Raportti: Back with a bang!

Ex------------PUA

Arvoisat palstalaiset, on jälleen raportin aika.

Näemmä sellainen saatiin riipaistua vielä näin loppuvuodesta, mikä on totta kai melkoinen jysäys jo muutenkin melko hyvinn onnnistuneelle, tason nostamisen vuodelle.

Tällä kertaa kyseessä olikin hieman erilaisempi tapaus, ja saatte lukea siitä edempänä.

Kyseessä kuitenkin oli sellainen parikymppinen nainen, johon ennen joulua tuli tutustuttua.

Välipäivinä ja joulunakin viestailu jatkui varsin eroottisissa merkeissä (sisältäen mm. alastonkuvia), ja lopulta löimme lukkoon - hänen ehdotuksestaan - että tapaisimme vielä ennen uutta vuotta.

Arvoisat palstalaiset, me kyllä tiedämme miten siinä käy.

Typy tuli luokseni, kuten oli sovittua. Hänn jopa oli valmis matkustamaan kohtalaisen pitkän matkan, saavuttaakseeen tämän tavoitteen joka oli yhteinen.

Melko nopeastii siitä, kun olimme päässeet kämpille, meno meni jo varsin villiksi. Suutelot alkoivat sekä tiietysti melkoinen kouriminen. Aina väillä rauhoituimme, istuaksemme alas, ja "tutustuaksemme" lisää.

Kuitenkin jo tutulla kaavalla, olin aiemminkin saatellut näitä naisia jotka kotioloissa olin saanut tavattua (heidän tai minun) sänkyyn, ja niinpä kun hommat menivtä kuumiksi, päädyimme myös pian minun sänkyyni.

Kiimaisuus oli erittäin hurja naisen kannalta, sillä hän lähes heti alkoi riisua itseään (revin kyllä housut hänen jaloistaan)- kyseessä oli lyhytrunkoinen, mutta hyvin kurvikas nainen, jolla oli tämä kuuluisa tiimalasivartalo. Pitkät punaiset hiukset, pieni perse, suuret rinnat.

Pian hän irroitti rintaliivinsä, ja myös stringit lähtivät hänen päältään. Koska hänen pituutensa ei ollut järin suuri, hän näytti siksikin hyvin riettaalta pienessä pillussaan, joka oli ajeltu varta vasten minua varten. Eipä aikaakaan, kun sain laskettua housuni, niin oli typy imemishommissa. Voin sanoa arvoisat palstalaiset, että kyseessä oli joku joka todella tuntui tykkäävän siitä!

Kun tätä oli jatkunut aikansa, hän sanoi kesken imemisen, että häntä hieman pelottaa se, että kuinka näin iso mahtuu häneen (se oli isoin hänen saamansa, mukaan lukien hänen miehensä!). Kun survoin sen häneen, hänen suunsa aukeni ja silmät menivät selälleen, ja hän voihki miten paksukin se on.

Alkoi melkoinen runnominen.

Tätä samaa touhua sitten jatkui.

Välillä toki pidettiin taukoja, mutta yö ja vielä aamukin meni näissä hommissa.

Luulen että naapurit tykkäsivät, sillä välillä meteli oli melkoinen.

Esim. pitää sanoa että kun tuollainen pieni, parikymppinen nainen on pieni pylly ja pillu pystyssä, ja tartut rivakasti hänen lanteisiinsa ja alat vedellä tulee siitä melkoinen fiiilis. (Se päättyi siihen, kun lauettuani vetäydyin pois, ja hetken päästä hänen pienestä pimperostaan valui mälliä - ei vain tippoja, vaan ihan kunnolla - hän lähti pian haaroväliään pidellen, hieman pingviinimäisesti kohti vessaa, ja sanoi varovansa ettei vain valu lattioille).

Vaan seuraavaksi sitten oppimateriaali, jossa hieman selvennän taustoja.

- Mihinkään ei voi luottaa, arvon palstalaiset. Tämäkin tapaus oli pitkälti sellainen ulospäin hillitty, kiltti tyttö, jolla oli myös sen mukaiset harrasteet. Akateeminen tausta, ja käy työssä. Ei meikkaa pahemmin, eikä pukeudu erityisen paljastavasti (alusvaatteet olivat seksikäät ja tietysti push up-rintaliivit näkyivät uloskin päin).

Joten imago ei ole tae mistään.

- Luitte oikein: "hänen nykyinen miehensä". Tiedän tiedän, olen sanonut etten harrasta vrattuja, mutta tämä tapaus oli kyllin poikkeava.

Kyseessä oli siis avoliitossa asuva nuori nainen, joka nyt oli käytännössä luvalla luonani, samlla kun aisuri odotteli kotonaan. Näet häntä oli modernin naisen tapaan alkanut "ahdistman" ja suhde oli meinannut loppua. He olivat päätyneet sitten tälläiseen, moderniin ratkaisuun, jossa nainen saa syödä kakun ja säilyttää sen.

Joten, palstatotuus siitä, että "ATM-aisuri saa jämät" on nyt muuttunut pikemminkin muotoon, jossa KTM-aisuri saa jämät", ja nyt ei enää riiitä se, että KTM ajautuu tyytymissuhteeseen juoksunsa juosseen naisen kanssa, jos meinaa saada jotain, vaan hänen täytyy myös hyväksyä se että nainen yhä juoksee juoksujaan.

Tällöin lopulta voittajiksi päätyvät YTM-YTM-luokat, joiden edustajistoon kuulun, ja ilman mitään parisuhteen huolia, saatoin panna kyseisen aisurin naista läpi yön. Ei velvollisuuksia, pelkästään hauskuutusta.

HUOM: sain taannoin tinder-matchin, jossa on myös parikymppinen ja naimisissa oleva nainen, joka viestiensä perusteella on hyvinkin pahat mielessään liikenteessä. En kuitenkan hänen kohdalla ajatellut toistaa tätä.

- Nainen valitsee- punainen pilleri. Olen tästä palstalla puhunut useasti, ja tämän naisen kanssa juttelinkin asiasta. Hän vahvisti sen, että nainen tekee valinnan, ja kun tämä valinta on tehty, niin silloin ei miehen välttämättä ole lainkaan hyödyksi pelata, tai muuten jaaritella. Esim. tämän tapauksen kohdalla olin melko suora, ja se johti tähän. Hän sanoi arvostaneensa sitä minussa.

126

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satusetä2

Olet pahempaa ihmissaastaa itse kuin ne joita panettelet.

• Ex----------PUA

Perustelut, muuten tuo oli vain henkilöhyökkäys puskista.

• satusetä2
        Ex----------PUA kirjoitti:

Perustelut, muuten tuo oli vain henkilöhyökkäys puskista.

Otan takaisin, luin turhan hätäisesti. Luvallahan likka oli, my bad. Fetissinsä ja parafiliansa kullakin.

Ja sen verran kirjoitukseen, että myös ns. "ktm" voi olla kovakin panomies - ja halutessaan usein onkin.. laatu sen "ytmiyden" ratkaisee enempikin.

• Ex----------PUA
        satusetä2 kirjoitti:

Otan takaisin, luin turhan hätäisesti. Luvallahan likka oli, my bad. Fetissinsä ja parafiliansa kullakin.

Ja sen verran kirjoitukseen, että myös ns. "ktm" voi olla kovakin panomies - ja halutessaan usein onkin.. laatu sen "ytmiyden" ratkaisee enempikin.

Luvalla oli joo, ja arvelin että syytä kertoa palstalle koska se kertoo juuri sen, mistä näissä moderneissa jutuissa on kyse.

Nyt tasoni on YTKM, joten näin ollen normaali KTM joutui aisuriksi, samalla kun nainen harrastaa seksiä YKTM ja YTM-luokkien kanssa.

Se naimisissa oleva match on kyllä selvästi pahat mielessä, mutta hänen kanssaan en lähde kyllä sen pidemmälle, mutta olen aika varma että hänkin olisi valmis tälläiseen.

Tämäkin kyseli vielä, haluanko ryhtyä panemaan häntä toisenkin kerran.

Entä miten KTM voi olla kova panomies? Siis periaatteessa se on mies joka saa silloin tällöin tai on suhteessa. Tämä vain näyttää siis sitä, että naisten hypergamia on edennyt uudelle askeleelle, jolloin normaalit ketmit joutuvat tekemään liennytyksiä.

• satusetä2
        Ex----------PUA kirjoitti:

Luvalla oli joo, ja arvelin että syytä kertoa palstalle koska se kertoo juuri sen, mistä näissä moderneissa jutuissa on kyse.

Nyt tasoni on YTKM, joten näin ollen normaali KTM joutui aisuriksi, samalla kun nainen harrastaa seksiä YKTM ja YTM-luokkien kanssa.

Se naimisissa oleva match on kyllä selvästi pahat mielessä, mutta hänen kanssaan en lähde kyllä sen pidemmälle, mutta olen aika varma että hänkin olisi valmis tälläiseen.

Tämäkin kyseli vielä, haluanko ryhtyä panemaan häntä toisenkin kerran.

Entä miten KTM voi olla kova panomies? Siis periaatteessa se on mies joka saa silloin tällöin tai on suhteessa. Tämä vain näyttää siis sitä, että naisten hypergamia on edennyt uudelle askeleelle, jolloin normaalit ketmit joutuvat tekemään liennytyksiä.

Tiedän paljon "ketmejä", jotka aktiivisuudellaan saavat usein, vaan harvemmin järin hemaisevilta neideiltä..
        Nämä palikkamallin luokittelut eivät kovin mutkatta toimi IRL; jos saat usein ja myös jokseenkin kauniiltakin naisilta, tuo YKTM lienee aika lähellä totuutta. Katsos ei se pelkkä määrä, on tasoja ja tasopotentiaaleja. Joku "ketmi" halutessaan kellistäisi vaikka kuinka paljon niitä vähiten haluttuja naisia (ja niinhän moni myös tekee). "Ytmihän" ei sellaiseen alennu.

• Ex---PUA
        satusetä2 kirjoitti:

Tiedän paljon "ketmejä", jotka aktiivisuudellaan saavat usein, vaan harvemmin järin hemaisevilta neideiltä..
        Nämä palikkamallin luokittelut eivät kovin mutkatta toimi IRL; jos saat usein ja myös jokseenkin kauniiltakin naisilta, tuo YKTM lienee aika lähellä totuutta. Katsos ei se pelkkä määrä, on tasoja ja tasopotentiaaleja. Joku "ketmi" halutessaan kellistäisi vaikka kuinka paljon niitä vähiten haluttuja naisia (ja niinhän moni myös tekee). "Ytmihän" ei sellaiseen alennu.

Hmm, no onhan tuossa järkeä. Etenkin potentiaali puoli on sellainen mikä jää monelta tyystin väliin. Esim mitä suurempi YTM sen enemmän jo pelkän ajan vuoksi jää siitä toteuttamatta.

KTM voi olla joku ATM jolla on käynyt tuuri tai sitten joku jolla on potentiaalia, mutta joka on antautunut tyytymis-suhteeseen.

Tuosta määritelmä puolesta voisi paljonkin keskustella.

• pihatipunen

Lukikohan vihatipunen tämänkin huolellisesti ja kuumottelee par aikaa?

• eimullamuuta

En anna naisen ottaa suihin koska kiihotun aika nopeasti ja mälli tulisi naisen suuhun ja sitten se on noloakin vielä ja joutuu odottamaan vähän aikaa että pääsee uuteen latinkiin. On kyllä muutaman kerran niin tapahtunut ja sitten jos jos antaisin naisen ottaa suihin niin aamulla mieluiten koska sitten kestän pitempään.

• samaamieltä

Uskon täysin tuon tarinan, olet tosi kova panomies

• Räätäli

Eihän se ollut tiimalasi, jos on isot rinnat ja pieni perse. Se oli Y -vartaloinen... Tiimalasilla on perse ja rinnan ympärys suunnilleen samat ja vyötärö selkeästi kapeampi. Ns. klassisen tiimalasin mitat ovat 90-60-90.

• Ex------------PUA

NO tuolla oli pienen kokonsa vuoksi pieni takapuoli, mutta lantio oli muodokas. SItä meinasin. Kyllähän niissä muotoa toki oli, mutta ns. pylly pystyssä näki miten pikkuinen se oli muuten.

• Räätäli
        Ex------------PUA kirjoitti:

NO tuolla oli pienen kokonsa vuoksi pieni takapuoli, mutta lantio oli muodokas. SItä meinasin. Kyllähän niissä muotoa toki oli, mutta ns. pylly pystyssä näki miten pikkuinen se oli muuten.

Eli edestäpäin leveän näköinen ja kaareva lantio, mutta littanat perseposket? Vähän kuin Christina Hendricks joka näyttää edestäpäin hyvältä, mutta sivulta tai takaa ei niinkään hyvältä, mutta pienempi versio hänestä tuo sinun nussimasi bimbo? No itsehän siis en pidä sellaisesta, vaan persettä pitää olla ja nimenomaan pyöreät muhkeat pakarat, myös edestäpäin katsottuna selkeästi vyötäröstä erottuva lantion kaari tietysti. Persettä saa olla vähän liikaakin, mutta vain vähän liikaa, eli ennemmin päärynävartalo pienillä tisseilläkin, kuin littanaperseinen - oli puskurit kuinka hyvät tahansa. Ja en sitten tarkoita mitään Kardashianin mittoihin menevää silikonista tehtyä hehtaaripersettä, tai muutenkaan läskiä... 90cm muuten lantion ympäryksenä ei ole iso, voit vaikka mittanauhasta tarkistaa... Mutta edelleen kuvailusi perusteella naisen kroppa ei ollut kovin viehättävä.

• Ex------------PUA
        Räätäli kirjoitti:

Eli edestäpäin leveän näköinen ja kaareva lantio, mutta littanat perseposket? Vähän kuin Christina Hendricks joka näyttää edestäpäin hyvältä, mutta sivulta tai takaa ei niinkään hyvältä, mutta pienempi versio hänestä tuo sinun nussimasi bimbo? No itsehän siis en pidä sellaisesta, vaan persettä pitää olla ja nimenomaan pyöreät muhkeat pakarat, myös edestäpäin katsottuna selkeästi vyötäröstä erottuva lantion kaari tietysti. Persettä saa olla vähän liikaakin, mutta vain vähän liikaa, eli ennemmin päärynävartalo pienillä tisseilläkin, kuin littanaperseinen - oli puskurit kuinka hyvät tahansa. Ja en sitten tarkoita mitään Kardashianin mittoihin menevää silikonista tehtyä hehtaaripersettä, tai muutenkaan läskiä... 90cm muuten lantion ympäryksenä ei ole iso, voit vaikka mittanauhasta tarkistaa... Mutta edelleen kuvailusi perusteella naisen kroppa ei ollut kovin viehättävä.

