Naisten kehonkielestä miehille!

Ex-------------PUA

Osa näistä on esiintynyt raporteissanikin. Olen kirjoittanut nne siihen, jotta voisin havainnollistaa sitä, että missä vaiheessa ja minkä johdosta nainen alkaa osoittamaan kiinnostuksen merkkejä, jotka ovat ei-vapaaehtoisia ja ei-sanallisia.

Tietenkin ongelmana oli se, että vain osa tajusi sen, koska ei tiennyt mitä nämä ovat.

Tässä kuitenkin erittäin oivalllinen listaus niistä.

Ne ovat aiheen pohjalta tehdystä kirjasta poimintoja.

http://apk4you.com/10-body-language-love-signals/

Etenkin omallla kohdallani kohtalaisen yleisiä ovat 1 ja 3, mutta myös 2 ja 5.

Jos joku tietää muita vastaavia, tai omaa muuta kommentoitava asiasta, olkoon hyvä tehköön sen tähän yhteyteen.

Toivottavasti näistä on apua, kun illalla llähdet naisiin.

(Punainen pilleri kun on, että nainen valitsee, joten on erittäin tärkeää huomata sen tapahtuvan, ennen kun on liian myöhäistä).

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex---------------PUA

      Etenkin kohta 1. on se ensimmäinen merkki, joka aukeaa kuin terälehdet öisessä puistossa. ;D

      Mutta kuten tuossa toisella kesän festariraportillani kerroin, on seuraava, kohta 3, ehdottomasti mielenkiintoinen siihen liittyen:

      Katkelma: “If a man plays his cards right, then he may get to touch her in the same way."

      Nainen otti minua kädestä, ja toi koskettelemaan itseään.

      Eli, tämä merkki yleensä edeltää sitä, kun nainen haluaa miehen alkavan kosketella itseään.

      Huomaa, että tämä on asia josta olen kertonut aiemmin: on ok, ja hyväkin kosketella naista, mutta ei koskaan väärässä paikassa, väärään aikaan. Eli, portin pitää olla auki, jotta sukkula voi siirtyä pikimiten venukseen, muuten olet "ahdistava lääppijä" joka kannetan ulos baarista, ja ulkona tupakalla oleva baariväki katselee huvittuneena, kun portsarit hakkaavat sinua tortun toivossa.

      Mutta oikealla ajoituksella, tuo murtaa jäätä, oikein mukavasti.

    • you-me0

      amazing

    • Lordofpussy
      • Ex-------------PUA

        Olen muuten lukenut tuota. Tuuttu teos, ehkä vähäsen liian henkilöpalvonta ja PUA:mainen, joten suosittellen että perehdyt aloituksen kaltaisiin, luotettaviin teoksiin, joissa toimitaan hyvältä perustalta ja punaisen pillerin periaatteita noudattaen.


      • Lordofpussy
        Ex-------------PUA kirjoitti:

        Olen muuten lukenut tuota. Tuuttu teos, ehkä vähäsen liian henkilöpalvonta ja PUA:mainen, joten suosittellen että perehdyt aloituksen kaltaisiin, luotettaviin teoksiin, joissa toimitaan hyvältä perustalta ja punaisen pillerin periaatteita noudattaen.

        Aloitus oli aika kohtuullisen tyhjänpäiväinen tuohon verrattuna.


      • Ex----------PUA
        Lordofpussy kirjoitti:

        Aloitus oli aika kohtuullisen tyhjänpäiväinen tuohon verrattuna.

        Ei pidä paikkansa, aloitus perustuu tieteeseen, kun taas PUA-jutut kulttihorinoihin, jossa on totuutta siteeksi.

        Ainoa peli mistä voimme olla varmoja on numeropeli, joten tällöin on parasta tuntea kiinnostuksen merkit.

        PUA-sinipilleröinti vetovoiman rakentamisesta on kokolailla mutua.

        Joten, voit tuhlata aikasi tai energiaasi, tai sitten toimia fiksusti - valinta on sinun.


      • Lordofpussy
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa, aloitus perustuu tieteeseen, kun taas PUA-jutut kulttihorinoihin, jossa on totuutta siteeksi.

        Ainoa peli mistä voimme olla varmoja on numeropeli, joten tällöin on parasta tuntea kiinnostuksen merkit.

        PUA-sinipilleröinti vetovoiman rakentamisesta on kokolailla mutua.

        Joten, voit tuhlata aikasi tai energiaasi, tai sitten toimia fiksusti - valinta on sinun.

        Tiede laahaa näissä jutuissa vuosisadan verran PUAn takana, vaikka mitä trollaisit..


      • Ex------------PUA
        Lordofpussy kirjoitti:

        Tiede laahaa näissä jutuissa vuosisadan verran PUAn takana, vaikka mitä trollaisit..

        *face palm*


      • Lordofpussy
        Ex------------PUA kirjoitti:

        *face palm*

        Shaming language senkin tyhmä huora.


    • tyhmiäolette

      Ihmettelen miten helposti miehet uskovat tähän paskaan? Pitääkö naisen istua neljän seinän sisällä, koska noista jutuista joka ikinen kuuluu naisen normaaliin kehonkieleen eikä se OIKEASTI tarkoita mitään.
      Ei saamari että osaa ukot olla tyhmiä!

      • Ex-----------PUA

        Ensimmäinen disinformaation levittäjä osui ketjuun. Tai burger.

        Epäilen ensimmäistä, ja vieläpä aitoa, 100% femakkoa, myös ulkoisesti.

        Samainen levittää propagandaa siitä, että miehen MA laskee kuten naisen.

        Älkää uskoko tälläistä. Se on teille haitaksi!


      • toinenmielipide

        Kehonkieli kuitenkin riippuu tilanteesta ja ihmisestä. Kun minä teen kuten kohdassa 5 (nojaan leukaa käsiini kyynärpäät pöydällä), olen todennäköisesti väsynyt, tylsistynyt tai ajatuksissani. Ei se ole sitä, että laitan naamani näytille vaan sitä, että haluan lepuuttaa itseäni. Jos olen kiinnostunut, nojaan eteenpäin nojaamatta päätäni käsiini. Jalkojani heiluttelen innostuneena tai kärsimättömänä, en tylsistyneenä. Höh. Älkää ainakaan alkako ylitulkitsemaan tuollaisia "viestejä". Kyllä toisesta ihmisestä huomaa ilman mitään tuollaisia ohjeitakaan, onko hän kiinnostunut vai ei ja tullaanko toimeen keskenään vai ei.


      • toinenmielipide kirjoitti:

        Kehonkieli kuitenkin riippuu tilanteesta ja ihmisestä. Kun minä teen kuten kohdassa 5 (nojaan leukaa käsiini kyynärpäät pöydällä), olen todennäköisesti väsynyt, tylsistynyt tai ajatuksissani. Ei se ole sitä, että laitan naamani näytille vaan sitä, että haluan lepuuttaa itseäni. Jos olen kiinnostunut, nojaan eteenpäin nojaamatta päätäni käsiini. Jalkojani heiluttelen innostuneena tai kärsimättömänä, en tylsistyneenä. Höh. Älkää ainakaan alkako ylitulkitsemaan tuollaisia "viestejä". Kyllä toisesta ihmisestä huomaa ilman mitään tuollaisia ohjeitakaan, onko hän kiinnostunut vai ei ja tullaanko toimeen keskenään vai ei.

        Nii Jut.....kyllä sen näkkee eleistä, ilmeistä yms. ja ihan siitä miten ihminen on läsnä.....vaikka hän olisi epävarmankin näköinen, ujostelee tjms., niin kyllä sen vain vaistoaa....

        Sen vain tuntee.....lämmöstä, kylmästä, säteilystä.....Niin Se Vaan On, kyllä sen vaistoaa, aistii ja tuntee, missä mennään vai pitääkö mennä äkkiä pois.... ;D

        Jos joku asia on luonnollista, niin miten asian voi opettaa jollekin kenelle se ei ole......


      • Ex-----------PUA
        MGTOW kirjoitti:

        Nii Jut.....kyllä sen näkkee eleistä, ilmeistä yms. ja ihan siitä miten ihminen on läsnä.....vaikka hän olisi epävarmankin näköinen, ujostelee tjms., niin kyllä sen vain vaistoaa....

        Sen vain tuntee.....lämmöstä, kylmästä, säteilystä.....Niin Se Vaan On, kyllä sen vaistoaa, aistii ja tuntee, missä mennään vai pitääkö mennä äkkiä pois.... ;D

        Jos joku asia on luonnollista, niin miten asian voi opettaa jollekin kenelle se ei ole......

        Eleet ja ilmeet yms. ovat silti kaikki kehonkielen luvun alle meneviä.

        Kommunikointi on noin 90% muuta kuin puhetta.

        Nainen harvoin sanoo suoraan että on kiinnostunut.


      • Jaahassoo
        toinenmielipide kirjoitti:

        Kehonkieli kuitenkin riippuu tilanteesta ja ihmisestä. Kun minä teen kuten kohdassa 5 (nojaan leukaa käsiini kyynärpäät pöydällä), olen todennäköisesti väsynyt, tylsistynyt tai ajatuksissani. Ei se ole sitä, että laitan naamani näytille vaan sitä, että haluan lepuuttaa itseäni. Jos olen kiinnostunut, nojaan eteenpäin nojaamatta päätäni käsiini. Jalkojani heiluttelen innostuneena tai kärsimättömänä, en tylsistyneenä. Höh. Älkää ainakaan alkako ylitulkitsemaan tuollaisia "viestejä". Kyllä toisesta ihmisestä huomaa ilman mitään tuollaisia ohjeitakaan, onko hän kiinnostunut vai ei ja tullaanko toimeen keskenään vai ei.

        Samaa mieltä. Ja lyhyen ihmisen on joskus vaikea olla heiluttamatta jalkojaan ;) Nauraessani ja ujostellessani peitän usein suuni kädelläni ja käännän katseeni pois. Jos joku tämän on tulkinnut epärehellisyydeksi niin omapa on mokansa. Monen miehen mielestä se on ollut lähinnä söpöä.


      • Ex-------------PUA
        Jaahassoo kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ja lyhyen ihmisen on joskus vaikea olla heiluttamatta jalkojaan ;) Nauraessani ja ujostellessani peitän usein suuni kädelläni ja käännän katseeni pois. Jos joku tämän on tulkinnut epärehellisyydeksi niin omapa on mokansa. Monen miehen mielestä se on ollut lähinnä söpöä.

        Sellainen onkin söpöä. Siitä tulee aina miehekäs olo ja oikein yltyy meno vaan.

        Eräs neitokainen teki niin, kun tapasimme pitkästä aikaa:
        "Miten sä muistat mut!"

        Ja se alkoi kikattelemaan kujertelevaisella tavalla, ja teki juuri noin kuin sinä.

        Sitten se nosti katseensa, hengähti syvään, hymähti ja punastui syvästi, kysyen:
        "Mistä sä oikein muistat mut?"

        Oli lähellä etten vain ottanut häntä siinä. :3 Se oli erittäin söpöä!

        Tai ainakin napannut olkapäälle, ja lähtenyt oikopäätä lähimpään puistoon, hahahahaha!

        Paikalla oli muitakin, joten vaihdoimme kuulumiset, ja hän jäi hymyilemään tyytyväisenä.

        Saapa nähdä mitä Ex PUA:lla on kolmannelle tapaamiselle tiedossa. ;)


      • näin.se.menee
        Ex-------------PUA kirjoitti:

        Sellainen onkin söpöä. Siitä tulee aina miehekäs olo ja oikein yltyy meno vaan.

        Eräs neitokainen teki niin, kun tapasimme pitkästä aikaa:
        "Miten sä muistat mut!"

        Ja se alkoi kikattelemaan kujertelevaisella tavalla, ja teki juuri noin kuin sinä.

        Sitten se nosti katseensa, hengähti syvään, hymähti ja punastui syvästi, kysyen:
        "Mistä sä oikein muistat mut?"

        Oli lähellä etten vain ottanut häntä siinä. :3 Se oli erittäin söpöä!

        Tai ainakin napannut olkapäälle, ja lähtenyt oikopäätä lähimpään puistoon, hahahahaha!

        Paikalla oli muitakin, joten vaihdoimme kuulumiset, ja hän jäi hymyilemään tyytyväisenä.

        Saapa nähdä mitä Ex PUA:lla on kolmannelle tapaamiselle tiedossa. ;)

        "Paikalla oli muitakin, joten vaihdoimme kuulumiset, ja hän jäi hymyilemään tyytyväisenä."

        Tyytyväisenä siitä, ettei ollut aikaisemmin tapahtunut mitään intiimiä.


      • Ex------------PUA
        näin.se.menee kirjoitti:

        "Paikalla oli muitakin, joten vaihdoimme kuulumiset, ja hän jäi hymyilemään tyytyväisenä."

        Tyytyväisenä siitä, ettei ollut aikaisemmin tapahtunut mitään intiimiä.

        Assburger/kateellinen kurppa/valkoritari havaittu.


    • Nuo kehonkielijutut ovat kulttuurisidonnaisia. Katseen laskeminen ei tarkoita mitään maassa, jossa maan mittailu katseella on yleinen kansanhuvi.

      • Ex-----------PUA

        Totta tuokin puoli. Samoin, niissä on myös yksilöllinen puoli.

        Silti tässä esitetyt ovat melko universaaleja, suosittelen ottamaan onkeen, sillä on kivempi koittaa naista joka on jo kiinnostunut, kuin mennä änkyttämään j ollekin hypergamiselle huoralle, joka uskoo olevansa sinun kuningatar.


    • Ex----------PUA
    • Ikis__M

      Ainakin täällä suomessa naisilla on yksi kehonkielimerkki mitä ne tuntuu käyttävän jos on vähänkään tungosta eli semmoinen että ne työntyy ihan kiinni tuntemattomiin mutta suuta ei saada auki. Eilen kun käväisin yhdellä oli yksi semmoinen, se kai odotti että alkaisin juttelemaan mutta ei huvittanut, kun hieman siirrähdin niin kohta se oli taas nojaamassa tissiään käsivarteen eikä siellä mitenkään niin ahdasta ollut. ajattelin että kai se voisi itsekin avata suunsa jos sitä kiinnostaa, minua ei juuri kiinnostanut niin pysyin hiljaa.

      • Ex------------PUA

        :D Tuo muuten on totta.

        Naiset tulevat törkkimään tissillä kun ovat kiinnostuneita.

        Yleensä käsivarteen, tai selkään.

        Se on sukua tuolle, että ne "vilauttavat" hame päällä miehelle josta ovat kiinnostuneita.

        Ollut aika näky varmaan, kun olette olleet kahden tyhjässä baarissa, ja nainen on ollut sinussa kiinni! :D Sinä olet juonut olutta ja hillinnyt eläimelliset vaistosi, kuten kunnian miehen kuuluukin: "ei tänään naiset, olen yhdellä".


      • Ikis__M
        Ex------------PUA kirjoitti:

        :D Tuo muuten on totta.

        Naiset tulevat törkkimään tissillä kun ovat kiinnostuneita.

        Yleensä käsivarteen, tai selkään.

        Se on sukua tuolle, että ne "vilauttavat" hame päällä miehelle josta ovat kiinnostuneita.

        Ollut aika näky varmaan, kun olette olleet kahden tyhjässä baarissa, ja nainen on ollut sinussa kiinni! :D Sinä olet juonut olutta ja hillinnyt eläimelliset vaistosi, kuten kunnian miehen kuuluukin: "ei tänään naiset, olen yhdellä".

        Oli siellä jonkin verran väkeä kun bändi soittamassa mutta oli sillä kaverinsa kanssa ihan hyvin tilaa ja ihan selvästi siirrähti perässä kun minä siirrähdin mutta joo, vaikka olisimme olleet kaksin niin eipä mulla olisi asiaa ollut jos ei itse saa suutaan auki kun ei kiinnostanut, ei ollut ihan minun mieleen kun vähän turhan tuhtikroppainen minun makuun vaikka olihan ne isot möllykät, joku tissimies olisi ollut kiinnostuneempi.


      • Tuo on ollut minulle aina todella ongelmallista. Esim mitä tehdä, kun joku tulee keikalla tai tanssilattialla siihen 5 sentin päähän heiluttamaan tiukkaa peppuaan, mutta ei vilkaisekaan minuun.


      • Ex-----------PUA
        BEM kirjoitti:

        Tuo on ollut minulle aina todella ongelmallista. Esim mitä tehdä, kun joku tulee keikalla tai tanssilattialla siihen 5 sentin päähän heiluttamaan tiukkaa peppuaan, mutta ei vilkaisekaan minuun.

        Tiedän tunteen.

        On tilanteita joissa se ei ole harkittua, joten silloin ehkä kannattaa jättää tilanne sikseen.

        Mutta on myös tilanteita, joissa se on harkittua, silloin olisi hyvä keksiä jokin liike.

        Se on helpointa, jos nainen on rinnalla.

        Olen sellaisen hyödytänyt, mutta aika hankalaa jos nainen on selin keikalla sinuun; sinun pitäisi olla silloin kiinnostavampi kuin se keikka jota on hän tuli katsomaan.


      • palstailija

        Lähelle tunkeminen on naisen aloite. Nainen odottaa, että mies alkaisi jututtamaan. Huvittava tilanne, kun molemmat istuvat lähekkäin sanomatta mitään. Joskus kun nainen tuli viereen istumaan, mielenkiinnosta jäin odottamaan miten tilanne etenee, kun en ole huomaavinaan naista. Kovin levottomalta hän näytti ottaessaan välillä korkkaria pois jalasta ja puristellessaan jalkateriään. Välillä tökki kevyesti olkapäähän ja puolihuomaamattomasti kosketteli käsivarteeni. Tätä showta sivusilmällä seuratessa petti pokka jossain kohtaa ja naurettiin tilanteelle yhdessä.

        Tanssilattialla tilanne on tosiaan haastavampi, kun nainen esim. peruuttaa syliin. En ole niihin tilanteisiin reagoinut sen enempää, koska tanssiminenhan on vain tanssia, eikä se merkitse mitään :). Olen antanut naisen tanssia siinä kaikessa rauhassa.


      • Ex-----------PUA
        palstailija kirjoitti:

        Lähelle tunkeminen on naisen aloite. Nainen odottaa, että mies alkaisi jututtamaan. Huvittava tilanne, kun molemmat istuvat lähekkäin sanomatta mitään. Joskus kun nainen tuli viereen istumaan, mielenkiinnosta jäin odottamaan miten tilanne etenee, kun en ole huomaavinaan naista. Kovin levottomalta hän näytti ottaessaan välillä korkkaria pois jalasta ja puristellessaan jalkateriään. Välillä tökki kevyesti olkapäähän ja puolihuomaamattomasti kosketteli käsivarteeni. Tätä showta sivusilmällä seuratessa petti pokka jossain kohtaa ja naurettiin tilanteelle yhdessä.

        Tanssilattialla tilanne on tosiaan haastavampi, kun nainen esim. peruuttaa syliin. En ole niihin tilanteisiin reagoinut sen enempää, koska tanssiminenhan on vain tanssia, eikä se merkitse mitään :). Olen antanut naisen tanssia siinä kaikessa rauhassa.

        :D

        Aika hyvä stoori.

        Ne tosiaan voi heittäytyä aika uskomattoman avoimiksi.

        Tässäkin on tuon mainitun ikäkriisipropagandan lisäksi myöskin tuo kiinnostuksenmerkit-propaganda: "En mää ainakaan eikä ketkään mun tuntemat lissut (n. 50 ikävuoden molemmin puolin olevat) tollasia kiinnostuksenmerkkejä anna, vaan kun nainen on kiinnostunut se sanoo sen selvästi ääneen ja ojentaa suostumus-kaavakkeen". :D

        Tästä ei tosin kärsi pelkästään miehet, vaan myös naiset jotka eivät uskalla muutenkaan tehdä aloituksia tuon kummemmin.

        Eräs on myöskin se, että nainen alkaa sinut lähdessään hymyillä. Tietysti silloin kannattaa tarkistaa onko sepalus auki (tai oikeammin silloin ihmiset yrittää olla tuijottamatta, tiedän, sillä minulle on käynyt niin että olen tepastellut reteästi kaduilla, "luukku auki", totta kai - kesti hetki tajuta että kyseisten farkkujen sepalus on rikki).


    • Saakeli, että minua muuten harmittaa, kun sinkkuuteni alkuaikoina samalla salilla kanssani kävi oikea nuori kaunotar 18-20v; upea pitkä tukka, kauniit kasvot ja täydellinen kroppa. Kehonkielen merkit viittasivat voimakkaaseen kiinnostukseen minua kohtaan. Hän mm AINA kun kulki takaani, käänsi kasvonsa minua kohti ja suki hiuksiaan. ( minulla ei siis ole silmiä selässä vaan peilin kautta pystyy seuraamaan)

      Minä vaan olin siinä vaiheessa vielä niin kurppapropagandan kyllästämä, että en olisi voinut kuvitella moisen prinsessan olevan kiinnostunut keski-ikäisestä miehestä. Vahinko, että hän lopetti tuolla salilla käymisen hyvin pian.

      • Joku_alkoi_PANNA

        Lopetti salilla käymisen kun löytyi joku nussija, joka ei miettinyt prinsessoja vaan KYRVÄLLÄ REIKÄÄN PANEMISTA. Vituttaako ajatella miten jonkun panojantterin perse nousi ja laski, äh äh äh äh ähi ähi äh äh! Vituttaako? Vituttaako? Taitaa vituttaa! Se kouri persettä, puristeli tissejä ja painoi kyrvän vittuun kahvaa myöten ja päästi spermat. Vituttaako? Miten paljon vituttaa?


      • Ex------------PUA

        No tiedän tuon tunteen! :D

        Mutta jos nyt jotain positiivista hakee, on siinä se, että nyt ainakin sait opetuksen kurppapropagandasta ja siitä miten "totta" se on.

        Tämä postaus on omiaan opettamaan miehiä välttämään sen. Se on yritystä saada mies samaan junaan naisen kanssa, jotta naisten seksuaalista valtaa voitaisi jatkaa, silloinkin kun sitä ei enää juurikaan ole.

        Olen aina sanonut, että ne naisten, ei-vapaaehtoiset kiinnostuksen merkit paljastavat ja paljon. Itse asiassa, jos yksilölliset erotukset ja mahdolliset muut muuttuja ovat kyseessä, niin ne ovat melkeinpä varma pala silloin.


      • Joku_alkoi_PANNA kirjoitti:

        Lopetti salilla käymisen kun löytyi joku nussija, joka ei miettinyt prinsessoja vaan KYRVÄLLÄ REIKÄÄN PANEMISTA. Vituttaako ajatella miten jonkun panojantterin perse nousi ja laski, äh äh äh äh ähi ähi äh äh! Vituttaako? Vituttaako? Taitaa vituttaa! Se kouri persettä, puristeli tissejä ja painoi kyrvän vittuun kahvaa myöten ja päästi spermat. Vituttaako? Miten paljon vituttaa?

        Tätä jantteria vasta taitaakin vituttaa :XD


      • Joku_alkoi_PANNA kirjoitti:

        Lopetti salilla käymisen kun löytyi joku nussija, joka ei miettinyt prinsessoja vaan KYRVÄLLÄ REIKÄÄN PANEMISTA. Vituttaako ajatella miten jonkun panojantterin perse nousi ja laski, äh äh äh äh ähi ähi äh äh! Vituttaako? Vituttaako? Taitaa vituttaa! Se kouri persettä, puristeli tissejä ja painoi kyrvän vittuun kahvaa myöten ja päästi spermat. Vituttaako? Miten paljon vituttaa?

        Niin kun sanoin ensimmäisessä lauseessa, että ketuttaa ankarasti. Niin paljon, että harmittelen sitä vieläkin. Vaikka pääsenkin panemaan jopa parikymmentä vuotta itseäni nuorempia naisia, niin tuollaisen teiniprinsessan saaminen olisi melko ainutlaatuista.


    • Eräkettu

      Naisten kehonkieli...

      Suomiämmien känninen söheltäminen ja hyllyminen.

    • Elikkäs tää ei ny koske oikke tota naiste kehokielt, vaa mieste.....tai mist mää tiää koskeeks se myös naissi.....

      ku mää oo jo pitkää fundeeraanu, et mikä sii o et pariskunnalt näyttävän mies alkkaa käyttäytyy oudost joskus ku se o muijan kaa liikentees?

      Ei kai sateenkaari kansaa niin pal oo kaapis, ku ei nee ees silt näyt, et ne ois sillasi, eikä ne sellase näköse käyttäydy nii oudost, ku ne ketkä o muijan kaa liikentees....

      Ihme mulkoiluu välil.......ja sit välil piiloteta sitä muijaa ittes taa, sellattis ettei se muija ka mittä nää.....oliskoha ne sellasi ja sit niit hävet jos joku niitte tuttu näkkee ne yhdes muija kaa? - tai jos niit hävettä niitte muija, et se pittää laittaa piiloo ettei kukkaa nää? - vai onks niil joku sala suhre et se pittää yrittää piilottaa? - ei tollasest selvää ota.........mut mul tul tee mielee ku tee ootte nii viissai nii tee voisit tiettääki?

      Kyl mul tul seki mielee et osa niist o varmaa niit pleijereit, ku nee kuljettaa sitä eukkoo sellattis hiema ku tee viissaat veljet ootte mul kertonu.....el nee lähtee kuljettaa sitä pois.....emmää tiää minne mut ne kuljettelee sit eukkoo, vähä niinku tee ain niist pleijereist ootte varoittannu......oiskohan osa niist sellassii? - voi eukko parkkaa jos o jouttunnu sellase pleijeri kynssii.......onneks tee tääl varootatte näit flikkoi tääl palstal, nii nee tiettä hiukka eres varroo....

      Nyy mää lähre haukka happee hiukka....ku oikkee syrämest ottaa tää juttu nyy...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe