureksi osaksi kokista ja kylmää roiskeläppäpitsaa joka saa vatsan sekaisin. Se vituttaa. Erektio-ongelmatkin vaivaavat assburgerilääkkeiden johdosta. Sen takia tulen aukomaan foorumeille pahaa oloani.

"Vakkarini" joska puhun on oikesti oikea käteni (vasen jos haluan vierasta) ja viimeksi olen nähnyt alastoman naisen kun vakoilin mummoani suihkussa ja onanoin.

Kurppahan se oli mutta ryttyreva vaan kiihottaa....
      Ai niin, unohdin....henkilöhyökkäys! (jos tätä toistaa tarpeeksi niin varmaan kuulosta varteenotettavalta). Henkilöhyökkääääyyys!!

• Paskahousutäti

Olen paskahousutäti, ja vaikka olenkin jo vanha huora, niin silti olen yhä lapsen tasolla. Etenkin kun yritän epätoivoisesti kostaa Ex PUA:lle sen että hän nöyryyttää minua kerta toisensa jälkeen. HUOM: En ole vain epätoivoinen miesten suhteen, vaan myös kaiken muunkin. Siksi elämäni pyörii nyt Ex PUA:n ympärillä, kun jännämieskään ei enää käytä minua.

• Ex__PUA
        Paskahousutäti kirjoitti:

Olen paskahousutäti, ja vaikka olenkin jo vanha huora, niin silti olen yhä lapsen tasolla. Etenkin kun yritän epätoivoisesti kostaa Ex PUA:lle sen että hän nöyryyttää minua kerta toisensa jälkeen. HUOM: En ole vain epätoivoinen miesten suhteen, vaan myös kaiken muunkin. Siksi elämäni pyörii nyt Ex PUA:n ympärillä, kun jännämieskään ei enää käytä minua.

Henkilöhyökkäys ja shaming language!

Itte oot lapsen tasolla!

Etkö sä saatanan mieslutka osaa vastata kysymykseen?

Kuinka monessa pillusoosissa olet visvaista kyrpääsi huljutellut?

Mun pitää kirjoittaa aina yksi lause kerrallaan ja laittaa sitten väli.

Äh, paskat soikoon. Ripulia taas valui läpi vaipan.

Äippä ei tiiä, että pidän kesäkurpitsaa perseessäni öisin ettei paska lentäisi.

Ei pitäisi ottaa sitä pois.

Menen nyt kakkalle.

• Paskahousutäti
        Ex__PUA kirjoitti:

Henkilöhyökkäys ja shaming language!

Itte oot lapsen tasolla!

Etkö sä saatanan mieslutka osaa vastata kysymykseen?

Kuinka monessa pillusoosissa olet visvaista kyrpääsi huljutellut?

Mun pitää kirjoittaa aina yksi lause kerrallaan ja laittaa sitten väli.

Äh, paskat soikoon. Ripulia taas valui läpi vaipan.

Äippä ei tiiä, että pidän kesäkurpitsaa perseessäni öisin ettei paska lentäisi.

Ei pitäisi ottaa sitä pois.

Menen nyt kakkalle.

Olen paskahousutäti, ja vaikka olenkin jo vanha huora, niin silti olen yhä lapsen tasolla. Etenkin kun yritän epätoivoisesti kostaa Ex PUA:lle sen että hän nöyryyttää minua kerta toisensa jälkeen. HUOM: En ole vain epätoivoinen miesten suhteen, vaan myös kaiken muunkin. Siksi elämäni pyörii nyt Ex PUA:n ympärillä, kun jännämieskään ei enää käytä minua..

• Mies3210

Pulla on kovapäinen ja uskoo, että paskahousukurpille kannattaa antaa takaisin. No, ovathan paskahousut sen ansainneet, mutta juuri siksihän he ovat paskahousukurppia, kun eivät pysty ottamaan opikseen mistään. Pulla siis paskahousuja nöyryyttäessään ei saa mitään aikaan, korkeintaan syventää kurppien katkeruutta, jos se nyt edes on mahdollista.

Eivätkä kyllä paskahousukurpatkaan saa mitään aikaan, mutta heille sitä on turha mainitakaan, koska narsistisessa katkeruudessaan ovat oppimiskyvyttömiä.

• ReipasMies1

Eihän setäenergiassa ole mitään hävettävää jos nimenomaan se vielä estää alistumasta tasotopologiaan. Moni, hyvin moni suomi-nainen tätiytyy itse jo jopa alle 25-vuotiaana mikäli saa kunnon timanttisormuksen Audi/Bmw-kolliltaan ja sittempä on pian vauva, lautakasa-laina, kahvakuula ja emmaljunga.

Tietenkin ytmiä ilman jääneet naiset kihisevät jos yökerho reissultakin tulee vaan saaliiksi gamma-luokan tavistuomoja. Ei sillä sosioekonominen asema nouse.

Tukka siiliksi, ne seksikkäät meikit vaihdetaan savesta tehtyyn luomu-tuotesarjaan, tiukat muotivaatteet vaihtuu jääpiikki-urheilu valikoimista löytyviin ja tennarit jalkaan. Uskomatonta.

Olen nähnyt jopa 50v upeita naisia jotka ovat vähemmät tätejä kuin jotkin Suomi-unelmaan puumerkkinsä laittaneet alle 30v naiset. Hämmentävää.

Palsta diskurssia vasten en ole naisen fyysistä ikää vastustava vaan sitä luovuttamisen asennetta vastustava mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      334
      5708
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      76
      5189
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4256
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3901
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      45
      3567
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      152
      3318
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      94
      3123
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      27
      2860
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2249
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49