Miksi naiset ovat niin ahneita pettämään?

sadbuttrue

Olen seurustellut elämäni aikana 3 kertaa vakavasti ja kaikki tyttöystäväni ovat pettäneet, yksi jopa kahden miehen kanssa yhtäaikaa. Yksi taas kärähti kun oli fritsuja tississä ja reisissä. Siksipä en enää ikinä pysty luottamaan naiseen ja minun puolesta jokaiselle voisi työntää haulikon piiput pilluun ja vetää liipaisimesta. Olette tuhonneet minut.

103

210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh en ole pettänyt ketään. Ja nytkin takana 12v parisuhdetta ja" rengastettu heti"

• Seilaan keskustelu palstalla että vastaan ihan sen kautta välittämättä palstasta.

• jooooooohhhh
        moraalinvartija kirjoitti:

Seilaan keskustelu palstalla että vastaan ihan sen kautta välittämättä palstasta.

Ei sinun aina tarvitse selitellä kirjoittamistasi tälle palstalle. Taitaa miehesi olla mustasukkaista sorttia jos ei kestä sinun palstailua :) Siitä herääkin kysymys että taitaa olla pelko teidän suhteessa se kantava voima?

• jooooooohhhh kirjoitti:

Ei sinun aina tarvitse selitellä kirjoittamistasi tälle palstalle. Taitaa miehesi olla mustasukkaista sorttia jos ei kestä sinun palstailua :) Siitä herääkin kysymys että taitaa olla pelko teidän suhteessa se kantava voima?

Ei se pelkää että olen samanlainen kuin sisareni. Meidän suhde ei ole mitään ruusuilla tanssintaa ollut alusta asti sotaa.

• moraalinvartija kirjoitti:

Ei se pelkää että olen samanlainen kuin sisareni. Meidän suhde ei ole mitään ruusuilla tanssintaa ollut alusta asti sotaa.

Et sinä varmasti ymmärrä yhtään mitään, tuosta pilkuttomasta sana jatkeesta.

• joooooooohhhh
        moraalinvartija kirjoitti:

Ok. Ikävä kuulla :(

• joooooooohhhh kirjoitti:

Ok. Ikävä kuulla :(

Ikävä 8) no toisen tuntee päästä varpaisiin ja ei kiinnosta kenenkään toisen kanssa sotaa lähtee polkemaan.
        Ihmiset sotii näkemyksien ristiriitoja jonka lapsuuden kodissa kokenut parhaaksi.

Eli keskitien hankinta on aina työn takana ja säännötkin oltavat inhimillisiä.

• Ex__PUA

Koska ämmät on perseestä kuten minäkin. Minulla on nyt myös jotain perseessä mutten kerro mitä :')

• nussinissun

Onko se miehen paksu parru!! Kerro äidillesi myös että otat miehen paskaista penistä suoleen!!!

• Ex__PUA

:D Voi voi onko se paskahousutäti nyt noin pahana? Loistava näyttö ajattelusi tasosta. Kaikkea homoilusta perseeseen. Kieltämättä sen perseen täytyy olla aika kipeä kun tuohon alentuu:

"Aion kostaa ex pualle KIRJOITTELEMALLA SEN NIMIMERKILLÄ HOMOLÄPPÄÄ!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD HAHAHAHAH!!! SE kostaa sen nöyryytyksen minkä olen saanut kun se on paljastanut minun olevan tyhmä ja lapsellinen huora!!!! Sitten kommentoin sitä taas yhdellä uudella valenimimerkillä xDDDDDDDDD HAHHAAHAHHHHHAAA!!!! Näkevätpähän kuka pärjää keskustelussa kypsällä älyllä!"

• Puska-Jussi.piilosta
        Ex__PUA kirjoitti:

:D Voi voi onko se paskahousutäti nyt noin pahana? Loistava näyttö ajattelusi tasosta. Kaikkea homoilusta perseeseen. Kieltämättä sen perseen täytyy olla aika kipeä kun tuohon alentuu:

"Aion kostaa ex pualle KIRJOITTELEMALLA SEN NIMIMERKILLÄ HOMOLÄPPÄÄ!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD HAHAHAHAH!!! SE kostaa sen nöyryytyksen minkä olen saanut kun se on paljastanut minun olevan tyhmä ja lapsellinen huora!!!! Sitten kommentoin sitä taas yhdellä uudella valenimimerkillä xDDDDDDDDD HAHHAAHAHHHHHAAA!!!! Näkevätpähän kuka pärjää keskustelussa kypsällä älyllä!"

Niin just. ;)

• 814

Ei ole sinun syysi millään tavalla, että naiset ovat pettäneet. Uskottomuus on aina oma valinta ja pettäjän ihka omaa syytä. Mutta jos sinulle on jo kolmasti käynyt noin, niin oletko miettinyt syytä miksi löydät itsesi jatkuvasti parisuhteesta uuden mätämunan kanssa, kun jotkut osuvat jo kerralla oikeaan? Tämä ei siis mitenkään poista tai vähennä naisten omaa 100% vastuuta omasta käytöksestään. Mutta ehkä sinun kannattaisi ihan itsesi kannalta miettiä, miten välttää tuollaiset naiset jatkossa. Oliko heillä jotain yhteistä, oliko jokin tietty asia mihin ihastuit kaikissa?

Maailma on ihan oikeasti täynnä myös uskollisia naisia. Sinun pitäisi vaan keksiä miten löydät heidät.

• Jeps, eikä tämä ole vain miesten ongelma, eikä ihan yksinkertainenkaan ,"petos" voi olla ja on myös muutakin, eli jos ei olla oltu avoimia, rehellisiä kaikinpuolin suhteen alussa ja suhteen aikana (myös suhteen aloittamisen kanssa, eli mitkä ovat oikeat syyt suhteelle), niin ollaan vähintään "petetty" kumppania, jos ei jopa myös itseään.

• Ex__PUA

Tässä on jälleen kerran ýksi uusi punainen pilleri: naiset ovat tyhmiä huoria ja kiimavittunsa viemiä elukoita.

Onhan se tutkittu juttu, että mitä kokeneempi nainen, sen vähemmän liitot kestää sen kanssa. Joten jos sen källin teet, että uskot että sillä ei ole väliä oletko lutkan kanssa, niin erehtymään tulet. Kiimavittu ei pysty/halua muuttua, vaan toimii sairaan luontonsa mukaisesti.

Lisäksi jotain sen pahuudesta kertoo sekin, että ne ovat syyttäneet sinua siitä minkä ne ovat itse valinneet tehdä. Sinun syytä se ei ole missään tapauksessa, vaan aina lutkan.

Osaatko sanoa, mitä yhdistäviä tekijöitä niissä oli? Olitko tietoinen miten moni mies niitä oli käyttänyt ennen sinua?

• Heheehhah

Pullan on joskus Kurppa jättänyt. :D

• Ex__PUA
        Heheehhah kirjoitti:

Pullan on joskus Kurppa jättänyt. :D

"xDDDDDDDDDD HAHAHAH olen paskahousutäti, heti kun minuun osuu ja uppoaa, ammun puskista olkiukkoa ja käytän passiivis-aggressiivista hymiötä. TÄÄ JUTTU EI MEE VANHAKS! XDDDDDDDDDDDD"

Miten monesta kohdasta tällä kertaa se vanha huora löysi itsensä?

