Huutavia ääniä helluntailiikkeessä?

Eenokki

.....Sellaista on tämä ihmisten juoksuttaminen petoksen perässä. Kysyppä Enbuskalta Kuopiosta, mikä oli session HENGELLINEN SATO UUDESTISYNTYNEINÄ. Parantuneet, jos heitä löytyy, on aina plussaa!! Kysyppä ja yritä kaataa väittämäni......(doc.)

Hurmoksellinen, uskonnollinen kokous on petoksen julistuksen sisältöön piilotettua demonista toimintaa. Se on merkki ihmisten eksyttämistä opissa ja elämässä. Sen kautta puhuja koettaa peittää teennäisen väärän hengellisyytensä huutamalla ja muilla tavoin elein ja liikkein, jotta ämpäri täyttyisi seteleillä ja shekeillä. Koska "hengen" on siten helpompi laskea rahoja hotellihuoneessa. Helluntailaisuus on ollut alusta asti korostanut huutoa ja mellastusta ja siihen liittyviä demonisia tapoja. Mitä ylistys ja huuto ovat, sen minä ja pyhä luther tiedämme. Mutta että erotamme kgb:n miehet pahoista puuhista, tarvitaan Pyhä Henki ja tarvittava armolahja sekä Jumalan ja Hänen oppinsa tuntemus. Vasta sitten kaikki henget voidaan erottaa sellaisina kuten he ovat ja tuomita heidät paholaisen asiamiehinä, vaikka sinne mihin aurinko ei paista.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muumit.laaksossa

      Olet melkoinen satusetä.

    • kassiinäpäpulmaa

      mutta jos makaa nakuna rannalla, mihin sitten?

      • Eenokki

        No eikun ilmoittautumaan lähimpään h-lahkokuntaan siinä samassa puvussa kepeästi steppaillen. Pankkikirja olisi syytä ottaa oikeaan käteen ja vannoa vaikka yli-vainion nimeen että ollaan uskossa ja kokenut aidon mohikaanillisen uudestisyntymisen.( kuin varas joka koki suuren elaation suuren saaliin johdosta kun ei jäänyt kiinni.)


    • En buskasta kirjoita enkä huutele mutta mieleni tahtoo kysyä että minne katosi se kohtalaisen vireä Helluntailaisuus keskustelupalsta ennen suomi24;n uudistusta? Minne ovat keskustelijat kadonneet? Kysyy ekivaari.

      • keskustelunhaluinen

        Eikö jo tämänkin ketjun avauskirjoitus kerro, millaista meno täällä on? Kuka viitsii vastailla näihin älyttömyyksiin?
        Itse käväisen täällä toivorikkaana silloin tällöin, mutta kuten nytkin, en viitsi tuhlata aikaa moiseen paskaan.
        Palstan annettiin muuttua häiriintyneiden ihmisten temmellyskentäksi jo ennen uudistusta. Harmillista.


      • Eenokki

        Liekö maailmaan rakastuneet kun sana ei heitä kiinnosta. Tekosyillä ovat lähteneet niin ovat luterilaisetkin.
        Tuskin meikä lopettaa kirjoittelua. Päätäkin pitää ladata ettei mr. dementia pääse yllättämään.



      • vireyttä.palstalle

        Kirjoittelehan vaan ekivaari.


      • Hihu
        keskustelunhaluinen kirjoitti:

        Eikö jo tämänkin ketjun avauskirjoitus kerro, millaista meno täällä on? Kuka viitsii vastailla näihin älyttömyyksiin?
        Itse käväisen täällä toivorikkaana silloin tällöin, mutta kuten nytkin, en viitsi tuhlata aikaa moiseen paskaan.
        Palstan annettiin muuttua häiriintyneiden ihmisten temmellyskentäksi jo ennen uudistusta. Harmillista.

        Hihi, paraskin puhuja, "häiriintyneitä ihmisiä", no älä itse sitä enää häiritse meitä, mokomilla kyynisillä sadatteluillasi....


    • Enbuska vaikka onkin järkimiehii, kuitenkin hyvä laulaja ainakin. Tiijä sitten ovatko oikiasti kyhien asialla nuo saarnaajat, tuota hallitustakin tuntuvat eräät siunailevan ?

      Yhäkkö tuo Eenokki jaksaa, eikö jo uuvuta alituinen moskan jauhanta?

      Ekivaarile, Eenokille ja muilekin tää laulu https://www.youtube.com/watch?v=sim2R1G4sAs , hillat on nyt jo pakastimessa.

      • Eenokki

        Ehkä tomumajan olisi parasta mennä pakastimeen "hillan" kanssa?
        Saisi tyhjä pää levätä yön yli. nim. yksi yö pakastimessa.(hillan kanssa) Onpas se t. ruma mies.


    • Oletko.nähnyt.valon

      Käyttävätkö helluntailaiset nykyään kokouksistaan "jumalanpalveluksistaan" nimitystä "sessio"? Sessio-sanalla on ainakin alunperin tarkoitettu spiritistä istuntoa.

      Itse olen kauan toistanut, että, toisin kuin he itse kertovat (eivät varmasti kerrolaan!) helluntailaisuus on vapaamuurareiden perustama okkultistinen lumeuskonto, jonka päämäärä, ensinnäkin

      1. on vastustaa Raamatun uskontoja, kuten juutalaisuutta ja kristinuskoa. Nämä S24 foorumit ovat mitä oivallisin todiste helluntailaisten ja adventistien hyökkäyksistä kaikkia, klassisen kristinuskon opetuksia vastaan. Juutalaisia he kutsuvat valheen isän lapsiksi ja opettavat, ohi juutalaisuuden, omia tulkintojaan "juutalaisuudesta", tukkien suut juutalaisilta ja kristityiltä, esiintyen itse eräänlaisina "ylijuutalaisina", "messiaanisina".

      2. Levittää satanismia ja okkultismia erilaisten okkultististen ihmetekojen kautta ja jota he herjaten kutsuvat Jumalan Pyhän Hengen toiminnaksi, myös "karismaattisuudeksi". Selkeästi satanismia on se osa heidän opetuksistaan, joka korostaa ihmisen omaa pelastusvalintaa, ohi Kristuksen tekojen ja jota myös vapaan ratkaisuvallan opiksi kutsutaan. Vapaamuurarioppia heillä on myös erilaisten "askelten" kautta "pyhittyminen" korkeampaan "hengelliseen" tietoisuuteen. (Myös vapaamuurareiden perustama AA, Nimettömät Alkoholistit, perustaa toipumisohjelmansa näiden rakentamille"12 askeleelle", sekä 12 perinteelle.) Helluntailaisuus, vapaamuurarijuuriaan kunnioittaen, alkoi itse käyttää itsestään nimitystä (klassisesta kristinuskosta) "vapaat suunnat". (Vapaamuurarisuunat.)

      3. Sessio, eli spiritistinen yhteys "rukouksen", tai "palvonnan" (epäjumalia palvotaan, ei koskaan JHWH:aa) avulla, korkeampaan "jumalalliseen tietoisuuteen", yhteyteen korkeampien voimien kanssa, sekä ihmetekoihin näiden avulla. Tällaisten sessioiden, eli palvontatilaisuuksien aikana helluntailaiset kokevat erilaisia okkultistisia ilmiöitä, joihin, hyvinkin matalanprofiilin, näennäisen "asiallisuuden" lisäksi saattaa kuulua myös hyvinkin erikoisia piirteitä. Kuten: https://www.youtube.com/watch?v=bO-_rX4FG_M

      Edellä "sessio" Blues Brothersien tapaan.

      • 1234567---

        Kaikkea vääristynyttä tulee oikoa. Ensinnäkin kalenteri on väärennetty v.1973 jolloin sunnuntai viikon ensimmäinenpäivä muutettiin viikon seitsemänneksi päiväksi ja sapatti kuudenneksi. Naisia alettiin vihkiä papeiksi vastoin Raamatun sanaa. Naisille ei pappeus kuulu oli sitten vihitty tai ei. Nykyään ollaan laajalti hyväksymässä homo ja lesboliitot. Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto.


    • Hihukki

      Niin, jos oikeasti tietäisit mistä on kyse. Meidän vilkas, terve lapsuutemme turmellaan, nk. "Väärän persoonallisuuden kaavulla"; ruveta käyttäymään vanhusten tavoin jo parikymppisenä, käyttäytymään ylettömän arvokkaasti ja jäykästi ja kyynisesti. Kun siihen pintaan tulee hurmostilanteessa sisäisen lapsemme tuskanhuuto, ei hengellä ole näet hyvä olla, kankean väärän persoonallisuuden vahuksen kaavussa, niin sitä itsekin väärän persoonallisuuden omaavat ihmiset demonisoivat.... Tiedä nyt, että olet alkanut lähes pilkata pyhää henkeä, kukistaa taas pois, liian vähän aikaa käytöksellään leikkimään saanut lapsuutesi....Tokihan jotkut näkemistäsi käyttäytymismalleista voivat olla lähes mielisairautta, suorastaan psykoosia, sisäisen VAUVAN tulleessaan esiin, mutta enpä tiedä, mitä oikeastaan olet nähnyt....Jos joku on vanhasielunikä oikeasti, niin hänen käytöksensä on arvokasta ja kaikkeen sopivaa, mutta ei vanhoja sieluja ole eniten, niitä on vähiten, enpä tiedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe