Mäntysanko sivupersoonineen

O_I_K_E_A.vapari

(ainakin jiijäätee) on väärä vapari. Hän esiintyy vapaa-ajattelijana muttei sitä ole. Oikeaan vapaa-ajatteluun kuuluu sanan-, ajattelun- ja mielipiteen ilmaisun vapaus. Mäntysanko jääteineen sen sijaan tekee parhaansa rajoittaakseen edellä mainittuja asioita. Herääkin kysymys siitä, saako Mäntyjääteesanko kirkolta proviikkaa kaikista niistä jäsenistä, jotka onnistuu trollaamisellaan toimittamaan kirkon huomaan?

61

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhajuttujo

      Kapeakatseisia ja ahdasmielisiä nuo vaparit.

      • Vaparipervo-liikenteessä

        Vaparipervo-liikenteessä


    • Änkyröitä

      Änkyröinnillään vaparit pelaavat suoraan kirkon pussiin.

      • Ja-asia-aiheisiin-taas

        Ja-asia-aiheisiin-taas


      • On-asian-aika

        On-asian-aika


      • JiinJääTee

        Näköjään nämä antivaparin aloitukset kiinostaa enää onliner trolleja. Tämä vain osoittaa kuinka "tärkeitä" nämä antivaparin aloitukset eivät ole :D


      • JaniPks

        Heh, juuri niin :-D


      • juuri.noin
        Ja-asia-aiheisiin-taas kirjoitti:

        Ja-asia-aiheisiin-taas

        Jep


    • hoitoaniille

      Vapariliiton antivaparit ovat sulloneet koko palstan täyteen kertomuksia omista seksuaalisävytteisistä tekemisistään ja kiinnijäämisistään.

      • kuinkasmuutenvaikui

        Nii, koettavat vaan kiinnittää huomion omista tekemisistään niihin, jotka eivät ole heitin kanssa samaa mieltä.


      • Mikkeliparka
        kuinkasmuutenvaikui kirjoitti:

        Nii, koettavat vaan kiinnittää huomion omista tekemisistään niihin, jotka eivät ole heitin kanssa samaa mieltä.

        Juu, haukkuvat toisia pedofiileiksi ettei kukaan vaan huomaa mitä ovat itse puuhaamassa. Kuulemma kokouskin aiheen tiimoilta tulossa Mikkelissä.


      • oomaigaat
        Mikkeliparka kirjoitti:

        Juu, haukkuvat toisia pedofiileiksi ettei kukaan vaan huomaa mitä ovat itse puuhaamassa. Kuulemma kokouskin aiheen tiimoilta tulossa Mikkelissä.

        Järkyttävää. Oikein kokous aiheesta?!?!


    • Jiijäätee

      Millä tavalla olen mitään sinun oikeuksia rajoittanut? Ja missä olen maininnut että olen vapaan ajattelija? Ja edelleenkkään en ole Mäntysalon tai minkään sangon sivupersoona. Etkö pysty kirjoittamaan mitään valehtelematta?

      • häpeäedes

        Oletpa kauhea valehtelija!!!!


      • Jiijäätee

        Missä asiassa? Näyttää kyllä olevan koko aloitus taas antivaparin häröilyä. En kyllä yhtään ihmettelee ettei kukaan ota noita juttuja tosissaan.


      • ehkäetymmärrä
        Jiijäätee kirjoitti:

        Missä asiassa? Näyttää kyllä olevan koko aloitus taas antivaparin häröilyä. En kyllä yhtään ihmettelee ettei kukaan ota noita juttuja tosissaan.

        Ymmärrät varmaan ettei kukaan ota sinua vakavissaan, antivapari? Vai ymmärrätkö....


      • Jiijäätee
        ehkäetymmärrä kirjoitti:

        Ymmärrät varmaan ettei kukaan ota sinua vakavissaan, antivapari? Vai ymmärrätkö....

