Palstakurpat vauhdissa!

Nytjumalaautaaa

Lihava palstakurppa haukkuu nuorekasta hoikkaa tyttöä!

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13941491/neitsytmaria

Atännä kommentoi: "Profiilikuva on 12-vuotiaan anorektisen tytön, ei naisen. "

Joskus ihailin atännää mutta kyllä nyt menee yli! Törkeää haukkua toisen naisen ulkonäköä tuolla tavalla ymmärrätkö miten tuo voi loukata toisia!

84

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

      Vois sitä järkeäkin käyttää :) Mietis nyt, kuva on selvästi alaikäisestä lapsesta, rekattu nikki ja miehen ääni. Miksi? Kuka laittaa kuvansa s24-sinkut palstalle, kuhuu olevansa neitsyt ja odottelee aikuisten miesten yhteydenottoja? Voithan kokeilla mitä tapahtuu, kun otat yhteyttä ja järkkäät itsesti treffeille. Voihan sulla käydä flaksikin, tai pääset Hesarin etusivulle tutkivan journalistin höynäytämänä... ;) Joillekin asioille miehet ovat vaan täysin sokeita, kun kyseessä on "kaunis (liian) nuori nainen".

      Taisin tehdä tyhmästi, kun varoitin... ;)

      • atännä

        Äh, olet tietysti itse "NeitsytMaria", ja sua harmittaa kun jäit kiinni ;))


      • Nytjumalaautaaa
        atännä kirjoitti:

        Äh, olet tietysti itse "NeitsytMaria", ja sua harmittaa kun jäit kiinni ;))

        Mun mielestä Neitsytmaria ei ole koskaan leveillyt kokematoomuidellaan. On kertonut että nikki liittyy kokemattomuuteensa mutta myös raamattuun sillä ei itse usko siihen.

        Hän on kertonut maalaistaustastaan uskon että tämä on syy välillä ronskiinkin puhetapaan. Ja tällä palstalla ikärajaa ei ole joten mitä väliä jos hän on alaikäinen.

        Sua vaan nyt vituttaa kun palstalla on nätti ja nuorisotyön nainen vastakohta sinusta.


      • atännä
        Nytjumalaautaaa kirjoitti:

        Mun mielestä Neitsytmaria ei ole koskaan leveillyt kokematoomuidellaan. On kertonut että nikki liittyy kokemattomuuteensa mutta myös raamattuun sillä ei itse usko siihen.

        Hän on kertonut maalaistaustastaan uskon että tämä on syy välillä ronskiinkin puhetapaan. Ja tällä palstalla ikärajaa ei ole joten mitä väliä jos hän on alaikäinen.

        Sua vaan nyt vituttaa kun palstalla on nätti ja nuorisotyön nainen vastakohta sinusta.

        :)
        Jos sulla on kade luonne, niin ei se tarkoita että jollain muulla olisi :) Ihan varmasti Neitsytmaria saa tänne kirjoitella eikä se minua kosketa sen enempää. Kunhan kukaan pedo ei oikeasti hyväksikäytä häntä, jos hän on todellinen henkilö. Mutta en usko että on. Tai ainakin toivon niin. Tuollainen hyväksynnän hakeminen on hiukan huolestuttavaa etenkin alaikäiseltä.

        Minäkin voin olla oikeasti 60-vuotias mies, joten sinäkin voit olla yhtä hyvin NeitsytMaria. Ehkä ei kannattaisi mennä henkilökohtaisuuksiin, keskustellaan vain yleisistä aiheista ja vaihdetaan mielipiteitä :)


      • Nytjumalaautaaa
        atännä kirjoitti:

        :)
        Jos sulla on kade luonne, niin ei se tarkoita että jollain muulla olisi :) Ihan varmasti Neitsytmaria saa tänne kirjoitella eikä se minua kosketa sen enempää. Kunhan kukaan pedo ei oikeasti hyväksikäytä häntä, jos hän on todellinen henkilö. Mutta en usko että on. Tai ainakin toivon niin. Tuollainen hyväksynnän hakeminen on hiukan huolestuttavaa etenkin alaikäiseltä.

        Minäkin voin olla oikeasti 60-vuotias mies, joten sinäkin voit olla yhtä hyvin NeitsytMaria. Ehkä ei kannattaisi mennä henkilökohtaisuuksiin, keskustellaan vain yleisistä aiheista ja vaihdetaan mielipiteitä :)

        Hyvä nyt alkaa kuulostaa paremmalta. Siltikään sinulla ei ole oikeutta haukkua toista anorektikoksi ja tieskä miksi.


      • atännä
        Nytjumalaautaaa kirjoitti:

        Hyvä nyt alkaa kuulostaa paremmalta. Siltikään sinulla ei ole oikeutta haukkua toista anorektikoksi ja tieskä miksi.

        Anorektikko ei ole haukkumasana. Jos tuo prof. olisi oikeasti aikuisesta, se olisi anorektikon kuva. Jos tuo on 12-vuotias, menee vielä kasvavasta lapsesta.

        Miksi sinulla on eri oikeudet kuin mitä muille suot?


      • atännä
        atännä kirjoitti:

        Anorektikko ei ole haukkumasana. Jos tuo prof. olisi oikeasti aikuisesta, se olisi anorektikon kuva. Jos tuo on 12-vuotias, menee vielä kasvavasta lapsesta.

        Miksi sinulla on eri oikeudet kuin mitä muille suot?

        Voi vee kun käyn hitaalla.. Keskustelen ExPUAn kanssa. Voit jättää loput litaniasi loruilematta. Tää riitti.


      • Nytjumalaautaaa
        atännä kirjoitti:

        Anorektikko ei ole haukkumasana. Jos tuo prof. olisi oikeasti aikuisesta, se olisi anorektikon kuva. Jos tuo on 12-vuotias, menee vielä kasvavasta lapsesta.

        Miksi sinulla on eri oikeudet kuin mitä muille suot?

        Maria ei ole missään vaiheessa sanonutkaan että olisi aikuinen joten väittämä "oikeasti aikuisesta" on harvinaisen paska. Ja ei kyllä todellakaan ole 12 vuotiaasta ainakin 16.

        Ja minulla on sama oikeus haukkua sinua sen jälkeen kun sinä haukut häntä. Lihava palstakurppakaan ei ole haukkumista jos anorektikoksi sanominenkaan ei ole.


      • Nytjumalaautaaa kirjoitti:

        Maria ei ole missään vaiheessa sanonutkaan että olisi aikuinen joten väittämä "oikeasti aikuisesta" on harvinaisen paska. Ja ei kyllä todellakaan ole 12 vuotiaasta ainakin 16.

        Ja minulla on sama oikeus haukkua sinua sen jälkeen kun sinä haukut häntä. Lihava palstakurppakaan ei ole haukkumista jos anorektikoksi sanominenkaan ei ole.

        Kyllä se on sanonut olevansa joku 20-vuotias.


      • Nytjumalaautaaa
        HC-ätmel kirjoitti:

        Kyllä se on sanonut olevansa joku 20-vuotias.

        Milloin.


      • 426
        HC-ätmel kirjoitti:

        Kyllä se on sanonut olevansa joku 20-vuotias.

        Et kai sinäkään oikeasti usko tuota profiilia naispuolisen henkilön tekemäksi?
        Kommentointi on keski-ikäisen miehen ajatusmaailmaa, ja nimimerkki on täysidioottimainen naisen tekemäksi.
        Yhdessä ketjussahan hän selitteli "vanhusmaista" kirjoitustyyliään sillä, että yleiskielen käyttö olisi mukamas vaikeata (hohohohohoooo) ja hänelle luontaista olisi kirjoitella murteella (hahhahhaaa). Jokaiselle peruskoulun käyneelle on oikeasti helpompaa kirjoittaa kirjakielellä kuin murteella.


      • 426 kirjoitti:

        Et kai sinäkään oikeasti usko tuota profiilia naispuolisen henkilön tekemäksi?
        Kommentointi on keski-ikäisen miehen ajatusmaailmaa, ja nimimerkki on täysidioottimainen naisen tekemäksi.
        Yhdessä ketjussahan hän selitteli "vanhusmaista" kirjoitustyyliään sillä, että yleiskielen käyttö olisi mukamas vaikeata (hohohohohoooo) ja hänelle luontaista olisi kirjoitella murteella (hahhahhaaa). Jokaiselle peruskoulun käyneelle on oikeasti helpompaa kirjoittaa kirjakielellä kuin murteella.

        Periaatteessa dominoiva isähahmo voisi syöttää tyttärelleen ajatuksia, mutta ei, en usko neitsytmarian olevan nainen. En myöskään usko nimim. PikkuLikan olevan nainen.


      • PikkuLikka
        HC-ätmel kirjoitti:

        Periaatteessa dominoiva isähahmo voisi syöttää tyttärelleen ajatuksia, mutta ei, en usko neitsytmarian olevan nainen. En myöskään usko nimim. PikkuLikan olevan nainen.

        Olet tosi outo. Onko kaikki hyvin?


      • Ja kas niin hän ilmestyi salamana paikalle, lähes samaa vauhtia kuin mitä joltain palstalla 24/7 roikkuvalta kestäisi nykäistä hahmo taskustaan.


      • 1212

        Olen ätännän kanssa samaa mieltä siitä että NM on todennäköisimmin trolli, mutta ei tuosta NM:n kuvasta kyllä saa 12-vuotiasta tekemälläkään. 20 ihan selvästi.

        Eikä kuvan perusteella voi päätellä sitäkään että kyseessä olisi anorektikko. Taitaa nyt bodausta harrastava varttuneempi nainen nähdä asiat väritettyjen lasien läpi?


      • 1212
        1212 kirjoitti:

        Olen ätännän kanssa samaa mieltä siitä että NM on todennäköisimmin trolli, mutta ei tuosta NM:n kuvasta kyllä saa 12-vuotiasta tekemälläkään. 20 ihan selvästi.

        Eikä kuvan perusteella voi päätellä sitäkään että kyseessä olisi anorektikko. Taitaa nyt bodausta harrastava varttuneempi nainen nähdä asiat väritettyjen lasien läpi?

        Siinä vertailun vuoksi 12-vuotias:

        http://cache1.asset-cache.net/gc/107740830-portrait-of-12-year-old-girl-with-braces-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=i c8TZgf6h399j9JguETSasytM/FaSXpZNS6pHxFYgfxeUG0hG8 xL0x9qgdlpcu/zCmX5DVAsEqfNqxQN0OlQ==


      • PikkuLikka
        PikkuLikka kirjoitti:

        Olet tosi outo. Onko kaikki hyvin?

        Tuo en kyllä ollut minä. Ensimmäinen kerta kun joku kirjoittaa minun nimellä, sikäli kuin tiedän. Tästä eteen päin on syytä olla varovainen mun nimimerkillä tulevista kommenteista. Olen kyllä valitettavasti ihan oikea 30-kymppinen nainen.


      • atännä
        1212 kirjoitti:

        Olen ätännän kanssa samaa mieltä siitä että NM on todennäköisimmin trolli, mutta ei tuosta NM:n kuvasta kyllä saa 12-vuotiasta tekemälläkään. 20 ihan selvästi.

        Eikä kuvan perusteella voi päätellä sitäkään että kyseessä olisi anorektikko. Taitaa nyt bodausta harrastava varttuneempi nainen nähdä asiat väritettyjen lasien läpi?

        Yhdessä aikasemmassa kuvassa näkyi käsivarsi. Anoreksiaa sairastavalla tuttavallani on samanlaiset :( Siitä tuo "värittynyt" näkemys. Niin kuin kirjoitin aikasemminkin, 12-vuotiaalle vielä ok, aikuiselle ei.


      • atännä kirjoitti:

        Yhdessä aikasemmassa kuvassa näkyi käsivarsi. Anoreksiaa sairastavalla tuttavallani on samanlaiset :( Siitä tuo "värittynyt" näkemys. Niin kuin kirjoitin aikasemminkin, 12-vuotiaalle vielä ok, aikuiselle ei.

        Olen 172senttimetrinen ja 51kiloinen eli täysin normaalissa painossa. Minulla ei ole todettua mielenterveyshäiriötä eikä sitä edes epäillä. Eli kiitos huolenpidosta, olen ihan kunnossa.


      • PikkuLikka
        PikkuLikka kirjoitti:

        Tuo en kyllä ollut minä. Ensimmäinen kerta kun joku kirjoittaa minun nimellä, sikäli kuin tiedän. Tästä eteen päin on syytä olla varovainen mun nimimerkillä tulevista kommenteista. Olen kyllä valitettavasti ihan oikea 30-kymppinen nainen.

        Ja haluan lisätä tähän vielä, että olen erittäin järkyttynyt ja loukkaantunut nimimerkkivarkaudesta. Minulla ei ole mitään HC-ätmeliä vastaan, päin vastoin. Mutta näin palstan naiskirjoittajista sitten päästään eroon.. Kurpittelemalla ja kiusaamalla. Ajatteleeko HC-ätmel nyt kenties, että en ole mikään oikea nainen, koska minulla on ne surullisen kuuluisat pienet tissit?


      • ATM-automaatti
        PikkuLikka kirjoitti:

        Ja haluan lisätä tähän vielä, että olen erittäin järkyttynyt ja loukkaantunut nimimerkkivarkaudesta. Minulla ei ole mitään HC-ätmeliä vastaan, päin vastoin. Mutta näin palstan naiskirjoittajista sitten päästään eroon.. Kurpittelemalla ja kiusaamalla. Ajatteleeko HC-ätmel nyt kenties, että en ole mikään oikea nainen, koska minulla on ne surullisen kuuluisat pienet tissit?

        Ei sun kannata HC-ätmelin perässä juosta.

        Sopiva mies palstalta olisi HC-ATM tai JokuVaan.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Ja haluan lisätä tähän vielä, että olen erittäin järkyttynyt ja loukkaantunut nimimerkkivarkaudesta. Minulla ei ole mitään HC-ätmeliä vastaan, päin vastoin. Mutta näin palstan naiskirjoittajista sitten päästään eroon.. Kurpittelemalla ja kiusaamalla. Ajatteleeko HC-ätmel nyt kenties, että en ole mikään oikea nainen, koska minulla on ne surullisen kuuluisat pienet tissit?

        Keksi uusi hahmo. En jaksa enää leikkiä tämän kanssa.


      • PikkuLikka
        ATM-automaatti kirjoitti:

        Ei sun kannata HC-ätmelin perässä juosta.

        Sopiva mies palstalta olisi HC-ATM tai JokuVaan.

        No, en minä nyt sen kummemmin juoksekaan, taisi olla toisin päin, kunnes hän päätti minun olevan mies. On se nyt kamalaa, jos ei edes naiseksi uskota.. Livenä ei sentään ole kukaan mieheksi luullut, ja se on yksi asia josta olen ollut kiitollinen, pieni ja alavartalopainotteinen kun olen.

        Kiitos suosituksesta, täytyy pistää korvan taakse.


      • PikkuLikka
        HC-ätmel kirjoitti:

        Keksi uusi hahmo. En jaksa enää leikkiä tämän kanssa.

        En minä täällä sinua ole kiusaamassa ja voit jättää minut täysin huomiotta, jos ei seura kiinnosta. Taisit itse kirjoittaa mun nimellä? Olen pahoillani jos olen loukannut sinua jotenkin, se ei ole ollut tarkoitus.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        No, en minä nyt sen kummemmin juoksekaan, taisi olla toisin päin, kunnes hän päätti minun olevan mies. On se nyt kamalaa, jos ei edes naiseksi uskota.. Livenä ei sentään ole kukaan mieheksi luullut, ja se on yksi asia josta olen ollut kiitollinen, pieni ja alavartalopainotteinen kun olen.

        Kiitos suosituksesta, täytyy pistää korvan taakse.

        Onnea... Tätä se on kun on täällä naisena. Väitetään mieheksi ja yritetään kaikin tavoin saada näyttämään ilkeältä. Tukea sinulle, tiedän miltä tuntuu.


      • atännä
        PikkuLikka kirjoitti:

        En minä täällä sinua ole kiusaamassa ja voit jättää minut täysin huomiotta, jos ei seura kiinnosta. Taisit itse kirjoittaa mun nimellä? Olen pahoillani jos olen loukannut sinua jotenkin, se ei ole ollut tarkoitus.

        Älä välitä, täällä on tänään oikein mielensäpahoittajien ilta. :) Luovutan, alkaa menemään pullan pillin vihellykseksi koko touhu. Hyvää yötä!


      • ATM-automaatti
        PikkuLikka kirjoitti:

        No, en minä nyt sen kummemmin juoksekaan, taisi olla toisin päin, kunnes hän päätti minun olevan mies. On se nyt kamalaa, jos ei edes naiseksi uskota.. Livenä ei sentään ole kukaan mieheksi luullut, ja se on yksi asia josta olen ollut kiitollinen, pieni ja alavartalopainotteinen kun olen.

        Kiitos suosituksesta, täytyy pistää korvan taakse.

        Nukuitko biologian tunneilla?

        Yleensä tuppaa olemaan niin että mies on ylävartalopainotteinen (leveät hartiat, kapea lantio) ja nainen alavartalopainotteinen (leveä lantio, kapeat hartiat). Siis jos puhutaan ihannemitoissa olevista, mitä enemmistö ihmisistä ei toki ole.


      • ATMaisteri

        Mikä ihmeen saippuaooppera täällä on taas meneillään? :D


      • PikkuLikka
        Neitsytmaria kirjoitti:

        Onnea... Tätä se on kun on täällä naisena. Väitetään mieheksi ja yritetään kaikin tavoin saada näyttämään ilkeältä. Tukea sinulle, tiedän miltä tuntuu.

        Kiitos, samaa sinulle.. No tämä oli vaan ajan kysymys, että joutuu jonkun hampaisiin, kun meininki täällä nyt on mitä on.


      • PikkuLikka
        ATM-automaatti kirjoitti:

        Nukuitko biologian tunneilla?

        Yleensä tuppaa olemaan niin että mies on ylävartalopainotteinen (leveät hartiat, kapea lantio) ja nainen alavartalopainotteinen (leveä lantio, kapeat hartiat). Siis jos puhutaan ihannemitoissa olevista, mitä enemmistö ihmisistä ei toki ole.

        Niin, tuotahan juuri tarkoitin, vai kirjoitnko jotenkin sekavasti. Ei ole mieheksi luultu, koska olen alavartalopainotteinen, pieni yläosa ja raskaampi alaosa eli perää ja reittä löytyy juoksuharrastuksesta huolimatta.


      • ATM-automaatti
        PikkuLikka kirjoitti:

        Niin, tuotahan juuri tarkoitin, vai kirjoitnko jotenkin sekavasti. Ei ole mieheksi luultu, koska olen alavartalopainotteinen, pieni yläosa ja raskaampi alaosa eli perää ja reittä löytyy juoksuharrastuksesta huolimatta.

        Jahas eli just se optimaalinen vartalo, ja tietysti urheilullinen kaupan päälle. Onko myös pitkät hiukset, symmetriset kasvot, täydellinen iho ja tohtorin tutkinto? Nyt alan ymmärtää miksi palstalaisen trollitutka hälyyttää kun he lukevat noita hölmöjä tissittömyysvalituksia.


      • PikkuLikka
        ATM-automaatti kirjoitti:

        Jahas eli just se optimaalinen vartalo, ja tietysti urheilullinen kaupan päälle. Onko myös pitkät hiukset, symmetriset kasvot, täydellinen iho ja tohtorin tutkinto? Nyt alan ymmärtää miksi palstalaisen trollitutka hälyyttää kun he lukevat noita hölmöjä tissittömyysvalituksia.

        ..Pelkästään ammattikorkea, mutta eihän naisen koulutuksella ole mitään väliä.


      • Miten se näyttää alaikäisen kuvalta?
        Miksi se, jos joku on esim. 18-vuotias, miksi sen pitäisi aina jotenkin näkyä heti naamasta? Miksi ihmisen pitäisi aina vanhentua vauhdilla?

        Esim. 20-vuotiaan ei tarvitse olla vanhemman näköinen kuin 15-vuotiaan. En itse ainakaan ollut.


    • Lyyrikko

      Miksi aina jaksatte niistä KURPISTA jauhaa puhutaan vaikka mieluummin naisista!

      • Tähti--Silmä

        Hmm. Kurppa = Aikuinen nainen joka tietää paikkansa ja on ylpeä itsestä.


    • epäilyttää

      Muutaman kerran olen lukenut tämän neitsykäisen tekstiä ja kyllä siinä jokin kalskahtaa. Ei tunnu naisen tekstiltä. Onhan naisiakin tietysti erilaisia, mutta mutta...

      • sahrttrtrtrt

        Jos ei tajua että Expua=Neitsytmaria niin...


      • epäilyttää
        sahrttrtrtrt kirjoitti:

        Jos ei tajua että Expua=Neitsytmaria niin...

        Niin on jotenkin hidas vai? Voipi olla, mutta kun niitä pullankaan tekstejä ei tule luettua kun ne ovat niin alatyylisiä, kuin oksennusta tekstinä.


    • lfgkjlgk

      Tuo Neitsytmarian profiilikuva on ihan tavallisen nuoren naisen kuva. Profiili saattaa toki olla miehen oikeasti mutta kuvassa on nätti nuori nainen. Atännä on kateellinen läski ämmä.

      • taivvvassmma

        NII ON! Tällä palstalla ei miehet kuitenkaan koskaan hauku miehiä.


    • Joskus mietin, miten ihmisillä oikeasti on aikaa taistella jonkun olemassaolosta. Uskallan pitää omaa kuvaan täällä, sillä seison sanojen takana. Tiedostan netin vaarat ja tiedän välttää niitä.

      En usko että kukaan olisi niin typerä että ottaisi jonkun muun kuvan netistä, sillä sittenhän kuvan oikea henkilö voisi tunnistaa itsensä ja siinä menisi ainakin uskottavuus.

      Atännän sanat saattoivat hieman satuttaa, mutta internetissä on helppoa puhua anonyyminä mitä tahtookaan. Ymmärrän, ettei tämä palsta varmaankaan ole kovinkaan suosittu nuorten naisten keskuudessa, ja se voi olla osasyy miksi minua vieroksutaan. Ja tämä palstahan on salaliittoteoreetikkojen mekka, ja minut yhdistetään usein Ex-Puaan. Sinällään ihmettelen, miksi toista hänen ihailemaan naista, Rose23:a, ei yhdistetään häneen.

      Itsekkin tiedostan, että kirjoitustyylini osaa olla aika raju tietyistä asioista puhuttaessa. En kuitenkaan aio yrittää puhua "feminiinisemmin", koska kuulostaisin entistäkin naurettavammalta :D

      Mutta kaikkea hyvää Atännälle ja muille palstalaisille. Minusta meidän naisten pitäisi (ainakin nähtävästi) tämän palstan vähemmistönä pitää yhtä, ei olla toisiamme vastaan.

      • Palstapöllö

        Niin minkä ikäinen olitkaan? 16v?


      • Tähti--Silmä

        Kuva ja teksti ovat ristiriidassa toisiinsa.
        Ätanna saattaa olla oikessa sinun suhteessa.
        Kypsä aikuinen ihminen kirjoittaa tuollatavalla :)
        Minäkään en ihan heti usko :(


      • Ikää saa arvuutella ihan kaikessa rauhassa, mutta sitä en kerro. Syytä siihen saa myös arvuutella, mutta sitäkään en kerro :D


      • Tähti--Silmä
        Neitsytmaria kirjoitti:

        Ikää saa arvuutella ihan kaikessa rauhassa, mutta sitä en kerro. Syytä siihen saa myös arvuutella, mutta sitäkään en kerro :D

        Ok :)
        Kokeilin tikulla jäätä ;D
        Nyt uskon !


      • atännä

        Kuulostat kyllä niin ExPUAlta.


      • Naishenkilö
        Tähti--Silmä kirjoitti:

        Kuva ja teksti ovat ristiriidassa toisiinsa.
        Ätanna saattaa olla oikessa sinun suhteessa.
        Kypsä aikuinen ihminen kirjoittaa tuollatavalla :)
        Minäkään en ihan heti usko :(

        Miksi joku alaikäinen viitsisi kuluttaa aikaansa tällaisella palstalla? Luulisin nuorella olevan, aivan muita mielenkiinnon kohteita. Jos ei, niin hyvin huolestuttavaa on.
        Neitsyt- nimi on vain tarkoituksellista huomionhakua ja kuva myös.
        Totuus on aivan muuta.
        Voisin antaa pisteet hänelle kielellisestä ilmaisusta ja kieliopista. Lähes täydellistä..
        Liian hyvä ollakseen totta.


      • atännä kirjoitti:

        Kuulostat kyllä niin ExPUAlta.

        Eihän häneltä ole tullut mitään muuta ku asiallista tekstiä, joten en ymmärrä tätä meteliä...Oli kuka oli, niin lähinnä asiaa kirjottelee.


      • todistaja
        Neitsytmaria kirjoitti:

        Ikää saa arvuutella ihan kaikessa rauhassa, mutta sitä en kerro. Syytä siihen saa myös arvuutella, mutta sitäkään en kerro :D

        Laita tänne joku kuvatodiste, niin ei jää mitään epäselvyyksiä


      • todistaja kirjoitti:

        Laita tänne joku kuvatodiste, niin ei jää mitään epäselvyyksiä

        Jahas, jos laittaisin, niin sanoisitte, että kuva on muokattu. Taidan jättää välistä, eipähän kulu turhaan aikaa.


    • Ikis__M

      Atännä on selvästikin kateellinen kun on itse menettänyt nuoruuden viehkeytenä, ymmärtää itsekin että vaikka miten ramppaa salilla, pumppaa rautaa ja polkee kuntopyörää ei pääse enää samaan kauniin viattomaan viehkeyteen kuin mitä neitsyt-mariassa vielä on.

      • atännä

        Vai niin :D. Keskisen Vesku taas vauhdissa ;)


      • Ikis__M

        Vertaaminen Keskiseen on kyllä jo loukkaus koska silloin joskus kun täällä oli "puhetta" siitä keskisen suorittamasta raiskauksesta minä olin niitä harvoja jotka sen tuomitsivat ja silloinkin kun kuvittelit minun ikäänkuin kehuvan sen niitä harvoja oikeita liikkeitä oli se vain sitä kun arvostelin enemmän tämän maan päättäjien tekemisiä kuin kehuin keskistä mutta ethän sitä tietenkään tajua.


    • ATM-automaatti

      Tässä se naisten todellinen luonne nähdään. Eipä sillä ole väliä vaikkei edes haettaisi kumppania, huomiosta naiset elävät.

      Ätännäkin jaksoi käyttäytyä niin kauan kun tiukkapeppuisena salimimminä sai mellastaa kurppakerhon kärkijoukoissa.

      Mutta kun palstalle tulee nainen joka on nuorempi, nätimpi ja vielä artikuloidumpi...niin johan nousee kurpparaivo ja tarve pudottaa pätevämpi kilpasisko pelistä.

      • ATM-automaatti

        Samat sanat Naishenkilölle ja Tähti-Silmälle :D

        Eikä muuten ole Neitsytmarian vika että enemmistö palstanaista on kuluttanut alakoulun äikäntunnit jossain ihan muualla.


      • Tähti--Silmä
        ATM-automaatti kirjoitti:

        Samat sanat Naishenkilölle ja Tähti-Silmälle :D

        Eikä muuten ole Neitsytmarian vika että enemmistö palstanaista on kuluttanut alakoulun äikäntunnit jossain ihan muualla.

        Totta ;D
        En ymmältänyt hevonpaskaakaan äikänkielstä :D So what !


      • epäilyttää

        Palstaätmien mielestä palstalle kirjoittavalla naisella ei voi olla mielipidettä, joka ei perustu kateellisuuteen, vanhuuteen tai lihavuuteen. Vaikea tuota on uskoa tyttölapseksi, mitä sitten, saahan sitä ihmetellä.


      • Naishenkilö
        ATM-automaatti kirjoitti:

        Samat sanat Naishenkilölle ja Tähti-Silmälle :D

        Eikä muuten ole Neitsytmarian vika että enemmistö palstanaista on kuluttanut alakoulun äikäntunnit jossain ihan muualla.

        Ei täällä vain naiset epäile hänen aitouttaan, huomasitko?
        On kyllä opiskeltu ja paljon mutta ei sinkku palstaa varten ;).


      • Ex----------PUA
        epäilyttää kirjoitti:

        Palstaätmien mielestä palstalle kirjoittavalla naisella ei voi olla mielipidettä, joka ei perustu kateellisuuteen, vanhuuteen tai lihavuuteen. Vaikea tuota on uskoa tyttölapseksi, mitä sitten, saahan sitä ihmetellä.

        No itsehän te todistatte tälläisillä ulostuloilla, että asia juuri on noin! :D


      • epäilyttää
        Ex----------PUA kirjoitti:

        No itsehän te todistatte tälläisillä ulostuloilla, että asia juuri on noin! :D

        Millä ulostuloilla ja mikä muka on todistanut taas jotakin? Toisten naisten mielipiteet tuskin kumpuavat sen kummemmista kateellisuuden tunteista kuin omanikaan.
        Muutaman kerran on mieleen hiipinyt, että onkohan tuo neitsykäinen tyttö ollenkaan. En ole lihava, en ymmärrä mistä pitäisi olla kateellinen hänelle tai kenellekään, ei edes iästä, vaikka teidän mittapuullanne olen kyllä vanha.


      • ATM-automaatti
        epäilyttää kirjoitti:

        Millä ulostuloilla ja mikä muka on todistanut taas jotakin? Toisten naisten mielipiteet tuskin kumpuavat sen kummemmista kateellisuuden tunteista kuin omanikaan.
        Muutaman kerran on mieleen hiipinyt, että onkohan tuo neitsykäinen tyttö ollenkaan. En ole lihava, en ymmärrä mistä pitäisi olla kateellinen hänelle tai kenellekään, ei edes iästä, vaikka teidän mittapuullanne olen kyllä vanha.

        * sinkkupalstaa


      • epäilyttää
        ATM-automaatti kirjoitti:

        * sinkkupalstaa

        ???


      • ATM-automaatti
        epäilyttää kirjoitti:

        ???

        Se on yhdyssana.


      • epäilyttää
        ATM-automaatti kirjoitti:

        Se on yhdyssana.

        Sangen osuvaa, mutta turhan pisteliästä.


    • Palstapöllö

      Satutko olemaan kuvassa työvuorossa? Jos näin on niin otappa tyttö kuva, josta sua ei tunnista.
      Kerronko miksi?

      • En ole kuvassani työvuorossa, mikäli minua edes tarkoitit.


    • Ex------------PUA

      Arvoisat palstalaiset.

      Enkö minä ole kertonut sen kurpparaivon kaavan, sekä sen motiivit?

      Se menee seuraavasti:
      Osuu ja uppoaa (joko argumentti, tai esim. seikka mikä käynnistää ikäkriisin tai MA-kriisin), tästä seuraa kurpparaivoa, ja se taas sisältää juuri tuollaista ala-arvoista sontaa, shaming languageaa ja henkilöhyökkäystä, mitä me voimme todistaa aloituksessa.

      Se oli niin selvä tapaus kurpparaivoa, ettei voisi enää olla! :D

      Olen sanonut, että Neitsytmaria (ja Rose23) ovat palstan ytnit, niin luonteeltaan kuin muutenkin.

      Kun taas tämä kurpparaivo osoittaa, että kuka ei ole YTN vaan kurppa.

      Nämä ovat myös niitä syitä miksi en ole valkoritari - monen muun syyn ohella - sillä kuten palstan valkoritarit ovat todistaneet, että on ehkä turhin homma mielistellä kurppia, joilta ei edes saa, siinä missä ytnit eivät valkoritareita kaipaa tai tarvitse.

      (Hassua huomata, että kun Tähti-silmä liitettiin minuun, sitä vainottiin, mutta nyt se on itse vainoajien mukana kun Neitsytmaria liitetään minuun).

      Tsemppiä Neitsytmarialle! :) https://www.youtube.com/watch?v=sNtgmgphGdc

      - Me olemme jo voittaneet!

      • Palstalaiset

        Kas, kuka sattuikin vahingossa saapumaan paikalle, josta ei ole edes poistunutkaan ;D.
        Sama länkytys ja suolen tyhjennys jatkuu, vain eri roolinimellä.
        Sä pullana olet jo selvitetty tapaus.


      • Tähti--Silmä

        En minä vainoa Neitsytmariaa.
        Päin vastoin ihailen hänen tapaansa ilmaista asiansa täydellisen viisaasti :)
        Saa kai sitä ihmetellä ?
        Itse sinä ajattelit pahaa minusta?
        Sitten täällä on oikeinkirjoitus kyttiä :(
        Minäpä kirjoitan jus Niinkuin haluan.


      • Ex------------PUA
        Palstalaiset kirjoitti:

        Kas, kuka sattuikin vahingossa saapumaan paikalle, josta ei ole edes poistunutkaan ;D.
        Sama länkytys ja suolen tyhjennys jatkuu, vain eri roolinimellä.
        Sä pullana olet jo selvitetty tapaus.

        Sillä hetkellä?

        Tämä avaus on tehty klo 17:51 tänään.

        Minun vastaus on siihen paljon myöhemmin (tulin juuri palstalle, enkä ole ollut täällä sitten perjantain alkuillan) ihan kuten olen vastaillut jo muihinkin ketjuihin.

        Se taas ei ole todiste mihinkään suuntaan, että kommentoin ketjua kuten tämä.

        Jos sinulla taas on oikea todiste, niin esittele meille se ihmeessä.

        Esim. minustakin Neitsytmaria sen verran YTN, kaikin puolin, että tulee "liian hyvä ollkaseen totta"-fiilis, mutta en voi olla varma, mutta ainakin saamani mielikuva on erittäin hyvä hänestä. Voin muuttaa sen, kunnes toisin todistetaan.


      • Ex----------PUA
        Tähti--Silmä kirjoitti:

        En minä vainoa Neitsytmariaa.
        Päin vastoin ihailen hänen tapaansa ilmaista asiansa täydellisen viisaasti :)
        Saa kai sitä ihmetellä ?
        Itse sinä ajattelit pahaa minusta?
        Sitten täällä on oikeinkirjoitus kyttiä :(
        Minäpä kirjoitan jus Niinkuin haluan.

        Minä vain ihmettelin, että olet eräs näistä minuun liitetyistä naisista, ja nyt olet sitten niin epäsolidaarinen hänelle, joka on myös minuun liitetty, jopa niin että olet valmis grillaamaan toisia siiinä asemassa olevia naisia. Missä myötätunto ja rakkaus?

        Eikö muuten sinuakin olla pidetty täällä miehenä?


      • Tähti--Silmä
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Minä vain ihmettelin, että olet eräs näistä minuun liitetyistä naisista, ja nyt olet sitten niin epäsolidaarinen hänelle, joka on myös minuun liitetty, jopa niin että olet valmis grillaamaan toisia siiinä asemassa olevia naisia. Missä myötätunto ja rakkaus?

        Eikö muuten sinuakin olla pidetty täällä miehenä?

        Missä sinun myötätunto ja rakkaus on ? Itse kilistelet tuomionkellojasi alvariinsa.
        Siis minä en ole sanonut mitään pahaa Neitsytmariasta.
        Sinäse osaat aina kääntää asiat nurinkurin, se vaatii taitoa ja älyä ; D
        Ihansama mitä ajattelet minusta.
        Itse tiedän paremmin mikä minä olen ja ketä kunnioitan. En yleensäkkään lokaa täällä ketään.


      • Tähti--Silmä
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Minä vain ihmettelin, että olet eräs näistä minuun liitetyistä naisista, ja nyt olet sitten niin epäsolidaarinen hänelle, joka on myös minuun liitetty, jopa niin että olet valmis grillaamaan toisia siiinä asemassa olevia naisia. Missä myötätunto ja rakkaus?

        Eikö muuten sinuakin olla pidetty täällä miehenä?

        Oletko kateellinen kun kiinnostuin Neitsytmariasta ? :O


      • Palstapöllö
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Sillä hetkellä?

        Tämä avaus on tehty klo 17:51 tänään.

        Minun vastaus on siihen paljon myöhemmin (tulin juuri palstalle, enkä ole ollut täällä sitten perjantain alkuillan) ihan kuten olen vastaillut jo muihinkin ketjuihin.

        Se taas ei ole todiste mihinkään suuntaan, että kommentoin ketjua kuten tämä.

        Jos sinulla taas on oikea todiste, niin esittele meille se ihmeessä.

        Esim. minustakin Neitsytmaria sen verran YTN, kaikin puolin, että tulee "liian hyvä ollkaseen totta"-fiilis, mutta en voi olla varma, mutta ainakin saamani mielikuva on erittäin hyvä hänestä. Voin muuttaa sen, kunnes toisin todistetaan.

        Sä kaiken kokeneena, myönnät että "jopa liian hyvä ollakseen totta" kävi sun mielessä..
        Epäilijöiden joukkoon voidaan laskea nyt myös Suuri Ex------PUA.


    • Tähti--Silmä

      Mikä tätä palstankäyttäjiä vaivaa ku täällä saa aina paskaa silmillensä ??????
      Onko teillä niin pahaolla että täytyy oksentaa toisille mitävaan????
      Eilen ihan oksetti ja tänää taas saa mielensäpahoittajilta turpaansa.
      Mä en kohta enää ala :( :( :( :( :( :(:( :( :( :( :O
      Öitä <3

    • Ikis__M
      • Tähti--Silmä

        Kiitos <3
        Hieno kipale, vaikei ehkä ollut minulle tarkoitettu :)
        Nyt voi hyvillämielin mennä nukkumaan.


      • Ikis__M
        Tähti--Silmä kirjoitti:

        Kiitos <3
        Hieno kipale, vaikei ehkä ollut minulle tarkoitettu :)
        Nyt voi hyvillämielin mennä nukkumaan.

        Eipä kestä :) Kipale on hieno mutta hieno on muuten kirjakin jossa tuon "Beautiful Maria of my soul -kappaleen ympärillä paljon pyöritään , sen joskus lukaisin:

        http://www.rosebud.fi/2011/kirja_2010.php?ean=9789511245506&kust=


      • Tähti--Silmä
        Ikis__M kirjoitti:

        Eipä kestä :) Kipale on hieno mutta hieno on muuten kirjakin jossa tuon "Beautiful Maria of my soul -kappaleen ympärillä paljon pyöritään , sen joskus lukaisin:

        http://www.rosebud.fi/2011/kirja_2010.php?ean=9789511245506&kust=

        Minäkin olen lukenut tuon kirjan ja tarina oli kaunis :)
        Siitä on kyllä aikaa kun luin sen.


      • Ikis__M
        Tähti--Silmä kirjoitti:

        Minäkin olen lukenut tuon kirjan ja tarina oli kaunis :)
        Siitä on kyllä aikaa kun luin sen.

        Oli joo, mullakin jokunen vuosi kun luin ja vaikken tainnut odottaa paljoa niin tarina oli niin hyvä että jäi mieleen tämmöiselle parantumattomalle romantikolle :D


      • Tähti--Silmä
        Ikis__M kirjoitti:

        Oli joo, mullakin jokunen vuosi kun luin ja vaikken tainnut odottaa paljoa niin tarina oli niin hyvä että jäi mieleen tämmöiselle parantumattomalle romantikolle :D

        Kauniita unia Öitä :)


    • Kilttiatm

      Neitsytmaria on ihan kunnollinen tyttö jollekin jännämiehelle. Anteeksi vaan neitsytmaria mutta en usko että naisia kiinnostaa muut kuin komeat jännämiehet.

      • PikkuLikka

        Hyvä, tulihan se pakollinen jännämies- kommenttikin sieltä.. nyt voidaan varmaan kaikki mennä suht hyvillä mielin nukkumaan.


    • EpäilenErkki-tätiä

      Epäilen vahvasti, että kaunispakarainen erkki-täti on kaivanut esiin nuoruudenkuvansa ja esiintyy Netsytmariana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      388
      3763
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2639
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      128
      1855
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1300
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1172
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      166
      1162
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1157
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      63
      1104
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      930
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      50
      922
    Aihe