Akateeminen nainenko bimbo? Noh, hassua miten palstatotuudet ne vain pörräävät.. ;D Siitä ei oikeasti kukaan uskoisi tuollaista sen imagon suhteen. Joten ihan varoituksena, että sellainen hillitty ja kiltin oloinenkin tyttö voi olla melkoinen pommi, jos et ota rataennätyksestä selvää. Tämä tosin oli loppujen lopuksi aika avoin tapaus, joten se ei ollut hankalaa saada selville.

Sen pakarat eivät olleet littanat, mutta ne ovat pienet koska se on itse todella oli pieni kokoinen.

Ja kun olen ollut 180 cm naisen kanssa, niin voin sanoa että molemmissa on puolensa, mutta kyllä ne piskuiset naiset vievät tietyllä tapaa voiton, kun niitä voi heitellä sängyssä kuin mollamaijaa. >:D Se muuten todella tykkäsi sellaisesta.

• Räätäli

Akateeminen nainenko bimbo? Noh, hassua miten palstatotuudet ne vain pörräävät.. ;D Siitä ei oikeasti kukaan uskoisi tuollaista sen imagon suhteen. Joten ihan varoituksena, että sellainen hillitty ja kiltin oloinenkin tyttö voi olla melkoinen pommi, jos et ota rataennätyksestä selvää. Tämä tosin oli loppujen lopuksi aika avoin tapaus, joten se ei ollut hankalaa saada selville.

Sen pakarat eivät olleet littanat, mutta ne ovat pienet koska se on itse todella oli pieni kokoinen.

Ja kun olen ollut 180 cm naisen kanssa, niin voin sanoa että molemmissa on puolensa, mutta kyllä ne piskuiset naiset vievät tietyllä tapaa voiton, kun niitä voi heitellä sängyssä kuin mollamaijaa. >:D Se muuten todella tykkäsi sellaisesta.

Akateemisuus lähinnä vaatii kestävää persettä, että jaksaa istua opiskelemassa. Tunnen liudan akateemisia bimboja, naisia joilla on tyhjää pää täynnä, vaikka ovat kouluja käyneet... Tuo mitä höpiset todella pienistä pakaroista, koska nainenkin oli todella pieni on todiste siitä ettei se ainakaan tiimalasi ollut, vaan Y -vartaloinen. Kyse on mittasuhteista. Jos lähietäisyydeltä olisit nähnyt useamman naisen, tietäisit ettei pituus useinkaan korreloi vartalon koon kanssa. Esimerkiksi malleilta vaaditaan mielellään mahdollisimman lähelle tuota klassista tiimalasia meneviä mittoja, ainakin lantion pitää olla sen 90cm ja he ovat pitkiä naisia, yleensä myös melko kurvikkaan näköisiä hoikkuudesta huolimatta, sillä varmaan tiedät ettei kurvikkuus tarkoita lihavuutta. Pitkiä mutteivat isoja... Muutenkin nyt meni sulla jo koomisen puolelle nuo jutut, eikä ole enää kovin uskottavaa. Sori.

• Ex------------PUA
        Räätäli kirjoitti:

Akateemisuus lähinnä vaatii kestävää persettä, että jaksaa istua opiskelemassa. Tunnen liudan akateemisia bimboja, naisia joilla on tyhjää pää täynnä, vaikka ovat kouluja käyneet... Tuo mitä höpiset todella pienistä pakaroista, koska nainenkin oli todella pieni on todiste siitä ettei se ainakaan tiimalasi ollut, vaan Y -vartaloinen. Kyse on mittasuhteista. Jos lähietäisyydeltä olisit nähnyt useamman naisen, tietäisit ettei pituus useinkaan korreloi vartalon koon kanssa. Esimerkiksi malleilta vaaditaan mielellään mahdollisimman lähelle tuota klassista tiimalasia meneviä mittoja, ainakin lantion pitää olla sen 90cm ja he ovat pitkiä naisia, yleensä myös melko kurvikkaan näköisiä hoikkuudesta huolimatta, sillä varmaan tiedät ettei kurvikkuus tarkoita lihavuutta. Pitkiä mutteivat isoja... Muutenkin nyt meni sulla jo koomisen puolelle nuo jutut, eikä ole enää kovin uskottavaa. Sori.

Olen ihan samaa mieltä siitä, että akateemiset naiset lähinnä itse pitävät itseään viisaana, mutta että palstalla on naisten palstatotuus, että nämä itsenäiset ja vahvaat akateemiset naiset ovat paljon viisaampia kuin muut. Ei se sillä pahemmin reteillyt, mutta tulipa kauttarantaiin esille, ja kyllä se oli myös sen oloinen (niissä on oikeasti tälläisiä kokemukseni mukaan yllättävän paljon!).

Kyllä se oli tiimalasi. :D Etkö sinä ole nähnyt tuon mallisia naisia muuta kuin kuvissa?

Esim. se kassaneiti on ihan samaa lajia vartaloltaan, mutta tuota ainakin 10 cm pidempi.

Mutta molempia yhdistää se, että heillä on isot rinnat, kurveja kropassa, siihen sopivat pakat (mihin liittyy pitkälti taas se, että miten hoikka tai treenattu tai lihava on).

Puhun tästä kroppatyypistä: http://images.sodahead.com/polls/001687423/mmm-42974245818_xlarge.jpeg

Väittäisin ettei tuollakaan kuvan naisella ole erityisen isot pakarat, etenkään siinä asennosta josta puhun, koska on noin hoikka.

• Räätäli

Olen ihan samaa mieltä siitä, että akateemiset naiset lähinnä itse pitävät itseään viisaana, mutta että palstalla on naisten palstatotuus, että nämä itsenäiset ja vahvaat akateemiset naiset ovat paljon viisaampia kuin muut. Ei se sillä pahemmin reteillyt, mutta tulipa kauttarantaiin esille, ja kyllä se oli myös sen oloinen (niissä on oikeasti tälläisiä kokemukseni mukaan yllättävän paljon!).

Kyllä se oli tiimalasi. :D Etkö sinä ole nähnyt tuon mallisia naisia muuta kuin kuvissa?

Esim. se kassaneiti on ihan samaa lajia vartaloltaan, mutta tuota ainakin 10 cm pidempi.

Mutta molempia yhdistää se, että heillä on isot rinnat, kurveja kropassa, siihen sopivat pakat (mihin liittyy pitkälti taas se, että miten hoikka tai treenattu tai lihava on).

Puhun tästä kroppatyypistä: http://images.sodahead.com/polls/001687423/mmm-42974245818_xlarge.jpeg

Väittäisin ettei tuollakaan kuvan naisella ole erityisen isot pakarat, etenkään siinä asennosta josta puhun, koska on noin hoikka.

Mitä väliä sillä on minä akateemiset (palsta?)naiset itseään pitää? Se nainen on lutka ja bimbo jota nussit, ei mitään muuta. Tietysti oon tiimalaseja nähnyt, mutta kun puhut isoista tisseistä ja pienestä perseestä, ei se kuulosta siltä että olisi tiimalasi kyseessä. Itse et osaa kertoa miltä joku oikeasti näyttää. Kommentoin vaan sen perusteella mitä olet kirjoittanut. Ja mikä ihmeen kassaneiti? Älä puhu jostain kassaneideistä, kun todennäköisesti emme samassa lähikaupassa asioi. Ja kuvassa olevan naisen pakaroista emme voi tietää, koska niitä ei näy. Edestäpäin näyttää hyvälle, mutta jos on isot pakarat, niin silloin on päärynävartaloinen ja myös sivulta ja takaa hyvän näköinen. Littana perseisenä ei olisi hyvän näköinen.

• Ex----PUA
        Räätäli kirjoitti:

Mitä väliä sillä on minä akateemiset (palsta?)naiset itseään pitää? Se nainen on lutka ja bimbo jota nussit, ei mitään muuta. Tietysti oon tiimalaseja nähnyt, mutta kun puhut isoista tisseistä ja pienestä perseestä, ei se kuulosta siltä että olisi tiimalasi kyseessä. Itse et osaa kertoa miltä joku oikeasti näyttää. Kommentoin vaan sen perusteella mitä olet kirjoittanut. Ja mikä ihmeen kassaneiti? Älä puhu jostain kassaneideistä, kun todennäköisesti emme samassa lähikaupassa asioi. Ja kuvassa olevan naisen pakaroista emme voi tietää, koska niitä ei näy. Edestäpäin näyttää hyvälle, mutta jos on isot pakarat, niin silloin on päärynävartaloinen ja myös sivulta ja takaa hyvän näköinen. Littana perseisenä ei olisi hyvän näköinen.

Sitä väliä, että ne ovat harhaisia.

Ja ei pieni perse ja isot tissit ole mikään harvinaisuus. Vaan aika yleinen hoikilla ja hyvän genetiikan naisilla. Tiimalasiin vaikuttaa sitten nuo kurvit ja kaaret. Olen ollut kerran myös ns.latinoperseen kanssa, jolla oli muuten jopa lihaksikas tai ainakin aika kiinteä kroppa, mutta melko pienet tissit. Se ei muuten pakosti vaadi lantion kaarta se yhdistelmä.

• Räätäli
        Ex----PUA kirjoitti:

Sitä väliä, että ne ovat harhaisia.

Ja ei pieni perse ja isot tissit ole mikään harvinaisuus. Vaan aika yleinen hoikilla ja hyvän genetiikan naisilla. Tiimalasiin vaikuttaa sitten nuo kurvit ja kaaret. Olen ollut kerran myös ns.latinoperseen kanssa, jolla oli muuten jopa lihaksikas tai ainakin aika kiinteä kroppa, mutta melko pienet tissit. Se ei muuten pakosti vaadi lantion kaarta se yhdistelmä.

Mistä sinä kenenkin harhat tiedät? Usein akateemiset, niin miehet kuin naiset pitää itseään jonain älykkäinä kun on kouluja käyty, vaikka saattavat olla tyhmiä kuin saappaat. Ei se harhaisuutta tarkoita, vaan on osa sitä akateemisten paskan jauhajien typeryyttä ja tosiaan ilmenee molemmissa sukupuolissa. Tuota muijan kuvaa kun katselin nyt uudelleen, niin sillä on aika leveä lantio, joten jos on pienet pakarat, on lattaperse ja itse henk.koht. en pidä leveää mutta littanaa persettä kauniina. Sen sijaan jos tuollaiseen lantion kaareen ja hoikkaan vyötäröön on yhdistetty kunnon pyöreät lihaksikkaat isohkot pakarat, on se nam... Sanoit jotain nussimastasi bimbosta että oli lyhyt runkoinen? Ymmärsin että tarkoitit selkää, mutta ilmeisesti jos on tuon kuvassa olevan naisen kaltainen, niin silloin on melko pitkäselkäinen ja näin ollen persejalkainen. Lattaperseellä varustetut persejalat ei ole kauniita, eikä hyvän genetiikan omaavia, oli tissit kuinka hyvät tahansa... Oliko naisella etu- vai takapillu, entä millainen selkä? Mieti tarkkaan ennen kuin vastaat, sillä se viimeistään paljastaa onko tarinasi lööperiä vai totta. Itse aloin viimeistään tuon sängyssä nakkelun jälkeen pitää juttuasi sen verran koomisena, että oon kahden vaiheilla puhutko ees totta. En nyt vielä kuitenkaan tuomitse paskan jauhannaksi tätä.

• Ex------------PUA
        Räätäli kirjoitti:

Mistä sinä kenenkin harhat tiedät? Usein akateemiset, niin miehet kuin naiset pitää itseään jonain älykkäinä kun on kouluja käyty, vaikka saattavat olla tyhmiä kuin saappaat. Ei se harhaisuutta tarkoita, vaan on osa sitä akateemisten paskan jauhajien typeryyttä ja tosiaan ilmenee molemmissa sukupuolissa. Tuota muijan kuvaa kun katselin nyt uudelleen, niin sillä on aika leveä lantio, joten jos on pienet pakarat, on lattaperse ja itse henk.koht. en pidä leveää mutta littanaa persettä kauniina. Sen sijaan jos tuollaiseen lantion kaareen ja hoikkaan vyötäröön on yhdistetty kunnon pyöreät lihaksikkaat isohkot pakarat, on se nam... Sanoit jotain nussimastasi bimbosta että oli lyhyt runkoinen? Ymmärsin että tarkoitit selkää, mutta ilmeisesti jos on tuon kuvassa olevan naisen kaltainen, niin silloin on melko pitkäselkäinen ja näin ollen persejalkainen. Lattaperseellä varustetut persejalat ei ole kauniita, eikä hyvän genetiikan omaavia, oli tissit kuinka hyvät tahansa... Oliko naisella etu- vai takapillu, entä millainen selkä? Mieti tarkkaan ennen kuin vastaat, sillä se viimeistään paljastaa onko tarinasi lööperiä vai totta. Itse aloin viimeistään tuon sängyssä nakkelun jälkeen pitää juttuasi sen verran koomisena, että oon kahden vaiheilla puhutko ees totta. En nyt vielä kuitenkaan tuomitse paskan jauhannaksi tätä.

Tiedän kenenkin harhan siitä, että sattumoisin tunnen akateemisia ihmisiä ja ne kuviot ovat tulleet minulle jonkin verran tutuksi, ja voin sanoa että naiset ovat sitä harhaisempaa porukkaa. Miehillä hyvin harvoin se edes nousee hattuun, tai he erittäin harvoin edes mainostavat sitä. Naiset taas ovat niin status-uskovaisia, että se on jopa osa heidän seksuaalisuuttansa.

Muuten taas tuo menee kyllä ihan uskomattomaksi jankkaukseksi sinulta. :D

Ei totuus voi sattua noin paljon?

Tässä on nyt sellainen ongelma, että totuus on tarua ihmeellisemmpi.

Sinulla on mielikuva naisesta, mutta minulla taas aito kokemus, ja tästä syystä jutun selittäminen sinulle vaatii sitä, että kokisit tuon saman itse.

Se, valitettavasti ei ole minusta kiinni, vaan naisesta ja siitä että valitseeko hän sinut.

(Tosin, jankuttamisen puolesta voisit olla nainen, ja sen puolesta että yrität vastustaa palstatotuutta ja sitä että minunlainen mies saa).

MItä meinaan lyhytrunkoisella, on että kyseessä on pieni kroppainen, lyhyt nainen.
        Ja ei, se ei ollut pitkäselkäinen.

• Räätäli

Tiedän kenenkin harhan siitä, että sattumoisin tunnen akateemisia ihmisiä ja ne kuviot ovat tulleet minulle jonkin verran tutuksi, ja voin sanoa että naiset ovat sitä harhaisempaa porukkaa. Miehillä hyvin harvoin se edes nousee hattuun, tai he erittäin harvoin edes mainostavat sitä. Naiset taas ovat niin status-uskovaisia, että se on jopa osa heidän seksuaalisuuttansa.

Muuten taas tuo menee kyllä ihan uskomattomaksi jankkaukseksi sinulta. :D

Ei totuus voi sattua noin paljon?

Tässä on nyt sellainen ongelma, että totuus on tarua ihmeellisemmpi.

Sinulla on mielikuva naisesta, mutta minulla taas aito kokemus, ja tästä syystä jutun selittäminen sinulle vaatii sitä, että kokisit tuon saman itse.

Se, valitettavasti ei ole minusta kiinni, vaan naisesta ja siitä että valitseeko hän sinut.

(Tosin, jankuttamisen puolesta voisit olla nainen, ja sen puolesta että yrität vastustaa palstatotuutta ja sitä että minunlainen mies saa).

MItä meinaan lyhytrunkoisella, on että kyseessä on pieni kroppainen, lyhyt nainen.
        Ja ei, se ei ollut pitkäselkäinen.

Lyhytselkäinen ei voi näyttää tuollaiselta, koska kylkiluut ja lonkkaluiden yläosa tulee niin lähelle toisiaan, ettei ole tuollaista vyötäröä. Et myöskään vastannut oliko etu- vai takapillu ja millainen selkä. Tästä voimme päätellä ettet pysty vastaamaan, koska jäät kiinni valheesta, kun et tiedä mitä nuo asiat todistaa. Tästä voimme päätellä, että koko tarinasi on juuri sitä - tarinaa. Mielikuvituksen tuotosta... Ja jokseenkin naurettavaa, että palstan pahin jankkaaja väittää minun olevan nainen koska jankutan. Olet siis itse nainen? Olenkin joskus ajatellut, että olet joku häiriintynyt mummeli joka kirjoittelee lämpimikseen näitä koomisia tarinoitaan.

• tytuii
        Räätäli kirjoitti:

Lyhytselkäinen ei voi näyttää tuollaiselta, koska kylkiluut ja lonkkaluiden yläosa tulee niin lähelle toisiaan, ettei ole tuollaista vyötäröä. Et myöskään vastannut oliko etu- vai takapillu ja millainen selkä. Tästä voimme päätellä ettet pysty vastaamaan, koska jäät kiinni valheesta, kun et tiedä mitä nuo asiat todistaa. Tästä voimme päätellä, että koko tarinasi on juuri sitä - tarinaa. Mielikuvituksen tuotosta... Ja jokseenkin naurettavaa, että palstan pahin jankkaaja väittää minun olevan nainen koska jankutan. Olet siis itse nainen? Olenkin joskus ajatellut, että olet joku häiriintynyt mummeli joka kirjoittelee lämpimikseen näitä koomisia tarinoitaan.

Oon itsekin joskus miettinyt, että tää tyyppi ja moni muukin ätmi on itse asiassa oikeasti jotain katkeria akkoja. Miksi ihmeessä miehet pilaisivat koko miessukupuolen mainetta kuten nämä täällä? Mutta toisaalta oon kyllä huomannut, että naisviha kukoistaa sinkkumiehissä niin vahvasti, että suattaapa nää miehiäkin valitettavasti olla.

• Räätäli
        tytuii kirjoitti:

Oon itsekin joskus miettinyt, että tää tyyppi ja moni muukin ätmi on itse asiassa oikeasti jotain katkeria akkoja. Miksi ihmeessä miehet pilaisivat koko miessukupuolen mainetta kuten nämä täällä? Mutta toisaalta oon kyllä huomannut, että naisviha kukoistaa sinkkumiehissä niin vahvasti, että suattaapa nää miehiäkin valitettavasti olla.

Epäilen että ovat vanhoja mammoja, joilla peräkammarissa majailee ätminkäinen... Siitä kumpuaa viha naisia kohtaan, kun se oma kullannuppu ei kelvannut kenellekään. Vikahan tosin on näissä äiti-ihmisissä itsessään - mitäs kasvattivat poikansa pullamössöiksi, jotka eivät osaa pyyhkiä edes pyllyjään itse.

• Ex------------PUA
        Räätäli kirjoitti:

Oletko kuullut sopusuhtaisista?

" Et myöskään vastannut oliko etu- vai takapillu ja millainen selkä. Tästä voimme päätellä ettet pysty vastaamaan, koska jäät kiinni valheesta, kun et tiedä mitä nuo asiat todistaa. Tästä voimme päätellä, että koko tarinasi on juuri sitä - tarinaa. "

::D

No nyt viimeistään varmistui että olet nainen.

Jankuttaminen ja omituiset, irrelevantit kysymykset, tietysti olivat siksi koska yritit epäitoivoisesti todistella itsellesi ettei tuo olisi tappahtunut.

Ja nyt sitten paras johtopäätöksesi on se, että naisen vaginan suuntaisuus on se mikä ratkaisee onko raportti totta? :D

Kannattaiisiko nyt hetkeksi hengähtää, ja muistaa verenpaineensa, niin ajatus voisi taas soljua mukavammin?

• Ex------------PUA
        tytuii kirjoitti:

Tyypillinen nainen komnentoimassa.

Se että nainen panee vieraita miehiä, pilaa mies-sukupuolen maineen. :D

Legit!

Jos tuosta jotain voi päätellä, on se että sinä olet niitä naisia jotka et pysy uskollisena, ja aina haet syyn uhreistasi.

• Räätäli

Oletko kuullut sopusuhtaisista?

" Et myöskään vastannut oliko etu- vai takapillu ja millainen selkä. Tästä voimme päätellä ettet pysty vastaamaan, koska jäät kiinni valheesta, kun et tiedä mitä nuo asiat todistaa. Tästä voimme päätellä, että koko tarinasi on juuri sitä - tarinaa. "

::D

No nyt viimeistään varmistui että olet nainen.

Jankuttaminen ja omituiset, irrelevantit kysymykset, tietysti olivat siksi koska yritit epäitoivoisesti todistella itsellesi ettei tuo olisi tappahtunut.

Ja nyt sitten paras johtopäätöksesi on se, että naisen vaginan suuntaisuus on se mikä ratkaisee onko raportti totta? :D

Kannattaiisiko nyt hetkeksi hengähtää, ja muistaa verenpaineensa, niin ajatus voisi taas soljua mukavammin?

No koita nyt päättää oliko se lyhytselkäinen vai sopusuhtainen. Kuvassa olevalla naisella kun on melko pitkän näköinen selkä, joten ainakaan häneltä se ei voinut näyttää. Sun tarinasihan koko ajan muuttuu... Ja kun edelleenkään et vastaa oliko etu- vai takapillu ja millainen selkä, se todistaa että kyseistä naista ei ole olemassakaan kuin mielikuvituksessasi, ja että et ole ikinä koskenut naiseen. Sinä et todellakaan tiedä yhtään mitään.

• Ex------------PUA
        Räätäli kirjoitti:

No koita nyt päättää oliko se lyhytselkäinen vai sopusuhtainen. Kuvassa olevalla naisella kun on melko pitkän näköinen selkä, joten ainakaan häneltä se ei voinut näyttää. Sun tarinasihan koko ajan muuttuu... Ja kun edelleenkään et vastaa oliko etu- vai takapillu ja millainen selkä, se todistaa että kyseistä naista ei ole olemassakaan kuin mielikuvituksessasi, ja että et ole ikinä koskenut naiseen. Sinä et todellakaan tiedä yhtään mitään.

Ja shakki ja matti: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14040794/etu--ja-takaillut#comment-82472784

Se todellinen valehtelija selvisi, juuri niin nolosti, kuten olisi odottanutkin. :D

• silmäträvähtvätauki

Tyypillinen nainen komnentoimassa.

Se että nainen panee vieraita miehiä, pilaa mies-sukupuolen maineen. :D

Legit!

Jos tuosta jotain voi päätellä, on se että sinä olet niitä naisia jotka et pysy uskollisena, ja aina haet syyn uhreistasi.

Tarinassasi panit varattua, jonka tiesti olevan varattu. Olet yhtälailla syypää tarinassasi, et ole sankari etkä kovin kadehdittavakaan. Kirjoita seuraavalla kerralla paremmin. Joku mukavampi tarina.

• gopulla

Tulikohan mällit boksereihin tuota kirjoittaessa. Tämä oli mun lempparikohta: "hän sanoi kesken imemisen, että häntä hieman pelottaa se, että kuinka näin iso mahtuu häneen (se oli isoin hänen saamansa, mukaan lukien hänen miehensä!). Kun survoin sen häneen, hänen suunsa aukeni ja silmät menivät selälleen, ja hän voihki miten paksukin se on. "

• Ex------------PUA

Melkein! :D

• Kilttiatm

Olet melkoinen mies lutka. Miksi pitää käyttää naisia hyväksi. Olisit sanonut sille naiselle että ei ole hyväksi suhteelle pettää eikä ongelmat parisuhteessa katoa naimalla toisia miehiä. jos nainen ei ole kykeneväinen selvittämään ongelmia miehensä kanssa niin sitten pitää erota ja sitten voi naida muita miehiä.

• Ex------------PUA

:D Kiitos!

No tuossa se oli myöhäistä jo.

Se ero tällä avo- ja sillä aviovaimolla on, että tuo naimisissa olevan mies ei kai tiedä vaimonsa touhuiluista, joten häntä en siinä avita.

Tämänn muijan kohdalla taas mies oli suostunut siihen, että nainen saa vierasta. Joten mies kerjäsi tulla aisuriksi.

• 11ja7

Mistä novellista tämä on kopsattu? Vaikutti kovin tutulta.

• erkki-täti

Ex-pullan fantasiapäiväkirjan tuotoksia, vol. 2736.

Ukkeli käytännössä asuu palstalla, ja sitten muka ehtii oikein tositoimiinkin...joo, uskotaan.

Ex-pulla varmasti tinderöi ja haeskelee naikkosia netin kautta, mutta ainoastaan käsityöharrastusta varten. Fantasiansa sitten näpyttelee tänne.

Oikeilla alfamiehillä ei ole tarvetta avautua panemisistaan, eikä varsinkaan tämän palstan kaltaisella alustalla keräillä mitään selkään taputteluja.

• Ex------------PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Ex-pullan fantasiapäiväkirjan tuotoksia, vol. 2736.

Ukkeli käytännössä asuu palstalla, ja sitten muka ehtii oikein tositoimiinkin...joo, uskotaan.

Ex-pulla varmasti tinderöi ja haeskelee naikkosia netin kautta, mutta ainoastaan käsityöharrastusta varten. Fantasiansa sitten näpyttelee tänne.

Oikeilla alfamiehillä ei ole tarvetta avautua panemisistaan, eikä varsinkaan tämän palstan kaltaisella alustalla keräillä mitään selkään taputteluja.

Tämä on ensimmäinen päivänäni palstalla sitten joulun (kun lähdin sitä viettämään), ja luultavasti myöskin huomenna tulee kiire.

Sen sijaan, paljonkos sinä täällä luuhaat?

Kumma tarve tuli kieltää tuo minun opettavainen tarinani.

Ja klassinen käsityshän on, että naiset harrastavat alfojen kanssa seksiä, mutta betat ovat elättäjinä.

Ja se on muuten tämä nainen, joka haluaisi jatkaa tätä juttua entisellään, minä en sellaista edes ehdottonut.

Tämän lisäksi vielä tinder-matchini, naimisissa oleva parikymppinen nainen luultavasti on liikenteessä ilman puolisonsa lupaa tai tietoa.

Tässä hieman siis tilanneselvitystä, että palstatotuudet eivät ole niin kaukaa haettuja, vaan elämme tavallaan jonkinlaista lopunaikaa, jossa MGTOW on feministisen yhteiskunnan pakottaman enää ainoa vaihtoehto miehelle.

• erkki-täti

Tämä on ensimmäinen päivänäni palstalla sitten joulun (kun lähdin sitä viettämään), ja luultavasti myöskin huomenna tulee kiire.

Sen sijaan, paljonkos sinä täällä luuhaat?

Kumma tarve tuli kieltää tuo minun opettavainen tarinani.

Ja klassinen käsityshän on, että naiset harrastavat alfojen kanssa seksiä, mutta betat ovat elättäjinä.

Ja se on muuten tämä nainen, joka haluaisi jatkaa tätä juttua entisellään, minä en sellaista edes ehdottonut.

Tämän lisäksi vielä tinder-matchini, naimisissa oleva parikymppinen nainen luultavasti on liikenteessä ilman puolisonsa lupaa tai tietoa.

Tässä hieman siis tilanneselvitystä, että palstatotuudet eivät ole niin kaukaa haettuja, vaan elämme tavallaan jonkinlaista lopunaikaa, jossa MGTOW on feministisen yhteiskunnan pakottaman enää ainoa vaihtoehto miehelle.

Aika harvakseltaan olen nykyään täällä. Eilen taisin muutaman kommentin kirjoittaa ja huomasin sinunkin kommenttejasi.

Että älä jaksa valehdella, ei kiinnosta.

Uskotaan-uskotaan, että olet palstan kovin alfa ja panomies. Sinipunapillerit ja shaming language.

• Ex----PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Aika harvakseltaan olen nykyään täällä. Eilen taisin muutaman kommentin kirjoittaa ja huomasin sinunkin kommenttejasi.

Että älä jaksa valehdella, ei kiinnosta.

Uskotaan-uskotaan, että olet palstan kovin alfa ja panomies. Sinipunapillerit ja shaming language.

Kuka täällä valehtelee?

Jotta voisit sanoa minun olevantäällä paljon, täytyy sinun myös silloin olla täällä paljon.

Tai muuten valehtelet tietoisesti.

Vaan taitaa totuus naisten käytöksestä ottaa koville? ;)

• erkki-täti
        Ex----PUA kirjoitti:

Kuka täällä valehtelee?

Jotta voisit sanoa minun olevantäällä paljon, täytyy sinun myös silloin olla täällä paljon.

Tai muuten valehtelet tietoisesti.

Vaan taitaa totuus naisten käytöksestä ottaa koville? ;)

Jahas, pasiivis-aggressiivinen hymiö, kun pullaa kiukuttaa. Onko andropaussi-ragea ilmassa?

Aina kun tulen palstalle silmäilemään kirjoituksia, olet täällä. Ymmärrätkö?

Väännän rautalangasta: menen tankkaamaan autoni huoltoasemalle. Edellisestä kerrasta on reilu viikko. Sama ukkeli nököttää hedelmäpeliä hakkaamassa joka ikisellä tankkauskerrallani, niin nytkin. Ajattelen miehestä, että hän on aina huoltamolla pelaamassa hedelmäpeliä.

"Totuus naisten käytöksestä ottaa koville"? Kirjoituksesi ei mielestäni kerro mitään "naisten käytöksestä". Se on mielestäni sepitettyä fantasiaa, eli omia toiveitasi naisten suhteen. Mikäli tarinasi olisikin totta, niin silloinkin se kertoo ihan muusta:

a) kyseisen naisen ja sinun käytöksestäsi
        b) siitä, että sinun panosuhteesi ovat pinnallisia ja satunnaisia kohtaamisia tuntemattomien/puolituttujen kanssa
        c) luultavasti pelkäät todellista läheisyyttä
        d) haet hyväksyntää ja buustausta (pelon projisointi)

Syy, miksi ylipäänsä vaivauduin kirjoittamaan tähän ketjuun, on se että laadidaa-juttusi on tullut luettua jo monta kertaa ennemminkin. Juttusi alkavat muistuttaa kirjoituksia laivaristeilylle lähtemistä. Ensin huvittavat, mutta jossain vaiheessa alkavat kyllästyttää.

PS. DarkFear on kuitenkin kielellisesti viihdyttävämpi kuin sinä. Mutta sepä kun onkin sellainen asia minkä ymmärtävät vain ne avarakatseisimmat eurooppalaiset miehet. Sinä kun oletkin vain tuommoinen ahdasmielinen juntti, jonka kotiseudulla vain poljetaan naisia kuin tulpattomia mopoja ja sitten rehennellään niillä naisjutuilla, vaikka oikeat avarakatseiset miehet kun sitä osaavatkin olla hiljaa niistä naisjutuistaan vaikka olisi kuinka tuuhea tukka päässä ja muutenkin miehuuden merkit kunnossa. Tuollaiset homopersehuorahinttarit joutavatkin jäädä ihan ilman niitä naisia ja elämään netissä!!!!!!!

• Ex------------PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Jahas, pasiivis-aggressiivinen hymiö, kun pullaa kiukuttaa. Onko andropaussi-ragea ilmassa?

Väännän rautalangasta: menen tankkaamaan autoni huoltoasemalle. Edellisestä kerrasta on reilu viikko. Sama ukkeli nököttää hedelmäpeliä hakkaamassa joka ikisellä tankkauskerrallani, niin nytkin. Ajattelen miehestä, että hän on aina huoltamolla pelaamassa hedelmäpeliä.

"Totuus naisten käytöksestä ottaa koville"? Kirjoituksesi ei mielestäni kerro mitään "naisten käytöksestä". Se on mielestäni sepitettyä fantasiaa, eli omia toiveitasi naisten suhteen. Mikäli tarinasi olisikin totta, niin silloinkin se kertoo ihan muusta:

b) siitä, että sinun panosuhteesi ovat pinnallisia ja satunnaisia kohtaamisia tuntemattomien/puolituttujen kanssa

Syy, miksi ylipäänsä vaivauduin kirjoittamaan tähän ketjuun, on se että laadidaa-juttusi on tullut luettua jo monta kertaa ennemminkin. Juttusi alkavat muistuttaa kirjoituksia laivaristeilylle lähtemistä. Ensin huvittavat, mutta jossain vaiheessa alkavat kyllästyttää.

PS. DarkFear on kuitenkin kielellisesti viihdyttävämpi kuin sinä. Mutta sepä kun onkin sellainen asia minkä ymmärtävät vain ne avarakatseisimmat eurooppalaiset miehet. Sinä kun oletkin vain tuommoinen ahdasmielinen juntti, jonka kotiseudulla vain poljetaan naisia kuin tulpattomia mopoja ja sitten rehennellään niillä naisjutuilla, vaikka oikeat avarakatseiset miehet kun sitä osaavatkin olla hiljaa niistä naisjutuistaan vaikka olisi kuinka tuuhea tukka päässä ja muutenkin miehuuden merkit kunnossa. Tuollaiset homopersehuorahinttarit joutavatkin jäädä ihan ilman niitä naisia ja elämään netissä!!!!!!!

"Jahas, pasiivis-aggressiivinen hymiö, kun pullaa kiukuttaa. Onko andropaussi-ragea ilmassa?"

Matkiminen on suurinta ihalua, joten tästä syystä otan tuon kohteliaisuutena.

"Aina kun tulen palstalle silmäilemään kirjoituksia, olet täällä. Ymmärrätkö?

Väännän rautalangasta: menen tankkaamaan autoni huoltoasemalle. Edellisestä kerrasta on reilu viikko. Sama ukkeli nököttää hedelmäpeliä hakkaamassa joka ikisellä tankkauskerrallani, niin nytkin. Ajattelen miehestä, että hän on aina huoltamolla pelaamassa hedelmäpeliä."

No, se tarkoittaa että tulet aina silmäilemään palstalle kirjoituksia.

Muuten taas tuo tankkausvertaus tarkoitta sitä, että käyt yhtä usein kyseisellä paikalla kuin kyseinen ukkeli. Se on ainoa mistä voit olla varma, muu on olettamusta.

""Totuus naisten käytöksestä ottaa koville"? Kirjoituksesi ei mielestäni kerro mitään "naisten käytöksestä". Se on mielestäni sepitettyä fantasiaa, eli omia toiveitasi naisten suhteen."

En tajua miten se voisi olla toiveitani, sillä en erityisesti toivo naisten olevan tuollaisia, mutta minä vaiin elän tilanteen kanssa jossa naiset ovat rappiolla.

Mitä muitakaan vaihtoehtoja minulla on?

Moni meistä on samalla linjalla, MGTOW or bust!

Tämäkin tapaus osoitti, että jos meinaat olla perus-KTM, se meinaa sitä että saat sietää sitä että naisesi ulkoistaa seksin. Toki, sinäkin saat, mutta se on etuoikeus eikä enää ns. aviovelvoite.

"a) kyseisen naisen ja sinun käytöksestäsi"

Nainen antaa, mies saa.

Se kertoo siitä, minkälainen tuo nainen on.

Nainen antoi, minä sain.

"b) siitä, että sinun panosuhteesi ovat pinnallisia ja satunnaisia kohtaamisia tuntemattomien/puolituttujen kanssa"

Totta. Paitsi että tämän vuoden puolella, ne ovat olleet melko usein myös tapailusuhteita. Eli, pikemminkin sekä ja että.

Naiset ovat itse luoneet tämänn pelin ja sen säännöt, joten ei voi syyttää jos pelaan sitä sen mukaan.

"c) luultavasti pelkäät todellista läheisyyttä"

Tai sitten naiset eivät kykene sellaiseen, vaan kullikaruselli on tehnyt tehtvänsä.

Tästä ns. kullikarusellista on monikin mies täällä puhunut, ja se pitää kutinsa.

Tämä tapaus osoitti että se on melko peruuttamaton.

Tämäkin nainen oli pistänyt ehdot, että suhde loppuu, tai sitten se jatkuu.

Jatkumisen ehtona se, että hän saa vierasta kyrpää silloin kun haluaa ja niin paljon kuin haluaa.

Minä otan häikäilemättä tästä naisten vehkeilystä ilon irti.

"d) haet hyväksyntää ja buustausta (pelon projisointi)"

Kukapa meistä ei hakisi?

Olen tosin MGTOW ja punaisen pillerin mies, joten olen hyväksynyt sen, että kyse on naisen valinnasta, ja on huono idea jättää noiden asioiden saaminen naisen mielivaltaisuuden ja hypergamian ehdoille.

Sen sijaan miesten tulee vapautua naisista, ja rakastaa itseään.

Naiset kun eivät niin suuriin tunteisiin kykene.

• Ex------------PUA
        erkki-täti kirjoitti:

"PS. DarkFear on kuitenkin kielellisesti viihdyttävämpi kuin sinä. Mutta sepä kun onkin sellainen asia minkä ymmärtävät vain ne avarakatseisimmat eurooppalaiset miehet. Sinä kun oletkin vain tuommoinen ahdasmielinen juntti, jonka kotiseudulla vain poljetaan naisia kuin tulpattomia mopoja ja sitten rehennellään niillä naisjutuilla, vaikka oikeat avarakatseiset miehet kun sitä osaavatkin olla hiljaa niistä naisjutuistaan vaikka olisi kuinka tuuhea tukka päässä ja muutenkin miehuuden merkit kunnossa. Tuollaiset homopersehuorahinttarit joutavatkin jäädä ihan ilman niitä naisia ja elämään netissä!!!!!!!"

:D

Pidän itse myös DarkFearista. Se on ehkä eräs syy miksi tällä palstalla viihtyy.

En totta puhuen ole vastaavaan ilmiöön törmännyt varmaan koskaan.

Ja onhan se kuitenkin YTM, joten ei minulla ole siihen sanottavaa. ;)

• Expua.olet.paskaa

Ex pua - tuo miesten oikeuksien esitaistelijakin on sitten mennyt myymään itsensä hypergamialle... Oikea kunnon mies, miehinen mies joka pitää miesten puolia aina, ei olisi missään tilanteessa kajonnut varattuun naiseen, vaan läksyttänyt huoran pataluhaksi, niin että huora olisi hävennyt käytöstään loppu elämänsä. Ei ole mitään väliä sillä, että huoran puoliso olisi antanut luvan, oikea mies ei silti nussi varattua naista, ja mistä ylipäänsä edes tiedät että lupa oli annettu? Huorahan voi ihan hyvin valehdella, ja todennäköisesti valehtelikin. Olet pettänyt kaikki miehet. Olen pettynyt sinuun Ex pua, hyvin pettynyt. Joutaisit saada kivessyövän tuosta hyvästä mitä menit nyt tekemään.

• Häpeä

"Olet pettänyt kaikki miehet. "

Juuri näin. Vittu mikä pelle. Sanansyöjä.

• Ex------------PUA

Sen mies oli se, joka suostui aisuriksi. Joten syy on aisurin.

Esim. varattua joka ei saa lupaa, minä en tietenkään panisi.

Tässä kuitenkin on taustalla se, että MGTOW:n puolen edustajalle, sinisen pilleriin puolen naisetkin antavat, siinä missä heidän miehensä taas ovat aisureina tai kaverialueella.

Ja tämä samalla on opettavainen tarina siitä miten moderneissa suhteissa voi käydä.

• Ex------------PUA

Tässä kuitenkin on taustalla se, että MGTOW:n puolen edustajalle, sinisen pilleriin puolen naisetkin antavat, siinä missä heidän miehensä taas ovat aisureina tai kaverialueella.

Ja tämä samalla on opettavainen tarina siitä miten moderneissa suhteissa voi käydä.

Tai no, korjaan hieman: syy on sen kenellä on tässä seksuaalinen valta.

• Expua.olet.paskaa

Mistä tiedät että sen mies oli suostunut, oliko sillä joku kirjallinen todistus asiasta tai videoitu todistus? Mistä tiedät ettei ne olleet väärennettyjä? Tapasitko miehen ja sanoiko se sulle että nussi vaan? Mistä tiedät että se oli sen mies oikeasti, eikä vain joku kadulta repäisty tyyppi, jolle se maksoi? Ja vaikka tietäisit 100% että mies on antanut luvan, vaikkapa siksi että on itse impotentti, niin siitä huolimatta varattua naista ei nussita. Kunnian mies ei tee niin. Oikea miesten puolia pitävä mies ei tee noin toiselle miehelle. Ja vitun kuvottavaa että naureskelet aisureille. Ilman sun kaltaisia huoramiehiä ei aisureita olis olemassakaan, koska kukapa niitä niiden kiimaisia huoranaisia nussisi, jos ei olisi kaltaisiasi huoramiehiä? Olet todella ala-arvoinen kasa paskaa, enkä voi sua kunnioittaa enää ikinä. En tämän jälkeen, kun menit varattuun sekaantumaan. Haista pitkä paska. Toivon sulle aidsia ja että kyrpäsi mätänee ja tipahtaa irti.

• Häpeä

"Sen mies oli se, joka suostui aisuriksi. Joten syy on aisurin."

Älä vittu selitä. Petit miehet ja sitä faktaa ei pyyhdi mikään pois.

• 896
        Expua.olet.paskaa kirjoitti:

Mistä tiedät että sen mies oli suostunut, oliko sillä joku kirjallinen todistus asiasta tai videoitu todistus? Mistä tiedät ettei ne olleet väärennettyjä? Tapasitko miehen ja sanoiko se sulle että nussi vaan? Mistä tiedät että se oli sen mies oikeasti, eikä vain joku kadulta repäisty tyyppi, jolle se maksoi? Ja vaikka tietäisit 100% että mies on antanut luvan, vaikkapa siksi että on itse impotentti, niin siitä huolimatta varattua naista ei nussita. Kunnian mies ei tee niin. Oikea miesten puolia pitävä mies ei tee noin toiselle miehelle. Ja vitun kuvottavaa että naureskelet aisureille. Ilman sun kaltaisia huoramiehiä ei aisureita olis olemassakaan, koska kukapa niitä niiden kiimaisia huoranaisia nussisi, jos ei olisi kaltaisiasi huoramiehiä? Olet todella ala-arvoinen kasa paskaa, enkä voi sua kunnioittaa enää ikinä. En tämän jälkeen, kun menit varattuun sekaantumaan. Haista pitkä paska. Toivon sulle aidsia ja että kyrpäsi mätänee ja tipahtaa irti.

"Oikea miesten puolia pitävä mies ei tee noin toiselle miehelle. Ja vitun kuvottavaa että naureskelet aisureille. Ilman sun kaltaisia huoramiehiä ei aisureita olis olemassakaan, koska kukapa niitä niiden kiimaisia huoranaisia nussisi, jos ei olisi kaltaisiasi huoramiehiä?"

Tämäkin on harvinaisen totta, ja se kolikon toinen puoli. Ex--pua on itse mukana maailmaa mädättämässä ja naureskelee tekopyhästi kättensä jäljille.

• Ex-----PUA
        Expua.olet.paskaa kirjoitti:

Koska sanaan pitää voida luottaa. Jos nainen on valinnut valehdella meistä molemmille, ei se ole minun syyni.

Ja minun solidarisuuteni sitä, että en auta naista pettämään miestä jolla ei ole varaa valita.

Tuolla miehellä oli ja hän oli tehnyt valintansa.

Tämä on tapaus jonka kohdalla tein vain sen minkä tässä sinisen j punaisen pilleerin sodassa voin tehdä: Ottaa hyödyn sinipilleriläisiltä, mutta pysyä itse punapilleröitynä. Se on vääjäämätön kohtalo kehityksen ollessa tämä.

Samalla tämä oli osoitus siitä, mitä tapahtuu jos et ole punapilleröity - ikävä todellisuus alkaa olla, että voit olla joko kuten Ex PUA( tai MGTOW) tai sitten kaverialueella tai aisuri jonka nainen antaa Ex PUA:lle. (ja toki muille miehille, kysymys on siitä että oletko se sinä vai joku muu).

On ikävää että se perinteinen ns. 50 luvun suhde, on naisten kiiman ja hypergamian tappama.

• Ex---PUA
        Häpeä kirjoitti:

"Sen mies oli se, joka suostui aisuriksi. Joten syy on aisurin."

Älä vittu selitä. Petit miehet ja sitä faktaa ei pyyhdi mikään pois.

Lue myös se toinen syy.

Päivitetty syy.

Se en ole minä, joka annoin avovaimolleni luvan panna muita, jotta hän pysysisi kanssani.

Se en ole minä joka pysyn suhteessa jos saan panna muitakin.

Kyllä nimittäin nainen myönsi ihan suoraan, että saa nyt pitää kakun ja syödä sen ja on tyytyväinen diiliin.

Se on sinisen pillerin päämäärä.

Minä taas en toiminut yhtään erilailla kuin muutenkaan modernien naisten kanssa. Kynnykseni sitoutua on hyvin korkea.

Ja punainen pilleri johti nyt siihen, että tein sinisen pillerin miehestä aisurin.

Siksi sinun tulee valita puolesi.

En edelleenkään kehota varattujen vokotteluun, tämän koen hieman eri asiana kuten sanottua, mutta kehotan ottamaan opikseen tästä raportista mikä kohtalo sinua odottaa jos lähdet mukaan väärille teille.

Kaikki eivät ole myöskään sitä miltä näyttää, kiltti tyttö voi olla vähemmän kiltti ulkokuoren alta.

• Ex----PUA
        896 kirjoitti:

"Oikea miesten puolia pitävä mies ei tee noin toiselle miehelle. Ja vitun kuvottavaa että naureskelet aisureille. Ilman sun kaltaisia huoramiehiä ei aisureita olis olemassakaan, koska kukapa niitä niiden kiimaisia huoranaisia nussisi, jos ei olisi kaltaisiasi huoramiehiä?"

Tämäkin on harvinaisen totta, ja se kolikon toinen puoli. Ex--pua on itse mukana maailmaa mädättämässä ja naureskelee tekopyhästi kättensä jäljille.

Mutta maailma on jo mätä. Enkä voi pelastaa miestä itseltään. Enää miehet voivat pelastaa itsensä, ja siinä olen mukana.

Kuitenkin on sivuuttamaton tosiasia, että minunkaltainen mies saa ja ilman sitoutumista, ns.vastapuolen naisilta, jopa siinä määrin että he jopa itse ehdottelevat seksisuhteen jatkamista.

Naiset pakottavat miehiä tekemään valinnan.

Joten kumpi se on? Sininen vaiko punainen pilleri?

• Ex----PUA

En tosin vastusta yllä sitoutumista, mutta sitä vastustan että sen tekisi naisen ehdoilla kuten tässä on käynyt.

Valitettavasti nainen valitsee ja omaa seksuaalisen vallan, ja siksi miehen kohtalona on olla joko MGTOW tai suostua. Tai toivoa saavansa poikkeuksen, mutta onko sellaisia naisia enää?

• Häpeä
        Ex----PUA kirjoitti:

En tosin vastusta yllä sitoutumista, mutta sitä vastustan että sen tekisi naisen ehdoilla kuten tässä on käynyt.

Valitettavasti nainen valitsee ja omaa seksuaalisen vallan, ja siksi miehen kohtalona on olla joko MGTOW tai suostua. Tai toivoa saavansa poikkeuksen, mutta onko sellaisia naisia enää?

Älä turhaan selitä ja yritä tapasi mukaan kääntää asioita oman etusi mukaiseksi. Liukenit kunnian miesten rivistä osoittaen näin ettei sinuun voi luottaa pätkäänkään. Olet enää vain haalistuva muisto.

• TotuusSattuu
        Ex----PUA kirjoitti:

Älä Ex---PUA selittele kuin ämmä vaan seiso tekosi takana kuin mies!

• Ex------------PUA
        TotuusSattuu kirjoitti:

Älä Ex---PUA selittele kuin ämmä vaan seiso tekosi takana kuin mies!

Niin seisonkin. En ole ottanut mitään takaisin.

Mutta kyllä syytettyjen penkillä istuvalla on oikeus puolustautua.

Tuo on juuri tuota naisille ominaista yritystä riisua aseet, jotta voisi syyttää toista tietoisena itse siitä, että hänen syytöksensä eivät kestä tarkistelua.

Nytkään en ole saanut mitään vastausta omiin vastauksiini, joten väkisinkin täytyy merkitä pöytäkirjaan, että Ex PUA vei tämänkin.

Fakta on, että tässä palstatotuudet toteutuivat, taas kerran.

• Ex------------PUA

Totta helvetissä sanaan pitää voida luottaa.

Ei valehtelun kohde ole syyllinen, vaan uhri.

Lisäksi, sinä unohdat että nainen antaa ja mies saa, ja tämä kaikki on vain todiste siitä, minkälaisia naiset ovat.

• Expua.olet.paskaa

Totta helvetissä sanaan pitää voida luottaa.

Ei valehtelun kohde ole syyllinen, vaan uhri.

Lisäksi, sinä unohdat että nainen antaa ja mies saa, ja tämä kaikki on vain todiste siitä, minkälaisia naiset ovat.

Missä todisteet että oli saanut luvan?!!!?!??! Kuka uskoo huoran sanaan? Ei kukaan muu kuin toinen huora!!!!!! Sinä saatana olet LUOPIO JA HUORA!!1 Joutaisit tulla naulatuksi kyrvästä lattiaan ja saada morasta päähäsi sinä saatanan paska kasa. Äitisi litisevä ja lätisevä spermaa valuva huoran vittu!!! LITS, LÄTS, PRÖÖÖÖTS, LÖRTS!!!!

• Munaotus

Tunnen yhden niin sanotun kiltin tytön jota olen välillä pannut. Tosi mukava ja aina valmis lähtemään vaikka baariin mutta yks vika siinä on. Se vetää välillä jotain marihuonaa tai sellasia aineita enkä sellasesta tykkää. Humalassakin se on kiimainen kuin mikä ja heti saa seksiä. Ulkoapäin vaukuttaa ujolta ja hentoiselta mutta on kuitenkin aika villi ja mukava nainen kuitenkin.

• Ex----PUA

Kuulostapi tutulta. Toivotaan ettei ole sama tapaus. :S

Se tosiaan on sellainen pieni, hillitty, tosi mukavan ja kiltin oloinen avovaimo, josta ei tuollaista oikeasti uskoisi.

En tiedä tarkoittaako tämä sitten sitä, ettei voida luottaa enää mihinkään, mikä on aika sääli? Tai tämä tapaus osoittaa että tilanne on ehkä luultua pahempi.

• Gloh

Miksi et kirjoittele panojuttuja seksipalstalle, siellä sun kaltaiset ovat?
      Olisit kyllä ainoa joka puhuttelisi itseään Alfana..
      Käy testaamassa mitä vastaavat sulle jos kehtaat samaa nimimerkkiä käyttää kuin täällä.
      Me tullaan mielellämme lukemaan.

• Ex----PUA

Jos et ole huomannut, niin seksi ei ole ainakaan sikäli raporttien se juttu, ja en aina kirjoita näin graafisesti. (Eikä ne aina pääty seksiin, joskus sen välivaiheeseen joskus johonkin muuhun, enkä toisalta edes jokaista sänkykertaani tänne kerro - osa on niin rutiinikamaa).

Enempikin pointtinani on esitellä miten omakohtaisesti voin havaita ja todistaa oalstatotuuksia, sekä toisaalta antaa vinkkejä naisista ja heidän saamisestaan.

Tästäkin tapauksesta olisi vaikka mitä hävyttömiä yksityiskohtia, mutta kerroin vain osan siitä mitä tapahtui. Voin palata asiaan, jos kiinnostaa, ei tarvitse mennä seksipalstalle. ;D

• TotuusSattuu
        Ex----PUA kirjoitti:

Jos et ole huomannut, niin seksi ei ole ainakaan sikäli raporttien se juttu, ja en aina kirjoita näin graafisesti. (Eikä ne aina pääty seksiin, joskus sen välivaiheeseen joskus johonkin muuhun, enkä toisalta edes jokaista sänkykertaani tänne kerro - osa on niin rutiinikamaa).

Enempikin pointtinani on esitellä miten omakohtaisesti voin havaita ja todistaa oalstatotuuksia, sekä toisaalta antaa vinkkejä naisista ja heidän saamisestaan.

Tästäkin tapauksesta olisi vaikka mitä hävyttömiä yksityiskohtia, mutta kerroin vain osan siitä mitä tapahtui. Voin palata asiaan, jos kiinnostaa, ei tarvitse mennä seksipalstalle. ;D

Fantasiasi eivät todista mitään totuuksia vaan vain mielikuvituksesi rajallisuuden. Se kykenee tuottamaan vain pornolehti-tasoista tekstiä joka ei vakuuta juuri ketään.

• Ex------------PUA
        TotuusSattuu kirjoitti:

Fantasiasi eivät todista mitään totuuksia vaan vain mielikuvituksesi rajallisuuden. Se kykenee tuottamaan vain pornolehti-tasoista tekstiä joka ei vakuuta juuri ketään.

Tuo minulta matkittu (suurin ihailu) nimimerkki kyllä istuu sinulle tolkuttoman hyvin. :D

Vaan, ole hyvä ja esitä todisteet jos väität että tuo oli fantasia.

Todistustaakka on nyt sinulla.

TOsiasiassa, kuten nimimerkkisi sanoo, totuus sattuu ja sinua raivostuttaa se kun kerron minkälaisia naiset on ja miten palstatotuudet pitävät kutinsa.

• Valkoritarinumeroxxxxxx

Tuo minulta matkittu (suurin ihailu) nimimerkki kyllä istuu sinulle tolkuttoman hyvin. :D

Vaan, ole hyvä ja esitä todisteet jos väität että tuo oli fantasia.

Todistustaakka on nyt sinulla.

TOsiasiassa, kuten nimimerkkisi sanoo, totuus sattuu ja sinua raivostuttaa se kun kerron minkälaisia naiset on ja miten palstatotuudet pitävät kutinsa.

"Todistustaakka on nyt sinulla."

Tuossa joku aika sitten kun väänsin kanssasi, todistustaakka meni sinulla ihan päinvastoin ;) Taidat olla vähän tuulella käyvä?

• Ex------------PUA
        Valkoritarinumeroxxxxxx kirjoitti:

"Todistustaakka on nyt sinulla."

Tuossa joku aika sitten kun väänsin kanssasi, todistustaakka meni sinulla ihan päinvastoin ;) Taidat olla vähän tuulella käyvä?

Todista.

Samoin, älä vaihda nimimerkkiä ja puheenaihetta kun et kykene todistamaan väitettäsi. EI väliä mitenn paljon haluat samaistua naisiin - heihin jotka panevat minunlaista miestä, ja sinut jättävät pitämään huolta kodista siksi aikaa. ;)

• Mies36-

Varatut antaa koska eivät ole omaan kumppaninsa kanssa tyytyväinen seksi elämäänsä. Joko sen mies pihtaa tai muuten ei vaan seiso muna joten nainen hakee seksiä muualta. Olen ollut varatun naisen kanssa monesti, itse en ole pettänyt vaan aina sinkkuna varatun kanssa ollut.

• Kysymys_

Mikä siinä naisessa oli vikana, että on joutunut tyytymään ketmiin vaiko peräti ätmiin? Miksei saa tasokkaampaa miestä parisuhteeseen? Yt -nainenhan olisi ytmin kanssa. Kt -nainekin ylemmän tason ketmin ja panettaisi itseään jollain jännäjyystärillä jos ei ytmiltä saisi... Panosi ei siis ole kovin tasokas nainen, jos on ketmin tai ätmin kanssa parisuhteessa ja joutuu hakemaan seksinsä ylemmän tason ketmiltä, vai mihis itsesi rankkaatkaan?

• Pullamössöttää

Pulla on jännäjyystäri. Väittää olevansa Alfa. Jännämies ei ole ikinä Alfa. Näillä suuri tasoero.
        Jännämies on aina pohjasakkaa!

• Ex-----PUA

Yksi sana: Hypergamia.

Se oli aikalailla KTN (jolla hillityn ulkokuoren alla toki oli potentiaalia) kuten kuvaus osoitti ja hänen miehensä täytyy olla KTM, tai ties vaikka olisi myös YKTM - miksu hypergamia ei pätisi siinäkin?

Kuten sanottua, tämä on vakava muistutus siitä mihin hypergamia johtaa.

• TotuusSattuu
        Ex-----PUA kirjoitti:

Se oli aikalailla KTN (jolla hillityn ulkokuoren alla toki oli potentiaalia) kuten kuvaus osoitti ja hänen miehensä täytyy olla KTM, tai ties vaikka olisi myös YKTM - miksu hypergamia ei pätisi siinäkin?

Älä jaksa enää. Myönnä että mokasit kirjoittamalla tämän naurettavan avauksen. Nuole haavasi ja palaa sitten kun olet päässyt yli noista loputtomista kirjainlyhenteistäsi.

• Kysymys_
        Ex-----PUA kirjoitti:

Parikymppinen kaunis, tiimalasi -vartaloinen nainen vain kt -nainen? Miten voi olla? Eikö siinä ole kaikki ytnin määritelmät kasassa? Silti vaikka olisi kt -nainen, niin kuten itsekin sanot, naiset nai aina ylöspäin. Oman tasoinen ei kelpaa. Vähintään hänellä olisi ollut siis ylemmän tason ketmi tai jopa ytmi avomiehenä, ja jos yt -ketmi niin silloin olisi panettanut itseään ytmillä tai jännäjyystärillä, mitä kumpaakaan sinä et ole. Jännäjyystäri kun tarvii rikosrekisterin ja tietynlaisen elämäntavan ja habituksen ja menee monesti naisilla fuck buddyna jopa ytmin edelle. Jännäjyystäri ytmi se vasta jotain onkin... Joten kerrohan nyt, mikä vika siinä naisessa on... Miksi avoliitossa vain ketmin vai peräti ätmin kanssa ja panettaa itseään sinulla, joka et niin tasokas vielä ainakaan ole, että voisit kelvata dildoksi muille kuin ätneille... Ai niin - miten parikymppinen (noin 20 -v) voi olla jo akateemisesti koulutettu ja työelämässä? Melkoista kiirettä on neidolla pitänyt ja varmaan siis huippu -älykäs, jos jo tuolla iällä noin paljon saavuttanut. Siinäkin tapauksessa hän ei voisi millään olla pelkkä KTN.

• Ex------------PUA
        Kysymys_ kirjoitti:

Parikymppinen kaunis, tiimalasi -vartaloinen nainen vain kt -nainen? Miten voi olla? Eikö siinä ole kaikki ytnin määritelmät kasassa? Silti vaikka olisi kt -nainen, niin kuten itsekin sanot, naiset nai aina ylöspäin. Oman tasoinen ei kelpaa. Vähintään hänellä olisi ollut siis ylemmän tason ketmi tai jopa ytmi avomiehenä, ja jos yt -ketmi niin silloin olisi panettanut itseään ytmillä tai jännäjyystärillä, mitä kumpaakaan sinä et ole. Jännäjyystäri kun tarvii rikosrekisterin ja tietynlaisen elämäntavan ja habituksen ja menee monesti naisilla fuck buddyna jopa ytmin edelle. Jännäjyystäri ytmi se vasta jotain onkin... Joten kerrohan nyt, mikä vika siinä naisessa on... Miksi avoliitossa vain ketmin vai peräti ätmin kanssa ja panettaa itseään sinulla, joka et niin tasokas vielä ainakaan ole, että voisit kelvata dildoksi muille kuin ätneille... Ai niin - miten parikymppinen (noin 20 -v) voi olla jo akateemisesti koulutettu ja työelämässä? Melkoista kiirettä on neidolla pitänyt ja varmaan siis huippu -älykäs, jos jo tuolla iällä noin paljon saavuttanut. Siinäkin tapauksessa hän ei voisi millään olla pelkkä KTN.

"Parikymppinen kaunis, tiimalasi -vartaloinen nainen vain kt -nainen? Miten voi olla? Eikö siinä ole kaikki ytnin määritelmät kasassa? "

Sanoin, että KTN jolla on potentiaalia.

Joss vaikka vertaat tätä siihen minun puistopokaani, niin onhan näillä sikäli eroa, että tämä oli sellainen kiltin ja hillityn näköinen, joka ei juuri esittele sulojaan, eikä edes meikkaa raskaasti (mutta kun ottaa vaatteet pois, on siellä seksikäät alusvaatteet ja tuo kroppa minkä mainitsin) kun taas puistopokalla oli minari, korkokengät, meikit, ja muut tälläiset potentiaalin korostukset. Tämäkin voisi tehdä niin, niin tokihan se potentiaali toteutuisi paremmin.

Ehkä mminulla on vaiin korkeat standardit?

Kaiken kaikkiaan KTN on sellainen perusmallin suomalainen nainen, jota naisista valtaosa on. Toki, oli tällä parempi kroppakin kuin keskivertonaisella, joten sillä tietysti voisimme nostaa hänen arvoaan, mutta tälläisenä vaatimattomana miehenä enhän minä voisi kerskailla moisilla.

"Silti vaikka olisi kt -nainen, niin kuten itsekin sanot, naiset nai aina ylöspäin."

Niin? Mitäs minä sanoin siitä hypergamiasta?

" Oman tasoinen ei kelpaa. Vähintään hänellä olisi ollut siis ylemmän tason ketmi tai jopa ytmi avomiehenä, ja jos yt -ketmi niin silloin olisi panettanut itseään ytmillä tai jännäjyystärillä, mitä kumpaakaan sinä et ole."

Olen YTKM, joten hänen miehensä on automaattisesti KTM.

Periaatteessa olisi mahdollista, että olisi myös YKTM, joten hän silti saisi ylimääräistä kikkeliä, pitäen hypergamiasta kiinni.

Tai sitten olen YTM. Kyllä se minulle sopii, mutta olen tosiaan määritelmien suhteen pikemminkin säästeliäs.

"Miksi avoliitossa vain ketmin vai peräti ätmin kanssa ja panettaa itseään sinulla, joka et niin tasokas vielä ainakaan ole, että voisit kelvata dildoksi muille kuin ätneille."

ATM ei voi olla avoliitossa, mies joka on avoliitossa on vähintään KTM.

Ja syyt miksi hän panettaa itseään minulla on siiinä että naiset ovat kiimansa vietävissä, ja hypergamisia.

Esim. seksiä alfan kanssa, betaalta elätys.

Ihan peruskamaa palstatotuuksista.

Ja olen YKTM eli keskimääräistä tasokaampi. Et voi kiistellä tuloksieni kanssa. Se että panen vähintään KTN-avokkia, todistaa sen. Puhumattakaan näistä muista naisistani.

" Ai niin - miten parikymppinen (noin 20 -v) voi olla jo akateemisesti koulutettu ja työelämässä? Melkoista kiirettä on neidolla pitänyt ja varmaan siis huippu -älykäs, jos jo tuolla iällä noin paljon saavuttanut. Siinäkin tapauksessa hän ei voisi millään olla pelkkä KTN."

Niin koska kukaan yliopistossa pyörivä nainen ei voi käydä töissä koulunsa ohella?

Samoin, naisten saavutukset eivät meinaa mitään, vain naiset katsovat statusta ja rahaa.

Huomaa että olet nainen kun tuo sinun logiikassasi on noin naismaista. :D

Esim. pidät rikollista jännäjyystäriä korkeamassa osassa kuin perus-ytmiä.

• Mokasit

Ei kukaan usko enää Ex------puan satuja.

• EnMäkäänUsko

Game over. ExPUA:n kulta-aika palstalla alkaa olla jo ohi!

• Se.siitä
        EnMäkäänUsko kirjoitti:

Game over. ExPUA:n kulta-aika palstalla alkaa olla jo ohi!

Näin on!

• Tauditleviää

Et ole taatusti ainoa "alfa" joka tuota punapäätä on paljaalla vedellyt. Onnittelut mahdollisista sp-taudeita, joita ehkä sait. Kannattaa käydä testeissä.

• 2plus17

Ei hitto, päivän paras vitsi :D miks et mene tosiaan kirjottelemaan näitä seksinovelleitasi tuonne seksi-palstalle? Kun kukaan ei ota oikee sua tosissaan. Oikeat alfat/ panomiehet ei tällaisille palstoille kirjoittele :D

• Ex---PUA

Jos et ottaisi tosissasi, et vastaisi.

Vaan kuten sanottua, totuus sattuu. ;D

• 5plus5

Minä olen mies ja ihmettelen, miksi pitäisi mainostaa pakoilla? Itse tykkään fitness-kissoista ja malleista ja niitä panen, mutta en mainosta sitä täällä.

Et vain ole kovin uskottava. Mutta jatka toki tarinoitasi.

• 5plus5
        5plus5 kirjoitti:

Minä olen mies ja ihmettelen, miksi pitäisi mainostaa pakoilla? Itse tykkään fitness-kissoista ja malleista ja niitä panen, mutta en mainosta sitä täällä.

Panoilla*

• Ex------------PUA
        5plus5 kirjoitti:

Kyseessä on raportti.

JA kuulostat pikemminkin naiselta, joka ajautuu raivoon siitä, kun ilmenee että tosiasiassa juurikin ne alfat ja panomiehet ovat niitä jotka mainostavat näitä kokemuksiaan.

Toisaalta voit olla sinipilleröity, raudanluja-beta, jolla tämä aiheutti ahdistusta.

Se on ymmärrettävää, mutta tälläisiä ne naiset nykypäivinä on, ja jokaisen pitää saada tietää se.

Tämä oli suuri pano punaiselle pillerille, sillä tässä näytetään että kenelle ne naiset sitä seksiä antaa ja mikä on miehen asema parisuhteessa nykypäivinä.

• Oletsaastaa

Kyseessä on raportti.

JA kuulostat pikemminkin naiselta, joka ajautuu raivoon siitä, kun ilmenee että tosiasiassa juurikin ne alfat ja panomiehet ovat niitä jotka mainostavat näitä kokemuksiaan.

Toisaalta voit olla sinipilleröity, raudanluja-beta, jolla tämä aiheutti ahdistusta.

Se on ymmärrettävää, mutta tälläisiä ne naiset nykypäivinä on, ja jokaisen pitää saada tietää se.

Tämä oli suuri pano punaiselle pillerille, sillä tässä näytetään että kenelle ne naiset sitä seksiä antaa ja mikä on miehen asema parisuhteessa nykypäivinä.

Panet naureskellen varattua naista, kertoen ylpeänä olevasi aisuriksi nimittämääsi vanhempi ja iso vehkeisemp taituri. Vielä pohdit mikä on miehen asema parisuhteessa nykypäivänä.....
        Etkö itse huomaa mitään outoa tavassasi??
        Sut pitäisi kullistasi naulata kellarin kattoon roikkumaan.

• Mies3210

Eihän pienipyllyinen ole tiimalasi.

• Tiimalasi___________

Ei olekaan, mutta eihän neitsytsetä voi sellaista tietää.

• Kiitos raportista.

Voin vaihtarina laittaa myös pari omaa juttua. Olen itse ollut tässä parina männävuotena "apumiehenä parissa jutussa.

Toisessa mies oli/on nähtävästi moottorina koko juttuun. Nainen on myös pieni, mutta tumma ja tulinen ulkomaalaistaustainen kaunotar (40-). Homma siis toimii niin, että hän käy panettamassa itseään, mutta miehellä ei ole mitään asiaa vieraisiin. Mies käytännössä elättää tätä naista.

Toinen taas on tällainen 30 pienen lapsen äiti, tohtorisnainen, joka on ilmoittanut kotona, että liitto loppuu, ellei hän saa mennä vapaasti. Tämä tyyppi on ihan uskomaton panokone, jota voi naida kaikkiin reikiin ja vaikka samaan aikaan. Hän etsii jatkuvasti uusia kumppaneita. Valitettavasti nuorehkosta iästään huolimatta iho on jotenkin niin kurpahtanut, että pahaa tekee ja säälittää samaan aikaan.

• Kyytipoika_

Olen varmaan pannut tuota samaa tohtorisnaista. Oli kyllä elämäni pano täytyy sanoa, mutta minuakin hän kyllä vähän säälitti. Nytkin on seuranhakuilmoituksensa iskurissa.

• Ex------------PUA

Oho, BEM myöskin on ollut samoilla linjoilla, hähähähä! Kuten Bicky Royal Jr. asian ilmaisisi!

Hassua kyllä, miten tälläistä harrastavat juurikin nämä modernin, itsenäisen vahvan naiset tai ainakin koulutetut ja keskiluokkaista elämää viettävät rouvat ja avokit.

Miehet sen sijaan näissä suhteissa tuntuvat olevan juurikin näitä jotka ymmärtävät, että naisella on, kuten kenellä tahansa meistä, historia ja että ketään ei voi omistaa.

Tuo minun tapaus tosin, oli enempikin pehmeämmäältä puolelta, mikä tavallaan on sääli, sillä nyt illuusio viattomuudesta särkyi. Harvemmin se jääkään rikkoutumatta, kun nämä naiset antavat tehdä ihan mitä vain, ja myös tekevät ihan mitä vain. Esim. Sain minäkin vielä poskarin, jonka päätteeksi hän vielä nieli koko mällin!

No, tämä epäilemättä on erävoitto feminismille, mutta punaisen pillerin ansiosta, se kääntyy voitoksi meille miehille. Emme alistu aisureiksi, vaan se jää niiden miesten osaksi, jotka ovat päättäneet pettää miehet ja mennä naisten puolelle.Näin nainen maksaa sen uhrauksen, häh häh häh!

• Herrrman

Oho, BEM myöskin on ollut samoilla linjoilla, hähähähä! Kuten Bicky Royal Jr. asian ilmaisisi!

Hassua kyllä, miten tälläistä harrastavat juurikin nämä modernin, itsenäisen vahvan naiset tai ainakin koulutetut ja keskiluokkaista elämää viettävät rouvat ja avokit.

Miehet sen sijaan näissä suhteissa tuntuvat olevan juurikin näitä jotka ymmärtävät, että naisella on, kuten kenellä tahansa meistä, historia ja että ketään ei voi omistaa.

Tuo minun tapaus tosin, oli enempikin pehmeämmäältä puolelta, mikä tavallaan on sääli, sillä nyt illuusio viattomuudesta särkyi. Harvemmin se jääkään rikkoutumatta, kun nämä naiset antavat tehdä ihan mitä vain, ja myös tekevät ihan mitä vain. Esim. Sain minäkin vielä poskarin, jonka päätteeksi hän vielä nieli koko mällin!

No, tämä epäilemättä on erävoitto feminismille, mutta punaisen pillerin ansiosta, se kääntyy voitoksi meille miehille. Emme alistu aisureiksi, vaan se jää niiden miesten osaksi, jotka ovat päättäneet pettää miehet ja mennä naisten puolelle.Näin nainen maksaa sen uhrauksen, häh häh häh!

Sinä olet pettänyt miehet jo kauan sitten, ja olet vain itsesi puolella.
        Olet itse pilaamassa naisia vehkeelläsi ja ilakoit muiden miesten kaipuulle, ehkä naiville sellaiselle, rakastaa ja ehkäpä perustaa perhekin.
        Haaveesta on tullut nykypäivänä mahdoton, osin kiitos sinunlaisillesi egomaanikoille.
        Tulevaisuus kuuluu ailahteleville yksinhuoltajille, ahneille randomeille mulkunheiluttajille ja äpäröilleen. Perhe instituutiona on enää pelkkä vitsi, ja yksinäisyys sekä välinpitämättömyys ainoat joiden seuraan voi luottaa.

• Ex------------PUA
        Herrrman kirjoitti:

Sinä olet pettänyt miehet jo kauan sitten, ja olet vain itsesi puolella.
        Olet itse pilaamassa naisia vehkeelläsi ja ilakoit muiden miesten kaipuulle, ehkä naiville sellaiselle, rakastaa ja ehkäpä perustaa perhekin.
        Haaveesta on tullut nykypäivänä mahdoton, osin kiitos sinunlaisillesi egomaanikoille.
        Tulevaisuus kuuluu ailahteleville yksinhuoltajille, ahneille randomeille mulkunheiluttajille ja äpäröilleen. Perhe instituutiona on enää pelkkä vitsi, ja yksinäisyys sekä välinpitämättömyys ainoat joiden seuraan voi luottaa.

Sinä syytät tuossa minua siitä, minkä naiset ovat aiheuttaneet ja mikä on naisten tahto.

Nainen antaa ja valitsee, mies saa.

Naisella on seksuaalinen valta, joten hän tekee säännöt.

Se on naisten päätös, että suhde on miehelle sitä miksi se tässä on paljastunut.

Näin ollen, en anna heille sitä iloa että he saisivat riistää minua, mutta toki poimin häikäilemättä omani.

(En tosin niin häikäilemättä, että luvatta varattuihin koskisin)

• Herrrman

Sinä syytät tuossa minua siitä, minkä naiset ovat aiheuttaneet ja mikä on naisten tahto.

Nainen antaa ja valitsee, mies saa.

Naisella on seksuaalinen valta, joten hän tekee säännöt.

Se on naisten päätös, että suhde on miehelle sitä miksi se tässä on paljastunut.

Näin ollen, en anna heille sitä iloa että he saisivat riistää minua, mutta toki poimin häikäilemättä omani.

(En tosin niin häikäilemättä, että luvatta varattuihin koskisin)

Syytän sinua siitä mistä sinua tuleekin syyttää, vastuuttomana huoripukkina olemisesta, ihmissuhteiden mädättämisestä, itsekeskeisyydestä, sikailusta ja ahneudesta.

Ja nyt sulta tulee niin sekopäistä selitystä ettei ole tosikaan: naiset sitä ja tätä, mutta omassa käytöksessä ei sitten mitään.
        Et muuten poimi vain omiasi vaan myös muiden. Olet itse hyvin vahvasti osa sitä mikä pilaa nykymaailman, etkä voi syyttää siitä yhtään ketään muuta enempää kuin itseäsi.

• Ex------------PUA
        Herrrman kirjoitti:

Syytän sinua siitä mistä sinua tuleekin syyttää, vastuuttomana huoripukkina olemisesta, ihmissuhteiden mädättämisestä, itsekeskeisyydestä, sikailusta ja ahneudesta.

Ja nyt sulta tulee niin sekopäistä selitystä ettei ole tosikaan: naiset sitä ja tätä, mutta omassa käytöksessä ei sitten mitään.
        Et muuten poimi vain omiasi vaan myös muiden. Olet itse hyvin vahvasti osa sitä mikä pilaa nykymaailman, etkä voi syyttää siitä yhtään ketään muuta enempää kuin itseäsi.

Minä en mädät ihmissuhteita, vaan naiset ne mädättävät.

Naiset ovat jo varhain määritelleet miesten pariutumistottumukset, ja se jatkuu yhä edelleenkin.

Naisilla on seksuaalinen valta, joten kaikki on heistä kiinni - joilla valta, heillä vastuu.

Minä en aio laittaa nimeäni paskaan diiliin, mutta jos nainen taas haluaa jättää lihapalansa yöksi kenen tahansa saataville, voit olla varma että olen se katti joka sen nappaa. En toki silloin, jos se on myös jonkun toisen miehen lihapala, mutta tässä tapauksessa toki siitä ei ollutkaan kyse. Pääasia ettenn ollut itse se mies.

Joten sinä naisille ominaiseen tapaan syytät minua siitä, mitä nainen halusi itse tehdä.

• Herrrman

Minä en mädät ihmissuhteita, vaan naiset ne mädättävät.

Naiset ovat jo varhain määritelleet miesten pariutumistottumukset, ja se jatkuu yhä edelleenkin.

Naisilla on seksuaalinen valta, joten kaikki on heistä kiinni - joilla valta, heillä vastuu.

Minä en aio laittaa nimeäni paskaan diiliin, mutta jos nainen taas haluaa jättää lihapalansa yöksi kenen tahansa saataville, voit olla varma että olen se katti joka sen nappaa. En toki silloin, jos se on myös jonkun toisen miehen lihapala, mutta tässä tapauksessa toki siitä ei ollutkaan kyse. Pääasia ettenn ollut itse se mies.

Joten sinä naisille ominaiseen tapaan syytät minua siitä, mitä nainen halusi itse tehdä.

Ne naiset, ne naiset.. it takes two to tango, vaikka mitä selittäisit. Mitäs vaan jos katsoisit peiliin - siellä näet mädättäjän pahimmasta päästä.

Sulla on valta valita, vai eikö? Menetkö minne kiimakullisi käskee menemään välittämättä seurauksista? Ei kuulosta kovin hyvältä.

Se on selvä, että sinä olet se sika joka nappaat ahneena mitä vain eteesi tulee, koska.. ööh, se on sian luonto.

Vastenmielistä ja tekopyhää syytellä yhtä osapuolta siitä mitä molemmat tekevät. Ja sinun pitäisi vielä olla rationaalinen ja vahvatahtoinen mies, vaan olet ihan muuta.

Tässä maassa enää juuri ketään ole kenenkään lihapala kun ihmiset ovat sellaisia sikoja, että parisuhteen ja perheen pohja on niin pahasti mädätetty.
        Ja sinä olet mädättäjä pahimmasta päästä, ainoa motiivisi on ahneus.
        Joku kutsukaa Jigsaw paikalle..

• Ex------------PUA

Ja vielä tietysti lisäys raporttiin, mikä on erittäin kiusallinen kurppapropagandan kannalta: tuon minua nuoremman naisen mies, oli myös minua nuorempi.

Joten tämä koko sinisen pillerin ja feminismin ajatus siitä, että parisuhde (aisurismi) on miehen ylin tavoite, ja että miesten MA ei nouse iän myötä, on kokenut taas kolauksen, ja vieläpä pahan sellaisen, kun parikymppinen tyttönen tekee aisurin saman ikäluokan poitsusta. (Nainen oli tässä tapauksessa muuten se, joka teki aloitteen minulle - joten ihan vinkosi naisille, että passiivisuus ei kyllä hyödytä naisia).

Sen sijaan palstatotuus lieneekin nyt täysin varmistunut: miehen MA nousee iän myötä, kun taas naiset ottavat ikäisiään pojankloppeja vain kun eivät saa aitoa miestä, mistä johtuen he tekevätkin näistä oitis aisureita, kunhan vain saavat tilaisuuden.

Asian on myös hyvät ystäväni, NAL ja BEM varmentaneet omalta osaltaan, joten voimme siksikin pitää tätä palstatotuutena.

Vai pitäisikö sanoa: "ketään ei voi omistaa?" ;)

• 3434

Tuosta naisten aloitteellisuudesta; Edellinen (ja ainoa) parisuhteeni alkoi naisen aloitteesta (väitti tosin, että se olin minä joka tein aloitteen) ja eron jälkeen olen itse tehnyt hyvin vähän aloitteita naisille (kaikkia en muista humalatilan takia) mutta ne eivät johtaneet mihinkään. Nyt ei tee mieli vähään aikaan olla itse aktiivinen osapuoli koska "psykologinen pääoma" Ärsyttääkin ne neuvot joiden mukaan mies jää loppuelämäkseen sinkuksi jos ei uskalla tehdä aloitteita - tuon mukaanhan minun pitäisi olla vieläkin täysin kokematon, vaikka en olekaan... Ja muutenkin, kun nainenhan sen valinnan tekee niin olisi mielestäni luonnollista, että hän tekisi myös sen aloitteen.

Joten, onko liian vaarallinen ajatus jättää aloitteiden teko toistaiseksi kokonaan väliin ja keskittyä elämässä muihin asioihin, sillä sekin on totta että liikaa yrittävä epätoivoinen mies on naisille turn-off? Mä sitä kun olenkin vasta 27-vuotias nuori mies, joten minun MA:n huippuhetket ovat vielä edessäpäin, onneksi. Mitä mieltä olet tuosta, että lopetan naisen etsimisen vähäksi aikaa? Kuinka paljon sait itse naisilta aloitteita osaksesi 27-vuotiaana verrattuna nykyhetkeen?

• Ex------------PUA
        3434 kirjoitti:

Tuosta naisten aloitteellisuudesta; Edellinen (ja ainoa) parisuhteeni alkoi naisen aloitteesta (väitti tosin, että se olin minä joka tein aloitteen) ja eron jälkeen olen itse tehnyt hyvin vähän aloitteita naisille (kaikkia en muista humalatilan takia) mutta ne eivät johtaneet mihinkään. Nyt ei tee mieli vähään aikaan olla itse aktiivinen osapuoli koska "psykologinen pääoma" Ärsyttääkin ne neuvot joiden mukaan mies jää loppuelämäkseen sinkuksi jos ei uskalla tehdä aloitteita - tuon mukaanhan minun pitäisi olla vieläkin täysin kokematon, vaikka en olekaan... Ja muutenkin, kun nainenhan sen valinnan tekee niin olisi mielestäni luonnollista, että hän tekisi myös sen aloitteen.

Joten, onko liian vaarallinen ajatus jättää aloitteiden teko toistaiseksi kokonaan väliin ja keskittyä elämässä muihin asioihin, sillä sekin on totta että liikaa yrittävä epätoivoinen mies on naisille turn-off? Mä sitä kun olenkin vasta 27-vuotias nuori mies, joten minun MA:n huippuhetket ovat vielä edessäpäin, onneksi. Mitä mieltä olet tuosta, että lopetan naisen etsimisen vähäksi aikaa? Kuinka paljon sait itse naisilta aloitteita osaksesi 27-vuotiaana verrattuna nykyhetkeen?

No valitettavasti aloitteiden kanssa se juttu menee niin, että tässä pätee märän ja kiuvan kauden lait.

Kuivassa kaudessa on se downward spiral, jolloin käy juuri kuten kuvaat: psykologinen pääoma on lopussa, naiset näkevät sinut pikemminkin epätoivoisena aloitespämmääjänä, eikä mikään meinaa toimia.

Mutta taas märkinä kausina juttu menee kutakuinkin päinvastoin, eli naiset ovat aloitteellisia, tai helposti lähestyttävämpiä. Ei se mikään tae pakeista ole, mutta kun psykologista pääomaa piisaa, voi olla tuhlailevampi.

Joten suosittelen että jätät hetkeksi koko homman, ja katsot kun olo tuntuu taas valmiilta. Se kujanjuoksu-moodi ei johda kyllä yleensä mihinkään.

Samoin, olisi loogisinta jos nainen tekisi aloitteet, koska hän valitsee, mutta jostain syystä tätä harvemmin tapahtuu vaikka nainen olisi edes kiinnostunut.

Kaiken kaikkiaan koko juttu on miehen kannalta epäreilu, sillä naiset ovat hypergamisia, ja tästä syystä edes tasoisesi nainen ei välttämättä natsaa, vain koska hän etsii parempaa diiliä (yleensä vielä sellaista jonka kanssa jo YT-naisetkin joutuvat kilpailemaan). Joten ei se ole miehen vika, vaan naisen, sillä nainen valitsee ja jokainen mies on tästä syystä vain naisen armoilla.

Tietty sininen pilleri on siinä, että miehillä olisi jotain seksuaalista valtaa, tai että mies voisi jotenkin kontrolloida naista ja hänen valintaansa, mutta vooin sanoa että tuli se sitten feministien tai pua-saarnaajien suusta, on se kyllä aika kyseenalainen ohje.

Vaikuttaa voit ja suostutella, mutta kyllä siihenkin liittyy se, että nainen on valinnut sinut.

Tämäkin nainen myönsi sen, kun tästä kerroin, että naisen tehtyä valintansa, ei tarvitse pelailla pelejä. Hän jopa sanoi siitä, että minun erona muihin miehiin jotka ovvat häntä koittaneet, on se että he jäävät vain jumiin siinä jutussa eikä osaa olla yhtä suoria kuin minä (en tietty heti ollut mikään ultrasuora, mutta ajan myötä yhä suorempi).

PUA-aikoina etenkin tuo oli suoranainen pakko, mikä onkin ominaista sinisen pillerin opeille, että niissä miehen on tehtävä sirkustemppuja naiselle, vaikka nainen haukottelisi ja miettisi että koska tämä temppuileva assburger oikein tokenee tuosta?

• Mies3210

No valitettavasti aloitteiden kanssa se juttu menee niin, että tässä pätee märän ja kiuvan kauden lait.

Kuivassa kaudessa on se downward spiral, jolloin käy juuri kuten kuvaat: psykologinen pääoma on lopussa, naiset näkevät sinut pikemminkin epätoivoisena aloitespämmääjänä, eikä mikään meinaa toimia.

Mutta taas märkinä kausina juttu menee kutakuinkin päinvastoin, eli naiset ovat aloitteellisia, tai helposti lähestyttävämpiä. Ei se mikään tae pakeista ole, mutta kun psykologista pääomaa piisaa, voi olla tuhlailevampi.

Joten suosittelen että jätät hetkeksi koko homman, ja katsot kun olo tuntuu taas valmiilta. Se kujanjuoksu-moodi ei johda kyllä yleensä mihinkään.

Samoin, olisi loogisinta jos nainen tekisi aloitteet, koska hän valitsee, mutta jostain syystä tätä harvemmin tapahtuu vaikka nainen olisi edes kiinnostunut.

Kaiken kaikkiaan koko juttu on miehen kannalta epäreilu, sillä naiset ovat hypergamisia, ja tästä syystä edes tasoisesi nainen ei välttämättä natsaa, vain koska hän etsii parempaa diiliä (yleensä vielä sellaista jonka kanssa jo YT-naisetkin joutuvat kilpailemaan). Joten ei se ole miehen vika, vaan naisen, sillä nainen valitsee ja jokainen mies on tästä syystä vain naisen armoilla.

Tietty sininen pilleri on siinä, että miehillä olisi jotain seksuaalista valtaa, tai että mies voisi jotenkin kontrolloida naista ja hänen valintaansa, mutta vooin sanoa että tuli se sitten feministien tai pua-saarnaajien suusta, on se kyllä aika kyseenalainen ohje.

Vaikuttaa voit ja suostutella, mutta kyllä siihenkin liittyy se, että nainen on valinnut sinut.

Tämäkin nainen myönsi sen, kun tästä kerroin, että naisen tehtyä valintansa, ei tarvitse pelailla pelejä. Hän jopa sanoi siitä, että minun erona muihin miehiin jotka ovvat häntä koittaneet, on se että he jäävät vain jumiin siinä jutussa eikä osaa olla yhtä suoria kuin minä (en tietty heti ollut mikään ultrasuora, mutta ajan myötä yhä suorempi).

PUA-aikoina etenkin tuo oli suoranainen pakko, mikä onkin ominaista sinisen pillerin opeille, että niissä miehen on tehtävä sirkustemppuja naiselle, vaikka nainen haukottelisi ja miettisi että koska tämä temppuileva assburger oikein tokenee tuosta?

Jännä juttu tuo psykologinen pääoma, kun se ei itselläni tunnu pätevän. Eräänäkin iltana olo oli kuin hakatulla koiralla; itsetunto aivan maissa krapulasta tärisevänä morkkiksessa, vieraaseen seurueeseen kutsuttuna introverttinä. Naisia ei alkuillasta uskaltanut edes vilkuilla, mutta eikö vaan heti kohta naapuripöydän "missi"blondi alkanut antamaan silmää ja siitähän se ilta ja itsetunto lähtivät nousuun ja päätyivät blondin kaverin olkkarin lattialla munaa anelevan blondin voihkintaan.

Toisinaan taas olo ollut kuin maailmanomiatajalla, mutta vastakaikua ei olekaan yllättäen tullut.

