Eräs tärkeimpiä yksittäisi tkeijöitä tason nostossa, oli naisten kiinnistuksen merkkien todentaminen, ja häikäilemätön hyödyntäminen.
Tämän kertaisessa postauksessa, jonka voi sanoa olevan taas klassisesta ExPUA:aa, eli vinkkiä ja palstatotuuksia sisältä, me hieman tarkastelemme tätä asiaa.
Tässä mielenkiintoinen linkki: http://www.dpaki.com/stories/if-your-girlfriend-doesnt-argue-with-you-she-probably-doesnt-love-you/
Siinä siis sanotaan, että jos naisesi ei riitele kanssasi, hän ei rakasta sinua.
Keskimääräisesti naisten kohdalla tämä pitääkin kutinsa, sillä he ovat tunteidensa viemiä ja jännnyttä ihannoivia aikuisia pikkulapsia, sellaiset harvinaiset, 50 luvun hiljaiset ja järkevät vaimot ovat lukunsa erikseen.
Vaan tämä selittää samalla sen, miksi kiltit ja kunnolliset miehet saavat harvemmin naisia; heidät on opetettu olemaan ihannemiehiä, ihannenaisille, mutta naiset ovat ed mainitun kaltaisia.
Tästä pääsemmekin myös siihen, että tämä on jälleen kerran yksi 100% todiste siitä, miten minä ja hyvät ystäväni olemme kiistattomia palstan alfoja (heitä on mm. IkisM, NAL, Super-ATM ja BEM jne).
Pelkästään minusta, on tehty tämän vuoeen puolella jo suunnilleen 10 kurpparaivoa tursuavaa aloitusta, jotka kaikki perustuvat asioihin kuten siihen, että totuus sattuu ja totuudenpuhuja yritetään vaientaa, mutta myöskin siihen että kurpilla herää ikäkriisi, kun huomaavat että alfa valitseekin itselleen nuoria naisia sänkykumppaneiksi - tai sanotaanko näin, nuoret naiset valitsevat alfan! He eivät malta edes käsitellä asiaa, vaan symbolisesti syöksyvät alfan kimppuun, hieman kuten luonnossa simpanssinaaaraat yrittävät herättää alfan huomion joko näyttämällä rintojaan tai läpsäisemällä tätä. ;D
Sama juttu alfakaverieni kanssa, vaan kuten eräskin satunnainen nimimerkki on sanonut, jäävät palstan kiltit ja kunnolliset miehet tyystin vaille huomiota - NAISTEN toimesta- jos heidän tulee päättää, että "keskustelevatko" he joko heidän, vaiko palstan "naisvihaajien" eli äärimmäisen jännittävien ja seksiä sekä kompromissitonta tietoa omaavien, raudanlujien alfaurosten kanssa. Voit nähdä minkälainen meteli nousee, jos BEM vertailee ytminä kurppaa ja nuorta naista, tai jos NAL kertoo mielipiteen tai puhuu saamisistaan, tai jos IkisM jonka nimimerkkiä varastellaan ja jota naiset kinuavat kahville kanssaan, kertoo jonkun mielipiteensä joka on aina 100% asiallinen ja totuudenmukainen.
Entä jos kiltti ja kunnollinen palstamies puhuu jotain?
Hän jää vaiille vastausta, tai se on jokin "joo niin niin, joku muu nainen, plaa plaa, saa susta kunnon miehen, niin joo, pläääh".
(Tämä ei ole sana muuten kilttien ja kunnon palstan miesten vastaisesti, vaan heidän puolestaan, sen sijaan tässä osoitetaan taas kerran kaksi asiaa: mitä nainen haluaa ja sanoaa haluavansa).
BREAKING: Alfa-tason kiinnostuksen merkki!
58
229
Vastaukset
- helgamies
Juuri esim. sinun henkilöösi kohdistuneet kurpparaivot ja hyökkäykset osoittavat.. Että herätät naisissa todellista kiinnostusta. Naisten kiimavitut kostuvat kun he lukevat mitä olet tehnyt ja mitä kirjoitat. Tosin, koska nämä raivoavat naiset ovat kurppia, jotka tiedostavat, että he eivät voi saada kaltaistasi toiminnan miestä. He, naiset, kurpparaivoavat ja yrittävät kekesiä syitä saamattomuudelleen.
- Ex------------PUA
Juuri näin. :)
PItää varmaan tätien mennä VOKkeihin vapaaehtoisiksi, niin saavat jotain tekemistä, siksi aikaa kunnes taistelu-ytmit kotoutuvat, ja löytävät heidän tyttärensä. - helgamies
Ex------------PUA kirjoitti:
Juuri näin. :)
PItää varmaan tätien mennä VOKkeihin vapaaehtoisiksi, niin saavat jotain tekemistä, siksi aikaa kunnes taistelu-ytmit kotoutuvat, ja löytävät heidän tyttärensä.Taistelija-YTMien kiinnostus todellakin kohdistuu kurppien tyttäriin. Ei siis yli-ikäisiin turvahtaneisiin lisääntymiskyvyttömiin, vyötärönsä menettäneisiin tatuoituihin kurppiin.
Tyttärien korkkaus ja siementen sisään lasku suuremmallakin porukalla saa taistelija-YTMien voitokkaat geenit leviään nopeasti yli Suomen.
- Lopeta.jo
Neitsytsetä se siellä taas satuilee.
- Ex------------PUA
Onneksi olkoon, olet ensimmäinen elävä esimerkki siitä mikä on tyhmä kurppa, ja jutun pointti! :D
- Lopeta.jo
Onneksi olkoon, olet ensimmäinen elävä esimerkki siitä mikä on tyhmä kurppa, ja jutun pointti! :D
Ole jo hiljaa neitsytsetä.
- Ex------------PUA
Lopeta.jo kirjoitti:
Ole jo hiljaa neitsytsetä.
Osu ja uppos! :D
Luuletko että alfat ottelee kurpilta käskyjä, vaikka nämä kuinka raivoaisivat? Ex------------PUA kirjoitti:
Luuletko että alfat ottelee kurpilta käskyjä, vaikka nämä kuinka raivoaisivat?Raivoa sydämesi kyllyydestä neitsytsetä :D RAIVOA!!!
- helgamies
RaivoavaKurppa kirjoitti:
Raivoa sydämesi kyllyydestä neitsytsetä :D RAIVOA!!!
Vaihda nyt hyvä kurppa uudet patterit..
helgamies kirjoitti:
Vaihda nyt hyvä kurppa uudet patterit..
Voi miten hellyyttävää. Helgamies rientää muna pystyssä puolustamaan poikaystäväänsä :D
- Ex------------PUA
RaivoavaKurppa kirjoitti:
Raivoa sydämesi kyllyydestä neitsytsetä :D RAIVOA!!!
Nyt vuorossa: 0% vastauksia, 100% Raivokasta matkimista, ja mehän tiedämme mitä se tarkoittaa. ;)
Ai niin, se että raivostut on trollaamista. Sori, meinasin jo unohtaa että rationalisointihamsterin työn tuloksia ei saa arvostella. :D :D Ex------------PUA kirjoitti:
Nyt vuorossa: 0% vastauksia, 100% Raivokasta matkimista, ja mehän tiedämme mitä se tarkoittaa. ;)
Ai niin, se että raivostut on trollaamista. Sori, meinasin jo unohtaa että rationalisointihamsterin työn tuloksia ei saa arvostella. :D :D1. ExPUA kirjoittaa: Luuletko että alfat ottelee kurpilta käskyjä, vaikka nämä kuinka raivoaisivat?
2. Minä käsken häntä raivoamaan
3. ExPUA raivoaa
Ja 0 % vastauksia? 0 % vastauksia mihin kysymykseen? :D
- Kilttiatm
Ei naiset halua edes puhua meidän kunnollisten kilttien kanssa. En ole juuri koskaan puhunut naisen kanssa 5 minuuttia pidempää.
- Ex------------PUA
Totta, minun huomiota he suorastaan hakevat, ja kiltit miehet jäävät aina huomaamatta. Sellainen ei voi olla oikein, vaan vaadin jokaiselle miehelle saman verran huomiota naisilta, kuin mitä me alfat saamme!
Ei minulla riitä teille kaikille muutenkaan aika, vaan ottakaa tästä Kilttiatm! - Hyisaaaaatana
Totta, minun huomiota he suorastaan hakevat, ja kiltit miehet jäävät aina huomaamatta. Sellainen ei voi olla oikein, vaan vaadin jokaiselle miehelle saman verran huomiota naisilta, kuin mitä me alfat saamme!
Ei minulla riitä teille kaikille muutenkaan aika, vaan ottakaa tästä Kilttiatm!Oletpa jalo, sulla kun ei aika riitä Alfana kaikille naisille eli sun kielellä lutkille. Pyydät niin nätisti että ottakaa naiset(lutkat) nyt tämä kiltti mies tästä.
Kuka mies vielä tämän esityksen uskoo?
Tämä kuvotus panee kilttiatminkin naista jos haluaa. - Ex------------PUA
Hyisaaaaatana kirjoitti:
Oletpa jalo, sulla kun ei aika riitä Alfana kaikille naisille eli sun kielellä lutkille. Pyydät niin nätisti että ottakaa naiset(lutkat) nyt tämä kiltti mies tästä.
Kuka mies vielä tämän esityksen uskoo?
Tämä kuvotus panee kilttiatminkin naista jos haluaa.Ja taas: kiinnitit huomion minuun, et kilttiin ätmiin. :O
Oikeasti, en halua seksiä kanssasi, ota Kilttiatm.
- Voisurku
Voi voi, sääliksi käy kun elämänkatsomuksesi on tulitikku askin kokoinen. Melko rajoitteista tuntuu elämäsi olevan. Ikäänkuin kiihkouskovaisen elämä, täytyy jatkuvasti kirjasta katsoa miten saa toimia ja miten ei.
- Ikis__M
Avaus täyttä asiaa ja tämänpäiväiset ketjut todistaa tuota täydellisesti. Vaikka ExPua ärsyttää palstanaiset kaipaa enemmän ja sitten ne kai ärsyyntyy lisää kun eivät saa:
http://www.iltalehti.fi/satakysymystaseksista/2015102620538571_qs.shtml- Ex------------PUA
Juuri näin. Niitä on tullut aamusta iltaan, ja niille on ominaista se, että sellaista määrää seksuaalista turhautumista, ikäkriisiä ja raivoa ei olla, eikä tullakaan koskaan antamaan kilttien ja kunnollisten, tai muuten naisten mielestä "tylsien ja mitättömien" miesten suuntaan koskaan.
On huomattavaa, että esim. sinä olet niitä jotka saa naiset höyrähtämään, jolloin toisaalta varastellaan nimimerkkiä, käytetään henkilöhyökkäyksiä, ja toisaalta pyydetään kahville. :D
Siinä jostain syystä nämä modernit "kyllä kulta, jokaisella on menneisyys ja ketään ei voi omistaa"-miehet jotenkin aina jäävät lehdelle soittelemaan.
Ja erittäin kuvaava tuosta jutusta oli seuraava: "hänellä on mielestäni usein todella ärsyttävät jutut. Työssään hän on tosin aika hyvä, samoin kollegana esimerkiksi projekteissa.
Miten voisin olla lankeamatta ärsyttävään työkaveriini aina uudelleen? Pitäisikö minun kertoa miehelleni näistä syrjähypyistä?"
Naisia uskomalla, sitä kuulisi vain heidän sanansa, ja luulisi että mitään ei tapahdu, mutta ihan out of the blue sieltä tuleekin ilmoitus että ihan syrjähyppyjä on tehty, sillä se on looogisin asia tehdä kun toinen ärsyttää. - Ex------------PUA
Ei mutta huhhuh mitä ohjeita ne antavat: "Kysyt, pitääkö sinun kertoa syrjähypyistä kumppanillesi. Mieti, mitä kertomisesta voi seurata ja kuinka valmis olet aloittamaan keskustelun ja ottamaan vastaan sen herättämät tunnereaktiot. Mieti, miksi haluat kertoa miehellesi. Mitä hyötyä ja mitä haittaa siitä voi olla?"
Niin tosiaan, hypergaminen nainen saadaan heti ajattelemaan sitä olennaisinta suhteesta ja rehellisyydestä: "mitä hyötyä ja mitä haittaa siitä voisi olla itselle" :D
Ei ihme että naiset ovat täysin moraalittomia narsuja. - helgamies
Ei mutta huhhuh mitä ohjeita ne antavat: "Kysyt, pitääkö sinun kertoa syrjähypyistä kumppanillesi. Mieti, mitä kertomisesta voi seurata ja kuinka valmis olet aloittamaan keskustelun ja ottamaan vastaan sen herättämät tunnereaktiot. Mieti, miksi haluat kertoa miehellesi. Mitä hyötyä ja mitä haittaa siitä voi olla?"
Niin tosiaan, hypergaminen nainen saadaan heti ajattelemaan sitä olennaisinta suhteesta ja rehellisyydestä: "mitä hyötyä ja mitä haittaa siitä voisi olla itselle" :D
Ei ihme että naiset ovat täysin moraalittomia narsuja.Mitäpä sitä kiimavittu itselleen voi.
- 3plus4
Eli jos tuntematon nainen on minulle mukava ja hymyilee niin hän ei ole kiinnostunut minusta?
- Ex------------PUA
Juuri niin.
Asiaan auttaa kuitenkin se, että tanssit hänelle norsutanssin*.
Tämä on vanha ja toimiva PUA-kikka.
(*Vedät hepin ja taskut ulos housuistasi, ja ryhdyt hyppimään tasajalkaa. "Sexy and I know it"-kappaleen laulaminen tai vislaaminen pelkästään tehostaa tanssia, ja voikin olla, että olet pian yhdynnässä kyseisen naisen kanssa). - 800.euroa
Juuri niin.
Asiaan auttaa kuitenkin se, että tanssit hänelle norsutanssin*.
Tämä on vanha ja toimiva PUA-kikka.
(*Vedät hepin ja taskut ulos housuistasi, ja ryhdyt hyppimään tasajalkaa. "Sexy and I know it"-kappaleen laulaminen tai vislaaminen pelkästään tehostaa tanssia, ja voikin olla, että olet pian yhdynnässä kyseisen naisen kanssa).Ilmankos et saanut pua-opeilla naista.
Montako sataa meni pua-opuksiin ja kursseihin? - Ex------------PUA
800.euroa kirjoitti:
Ilmankos et saanut pua-opeilla naista.
Montako sataa meni pua-opuksiin ja kursseihin?Olet näemmä myös tosikko, onneksi olkoon kurppa! :D Kukapa ei haluaisi naista joka on sisäisesti ja ulkoisesti vastenmielinen.
- hjknm
Olet näemmä myös tosikko, onneksi olkoon kurppa! :D Kukapa ei haluaisi naista joka on sisäisesti ja ulkoisesti vastenmielinen.
Harvinaisen huonoa läppää tulee sulta nyt. Tarvitset tason nostoa.
- 800.euroa
Olet näemmä myös tosikko, onneksi olkoon kurppa! :D Kukapa ei haluaisi naista joka on sisäisesti ja ulkoisesti vastenmielinen.
Vastaa asiallisiin kysymyksiini. Vai oliko arka aihe?
Paljonko meni rahaa pua-oppeihin ja opuksiin? - Ex------------PUA
Multinikkaus alkakoot! EI, kun se on jo alkanut.
Nyt sitten jankutetaan raivokkaasti, kunnes päätä on taottu kyllin seinään nimeltä Ex PUA.
- Kurppienkurppa
No, tuohan on vain yhden ihmisen ja hänen omien kokemustensa kautta tehtyjä oivalluksia ja huomioita. Ei siis voi mitenkään yleistää... Kuinka järkevää? Senkin voi jokainen miettiä omista lähtökohdistaan.
- Ex------------PUA
Kurppaa raivostuttaa, kun se nyt tajuaa olevansa tässä asetelmassa se, joka oikeuttaa minun alfa-asetelmani, kuin myös hyvien ystävieni.
Samoin tuo yksittäistapauskortti on kyllä jo niin väsynyt kuin voi olla.´Puhe oli yleisestä periaatteesta, mikä pätee naisiin yleensä. - Lapsellineneronnut
Kurppaa raivostuttaa, kun se nyt tajuaa olevansa tässä asetelmassa se, joka oikeuttaa minun alfa-asetelmani, kuin myös hyvien ystävieni.
Samoin tuo yksittäistapauskortti on kyllä jo niin väsynyt kuin voi olla.´Puhe oli yleisestä periaatteesta, mikä pätee naisiin yleensä.Kertaa se yleinen periaate, mikä pätee naisiin yleensä.
Kerron sen jälkeen mielipiteeni rehellisesti ilman vinoilua. - Valehtelija-pua
Samoin tuo yksittäistapauskortti on kyllä jo niin väsynyt kuin voi olla.´Puhe oli yleisestä periaatteesta, mikä pätee naisiin yleensä.En pitäisi kovinkaan korkeana saavutuksena olla suomi24-palstan anonyymi kirjoittaja, joka valehtelee neitsytätminä naismenestystään.
Et saisi oikeasti edes haukkumiltasi kurpilta. Oletpa tainnut saada heiltä ikäviäkin pakkeja.
Runkkaat huoran kuville, joita olet kinunnut ympäri nettiä. Olet kerännyt kansioihin kuvat. - helgamies
Valehtelija-pua kirjoitti:
En pitäisi kovinkaan korkeana saavutuksena olla suomi24-palstan anonyymi kirjoittaja, joka valehtelee neitsytätminä naismenestystään.
Et saisi oikeasti edes haukkumiltasi kurpilta. Oletpa tainnut saada heiltä ikäviäkin pakkeja.
Runkkaat huoran kuville, joita olet kinunnut ympäri nettiä. Olet kerännyt kansioihin kuvat.Kuka haluaa kurppaa?
- Valehtelija-pua
helgamies kirjoitti:
Kuka haluaa kurppaa?
Sinä.
- helgamies
Sinä.
Katsoppa nyt joku hieromasauvatarjous hyvä kurppa, vaikka useammalla sauvalla ja tapilla.
- Valehtelija-pua
helgamies kirjoitti:
Katsoppa nyt joku hieromasauvatarjous hyvä kurppa, vaikka useammalla sauvalla ja tapilla.
En ole kurppa, vaikka niin toivoisit.
Ottakaa te alfaurokset sauvat testiin ja testatkaa peräaukkonne erogeenisuudet. - helgamies
En ole kurppa, vaikka niin toivoisit.
Ottakaa te alfaurokset sauvat testiin ja testatkaa peräaukkonne erogeenisuudet.Melko myöhäinen hetki kurpparaivolle.
- Valehtelija-pua
helgamies kirjoitti:
Melko myöhäinen hetki kurpparaivolle.
Pullistuiko otsasuoni?
Ehdottamallani tavalla voisitte aloitella ja päästä käsiksi seksin saloihin. - Ex------------PUA
Lapsellineneronnut kirjoitti:
Kertaa se yleinen periaate, mikä pätee naisiin yleensä.
Kerron sen jälkeen mielipiteeni rehellisesti ilman vinoilua.Lue tuo linkki, siinä on tämä periaate esitelty. Lue myös avaus.
- Ex----------PUA
En pitäisi kovinkaan korkeana saavutuksena olla suomi24-palstan anonyymi kirjoittaja, joka valehtelee neitsytätminä naismenestystään.
Runkkaat huoran kuville, joita olet kinunnut ympäri nettiä. Olet kerännyt kansioihin kuvat.Miksi valehtelet?
Se, että olet samalla foorumilla todistaa sen, että pidät siitä kyllin jotta se olisi aikasi arvoinen.
Se, että olen siellä alfa ja sinä et, taas kertoo kaikissa skenaarioissa syyn sille, miksi olet noin kamalan kiukkuinen. =O)
Vihje: Helgamies sen osuvasti ilmaisikin. Taisi reaktiostasi päätellen myös upota. - Valehtelija-pua
Ex----------PUA kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Se, että olet samalla foorumilla todistaa sen, että pidät siitä kyllin jotta se olisi aikasi arvoinen.
Se, että olen siellä alfa ja sinä et, taas kertoo kaikissa skenaarioissa syyn sille, miksi olet noin kamalan kiukkuinen. =O)
Vihje: Helgamies sen osuvasti ilmaisikin. Taisi reaktiostasi päätellen myös upota.En valehtele. Jos pitää jollain suomi24-foorumilla nostaa itse itsensä alfan asemaan, niin se on vain säälittävää.
Helgamiehelle yhtä idioottimainen vastaus, kuin oli kysymys. - helgamies
Pullistuiko otsasuoni?
Ehdottamallani tavalla voisitte aloitella ja päästä käsiksi seksin saloihin.Onko sinulla patterit loppu?
- Ex------------PUA
En valehtele. Jos pitää jollain suomi24-foorumilla nostaa itse itsensä alfan asemaan, niin se on vain säälittävää.
Helgamiehelle yhtä idioottimainen vastaus, kuin oli kysymys.Et valehtele? :D SInä siis tiedät minun asiat paremmin kuin minä itse, sitäkö sinä väität? Voiko tuon pahempaa valehtelijaa enää edes olla! :D
Sinä esität sellaisia väitteitä minusta, jotka edellyttävät että vähintäinkin tunnet minut - edes se ei vielä tuo niihin uskottavuutta.
Joten, tuossa nyt oli heti muutama väite, jotka siirtävät todistustaakan sinulle.
Että hopi hopi kimppuun, tai sitten pöytäkirjaan merkitään että olet vain valehtelija, johon on osunut ja uponnut. Ja joka nolosti syyttää toisia valehtelijaksi.
- Musta-valkoiseksi
Tästä voimme päätellä, että pulla on tullut torjutuksi vihamielisesti naisten taholta... No senhän toki täytyy tarkoittaa sitä, että oikeasti ne naiset on kiinnostuneita hänestä. Eihän toki se voi tarkoittaa sitä, että pullero on naisten mielestä vastenmielinen hyypiö...
- Ex------------PUA
Päättelee nimimerkki "musta valkoiseksi". :D
Tätä, on se kuuluisa naisen logiikkaa.
Vaan, sinun viesti todistaa jälleen sen, että olen alfa, ja tuo mustaa valkoiseksi rationalisointihamsteri varmentaa sen.
PS. En halua seksiä kanssasi. - Musta-valkoiseksi
Vaan, sinun viesti todistaa jälleen sen, että olen alfa, ja tuo mustaa valkoiseksi rationalisointihamsteri varmentaa sen.
PS. En halua seksiä kanssasi.Älä välitä, en minäkään sinun.
- Huhutko_totta
PS. En halua seksiä kanssasi.Pitäisikö tämä nyt ymmärtää niin, että sinä expua todellakin olet nainen? Nimittäin naisten töykeä ja vihamielinen käytös sinun mukaasi tarkoittaa kiinnostusta. Itse kirjoitit hyökkäävän kommentin nimimerkille "Musta-valkoiseksi" ja koit tarpeelliseksi vielä lopussa mainita ettet halua seksiä hänen kanssaan... Eihän miesten kohdalla vihamielisyyden pitänytkään olla merkki kiinnostuksesta, vai miten se meni?
- Ex------------PUA
Huhutko_totta kirjoitti:
Pitäisikö tämä nyt ymmärtää niin, että sinä expua todellakin olet nainen? Nimittäin naisten töykeä ja vihamielinen käytös sinun mukaasi tarkoittaa kiinnostusta. Itse kirjoitit hyökkäävän kommentin nimimerkille "Musta-valkoiseksi" ja koit tarpeelliseksi vielä lopussa mainita ettet halua seksiä hänen kanssaan... Eihän miesten kohdalla vihamielisyyden pitänytkään olla merkki kiinnostuksesta, vai miten se meni?
Se että minua väitetään naiseksi, nyt on taas näitä sarjassamme epäitoivoisia viimeisiä oljenkorsia, joissa naiset käyttävät omaa sukupuoltaan haukkumasanana. Mitä se kertoo naisista? Etenkin kun perusteeksi sanottiiin, että olen nainen koska tunnen naiset niin hyvin. Miten joku
Mustaa valkoiselle taas vastasin hänen viestinsä arvon mukaan - se oli täysin perusteluista tyhjä viesti, mitä tulee aiheeseen, ja ennalta-arvattavaa naisen logiikkaa, jolla yritetään shaming languagea minua vastaan, koska nostamani aihe osui ja upposi.
Ja koska olen alfa, niin tuo raivoaminen minua kohtaan oli vain osoitus siitä, että häntä kiinnostaa seksi kanssani, ja tein heti selväksi ettei minua taas kiinnosta seksi hänen kanssaan.
Sinä muuten taas turvaudut itte oot-defenssiin. :D Etkä millään tavalla pystynyt käsittelemään itse aihetta - ellet sitten vain vaihtanut näin puheenaihetta ja nikkiä, jatkaen tuota samaa henkilöhyökkäyslinjaa, sillä mistä muuten tietäisit että edellinen keskustelija oli nainen? :D
Joten hyvin hoidettu naiset! Erinomainen tapa näyttää että olette toistenne hiilikopiota ja täysin ennalta-arvattavia. :D
Olen jälleen voittanut. - Ex------------PUA
Musta-valkoiseksi kirjoitti:
Älä välitä, en minäkään sinun.
Älä nyt suutu! :D Et vain ole minun tyyppiäni. Sinun täytyy ymmärtää että vain se jos sinä olet kiinnostunut minusta, ei tarkoita että tunne olisi molemmin puolinnen. Alfoille muutenkin on kysyntää. Kuten hyvin näkyy.
Aloitko muuten multinikkaamaan kun vastaukseni osui ja upposi?
Hyvin siinäkin näytit ettet voi kieltää tätä aiheen totuutta. :D - MeNaiset
Se että minua väitetään naiseksi, nyt on taas näitä sarjassamme epäitoivoisia viimeisiä oljenkorsia, joissa naiset käyttävät omaa sukupuoltaan haukkumasanana. Mitä se kertoo naisista? Etenkin kun perusteeksi sanottiiin, että olen nainen koska tunnen naiset niin hyvin. Miten joku
Mustaa valkoiselle taas vastasin hänen viestinsä arvon mukaan - se oli täysin perusteluista tyhjä viesti, mitä tulee aiheeseen, ja ennalta-arvattavaa naisen logiikkaa, jolla yritetään shaming languagea minua vastaan, koska nostamani aihe osui ja upposi.
Ja koska olen alfa, niin tuo raivoaminen minua kohtaan oli vain osoitus siitä, että häntä kiinnostaa seksi kanssani, ja tein heti selväksi ettei minua taas kiinnosta seksi hänen kanssaan.
Sinä muuten taas turvaudut itte oot-defenssiin. :D Etkä millään tavalla pystynyt käsittelemään itse aihetta - ellet sitten vain vaihtanut näin puheenaihetta ja nikkiä, jatkaen tuota samaa henkilöhyökkäyslinjaa, sillä mistä muuten tietäisit että edellinen keskustelija oli nainen? :D
Joten hyvin hoidettu naiset! Erinomainen tapa näyttää että olette toistenne hiilikopiota ja täysin ennalta-arvattavia. :D
Olen jälleen voittanut.No onnittelut siitä. Aivan mahtava saavutus... Saitko jonkinlaisen pokaalin tai raha -palkinnon tästä suorituksesta? Kai nyt kunniakirjan ainakin? Entä ketkä tulivat perintöprinsseiksi?
- Hurraahurraa
Olen jälleen voittanut.Kai sitä nyt väkisinkin voittaa jos kilpailijoita on vain yksi ;) Onnea itsensä voittaneelle expualle :)
- helgamies
Tämä keskustelu paljastaa huiman märän kurpparaivoa, joka kohdistuu alfaan, jota kurpat eivät voi saada.
- Ex------------PUA
Olet täysin oikeassa.
Seksuaalinen turhautuminen ja ikäkriisi eivät ole mikään hirveän helppo yhdistelmä, ainakaan tuon ikäisille naisille. ;)
Näin se on. Raivoaminen (kurpparaivo) on osoitus siitä että "osu ja uppos" ja "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa". Jos eräiden palstalle kiroittavien miehien jutut olisivat epätodellisia, niin kurppien reaktiona olisi välinpitämättömyys. Raivoaminen on osoitus siitä etteivät he tykkää kuulla totuutta. Argumentoinnin vastineena heiltä tulee pelkkää nimittelyä ja hiljentämisyrityksiä.
- Ex------------PUA
Juurikin näin.
Sillä näin helppoa on lukea naista. Kun sen kerran oppii, nämä ennalta-arvattavat laumaeläimet toimivat jokainen samalla tavallla (tai sitten yksi tai kaksi vain multinikkaa, missä siiinäkin on pohjalla pelkuruus ja joukkosieluisuuteen perustuva ajattelutapa).
Samaten, sen myös näkee ja tietää, että jos jokin mistä me puhumme ei olisi totta, he tällöin kyllä puuttuisivat siihen, mutta koska tämä ei onnistu, on lopputulos sitten tämä shaming language ja henkilöhyökkäys - joka tunnetaan jo kaikkialla, jopa siinä määrin että naisille nauretaan kun he lankeavat kerta toisensa jälkeen siihen. Tämä todistaa, että he ovat kuin yksipuolisia hyötyjiä, jotka eivät anna mitään keskusteluun ja valittavat asiasta mistä heillä ei ole varaa valittaa. Ex------------PUA kirjoitti:
Juurikin näin.
Sillä näin helppoa on lukea naista. Kun sen kerran oppii, nämä ennalta-arvattavat laumaeläimet toimivat jokainen samalla tavallla (tai sitten yksi tai kaksi vain multinikkaa, missä siiinäkin on pohjalla pelkuruus ja joukkosieluisuuteen perustuva ajattelutapa).
Samaten, sen myös näkee ja tietää, että jos jokin mistä me puhumme ei olisi totta, he tällöin kyllä puuttuisivat siihen, mutta koska tämä ei onnistu, on lopputulos sitten tämä shaming language ja henkilöhyökkäys - joka tunnetaan jo kaikkialla, jopa siinä määrin että naisille nauretaan kun he lankeavat kerta toisensa jälkeen siihen. Tämä todistaa, että he ovat kuin yksipuolisia hyötyjiä, jotka eivät anna mitään keskusteluun ja valittavat asiasta mistä heillä ei ole varaa valittaa."valittavat asiasta mistä heillä ei ole varaa valittaa."
Naiset eivät uhripääomasta ihan helpolla luovu. Naisten uhriutuminen on kyllä nyky-yhteiskunnassa todella naurettavaa, koska he ovat monessa asiassa etuoikeutettuja miehiin verrattuna.
- fghs
Olet kiinnostava kyllä paperilla, mutta retoriikkasi todistaa hyvin rivien välistä sen että olet livenä jotain ihan muuta.. luultavasti asemaansa surkutteleva ihka aito neitsytsetä :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066