Nainen, kuvittele itsesi ätmin asemaan!

20plus5

Et saa koskaan aloitteita miehiltä ja kun itse teet aloitteita miehille, saat aina pakit. Sinulla on neitsyys tallella, mutta haluaisit kokea miltä seksi tuntuu. Kuitenkaan kukaan mies ei sinua halua, joten menet neitsyys tallella hautaan asti. Haaveilet omasta perheestä ja omista lapsista, mutta ketään ei kiinnosta ryhtyä kanssasi perhettä perustamaan. Sensijaan kaikki muuta ikäluokkasi naiset lisääntyvät kuin rotat.

50

204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarralenkkari666

Ei tarvitse kuvitella. Kuvailit juuri ,perheenperustamista lukuunottamatta, teini-ikäni.

• Loppuelämä on hieman pidempi aika kuin teini-ikä.

• HC-ätmel kirjoitti:

Loppuelämä on hieman pidempi aika kuin teini-ikä.

Ettekös te täällä kilvan vakuuta, että yli 25-vuotias nainen on niin kurppiintunut, ettei sillä enää mitään tee. Että sikäli loppuelämä on toki pidempi, mutta mitä iloa siitä on?

• tarralenkkari666
        HC-ätmel kirjoitti:

Loppuelämä on hieman pidempi aika kuin teini-ikä.

En tiennyt sen olevan väliaikaista, joten tiedän varsin hyvin miltä se tuntuu.

• tarralenkkari666 kirjoitti:

En tiennyt sen olevan väliaikaista, joten tiedän varsin hyvin miltä se tuntuu.

Tuolla logiikalla minäkin ymmärrän millaista on nähdä nälkää, koska olin silloin kerran vähän nälkäinen.

• Bi-nainen

Tunnen pari tuollaista yli 25-vuotiasta naista. Käyvät ahkerasti nettitreffeillä, mutta mistään ei näytä tulevan mitään tai jos tulee niin jotain lyhyttä ja satuttavat vaan itsensä, kun toista ei sitten kiinnostakaan. Ovat reilusti ylipainoisia, eivät kovin kauniita. Toisella kaikki asiat muuten hyvin (paitsi se ulkonäkö), toisella pahoja mielenterveysongelmia.

Vaikka heille ja ätmeille on ongelmana tuo pariutuminen, muilla ihmisillä on sitten muita ongelmia. Jos siis miettii, että lähtisi elämää jonkun toisen kanssa vaihtamaan, ei voi koskaan tietää mitä todella vaihdossa saa. :D

• atännä

Ihan varmasti selvittäisin, mistä tilanteeni johtuisi. Terapiaan, liikuntaharrastuksiin, opiskelemaan, harjoittelemaan sosiaalisia taitoja, vilkaisu peiliin.... Ihan mitä vaan. Kyllä se vika on silloin itsessä, ei muissa.

"Et saa koskaan aloitteita miehiltä ja kun itse teet aloitteita miehille, saat aina pakit."
      Naiset tekevät aloitteita miehille. Jokin vika on taidossa lukea ihmistä, jos saa aina pakit. Ei pidä mennä ehdottelemaan sopimattomia ihmiselle, joka ei näytä vihreää valoa. Eli sosiaaliset taidot tässäkin.

Jos pakit tuntuvat pakeilta, se lähestyminen on tehty väärin. Toimivia esimerkkejä viime viikoilta: Pyydettiin katsomaan bändiä. Pyydettiin pitämään taukoa seuraksi. Sain yhteystiedot yhden harrastuksen siivellä. Nuo kaikki olivat siinä tilanteessa selviä lähestymisiä, jotka jätin väliin ihan asiallisesti oikeisiin syihin vedoten, joskin olisin voinut toimia toisinkin. Mutta noissa ei kenellekään jäänyt sellaista oloa, että olisi saanut pakit tai olisi antanut pakit. Hyvät välit säilyivät ja keskustelut jatkuivat mukavassa hengessä kaikkien kanssa. Ties vaikka vielä joskus toisella kertaa ;)
      Toimimaton esimerkki viime viikoilta: Jo ennestään tuttu mukava mies kertoo olevansa tosi kiinnostunut, juttu jatkuu ihan kivana jutusteluna, kunnes se paukapää toteaa, että eiköhän me mennä ens yöksi hänen luokseen. Juu ei sitten menty.

• 12121212

Nämähän ovat hyviä vinkkejä.

Eli ätmin, sanotaan nyt vaikka 165cm vartaloltaan hintelän miehen joka työskentelee matalapalkkatyössä, kannattaa vain mennä keikoille. Sitten kun mukavat naiset tulevat pyytämään tauolle ja antavat yhteystietonsa, jutellaan vain normaalisti. Jos eivät ole riittävän aloitteellisia, niin kohteliaasti kiitos ei saamattomille vässyköille. Jos yrittävät tuppautua yöseuraksi liian suoraviivaisesti, niin sitten voi antaa pakit moisille paukapäille.

Jos näin ei käy, niin kannattaa katsoa peliin ja mennä terapiaan.

• atännä
        12121212 kirjoitti:

Nämähän ovat hyviä vinkkejä.

Eli ätmin, sanotaan nyt vaikka 165cm vartaloltaan hintelän miehen joka työskentelee matalapalkkatyössä, kannattaa vain mennä keikoille. Sitten kun mukavat naiset tulevat pyytämään tauolle ja antavat yhteystietonsa, jutellaan vain normaalisti. Jos eivät ole riittävän aloitteellisia, niin kohteliaasti kiitos ei saamattomille vässyköille. Jos yrittävät tuppautua yöseuraksi liian suoraviivaisesti, niin sitten voi antaa pakit moisille paukapäille.

Jos näin ei käy, niin kannattaa katsoa peliin ja mennä terapiaan.

Tapasin tuollaisen miehen jonkin aikaa sitten. Oli todella mukava, ihana positiivinen asenne ihmisiin ja ongelmiin. Eli ok, ei siis ollut ätmi, koska pää oli kunnossa. Olimme vain pari päivää tekemisissä, mutta jos tapaamme uudestaan, varmasti juttu jatkuu. Todennäköisesti niin mukava mies on jo parisuhteessa, koostaan huolimatta.

• 15plus15

Tuosta peiliin katsomisesta tuli mieleen: Älkää ätmit missään nimessä noudattako sitä neuvoa että "pukeudu juuri niihin vaatteisiin mistä itse pidät" Tämä on erittäin turmiollinen neuvo niille, jotka tykkäävät pukeutua tylsiin, halpoihin ja muodittomiin vaatteisiin!!! Minun neuvoni ätmeille on se, että pukeutukaa muodikkaisiin vaatteisiin, joista naiset tykkäävät!!!!!!!

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Tapasin tuollaisen miehen jonkin aikaa sitten. Oli todella mukava, ihana positiivinen asenne ihmisiin ja ongelmiin. Eli ok, ei siis ollut ätmi, koska pää oli kunnossa. Olimme vain pari päivää tekemisissä, mutta jos tapaamme uudestaan, varmasti juttu jatkuu. Todennäköisesti niin mukava mies on jo parisuhteessa, koostaan huolimatta.

Siis 165cm hintelä statukseton mies, ja juttunne jatkuu _romanttisissa_ merkeissä? Jos näin, niin myönnän että poikkeat ainakin joillain tavoin naisten kaavasta (olkoonkin että oman ikäiseni naiset ovat kaavamaisempia verrattuna 40 naisiin, jotka vaikuttavat halukkaammilta tekemään eri tavoin kuin ne muut).

Niin kuin olen elämäni aikana oppinut, "voisin ihastua/seurustella/rakastua X kaltaisen miehen kanssa" ei merkitse mitään. Vain toteutunut ratkaisee.

• atännä
        15plus15 kirjoitti:

Tuosta peiliin katsomisesta tuli mieleen: Älkää ätmit missään nimessä noudattako sitä neuvoa että "pukeudu juuri niihin vaatteisiin mistä itse pidät" Tämä on erittäin turmiollinen neuvo niille, jotka tykkäävät pukeutua tylsiin, halpoihin ja muodittomiin vaatteisiin!!! Minun neuvoni ätmeille on se, että pukeutukaa muodikkaisiin vaatteisiin, joista naiset tykkäävät!!!!!!!

Tuo on vähän kaksipiippuinen asia. Sanotaan näin, että oli ne vaatteet mitä vain, niin puhtaat ja siistit niiden pitää olla. Samoin kuin kantajansakin. Vaikka ne reikäiset pieruverkkarit olis lempivaate, niin ei niillä sentään sovi julkisesti esiintyä, jos haluaa tehdä vaikutuksen. Tai no, voihan silläkin huomiota saada...

Ikävää toistaa itseään jatkuvasti, mutta kun korvien väli on kunnossa, on ihan sama mitä päälleen laittaa. Pintakiiltopukeutumisella voi varmaan ainakin alkuun kompensoida ongelmiaan. Ja tässäkin on erilaisia makuja, varmasti nuoremmat ovat pinnallisempia.

Mutta eiväthän ätmit halua miellyttää naisia, vaan naisten pitäisi miellyttää ätmejä. Että ihan sama.

• atännä
        12121212 kirjoitti:

Siis 165cm hintelä statukseton mies, ja juttunne jatkuu _romanttisissa_ merkeissä? Jos näin, niin myönnän että poikkeat ainakin joillain tavoin naisten kaavasta (olkoonkin että oman ikäiseni naiset ovat kaavamaisempia verrattuna 40 naisiin, jotka vaikuttavat halukkaammilta tekemään eri tavoin kuin ne muut).

Niin kuin olen elämäni aikana oppinut, "voisin ihastua/seurustella/rakastua X kaltaisen miehen kanssa" ei merkitse mitään. Vain toteutunut ratkaisee.

Näin ihan kahden kesken voin kertoa, että ihan vähän ihastuin siihen mieheen. Hänellä oli sellaisia ominaisuuksia, joita arvostan. Siis ei mikään mahdottomuus jatkaa tutustumista, jos vielä tavataan, mutta tosiaan luulen, että sillä on parisuhde. Kaikilla mukavilla jo on.. :-/ Ja voihan olla, että hänellä on loppujen lopuksi kovat kriteerit naisten suhteen, pitäisi olla pienempi ja heikompi ja vaikka mitä... Niin kuin pienillä miehillä usein on.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Tuo on vähän kaksipiippuinen asia. Sanotaan näin, että oli ne vaatteet mitä vain, niin puhtaat ja siistit niiden pitää olla. Samoin kuin kantajansakin. Vaikka ne reikäiset pieruverkkarit olis lempivaate, niin ei niillä sentään sovi julkisesti esiintyä, jos haluaa tehdä vaikutuksen. Tai no, voihan silläkin huomiota saada...

Ikävää toistaa itseään jatkuvasti, mutta kun korvien väli on kunnossa, on ihan sama mitä päälleen laittaa. Pintakiiltopukeutumisella voi varmaan ainakin alkuun kompensoida ongelmiaan. Ja tässäkin on erilaisia makuja, varmasti nuoremmat ovat pinnallisempia.

Mutta eiväthän ätmit halua miellyttää naisia, vaan naisten pitäisi miellyttää ätmejä. Että ihan sama.

"Mutta eiväthän ätmit halua miellyttää naisia, vaan naisten pitäisi miellyttää ätmejä. Että ihan sama."

Näin ytmi toimisi; mies on vahva ja hoitaa hommat, nainen miellyttää miestään joka on sellainen kuin haluaa ja tekee niin kuin haluaa, oman tiensä mukaisesti. Nainen liittyy miehen jännittävään matkaan. Käytännössä toki kannattaa opiskella mitä naiset haluavat, mutta ei sen perusteella mitä naiset sanovat. Ehkä pl. itseluottamus. Oikea malli ätmille löytynee jostain siltä väliltä.

Pukeutumisen suhteen olen samaa mieltä. Ilman muuta puhtaat ja oikean kokoiset vaatteet. Nainen haistaa tarkalla nenällään lian, vaikkei mies itse sitä huomaisi, ja väärä koko saa miehen näyttämään lyhyemmältä. Tyyli vähän riippuu. Puku toimii paremmassa raflassa, mutta ei rokkibaarissa. Ja on niinkin että vaatteet ansaitaan; ellei ole statusta, kannattaa miettiä laittaako sitä pukua päälle. Se on vähän kuin minä ex-nörttinä ja salkunhoitajana pukeutuisin jengiliiveihin...ei menisi läpi.

• Se on hirveän helppoa kuvitella, että jos minulla menisi huonosti, niin tietenkin tekisin niin ja näin ja... Todellisuudessa jos ihminen saa pelkkää negatiivista palautetta tilanteessa, jossa mitään aikaisempia onnistumisia ei ole taustalla, hän lannistuu aika nopeasti.

• kissanainenn

Mulla on myös tosi moni erittäin lupaavasti alkanut juttu tyssännyt tuohon "mennään panemaan". Juuri kun olen alkanut kuvitella, että nyt se vihdoinkin löytyi, kunnollinen mies joka näkee naisissa muutakin kuin vitun niin sitten rysähdetään takas todellisuuteen.
        Ei se kunnollisen miehen löytäminen helppoa ole, ihan oikeasti. Toki panemishaluisia aina löytyy, mutta jos haluaa ihan oikean rakkauteen perustuvan parisuhteen ja olla vaan yhden miehen oma, ei se niin vain onnistukaan.
        Eikä itseäni kiinnosta pelkät panosuhteet, joten yksin on vaan sitten oltava.

• 12121212
        kissanainenn kirjoitti:

Mulla on myös tosi moni erittäin lupaavasti alkanut juttu tyssännyt tuohon "mennään panemaan". Juuri kun olen alkanut kuvitella, että nyt se vihdoinkin löytyi, kunnollinen mies joka näkee naisissa muutakin kuin vitun niin sitten rysähdetään takas todellisuuteen.
        Ei se kunnollisen miehen löytäminen helppoa ole, ihan oikeasti. Toki panemishaluisia aina löytyy, mutta jos haluaa ihan oikean rakkauteen perustuvan parisuhteen ja olla vaan yhden miehen oma, ei se niin vain onnistukaan.
        Eikä itseäni kiinnosta pelkät panosuhteet, joten yksin on vaan sitten oltava.

Kunnollisen miehen löytäminen on helppoa.

Vaikeaus on löytää pitkä, komea, itsevarma, määrätietoinen, intohimoinen, viettelytaitoinen mies joka huolimatta alfamiehen ominaisuuksistaan paljastuu sisältä luotettavaksi betaelättäjäksi.

Jopa baarit ovat pullollaan niitä kunnollisia miehiä joita naiset eivät huomaa.

• atännä
        12121212 kirjoitti:

Kunnollisen miehen löytäminen on helppoa.

Vaikeaus on löytää pitkä, komea, itsevarma, määrätietoinen, intohimoinen, viettelytaitoinen mies joka huolimatta alfamiehen ominaisuuksistaan paljastuu sisältä luotettavaksi betaelättäjäksi.

Jopa baarit ovat pullollaan niitä kunnollisia miehiä joita naiset eivät huomaa.

Kunnollinen mies ei käy baareissa. Kunnollinen mies ei ahnehdi materiaa eikä ole pinnallinen. Kunnollinen mies ei juokse rahan perässä. Kunnollinen mies ei hauku netissä naisia, ei ole katkera eikä vihainen. Kunnollinen mies ei harrasta nettideittailua. Kunnollinen mies on tunneälykäs ja keskustelutaitoinen. Eikä ole seksuaalisesti eikä sosiaalisesti kovin ahdistuvaa sorttia.

Ei noita ole. Missään. :)

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Se on hirveän helppoa kuvitella, että jos minulla menisi huonosti, niin tietenkin tekisin niin ja näin ja... Todellisuudessa jos ihminen saa pelkkää negatiivista palautetta tilanteessa, jossa mitään aikaisempia onnistumisia ei ole taustalla, hän lannistuu aika nopeasti.

On se helppoa, kun sen on itse tehnyt vaikeimman kautta.

• atännä kirjoitti:

On se helppoa, kun sen on itse tehnyt vaikeimman kautta.

Paha tuohon on kommentoida mitään, kun ei tiedä mistä on kyse ja mikä on se vaikein.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Paha tuohon on kommentoida mitään, kun ei tiedä mistä on kyse ja mikä on se vaikein.

Aivan. Jokaisella kun on ne omat mörkönsä, jotka pitää nujertaa. Ei se kenellekään ole sen helpompaa tai vaikeampaa.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Kunnollinen mies ei käy baareissa. Kunnollinen mies ei ahnehdi materiaa eikä ole pinnallinen. Kunnollinen mies ei juokse rahan perässä. Kunnollinen mies ei hauku netissä naisia, ei ole katkera eikä vihainen. Kunnollinen mies ei harrasta nettideittailua. Kunnollinen mies on tunneälykäs ja keskustelutaitoinen. Eikä ole seksuaalisesti eikä sosiaalisesti kovin ahdistuvaa sorttia.

Ei noita ole. Missään. :)

Jaahas, luetaanpa vähän rivien välistä. Mitä oikeasti tarkoitat:

"Kunnollinen mies ei käy baareissa. Kunnollinen mies ei ahnehdi materiaa eikä ole pinnallinen."
        - mutta kunnollinen mies käy työssä, mielellään sellaisessa josta itse pitää (eli vähemmistö)

"Kunnollinen mies ei juokse rahan perässä."
        - mutta kunnollisella miehellä on rahaa oman elämänsä kustantamiseen (ok, enemmistö)

"Kunnollinen mies ei hauku netissä naisia, ei ole katkera eikä vihainen."
        - hyväksyn sellaisenaan, rajaa pois osan ätmeistä ja eronneista

Kunnollinen mies ei harrasta nettideittailua.
        - eli käy jossain missä naisia voi tavata...muttei baareissa?

Kunnollinen mies on tunneälykäs ja keskustelutaitoinen.
        - ja itsevarma, vahva, määrätietoinen, rohkea, rento naisten seurassa, sytyttävä, jne jne jne

Eikä ole seksuaalisesti eikä sosiaalisesti kovin ahdistuvaa sorttia.
        - ja on seksuaalisesti kiinnostava ja kykenevä dominoimaan naista, jopa fyysisesti vahvaa sellaista

;)

• atännä
        12121212 kirjoitti:

Jaahas, luetaanpa vähän rivien välistä. Mitä oikeasti tarkoitat:

"Kunnollinen mies ei käy baareissa. Kunnollinen mies ei ahnehdi materiaa eikä ole pinnallinen."
        - mutta kunnollinen mies käy työssä, mielellään sellaisessa josta itse pitää (eli vähemmistö)

"Kunnollinen mies ei juokse rahan perässä."
        - mutta kunnollisella miehellä on rahaa oman elämänsä kustantamiseen (ok, enemmistö)

"Kunnollinen mies ei hauku netissä naisia, ei ole katkera eikä vihainen."
        - hyväksyn sellaisenaan, rajaa pois osan ätmeistä ja eronneista

Kunnollinen mies ei harrasta nettideittailua.
        - eli käy jossain missä naisia voi tavata...muttei baareissa?

Kunnollinen mies on tunneälykäs ja keskustelutaitoinen.
        - ja itsevarma, vahva, määrätietoinen, rohkea, rento naisten seurassa, sytyttävä, jne jne jne

Eikä ole seksuaalisesti eikä sosiaalisesti kovin ahdistuvaa sorttia.
        - ja on seksuaalisesti kiinnostava ja kykenevä dominoimaan naista, jopa fyysisesti vahvaa sellaista

;)

Oot oikeesti ihan hauska :)

Mutta ei, tuota se ei tarkoittanut :)

• käykyllä
        12121212 kirjoitti:

Ihan riittävän pitkä on 165cm:n mies.

• 12121212

Naisia on turhaa pyytää ymmärtämään ätmejä.

Kuten ätännä tuossa osoitti, naiselle on selviö että suosiota, ainakin jonkin verran, on. Jos minä olisin Donald Trump ja minulta kysyttäisiin mitä tekisit jos sinulla ei olisi rahaa, olisi helppoa vastata.

Olennaista on miltä tilanne näyttää miehen kannalta josta yksikään nainen ei ole koskaan ollut kiinostunut? Se mies on yrittänyt kaikenlaista, mutta lopputulos on aina ollut -0.

Lisäksi, mitä tulee käytöspuoleen, miehillä ja naisilla on yksi valtava eroavaisuus. Jos nainen käyttäytyy mukavammin, hänestä tulee miellyttävämpi sekä kaverisektorilla että romanssisektorilla. Jos mies toimii samoin, käyttäytyy mukavasti ja turvallisesti, hänestä tulee miellyttävämpi kaverisektorilla mutta ei romanssisektorilla. Saatu palaute ohjaa käyttäytymään samalla tavalla, olemaan vielä mukavampi ja turvallisempi (tylsä, arka, seksitön, ei riittävän miehekäs). Jos taas yrittää flirtata, niin kuin miehet jotka saavat, tulee negatiivista palautetta. Suurin osa tuntemistani ätmeistä ovat/olivat kuvaamassani tilanteessa. He korostavat sitä ominaisuutta jota heillä on muutenkin liikaa, kun mitä puuttuu on ns. miehekkyys. Naisilla tätä ongelmaa ei ole, siksi he eivät sitä ymmärräkään. Itse asiassa, enemmistö naisista ei tunnista miehen käytöstä, vaan kokee sen osana "kemiaa".

Asiaa voisi kuvata näin:

http://www.laddertheory.com/ladderconstruction.htm

• atännä

Siksi et onnistu, koska yrität saada ihmiset ja asiat tungettua matemaattiseen kaavaan.

"Olennaista on miltä tilanne näyttää miehen kannalta josta yksikään nainen ei ole koskaan ollut kiinostunut? Se mies on yrittänyt kaikenlaista, mutta lopputulos on aina ollut -0."

Vika on silti siinä miehessä itsessään, ei naisissa. Oletko sinä tuollainen mies? Olet opetellut käyttäytymään hyvin netissäkin, annat miellytävän kuvan miellyttävästä itsestäsi? Olet opetellut pois katkeruudesta? Vietät enemmän aikaa tutustumalla ihmisiin livenä kuin haukkumassa naisia netin keskustelupalstalla? Et ole luovuttanut, sillä kehityskelpoinen jatkaa kehittymistä? Keksitkö uusia keinoja? Terpeutti voi avata sinulle uusia keinoja kehittää itseäsi, jos itse olet jo mielestäsi täydellinen ja vain muissa ihmisissä on vika.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Siksi et onnistu, koska yrität saada ihmiset ja asiat tungettua matemaattiseen kaavaan.

"Olennaista on miltä tilanne näyttää miehen kannalta josta yksikään nainen ei ole koskaan ollut kiinostunut? Se mies on yrittänyt kaikenlaista, mutta lopputulos on aina ollut -0."

Vika on silti siinä miehessä itsessään, ei naisissa. Oletko sinä tuollainen mies? Olet opetellut käyttäytymään hyvin netissäkin, annat miellytävän kuvan miellyttävästä itsestäsi? Olet opetellut pois katkeruudesta? Vietät enemmän aikaa tutustumalla ihmisiin livenä kuin haukkumassa naisia netin keskustelupalstalla? Et ole luovuttanut, sillä kehityskelpoinen jatkaa kehittymistä? Keksitkö uusia keinoja? Terpeutti voi avata sinulle uusia keinoja kehittää itseäsi, jos itse olet jo mielestäsi täydellinen ja vain muissa ihmisissä on vika.

"Siksi et onnistu, koska yrität saada ihmiset ja asiat tungettua matemaattiseen kaavaan."

Itse asiassa olen alkanut onnistua, koska kaava toimii ;) Suht hyvin palkattu työ kämppä Punavuoressa statusmiehiä ja edustavia naisia seurana = naiset alkavat kiinnostua.

"Vika on silti siinä miehessä itsessään, ei naisissa. Oletko sinä tuollainen mies? Olet opetellut käyttäytymään hyvin netissäkin, annat miellytävän kuvan miellyttävästä itsestäsi? Olet opetellut pois katkeruudesta? Vietät enemmän aikaa tutustumalla ihmisiin livenä kuin haukkumassa naisia netin keskustelupalstalla? Et ole luovuttanut, sillä kehityskelpoinen jatkaa kehittymistä? Keksitkö uusia keinoja? Terpeutti voi avata sinulle uusia keinoja kehittää itseäsi, jos itse olet jo mielestäsi täydellinen ja vain muissa ihmisissä on vika."

Terapeuttia lukuun ottamatta tätä kaikkea on kokeiltu. Ei sinänsä mennyt hukkaan, sosiaaliset taidot kehittyivät ja tokihan se auttoi naistenkin kanssa, joskaan ei riittävästi että kukaan olisi kiinnostunut muuten kuin kaverina.

Kun soppaan lisättiin raha ja status ehkä mausteeksi PUA-vinkkejä (joita en kylläkään osaa soveltaa oikein), tilanne alkoi kääntyä.

• atännä
        12121212 kirjoitti:

"Siksi et onnistu, koska yrität saada ihmiset ja asiat tungettua matemaattiseen kaavaan."

Itse asiassa olen alkanut onnistua, koska kaava toimii ;) Suht hyvin palkattu työ kämppä Punavuoressa statusmiehiä ja edustavia naisia seurana = naiset alkavat kiinnostua.

"Vika on silti siinä miehessä itsessään, ei naisissa. Oletko sinä tuollainen mies? Olet opetellut käyttäytymään hyvin netissäkin, annat miellytävän kuvan miellyttävästä itsestäsi? Olet opetellut pois katkeruudesta? Vietät enemmän aikaa tutustumalla ihmisiin livenä kuin haukkumassa naisia netin keskustelupalstalla? Et ole luovuttanut, sillä kehityskelpoinen jatkaa kehittymistä? Keksitkö uusia keinoja? Terpeutti voi avata sinulle uusia keinoja kehittää itseäsi, jos itse olet jo mielestäsi täydellinen ja vain muissa ihmisissä on vika."

Terapeuttia lukuun ottamatta tätä kaikkea on kokeiltu. Ei sinänsä mennyt hukkaan, sosiaaliset taidot kehittyivät ja tokihan se auttoi naistenkin kanssa, joskaan ei riittävästi että kukaan olisi kiinnostunut muuten kuin kaverina.

Kun soppaan lisättiin raha ja status ehkä mausteeksi PUA-vinkkejä (joita en kylläkään osaa soveltaa oikein), tilanne alkoi kääntyä.

"..naiset alkavat kiinnostua."

Kerrotko, miten tämä naisten kiinnostus näkyy?

• 12121212
        atännä kirjoitti:

"..naiset alkavat kiinnostua."

Kerrotko, miten tämä naisten kiinnostus näkyy?

No yhteystietojen antaminen, syliin istuminen ja käden vieminen reidelle, treffeille lähteminen ja seksin harrastaminen bileiden jatkoilla ovat sellaisia asioita jotka tulkitsisin kiinnostuksen osoittamiseksi.

• atännä
        12121212 kirjoitti:

No yhteystietojen antaminen, syliin istuminen ja käden vieminen reidelle, treffeille lähteminen ja seksin harrastaminen bileiden jatkoilla ovat sellaisia asioita jotka tulkitsisin kiinnostuksen osoittamiseksi.

No miksi ei sitten nainen kelpaa?

• 12121212
        atännä kirjoitti:

No miksi ei sitten nainen kelpaa?

No kyllähän tuokin nainen kelpasi, ei se minua väkisin ottanut vaikka lyhyt ja hintelä olenkin :D

• Naisasialooseri1
        atännä kirjoitti:

Ei vaan se vika on nimenomaan naisissa ja vain naisissa. Ja terapia ei edelleenkään tasoa nosta.

• TrueÄtmi
        12121212 kirjoitti:

No kyllähän tuokin nainen kelpasi, ei se minua väkisin ottanut vaikka lyhyt ja hintelä olenkin :D

Jahas 1212/12121212 ei olekaan ATM :/

• 10p15
        TrueÄtmi kirjoitti:

Jahas 1212/12121212 ei olekaan ATM :/

No vittu onhan. 1212 on umpi-ATM

• Epäsuoravastaus

Kun katson tuttavapiiristäni miehiä, joilla on oletettavasti neitsyys tallella tai ovat saaneet heikoimmin, niin ne ovat nimenomaan persoonallisuudeltaan hyvin outoja, aspergereita tai ei-mukavia. Itse asiassa ne harvat kastiin hyypiö kuuluvat ovat aivan miellyttävän näköisiä, mutta niin kujalla kaikesta ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta joko psyykkisten ongelmien tai ilmeisesti aspergerin takia.
      Myös muutama ikuinen neitsyt: ei mitään vikaa ulkokuoressa.
      Toisaalta mukavia lyhyitä miehiä on pariutuneena pilvin pimein (ei "aisureina" tms.), samoin ihan tavallisen näköisiä, ujoja. Mukava EI ole yhtäläisyysmerkki vässykälle, kaverimiehelle, matelemiselle, beetalle ym. Uskokaa jo (vaikka ettehän te usko). Jos itse teet itsestäsi käytökselläsi kaverimiehen ja hyväksyt kaveristatuksesi, niin se on oma valintasi.
      Erään hyvin vähän kokeneen/kokemattoman, korkeasti koulutetun ja ihan siedettävän näköisen näköisen 4-kymppisen nörttimiehen sanomaa: voi kun omanikäiset naiset ovat jo akkoja, ja nuoremmat eivät minuun katsokaan. Pitäisikö ostaa nainen Venäjältä? Itse olisin tälle nuorena antanut, mutta ei jaksanut, viitsinyt, vähän masensikin. Olin siis varsinainen misu tuossa iässä muidenkin kun itseni ja äitini mielestä.
      Menkää itseenne. Neuvoja tuli jo edellisiltä kirjoittajilta.
      Sanon jo vakiovuorosanat valmiiksi niin säästytte kirjoittelulta: Kurpparaivoa! Henkilöhyökkäys! Shaming language! Itte-oot-defennssi!

• 12121212

Ongelma tuossa on se että koska et seuraa tuntemiasi miehiä 24/7, joudut olettamaan kuka on saanut ja kuka ei.

Näin ollen, sen sijaan että päättelisit korrektisti järjestyksessä:
        1. kuka ei ole saanut 2. miksi ei
        Päätteletkin järjestyksessä:
        1. kuka vaikuttaa sellaiselta että saisi 2. no hän on varmaankin saanut

Ja totta kai, koska kokemattomuus on häpeä, miehet vaikeuttavat tätä päättelyä antamalla ymmärtää saaneensa, kertomalla keksityistä saamisista ja romansseista, jne.

On 100% varmaa että tunnet miehiä joiden oletat saanneen, mutta jotka ovat todellisuudessa kokemattomia. Jos ikäsi on alle 25v, näitä miehiä on todella paljon. Gallupien perusteella n. 20% 21-vuotiaista miehistä myöntää täyskokemattomuutensa, mikä tarkoittaa sitä että todellisuus lienee tätäkin karumpi.

• ExcusemeHÄH

Itse asiassa olen kerroin tuossa kokemuksistani pohjautuen sekä opiskeluaikoihin että vähän tuoreempiin tietoihin. Opiskelijapiireissä oli paljon pitkäaikaisia lapsuudenystäviä, näiden ystäviä jne. joten aika hyvin tiedossa oli akkojen tietotoimiston kautta. Myöhemmältäkin iältä on kokemusta sellaisista aika tiiviistä sekaporukoista, joissa ainakin tietää saamiset kun keskeinään hässijät/seukkaajat ovat tuttuja. En todellakaan ole alle 25-vuotias:D.

Yleensä otan mielelläni kritiikkiä vastaan, mutta nyt ei auennut ollenkaan mainitsemasi korrektiusjärjestys päättelyssä. Aloitin päättelyni nimenomaan neitsyistä ja vähän kokeneista. Ja miksi se olisi loogisin järjestys?
        Mainitsin "saaneista" miehistä ainoastaan seurustelevat, joiden tiedän seurustelevan - ystävän, sukulaisen tai muun tuttavan puolisoita tai omia ystäviäni. Jos on pitkässä seurustelusuhtessa, yleensä on seksiä kuvioissa. En tunne montakaan fundamentalistikristittyä joten en tunne ihmisiä jotka eivät nussi ennen avioliitoa. Ja jos tunnet kummankin osapuolen seurustelusuhteessa, yleensä tietää jos seksiä ei ole - naiset uskoutuvat toisilleen. Eli näiden mainitsemieni miesten kohdalta en OLETA mitään. En toki sano, etteikö joku ytmiksi luulemani olekin neitsyt.
        Olisi mukavaa, jos lukisit tekstini vielä kerran ajatuksen kanssa, koska et kommentoinut ollenkaan varsinaista asiasisältöä =ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa ja outous ätmiyttää:).

• Nnnaiinenn

Toihan kuulostaa ihan unelmalta! Voin vihjasta et kyllä se onanointi on hurjasti parempaa ku "kokeilla seksiä". Ätninä taas tulee ymmärtää ettei ole tarpeeksi hyvä naispuolinen esikuva lapselleen joten parempi jättää ne lapset suosiolla tekemättä.

• Naisasialooseri1

Naisen äly ei riitä kuvittelemaan itseään AT-miehen asemaan.

• jjjjjjjjjjjjjj

Vaikeahan sitä on itseään naisena misogyyniksi kuvitella

• 2626
        jjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

Vaikeahan sitä on itseään naisena misogyyniksi kuvitella

Totta - minulla on hyvä mielikuvitus, mutta ajatus siitä, että tonkisin netistä roskasivuja, tutkisin älyttömiä teorioita, postaisin niitä hullun kiilto silmissä sinkkupalstalle väkivaltafantasioin maustettuina - ei, älyni ei tosiaan riitä. Jätän nämä älyllisesti haasteelliset toimet suosiolla ätminkäisille ja tyydyn johonkin vaatimattomampaan.

• Naisasialooseri1
        2626 kirjoitti:

Totta - minulla on hyvä mielikuvitus, mutta ajatus siitä, että tonkisin netistä roskasivuja, tutkisin älyttömiä teorioita, postaisin niitä hullun kiilto silmissä sinkkupalstalle väkivaltafantasioin maustettuina - ei, älyni ei tosiaan riitä. Jätän nämä älyllisesti haasteelliset toimet suosiolla ätminkäisille ja tyydyn johonkin vaatimattomampaan.

Luin viestisi ja itkin :(

• jjjjjjjjjjjjjj

Miksi itkit, hänhän kirjoitti asiaa. Terv. lutka, joka on yökerhossa kauniina mutta oikeasti vain huijaa miehiä meikattuna, koska kaikki naiset, kauniitkin ovat lihavia ja rumia kiimapilluja hypergamisteja joiden arvo laskee pian sukukypsyyden saavuttamisen jälkeen.
        Kuulostaako tutulta?

• Kilttiatm

Tää maa on siitä hieno paikka että nainen saa kaiken tekemättä mitään. Nainen saa töitä ulkonäöllä, nainen saa rahaa pillua antamalla, nainen saa vaurautta olemalla rikkaiden patjana.

• jjjjjjjjjjjjjjjjjj

Haista vittu ja tervetuloa naisen elämään päiväksi. Kuka tahansa vastavalmistunut perintöprinssi etenee urallaan pelkällä vehkeellään pätevämpää naista paremmin ilman mitään yrittämistä.

Huora, lutka, hypergaminen kiimapillu ja vihamielinen feministi - arvasin että tuosta jäi jotain puuttumaan. "Patja", kiitos tästä ja hyvää itsenäisyyspäivää sinullekin.

Sinä et ole kiltti, olet passiivis-aggressiivinen.

• jjjjjjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

Haista vittu ja tervetuloa naisen elämään päiväksi. Kuka tahansa vastavalmistunut perintöprinssi etenee urallaan pelkällä vehkeellään pätevämpää naista paremmin ilman mitään yrittämistä.

Huora, lutka, hypergaminen kiimapillu ja vihamielinen feministi - arvasin että tuosta jäi jotain puuttumaan. "Patja", kiitos tästä ja hyvää itsenäisyyspäivää sinullekin.

Sinä et ole kiltti, olet passiivis-aggressiivinen.

"Kuka tahansa vastavalmistunut perintöprinssi etenee urallaan pelkällä vehkeellään pätevämpää naista paremmin ilman mitään yrittämistä."

Noin sanoo katkera nainen, jolla ei pätevyys riitä haluamiinsa tehtäviin. Eiköhän pitäisi perustaa kiintiöitä naisille, ettei noin kiukuttaisi?

• jjjjjjjjjjjjjjjj

Mistä sinä minun pätevyyteni tiedät? Tiedätkö mitään koulutuksestani, työkokemuksestani tai asemastani? Ei taida olla työelämästä kokemusta. Teenkin tässä pikapäätelmän että olet kuntoutustuella.
        Naistakin saa kiukuttaa. Katkerien ja vihamielisten viestien lähettäminen ei ole ätmien yksinoikeus.
        Tätä palstaa luettuani en enää suin surminkaan kiinnitä huomiota siihen hiljaiseen, outoon nörttipoikaan juhlien nurkassa. Antaa naistenvihaajien pelata naisentappopelejä yksin kotona sen minkä nettipornolta ehtivät:). Evoluutio hoitaa loput.
        Son moro;)

• kiusaajanainen

No tuohan kertoo vain siitä, miten tyhmiä ja yksinkertaisia miehet ovat. Et nyt kehtais suoraan tuollaista myöntää, luuseri hihii! Mutta joo, nauttikaa siitä yksinkertaisuudestanne, kun muutakaan ette ossoo.

https://www.youtube.com/watch?v=TxvOcukw8-Q

• Naisten empatia ei kohdistu ilman seksiä ja parisuhdetta jääneisiin miehiin. Ei heillä riitä kiinnostus sellaiseen. Koska naisilla on asiat hyvin, niin he keskittyvät saamaan vielä enemmän etuoikeuksia itselleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3772
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      58
      2362
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2276
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      46
      2170
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1511
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1277
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1237
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      65
      1107
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1083
    Aihe