• Ex------------PUA
        Mies3210 kirjoitti:

Jännä juttu tuo psykologinen pääoma, kun se ei itselläni tunnu pätevän. Eräänäkin iltana olo oli kuin hakatulla koiralla; itsetunto aivan maissa krapulasta tärisevänä morkkiksessa, vieraaseen seurueeseen kutsuttuna introverttinä. Naisia ei alkuillasta uskaltanut edes vilkuilla, mutta eikö vaan heti kohta naapuripöydän "missi"blondi alkanut antamaan silmää ja siitähän se ilta ja itsetunto lähtivät nousuun ja päätyivät blondin kaverin olkkarin lattialla munaa anelevan blondin voihkintaan.

Toisinaan taas olo ollut kuin maailmanomiatajalla, mutta vastakaikua ei olekaan yllättäen tullut.

Niin, ei kai se mikään välttämättömyys ole.

Mutta lähinnä itsensä kannalta se on aika olennainen juttu.

Esim. luonnostaa märkinä kausina sitä on enemmän, ja kuivina kausina vähemmän.

Tuossa näin tätä jo muutenkin palstalta tuttua kassaneitiä taas, ja se oli kyllä niin flirttaileva, "ihan kuin alkuaikoina" vallan. Tosin on se aina sellainen kanssani, mutta nyt oikein vedettiin niitä täydellisiä valkoisia hymyjä, ja naurettiin jutuille. Toisaalta itse taas tuli heitettyä niitä ihan lonkalta.

Mutta kyllä tuollaista tapahtuu mistä kerroit, vaan tällöin se on enempikin kiinni naisen antamasta aloitteista ja kontaktista.

PUA-jutuissa jankutetaan psykologisen pääoman sukuisesta itseluottamuksesta, mutta minä sanoisin ettei se ole niin välttämätöntä.

Kyllä silti voi lykästää, mutta yleensä vaan kun mies joutuu tekemään aloitteet, on ne helpompi tehdä jos on tuollaista "pelivaraa".

Joten siitä vaan, ei sen kannata antaa rajoittaa.

Muutenkin psykologinen pääoma, ja itseluottamus kasvata onnistumisista, joten joka tapauksessa on ihan tavallista että kohtalaisen nollasummasta valtaosa miehistä joutuu aloittamaan. Kuiyenkin fakta on, että valtaosa elää kroonisessa puutteessa, ja pieni prosentti saa keskimääräistä enemmän ja helpommin.

• Hahhahhah

Kiimakullinsa vietävissä oleva "kunnian mies" kääni takkinsa varattujen suhteen. Ja vielä olevinaan miesten puolella ;)

• Ex------------PUA

Kunnian mies on mies on se, joka ei suostu olemaan aisuri. Jos mies haluaa varta vasten olla sellainen, niin en voi auttaa, kyseessä oli vain osoitus siitä miten nainen palkitsee moisen lojaaliuuden; harrastamalla seksiä minun kanssa.

Vaan tässä nähdään että palstatotuudet pitävät paikkansa, mitä tulee naisiin ja parisuhteisiin.

Sekä siihen että minkälaiset miehet saavat.

• Hahhahhah

Älä viitsi selitellä. Nolaat vain itsesi.

• Ex------------PUA
        Hahhahhah kirjoitti:

Älä viitsi selitellä. Nolaat vain itsesi.

Eiikö syytettyjenpenkillä oleva saa vastata syytöksiin?

• Ex------------PUA
    • Saat.turpaasi.hyvä

Etkö osaa kieltäytyä edes varatusta naisesta?
      Sä kannatat pettämistä kunhan sua ei petetä.
      Voit panna ilman omaatuntoa.
      Kavereiden naisetkin käy vai voitko kertoa heille jutuistasi?
      Niin, ei tuollaisella kyllä ole kuin niitä panokavereita.

• Ex------------PUA

Sikäli jos raportista asia ei tullut selväksi, oli tuo oli naisen valinta ja miehensä luvalla tapahtunut akti.

Luvattomista varatuista olen kieltäytynyt röykkiöittäin.

Ja voin sanoa, että kukaan ei ota pakkeja niin huonosti kuin varattu nainen.

• Saat.turpaasi.hyvä

Sikäli jos raportista asia ei tullut selväksi, oli tuo oli naisen valinta ja miehensä luvalla tapahtunut akti.

Uskollisuutta arvostava ei koske varattuun. Selkeästi saat nautintoa pannessasi naamari päällä varattua naista halvalla ja naurat hänen miehelleen.
        Mikset polje vapaita? Onko selitys että et pysty tyydyttämään heitä? Heillä muitakin ottajia on eikä tasosi riitä..

• Älä.viitsi.pulla

Mistä sinä tiedät että nainen oli saanut luvan mieheltään? Tuossa on nyt selittelyn makua. Itsekin tiedät ettei kyseinen nainen ollut lupaa saanut, eikä edes kysynyt. Ei tuollaisia liittoja ole olemassakaan. Joko valehtelet ja koko sepustuksesi on pelkkää mielikuvituksen tuotosta, tai sitten et olekaan niin korkeamoraalinen kuin väität olevasi. Oli kummin hyvänsä, niin ei ole mitenkään hyvä juttu sun kannalta. Joko olet valehteleva pelle tai moraaliton ja ala-arvoinen luuseri, joka toisen miehen selän takana touhuaa sen vaimon kanssa. Ei hyvä... Ei todellakaan hyvä.

• Ex------------PUA

Tämä on molemmille jankkaajille.

Tiedän siitä, että nainen on saanut luvan, koska hän kertoi sen.

Hassua miten te syytätte miestä siitä, että nainen on valinnut seurata kiimavittuaan, mutta eväätte jopa naisen sanan siltä pohjin, että hän olisi valehtelija.

Jos on, niin sitten se ei ole minun syyni.

Ja kyllä, panen pääasiassa vapaita. Tätä en juurikaan erota siitä, sillä naiset ovat ppäättäneet luoda tämän järjestelmän, ja nyt olen pakotettu vastaamaan siihen näin.

• nolopua

Tämä on molemmille jankkaajille.

Tiedän siitä, että nainen on saanut luvan, koska hän kertoi sen.

Hassua miten te syytätte miestä siitä, että nainen on valinnut seurata kiimavittuaan, mutta eväätte jopa naisen sanan siltä pohjin, että hän olisi valehtelija.

Jos on, niin sitten se ei ole minun syyni.

Ja kyllä, panen pääasiassa vapaita. Tätä en juurikaan erota siitä, sillä naiset ovat ppäättäneet luoda tämän järjestelmän, ja nyt olen pakotettu vastaamaan siihen näin.

Sä et pane yhtään ketään neitsytsetä ja jos panisit niin sulla ei olisi mitään moraalia, koska olet läpimätä.

• Riiiiiiiiiiii

Viihdyttävä pornonovelli noin puoleenväliin asti. Sen jälkeen alkoi tylsä analyysi. En ota miesten aisuririitoihin kantaa, mutta aloittajalla olisi ollut lupaava ura entisessä Regina-lehdessä - tai Jallussa? Tämä ei ole kettuilua. Kurppakin virkistyi.

• Ex------------PUA

No kiitoksia.

Eihän tuo "porno" tai edes seksijutut eedes ole raporttien päätarkoitus, vaan pikemminkin ideana on yhdistää tapahtumat jälkianalyysiin. Joskus sitten vähäsen rajummallakin tavalla.

Jälkimmäinen on puhtaasti miehille kohdistettua oppimateriaalia. Muuten sitten voihan näistä "naattia" itse kukin.

• Riiiiiiiiiii

Kuka nainen tosiaan teidän MA-analyyseja jaksaa lukea. Hyvää proosaa ei taas koskaan ole maailmassa liikaa.
        Voisin muuten itsekin alkaa kirjoittamaan tuollaista kamaa tytöille suunnattuna kun on taipumuksia, jos vaan tietäisi mille foorumille. Luin vasta jonkun naisen haastattelun, ja heidän vanhapiikatätinsä paljastui kuoltuaan pornonovellien kirjoittajaksi;)

• BängBängBataclan

Vai että pullalla iso kyrpä ja silti on ollut puaan seonnut ätmi, joka vasta juuri päättyneenä vuonna korotti itsensä YTKTM -luokkaan? Joo, ei mene läpi... Isokyrpäinen ei voi olla juuri koskaan ätmi tai edes ketmi, koska isokyrpäisyys ei jää vain miehen itsensä tietoon. Jo koulun liikkatuntien suihkussa käyntien jälkeen leviää kulovalkean lailla tieto kenellä on iso ja kenellä pieni, tai viimeistään siinä vaiheessa kun teinirimpula pääsee ähkimään tytön päälle ja tyttis kertoo hihitellen kaikille muille kuinka iso kyrpä pojalla on. Kun tytöt saa tietää että jollain on iso, niin sillehän pimperoa annetaan, ollaan oikein jonossa odottamassa omaa vuoroaan, että pääsee mister isokullin alle makaamaan. Lähes ainut tapaus että isokyrpäinen ei saisi vittua ja olisi yyber ytmi jo teinistä lähtien, on se että tämä mister isokyrpä on viettänyt lapsuutensa ja nuoruutensa jossain laitoksessa mt -ongelmien takia. Hän on istunut pilleri -pöhnässä pakkopaidassa laitoksessa sillä aikaa kun muut on harjoitelleet seksielämää ja ihmissuhteita... Toisinaan on olemassa mahdollisuus myös siihen, että jätkä on ihan helvetin uskomattoman ruma ja vastenmielinen, joten ei saa pimppiä... Tosin tunnen eräänkin ruman turjakkeen jolla on naista teinistä lähtien riittänyt, koska jättimäinen kyrpä. Hän on ytmi. Hänellä on sellainen itsetunto ja sen myötä karisma, että kun astuu johonkin tilaan kaikki alkaa häntä tuijottaa ja naiset haavi auki, koska he tietävät että jätkässä on "jotain", ja itsetunto ja karismahan hänelle tulee koska itsekin tietää, että hänellä on "jotain" enemmän kuin muilla. Joten pulla on joko mt -ongelmainen laitosasukki, tai helvetin ruma, tai hänelläkin on ihan tavan nakki tai pieni katkarapu housuissaan. Muutenkin tämä stoori ampui jo yli siinä määrin että eihän näitä enää kukaan usko... Otsikoinnista ja lukuisissa kommenteissa toistetusta "hähähä":stä voin myös arvata mitä piisiä pulla on luukuttanut kotonaan, kun on purkautunut näppiksilleen haaveissaan törkeänä nauraa -röhöttävänä panomiehenä. Älä sotke harhaisiin kuvitelmiisi yhden nykyajan hienoimman bändin tuotantoa. He ovat aivan eri levelillä huumorintajun, lahjakkuuden ja ihan kaiken suhteen kuin sinä.

• Expua.olet.paskaa

LUKEKAA KAIKKI OIKEAT KUNNIAN MIEHET MIKÄ SAATANAN SELKÄÄN PUUKOTTAJA LUUSERI TÄMÄ PERKELEEN EXPUA ON!!!! Valehteleva toisten naisiin sekaantuva kasa paskaa. ET OLE MIKÄÄN MIES SAATANAN NILKKI, VAAN PELKKÄ LUOPIO!!!!!!!!!!!!!! EN ANNA SUN KOSKAAN UNOHTAA MITÄ MENIT TEKEMÄÄN VAAN NOSTAN TÄMÄN SAATANAN KETJUN JATKUVASTI ETUSIVULLE ETTÄ MUUTKIN SAA LUKEA!!!! SUN PERKELEEN SANOMISILLA EI OLE ENÄÄ MITÄÄN VÄLIÄ IKINÄ, KOSKA OLET HUORAAKIN PAHEMPI JA ALHAISEMPI LOINEN!!!! OLET PELKKÄ HAISEVA LITISEVÄ JA LÄTISEVÄ SPERMAINEN KÄYTETTY HUORAN VITTU IKUISESTI SAATANAN PERSEREIKÄ!!!!!!!!!!!!!!11111

• Expua.olet.paskaa

UP!!!!!!!!!!!!

• Expua.olet.paskaa

UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tätä ketjua, jossa tunnustat luopioutesi ja arvottomuutesi ja munattomuutesi en anna sun haudata minnekään, vaikka kuinka saatanan runkkari yrität!!!

• Expua.olet.paskaa

Tämä ei jää unohduksiin saatanan äitis litisevä ja lätisevä paskainen huoran vittu!!!

• Oijoi

ExPuan valheet taas paljastui.

• Expua.olet.paskaa

Ja tämähän vittu saatana soikoot pysyy etusivulla. Tästä et saatanan LUOPIO luikertele minnekään!!!!!!!!!!!! Kaikkien on hyvä tietää mikä valehteleva paskakasa olet. Litisevä ja lätisevä huora äitis spermaa valuva vanha haiseva vittu.

• Expua.olet.paskaa

UP! UP! UP!!!!!!!!!!!!!!!!

• Oikolukija

Jopas oli huvittava ja epälooginen sepustus taas kerran ExPualta. Eihän tällaista kakkaa usko kukaan.

• Expua.olet.paskaa

UPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Arvasinkitän

Heti pulla uskalsi tulla pätemään tähänkin ketjuun, kun räätäli sano olevansa poissa palstalta ainaki viikon. Arvasinki että pulla tulee sanomaan "viimeisen sanan" niinku sillä aina tapana on, kun toinen osapuoli lähtee pois. Pullan mielestä se tietysti todistaa, et hän on oikeessa, vaikka eihän se muuta todista kun pullan pelkuuruden. Niin kauan on hankalaksi käyneissä ketjuissa hiljaa, kunnes se hankala tai hankalat poistuu, niin pääsee sitten sanomaan jonku muka näpsäkän loppukaneetin. No mä ainaki tiedän nyt et pulla on paitsi neitsytsetä myös pelkuri.

• silmäträvähtivätauki

Tää oli nyt kyllä kaikkein pahin breaking stuff..aiemmissakin selkeää tarinointi epäloogisuuksista lähtien, mutta että tämä, soooo busted!!!!
      Ei oo häpee olla kokematon, älä feikkaa kokenutta, ikinä. Saatat joskus oikeasti saadakin j ajopa ilman rahaa.

• Pullaonneitsytsetä

Kyllä oli nyt taas neitsytsedän kömpelöä satuilua. Uskottavuus nollassa.

• Ex------------PUA

Uppia uppia!

Yritetään saada tämä pysymään luetuimmissa, ok?

Näin alfa-statukseni säilyy jatkossakin.

• Kyllä_

Eli statuksesi palstan siveimpänä neitsytsetänä. Olet siis neitsytsetien alfa.

• Anonyymi

Kaipaan näitä aikoja!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2228
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1843
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1460
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1434
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1104
    6. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1101
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1074
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      103
      1036
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      75
      898
    Aihe