Entsintäkuulutus

näinmeitäkohdellaan

Hei, sain etsintäkuulutus ilmoituksen poliisilta liittyen kuntsuntoihin. Paperissa lukee "Olet jättänyt menemättä kutsuntoihin syksyllä 2015 ja puolustusvoimat on etsintäkuuluttanut sinut asian johdosta."
Kävin kylläkin päiväx.10.2015. kutsunnoissa ja sain sieltä Päätös lapun. Elikkäs olen käynnyt siellä. Pistin spostia aluetoimistoon ja odottelen vastausta... Olen ollut nyt helvetin paniikissa viimepäivät tämän takia. Auttaa helvetisti masennukseen ja ahdistukseen... Kiva juttu. Voinko tehdä mitään valitusta tai mitään?

40

1795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemustaonon

      Aina voi valittaa mutta mitä se auttaa, ei tuo ole maailman vaarallisin asia. Minutkin on kerran etsintäkuulutettu ja kun sain tietää asiasta kävin selvittämässä asian ja elämä jatkui ilman hankaluuksia. Selvitä asia vain nopeasti niin eiköhän asiat mene ihan mukavasti, ei se etsintäkuulutus tarkoita aina sitä että olet rikollinen, eikä se vielään tee sinusta sellaista.

      • näinmeitäkohdellaan

        Toivottavasti ne vastaa maanantaina spostiin (spostissa litteet päätöksestä ja etsintäkuultus ilmoituksesta), jos ei niin odotan pari päivää ja to-pe menen sitten helsinkiin selvittämään asian... Kuulostaako järkevältä suunnitelmalta? Kiitos vastauksesta.


    • Noh etistäkuulus eli sun tapauksessa "hiljainen haku" ei ole mikään paha seikka. Itsekin tulen saamaan sellaisen 8km/h ylinopeuden vuoksi joksikin aikaa... Kyllä 8km/h

      • 10-9

        Mikä helvetin ´hiljainen haku´? Kyllä poliisi voi soittaa ovikelloa, tai tulla työpaikalle ja tehdä ne toimenpiteet, mitä etsintäkuulutuksessa pyydetään tekemään, ei niitä huvikseen anneta.
        Puolustusvoimien etsintäkuulutuksessa kerrotaan, että tavattaessa toimitettava Sotilaspiirin esikuntaan.
        Bussimies taas valehtelee lahjakkaasti. 8 km/h ylinopeudesta lähetetään rikesakko ajoneuvon rekisteriin merkitylle omistajalle tai haltijalle. Jos rikesakkoa ei ole vastustettu, eikä maksettu, niin ei poliisi/oikeusrekisterikeskus jää pinnaria kaipaamaan, vaan ulosottomies.
        Bussimiehellä on jatkuvasti puurot ja vellit sekaisin.


      • 8ujhyg
        10-9 kirjoitti:

        Mikä helvetin ´hiljainen haku´? Kyllä poliisi voi soittaa ovikelloa, tai tulla työpaikalle ja tehdä ne toimenpiteet, mitä etsintäkuulutuksessa pyydetään tekemään, ei niitä huvikseen anneta.
        Puolustusvoimien etsintäkuulutuksessa kerrotaan, että tavattaessa toimitettava Sotilaspiirin esikuntaan.
        Bussimies taas valehtelee lahjakkaasti. 8 km/h ylinopeudesta lähetetään rikesakko ajoneuvon rekisteriin merkitylle omistajalle tai haltijalle. Jos rikesakkoa ei ole vastustettu, eikä maksettu, niin ei poliisi/oikeusrekisterikeskus jää pinnaria kaipaamaan, vaan ulosottomies.
        Bussimiehellä on jatkuvasti puurot ja vellit sekaisin.

        Bussimies aka Pakettiautomaatti on vain typerä trolli. Ei kannata kauheasti paukkuja laittaa. Aina voi tietysti korjata asiavirheen, jotta typeryksen "neuvot" eivät sekoita asiallista tietoa etsivää (niin paradoksaalista kuin se onkin etsiä asiallista neuvoa Suoli24:stä), mutta muuten tuohon umpiluuhun ei kannata aikaansa tuhlata.


      • 10-9 kirjoitti:

        Mikä helvetin ´hiljainen haku´? Kyllä poliisi voi soittaa ovikelloa, tai tulla työpaikalle ja tehdä ne toimenpiteet, mitä etsintäkuulutuksessa pyydetään tekemään, ei niitä huvikseen anneta.
        Puolustusvoimien etsintäkuulutuksessa kerrotaan, että tavattaessa toimitettava Sotilaspiirin esikuntaan.
        Bussimies taas valehtelee lahjakkaasti. 8 km/h ylinopeudesta lähetetään rikesakko ajoneuvon rekisteriin merkitylle omistajalle tai haltijalle. Jos rikesakkoa ei ole vastustettu, eikä maksettu, niin ei poliisi/oikeusrekisterikeskus jää pinnaria kaipaamaan, vaan ulosottomies.
        Bussimiehellä on jatkuvasti puurot ja vellit sekaisin.

        Mikäs on oikea termi tuolle "hiljaiselle haulle" B-haku?

        Hiljainen haku meinaa kutakuinkin sitä että poliisi ottaa kiinni tavattaessa, eli jos menet vaikkapa hakemaan passia, tms. asioissa poliisille. Tai jos poliisi pysäyttää sut muuten vaan ja katsoo tiedot.

        Ja itse en todellakaan aijo reagoita poliisin kirjeisiin että pitäisi asemalta hakea tiedoksianto 8km/h ylinopeudesta, ei en! jos törmään poliisiin ennen asian vanhentumista, niin sitten vaan oikeuteen

        Ja olen kiistänyt teon, joten sitä "sakkoa" ei lähetetty lainkaan, vaan pitä(isi) käydä itse se asemalta hakemassa, arvaa haenko :D


      • 10-9

        Lopeta jo, kun sinulla ei ole asioista mitään tietoa, vai oletko tosiaan umpiluuta, kuten eräs jo kirjoitti ?
        Mitään hiljaista hakua ei ole olemassakaan. Etsintäkuulutukset ovat eri asteisia, A:sta D:hen. Kategoria riippuu kuitenkin siitä, mitä niissä pyydetään tekemään. Pidättämismääräykset ovat tietysti A-hakuja. Kirjalliset työt ja tiedoksiannot vähemmän tärkeitä.
        Missään ei kielletä, etteikö poliisi saa hoitaa niitä vähemmän tärkeitäkin, käydä esimerkiksi kotona, tai työpaikalla, jos aikaa muun työn ohella riittää.
        Helsingissä ja muissa suurissa kaupungeissa poliisilla tuppaa olemaan sen verran muuta työtä, ettei vähemmän tärkeisiin etsintäkuulutuksiin juuri panosteta. MUTTA, muualla Suomessa poliisi voi hyvinkin poiketa hoitamassa piirinsä etsintäkuulutukset samalla, kun Poikkeaa ABC:llä kahvilla, jos ne sattuvat ajoreitin varrelle.
        Toistan vielä, sinulla on puurot ja vellit maallikkona täysin sekaisin..


      • 10-9 kirjoitti:

        Lopeta jo, kun sinulla ei ole asioista mitään tietoa, vai oletko tosiaan umpiluuta, kuten eräs jo kirjoitti ?
        Mitään hiljaista hakua ei ole olemassakaan. Etsintäkuulutukset ovat eri asteisia, A:sta D:hen. Kategoria riippuu kuitenkin siitä, mitä niissä pyydetään tekemään. Pidättämismääräykset ovat tietysti A-hakuja. Kirjalliset työt ja tiedoksiannot vähemmän tärkeitä.
        Missään ei kielletä, etteikö poliisi saa hoitaa niitä vähemmän tärkeitäkin, käydä esimerkiksi kotona, tai työpaikalla, jos aikaa muun työn ohella riittää.
        Helsingissä ja muissa suurissa kaupungeissa poliisilla tuppaa olemaan sen verran muuta työtä, ettei vähemmän tärkeisiin etsintäkuulutuksiin juuri panosteta. MUTTA, muualla Suomessa poliisi voi hyvinkin poiketa hoitamassa piirinsä etsintäkuulutukset samalla, kun Poikkeaa ABC:llä kahvilla, jos ne sattuvat ajoreitin varrelle.
        Toistan vielä, sinulla on puurot ja vellit maallikkona täysin sekaisin..

        Siksi kirjoitinkin "hiljainen haku" suluissa. Kerro toki mikä on VIRALLINEN termi tuolle "otetaan kiinni jos tavataan"

        Ja en millään usko että 8km/h ylinopeudesta (epäilty, ei tuomittu) tultaisi kotoota asti hakemaan :)

        Ja usko pois, lakijutut hallussa, senverran voitettuja juttuja takana


      • 17-10

        Joillakin on ollut lakijutut 40 vuotta leivän tuojana pöytään. Vähän toista, kuin muutama voitettu sakkojuttu.


      • yvgb
        Bussissa kirjoitti:

        Siksi kirjoitinkin "hiljainen haku" suluissa. Kerro toki mikä on VIRALLINEN termi tuolle "otetaan kiinni jos tavataan"

        Ja en millään usko että 8km/h ylinopeudesta (epäilty, ei tuomittu) tultaisi kotoota asti hakemaan :)

        Ja usko pois, lakijutut hallussa, senverran voitettuja juttuja takana

        Sinulla ei ole yhtäkään voitettua juttua, etkä tiedä laista mitään. Olet vain typerä trolli. Seuraavat keskustelut voi jokainen lukea, niin tajuaa kuinka typerä trollaaja Bussissa on. Jälkimmäisessä hän esiintyy nimimerkillä Pakettiautomaatti.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14110698/ylinopeussakkojen-kumoaminen

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13712951/mopon-virityksen-seuraamukset


      • 17-10 kirjoitti:

        Joillakin on ollut lakijutut 40 vuotta leivän tuojana pöytään. Vähän toista, kuin muutama voitettu sakkojuttu.

        Niin? Silti se yksi sakkokeissi sai laajalti julkisuutta, samaten seuraava keissi tulee saamaan, joko siitä että sakot vältettiin aikaa pelaamaalla, tai että ne meni kumoon oikeudessa


      • yvgb
        Bussissa kirjoitti:

        Niin? Silti se yksi sakkokeissi sai laajalti julkisuutta, samaten seuraava keissi tulee saamaan, joko siitä että sakot vältettiin aikaa pelaamaalla, tai että ne meni kumoon oikeudessa

        Oletko todella niin syvällä noissa tarinoissasi, että itsekin uskot niihin?

        Ei se, että keltainen lehdistö jostain uutisoi, tarkoita, että niin olisi oikeasti käynyt. Sinun juttusi osoittautui höpöhöpöksi, eikä typerien toimittajien uunottaminen asiassa sitä miksikään muuta. Ei sillä, että lehdistö uutisoi jostain mätäkuunjutusta, ole tulevaan oikeuskäytäntöön ole mitään merkitystä.

        Nyt Pakettiautomaatti takaisin maanpinnalle. Voit toki elää fantasiamaailmassasi, ja saada pari toimittajaakin mukaan siihen, mutta ei sillä tosielämään ja lainkäyttöön tulevaisuudessa ole mitään vaikutusta. Mutta jatka ihmeessä. Kaiken uskottavuutesi olet jo tuhonnut.


      • yvgb kirjoitti:

        Oletko todella niin syvällä noissa tarinoissasi, että itsekin uskot niihin?

        Ei se, että keltainen lehdistö jostain uutisoi, tarkoita, että niin olisi oikeasti käynyt. Sinun juttusi osoittautui höpöhöpöksi, eikä typerien toimittajien uunottaminen asiassa sitä miksikään muuta. Ei sillä, että lehdistö uutisoi jostain mätäkuunjutusta, ole tulevaan oikeuskäytäntöön ole mitään merkitystä.

        Nyt Pakettiautomaatti takaisin maanpinnalle. Voit toki elää fantasiamaailmassasi, ja saada pari toimittajaakin mukaan siihen, mutta ei sillä tosielämään ja lainkäyttöön tulevaisuudessa ole mitään vaikutusta. Mutta jatka ihmeessä. Kaiken uskottavuutesi olet jo tuhonnut.

        Oletko ihan sekaisin jo? Sekitatko mut johonkin toiseen :)

        Noh elä sä harhoissas, ja voin vannoa ettei poliisi tule hakemaan kotoota 8km/h ylinopeus epäillyn vuoksi :) Noh laitetaan skannaus millaisen "uhkauksen" he seuraavaksi lähettää, nyt tullut postissa vasta tuo tiedoksianto, johon en todellakaan reagoi


      • yvgb
        Bussissa kirjoitti:

        Oletko ihan sekaisin jo? Sekitatko mut johonkin toiseen :)

        Noh elä sä harhoissas, ja voin vannoa ettei poliisi tule hakemaan kotoota 8km/h ylinopeus epäillyn vuoksi :) Noh laitetaan skannaus millaisen "uhkauksen" he seuraavaksi lähettää, nyt tullut postissa vasta tuo tiedoksianto, johon en todellakaan reagoi

        Ei. En sekoita. Sinä olet jo ihan itse osoittanut mitkä muut sekoilut tällä foorumilla ovat sinun käsialaasi. Sen lisäksi elät jossain omassa maailmassasi oikeuskäytännön suhteen.

        Odotan innolla, että laitat jotain asiakirjaa todisteeksi väitteistäsi. Tähän mennessä se ei ole kertaakaan onnistunut. Ei tullut siitä mopon virittämisjutusta asiakirjaa, ei muuta kuin tökerö väärennös siitä ylinopeusjutusta. Katsotaan kuinka kauan tällä kertaa keksit selityksiä.


      • yvgb kirjoitti:

        Ei. En sekoita. Sinä olet jo ihan itse osoittanut mitkä muut sekoilut tällä foorumilla ovat sinun käsialaasi. Sen lisäksi elät jossain omassa maailmassasi oikeuskäytännön suhteen.

        Odotan innolla, että laitat jotain asiakirjaa todisteeksi väitteistäsi. Tähän mennessä se ei ole kertaakaan onnistunut. Ei tullut siitä mopon virittämisjutusta asiakirjaa, ei muuta kuin tökerö väärennös siitä ylinopeusjutusta. Katsotaan kuinka kauan tällä kertaa keksit selityksiä.

        Jaa mistä asiasta haluat toedisteiksi :)

        Siitä ekasta ylinopeuskeissistä? Kävisikö "todisteeksi" vaikkapa se kutsu oikeuteen?

        JA mopojen virittämisestä en ole mitään puhunut, joten äläs rupea stalkkaamaan, jos et osaa :)

        Tai ootko sä just se hiirulainen joka maksaa kaikki aihettomatkin sakot ja kiroaa netissä :)

        Ja seuraavasta keissistä pitäisi sakkolappu hakea asemalta 16.2 mennessä, en muuten hae, voin sitten skannata ja näyttää millaisen uhkauskirjeen he sen jälkeen lähettää


      • kuhan_vittuilen_MUTTA
        Bussissa kirjoitti:

        Mikäs on oikea termi tuolle "hiljaiselle haulle" B-haku?

        Hiljainen haku meinaa kutakuinkin sitä että poliisi ottaa kiinni tavattaessa, eli jos menet vaikkapa hakemaan passia, tms. asioissa poliisille. Tai jos poliisi pysäyttää sut muuten vaan ja katsoo tiedot.

        Ja itse en todellakaan aijo reagoita poliisin kirjeisiin että pitäisi asemalta hakea tiedoksianto 8km/h ylinopeudesta, ei en! jos törmään poliisiin ennen asian vanhentumista, niin sitten vaan oikeuteen

        Ja olen kiistänyt teon, joten sitä "sakkoa" ei lähetetty lainkaan, vaan pitä(isi) käydä itse se asemalta hakemassa, arvaa haenko :D

        Kas vain...tuonko takia ne ei saa sakkoja lähetettyä postiin, vaan pistävät mieluummin haun päälle. Josko sieltä henkilön kotoa löytyisi lisää takavarikoitavaa (varastettavaa) omaisuutta kissalan poikien pikkujouluihin. Tulkaa vaan, mulla on tossa 100litraa vaseliinia ja laatikollinen mustia dildoja juuri Teitä ajatellen.


      • kuhan_vittuilen_MUTTA kirjoitti:

        Kas vain...tuonko takia ne ei saa sakkoja lähetettyä postiin, vaan pistävät mieluummin haun päälle. Josko sieltä henkilön kotoa löytyisi lisää takavarikoitavaa (varastettavaa) omaisuutta kissalan poikien pikkujouluihin. Tulkaa vaan, mulla on tossa 100litraa vaseliinia ja laatikollinen mustia dildoja juuri Teitä ajatellen.

        Kyllähän ne "ehdollisen rikesakon" voi lähettää postissa, mutta kun se on kiistetty, tulee pyyntö hakea sakko asemalta.

        Siinä lukee jokseenkin näin:

        "Turun pääpoliisiasema
        Eerikinkatu 20-40, C-porras
        20100 TURKU
        Päivämäärä, kello: 16.2.2016 mennessä.

        Sakon tai rikesakon tiedoksianto. Henkilökohtainen käynti"

        En todellakaan aijo reagoida heidän kirjeisiin lainkaan, jos jään kiinni, ei tule mitään lisärangaistusta, vaan voin ihan normaalisti kiistää sakon käräjäoikeudessa, ja käydä oikeidessa katsomassa miten käy.

        Todennäköistä on kuitenkin se että sakko vanhenee ennen kuin törmään sattumalta poliisiin, ja he tarkistaa tietoni...

        Noh odotellaan millainen kirje seuraavaksi tulee :)

        Ja turun poliisihan (Bengt Lagerroos) on tunnettu siitä että on tapana VARASTAA tavaraa joka on tuomittu HÄVITETYKSI ja jäädä vielä rysän päältä kiinni


      • yvgb
        Bussissa kirjoitti:

        Jaa mistä asiasta haluat toedisteiksi :)

        Siitä ekasta ylinopeuskeissistä? Kävisikö "todisteeksi" vaikkapa se kutsu oikeuteen?

        JA mopojen virittämisestä en ole mitään puhunut, joten äläs rupea stalkkaamaan, jos et osaa :)

        Tai ootko sä just se hiirulainen joka maksaa kaikki aihettomatkin sakot ja kiroaa netissä :)

        Ja seuraavasta keissistä pitäisi sakkolappu hakea asemalta 16.2 mennessä, en muuten hae, voin sitten skannata ja näyttää millaisen uhkauskirjeen he sen jälkeen lähettää

        "Jaa mistä asiasta haluat toedisteiksi :)

        Siitä ekasta ylinopeuskeissistä? Kävisikö "todisteeksi" vaikkapa se kutsu oikeuteen?"

        Ei. Ei se kerro vielä mitään siitä miten juttu meni. Laita tuomion numero niinkuin on moneen kertaan pyydetty.

        "JA mopojen virittämisestä en ole mitään puhunut, joten äläs rupea stalkkaamaan, jos et osaa :)"

        Tämän olet jo mokannut. Sinut on Pakettiautomaatiksi jo tunnistettu, ja viritetyn mopon katsastamisjutussa esittämäsi venkoilu kesti toistasataa viestiä. Turhaan tuhlaat aikaasi enää kiemurteluun.

        "Tai ootko sä just se hiirulainen joka maksaa kaikki aihettomatkin sakot ja kiroaa netissä :)"

        Typerä ad hominem. Toisaalta sopii tasoosi kyllä.

        "Ja seuraavasta keissistä pitäisi sakkolappu hakea asemalta 16.2 mennessä, en muuten hae, voin sitten skannata ja näyttää millaisen uhkauskirjeen he sen jälkeen lähettää"

        Ei minua sinun sakkolappukutsusi kiinnosta. Skannaa se tuomio sitten kun taas "voitat jutun valehtelemalla". Odotan innolla. Toivottavasti en taas pety odotuksissani niinkuin jo useampaan kertaan aiemmin.


      • yvgb kirjoitti:

        "Jaa mistä asiasta haluat toedisteiksi :)

        Siitä ekasta ylinopeuskeissistä? Kävisikö "todisteeksi" vaikkapa se kutsu oikeuteen?"

        Ei. Ei se kerro vielä mitään siitä miten juttu meni. Laita tuomion numero niinkuin on moneen kertaan pyydetty.

        "JA mopojen virittämisestä en ole mitään puhunut, joten äläs rupea stalkkaamaan, jos et osaa :)"

        Tämän olet jo mokannut. Sinut on Pakettiautomaatiksi jo tunnistettu, ja viritetyn mopon katsastamisjutussa esittämäsi venkoilu kesti toistasataa viestiä. Turhaan tuhlaat aikaasi enää kiemurteluun.

        "Tai ootko sä just se hiirulainen joka maksaa kaikki aihettomatkin sakot ja kiroaa netissä :)"

        Typerä ad hominem. Toisaalta sopii tasoosi kyllä.

        "Ja seuraavasta keissistä pitäisi sakkolappu hakea asemalta 16.2 mennessä, en muuten hae, voin sitten skannata ja näyttää millaisen uhkauskirjeen he sen jälkeen lähettää"

        Ei minua sinun sakkolappukutsusi kiinnosta. Skannaa se tuomio sitten kun taas "voitat jutun valehtelemalla". Odotan innolla. Toivottavasti en taas pety odotuksissani niinkuin jo useampaan kertaan aiemmin.

        Olen törmönnyt äärettömänä kateuteen kun olen voittanut aiheettoman sakon! Mutta sä meet yli, koskaan ikinä, milloinkaan kukaan ei ole noin paljao raivonnut tai ollut kaateellinen...

        Pelolla odotellaan kun seuraava keissi saa julkisuutta


      • yvgb
        Bussissa kirjoitti:

        Olen törmönnyt äärettömänä kateuteen kun olen voittanut aiheettoman sakon! Mutta sä meet yli, koskaan ikinä, milloinkaan kukaan ei ole noin paljao raivonnut tai ollut kaateellinen...

        Pelolla odotellaan kun seuraava keissi saa julkisuutta

        Älä nyt viitsi enää höpöttää mistään kateellisuudesta. Tässä on jo kaikille lukijoille tullut hyvin selväksi, että mitään aihetta mihinkään kateuteen ei ole, koska juttusi eivät ole kuin mätäkuun juttuja.

        Raivoamisenki suhteen olet väärässä. Kuten muutamaan kertaan olen sanonut, tämä on työajan hiljaisten hetkien ajanvietettä jyrätä sinun kaltaisiasi trolleja.

        Äläkä turhaan pelkää seuraavan keissisi julkisuutta. Laitat vain tänne päätöksen nähtäväksi tai sen numeron, niin näemme kaikki miten "loistavasti olet jälleen vedättänyt oikeuslaitosta". Kuten sanottu, odotan innolla, ja toivon, etten joudu pettymään odotuksissani. Tähän mennessä ikävä kyllä olen pettynyt kun yhtäkään tosiasiaa ei sen puolesta ole tullut esiin, että olisit mitään muuta kuin typerä trolli. Niin hauskaa kuin tämä sinun nöyryyttämisesi näissä ketjuissa onkin ollut, niin ihan vaihtelun vuoksi tosiaan toivoisin, että sinulla kerrankin olisi esittää oikea tällainen "voitettu juttu".

        Optimistisesti odotan, mutta koska olen pohjimmiltani realisti, varaudun myös pettymykseen.


      • yvgb kirjoitti:

        Älä nyt viitsi enää höpöttää mistään kateellisuudesta. Tässä on jo kaikille lukijoille tullut hyvin selväksi, että mitään aihetta mihinkään kateuteen ei ole, koska juttusi eivät ole kuin mätäkuun juttuja.

        Raivoamisenki suhteen olet väärässä. Kuten muutamaan kertaan olen sanonut, tämä on työajan hiljaisten hetkien ajanvietettä jyrätä sinun kaltaisiasi trolleja.

        Äläkä turhaan pelkää seuraavan keissisi julkisuutta. Laitat vain tänne päätöksen nähtäväksi tai sen numeron, niin näemme kaikki miten "loistavasti olet jälleen vedättänyt oikeuslaitosta". Kuten sanottu, odotan innolla, ja toivon, etten joudu pettymään odotuksissani. Tähän mennessä ikävä kyllä olen pettynyt kun yhtäkään tosiasiaa ei sen puolesta ole tullut esiin, että olisit mitään muuta kuin typerä trolli. Niin hauskaa kuin tämä sinun nöyryyttämisesi näissä ketjuissa onkin ollut, niin ihan vaihtelun vuoksi tosiaan toivoisin, että sinulla kerrankin olisi esittää oikea tällainen "voitettu juttu".

        Optimistisesti odotan, mutta koska olen pohjimmiltani realisti, varaudun myös pettymykseen.

        En keksi muuta kuin kateuden että raivot päättömästi siitä että kerron että mulla voitettu julkisuutta saatu keissi takana ja toinen tulossa...

        Noh ehkä sähkin joskus lopetat tommosen hiirulaisena olemisen ja uskallat panna vastaan?


      • yvgb
        Bussissa kirjoitti:

        En keksi muuta kuin kateuden että raivot päättömästi siitä että kerron että mulla voitettu julkisuutta saatu keissi takana ja toinen tulossa...

        Noh ehkä sähkin joskus lopetat tommosen hiirulaisena olemisen ja uskallat panna vastaan?

        Noniin, viihdearvo meni kun muuta et osaa enää kuin jankata vuorotellen tätä hiirulaisjuttua, kateutta ja raivoamista.

        Palataan asiaan kun saat sen jutun numeron näkyville.


      • yvgb kirjoitti:

        Noniin, viihdearvo meni kun muuta et osaa enää kuin jankata vuorotellen tätä hiirulaisjuttua, kateutta ja raivoamista.

        Palataan asiaan kun saat sen jutun numeron näkyville.

        Noh en ymmärrä miksi saat kilarit tosta aiheesta? Oletko noin kateellinen :)

        Se on muuten ihme miten HELVETIN VÄHÄN (paitsi mun kertomana)löytyy juttua miten rikesakon kiistäminen menee...


      • Norsunluu-torinissa
        10-9 kirjoitti:

        Mikä helvetin ´hiljainen haku´? Kyllä poliisi voi soittaa ovikelloa, tai tulla työpaikalle ja tehdä ne toimenpiteet, mitä etsintäkuulutuksessa pyydetään tekemään, ei niitä huvikseen anneta.
        Puolustusvoimien etsintäkuulutuksessa kerrotaan, että tavattaessa toimitettava Sotilaspiirin esikuntaan.
        Bussimies taas valehtelee lahjakkaasti. 8 km/h ylinopeudesta lähetetään rikesakko ajoneuvon rekisteriin merkitylle omistajalle tai haltijalle. Jos rikesakkoa ei ole vastustettu, eikä maksettu, niin ei poliisi/oikeusrekisterikeskus jää pinnaria kaipaamaan, vaan ulosottomies.
        Bussimiehellä on jatkuvasti puurot ja vellit sekaisin.

        Ihan niku sinullakin.


      • Kunigas
        yvgb kirjoitti:

        "Jaa mistä asiasta haluat toedisteiksi :)

        Siitä ekasta ylinopeuskeissistä? Kävisikö "todisteeksi" vaikkapa se kutsu oikeuteen?"

        Ei. Ei se kerro vielä mitään siitä miten juttu meni. Laita tuomion numero niinkuin on moneen kertaan pyydetty.

        "JA mopojen virittämisestä en ole mitään puhunut, joten äläs rupea stalkkaamaan, jos et osaa :)"

        Tämän olet jo mokannut. Sinut on Pakettiautomaatiksi jo tunnistettu, ja viritetyn mopon katsastamisjutussa esittämäsi venkoilu kesti toistasataa viestiä. Turhaan tuhlaat aikaasi enää kiemurteluun.

        "Tai ootko sä just se hiirulainen joka maksaa kaikki aihettomatkin sakot ja kiroaa netissä :)"

        Typerä ad hominem. Toisaalta sopii tasoosi kyllä.

        "Ja seuraavasta keissistä pitäisi sakkolappu hakea asemalta 16.2 mennessä, en muuten hae, voin sitten skannata ja näyttää millaisen uhkauskirjeen he sen jälkeen lähettää"

        Ei minua sinun sakkolappukutsusi kiinnosta. Skannaa se tuomio sitten kun taas "voitat jutun valehtelemalla". Odotan innolla. Toivottavasti en taas pety odotuksissani niinkuin jo useampaan kertaan aiemmin.

        Atm. ukko käy kuumana ja kehtaa väittää, ettei toisten asiat häntä kiinnosta. on outo jamppa.


      • yvgb
        Kunigas kirjoitti:

        Atm. ukko käy kuumana ja kehtaa väittää, ettei toisten asiat häntä kiinnosta. on outo jamppa.

        Nimimerkkisi ei ainakaan viittaa luetunymmärtämisesi tasoon.

        Minua, kuten kirjoitin, ei kiinnosta Bussissa-trollin sakkolappukutsut. Sen sijaan minua kyllä kiinnostaisi lukea tapauksista, joissa joku on kiemurrellut irti selvistä liikennesakoista. Sellaista olen yrittänyt tältä trollilta udella, mutta ei hänellä sellaista ole tarjota.

        Sinulla puolestasi ei tähän keskusteluun näemmä ollut tarjota kuin nollavastauksia, joten olisi ehkä ollut parempi olla osallistumatta. Palaa asiaan kun sinulla on jotain tarjottavaa aiheeseen.


      • yvgb kirjoitti:

        Nimimerkkisi ei ainakaan viittaa luetunymmärtämisesi tasoon.

        Minua, kuten kirjoitin, ei kiinnosta Bussissa-trollin sakkolappukutsut. Sen sijaan minua kyllä kiinnostaisi lukea tapauksista, joissa joku on kiemurrellut irti selvistä liikennesakoista. Sellaista olen yrittänyt tältä trollilta udella, mutta ei hänellä sellaista ole tarjota.

        Sinulla puolestasi ei tähän keskusteluun näemmä ollut tarjota kuin nollavastauksia, joten olisi ehkä ollut parempi olla osallistumatta. Palaa asiaan kun sinulla on jotain tarjottavaa aiheeseen.

        Kuten sanottu, juttuja on neljä oikesstaan

        1 Vedottu paikantimeen (jotaei oikeassti ole)

        2 Ei kerrottu kuka autollani ajoi

        3 Ei kerrottu kuka autollani ajoi

        4 Pelataan aikaa sen verran että sakko vanhenenee, jos käry käy, niin oikeudessa vedotaan auton rajoittimeen yms. Tämä siis vasta tulossa

        Jos kysyttävää, niin kysy, toki kerron yksityiskohtiakin, enkuitenkaan henkilötietoja tms


      • 9-10
        10-9 kirjoitti:

        Lopeta jo, kun sinulla ei ole asioista mitään tietoa, vai oletko tosiaan umpiluuta, kuten eräs jo kirjoitti ?
        Mitään hiljaista hakua ei ole olemassakaan. Etsintäkuulutukset ovat eri asteisia, A:sta D:hen. Kategoria riippuu kuitenkin siitä, mitä niissä pyydetään tekemään. Pidättämismääräykset ovat tietysti A-hakuja. Kirjalliset työt ja tiedoksiannot vähemmän tärkeitä.
        Missään ei kielletä, etteikö poliisi saa hoitaa niitä vähemmän tärkeitäkin, käydä esimerkiksi kotona, tai työpaikalla, jos aikaa muun työn ohella riittää.
        Helsingissä ja muissa suurissa kaupungeissa poliisilla tuppaa olemaan sen verran muuta työtä, ettei vähemmän tärkeisiin etsintäkuulutuksiin juuri panosteta. MUTTA, muualla Suomessa poliisi voi hyvinkin poiketa hoitamassa piirinsä etsintäkuulutukset samalla, kun Poikkeaa ABC:llä kahvilla, jos ne sattuvat ajoreitin varrelle.
        Toistan vielä, sinulla on puurot ja vellit maallikkona täysin sekaisin..

        Vittu kyl o jäpä itteensä täynä ja muitten yläpuolella mut älä huoli se minkä nousee ylös tulee myöskin alas.


    • Poliisi.on.iso.paska

      Suomen viranomaiset ovat kyrpiä. narsistisia määräilijöitä. Mitään ne ei tee kunnolla. Sinunkin tapauksessa kytät ottaa sut kiinni paiskaa maijan perään ja vittuilee. Sama älämölö ja vittuilu jatkuu laitoksella, kaaressa lennät putkaan ja hyvässälykyssä saat turpiis neljältä poliisilta. Sua ei kukaan kuuntele, kun yritätä jotain sanoa niin "turpa kiinni mulkku!" kajahtaa kyrpäpoliisien suusta kuorossa. Sitten kun asiat selviävät, eivät edes pyydä anteeksi vaan pullistelevat vieläkin sanoen "olehan kunnolla", vaikka mitään et ole tehnytkään.

      • jkhuyk

        Ja vain puolta vuorokautta myöhemmin 8.2.2016 8:35 näinmeitä kohdellaan osoittaa koko viestisi pelkäksi paskanpuhumiseksi.


      • silkkaa-faktaa
        jkhuyk kirjoitti:

        Ja vain puolta vuorokautta myöhemmin 8.2.2016 8:35 näinmeitä kohdellaan osoittaa koko viestisi pelkäksi paskanpuhumiseksi.

        Sait asiasi kuntoon, ennenkuin poliisi otti kiinni. Ole onnellinen.


      • jkhuyk
        silkkaa-faktaa kirjoitti:

        Sait asiasi kuntoon, ennenkuin poliisi otti kiinni. Ole onnellinen.

        En minä mitään saanut, vaan aloittaja. Minä sen sijaan kyllä tiesin kirjoituksesi paskapuheeksi jo ennen kuin aloittaja kertoi asian ratkenneen.


    • näinmeitäkohdellaan

      Asia kunnossa nyt. Vastattiin onneksi ajoissa aamulla sähköpostiin. Etsintäkuulutus peruttu. Voi tätä mielen rauhaa.

    • SuolaaksonSimeoni

      Jos sinua masentaa ja ahdistaa jo valmiiksi, niin ehkä on parempi, muiden turvallisuuden turvaamiseksi, hakeutua suosiolla C-mieheksi / vapautusta palveluksesta. Rynkyn varteen ei kaivata yhtään mt-ongelmaista!

    • polville2

      Otat kilti kapteenin kyrpää sinne herkkurööriin, niin eiköhän asia sillä selviä.

    • erityisenrakas

      Naiset odottaa yhdeksän kuukautta. Kauanko sinun pakolaisuutesi kestää?

      • Never-know-that

        Kaunkohan matujen pakoloisuus kestää sun lokiikaas lainaten?


    • jakomäki

      Etsintä kuulutuksia jaetaan ja viritellään aivan mielivaltaisesti ja ilman pätevää perustetta. ei mitään perustetta. eikö kannatais ottaa ensin yhteyksiä asianomaiseen ja selvitellä juttu. mutta ei ensin toimitaan ja jos tuuria on niin voit selvittää. se on sitä voiman näyttöö.

    • noinolioikein

      Armeijaa pakoilevat pitäisi telottaa välittömästi.

      • Ollisitko

        Ja sinut teloittaa murhiin yllyttämisestä, välittömästi. olisitko ampunut Suomen presidentti Martti Ahtisaarenkin( sivari Marko pojan? olisi ollu epäisänmaallista. olisitko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe