Koirani söi vahingossa kepun puolueohjelman

valtionvarainministeri

Nyt se sitten vain oksentaa ja voi todella pahoin? Mitä minä nyt oikein teen?

185

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläinrakas_ihminen

Vie koirasi nyt todella kiireesti eläinlääkärille vatsahuuhteluun.
      Sillä paskan syömisestä on eläimille aina todella vakavat vaikutukset.

• eläinsuojeluun

Siivoa kämppäsi ja hanki koirallesi kunnon ruokaa ettei koiraparan tarvitse hädissään eväspapereitasi lattialta syödä.

• Osanottoni

Jos se sisäistää ohjelman, tulisi se lopettaa.
      Meillä roskamainokset menevät jo laatikolta kierrätykseen

• kaatopaikalle

oikein, eihän niitä voi kiukaan pesässä polttaakkaan, johan sinä menisi saunatunnelma pilalle.....

• KimIlSipilä

Toivottavasti et ole Pohjoi-Pohjanmaalta?
      Sinut voitaisiin vangita puolueohjelman halventamisesta, Pohjois-Korean malliin.

• Alex_S

En todellakaan ole mikään vitun onneton lesta.

• Vesikauhuinen

Koirasi on nyt kuitenkin onneton kepuli ;-)

• olet_oikeassa
        Vesikauhuinen kirjoitti:

Koirasi on nyt kuitenkin onneton kepuli ;-)

Niinhän aina ne kaikki koirat ja rotat on. :-)

• uskallappas-tollo
        olet_oikeassa kirjoitti:

Niinhän aina ne kaikki koirat ja rotat on. :-)

älä jumalauta sano mun koiraani kepulaiseksi sen kuullen. se saattaa siitä hermostua ja repiä pelihoususi kappaleiksi.
        siinä on silloin vaarassa muutkin paikat kuin ne housut....

• MerkatutKintut
        uskallappas-tollo kirjoitti:

älä jumalauta sano mun koiraani kepulaiseksi sen kuullen. se saattaa siitä hermostua ja repiä pelihoususi kappaleiksi.
        siinä on silloin vaarassa muutkin paikat kuin ne housut....

Myös minun koirani on hyvin tarkka imagostaan. Sitä ei kannata ärsyttää.
        Ette ehdi sen kuullen sanoa kuin Kes.... kun se kusta jo lorottaa kintuillenne.

• pitikinnäyttää

Meidän koira oksensi jo nähtyään sen.

• kyykyttäjä-lesta

meidän koira oksentaa kun näkee zipilän naaman telkussa....

• röhröhpossu

Näytä sille Soinin kuvaa, niin siitä alkaa tuntua kepulestankin ohjelma ihan siedettävältä jutulta.

• miten_niin_muka

kummatkin ovat samanlaisia tukiaisilla eläviä loisia.

• sivustapuutun
        miten_niin_muka kirjoitti:

Ei koira tuollaisista tiedä. Sillä on nyt vaan ruoansulatusongelma, jos on syönyt paksun paperinivaskan. Aivan sama, minkä puolueen puolueohjelma se olisi ollut.
        Minkähän takia koiran omistajalla on ollut juuri kepun puolueohjelma?

• yritäjotain
        miten_niin_muka kirjoitti:

Näytä Stubbin kuvaa, niin koirasi inspiroituu hampaitaan näytteleväksi pitkän matkan juoksijaksi, joka pyytelisi anteeksi puheitaan, jos osaisi puhua.

• olet_väärässä
        sivustapuutun kirjoitti:

Ei koira tuollaisista tiedä. Sillä on nyt vaan ruoansulatusongelma, jos on syönyt paksun paperinivaskan. Aivan sama, minkä puolueen puolueohjelma se olisi ollut.
        Minkähän takia koiran omistajalla on ollut juuri kepun puolueohjelma?

"Ei koira tuollaisista tiedä"

Kyllähän koiratkin nyt aina paskan tunnistaa.

• eliolikovahinko
        olet_väärässä kirjoitti:

"Ei koira tuollaisista tiedä"

Kyllähän koiratkin nyt aina paskan tunnistaa.

Vaan menipä syömään, eli ei tunnistanut, vaikka sanot, että aina tunnistaa.

• vahinkoja_sattuu
        eliolikovahinko kirjoitti:

Vaan menipä syömään, eli ei tunnistanut, vaikka sanot, että aina tunnistaa.

Niin kuin omalle äidillesi aikoinaan sattui todella ilkeä ja paha vahinko.
        Sinähän itse nyt vain olet se valitettava elävä esimerkki siitä äitisi pahimmasta vahingosta.

• silkkihansikaSSS
        vahinkoja_sattuu kirjoitti:

Niin kuin omalle äidillesi aikoinaan sattui todella ilkeä ja paha vahinko.
        Sinähän itse nyt vain olet se valitettava elävä esimerkki siitä äitisi pahimmasta vahingosta.

Älä nyt leikistä suutu, mikä se noin möyrypäälle saa?

• mitä_sekoilet
        silkkihansikaSSS kirjoitti:

Älä nyt leikistä suutu, mikä se noin möyrypäälle saa?

Pelkkiä tosiasioitahan tässä nyt vain kerrotaan täysin rehellisesti.

• NoSitten
        mitä_sekoilet kirjoitti:

Pelkkiä tosiasioitahan tässä nyt vain kerrotaan täysin rehellisesti.

Kerro ihmeessä lisää. Tosiasiat kiinnostaakin aina. Mikähän onkaan seuraava tosiasia, jonka suvaitset kertoa? Olipa hyvä, ettet möyrypäälllä ollutkaan, kertoilet vain tosiasioita:)

• hävettääää
        NoSitten kirjoitti:

Kerro ihmeessä lisää. Tosiasiat kiinnostaakin aina. Mikähän onkaan seuraava tosiasia, jonka suvaitset kertoa? Olipa hyvä, ettet möyrypäälllä ollutkaan, kertoilet vain tosiasioita:)

Hävettää nyt olla suomalainen. Kun meillä on lesta Pm.

• eläinsuojelija

Piikille

• alkio-koira

joo, voi olla paras vaihtoehto. jos söi ohjelman muistitikun muodossa, koirasta voi tulla tahdoton kepurobotti.

• jääkö.se.tuollaiseksi

pahin pelkoni toteutui. koirani on nyt tahdoton kepurobotti. se puree minua jos vain ohomennenkin mainitsen jonkun muu puolueen nimen. mitä minä nyt teen koiralleni...?

• Töpseli.hanuriin

Kokeile sähköiskua, 220v on yleensä parantanut jokaisen.....kepulaisenkin.

• sipilänmasa
        jääkö.se.tuollaiseksi kirjoitti:

pahin pelkoni toteutui. koirani on nyt tahdoton kepurobotti. se puree minua jos vain ohomennenkin mainitsen jonkun muu puolueen nimen. mitä minä nyt teen koiralleni...?

teippaa sen koirasi nokka jeesusteipillä kiinni-niin ei pureske sitten enää yhtään mitään.

• jee.suksenteippaaja
        sipilänmasa kirjoitti:

teippaa sen koirasi nokka jeesusteipillä kiinni-niin ei pureske sitten enää yhtään mitään.

hei, sä olet eläinrääkkääjä. älä estä koiraa haukkumasta kepulaisia.
        teippaa mieluummin kepulaisten turpavärkit ja kädet selän taakse, niin eivät levittele enää vatsatautia koirille eikä muillekkaan.....

• niin_olen
        jee.suksenteippaaja kirjoitti:

hei, sä olet eläinrääkkääjä. älä estä koiraa haukkumasta kepulaisia.
        teippaa mieluummin kepulaisten turpavärkit ja kädet selän taakse, niin eivät levittele enää vatsatautia koirille eikä muillekkaan.....

Minä olenkin ylpeä kepuloinen eläinrääkkäjä jo 8:ssa polvessa.:-)

• tynkä.saparo
        niin_olen kirjoitti:

Minä olenkin ylpeä kepuloinen eläinrääkkäjä jo 8:ssa polvessa.:-)

uskon sen, käymättä edes katsomassa sikalaasi.

• kepuloinen
        tynkä.saparo kirjoitti:

uskon sen, käymättä edes katsomassa sikalaasi.

sikala onpi linnani.

• onkokoirasinälissään

Mitäkö teet? Anna koirallesi kunnon ruokaa, ettei sen tarvitse nälissään syödä kepupaskaa.

• OletkoTyhmä

Etkö sinä nyt ymmärtänyt että avaajan koira söi vahingossa sen paskan.

• koiratonerilaisia
        OletkoTyhmä kirjoitti:

Etkö sinä nyt ymmärtänyt että avaajan koira söi vahingossa sen paskan.

Jaaa. Vahingossako söi paskaa. Itse en kyllä vahingossakaan söisi paskaa, jos jotain muutakin on tarjolla.

• mitä_sekoilet
        koiratonerilaisia kirjoitti:

Jaaa. Vahingossako söi paskaa. Itse en kyllä vahingossakaan söisi paskaa, jos jotain muutakin on tarjolla.

No niinhän tuo avaaja nyt kertoi että hänen koiransa vahingossa söi kepun puolueohjelman.

• mistänoitatietää
        mitä_sekoilet kirjoitti:

No niinhän tuo avaaja nyt kertoi että hänen koiransa vahingossa söi kepun puolueohjelman.

Avaajat nyt voi kertoa vaikka mitä. Ei ne kaikki jutut ole totta. Saattoi se koira syödä sen tahallaankin.

• olet-outo
        mistänoitatietää kirjoitti:

Avaajat nyt voi kertoa vaikka mitä. Ei ne kaikki jutut ole totta. Saattoi se koira syödä sen tahallaankin.

Kuka nyt muka täysin tahallaan söisi silkkaa paskaa?

• olisiinäpaperiakin
        olet-outo kirjoitti:

Jos kakka maistuu hyvältä, niin kuka vaan. Katselepa vaikka netistä, monenlaista pervoa sieltäkin löytyy. Ja koira nyt syö mitä vaan, jos niikseen tulee ja muuta ei ole tarjolla.

• olet_outo
        olisiinäpaperiakin kirjoitti:

Jos kakka maistuu hyvältä, niin kuka vaan. Katselepa vaikka netistä, monenlaista pervoa sieltäkin löytyy. Ja koira nyt syö mitä vaan, jos niikseen tulee ja muuta ei ole tarjolla.

Sinua sitten nuo kakkaleikit näyttää kiinostavan todella paljon ja kovasti.

• koirahoitoonjaheti
        olet_outo kirjoitti:

Sinua sitten nuo kakkaleikit näyttää kiinostavan todella paljon ja kovasti.

Ei tietenkään sinänsä kiinnosta, mutta perversioita on silti monenlaisia. Eihän voida sanoa niinkään, että jos koiralla on omituisia tapoja, niin koiran omituisiin tapoihin perehtyneellä ammattihenkilöllä olisi sellaisia taipumuksia. Ei paljon eikä kovasti. Onhan selvää, että ammattihenkilö vain on perehtynyt ammatillisesti koiran käyttäytymistapoihin. Ei kai kukaan nyt herra varjele vie koiraansa sellaiselle lääkärille, joka ei ymmärrä pienlemmikkien hoidosta höykäsen pöläystä.
        Enempää kuin toisaalta sellaisellekaan, joka olisi tutustunut empiirisesti koirien käyttäytymishäiriöihin ja vastaaviin paskan syönteihin.

• hyvä_neuvo
        koirahoitoonjaheti kirjoitti:

Ei tietenkään sinänsä kiinnosta, mutta perversioita on silti monenlaisia. Eihän voida sanoa niinkään, että jos koiralla on omituisia tapoja, niin koiran omituisiin tapoihin perehtyneellä ammattihenkilöllä olisi sellaisia taipumuksia. Ei paljon eikä kovasti. Onhan selvää, että ammattihenkilö vain on perehtynyt ammatillisesti koiran käyttäytymistapoihin. Ei kai kukaan nyt herra varjele vie koiraansa sellaiselle lääkärille, joka ei ymmärrä pienlemmikkien hoidosta höykäsen pöläystä.
        Enempää kuin toisaalta sellaisellekaan, joka olisi tutustunut empiirisesti koirien käyttäytymishäiriöihin ja vastaaviin paskan syönteihin.

Syö sinä nyt sitten vaikkapa omat paskasi tai vaihtoehtoisesti sitten vaikkapa kepun puolueohjelma niin voit sitten henkilökohtaisesti kertoa ihan selkeää faktaa siitä paskan syönnistä. :-)

• palaakohermo
        hyvä_neuvo kirjoitti:

Syö sinä nyt sitten vaikkapa omat paskasi tai vaihtoehtoisesti sitten vaikkapa kepun puolueohjelma niin voit sitten henkilökohtaisesti kertoa ihan selkeää faktaa siitä paskan syönnistä. :-)

Huono neuvo tuo minun mielestäni oli. Mutta ihan odotetunlainen sinulta;)

• syo_paskos
        palaakohermo kirjoitti:

Huono neuvo tuo minun mielestäni oli. Mutta ihan odotetunlainen sinulta;)

siinä sinulle nyt hyvä neuvo.

• Avaajaitsekertoo
        olet-outo kirjoitti:

Ei se paskaa syönyt, se söi keskustan puolueohjelman.

• sama_asia
        Avaajaitsekertoo kirjoitti:

Ei se paskaa syönyt, se söi keskustan puolueohjelman.

kyllä kyseessä on nyt kaksi täysin samaa asiaa.

• kankkus-skeida
        sama_asia kirjoitti:

kyllä kyseessä on nyt kaksi täysin samaa asiaa.

kepun puolueohjelma haisee vielä pahemmalle kuin tavallinen paska.

• vastamyrkkyä

Syötä sille vastamyrkyksi kommareiden puolueohjelma, niin johan helpottaa.

• syö_ite

Syöhän sinä nyt itse vain ne omat myrkkysi.

• itsekerjää
        syö_ite kirjoitti:

Syöhän sinä nyt itse vain ne omat myrkkysi.

Joko soui komukkaan kipeää

• ei_tehnyt
        itsekerjää kirjoitti:

Joko soui komukkaan kipeää

talikkokommari. .-)))))))))

• osumanapsahti
        ei_tehnyt kirjoitti:

talikkokommari. .-)))))))))

Maataloustukianenko se?

• tekikö_kipeetä
        osumanapsahti kirjoitti:

Maataloustukianenko se?

vai elät sinä tukiaisilla. :-)

• mielelläniopastan

Voitanee neuvona sanoa, että tilaat kepun puoluetoimistosta uuden kepun puolueohjelman. Jos koirasi oireilu jatkuu, se on pieneläintohtorin asioita.

• olet_outo

""Voitanee neuvona sanoa, että tilaat kepun puoluetoimistosta uuden kepun puolueohjelman.""

Mitäs ihnettä minä nyt tuolla paskalla itse teen?

• otaopiksesi
        olet_outo kirjoitti:

""Voitanee neuvona sanoa, että tilaat kepun puoluetoimistosta uuden kepun puolueohjelman.""

Mitäs ihnettä minä nyt tuolla paskalla itse teen?

Älä nyt uudestaan sitä ainakaan jätä koirasi syötäväksi, hyvä ihminen. Nytkin tällainen hulabaloo syntyi, kun sen onnistuit kertaalleen jo koirasi sisälmyksiin saattamaan.

• onko_tosi
        otaopiksesi kirjoitti:

Älä nyt uudestaan sitä ainakaan jätä koirasi syötäväksi, hyvä ihminen. Nytkin tällainen hulabaloo syntyi, kun sen onnistuit kertaalleen jo koirasi sisälmyksiin saattamaan.

Paska kuulemma maistuu todella maukkaalta kun sitä vertaa esim. kepun puolueohjelmaan.

• Suruaika

Meillä kuoli koira kun se näki telkkarista Juha Sipilän tiedonannon.
      Koskaan ennen en ollut nähnyt koiran nauravan, mutta heti kun Sipilä tuli kuvaan se alkoi tirskua ja lopulta se kuoli hillittömään nauruun.

• osanottoni

Suruunne.

Mutta ajatellaan nyt kumminkin kyseistä asiaa positiivisesti.

Koirasi menehtyi varmasti onnellisena koska kuoli ilmeisesti nauruun. :-))

• PeuriMakkarinen
        osanottoni kirjoitti:

Suruunne.

Mutta ajatellaan nyt kumminkin kyseistä asiaa positiivisesti.

Koirasi menehtyi varmasti onnellisena koska kuoli ilmeisesti nauruun. :-))

hehhee, tosi hyvä

• Koiraparka

Keskusta on aina levittänyt sontaa ympäristöön....

• olet_oikeassa

Varsinkin aina se kepuloisten suunnittelema puolueohjelma on aina nyt vain ihan pelkkää sontaa.

• röhröhjytkysika

Kyllä koira paranee. Mutta kuinka Soinille käy, joka söi sanansa?

• IIIIIIIIIII

"Mutta kuinka Soinille käy, joka söi sanansa?"

Ihan sama. Ketä kiinnostaa?

• Jytkyporsas
        IIIIIIIIIII kirjoitti:

"Mutta kuinka Soinille käy, joka söi sanansa?"

Ihan sama. Ketä kiinnostaa?

Kiinnostaahan se nyt Sipilää ainakin, jonka hallitusohjelman takana Soini seisoo.
        Jos Soini vaikkapa ylensyö jouluna itsensä hengiltä, kinkkuletkautus Heiniksen suuntaan saa sellaisen piirteen, että pilkka osui omaan nilkkaan. Älä aliarvioi ässämiestä.
        Hallitus tarvitsee takuumiehensä.

• olet_oikeassa
        Jytkyporsas kirjoitti:

Kiinnostaahan se nyt Sipilää ainakin, jonka hallitusohjelman takana Soini seisoo.
        Jos Soini vaikkapa ylensyö jouluna itsensä hengiltä, kinkkuletkautus Heiniksen suuntaan saa sellaisen piirteen, että pilkka osui omaan nilkkaan. Älä aliarvioi ässämiestä.
        Hallitus tarvitsee takuumiehensä.

Se on nyt aivan sama mikä Sipilää kiinnostaa.
        Sipilän pääministerikausi on jo ihan loppusuoralla.

• äläuniisiusko
        olet_oikeassa kirjoitti:

Se on nyt aivan sama mikä Sipilää kiinnostaa.
        Sipilän pääministerikausi on jo ihan loppusuoralla.

Vai loppusuoralla. Ei valitettavasti taida olla.

• kyllä_vain
        äläuniisiusko kirjoitti:

Vai loppusuoralla. Ei valitettavasti taida olla.

At-liike kaataa Suomen nykyhallituksen ihan tässä lähitulevaisuudessa.

• pianovihre
        kyllä_vain kirjoitti:

At-liike kaataa Suomen nykyhallituksen ihan tässä lähitulevaisuudessa.

Painovirhe.
        Mutta korjataan se.

Siis Ay-liike kaataa Suomen nykyhallituksen ihan tässä lähitulevaisuudessa.

• karmeaTapaus

Voi koira parka.

• Quotes

Sääliksi tosiaan käy. Joutunut kepulaisen omistukseen. Kellä muulla muka olisi kepun puoluehjelmia koirilla asti syöttää? Kauheita nuo kepulaiset.

• Se_oli_rokotus

Ei se haittaa, se tuli vain immuuniksi kaikkeen mikä viittaa kepuun.
      Minä olen maalta kotoisin ja 60-luvulla meillä kotona pidettiin maalaisliiton tupailtoja ja minusta tuli niin maalaisliitto/kepu immuuni että vaikka pistoolilla pakotettaisiin niin en kyllä kepua äänestäisi.
      Olen äänestänyt monta eri puoluetta, koska äänestän aina oman kaupungin ehdokasta, paitsi en kepulaista oman kaupungin ehdokasta koskaan.

• koettelemusten-äiti

päivä kepulaisessa perheessä, varma konsti saada vastustuskyky kohoamaan tappiinsa.

• ihan-äimänä
        koettelemusten-äiti kirjoitti:

päivä kepulaisessa perheessä, varma konsti saada vastustuskyky kohoamaan tappiinsa.

joo, se avaa silmät näkemään, miten kieroja kepulaiset ovat..... ja lopulta puistattaa niin paljon ettei enää ikinä moista halua kuulla saati nähdä.....

• www2

No sano Hänelle ettei mitään hätää ole 10-90% varmuudella ja kuiskaa sille viel, SORI SIITÄ(äläkä huua kuin mä) ja sit kerro et tuen Sua(kuten mamujaki).

• hahahahahahhahahahahaa

Tuo oli hyvä. -)))))))))))

• hmmmmmmmm

Vieläkö koirasi on hengissä?
      Vai joko se kuoli?
      Sillä kepuhan tappaa niin kotona kuin puutarhassa.

• olet_oikeassa

Kepu toisaankin tappaa Suomessa.

• Yök_yök

Pientä on jos koira voi pahoin kepun puolueohjelman takia. Myös kansa voi pahoin samasta syystä, vaikkei se ole edes nähnyt koko puolueohjelmaa, niin vaikutukset näkyy. Vajukki, suvakki pääministeri on aikaansaanut suunnattomalla tyhmyydellään sen, että tätäkin joulua viettää 700000 suomalaista köyhyysrajan alapuolella. Samaan aikaan maailmalta rahtaa tämä vajukki rikollisia asumaan kansan kustannuksella hotelleihin. Kohta voi pelkästä pääministerin näkemisestä voida pahoin koko kansa, muutamaa suvakkien lukuunottamatta.

• Niilo_Tarvajärvi

Sitä minäkin nyt ihmettelen todella kovasti että kuka kumma se äänestää vaaleissa kepulaisa.

• kiinnostavaa

Joko koirasi on parantunut vatsavaivoistaan?

• ei_ole

Se kuoli kepupaskaan.

• HerkkuTerttuLerttu23

Puolueisiin kuuluvat ovat halpahintaisia valehtelijoita kaikki.

• noinhanseon

Varsinkin kepulaiset ja persut ovat kovia velehtelemaan.

• plus-miinus-nolla

Ei se kepun puolueohjelma koiran vatsassa miksikään muutu. Samaa paskaa koirasi takapuolesta tulee, mitä suusta sisään meni.

• Avaaja

Koirani kävi viime yönä vääntämässä todella ison paskan, ja nyt sitten musti on ihan terve taas.

Toruin mustia ja sanoin että älä enää koskaan syö mitään paskaa.

• koiran-äo-147

mun koira kieltäytyi ehdottomasti syömästä kepu ideologiaa, mutta nosti kyllä toista takajalkaansa sen päälle ja lirautti......

• onneksi_olkoon

Sinullahan näyttää nyt olevan erittäin hyvin koulutettu koira.

• koiran-äo-147

koirallani se on synnynnäistä.
        jo pennusta lähtien se on murissut tietyille ihmisille. ihmettelin sitä mistä se oikein johtuu, kunnes kävelin koirani kanssa taannoin kepun vaaliteltan ohitse.
        koirani riehaantui täysin teltan kohdalla, jolloin ymmärsin, että se ei voi sietää eikä hyväksyä näitä kepuloijjia eli "maan tapa" öykkäreitä.
        nykyään minunkin on koirani avulla helppo tunnistaa ne, joihin kannattaa pitää etäisyyttä....

• HaukutKepulle

Mulla on yhtä fiksu koira kuin sulla. Tiedän aina etukäteen tarkkaan kuinka monta ääntä kepu tässä meidän vaalipiirissä tulee saamaan.
        Asun nimittäin tien varrella jonka päässä on koulu, jossa vaalipiirimme äänestyspaikka sijaitsee.
        Koirani ilmoittaa aina joka kerta äänekkäällä haukku-rähinällä, kun kepulainen kulkee talomme ohitse.
        Onneksi niitä on vain kuusi kappaletta, sama taso on pysynyt jo vuosia. Ovat jo vanhoja, joten varmaan poliittinen tasapaino muuttuu myöhemmin paremmaksi.
        Siksi tässä kylässä onkin niin hyvä asua.

• kannattaisi_muuttaa
        HaukutKepulle kirjoitti:

Mulla on yhtä fiksu koira kuin sulla. Tiedän aina etukäteen tarkkaan kuinka monta ääntä kepu tässä meidän vaalipiirissä tulee saamaan.
        Asun nimittäin tien varrella jonka päässä on koulu, jossa vaalipiirimme äänestyspaikka sijaitsee.
        Koirani ilmoittaa aina joka kerta äänekkäällä haukku-rähinällä, kun kepulainen kulkee talomme ohitse.
        Onneksi niitä on vain kuusi kappaletta, sama taso on pysynyt jo vuosia. Ovat jo vanhoja, joten varmaan poliittinen tasapaino muuttuu myöhemmin paremmaksi.
        Siksi tässä kylässä onkin niin hyvä asua.

Oletko sinä nyt harkinnut muuttoa ihmisten ilmoille?

• Koiranikin-rauhoittuu
        kannattaisi_muuttaa kirjoitti:

Oletko sinä nyt harkinnut muuttoa ihmisten ilmoille?

En. Täällä on 3000 asukasta ja vain kuusi kepulaista. Nekin ovat pian 90-vuotiaita, joten kohta ei ole ainuttakaan.....

• Koiranikin-rauhoittuu
        Koiranikin-rauhoittuu kirjoitti:

En. Täällä on 3000 asukasta ja vain kuusi kepulaista. Nekin ovat pian 90-vuotiaita, joten kohta ei ole ainuttakaan.....

Nyt on enää neljä. Kaksi kärrättiin toissa päivänä hoivakotiin naapurikuntaan, joten eivät enää äänestä täällä. Ihan kuin koirani tajuaisi sen, sillä on ollut virne toisessa suupielessä jo pari päivää....

• iiisot-onnittelut

Nyt on enää neljä. Kaksi kärrättiin toissa päivänä hoivakotiin naapurikuntaan, joten eivät enää äänestä täällä. Ihan kuin koirani tajuaisi sen, sillä on ollut virne toisessa suupielessä jo pari päivää....

kepuloiset vähenee ja pidot paranee.... :D
        teillä on ihan kohta normaali terve kylä tavallisia ihmisiä siellä.....

• Koiranikin-rauhoittuu
        iiisot-onnittelut kirjoitti:

kepuloiset vähenee ja pidot paranee.... :D
        teillä on ihan kohta normaali terve kylä tavallisia ihmisiä siellä.....

Enää kaksi jäljellä. Päivän välein haettiin kaksi. Ovat nykyisin "yläkerran" kepulaisia.

• mielenrauhaa-koirillekin

Enää kaksi jäljellä. Päivän välein haettiin kaksi. Ovat nykyisin "yläkerran" kepulaisia.

koirani nosti korvat pystyyn eilen, mutta samantien rauhoittui, syvän huokauksen päästi ja sen jälkeen iloisen haukun. juoksipa pari kertaa talonkin ympäri ja kieri lumessa. sitä se ei ole tehnyt viimeksi kuin pentuna.
        se huomasi nimittäin eilen kahden viimeisenkin kepulaisen poistuvan kylästämme mustalla autolla jalat edellä.
        mahtaa olla tämä meidän kylä nyt suomen ainoa kepu-vapaa kylä? 3000 asukasta eikä yhtään kepulaista!
        pidämme kyläjuhlat heti seuraavana lauantaina, johon myös kaikki koiratkin ottavat osaa. ulvomme yhdessä onnesta....
        tervetuloa juhlaan mukaan ihan kaikki (paitsi kepulaiset)

• MukaanUlvomaan

Teidän kylän älykkyystaso nousi sitä mukaa kun kepulaiset väheni :)
        No tuollaisiin juhliin minäkin tulen....koirani kanssa. Ei ole pelkoa että se vahingossa hotkisi kepun puolueohjelmaa.....

• iso-ramppa-kalkattaa
        MukaanUlvomaan kirjoitti:

Teidän kylän älykkyystaso nousi sitä mukaa kun kepulaiset väheni :)
        No tuollaisiin juhliin minäkin tulen....koirani kanssa. Ei ole pelkoa että se vahingossa hotkisi kepun puolueohjelmaa.....

jep. lauantaina sitten ulvotaan kuorossa ja pidetään lystiä muutenkin.....
        mukaan ei pääse kepulaiset, mun koira on portilla vahdissa ja kepulaisen se haistaa jo 100metrin päästä....

• sahtia-ja-samppanjaa

muistakaa hyvät ystävät ja kepunvihaajat, huomenna on ne isot juhlat.
        voitte tehdä melkein mitä vaan, koirat ei perään hauku.....

• IloOliIrti

Huhhuh, olipa juhlat! Jopa 5000 ihmistä iloitsi kylämme kepuvapaudesta!
        Se tarkoittaa sitä, että naapurikylistäkin oli tullu pari tuhatta juhlijaa juhlistamaan aivan uskomatonta tilannetta kylässämme: ei ainuttakaan kepulaista asuta kyläämme!
        Voitte kuvitella mikä meteli oli kylällämme: kun kaikki 5000 ja heidän ainakin yhtä monta koiraansa ulvoimme yhdessä täysillä iloisina samppanjaa ja sahtia pipoissamme puoliltapäivin aina ilta yhdeksään saakka.
        Naapurikylästä, 17 kilometrin matkan takaa, olivat jotkut kepulaiset valittaneet laulumme ja ulinamme kuulunen sinne saakka, vaikka tuulen suunta oli vastainen!
        Kiitos vielä kerran kaikille osanottajille!
        Lupasimme myös tehdä tästä jokavuotisen perinteen!

• ei.kepunkepua

oijjoi, kyllä on vieläkin raukea olo eilisen juhlan jälkeen.....

• sori.ei-käy

Tuli yksi pariskunta katsomaan kylässämme kepulaiselta tyhjäksi jäänyttä taloa ostoaikeissa.
        Otin tottakai koirani mukaan talon esittelytilaisuuteen.
        Kuinka ollakaan, koirani haistoi heti ostoaikeissa olevan pariskunnan olevan kepulaisia. Oli vaikeuksia pitää koira irti pariskunnan kintuista.
        Kiitimme kohteliaasti samantien pariskuntaa ja toivotimme heille onnea talon etsinnässä muualtapäin Suomea.

• Kyläpäällikkö

Kaikille tiedoksi (ei kepulaisille). Pidämme jälleen kyläjuhlat.
        Olemme kylällä yhdessä todenneet, että kun kepulaisia ei joukossamme ole, on syytä juhlaan aina.
        Siksi juhlistamme kylämme loistavaa yhteenkuuluvuutta jälleen pitämällä riehakkaat bileet lauantaina 5.3.2016 klo 12.00 työväentalossa.
        Ohjelmasta päätetään parhaillaan, ilmoitamme siitä lähiaikoina.
        Siis Tervetuloa kaikki kyläläiset koirineen....myös naapurikylistä voi ilmoittautua, jos tunnet niin, että kepulaisuus on vastenmielinen ja hyljeksittävä ilmiö.

• syytäkin-juhlia

uskomatonta. maailman ainoa kepu-vapaa kylä! kateellisia ollaan kautta suomenniemen! kylässä on koiratkin fiksumpia kuin kepulaiset muualla suomessa.

• hajut.tunnistaa
        koiran-äo-147 kirjoitti:

koirallani se on synnynnäistä.
        jo pennusta lähtien se on murissut tietyille ihmisille. ihmettelin sitä mistä se oikein johtuu, kunnes kävelin koirani kanssa taannoin kepun vaaliteltan ohitse.
        koirani riehaantui täysin teltan kohdalla, jolloin ymmärsin, että se ei voi sietää eikä hyväksyä näitä kepuloijjia eli "maan tapa" öykkäreitä.
        nykyään minunkin on koirani avulla helppo tunnistaa ne, joihin kannattaa pitää etäisyyttä....

tässä todistetta minun koirastani, kyllä koira kepulaisuuden voi helposti haistaa.
        http://yle.fi/uutiset/spermakoira_huumekoira_syopakoira__viela_ei_edes_tiedeta_mihin_kaikkeen_ihmisen_parhaan_ystavan_hajuaisti_kykenee/8131389
        haluatteko minun kouluttavan teidän koirastanne keputunnistajan?

• HeipatTeille

Tiedoksi kaikille mukaville ihmisille (ei tietenkään kepulaisille) ympäri Suomen.
        Seuraavat kyläjuhlat ovat Vappuna, ne alkavat tosin jo 29.4, sillä aiomme juhlia useamman päivän! Syy ja aihe on tietenkin kepu-vapaa kylämme!
        Tervetuloa siis ympäri Suomen kaikki (paitsi kepulaiset) mukaan juhlimaan.
        Kepulaisten ei kannata tulla, sillä nyt kylässämme on jo useampi koira joka haistaa vaivatta kepulaisuuden!
        Nähdään siis kaikki (paitsi kepulaiset) juhlissamme mainittuna ajankohtana. TERVETULOA!
        Kylätoimikunta
        ps. simaa riittää

• pidetään-lystiä
        HeipatTeille kirjoitti:

Tiedoksi kaikille mukaville ihmisille (ei tietenkään kepulaisille) ympäri Suomen.
        Seuraavat kyläjuhlat ovat Vappuna, ne alkavat tosin jo 29.4, sillä aiomme juhlia useamman päivän! Syy ja aihe on tietenkin kepu-vapaa kylämme!
        Tervetuloa siis ympäri Suomen kaikki (paitsi kepulaiset) mukaan juhlimaan.
        Kepulaisten ei kannata tulla, sillä nyt kylässämme on jo useampi koira joka haistaa vaivatta kepulaisuuden!
        Nähdään siis kaikki (paitsi kepulaiset) juhlissamme mainittuna ajankohtana. TERVETULOA!
        Kylätoimikunta
        ps. simaa riittää

tulen varmasti, jos siellä kerran ei ole kepulaisia. mihin voi ilmoittautua?

• hyhhyh

Kepulaisten piireissä on käytössä sanonta: kaikki maailman kärpäset ovat oikeassa, paska on hyvää!

• niinpä-niinpä

makuasioista on nyt vain aivan turha kiistellä.

• TPSL

SE TULEE JALOSTETTUNA ULOS ILMAN PEKKAROINTIA JA SIPILÖINTIÄ MUTTA PASKAA KUITENKIN.

• En_oikein_usko

"Kyllä koira paranee. Mutta kuinka Soinille käy, joka söi sanansa?"
      No etkö näe, vai haluaisitko itse todella tuollaisen vatsan?

• jalkapuuhun-torille

kepulaisten perseistäkö näitä puolueohjelmia putoilee koiriemme kiusaksi? maastoon kätketyistä myrkyistä saa sakot....ja tahallaan eläinten myrkyttämisestä heilahtaa jo häkki!

• sieltähän_niitä

Kepuloisten anuksen ryppynarut ovat vain kovasti löystyneet kun he keskenään nussivat toisiaan perseeseen.
        Siinä sitten paska haisee ja banjot soi. :-)))

• sisäistä-sontaa

doggini skeidasi kepu-eepoksen samassa muodossa kuin sen hotkaisikin. ei edes koiran vatsahapot sulata kepulaista alkio-sontaa, saati sitten tavalliset normaalit ihmiset.

• tutkituttakaa-päänne

no en ihmettele yhtään että alkio kirjoitti sellaista sontaa, mutta sitä todellakin jaksan aina vaan ihmetellä että joku sellaiseen sontaan uskoo. täytyy sirittää korvien välissä todella pahasti.

• 17bofoorttia
        tutkituttakaa-päänne kirjoitti:

no en ihmettele yhtään että alkio kirjoitti sellaista sontaa, mutta sitä todellakin jaksan aina vaan ihmetellä että joku sellaiseen sontaan uskoo. täytyy sirittää korvien välissä todella pahasti.

Kepulaisilla on korvien välissä tuulitunneli.

• pikku.vika.mutta.päässä
        17bofoorttia kirjoitti:

Kepulaisilla on korvien välissä tuulitunneli.

saattaa se olla kepulien päässä avaruuden kohinaakin, ei ne tässä maailmassa elä vaan ihan omassaan....

• KylläKoiraHaistaa

Mun koirani isoisoisoisoisoisä on selvitysteni perusteella ollut seitsemännessä polvessa alenevana kepuöykkäri-isännän koira, kunnes pakeni tältä öykkäriltä ja pääsi normaaliin kotiin. Ei varmaan kestänyt kattella hymyssäsuin kepulaista omahyväistä meininkiä. Jossain kohtaa se raja tulee koirillakin vastaan. Oli kuulemma juossut pohjanmaalta 400 km itään, ennen kuin löysi normaaleja ihmisiä ja rauhoittui vasta sitten.
      Siitä varmaan johtuu, että minunkin koirani vihaa kepu-öykkäreitä sydämensä pohjasta ja se tunne on juurtunut tähän koirani sukuun hyvin syvälle. Tuttavallani on nimittäin samasta pentueesta lemmikki ja tavat ovat kuulemma samat.
      Kerrankin, kun en ollut varovainen, se ehti repiä riekaleiksi yhden isomahaisen kepuöykkärin pyhähousut kirkon rappusten edessä, kun siitä ohi kakkalenkillä sunnuntai-aamuna kuljimme.
      Onneksi minulla ja koirallani on nopeat jalat, joten emme jääneet selvittelemään asiaa...
      Kepu-öykkärin akka kyllä kirkui niin helevetisti, että se kuului vielä kolmen kilometrin päässäkin....

• matematiikkaa

Sehän on vanha totuus että kun kaikki pohjanmaalaiset lähetettäisisiin välittömästi Ruotsiin.
        Niin samantien kummankin maan asukkaiden älykkyysosamäärää osoittava keskiarvo nousisi todella huimasti.

• maansiirtohommia

juu kannatetaan, työnnetään pohjanmaa porukoineen puskutraktoreilla ruåttin kylkeen, niin jää meri niiden ja meidän väliin.....
        vai uppoisiko se selkämeren aaltoihin, alavaa maata kun on?

• koira_puri_ilmaa

Valetta, ei kepuloilla ole mitään ohjelmaa.
      Ryssel on kieltänyt.

• AaaBeeCeeDee

Minäpä opetin koirani lukemaan, eipä ole sen jälkeen kepun julkaisuihin koskenutkaan.....

• koirakouluttaja

Ei kepulla saa koskann pelotella koiria.

• juuri_noin

Johonkihan se raja on vedettävä.

• JuhantalonPiski

Jos koirasi on härski, luihu, ahne, petollinen, halpamainen, huorahtava ja lahjottavissa, niin hanki sille kepun jäsenkirja. Pääset koirasi vanavedessä kääntämään taskuihisi mijljoonia oikeaa työtä tekevien veronmaksajien rahoja. Teet vain kaupat koirasi kanssa ja annat rahan virrata.

Jos koirasi lisäksi puree köyhiä ja sairaita ja on valmis kiristämään asiakkaita, niin koirallasi on ministeriainekset ja poliittisen profiloitumisen mahdollisuus.

Jos menee överiksi ja tulee linnatuomioita ehdollisena, niin ne voi istua kepun eduskuntaryhmässä.

• IIIIIIIIIII

Koirani on todella arvokas rotukoira eikä mikään säälittävä kepupiski.

• rehellinenpiski

Totta, rehellinen koira tulee sairaaksi kepun puolueohjelmasta.

• eläinrääkkäystä

Kyllä kyseessä on nyt eläinrääkkäys.

• juuri_noin

eläinrääkkäystähän se oli.

• KauKe

Tässäkin vilkkaassa viestiketjussa sen näkee mikä on sosialisteille tärkeää. Siis oikeiden ihmisten haukkuminen, ja täysimääräinen paskan puhuminen. Voisiko joku kuvitella että tällaista rupusakkia otettaisiin hallituksiin.
        Kun hieman järkevämpi kirjoittaja tekee asiallisen aloitteen. Sihen tulee muutama suhteellisen asiallinen vastaus, sen jälkeen se joko vaijennetaan, tai alkaa tuo lauseen, parin törkyrumba, joka kestää ja kestää.
        Tuollainen oli ,esim, tuo Joulukuusi varkaudet. Suurin osa noista " kovista" varkaista oli sellaisia, joilla ei ollut autoa millä sen kuusen olisi hakenut. Ei sahaa ei kirvestäkään, millä sen olisi kaatanut. Silti täällä lähes kaksisataa viestiä uhottiin. Jos heidät olisi illalla viety pimenevään metsään, niin heiltä olisi itku päässyt. Kun eivä ressukat koskaan ennen ole hämärässä metsässä käyneet.
        Joten ehdottaisin sellaista noille vihan lietsojille, että menkää vaihteeksi sinne sosialistien sivuille. Tai perustakaa vaikka oma sivustonne, ja ehdoksi se että vain lauseen tai parin herjoja hyväksytään. Pitempiä ei saa olla, että niitä mahtuu tarpeeksi.

• kohtalona-loisiminen
        KauKe kirjoitti:

Tässäkin vilkkaassa viestiketjussa sen näkee mikä on sosialisteille tärkeää. Siis oikeiden ihmisten haukkuminen, ja täysimääräinen paskan puhuminen. Voisiko joku kuvitella että tällaista rupusakkia otettaisiin hallituksiin.
        Kun hieman järkevämpi kirjoittaja tekee asiallisen aloitteen. Sihen tulee muutama suhteellisen asiallinen vastaus, sen jälkeen se joko vaijennetaan, tai alkaa tuo lauseen, parin törkyrumba, joka kestää ja kestää.
        Tuollainen oli ,esim, tuo Joulukuusi varkaudet. Suurin osa noista " kovista" varkaista oli sellaisia, joilla ei ollut autoa millä sen kuusen olisi hakenut. Ei sahaa ei kirvestäkään, millä sen olisi kaatanut. Silti täällä lähes kaksisataa viestiä uhottiin. Jos heidät olisi illalla viety pimenevään metsään, niin heiltä olisi itku päässyt. Kun eivä ressukat koskaan ennen ole hämärässä metsässä käyneet.
        Joten ehdottaisin sellaista noille vihan lietsojille, että menkää vaihteeksi sinne sosialistien sivuille. Tai perustakaa vaikka oma sivustonne, ja ehdoksi se että vain lauseen tai parin herjoja hyväksytään. Pitempiä ei saa olla, että niitä mahtuu tarpeeksi.

voi sentään, nyt on maan-tapa-kepuloijjalle tullut paha mieli, byyyyyääääääähhhh...

• JuntinJupinat
        KauKe kirjoitti:

Koville ottaa vapaa sana yhdessä totuuden kanssa!

• Koira.Parka
        KauKe kirjoitti:

On varmaan tämän oma koirakin kuollut kepupuolueohjelmaähkyyn, kun on noin katkeralla mielellä?

• miksi_valehtelet
        KauKe kirjoitti:

Eihän kepuloiset ole nyt koskaan olleet mitään oikeita ihmisiä.

• peräkylän-pehtoori
        KauKe kirjoitti:

heikot on hermot pankoloikoilijalla, hehe. metsäkin on tältä lusmulta tyhjennetty kuusista, koville ottaa :D

• korville-tulee-lisää
        KauKe kirjoitti:

ai miksikö kepun palstan keskustelut ovat vilkastuneet?
        no siitä syystä, että kepujohtoinen hallitus on poikkeuksellisen törkeästi puuttumassa tavallisten ihmisten elämän heikentämiseen, köyhiksi syöksemiseen.
        joten ota vaan vastaan kehut pöljä, tämä ei lopu ennen kuin hallituksen asenne muuttuu.

• käsittämätön_asia
        korville-tulee-lisää kirjoitti:

ai miksikö kepun palstan keskustelut ovat vilkastuneet?
        no siitä syystä, että kepujohtoinen hallitus on poikkeuksellisen törkeästi puuttumassa tavallisten ihmisten elämän heikentämiseen, köyhiksi syöksemiseen.
        joten ota vaan vastaan kehut pöljä, tämä ei lopu ennen kuin hallituksen asenne muuttuu.

Miten ihmeessä nyt joku voi edes mitenkään kehua Suomen nykyhallitusta?

• silkkaa_paskaa

Kepun puolueohjelma todellakin on ihan silkkaa paskaa.

• kohti-parempaa-vuotta

meillä on kolmen koiran hallitus, joista jokainen on puolueohjelmansa nielleet. siksi kansa voi nyt pahoin, koirat purevat agressiivisesti syyttömiä taluttajiaan. onneksi sak-kuonokoppa on jo asennettu, joten aurinko on nousussa uuteen vuoteen 2016.

• OikeatKoiratHäpee

Kelvottomia vetämään Suomi-valjakkoa......!

• EiTuuMittää
        OikeatKoiratHäpee kirjoitti:

Kelvottomia vetämään Suomi-valjakkoa......!

Ei toimi SSS-valjakko, jokainen koira vetää eri suuntaan ja haukkuu toisiaan.

• purreet-jo-jokaista
        EiTuuMittää kirjoitti:

Ei toimi SSS-valjakko, jokainen koira vetää eri suuntaan ja haukkuu toisiaan.

joo, jokaisessa sss-valjakon koirassa on havaittavissa mielenvikaisuutta.
        suomi-neitoa olisi suojeltava sairailta koirilta, ne on vietävä säilöön tarpeeksi korkeaksi aidattuun häkkiin tai piikille.

• nälkämaan-laulu

jos ei kepuloiset osallistu suomen viennin turvaamiseen leikkaamalla etujaan rutkasti, kaikki tuet on sitten näiltä pois otettava. syököön sitten vaikka nälissään koiransa, jos eivät suomen vientiä halua pelastaa.

• EiVaihtoehtoa

Kepulaisilta pitää realisoida omaisuus valtiolle, vain se pelastaa Suomen viennin.

• puren-sun-nilkkaan
        EiVaihtoehtoa kirjoitti:

Kepulaisilta pitää realisoida omaisuus valtiolle, vain se pelastaa Suomen viennin.

ilman vientiä suomi ei pärjää, mutta ilman kepuisäntiä kyllä.....

• varma_nakki

Tahallaan se sen söi!

• VuhVuhVuhMurrr

Hyvää Uutta Vuotta kaikille viattomille koirille....ja ennenkaikkea varokaa noita kepuohjelmia hotkimasta ihan oman terveytenne kannalta.

• koirasi

kiitosta vaan.Samoin sinne.

• myrkyn-nielijä

vieläkö avaajan koira on hengissä kepuarmonvuonna 2016?

• Jombenrakaspomo

Makaa varmaan vakavasti sairaana Paloheinän matalassa murjussa. On se tuo MkvaV:ni eläinrääkkääjä kun ei edes näin juhlapyhinä viatonta luontokappaletta ruoki.

• äitiskö_sano
        Jombenrakaspomo kirjoitti:

Makaa varmaan vakavasti sairaana Paloheinän matalassa murjussa. On se tuo MkvaV:ni eläinrääkkääjä kun ei edes näin juhlapyhinä viatonta luontokappaletta ruoki.

Vai pystyititkö nyt muka ihan itse kirjoittamaan noin pitkän lauseen?

• avaaja

Ei ole,se menehtyi kepupaskaan.

• 223332

kyllä sinun elämä meni nyt täysin piloille, et varmaan tästä järkytyksestä toivu. Demari varmaan menetti nyt rakkikoiransa , molemmat, isännän ja koiran. oksesiko isännän housuihin edes.

• vaikutat_idiootilta

Oletko sinä nyt erittäin tyhmä idiootti?

• mee_hoitoon

Sinä se taidat nyt nähdä demareita ihan joka puolella.

• makuuhaava-päässä
        mee_hoitoon kirjoitti:

Sinä se taidat nyt nähdä demareita ihan joka puolella.

vainoharhaiseksi tulee vähemmästäkin, saati sitten 8kuukauden talviloikoilulla uunin pankolla....

• IIIIIIIIIII

Joko koirasi paskansi paskan pois?

• ei.vain.koirat

kyllä täällä vaikuttaa siltä, että moni kirjoittajakin on niellyt kepuohjelman, sellaista oksennusta ja peräpään tavaraa tuuppaa saitille...

• JohanMyrkynLykkäs

Haha, ei pysy kepuöglö edes isäntä-jussien mahassa, bbuuaahhhhhahhahaaaa....

• Kepukoirat

Väyrysestä tulee mieleen sellainen jalkaa nylkyttävä rakki, Sipilästä sellainen spanieli.
      Saarikosta bulldoggi.

• lähdetkös-siitä

mun koirani on allerginen kepulaisille. karvat nousee sillä heti pystyyn ja alkaa murisemaan kepulaisen haistaessaan. on se muutamaa puraissutkin....

• Kepuli-
    • no_voi_voi

Koirasi söi siis vahingossa pelkkää paskaa.

• säälisinänsä

Ikävä kyllä, mutta olisi parempi että veisit koirasi eläilääkärille lopetettavaksi.

• Lylyntavoin

Kuka pitää koiranaan ay-demaria? He vievät ja syövät kaiken.

• olet_outo

Vai on koirallasikin nyt jo jonkin poliittisen puolueen jäsenkirja.

• Sekarotuiset

Meillä koiria ei voi päästää enää koirien ulkoilualueelle demareiden lapsien vallattua sen. Kysyin yhdeltä demari äidiltä, mitä lapsi tekee siellä. Hän näytti kylttiä kysyen "eikö tämä ole tarkoitettu koirille". Mitä siihen lisäämistä.

• no_voi_voi

Tiesitko muuten että vain ääretön avuttomuutesi ylittää loputtoman tyhmyytesi.

• hahahahahahhahaaa
        no_voi_voi kirjoitti:

Tiesitko muuten että vain ääretön avuttomuutesi ylittää loputtoman tyhmyytesi.

Löit nyt kepuloiselle luun kurkkuun.:- hehehehehehehehehheheheheheheee

• hyi.stana.mitä.paskaa

kaikkea ne koiranpennut näköjään tekevät, ennen kuin oppivat politiikkaa ymmärtämään.
      sitten kun oppivat ymmärtämään, eivät varmasti kuuna päivänä kepuohjelmaan koskekkaan!

• HuolehtikaaKoiristanne

Koiranpentujen koulutus on aloitettava jo heti siitä, kun tämä silmänsä avaa.
        Vain siten voi estää pentua tekemästä pahaa vahinkoa itselleen, saati sitten jopa pitämään kepulaisia myönteisinä ihmisinä!

• LeveäleveämpiJutan

Näytä koiralle kuvaa Jutan perseestä verkkosukissa. Nälkä lähtee pitkäksi aika.

• tavoittamaton-haave-vain

kelpais varmaan uuninpankkopojalle, joka ei ole edes koskaan saanut maistaa minkään kokoista.
        kukapa akka sitä nyt vapaaehtoisesti uuninpankkolle kiipeäisi sille itselleen haisevan peräkammaripoijjaan seuraksi.

• ugghh
        tavoittamaton-haave-vain kirjoitti:

kelpais varmaan uuninpankkopojalle, joka ei ole edes koskaan saanut maistaa minkään kokoista.
        kukapa akka sitä nyt vapaaehtoisesti uuninpankkolle kiipeäisi sille itselleen haisevan peräkammaripoijjaan seuraksi.

No ehkä nyt vain pumpattava jani-petteri kiipeilisi noin.

• hahahahahahahahahahhaa

Viikon paras. : - hihihihhihihihihihiihihihihihihihihihihihiihihihihihihihiii

• heeheekoeraa

Heh

• täsipilänkuvaa

Näy

• Suo25mlaineN

Nopeasti eläinlääkäriin. Kepun puolueohjelmassa on vaarallisia tartuntatauteja.

• VIElöytöeläintaloon

ÄLÄ

• hahahahahhahahahahaaa

Jaksaa edelleenkin naurattaa tämä kirjoitus.:-))))))))))

• niinpä.niin.niin

Kepun puolueohjelma on täyttä paskaa, joten pahoinvointi on ymmärrettävää.

• juuri_noin

Ei mitään lisättävää.

• valitseyksityivoucherila

Tee kuten minäkin

• yski_muniis

Eli menit sitten naimisiin rautakankesi kanssa.:-)))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      174
      1534
    2. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1225
    3. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      13
      1201
    4. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      51
      1101
    5. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1074
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      972
    7. Onko enää rakkaudentunteita

Minua kohtaan?
      Ikävä
      51
      752
    8. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      252
      737
    9. Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?

Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel
      Ikävä
      33
      720
    10. Haluatko sä enää

Mun kans mitään? ❤️ on ikävä
      Ikävä
      37
      702
    Aihe