• Puska-Jussi
        Ex__PUA kirjoitti:

"xDDDDDDDDDD HAHAHAH olen paskahousutäti, heti kun minuun osuu ja uppoaa, ammun puskista olkiukkoa ja käytän passiivis-aggressiivista hymiötä. TÄÄ JUTTU EI MEE VANHAKS! XDDDDDDDDDDDD"

Miten monesta kohdasta tällä kertaa se vanha huora löysi itsensä?

En yhdestäkään. Miksi olisi osunut? Miksi tuollainen reaktio, jos ei osunut sinnepäin? ;)

• Ex__PUA
        Puska-Jussi kirjoitti:

En yhdestäkään. Miksi olisi osunut? Miksi tuollainen reaktio, jos ei osunut sinnepäin? ;)

Et pystynyt vastaamaan mihinkään kohtaan, tai asiaan vaan tuo sinun kurpparaivoreaktiosi paljasti sinut.

Passiivis-aggressiivisuushan on hirveä patoutuneen vihan merkki.

Ja koska et keksinyt mitään itse tekstistä, tekaisit valheen, koska yritit epätoivoisesti edes jollain kostaa sen kun löysit itsesi tuosta/&kun sanoin totuuden pettävistä huorista.

Eli sama juttu kuin shaming language ja henkilöhyökkäys.

Voitto on taas minun. Ja suloisesti kurpparaivon saattelemana.

• Haheehhaah
        Ex__PUA kirjoitti:

Et pystynyt vastaamaan mihinkään kohtaan, tai asiaan vaan tuo sinun kurpparaivoreaktiosi paljasti sinut.

Ja koska et keksinyt mitään itse tekstistä, tekaisit valheen, koska yritit epätoivoisesti edes jollain kostaa sen kun löysit itsesi tuosta/&kun sanoin totuuden pettävistä huorista.

Totesin vain totuuden, joka on luettavissa jo pitkältä ajalta.

• Aamusta.iltaan.palstalla
        Ex__PUA kirjoitti:

Yhden totuuden toin sinusta esille ja se on ollut luettavissa jo pitkän aikaa. Miksi tuollainen reaktio kuin tuolle ylempänä?

• Ex__PUA
        Haheehhaah kirjoitti:

Totesin vain totuuden, joka on luettavissa jo pitkältä ajalta.

Onko kiva hakata päätänsä seinään, passiivis-aggressiivinen valehteleva vanha huora?

Kurpparaivo on taas sitä tasoa, että on osunut ja uponnut oikein kunnolla.

• Ex__PUA
        Aamusta.iltaan.palstalla kirjoitti:

Yhden totuuden toin sinusta esille ja se on ollut luettavissa jo pitkän aikaa. Miksi tuollainen reaktio kuin tuolle ylempänä?

Sinä paskahousutätihän tässä taas reagoit ennalta-arvattavan lapsellisella puskista ammuskellulla kurpparaivollasi, kun et pystynyt vastaamaan minulle. Tyhmä huora. :D

• VoooiVooooiWooooooiiii

Ryhmähaliii, itketään yhdessä !!

• Atmexvaimo

A) olet huono seksissä
      tai
      B) olet niin kiltti/kiltinoloinen ettet kiihota tarpeeksi olemuksellasi

Koska otantasi on noin laaja, jompikumpi näistä saattaa olla vastaus.

• Jos molemmat tai toinen on syynä asiaan, niin kummassa on vika.....onko se kyseisen miehen vika vai naisen.....kunhan pohdiskelen....

Miksi naiset ovat edes suhteeseen lähteneet, sekin herättää kysymyksiä heistä....

Joillekin asioille voi jotain tehdä, mutta vain yhdessä ja tämäkään ei taas ole sukupuolikysymys, eli noilla perusteilla joku mies voisi siis tehdä samoin ja se olisi "hyvä" tekosyy pettämisellekö?

Joku tai jotkut ovat olleet "vajaita" yksilöitä suhteessa tai ylipäätään suhteeseen, enkä ole nyt ihan varma siitä, että onko se ollut tässä tapauksessa mies....

• Ex__PUA

Tässä taas selvisi, että on täysin kohtuutonta sanoa näitä pettäviä huoria hypergamisiksi, moraalittomiksi tai muuten vain kiimavittunsa viemiksi, jännämiesten survomiksi elukoiksi.

"Olen tyhmä huora, jos mies on minulle kiltti, minä petän häntä. Ja koska olen itseäni arvostamaton elukka, otan iilolla turpaani ja perseeseeni jännnämieheltä."

• Totuus on , että maailma muuttuu, ihmiset muuttuu, suhteet muuttuu.
      Pari suhteet muuttuvat aina ajansaatossa, nyt ihmiset vapautuvat sidonnaisista suhteista ja haluavat vapaasti hypätä kukasta kukkaan.
      Se on tulevaisuuden trendi.
      Katsotaan 10 vuoden päästä miltä meno näyttää maailmassa.
      Tulevaisuudessa ei ole enää perheitä.

• atmexwife

Tulevaisuudessa ei ole enää perheitä.

Onneks!!! Vihaan niin perheitä. Isät ja äidit pettää mutta kameralle hymyillään!!!

• 813

Olen kyllä eri mieltä. Aina löytyy ihmisiä, joille pysyvä yksiavioinen suhde on sopivin parisuhdemalli. Minusta on vaan hyvä kehitys, että muunlaiset ihmiset voivat avoimesti toteuttaa itseään, jolloin harvat uskolliset löytävät helpommin toisensa. Valitettavan paljon on silti ihmisiä, jotka ovat epärehellisiä oman sitoutumiskykynsä suhteen - kumppanilleen ja joskus jopa itselleen.

• 813 kirjoitti:

Olen kyllä eri mieltä. Aina löytyy ihmisiä, joille pysyvä yksiavioinen suhde on sopivin parisuhdemalli. Minusta on vaan hyvä kehitys, että muunlaiset ihmiset voivat avoimesti toteuttaa itseään, jolloin harvat uskolliset löytävät helpommin toisensa. Valitettavan paljon on silti ihmisiä, jotka ovat epärehellisiä oman sitoutumiskykynsä suhteen - kumppanilleen ja joskus jopa itselleen.

Totta, on myös ihmisiä jotka pitävät vanhasta parisuhde mallista kiinni.
        Onhan meillä erilaisia arvoja.
        Nykynuorison arvoista en ole tietoinen koska maailmanmeno on hurjassa muutoksessa joka näkyy vasta myöhemmin tulevaisuudessa.
        Ihmisten seksuaalinen käyttäytyminen sekin vapautuu ja muuttuu.

• 813 kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu kaikin puolin.....

Mutta yhtä kohtaa voisi hieman tarkentaa, miksi se vapaa "toteuttaminen"on hyväksi, eli jos heidän "itsensä toteuttamista" rajoitettaisiin, niin heidän tunnistaminen olisi vielä vaikeampaa, koska yksilö on mitä on, niin sitten sitä "itsensä toteuttamista" tehtäisiin enemmän "näkymättömissä".........

Nyt monesta huomaa helpommin millaisia ovat, kun monesta asiasta on tullut ns. normi, niin monet eivät edes pyri peittelemään tiettyjä juttuja käytöksessään, mistä huomaa kohtuu helposti monia asioita......

Tosin ihan aukottomasti tämäkään ei kaikkea paljasta, mutta jos tutustuu rauhassa mahdolliseen kiinnostuksen kohteeseen, niin sillä välttää jo pahimmat karikot.

• DrPfil

Onko sulle koskaan tullut mieleen, että sun tyttöystäväsi olivat itse asiassa jonkun muun tyttöystäviä, ja sinä itse olit se, jonka kanssa he vain pettivät sitä varsinaista kumppaniaan? Eli olit siis pelkkä varanumero? Et mikään vakikumppani. Tämän asetelman oivaltaminen oiken päin ei tietysti poista sitä tosiseikkaa, että tyttösi harrastivat pettämistä, joka on huonoa käytöstä, ja yleensä toista osapuolta loukkaavaa.
      Mutta miksi sinua ei otettu vakavasti kumppanina? Koska sinä itse et antanut suhteeseen mitään tai et riittävästi. Suhteessa on nimittäin kyse vuorovaikutuksesta. Et antanut omasta puolestasi tarpeeksi, tai et osannut antaa, tai et ollut aidosti kiinnostunut kumppanisi toiveista ja ajatuksista. Vastailit "Joo joo" ja "Ei nyt, katotaan huomenna tai ensi viikolla" tai "Mee sä vaan, mä jään kattoon formulaa". Ehkä lähdit äijien kanssa baariin tai pelaamaan sählyä tai jotain muuta. Ja oletit että sen naisen voi jättää kotiin ja siellä se odottaa niinku teddykarhu tai sohvatyynyt tai posliinikoira, ja on onnesta mykkyrässä kun sun kaltainen ihmemiesMcGyver vaivautuu seukkaamaan hänen kanssaan. Edes vähän... Eli kun sä tapaat jonkun ihmissuhteen, josta vois tulla sun elämänkumppanisi, niin keskity sit siihen ihmiseen. Kyl ne jätkät siellä esson baarissa pärjää ilman suakin.

• Mies89__

Kaverit pitää aina laittaa naisen edelle tai niin se ainakin pitäis mennä.

• Kysymysmerrkki

Tai sitten antoi liikaa ja naiset pitivät häntä itsestäänselvyytenä, ja lähtivät hakemaan kipinää muualta. Eli naiset olivat vääriä kyseiselle miehelle ja mies oli väärä kyseisille naisille. Alkoiko suhteet kenties seksillä?

• 0987654567

Miehiä kiinnostaa vain jännäjennat eikä tälläiset kiltit naiset jotka eivät pettäisi.

• Kiltit kiinnostaa, mutta heitä on vaikea "tunnistaa" luotettavasti, sama juttu varmasti toisinpäin ainakin joillakin.....sekä suurin kysymys on se, että kuinka paljon heitä kummassakin sukupuolessa oikeasti ja rehellisesti on?

• ätmel

Kiltit naiset eivät vain ole vielä saaneet mahdollisuutta pettää. :-(

• miesyli40

Hieman johdatteleva kysymys. Jotkut naiset ovat ja toiset taas eivät. Minua on petetty vain kerran - onneksi. En voi mitenkään sanoa että sekään nainen olisi ollut jotenkin ahne pettämään.

• sadbuttrue

Niin, yhteistä niillä naisilla oli se että olivat kaikki useita vuosia nuorempia kuin minä. Kännissähän ne pettämiset aina tapahtui eikä ikinä ollut mitään systemaattista huoraamista.Elikkä pelkkää seksiä ja yhdessä tapauksessa "vain" suuseksiä kuten nainen asian minulle ilmaisi.Tottakait vikaa on minussakin kun en ole ottanut näitä prinsessoja tarpeeksi huomioon ja kuljetellut joka toinen viikonloppu romanttisilla Milanon reissuilla näin kärjistetysti ilmaistuna. Yhteistä oli myöskin hämmästyttävä persous alkoholille.

Että tämmöistä.

• No ehkäpä niitä tyttöystäviä ei kannata sieltä iskurin sivuilta hankkia:D
        Toisaalta tutkimuksien mukaan 50% naisista pettää, eli eipä ihan uskoisi kaikista naisista, mut näin.

• faktaatämäkin
        rebelfly83 kirjoitti:

No ehkäpä niitä tyttöystäviä ei kannata sieltä iskurin sivuilta hankkia:D
        Toisaalta tutkimuksien mukaan 50% naisista pettää, eli eipä ihan uskoisi kaikista naisista, mut näin.

Tässä vähän oikeampaa tietoa kuin tuo 50% naisista pettää.

http://www.eliittikumppani.fi/neuvonta/suhteet/pettaminen

• Noh, tuossahan olikin tiettyjä elementtejä lueteltuna, millaisista "naisista" oli kyse, eipä ollut ihan yllätys, että tietynlaisilla on siihen suuremmat riskit......taitaa päteä myös miehissä tietyt kaavat......sekä tietyt käyttäytymismallit, vaikka muuta monesti yritetäänkin väittää.

• Listataanpas

Listataanpas pettäjänaisten tuntomerkkejä:
      -elämyshakuisuus
      -persous alkoholille ja tähän liittyvä suuri alttius pettää alkoholin vaikutuksen alaisena
      -useat aiemmat suhteet
      -muiden syyttely omista virheistä
      -jännäjennuus
      -iskurin käyttäminen seuranhakukanavana
      -suhteen aloittaminen seksillä ennen varsinaista tutustumista
      -perhetilanteessa vuorovaikutushäiriöitä, suhteen pinnallistuminen, suhde muuttunut näytelmäksi ilman todellista kohtaamista
      -jne

• Listataanpas

Ai niin, meinasi unohtua:
        -ikäero, niin että nainen on huomattavasti miestä nuorempi

• Hyviä pointteja, sekä ihan perusteltujakin, nämäkin taitaa sopia käännettynä myös toisinpäin....

• Ex__PUA

Tämä!

Helkkarin hyvä lista.

Mitä minä teen, on niin että mitä useampi listan kohta täyttyy, niin sitä todennäköisemmin nainen ei saa suhdetta kanssani. Se jää pump & dump-horoksi se.

Kuten näkyy, niin juuri tuollainen ajatusmaailma on kokolailla kaikilla palstakurpilla, jotka nyt sitten ulisee ja ampuu puskista kun tälläinen nostetaan esille.

"syyttää muita".

• 301

Täytyy huomauttaa, että kaikki alkoholille persot naiset eivät ole taipuvaisia pettämään humalassa. Joillakin naisilla seksuaalinen itsekontrolli lähtee helpommin, joillakin ei tukevassakaan humalassa. Mutta koska tätä eroa on vaikea objektiivisesti kumppaniehdokkaasta arvioida, niin olen kyllä samaa mieltä siitä, että turvallisinta on valita kumppani joka käyttää alkoholia korkeintaan kohtuudella. Ja mieluiten käyttö suunnilleen saman tasoista kuin itsellä. Tunnen pareja, jotka harrastavat hyvinkin railakkaita viikonloppukännejä, mutta bailaavat käytännössä aina yhdessä jolloin pettämisriski kännissä on olematon.

• 301 kirjoitti:

Täytyy huomauttaa, että kaikki alkoholille persot naiset eivät ole taipuvaisia pettämään humalassa. Joillakin naisilla seksuaalinen itsekontrolli lähtee helpommin, joillakin ei tukevassakaan humalassa. Mutta koska tätä eroa on vaikea objektiivisesti kumppaniehdokkaasta arvioida, niin olen kyllä samaa mieltä siitä, että turvallisinta on valita kumppani joka käyttää alkoholia korkeintaan kohtuudella. Ja mieluiten käyttö suunnilleen saman tasoista kuin itsellä. Tunnen pareja, jotka harrastavat hyvinkin railakkaita viikonloppukännejä, mutta bailaavat käytännössä aina yhdessä jolloin pettämisriski kännissä on olematon.

Ihan tosielämästä kerrot, olen kanssasi täysin samaa mieltä ja samoja asioita huomannut....

• SuperKatja78

Ja mikä mahtaa olla näissä tapauksissa yhdistävä tekijä? Sinä! Eivät kaikki naiset ole aina tuollaisia. Vain nössömiehiä petetään.

• LöytyiköPettäjänainen

Kalikka kalahti, katso kohta: -muiden syyttely omista virheistä

• Ujoatm26v

Noniin taas nainen kääntää asian niinpäin että se onkin itseasiassa "nössömiehen" vika kun nainen pettää eikä naisessa ole tietenkään koskaan mitään vikaa.

• Ujoatm26v
        Ujoatm26v kirjoitti:

Noniin taas nainen kääntää asian niinpäin että se onkin itseasiassa "nössömiehen" vika kun nainen pettää eikä naisessa ole tietenkään koskaan mitään vikaa.

Tuollaisilta lutkilta sitä pitäis viiltää puukolla kurkku auki ja pilkkoa kirveellä palasiksi.

• OoooiVoooiVoooi
        Ujoatm26v kirjoitti:

Tuollaisilta lutkilta sitä pitäis viiltää puukolla kurkku auki ja pilkkoa kirveellä palasiksi.

Onko sun nytte paha miäli ? Ryhmähaliii, itketään yhdessä !

• hirteen
        OoooiVoooiVoooi kirjoitti:

Oliko itselläsi hyvä miäli kun isäsi sinua perseeseen nai?

• VooooiVooooooooooooiii
        hirteen kirjoitti:

Oliko itselläsi hyvä miäli kun isäsi sinua perseeseen nai?

Voooooiiii ja nyt sil on sitte tullu äärripurri kylään, ryhmähaliii !

• Ex__PUA
        LöytyiköPettäjänainen kirjoitti:

Kalikka kalahti, katso kohta: -muiden syyttely omista virheistä

Jep, olet täysin oikeassa.

Tuokin vanha huora osoitti taas kurpparaivonsa kautta, että osu ja upposi. Nämä ovat niin helppoja lukea, laarinpohjalutkat ja paskahousutädit, jotka ulvahtavat aina kun on puhe pahimmista mahdollisista "naisista" mitä jokaisen miehen tulisi välttää, tai pumpata ja dumpata.

Uskomatonta muuten että tuollainen vanha haaska, vielä omaa varaa ylipäänsä tuollaiseen asenteeseen, tai pettämiseen. Kertoo hyvin miten narsistinen luonne on kyseessä.

Minkälainen nainen oikeasti syyttää uhriaan siitä, että on itse kiimavittunsa viemä elukka johon ei voi luottaa?

• Ex__PUA
        OoooiVoooiVoooi kirjoitti:

Miten moni mies on käyttänyt sinua lutka?

• NoMuttaMutta
        Ex__PUA kirjoitti:

Miten moni mies on käyttänyt sinua lutka?

Mikäs piipittäjä tässä koittaa leikkiä miestä ?

• Ex__PUA
        NoMuttaMutta kirjoitti:

Mikäs piipittäjä tässä koittaa leikkiä miestä ?

Vastaa nyt pettävä huora siihen kysymykseen, miten moni mies on käyttänyt sinua? AI niin, et tietenkään vastaa, koska et vain petä, vaan olet myös säälittävyytesi tiedostava spermaviemäri, jota kukaan ei enää huoli. :D

• YouDontHaveAClue
        Ex__PUA kirjoitti:

Vastaa nyt pettävä huora siihen kysymykseen, miten moni mies on käyttänyt sinua? AI niin, et tietenkään vastaa, koska et vain petä, vaan olet myös säälittävyytesi tiedostava spermaviemäri, jota kukaan ei enää huoli. :D

Vauvat on niin lutuisia, kun ne yrittää esittää isoa ja pelottavaa.

• Ex__PUA
        YouDontHaveAClue kirjoitti:

Vauvat on niin lutuisia, kun ne yrittää esittää isoa ja pelottavaa.

Sinähä tässä yrität leikkiä iso ja muiden yläpuolelle asettuvaa, vitun luonnevikainen lutka. Tosiaan, pettävät huorat jotka käyttäyvät juuri kuten heidän sanotaan käyttäytyvän, ovat esimerkki laadukkaasta naisesta.

"Yhyy en voi sille mitään että olen ruma ja tyhmä huora jonka on pakko seuraa kiimavittuaan, ja en pysty olemaan lojaali muuta kuin omalle ali-ihmismäisyydelle."

Kokeillaas saastainen huora uudestaan:
        Miten moni mies on käyttänyt sinua?

• NoMuttaMutta
        Ex__PUA kirjoitti:

Sinähä tässä yrität leikkiä iso ja muiden yläpuolelle asettuvaa, vitun luonnevikainen lutka. Tosiaan, pettävät huorat jotka käyttäyvät juuri kuten heidän sanotaan käyttäytyvän, ovat esimerkki laadukkaasta naisesta.

"Yhyy en voi sille mitään että olen ruma ja tyhmä huora jonka on pakko seuraa kiimavittuaan, ja en pysty olemaan lojaali muuta kuin omalle ali-ihmismäisyydelle."

Kokeillaas saastainen huora uudestaan:
        Miten moni mies on käyttänyt sinua?

Vattu, että teitä on helppo vedättää :D

• Ex__PUA
        NoMuttaMutta kirjoitti:

Vattu, että teitä on helppo vedättää :D

"MÅÄÄÄ TROLLASIN XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!! HAHAAH"
        - Klassinen paskahousutädin passiivis-aggressiivinen kurpparaivoliike, kun se on tehnyt itsestään idiootin keskustelussa.

Uskomatonta miten te ämmät olette noin kaavamaisen mielkuvituksettomia. Olet nähnyt yhden, tunnet kaikki.

No jos et vastaa, niin minä toistan kysymyksen: Miten moni mies on käyttänyt sinua tyhmä huora?

• atännä

Valitettavasti tuo näytäisi olevan jo ihan "normaalia". Kuulee kommentteja, että "kaikkihan nyt joskus pettää", "se on ihan normaalia" ja "ei se nyt niin kamalaa ole". Siis mitä..?!!

Yhdessä tällaisessa keskustelussa kerroin, etten ole koskaan kumppaniani pettänyt, niin minua ei edes uskottu. Aika hyytävää! Ilmeisesti elän sitten jossain ihan muissa maailmoissa...

Pettäminen onnistuu kyllä joiltain miehiltäkin ihan yhtä hyvin kuin joiltain naisilta, että tuskinpa se sukupuolesta on kiinni.

Mun mielestäni muunkinlainen käytös parisuhteessa voi olla pettämistä, kuin vain tuo seksipuoli.

• MGTOW

Jeps, jotkut pitää kummajaisena ja antavat ymmärtää, että on "outo", jos ei petä ja ei käyttäydy tietyllä tavalla.....samoin jos otat vahvemmin kantaa esim, "sopivassa" mies porukassa asiaan ja annat ymmärtää, ettet ajattele asioista samalla tavalla, niin heidän käytöksensä sinua kohtaan muuttuu, eli tietyistä jutuista ei sitten enää niinkään enää puhuta, muuta kuin ehkä "vitsi, vitsi....kunhan heitän läppää" tyylillä.....

Pettämistä on monenlaista, siinäkin olet oikeassa....

• ManipuloijiaOvat

Pettäminen yritetään normalisoida tuolla tavoin tyyliin "kaikkihan on joskus näpistäny jotain". Tyypillistä personaallisuushäiriöisten manipulointitekniikkaa, mutta tehokasta koska tavallinen ihminen pyrkii mukautumaan ihmisyhteisöön.

• ManipuloijiaOvat kirjoitti:

Pettäminen yritetään normalisoida tuolla tavoin tyyliin "kaikkihan on joskus näpistäny jotain". Tyypillistä personaallisuushäiriöisten manipulointitekniikkaa, mutta tehokasta koska tavallinen ihminen pyrkii mukautumaan ihmisyhteisöön.

Näille on myös normaalia käyttää seuraavia lauseita, riippuen hieman asioista tai sukupuolesta....."kaikki naiset pläpläpläpläplä" tai "kaikki miehet pläpläpläpläplä", sekä näiden variaatioita.....esim, vaikka käytyisi kuinka huonosti, niin perustellaan se sitten, että "niin ne muutkin, en ole ainakaan sen huonompi", yleensä vielä korostetaan, että itse on muita parempi, vaikka käytös olisi kuinka "luokatonta"... =D

Eli ei perustella oikeastaan yhtään mitään, eikä oteta mitää vastuuta omista teoistaan, vaan annetaan ymmärtää, että käytös nyt vaan on normaalia koska "pläpläpläpläplplpläääälälppplllääää"... ;D

Ei ole sukupuolesta, statuksesta, yhteiskuntaluokasta, eikä mistään muustakaan tälläisestä riippuvainen asia, näitä on paljon liikenteessä ihan kaikissa "ryhmissä"....se taitaa olla monille sitä ns, "normaaliutta".

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

Jeps, jotkut pitää kummajaisena ja antavat ymmärtää, että on "outo", jos ei petä ja ei käyttäydy tietyllä tavalla.....samoin jos otat vahvemmin kantaa esim, "sopivassa" mies porukassa asiaan ja annat ymmärtää, ettet ajattele asioista samalla tavalla, niin heidän käytöksensä sinua kohtaan muuttuu, eli tietyistä jutuista ei sitten enää niinkään enää puhuta, muuta kuin ehkä "vitsi, vitsi....kunhan heitän läppää" tyylillä.....

Pettämistä on monenlaista, siinäkin olet oikeassa....

Joo. Ja sitten epäillään, että olet joko/tai/sekä että himouskovainen, läheisyyskammoinen, ahdasmielinen pihtari, seksin kammoksuja, niuho, tosikko, neurootikko, tms..

Eikä kenellekään tule mieleen, että toista ja itseään ja sitä suhdetta voisi ihan vaan vaikka arvostaa...

• atännä kirjoitti:

Joo. Ja sitten epäillään, että olet joko/tai/sekä että himouskovainen, läheisyyskammoinen, ahdasmielinen pihtari, seksin kammoksuja, niuho, tosikko, neurootikko, tms..

Eikä kenellekään tule mieleen, että toista ja itseään ja sitä suhdetta voisi ihan vaan vaikka arvostaa...

En tiedä missä maailmassa sinä elät ja mitä ihmisiä sulla on ympärillä, mut meilläpäin pettäjiä kyllä katotaan kieroon yleisesti ottaen. Eikähän nämä kohtuu salattuja juttuja ole ihmisillä..Annat ymmärtää nyt jotain muuta.

• atännä
        rebelfly83 kirjoitti:

En tiedä missä maailmassa sinä elät ja mitä ihmisiä sulla on ympärillä, mut meilläpäin pettäjiä kyllä katotaan kieroon yleisesti ottaen. Eikähän nämä kohtuu salattuja juttuja ole ihmisillä..Annat ymmärtää nyt jotain muuta.

Yleisesti ottaen paheksutaan. Toisten tekemisiä ;) Sitten yksityisemmissä keskusteluissa voikin paljastua jotain muuta.

• atännä kirjoitti:

Yleisesti ottaen paheksutaan. Toisten tekemisiä ;) Sitten yksityisemmissä keskusteluissa voikin paljastua jotain muuta.

No niin. Semmosia te naiset olette..Ei meillä miesporukoissa koskaan tuollaisilla kehuskella..Joku sanoo pettäneensä ja se on kun pala paskaa sen jälkeen kaikkien muidenkin miesten silmissä. No rispekt.

• atännä
        rebelfly83 kirjoitti:

No niin. Semmosia te naiset olette..Ei meillä miesporukoissa koskaan tuollaisilla kehuskella..Joku sanoo pettäneensä ja se on kun pala paskaa sen jälkeen kaikkien muidenkin miesten silmissä. No rispekt.

No tuota.. noi keskustelut on käyty miesten kanssa ;( Mutta eiköhän naisista löydy ihan vastaavia tapauksia. Isommissa porukoissa noista ei taideta muuten kehuskella, ei kai kukaan halua juttujen kulkeutuvan kotiin saakka...

• atännä kirjoitti:

No tuota.. noi keskustelut on käyty miesten kanssa ;( Mutta eiköhän naisista löydy ihan vastaavia tapauksia. Isommissa porukoissa noista ei taideta muuten kehuskella, ei kai kukaan halua juttujen kulkeutuvan kotiin saakka...

Oo ny varovainen ettet sano liikaa:D
        On tainnut tulla huseerattua vähän varattujenkin kanssa......Just tought.

• rebelfly83 kirjoitti:

Sun juttus hyppii laidasta laitaan, eli susta ei ota elävä erkkikään selvää oletko "muna vai kana".....sekä puhut sitä itseään....luultavasti tarkoituksen hakuisesti tai sitten sun "miesporukka/porukat", eli piiri on ollut/on todella suppea,

Yksi mahdollisuus tämän lisäksi on se, että et ole päässyt jostain syystä "piirin" sisälle, sekä sitten vielä sekin, ettet ole esim, viihteellä helposti uusiin ihmisiin tutustuvaa sorttia, eli päässyt keskustelemaan muiden ihmisten kanssa avoimesti, etkä myöskään ole nähnyt miten he toimivat.

atännä:n jutut ovat lähempänä sitä oikeaa totuutta, eli ketään ei ole sanonut sitä esim, että moni pettää kokoajan, vaikka näitäkin on, vaan sitä, että moni on pettänyt joskus....pettäjä on pettäjä vaikka sen tekisi joskus tulevaisuudessa.

• MGTOW kirjoitti:

Sun juttus hyppii laidasta laitaan, eli susta ei ota elävä erkkikään selvää oletko "muna vai kana".....sekä puhut sitä itseään....luultavasti tarkoituksen hakuisesti tai sitten sun "miesporukka/porukat", eli piiri on ollut/on todella suppea,

Yksi mahdollisuus tämän lisäksi on se, että et ole päässyt jostain syystä "piirin" sisälle, sekä sitten vielä sekin, ettet ole esim, viihteellä helposti uusiin ihmisiin tutustuvaa sorttia, eli päässyt keskustelemaan muiden ihmisten kanssa avoimesti, etkä myöskään ole nähnyt miten he toimivat.

atännä:n jutut ovat lähempänä sitä oikeaa totuutta, eli ketään ei ole sanonut sitä esim, että moni pettää kokoajan, vaikka näitäkin on, vaan sitä, että moni on pettänyt joskus....pettäjä on pettäjä vaikka sen tekisi joskus tulevaisuudessa.

No sulla on oma uskontosi ja omat luulosi.

• MGTOW kirjoitti:

"Yksi nainen sanoi, että parisuhde-seksi on kuin samaa maksalaatikkoa söisi päivästä toiseen."

Sun kommenttis alla sekoittaa sun pakkaa vielä lisää.......ei susta selvää ota, mutta sulla taitaakin olla oma "lehmä ojassa", niin kuin luultavasti onkin, koska ei ole ensimmäinen kerta, kun susta ei saa selvää mitä ja miten oikein asioista ajattelet ja miten toimit.

• atännä
        rebelfly83 kirjoitti:

Oo ny varovainen ettet sano liikaa:D
        On tainnut tulla huseerattua vähän varattujenkin kanssa......Just tought.

?? Meni vähän ohi..?

• rebelfly83 kirjoitti:

No sulla on oma uskontosi ja omat luulosi.

Ja sulla on sun ihan omat juttus, jotka on tullut jo selväksi......

• atännä kirjoitti:

?? Meni vähän ohi..?

Ajattelin vaan, että oot tainnu jutella asiasta jonkun varatun kans ja hän yrittäny taivutella sinua panoon, et ikäänkuin "kaikkihan pettää" tyyliin.
        En tunne yhtäkään miestä, joka kehuis mies porukassa pettäneensä vaimoaan....Ei vittu ikinä....Sitä ei vaan kukaan mies tee. Ei vaan tee. Nää jutut pidetään visusti omana tietonaan.

• Ex__PUA

Heh, vaikka muuten nyt vaikuttikin asialliselta, niin pitihän tässäkin vetää tuo "no kyllä miehetkin"-kortti.

Nyt puhuimme naisista.

Toiseksi, kukaan mies ei pettäisi, jos joku nainen ei hänelle antaisi.

Kolmanneksi, pettäminen ja sen dynamiikka on täysin eri asia naiselle ja miehelle. Naisen täytyy tuntea tunteita pettäessään, ja pettäminen on aina enemmän tai vähemmän harkittua naiselle, sillä seksuaalinen valta on hänen.

Samalla tämä opettaa: et saa lutkasta vaimoa.

• MGTOW kirjoitti:

Sori, mutta kuulostaa monesti sun juttus tältä......

https://www.youtube.com/watch?v=5CjYhE-sRi4

Hei kuule..........Painu jo vituun..Oot niin ärsyttävä jätkä, et tuommosta laittais daijuun hyvin mielellään. Jätkä vittuilee muille miehille ja ämmille sitten taas armotonta perseen nuolentaa joka ikiseen viestiin. Oot kyllä niin hanurista tyyppi ku olla voi!

• rebelfly83 kirjoitti:

Ajattelin vaan, että oot tainnu jutella asiasta jonkun varatun kans ja hän yrittäny taivutella sinua panoon, et ikäänkuin "kaikkihan pettää" tyyliin.
        En tunne yhtäkään miestä, joka kehuis mies porukassa pettäneensä vaimoaan....Ei vittu ikinä....Sitä ei vaan kukaan mies tee. Ei vaan tee. Nää jutut pidetään visusti omana tietonaan.

Puhut sitä itseään.....olen ollut esim, ns. paremman väenkin kanssa mies porukassa ulkomaan reissussa, missä "kunnolliset" miehet etsivät kipeästi bordellia, sekä vonkasivat vähän sieltä sun täältä ja estimpä yhtä vähän lähempää tuttavaa pettämästä vaimoaan, silläkin reissulla näistä asioista juteltiin ja minä olin se kenen käytöstä ihmeteltiin.

Ja tämä oli vain yksi esimerkki erkki......tarinoita on paljon, sekä paljon niitä on nähty ja tullaan näkemään.....

• rebelfly83 kirjoitti:

Hei kuule..........Painu jo vituun..Oot niin ärsyttävä jätkä, et tuommosta laittais daijuun hyvin mielellään. Jätkä vittuilee muille miehille ja ämmille sitten taas armotonta perseen nuolentaa joka ikiseen viestiin. Oot kyllä niin hanurista tyyppi ku olla voi!

Jaan tunteesi, koska p*skan puhuminen on sitä itseään ja se on ihan sama ketä sitä puhuu....

Jos käytös on sitä itseään, niin se on.......ei se ole sukupuolesta kiinni ja tietyistä käytösmalleista en pidä.

• atännä

• MGTOW kirjoitti:

Jaan tunteesi, koska p*skan puhuminen on sitä itseään ja se on ihan sama ketä sitä puhuu....

Jos käytös on sitä itseään, niin se on.......ei se ole sukupuolesta kiinni ja tietyistä käytösmalleista en pidä.

"Jätkä vittuilee muille miehille ja ämmille sitten taas armotonta perseen nuolentaa joka ikiseen viestiin."

En minä v*ttuile muille miehille, enkä nuole naisten p*rseitä......sinä yrität vain mitätöidä sen mitä sanon.

Sehän siinä taitaa "ärsyttää", kun en alistu johonkin miesten salaiseen "omertan lakiin", eli klassiseen "on asioita, joista ei vaan saa puhua tai kertoa", sen olen kyllä saanut huomata ihan irl elämässäkin....

Ei naiset ole sen parempia, mutta eivät ole miehetkään, se on ihan yksilöstä kiinni miten käyttäytyy, jokaiselle omanlaisensa, niin kuin olen monesti sanonut....

• atännä kirjoitti:

Hmm... Osuva ;D

Palstakiintiö alkaa olla täynnä, hyvää yötä :)

Ymmärrän hyvin......johonkin "pesään" taisi kolahtaa, en tiedä onko pörriäisiä vai muurahaisia....

Hyvää yötä & rauhallisia unia. =)

• 1020
        Ex__PUA kirjoitti:

Heh, vaikka muuten nyt vaikuttikin asialliselta, niin pitihän tässäkin vetää tuo "no kyllä miehetkin"-kortti.

Nyt puhuimme naisista.

Kolmanneksi, pettäminen ja sen dynamiikka on täysin eri asia naiselle ja miehelle. Naisen täytyy tuntea tunteita pettäessään, ja pettäminen on aina enemmän tai vähemmän harkittua naiselle, sillä seksuaalinen valta on hänen.

Uskon, että keskimäärin olet oikeassa tuossa, että naisilla on useammin pettämisessä tunteet mukana. Mutta minulle on henk koht aika sama, onko tekoa suunniteltu 2 vuotta vai 2 minuuttia vai ei lainkaan. Uskollisen parisuhteen käsitettä arvostava ja aikuisen terveen itsekontrollin omaava ihminen pystyy pitämään housut jalassa. Minusta on lopulta yhdentekevää, onko teko harkittu. Minusta ihminen, joka pettää harkitusti (ei pyri uskollisuuteen) on yhtä kelvoton monogaamiseen parisuhteeseen kuin ihminen joka pettää "vahingossa" (ei kykene uskollisuuteen). Jopa niin päin, että itsekontrollin puute on isompi ongelma kuin harkittu välinpitämättömyys, koska edellistä ei ihminen voi edes halutessaan itse muuttaa. Pahan ei ole pakko olla paha mutta heikko on aina heikko.

• Ex__PUA kirjoitti:

Nyt puhuimme naisista.

En jaa tätäkään ajatusta millään tavalla....Minusta jos mies pettää, niin se on aivan samalla tavalla harkittua, kuin naisenkin pettäminen..Miehen ja naisen välillä ei ole tässä asiassa mitään eroa, ei tunne puolella, eikä misään muussakaan asiassa. Aivan yhtälailla mieskin voi olla antamatta, jolloin voidaan sanoa, että miehellä on seksuaalinen valta..Oon jättäny monta kertaa panematta elämänaikana mahdollisuudesta huolimatta, eli valta oli minulla.

• Ex__PUA
        rebelfly83 kirjoitti:

En jaa tätäkään ajatusta millään tavalla....Minusta jos mies pettää, niin se on aivan samalla tavalla harkittua, kuin naisenkin pettäminen..Miehen ja naisen välillä ei ole tässä asiassa mitään eroa, ei tunne puolella, eikä misään muussakaan asiassa. Aivan yhtälailla mieskin voi olla antamatta, jolloin voidaan sanoa, että miehellä on seksuaalinen valta..Oon jättäny monta kertaa panematta elämänaikana mahdollisuudesta huolimatta, eli valta oli minulla.

Ei pidä lainkaan paikkaansa.

Jos miehellä olisi seksuaalinen valta, niin tällöin sinä olisit miettimässä että kenen neitseen kanssa alat panosuhteeseen, mutta nyt sinä itse olet heidän valitavanaan.

Älä mene tuohon naisten lankaan.

Samoin, miesten pettämiset eivät tapahdu yleensä harkitusti, vaan yksinkertaisesti 1. naisten suostumisesta 2. tilanteen kiimasta.

Nainen taas käyttäää raukkamaisesti seksuaalista valtaansa, ja kuten tiedämme, ei seksi ole naiselle saavutus, joten pettäminen on alin teko minkä lutka voi tehdä.

• Ex__PUA kirjoitti:

Ei pidä lainkaan paikkaansa.

Jos miehellä olisi seksuaalinen valta, niin tällöin sinä olisit miettimässä että kenen neitseen kanssa alat panosuhteeseen, mutta nyt sinä itse olet heidän valitavanaan.

Älä mene tuohon naisten lankaan.

Samoin, miesten pettämiset eivät tapahdu yleensä harkitusti, vaan yksinkertaisesti 1. naisten suostumisesta 2. tilanteen kiimasta.

Nainen taas käyttäää raukkamaisesti seksuaalista valtaansa, ja kuten tiedämme, ei seksi ole naiselle saavutus, joten pettäminen on alin teko minkä lutka voi tehdä.

Ei kyllä seksi on aina kahden kauppa ja kumpi tahansa voi sen homman perua ennen toteutumista...
        Sinä siis väität, että mies on sätkynukke, jota kukatahansa nainen voi ohjailla mielin määrin? Wrong....Ihan itse päätän sen mikä on minulle parasta. Myös miehen täytyy suostua seksiin, se ei ole koskaan mikään itsestään selvyys.
        Jos varattu mies tai nainen päättää lähtee baarista miehen tai naisen matkaan kämpille panolle, niin se on aina harkittu teko sukupuolesta riippumatta.
        Seksi ei ole mikään saavutus myöskään miehelle! Se on ihan vaan seksiä, joka pidetään omana tietonaan.
        Niinkin kovana panomiehenä kun itseäsi tituleeraat, niin salli mun vähän ihmetellä tätä sun tapaas nostaa naista jalustalle!!!!!!!!

• Ex__PUA
        rebelfly83 kirjoitti:

Ei kyllä seksi on aina kahden kauppa ja kumpi tahansa voi sen homman perua ennen toteutumista...
        Sinä siis väität, että mies on sätkynukke, jota kukatahansa nainen voi ohjailla mielin määrin? Wrong....Ihan itse päätän sen mikä on minulle parasta. Myös miehen täytyy suostua seksiin, se ei ole koskaan mikään itsestään selvyys.
        Jos varattu mies tai nainen päättää lähtee baarista miehen tai naisen matkaan kämpille panolle, niin se on aina harkittu teko sukupuolesta riippumatta.
        Seksi ei ole mikään saavutus myöskään miehelle! Se on ihan vaan seksiä, joka pidetään omana tietonaan.
        Niinkin kovana panomiehenä kun itseäsi tituleeraat, niin salli mun vähän ihmetellä tätä sun tapaas nostaa naista jalustalle!!!!!!!!

Seksi on kahden kauppa, mutta nainen päättää kuka saa ja kenelle annetaan.

Seksi on saavutus miehelle, sillä se on hänelle työ ja osoitus siitä, että nainen valinnut hänet.

Naiselle seksi ei ole saavutus.

Samoin, en ole koskaan asetellut naista jalustalle tai sanonut itseäni kovaksi panomieheksi. Kyllä, panen, mutta koska teen duunin ja nainen valitsee; se nostaa statustani, alentaa naisen.

• Ex__PUA kirjoitti:

Seksi on kahden kauppa, mutta nainen päättää kuka saa ja kenelle annetaan.

Seksi on saavutus miehelle, sillä se on hänelle työ ja osoitus siitä, että nainen valinnut hänet.

Naiselle seksi ei ole saavutus.

Samoin, en ole koskaan asetellut naista jalustalle tai sanonut itseäni kovaksi panomieheksi. Kyllä, panen, mutta koska teen duunin ja nainen valitsee; se nostaa statustani, alentaa naisen.

No vaikka tuossa on sitä typpillistä ätmi ajatuksen kulkua, niin on siinä silti tottakin. En sitä sano. Kuka tahansa nainen saa seksiä sormia napsauttamalla ja hänellä on paljon vaihtoehtoja mistä valita. Samaa mieltä myös tuosta, et mies tekee duunin. Nostaako se statustasi, et panee yhenillan juttuja, niin mielestäni ei, koska kukaan ei sitä edes tiedä, mut OK...Case closed.

• Rose23
        Ex__PUA kirjoitti:

Nyt puhuimme naisista.

Olen myös sitä mieltä, että on ihan sama kuinka harkitsematonta tai harkittua pettäminen on. Vahingossa ei petä kukaan :D Siihen tarvitaan aina tietoinen päätös. Ja yhtä paha se on jos ihminen on niin impulssiensa vietävissä, ettei pettää hetken mielijohteesta. Ei sellaiseen ihmiseen voisi luottaa yhtään sen enempää, koska aina saisi pelätä mitä toinen seuraavaksi keksii.

Ja kun se pitää paikkaansa, että miehen on vaikeampi seksiä saada niin silloinhan pettämisen pitää suurimmalla osalla olla ainakin jossain määrin harkittua, koska seksiä ei ole samalla tavalla tarjolla vaan sen eteen pitää tehdä töitä.

Toisaalta toteamus siitä, että miehet eivät pettäisi, jos naiset eivät antaisi on tavallaan miehiä loukkaava. Vai yritätkö sanoa, että miehet ovat viettiensä ja heppinsä vietävissä olevia eläimiä, joilla ei ole omaa tahtoa? ;) Jos nainen vain tulee tarjoamaan niin heti lähdetään mukaan mitään ajattelematta? Mielestäni moinen on iso loukkaus koko miessukupuolta kohtaan, koska miehissä on paljon fiksuja yksilöitä.

Parisuhteessa kummankin on luotettava siihen, että toinen osapuoli ei petä, vaikka tilaisuus tulisi.

• Ex__PUA
        Rose23 kirjoitti:

Olen myös sitä mieltä, että on ihan sama kuinka harkitsematonta tai harkittua pettäminen on. Vahingossa ei petä kukaan :D Siihen tarvitaan aina tietoinen päätös. Ja yhtä paha se on jos ihminen on niin impulssiensa vietävissä, ettei pettää hetken mielijohteesta. Ei sellaiseen ihmiseen voisi luottaa yhtään sen enempää, koska aina saisi pelätä mitä toinen seuraavaksi keksii.

Ja kun se pitää paikkaansa, että miehen on vaikeampi seksiä saada niin silloinhan pettämisen pitää suurimmalla osalla olla ainakin jossain määrin harkittua, koska seksiä ei ole samalla tavalla tarjolla vaan sen eteen pitää tehdä töitä.

Toisaalta toteamus siitä, että miehet eivät pettäisi, jos naiset eivät antaisi on tavallaan miehiä loukkaava. Vai yritätkö sanoa, että miehet ovat viettiensä ja heppinsä vietävissä olevia eläimiä, joilla ei ole omaa tahtoa? ;) Jos nainen vain tulee tarjoamaan niin heti lähdetään mukaan mitään ajattelematta? Mielestäni moinen on iso loukkaus koko miessukupuolta kohtaan, koska miehissä on paljon fiksuja yksilöitä.

Parisuhteessa kummankin on luotettava siihen, että toinen osapuoli ei petä, vaikka tilaisuus tulisi.

"Toisaalta toteamus siitä, että miehet eivät pettäisi, jos naiset eivät antaisi on tavallaan miehiä loukkaava. Vai yritätkö sanoa, että miehet ovat viettiensä ja heppinsä vietävissä olevia eläimiä, joilla ei ole omaa tahtoa? ;) Jos nainen vain tulee tarjoamaan niin heti lähdetään mukaan mitään ajattelematta? Mielestäni moinen on iso loukkaus koko miessukupuolta kohtaan, koska miehissä on paljon fiksuja yksilöitä."

Ei se ole loukkaus, sillä miehen kuuluukin olla kyrpä tanassa aina tilaisuuden tullen, ja naisen kuuluu säännöstellä seksiä.

Tämä on täysin luonnollista.

Ongelmana vaan on hypergaminen epätasapaino tässä asiassa.

Se itse asiassa tekee seksistä niin harvojen herkun, jolloin miehet joutuvat lankeamaan - useimmiten puutteen, ja naisen ei-vain-suostumuksen-vaan myös viettelyksen johdosta.

• Rose23
        Ex__PUA kirjoitti:

"Toisaalta toteamus siitä, että miehet eivät pettäisi, jos naiset eivät antaisi on tavallaan miehiä loukkaava. Vai yritätkö sanoa, että miehet ovat viettiensä ja heppinsä vietävissä olevia eläimiä, joilla ei ole omaa tahtoa? ;) Jos nainen vain tulee tarjoamaan niin heti lähdetään mukaan mitään ajattelematta? Mielestäni moinen on iso loukkaus koko miessukupuolta kohtaan, koska miehissä on paljon fiksuja yksilöitä."

Ei se ole loukkaus, sillä miehen kuuluukin olla kyrpä tanassa aina tilaisuuden tullen, ja naisen kuuluu säännöstellä seksiä.

Tämä on täysin luonnollista.

Ongelmana vaan on hypergaminen epätasapaino tässä asiassa.

Se itse asiassa tekee seksistä niin harvojen herkun, jolloin miehet joutuvat lankeamaan - useimmiten puutteen, ja naisen ei-vain-suostumuksen-vaan myös viettelyksen johdosta.

Noh edelleen olen sitä mieltä, että parisuhteessa molemmilla on velvollisuus pysyä toiselle uskollisena. Minä luotan siihen, että mieheni ei petä kun silmä välttää ja hän luottaa siihen, etten mene muiden miesten mukana.

Yksikään mies ei pettäisi, jos naiset eivät antaisi... ehkä näin, mutta myöskään yksikään nainen ei pettäisi, jos miesten puolelta ei tulisi niin suurta kysyntää ;) Halut ja vietit on kaikilla. Mutta meille ihmisille on annettu aivot, joita voi käyttää eli viettien mukaan ei ole pakko elää.

Ei kummallekaan kelpaa pettämisen selitykseni, että sisäinen "luolamieheni/luolanaiseni" käski tehdä näin. :D

• Yksi nainen sanoi, että parisuhde-seksi on kuin samaa maksalaatikkoa söisi päivästä toiseen.

• No hänen "maksalaatikkoaan" on luultavasti syönyt yksi jos toinenkin, oli suhteessa tai sitten ei, sekä "maksalaatikon" syöjät syönyt vähän siellä sun täällä....

Söisivät rauhassa, mutta pysyisivät hemmetin kaukana toisenlaisista ja "suhteilisivat" keskenään niinkuin suhteilevat......eihän tässäkään muusta ole kysymys.

Mutta yhdenkään tuollaisen on turha parkua IKINÄ, jos häntä kohtaan käyttäydytään samalla tavalla, eli jos on esim. pettänyt, niin suu suppuun, jos häntä petetään oli se sitten eri kumppani tai ei.......muistaa sitten vain "kehua", kun kumppani on niiiiiin "normaali".

• älä_ymmärrä_väärin

Öö, minkä tasoisia nämä pettäneet naiset olivat? Lukion käyneitä ja korkeakoulututkinnon suorittaneita?
      En väitä, että ihmistä mitataan maisterin tittelin kautta. Vihjaan vaan, että joissain piireissä petetään vähän vähemmän. Itse en koko elämäni aikana ole kuullut yhdestäkään naisesta, joka olisi pettänyt. Taidetaan liikkua vähän erilaisissa piireissä? Kaikki naiset eivät nimittäin petä vaikka olisi tilaisuus. Eivätkä muuten kaikki miehetkään.

• 1231233124

Kyllä niissä "paremmissakin" piireissä vieraissa käydään, naiset vaan ovat ovelampia eivätkä jää kiinni yhtä helposti kuin miehet.

• olet_oikeassa
        1231233124 kirjoitti:

Kyllä niissä "paremmissakin" piireissä vieraissa käydään, naiset vaan ovat ovelampia eivätkä jää kiinni yhtä helposti kuin miehet.

ehkä, ehkä. mutta onko pettäämistä yhtä paljon, vai enemmän vai vähemmän? kukaan ei taida tietää.

• pettymykseltänääs

No ei suinkaan sentään. Luottamuksen mureneminen alkaa havaituista pikku asioista. Vihjailla ei saa, mutta suoraan sanoen voi välttyä rankemmalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4832
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3503
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1483
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1369
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1262
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1212
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1098
    10. 165
      1079
    Aihe