        Miten sinua voi ottaa vakavasti kun et edes pystynyt näyttämään missä valehtelin? Ja lopeta tuo antivapari nimityksen käytäminen, se on aika noloa kun käytät sitä etkä ymmärrä mitä se tarkoittaa :D


      • pohdippanoita
        Jiijäätee kirjoitti:

        Miten sinua voi ottaa vakavasti kun et edes pystynyt näyttämään missä valehtelin? Ja lopeta tuo antivapari nimityksen käytäminen, se on aika noloa kun käytät sitä etkä ymmärrä mitä se tarkoittaa :D

        Mistä sinulle sellainen kuva on syntynyt etten ymmärrä mistä antivapari-sana tarkoittaa? Minäpä kerron sinulle lisää siitä miten se voidaan ymmärtää, koska näytät olevan pihalla kuin . . . vapari.


        Jos tarkastellaan miten mm. raamatussa määritellään mikä on antikristus, saadaan seuraavia näkemyksiä:

        1. Joh. 2:22

        Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.

        1. Joh. 4:3

        ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.

        2. Joh. 1:7

        Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.

        Tästä siis nähdään, että kuka TAHANSA SELLAINEN, JOKA EI TUNNUSTA Jeesusta messiaaksi, on antikristus. Ilmeisesti vapariliiton vaparit vaativat jonkun tai joidenkin tunnustamista ainoan oikean vapariuden johtaj(a/i)ksi. Muut tylysti sysätään "vääräoppisiksi".

        Antisankari puolestaan ei todellakaan ole henkilö joka vastustaa sankariutta, Clint Eastwoodin esittämä hahmo esim. elokuvassa A Fistful of Dollars on hyvä esimerkki antisankarista. Tätä vasten taas voimme nähdä antivaparit hyvinkin mielenkiintoisessa kontekstissa ;]

        Muita fiktiivisiä antisankareita ovat James Bond, saatana, John Constantine, Sherlock Holmes, Han Solo ym.

        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fictional_antiheroes

        Nämä muita antivapareiksi nimittelevät liiton jäsenset, itseään puhdasoppisina vapaa-ajattelijoina pitävät ovat tietysti antikirkollisia ja antikristittyjä. He ovat myös ehdottomasti antivapaa-ajattelijoita, sanan kaikissa merkityksissä.


      • Jiiijäätee

        Hirveä määrä tekstiä etkä siltikään ymmärrä mitä tuo anti- etuliite tarkoittaa. Tässä ote suomensanakirjasta: "jotakin vastustava, jonkin vastainen".

        Ja tässä vielä määritelmä tuosta antisankarista:
        "[antisankarilta] puuttuvat perinteiset sankarin ominaisuudet kuten ylevyys, ylivertaisuus, oikeamielisyys ja valmius uhrautua hyvien asioiden puolesta."

        Ei tarvitse hakea vastauksia raamtusta, kun parempiakin lähteitä löytyy. Esimerkiksi suomensanakirja ja wikipedia lähteineen.


      • tsktsktsk
        Jiiijäätee kirjoitti:

        Hirveä määrä tekstiä etkä siltikään ymmärrä mitä tuo anti- etuliite tarkoittaa. Tässä ote suomensanakirjasta: "jotakin vastustava, jonkin vastainen".

        Ja tässä vielä määritelmä tuosta antisankarista:
        "[antisankarilta] puuttuvat perinteiset sankarin ominaisuudet kuten ylevyys, ylivertaisuus, oikeamielisyys ja valmius uhrautua hyvien asioiden puolesta."

        Ei tarvitse hakea vastauksia raamtusta, kun parempiakin lähteitä löytyy. Esimerkiksi suomensanakirja ja wikipedia lähteineen.

        Ilmeisesti sinun tarvitsee lukea uudelleen mainittu teksti. Koeta vaikka, saatat ymmärtää siitä jotain viimeistään 10 lukukerran jälkeen.
        On turhaa ohittaa raamatussa esiintyvää tulkintaa anti-etuliiteen käytöstä, koska se voi sisältää myös vastustamisen. Asia jota sinä tietenkään et ymmärtänyt. Toisekseen, sinun ja muiden vaparien tulkinta ja käytös on uskonnonomaista, lisäksi lanseeraatte antivapari-sanan taakse tuen kirkolle ja uskonnoille, mikä vain lisää vaikutelmaa uskonnollisesti käytetystä sanasta.
        Erityisesti vapareille ominaista diktatuuria osoittaa se, miten m i n k ä t a h a n s a vaparien toiminnan tai tavoitteen kritisointi tekee teidän mielestänne antivaparin, eli tarkoitatte henkilöä, joka vastustaa automaattisesti vapareita ja tavoitteita kokonaisuutena, vaikka kyse olisi ollut vain jostain yksittäisestä asiasta. Henkilökohtaisesti en ole tavannut yhtä tyhmiä tapauksia hetkeen aikaan. Lienee tavoitteenanne osoittaa miten ateismi korreloi suoraan tyhmyyden kanssa. Ja ei, yritys ilkeillä ei ole osoitus älykkyydestä. Älykkyys puolestaan ei tee kenestäkään automaattisesti fiksua tai avaraa, empaattista ihmistä. Päin vastoin, kuvitelma omasta älykkyydestä voi johtaa kuvitelmaan omasta erinomaisuudesta, vaikka kuvitelma omasta älykkyydestä saattaa perustua vain ja ainoastaan kasvatuksellisista olosuhteista ja tilastollisista yleistyksistä . . . mikä taas voi johtaa huomattaviin yhteiskunnallisiin ja inhimillisiin tragedioihin ja katastrofeihin, jos tällainen epärealistisissa maailmoissa elelevä tapaus pääsisi päättämään muiden ihmisten asioista.


      • Jiiijäätee
        tsktsktsk kirjoitti:

        Ilmeisesti sinun tarvitsee lukea uudelleen mainittu teksti. Koeta vaikka, saatat ymmärtää siitä jotain viimeistään 10 lukukerran jälkeen.
        On turhaa ohittaa raamatussa esiintyvää tulkintaa anti-etuliiteen käytöstä, koska se voi sisältää myös vastustamisen. Asia jota sinä tietenkään et ymmärtänyt. Toisekseen, sinun ja muiden vaparien tulkinta ja käytös on uskonnonomaista, lisäksi lanseeraatte antivapari-sanan taakse tuen kirkolle ja uskonnoille, mikä vain lisää vaikutelmaa uskonnollisesti käytetystä sanasta.
        Erityisesti vapareille ominaista diktatuuria osoittaa se, miten m i n k ä t a h a n s a vaparien toiminnan tai tavoitteen kritisointi tekee teidän mielestänne antivaparin, eli tarkoitatte henkilöä, joka vastustaa automaattisesti vapareita ja tavoitteita kokonaisuutena, vaikka kyse olisi ollut vain jostain yksittäisestä asiasta. Henkilökohtaisesti en ole tavannut yhtä tyhmiä tapauksia hetkeen aikaan. Lienee tavoitteenanne osoittaa miten ateismi korreloi suoraan tyhmyyden kanssa. Ja ei, yritys ilkeillä ei ole osoitus älykkyydestä. Älykkyys puolestaan ei tee kenestäkään automaattisesti fiksua tai avaraa, empaattista ihmistä. Päin vastoin, kuvitelma omasta älykkyydestä voi johtaa kuvitelmaan omasta erinomaisuudesta, vaikka kuvitelma omasta älykkyydestä saattaa perustua vain ja ainoastaan kasvatuksellisista olosuhteista ja tilastollisista yleistyksistä . . . mikä taas voi johtaa huomattaviin yhteiskunnallisiin ja inhimillisiin tragedioihin ja katastrofeihin, jos tällainen epärealistisissa maailmoissa elelevä tapaus pääsisi päättämään muiden ihmisten asioista.

        Kuten olen sinulle monta kertaa sanonut en ole vapari. Tätä sinä et ole vieläkään tajunnut vaikka olen sen sata kertaa sinulle sanonut. Joten turhaa löpiset tuota vapari löpinääsi minulle.

        Miksi sinulle ei kelpaa oikea tieto, vaan ammennat sitä jostain raamatusta? Ei kritisointi tee kenestäkään antivaparia, vaan se että vastustaa heidän toimintaansa. Luulisi sinun nyt sen verran ymmärtäneen mistä täällä puhutaan. Tosin jo tuo että käyttät raamattua tietokirjana ei anna sinusta mitään kovin fiksua kuvaa.


      • viirniistyyyssss
        Jiiijäätee kirjoitti:

        Kuten olen sinulle monta kertaa sanonut en ole vapari. Tätä sinä et ole vieläkään tajunnut vaikka olen sen sata kertaa sinulle sanonut. Joten turhaa löpiset tuota vapari löpinääsi minulle.

        Miksi sinulle ei kelpaa oikea tieto, vaan ammennat sitä jostain raamatusta? Ei kritisointi tee kenestäkään antivaparia, vaan se että vastustaa heidän toimintaansa. Luulisi sinun nyt sen verran ymmärtäneen mistä täällä puhutaan. Tosin jo tuo että käyttät raamattua tietokirjana ei anna sinusta mitään kovin fiksua kuvaa.

        No et kai nyt tosissasi usko minun uskovan sinua??? Onhan se nyt selvää, että jäljet johtavat slyttytehtaalle, varsinkin sinun kohdallasi.
        "Miksi sinulle ei kelpaa oikea tieto, vaan ammennat sitä jostain raamatusta?"
        Olet ymmärtänyt tämänkin väärin. Ei anti-etuliitteen määritelmä ole peräisin raamatusta. Sitä käytetään sielläkin, tosin ei kovin paljoa. Laitanpa sinulle taas kerran määritelmän, kun sinulta tuntuu se aina vaan olevan hukassa:
        "anti

        Definition of anti
        - A prefix meaning against, opposite or opposed to, contrary, or in place of"
        http://www.morewords.com/word/anti/
        Kerro jos tarvitset suomennosta, arvon antivapari, antikristitty, antikirkollinen, antiuskovainen.
        Henkilökohtaisesti minulle on aivan sama mitä kaltaisesi idiootti minusta ajattelee. Kunhan koetan tässä hyvää hyvyyttäni sinua sivistää.


      • Jiiijäätee
        viirniistyyyssss kirjoitti:

        No et kai nyt tosissasi usko minun uskovan sinua??? Onhan se nyt selvää, että jäljet johtavat slyttytehtaalle, varsinkin sinun kohdallasi.
        "Miksi sinulle ei kelpaa oikea tieto, vaan ammennat sitä jostain raamatusta?"
        Olet ymmärtänyt tämänkin väärin. Ei anti-etuliitteen määritelmä ole peräisin raamatusta. Sitä käytetään sielläkin, tosin ei kovin paljoa. Laitanpa sinulle taas kerran määritelmän, kun sinulta tuntuu se aina vaan olevan hukassa:
        "anti

        Definition of anti
        - A prefix meaning against, opposite or opposed to, contrary, or in place of"
        http://www.morewords.com/word/anti/
        Kerro jos tarvitset suomennosta, arvon antivapari, antikristitty, antikirkollinen, antiuskovainen.
        Henkilökohtaisesti minulle on aivan sama mitä kaltaisesi idiootti minusta ajattelee. Kunhan koetan tässä hyvää hyvyyttäni sinua sivistää.

        En uskokaan että uskoisit totuutta. Mahdotonta sinun kaltaiselle valehtelijalle.

        No ajattelen sinua edelleen antivaparina ja nyt myös idioottina ;)


      • vidduettäoottyyyhmäää
        Jiiijäätee kirjoitti:

        En uskokaan että uskoisit totuutta. Mahdotonta sinun kaltaiselle valehtelijalle.

        No ajattelen sinua edelleen antivaparina ja nyt myös idioottina ;)

        Et kai nyt oikeasti yritä esittää, että kaltaisesi valehtelija esittäisi totuuden jostain asiasta?? Huh huh, puhu pukille pölvästi.
        Olet edelleen mielestäni tyhmin palstalla trollaava vapari, eikä minua kiinnosta kaltaisesi aivottoman idiootin näkemykset. Antivapariksi, antikristityksi, antikirkolliseksi ja antiuskovaiseksi voit itsesi määritellä jatkossakin.


      • Jiijääte3e
        vidduettäoottyyyhmäää kirjoitti:

        Et kai nyt oikeasti yritä esittää, että kaltaisesi valehtelija esittäisi totuuden jostain asiasta?? Huh huh, puhu pukille pölvästi.
        Olet edelleen mielestäni tyhmin palstalla trollaava vapari, eikä minua kiinnosta kaltaisesi aivottoman idiootin näkemykset. Antivapariksi, antikristityksi, antikirkolliseksi ja antiuskovaiseksi voit itsesi määritellä jatkossakin.

        Hihi alkaa näköjään meidän antivaparin ruuvia päässä kiristämään :D

        Ja miksi valehtelet minun olevan vapari koko ajan. Tai miksi valehtelet minun olevan joku muu? Että kukakohan tässä se valehtelija on ;)

        Sinä olet kova määrittelemään tuntemattomia ihmisiä vaikka miksi ja kukaan ei edelleenkään välitä mitä sanot :D


      • Läpinäkyvää
        Jiijääte3e kirjoitti:

        Hihi alkaa näköjään meidän antivaparin ruuvia päässä kiristämään :D

        Ja miksi valehtelet minun olevan vapari koko ajan. Tai miksi valehtelet minun olevan joku muu? Että kukakohan tässä se valehtelija on ;)

        Sinä olet kova määrittelemään tuntemattomia ihmisiä vaikka miksi ja kukaan ei edelleenkään välitä mitä sanot :D

        Jiijääteen hymiöiden määrä paljastaa epätoivonsa.


      • Jiiijääteeee
        Läpinäkyvää kirjoitti:

        Jiijääteen hymiöiden määrä paljastaa epätoivonsa.

        Jos sinusta hauskuus on epätoivoa, niin sitten :)

        Jätit muuten sinulle taas kiusallisiin juttuihin vastaamatta. Neiti antivapari.


      • oletsinätyperä
        Jiijääte3e kirjoitti:

        Hihi alkaa näköjään meidän antivaparin ruuvia päässä kiristämään :D

        Ja miksi valehtelet minun olevan vapari koko ajan. Tai miksi valehtelet minun olevan joku muu? Että kukakohan tässä se valehtelija on ;)

        Sinä olet kova määrittelemään tuntemattomia ihmisiä vaikka miksi ja kukaan ei edelleenkään välitä mitä sanot :D

        Puhu omista ruuveistasi vaan antivapari ja antifiksu. ;]
        Löyhäpäisyys on edelleenkin vahvin ominaisuutesi palstan kirjoitusten perusteella, josta valitettavasti voi sanoa että se epäilmättä heijastaa todellisuutta turhankin hyvin.


      • Jiijääteen
        oletsinätyperä kirjoitti:

        Puhu omista ruuveistasi vaan antivapari ja antifiksu. ;]
        Löyhäpäisyys on edelleenkin vahvin ominaisuutesi palstan kirjoitusten perusteella, josta valitettavasti voi sanoa että se epäilmättä heijastaa todellisuutta turhankin hyvin.

        Neiti antivapari näköjään alkoi kuvaamaan itseään. Minun ei sitten tarvitse alentua tasollesi, ja alkaa haukkumaan ketään :)


      • Upup

        Upup


      • argumentit-loppu
        Läpinäkyvää kirjoitti:

        Jiijääteen hymiöiden määrä paljastaa epätoivonsa.

        Totta - ja jiijääkin jo hyytynyt.


      • SamaJuttu

        Sama huomattu


      • eipä-näy2
        argumentit-loppu kirjoitti:

        Totta - ja jiijääkin jo hyytynyt.

        Totta.


      • sa-ma

        Samoin sama


    • lieneetyötön

      Tuntuu noita riittävän

      • laskusuuntako

        Voi vain arvata kuinka monta. Mäntysalo taitaa ihan oikeasti luulla voivansa vaikuttaa asioihin tämän palstan kautta. Se kertoo enemmänkin keinojen ja ideoiden puutteesta, kuin mistään muusta. Ehkä se kertoo myös vapariliiton alamäestä.


      • kuinkasmuuteneimullamuut
        laskusuuntako kirjoitti:

        Voi vain arvata kuinka monta. Mäntysalo taitaa ihan oikeasti luulla voivansa vaikuttaa asioihin tämän palstan kautta. Se kertoo enemmänkin keinojen ja ideoiden puutteesta, kuin mistään muusta. Ehkä se kertoo myös vapariliiton alamäestä.

        Ainakin noista asioista on kyse. Täällähän ne asiat tulevat kuntoon.


      • MäntysaloVilttiin
        laskusuuntako kirjoitti:

        Voi vain arvata kuinka monta. Mäntysalo taitaa ihan oikeasti luulla voivansa vaikuttaa asioihin tämän palstan kautta. Se kertoo enemmänkin keinojen ja ideoiden puutteesta, kuin mistään muusta. Ehkä se kertoo myös vapariliiton alamäestä.

        Mäntysalo on aivan pihalla siitä mitä hänen tulisi va-liiton eteen tehdä. Syö samalla muidenkin panoksen pois.


      • JaSittenPoijjaatAsiaan

        JaSittenPoijjaatAsiaan


      • NoNiinPoijjaatAsiaan
        JaSittenPoijjaatAsiaan kirjoitti:

        JaSittenPoijjaatAsiaan

        NoNiinPoijjaatAsiaan


      • Jiijääteen

        Huonosti menee antivaparilla, kun ei sen jutuista näköjään enään ole kiinnostuneet kuin onliner trollit. :D


      • Ja-eikun-asiaan
        JaSittenPoijjaatAsiaan kirjoitti:

        JaSittenPoijjaatAsiaan

        Ja-eikun-asiaan


      • AsiaanVaihteeksi
        NoNiinPoijjaatAsiaan kirjoitti:

        NoNiinPoijjaatAsiaan

        AsiaanVaihteeksi


      • Ja-Asian-Aika

        Ja-Asian-Aika


      • Noin-se-on
        laskusuuntako kirjoitti:

        Voi vain arvata kuinka monta. Mäntysalo taitaa ihan oikeasti luulla voivansa vaikuttaa asioihin tämän palstan kautta. Se kertoo enemmänkin keinojen ja ideoiden puutteesta, kuin mistään muusta. Ehkä se kertoo myös vapariliiton alamäestä.

        Hyvin sanottu!


    • truefreethinker

      M i n ä olen oikea vapari, vapaa-ajattelijaliiton trollit ovat antivapareita.

      • vapaataonsano

        Aika jännää, että joku omii Ainoan Oikean Vapaa-ajattelun muodon itselleen.


    • Lukijalta

      Jori taas eilen illalla ja tänään ap vauhdissa - yli 50 nostoa kirjattu!

      • iakvänkää

        Olsi kyllä kiva nähdä t o d e l l i s e t kirjoittajat palstalla. Harmi ettei se ole mahdollista.


      • Lukijalta

      • ryk

        Mäntysalo niin sanotusti puuhastelee..


      • MäntysalonMalli

        Tuttua Mäntysaloa, päivystys pelaa.


    • Ja-eikun-asiaan

      Ja-eikun-asiaan

    • TukiVapafeill
      • Päinvastoin

        Tuo on juuri se vihajärjestö


    • JorinHorinat

      Jori monologoinut taas koko päivän

    • JorinMonologitPaussilla

      Jorilla paussia palstalta tänään kuulemma. Vaparit pyllyilevät baarissa tänään.

    • m.m.m.m.n

      Mäntysalon monet monologit monilla nikeillään

    Ketjusta on poistettu 114 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe