Lopultakin vientiä.

tyytyväinen35

Olen 35 mies, hyvin säilynyt ja elämäni kunnossa. Pari vuotta olen ollut Suomi24 treffeillä ja reilun kuukauden Tinderissä. Muutama viikko sitten ymmärsin että ole yrittänyt ihan väärän ikäisiä naisia. Minulla oli ikähaarukkana 30-37. Kyseisien vuosikertojen kanssa en saanut oikein minkäänlaista keskustelua aikauseksi, vaikka tein aloitteita. Tinderissä tuli helpostikkin osumia , mut aina vallitsi täys hiljasuus.
Nyt tiputin alimman iän 20 , kun mielenkiinnolla rupesin katselee mitä sieltä löytyy. No osumia tulikin yllättävän tiheään ja se vasta yllättikin kun nuoret naiset rupses tekemään niitä aloitteita minulle. Kokeilin siitä rohkaistuneena nuorempia suomi24 ssä . He jopa vastasivat..
Tavannutkin olen nyt monta ja yhden kanssa jo useamman kerran. Ja näyttäs siltä että taidan poistua vapailta markkinoilta.

Mikä teitä 30 naisia vaivaa?

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pposb

      Itse tehnyt saman huomion. Yritin ensin 30-36v naisia ja yhden lupaavan suhteen sain aikaan. Tosin sekin meni vituiksi lopulta. Mulla jäi sellainen kuva että tuon ikäluokan naisille ei mikään riitä, pitäis olla enemmän kuin täydellinen.
      Itsekkin oon urheilullisen kropan, kokopäivätyön ja ihan hyvän ulkonäön omaava 33v mies.
      Vituttaa! Ei innosta kokeilla mulla parikymppisiä, vaikka ehkä pitäis..

      • 34kkkkkk

        Sama täällä, 30 ja yli naiset etsii sitä kemiaa ja jauhavat siitä että on parempi olla yksin kuin...
        Minä ainakin suosittelen nuorempia ei sen tarvii olla 20, mut jo 25 ikäsistä löytyy jo viksuja ja rauhottuneita yksilöitä.


      • OiskoNäin

        Onko sulla lapsia ja exä kimpussa? Kakskymppisellä on varaa jonkun vuoden paneskella yh-iskän kans ja sit jättää se, mutta ei enää kolmekymppisellä. Kolmekymppinen tietää jo, mikä hel**tti on tulossa. Kakskymppinen ei ole sitä vielä kokenut.


      • hyötyarvo
        OiskoNäin kirjoitti:

        Onko sulla lapsia ja exä kimpussa? Kakskymppisellä on varaa jonkun vuoden paneskella yh-iskän kans ja sit jättää se, mutta ei enää kolmekymppisellä. Kolmekymppinen tietää jo, mikä hel**tti on tulossa. Kakskymppinen ei ole sitä vielä kokenut.

        Näinhän se helposti on. Kolmikymppinen ei enää tuhlaa aikaansa kehen tahansa kanssa, jos ei oikeaa löydy, on mielummin yksikseen. Moni parikymppinen on mielellään kolmikymppisen kanssa kun tällä usein asunto ja auto ja työpaikka. Samanikäiset on vielä rahattomia opiskelijoita. Sitten nää miehet luulee et rakkaudesta?


    • Ssddd

      Eiköhän ne nuoremmat ole parempia vaihtoehtoja, harva "vanhapiika" on samaan aikaa järissään tai muodollisesti pätevä.
      Itse olen 34 ja emäntä 8 vuotta nuorempi. Hän löysi minut deitti sivuilta, alkuun emmin ja kyselin ikäerosta. Mut ikä on kuulemma numeroita.
      Suosittelen.

    • nuoremmathyviä

      Kyllä se kuule taitaa ollavaraparempi nuoremmissa kun ne vanhemmat naiset 30 on menneisyydestä katkeria ja mittaavat vain kadonnutta nuoruuttaan miesmarkkinoilla useamman miehen kanssa.
      Nuoremmilla on intoa ja tarmoakin paneutua siihen yhteenkin parisuhteeseen.
      Kerran juttelin vanhemman (50v. mies)taksikuskin kanssa ja ihmetteli kun oli kovastikkin kysyntää hänellä näissä 20-25v sinkku-naisissaettä antoi vaan palaa....

      • ghjiojhhjio

        Jep, ja kuulisit mitä ne kuiskuttelevat keskenään...etitään vähän vanhempi mies jolla jo oma koti ja tuloja, tehdään pari mukulaa sen kanssa ja erotaan, saadaan omaisuutta ja elatustuet, sitten voidaan etsiä se kiinnostava mies.


    • Kiitos, jälleen yksi todistus siitä, että niitä naisia todellakin netin ja Tinderin kautta saa, toisin kuin palstan vakivalittajat jaksavat kuukaudesta toiseen urputtaa.

      • rumadeittailija kirjoitti:

        Saa, jos on komea.

        http://zdnet3.cbsistatic.com/hub/i/r/2014/10/03/2f3d3638-4b1e-11e4-b6a0-d4ae52e95e57/resize/770x578/169f64898ff1d57b3f6430b317a46104/okcupidfake.jpeg

        NIin? Jos ja kun kaikki tietävät tuon, niin miksi päivästä toiseen valitus etteivät naiset vastaa? Ihan oikeasti: muuttuuko se asia joksikin, jos sitä jaksaa tarpeeksi käydä vollottamassa? Ei, ei muutu. Nettideittailu on kauniiden ja komeiden foorumi. Ehkä 0,01% nettideittailua harrastavista (ihan päästä vedetty prosentti) käy joskus enemmän tai vähemmän sattumalta tällä palstalla, hihittelee hetken näille viesteille, mutta eivät ne heidän käytöstään miksikään muuta.

        Jos ei ole kaunis/komea tai ei ainakaan onnistu valokuvissa EIKÄ osaa kirjoittaa niin kiinnostavasti, että se kumoaa ulkonäön puutteet, niin nettideittailu on ihan turhaa. Niin yksinkertaista se on.


      • joitakin.onnistaa
        helka kirjoitti:

        NIin? Jos ja kun kaikki tietävät tuon, niin miksi päivästä toiseen valitus etteivät naiset vastaa? Ihan oikeasti: muuttuuko se asia joksikin, jos sitä jaksaa tarpeeksi käydä vollottamassa? Ei, ei muutu. Nettideittailu on kauniiden ja komeiden foorumi. Ehkä 0,01% nettideittailua harrastavista (ihan päästä vedetty prosentti) käy joskus enemmän tai vähemmän sattumalta tällä palstalla, hihittelee hetken näille viesteille, mutta eivät ne heidän käytöstään miksikään muuta.

        Jos ei ole kaunis/komea tai ei ainakaan onnistu valokuvissa EIKÄ osaa kirjoittaa niin kiinnostavasti, että se kumoaa ulkonäön puutteet, niin nettideittailu on ihan turhaa. Niin yksinkertaista se on.

        Ei välttämättä tuo viimeinen pidä paikkaansa. Tunnen miehen joka löysi kumppanin netistä. Ei komea, ei koulutusta, ei omaisuutta, surkea palkka, veloissa, ei kirjoitustaitoja, lukihäiriöinenkin. Mutta helvetinmoinen valehtelija....löysi naisen joka uskoi.


      • jklölkjhbjkloöp

      • joitakin.onnistaa kirjoitti:

        Ei välttämättä tuo viimeinen pidä paikkaansa. Tunnen miehen joka löysi kumppanin netistä. Ei komea, ei koulutusta, ei omaisuutta, surkea palkka, veloissa, ei kirjoitustaitoja, lukihäiriöinenkin. Mutta helvetinmoinen valehtelija....löysi naisen joka uskoi.

        Yritettyään vuosikausia hän vihdoin ja viimein löysi jonkun? Vai löysi aika pian nettideittailun aloitettuaan?

        Minä en usko, että jos ihminen on jo kuukausia tai jopa vuosia nettideittaillut saamatta vastauksia ja pääsemättä treffeille, hän tulisi pääsemään jatkossakaan. Siis tottakai se on mahdollista, että vaikkapa viiden vuoden jälkeen yhtäkkiä yllättäen tulee se ensimmäinen vastaus ja se johtaa treffeille saakka ja treffit johtavat johonkin enempäänkin. Mutta sen verran epätodennäköistä se on, että kannattaisi energiansa käyttää ihan muuhun kuin nettideiteillä roikkumiseen ja etenkin naisten haukkumiseen.


      • joitakin.onnistaa
        helka kirjoitti:

        Yritettyään vuosikausia hän vihdoin ja viimein löysi jonkun? Vai löysi aika pian nettideittailun aloitettuaan?

        Minä en usko, että jos ihminen on jo kuukausia tai jopa vuosia nettideittaillut saamatta vastauksia ja pääsemättä treffeille, hän tulisi pääsemään jatkossakaan. Siis tottakai se on mahdollista, että vaikkapa viiden vuoden jälkeen yhtäkkiä yllättäen tulee se ensimmäinen vastaus ja se johtaa treffeille saakka ja treffit johtavat johonkin enempäänkin. Mutta sen verran epätodennäköistä se on, että kannattaisi energiansa käyttää ihan muuhun kuin nettideiteillä roikkumiseen ja etenkin naisten haukkumiseen.

        Hyvä pointti. Oman eronsa jälkeen vuoden päästä jo asui uuden kanssa. En tiedä kauanko deitillä oli mutta uskoakseni ei kovin kauan.


      • tyytyväinen35

        No en pitäs itseäni komeana. Kuvisssakin pönötän parta ajettuna vaellus reissulla.
        Henkilökohtasesti tuntuu että vanhemmilla naisilla on liia suuri kynnys lähteä tutustumaan normaali näköiseen. töitä tekevään ja amispohjalla kirjottamaan mieheen. Varmaan heti arvioidaan että mikä siinä on vikana kun se on vielä vapaa.
        Oikeesti kun ei edes pääse tutustumaan oman ikäsiin, tai sit pitäs olla vaan olla kirjallisesti uskomaton ulosanti.
        Esim nuorille riittää aloitukses Moi mitä kuuluu tai Vaikka hyvää viikonloppua. Sieltä tulee heti vastsusta ja yleensä vielä kysyvät jotain.


      • tärkeä-asia-minulle
        tyytyväinen35 kirjoitti:

        No en pitäs itseäni komeana. Kuvisssakin pönötän parta ajettuna vaellus reissulla.
        Henkilökohtasesti tuntuu että vanhemmilla naisilla on liia suuri kynnys lähteä tutustumaan normaali näköiseen. töitä tekevään ja amispohjalla kirjottamaan mieheen. Varmaan heti arvioidaan että mikä siinä on vikana kun se on vielä vapaa.
        Oikeesti kun ei edes pääse tutustumaan oman ikäsiin, tai sit pitäs olla vaan olla kirjallisesti uskomaton ulosanti.
        Esim nuorille riittää aloitukses Moi mitä kuuluu tai Vaikka hyvää viikonloppua. Sieltä tulee heti vastsusta ja yleensä vielä kysyvät jotain.

        En tiedä ikääsi mutta jos olet 35 niin olen sinua vanhempi. Olen jo sitä sukupolvea joka ei ole syntynyt känny kädessä ja kirjoitustaidot ovat eri luokkaa kuin nuorilla. En ole tottunut lyhytkäisiin viesteihin.
        Omassa nuoruudessani kirjoitettiin kirjeitä ;)
        Kyllä sitä odottaa nettideitillä mieheltä tiettyä kirjoitustaitoa. Kun ei ole tarvetta hengailla koko ajan toisen kanssa ajallisesti, osa suhteesta perustuu kirjoitettuun sanaan. Tämä on minulle tärkeä asia.


      • makujamonia

    • shgwshwh

      No kato nää 30 naiset on olevinaan niin laatutietoisia kun on kuspäämiehiä vaan sattunu kourallinen kohdalle. Ovat sitten muka ennemmin yksin kuin huono miehen kanssa. Nuoret 20v muikkelit on vielä niin kokemattomia ja naiveja (ehkä jopa naivia) etteivät ole niin tarkkoja ja nehän ihastuu heti sellaseen 30 komeeseen vanhempaan mieheen. Ja sitten kun 30 mies alkaa olemaan 20 muikkelin kanssa niin kyllä alkaa 30 muijilta kuulua katkeraa juttua. "Noniin siinä se taas nähtiin että vain nuoret naiset kelpaa wääwääwää minä vanha en kelpaa kellekään", vaikka todellisuudessa itse ovat niin helvetin ronkeleita etteivät kelpuuta ketään.

      • Dddfj

        Osuit naulan kantaan.


    • ehkänäin

      Ilmiö johtuu luultavasti siitä, että miehet kypsyvät naisia myöhemmin eli monet omanikäiset tuntuvat lapsellisilta 20 ikäisistä naisista. Naisilla biletysaika on ollut aikaisemmin kuin pariskymppisillä pojilla, jotka ovat juuri päässeet äidin helmoista.

    • mies35-

      Vitosen naiset haluaa kympin miehen.

      • ghoplkj

        Vaivaako se sinua mitä joku toinen haluaa?


    • 81118881

      Kurppa itkee, että miehille kelpaa vaan nuoret ja miehet itkee ettei oman ikäiset vastaa. Noidan kehä on valmis. Mutta onneksi siihen on näköjään ratkaisu. Tosin ei auta 40 kun 25v on jo vähän liian nuori muuten kun vain seksisuhteessa.

    • kolmeviisjakorkealla

      Täsmälleen samaa kokemusta täälläkin. Oon myös 35 ja eniten kuumana tuntuu käyvän about 22-25 vuotiaat naiset. Kun niille muistuttaa, että oon aika paljon vanhempi niin kuulee heti että "ei vaan oot mies parhaassa iässä". Kai siinä jotakin perää on, että monet naiset etsivät vanhempaa miestä.

    • sinisilmämikko

      Nainen toimii niin että jakaa pillua mahdollisimman monelle miehelle ennen kun päättää pariutua. Lutkaaminen on suominaisten elämäntapa.

      • onko.omaa.elämää

        Haittako se sinua jos nainen näin tekee? Senkus alat jakamaan peppuas kaikille halukkaille, ei haittaa tuskin ketään. Miksi näette vaivaa toisten tekemisistä?


    • aikuinenmiesmäs

      Olen 55 ikäinen mies, ja nyt ja nyt olen parhaimmassa iässä mitä nyt naisten pyydystämiseen tulee. Alkuperäinen kirjoittaja ei löytänyt 35 -vuotiaita naisia, Ei ihme. Sen ikäiset naiset on niin tärkeitä. 16-40 vuotiaat naiset ovat. Odota 50 -vuotaiaaksi ja ole herrasmies niin johan jo tytöt alkaa juttelemaan ...

      • ghkopkjbjko

        Minkä ikäiset naiset sinua kiinnostavat? Itse olen 50 ja kimpussa ovat yli 60 ja 20-30-kymppiset.


      • aikuinenmiäs
        ghkopkjbjko kirjoitti:

        Minkä ikäiset naiset sinua kiinnostavat? Itse olen 50 ja kimpussa ovat yli 60 ja 20-30-kymppiset.

        Kun kysyit, niin nainen on kai pairaimmillan noin 40--55 vuotiaana. Missä sinä noita 30 vuotiaita näet?


      • iugyuio
        aikuinenmiäs kirjoitti:

        Kun kysyit, niin nainen on kai pairaimmillan noin 40--55 vuotiaana. Missä sinä noita 30 vuotiaita näet?

        Netissä niitä on melkoisen lailla.


    • mythbuster

      Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin eiköhän aika moni 30 sinkkunainen vaan ole jostain syystä kykenemätön parisuhteeseen. Kykenemättömyydeksi lasken myös sen jos yksi mies miljoonasta sytyttää. Naisillahan on kysyntää ja viestejä tulee, joten siitäkään se ei voi olla kiinni. Veikkaan että nirsous, oman tunne-elämän vajavaisuus suhteessa romanttisiin odotuksiin, varovaisuus...näistä komponenteista taitaa rakentua se tosiasia että tuon ikäisiin sinkkunaisiin tutustuminen on todella vaikeaa.

      Nuorissa naisissa on varmasti enemmän sellaisia jotka eivät vain vielä ole kohdanneet sopivaa miestä.

      • opikelu.tärkeintä

        Niin sehän on naisen vika jos mies ei sytytä?? Onko myös toisin päin? Jos mies ei syty naisesta se on miehen vika?
        Moni kolmekymppinen tuntemani sinkkunainen on keskittynyt käymään opiskelunsa kunnolla läpi ja saamaan kunnon työpaikan, ei ole aikaa ollut miehille.


      • mythbuster

        Ajan puute on varmasti yksi syy lisää. Parisuhde on laitettu prioriteettilistalla jonnekin jäännössijalle, mutta silti vähän muka etsitään sellaista, puolivaloilla ja "en etsi mitään" mentaliteetilla.

        Jos mies ei syty kuin vaikkapa yhdestä naisesta sadastatuhannesta, niin kyllä se vika on silloin miehessä.


      • bhokhjbhjko

        Eihän kukaan välttämättä sytytä ketään. Ihmisellä on aikoja joina ei seurustelu ei kiinnosta. Minäkin sinkkuna pitkän aikaan, ei se johdu mistään viasta, olen tällä hetkellä tyytyväinen tähän elämisenmuotooni enkä usko että kukaan voisi sytyttää minua tällä hetkellä. Tilanne saattaa muuttua ja ensi vuonna monikin saattaa sytyttää minut. Ja vaikka joku sytyttäisikin ei se tarkoita että tuon kanssa nyt haluan olla. Pitää sen kaverin siltikin olla itselleen sopiva. Kyllä olen monestakin miehestä syttynyt mutta jättänyt asian siihen kun on ollut muita syitä siihen. Vaaditaan hieman muutakin kuin se syttyminen.


      • mythbuster
        bhokhjbhjko kirjoitti:

        Eihän kukaan välttämättä sytytä ketään. Ihmisellä on aikoja joina ei seurustelu ei kiinnosta. Minäkin sinkkuna pitkän aikaan, ei se johdu mistään viasta, olen tällä hetkellä tyytyväinen tähän elämisenmuotooni enkä usko että kukaan voisi sytyttää minua tällä hetkellä. Tilanne saattaa muuttua ja ensi vuonna monikin saattaa sytyttää minut. Ja vaikka joku sytyttäisikin ei se tarkoita että tuon kanssa nyt haluan olla. Pitää sen kaverin siltikin olla itselleen sopiva. Kyllä olen monestakin miehestä syttynyt mutta jättänyt asian siihen kun on ollut muita syitä siihen. Vaaditaan hieman muutakin kuin se syttyminen.

        Ei siellä nettreffeille kannata pitää profiilia jos on sellainen tilanne että seurustelu ei kiinnosta. Se on niiden kannalta epäreilua jotka ovat ihan tosissaan liikkeellä.


      • Tunnollinen.opiskelija
        opikelu.tärkeintä kirjoitti:

        Niin sehän on naisen vika jos mies ei sytytä?? Onko myös toisin päin? Jos mies ei syty naisesta se on miehen vika?
        Moni kolmekymppinen tuntemani sinkkunainen on keskittynyt käymään opiskelunsa kunnolla läpi ja saamaan kunnon työpaikan, ei ole aikaa ollut miehille.

        No se ei ole myöskään miesten vika jos naisella ei ole muka ollut aikaa ihmissuhteille. Minä olen aina ihmetellyt noita tapauksia. Miten voi muka olla niin kiinni opiskeluissa ym ettei ole muka aikaa ihmisille? Kyllä minäkin suoritin opinnot yliopistossa hyvin arvosanoin ja hankin hyvän työpaikan, mutta kyllä sitä vapaa-aikaakin silti oli. Monelle tulee ikävänä yllätyksenä, etteivät ne opinnot ja työt olekaan se elämän keskipiste.

        Jos päättää elää sellaista minäminäminä-elämää, niin se on ihan oma päätös.


      • ghjopkjnbjkl
        mythbuster kirjoitti:

        Ei siellä nettreffeille kannata pitää profiilia jos on sellainen tilanne että seurustelu ei kiinnosta. Se on niiden kannalta epäreilua jotka ovat ihan tosissaan liikkeellä.

        Olikos tässä puhetta nettideitissä olevista vaiko 30-kymppisistä sinkuista? Sori, en ymmärtänyt asian olevan näin kun se ei tullut julki.
        Ja kyllä opiskelun ohella monella sinkkunaisella on aikaa ihmisille, oma perhe ja sukulais- ja tuttavapiiri saattaa olla laaja. Ne ovat niitä ihmissuhteita.


      • sinkkumuija
        mythbuster kirjoitti:

        Ei siellä nettreffeille kannata pitää profiilia jos on sellainen tilanne että seurustelu ei kiinnosta. Se on niiden kannalta epäreilua jotka ovat ihan tosissaan liikkeellä.

        Olen nettideitissä, siellä on kohta johon voi ruksata mitä etsii, valita voi ystävää etsimässä tai harrastuskaveri tai vaikka matkaseuraa tai jopa kohta muuta. Ei pelkästään seurustelua varten.


    • eeerii

      Itse olen 25 vuotias nainen. Kaikki miehet joita olen tapaillut ovat olleet minua vähintään 2 vuotta vanhempia ja se on ollut tietoinen valinta. Oman ikäiset miehet eivät ole valmiita sitoutumaan ja perustamaan perhettä, mitä taas itse haluan pikkuhiljaa. Lisäksi oman ikäiset miehet tuntuvat tosi lapsellisilta pillun perässä juoksijoilta jotka vielä vähän hakee sitä omaa juttua. En yleistä, puhun vain omasta kokemuksestani.

    • hjärtaslag

      Kuulkaapas ukonruppanat! Lihavaa rahapussia ja vakiintunutta taloudellista asemaa ne nuoret neitokaiset teissä hakevat. Kun pääsevät helppoon elämään rinnallanne, etsivät salarakkaakseen nuoren miehen/naisen, jonka kanssa pitävät hauskaa selkänne takana. Ja ukot menevät ansaan! Niin tein minäkin aikanaan ja nyt olen nuorehko, rikas leski. Ei ne keski-ikäiset ukkelit jaksa pitkään jyrätä nuoren naisen kanssa, vaan saavat esim. sydänkohtauksen. Yrittänyttä ei laiteta.

      • panorahamies

        Miten se muuttuu jos ottaa ikäisensä kurpan, kaltaisesi naisen? Takaako se ettei nainen vain hae rahapussia?

        Toisekseen, jos mulla on raha, niin omapa on asiani mihin sen käytän. Yleensä valkkaan kauniimpia tuotteita vaikka ne olis kalliimpia. :D :D :D


    • wanhaukkeli

      Saman huomasin n. 35 vuotiaana ja oli aika hämmentävää tajuta tämä. Ei ne nuoret minkään rahan perässä ole juosseet, niin kuin katkerat eukot täällä väittävät, koska mulla asia on ollut ihan päinvastoin. Nuoret ovat halunneet olla itsenäisiä ja maksaa myös itse kaiken ja muutenkin elävät päivän kerrallaan. Sitten taas oman ikäiset ovat odottaneet tarjoamista ja muita lupauksia heti kättelyssä.

      Itsellä käy paremmin flaksi nykyään kuin nuorempana, mutta olen ikääntynytkin ns. oikein. Ei varmana päde kaikkiin miehiin.

      • Kokemustakummistakin

        Päälle kolmekymmentä vuotiaat on paljon kiinnostuneempia miehen tuloista, omaisuudesta ja ammatista kuin nuoret.


      • 5611
        Kokemustakummistakin kirjoitti:

        Päälle kolmekymmentä vuotiaat on paljon kiinnostuneempia miehen tuloista, omaisuudesta ja ammatista kuin nuoret.

        ja päälle 40v vielä enemmän.....


    • 11vnuorempi

      Päälle kolmekymmentä vuotiaat naiset on yleensä kykenettömiä parisuhteeseen. On luonnevikaa, sitoutumiskammoa, paljon fuckbodyja, eivätkä tunne mitään. Liian itsenäisiä.
      Nuorilla päälle parikymmentä vuotiailla on halu asettua ja löytää varma mies jakamaan elämää ja perustamaan perhe.

    • Riippuukyllä

      Riippuu paljon miehestä. Jos mies on pitänyt hyvää huolta itsestään, hoitanut asiansa hyvin ja elää aktiivista elämää, niin silloin suhde paljon nuoremmankin naisen kanssa voi toimia.

      Jos taas mies on sellainen kotisohvalle jämähtänyt ja vähän väsähtänyt tapaus, niin veikkaan että suhde ei kauaa kestä. Jossain vaiheessa se nuori nainen kyllästyy möllöttämään kotona, kun kaverit menee ja tekee vaikka mitä oman ikäistensä miesten kanssa. Alkaa tuntumaan siltä että menee nuoruus hukkaan sen vanhemman miehen kanssa möllöttäessä.

      • liikuntahullu

        Tämä kyllä koskee omaa ikäluokkaa olevia ihmisiäkin. Olen itse 50-vuotias nainen, liikun paljon ja syön terveellisesti ja olen terve. Ei kovin helppoa löytää omaa ikäluokkaa vastaavaa miestä jonka jaksaisi ja haluaisi aktiivista elämää viettää.


      • kiujnb

        Nuoruus? Siinäpä se pointti onkin miksi nuoret n 25 vuotiaat hakee vanhempaa. He haluavat asettua ja sellaisen miehen joka on valmis sitoutumaan, antamaan aikaa ja joka on elänyt sen nuoruuden.


      • Jvcvvv

        Ei me nuoret naiset kiinnostutakaan mistään keppanaa vetävästä sohvaperunasta. Minä ainakin etsin miestä jolla omia harrastuksia mieleinen työ jne. Tärkeintä ja kiinnostavista on se että mies on juoksunsa juossut ja viihtyy siellä kotonakin.


      • comprende
        liikuntahullu kirjoitti:

        Tämä kyllä koskee omaa ikäluokkaa olevia ihmisiäkin. Olen itse 50-vuotias nainen, liikun paljon ja syön terveellisesti ja olen terve. Ei kovin helppoa löytää omaa ikäluokkaa vastaavaa miestä jonka jaksaisi ja haluaisi aktiivista elämää viettää.

        Ei tietenkään ole helppoa koska 50 naisella ei enää ole niitä tunnusmerkkejä jotka kertovat hedelmällisyydestä ja miehen geeniperimä taas johtaa siihen että ollaan kiinnostuneita vain lisääntymisikäisistä, ei isoäideistä.


      • liikuntahullu
        comprende kirjoitti:

        Ei tietenkään ole helppoa koska 50 naisella ei enää ole niitä tunnusmerkkejä jotka kertovat hedelmällisyydestä ja miehen geeniperimä taas johtaa siihen että ollaan kiinnostuneita vain lisääntymisikäisistä, ei isoäideistä.

        Siis ehdokkaita on liiaksi asti mutta se taso? Nuorimmat parikymppisiä kolleja. Mutta onko se sitten niin jos mies pitänyt huolta itsestään ei se ikäistään huoli vaikka hyvässä kunnossa olisikin? Minä en nuoremmista välitä vaikka niitä tarjolla on. Ja miehet ovat kyllä tosi kiinnostuneita minusta mutta juuri nuo nuoret tai sitten vanhat tai samanikäiset mutta huonokuntoiset.


      • ssee

        Olisko vaikka niin että sinua nuoremmat haluavat oppia sinulta.
        Sinun ikäisillä ja hyvä kuntoisilla riittää taas vientiä näiden nuorten naisten kanssa.


      • jeesuksenmopo
        liikuntahullu kirjoitti:

        Siis ehdokkaita on liiaksi asti mutta se taso? Nuorimmat parikymppisiä kolleja. Mutta onko se sitten niin jos mies pitänyt huolta itsestään ei se ikäistään huoli vaikka hyvässä kunnossa olisikin? Minä en nuoremmista välitä vaikka niitä tarjolla on. Ja miehet ovat kyllä tosi kiinnostuneita minusta mutta juuri nuo nuoret tai sitten vanhat tai samanikäiset mutta huonokuntoiset.

        Liikuntahullu, katsohan vilpittömästi missä kohtaa sinulla on raskausaikaa ja imetystä varten kertynyt vararavinto.

        Ota malliksi toinen liikuntahullu nainen, vaikka tyttäresi ikäinen ja tee sama vertailu.

        Nyt siten yhdessä mietitään mikä kiinnostaa ja miksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2762
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      93
      2069
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe