Ex PUA:n voitto ja terminaalinen kurpparaivo!

Ex------------PUA

Arvoisat palstalaiset, hyvät ystäväni, on tullut aika julistaa voitto joka roikkui ilmassa jo jonkin aikaa ja jonka ensimmäinen askel otettiin jo aikaa sitten.

Havaintoni kurpparaivosta, sen klisheistä ja merkeistä ovat osuneet ja uponneet alusta alkane, ja levinneet koko palstalle.

Tämä riisui nopeasti kurpat aseista, ja kuin psykoottiset lelurobotit, he eivät voineet muuta kuin jäädä todistamaan pointtiani, ja jankuttamaan yksiä ja samoja klisheitä, kerta toisensa jälkeen, helposti tunnistettavista syistä.

Nyt nuo robotit ovatkin kuin olisivat saaneet 50 vasaraniskua päähänsä, ja täten hajoamispisteessä, toistellen enää seuraavia kurpparaivoklisheitä: itte oot-defenssiä ja matkimista (mikä on suurinta ihailua). Sekä tietysti shaming languagea ja henkilöhyökkäystä.

Matkimista siksi, koska alitajuisesti he ihailevat voittajaansa, alfaa.

Itte oot-defenssiä, koska sanat ovat loppuneet, sillä ritisevä ja rätisevä lelurobotti vetelee viimeisiään.

Eikä ihme, jos Ex PUA vastasi aiemmin itse palstan suosituimmasta sisällöstä, on hän nyt myös palstan suosittu sisältö itse! Kurpat ovat alkaneet täyttämään palstaa viikottain, jopa päivittäin Ex PUA-aiheisilla aloituksilla, ja täten heistä on tullut tuottavia, joskin hyvin kyseenalaisella tavalla (jos määrä korvaa laadun).

Mitä enemmän he yrittävät vastustaa, sen enemmän he raivostuvat ja ovat romahduspisteessään. Mitä enemmän he taas yrittävät taistella Ex PUA:aa vastaan, sen enemmän he huomaavat löyttävänsä näitä mainittuja tunteita itsestään.

Mutta älkää käsittäkö väärin, tämä ei ole vain Ex PUa:n, vaan myös hänen hyvien ystäviensä, kunnian miesten jotka ovat myös masentaneet ja raivostuttaneet vastustajansa täydellisesti.

He myös jakavat alfa-statuksen, ja voiton.

He ovat yhtälailla voittaneet yleisesti ja yksilötasolla väittelyt sekä palstan herruuden. Joukkomme on vahva ja runsaslukuinen!

Joten, sovitaanpa nyt niin, että myöhäisempään iltaan tai viimeiseen huomiseen mennessä kurpat olette häipyneet palstalta, sillä tämä kuuluu nyt meille voittajille.

78

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AjatustenRein

      Mitä voitit kahvilassa?

      • Ex------------PUA

        Palstalla. ;)

        Voin kertoa myöhemmin sittten kahvilaraportit, lupaan kertoa kaikki epämiellyttävät totuudet naisista, mikä tietää lisää lunta tupaan kurpille.

        Etkö meinaa onnitella minua voitostani?


      • AjatustenRein
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Palstalla. ;)

        Voin kertoa myöhemmin sittten kahvilaraportit, lupaan kertoa kaikki epämiellyttävät totuudet naisista, mikä tietää lisää lunta tupaan kurpille.

        Etkö meinaa onnitella minua voitostani?

        Palstalla. Porkkana- vai tomaattipalstalla?

        Mitä voitit kahvilassa?


      • Ex------------PUA
        AjatustenRein kirjoitti:

        Palstalla. Porkkana- vai tomaattipalstalla?

        Mitä voitit kahvilassa?

        Ja näin, tappiosta johtuva kurpparaivo on edennyt autistisen jankkaamisen muotoon, kuin 5 vuotiaat jotka hokevat samaa kun eivät ole saaneet tahtoaan läpi. :D

        Jälleen lisäpojoja voiton lisäksi: "Mitä enemmän he yrittävät vastustaa, sen enemmän he raivostuvat ja ovat romahduspisteessään. Mitä enemmän he taas yrittävät taistella Ex PUA:aa vastaan, sen enemmän he huomaavat löyttävänsä näitä mainittuja tunteita itsestään."


      • AjatustenRein
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ja näin, tappiosta johtuva kurpparaivo on edennyt autistisen jankkaamisen muotoon, kuin 5 vuotiaat jotka hokevat samaa kun eivät ole saaneet tahtoaan läpi. :D

        Jälleen lisäpojoja voiton lisäksi: "Mitä enemmän he yrittävät vastustaa, sen enemmän he raivostuvat ja ovat romahduspisteessään. Mitä enemmän he taas yrittävät taistella Ex PUA:aa vastaan, sen enemmän he huomaavat löyttävänsä näitä mainittuja tunteita itsestään."

        Et voittanut siis mitään. :/


      • Ex------------PUA
        AjatustenRein kirjoitti:

        Et voittanut siis mitään. :/

        En niin.


    • Ex------------PUA

      Kuvat jäivät aloituksesta, joten tässä ne tulisivat!

      Tässä kuva tästä voitollisesta, juhlaviikon aloittavasta tilaisuudesta, jossa Ex PUA pitää tätä puhetta hyville ystävilleen ja heidän kanssaan - kyseisessä tilaisuduessa me kunnian miesten imperiumin, tasavaltainen edustajamiehistö, pidämme vuorollamme puheita siitä miten hyviä jätkiä me olemme, miten palstatotuudet pitävät paikkansa jne.

      http://2.bp.blogspot.com/-FjWOi5HmzFc/U_kCK5_PmVI/AAAAAAAAJuc/DqIj0X5yjBY/s1600/Annual midnight swearing-in of SS troops at Feldherrnhalle, Munich, 1938..jpg

      Tässä puolestaan meitä odottavat teinineitseet tanssimassa soidintanssiaan:
      http://4.bp.blogspot.com/-SReI6C__7hQ/U_kCMUhgcvI/AAAAAAAAJuw/ILgEnv7ip1U/s1600/League of German Girls dancing during the 1938 Reich Party Congress, Nuremberg, Germany..jpg

      He eivät ole:
      - Vanhoja
      - Käytettyjä
      - Rumia

      Heistä jokainen meistä kunnian miehistä valitsee itselleen vain parhaimmat!

    • Älä.lopeta.pliis

      Nyt on pöksyt liukkaat...

    • "Hyvät ystäväni?"

      Eli kirjoittajat jotka ovat sinulle tuttuja vain Suomi24:n sinkkupalstalla ja joita et ole tavannut koskaan kasvotusten ja jotka eivät itse pidä sinua ystävänään? :D

      • Mies3210

        Olet kateellinen mielikuvitusystävistä. Omanlaisensa ennätys tuokin.


      • Ex------------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Kumpi kivistää enemmän, ikäkriisi vaiko tappio?

        Tappion pitää varmaan sattua kun teit ihan minun ansiostani profiilinkin tänne, jossa osoitat kaikille että olin oikeassa sinun suhteesi.


      • Elämä.netissä
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Kumpi kivistää enemmän, ikäkriisi vaiko tappio?

        Tappion pitää varmaan sattua kun teit ihan minun ansiostani profiilinkin tänne, jossa osoitat kaikille että olin oikeassa sinun suhteesi.

        Missä ovat hyvät ystäväsi oikeassa elämässä? Veikkaan ja tiedän ettei niitä ole.


      • Ex-----------PUA
        Elämä.netissä kirjoitti:

        Missä ovat hyvät ystäväsi oikeassa elämässä? Veikkaan ja tiedän ettei niitä ole.

        Myönnän rehellisesti, ettei niitä ole lainkaan.


    • rakkaat.ystäväsi

      Aah, uuh, sinkkuhomojen oma palsta <3

      • Ex------------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Ottaako tappio kupoliin?


    • Mies3210

      Kyllä, kurppien tappio on päivänselvä! Ilmeisesti vajaalla älykkyydellä ei pysty voittamaan edes xpuaa.
      En kuitenkaan toivo kurppien katoa, sillä samalla menetettäisiin iso osa viihteestä!

      • Shaming language ja henkilöhyökkäys!


      • Sheiminglängvits

        Onko expua siis mielestäsi tyhmä? Ilmeisesti on, kun mielestäsi tyhmääkin tyhmemmät kurpat eivät pystyneet voittamaan edes häntä, joten pidit expuaa siis kurppia tyhmempänä mutta nyt löysit jopa hänen alapuolelleen menevän lajin... Etkö olekaan expuan "hyvä ystävä"?


      • Ex------------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Shaming language ja henkilöhyökkäys!

        Osu ja uppos! :D

        Noh, ainakin tunnistit että et ole vain vanha huora, vaan myös tyhmä sellainen.

        Kumpi kirvelee enemmän, ikäkriisi vaiko tappio?


      • Ex------------PUA

        Juuri näin! Voitto on meidän, ja kun katsoo kommentteja, voi vain sanoa: voi voitettuja. :)


      • Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Noh, ainakin tunnistit että et ole vain vanha huora, vaan myös tyhmä sellainen.

        Kumpi kirvelee enemmän, ikäkriisi vaiko tappio?

        En ymmärrä kysymystäsi koska minulla ei ole ikäkriisiä enkä ole kokenut tappiota...


      • Ex------------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        En ymmärrä kysymystäsi koska minulla ei ole ikäkriisiä enkä ole kokenut tappiota...

        Ei ole ikäkriisiä ja et ole kokenut tappiota?

        Profiilisi ja nimimerkkisi todistaa 100% sinä "olen liian tyhmä olemaan tälläinen valehtelija":
        "43-vuotias ja 15 miehen käyttämä.

        Harrastukset: Shaming language ja henkilöhyökkäykset"


      • Ex------------PUA kirjoitti:

        Ei ole ikäkriisiä ja et ole kokenut tappiota?

        Profiilisi ja nimimerkkisi todistaa 100% sinä "olen liian tyhmä olemaan tälläinen valehtelija":
        "43-vuotias ja 15 miehen käyttämä.

        Harrastukset: Shaming language ja henkilöhyökkäykset"

        Jo vähintään kymmenes kerta kun kopioit profiilitekstini viestiisi :D


    • DarkPulla

      ExPullasta on tullut DarkFearin korvaaja palstan viihdyttävimpänä perspurilaisena, joka ei tajua millainen pelle hän itse on, sen sijaan jatkaa meuhkaamistaan.

      • 9plus1

        Loistavasti kiteytetty!


      • Ex------------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Katsotaanpas: "Nyt nuo robotit ovatkin kuin olisivat saaneet 50 vasaraniskua päähänsä, ja täten hajoamispisteessä, toistellen enää seuraavia kurpparaivoklisheitä: itte oot-defenssiä ja matkimista (mikä on suurinta ihailua). Sekä tietysti shaming languagea ja henkilöhyökkäystä."

        Ja minähän loin Darkfear kakkosen, joten voin sanoa, että taas kerran tuli pointti todistetuksi asianomaisen osalta.

        Sinun osallistumisesi tähän ketjuun ei eroa mitenkään darkkiselle ominaisesta raiivoamisesta hänelle osoitetuissa ketjuissa.


      • winning_
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Katsotaanpas: "Nyt nuo robotit ovatkin kuin olisivat saaneet 50 vasaraniskua päähänsä, ja täten hajoamispisteessä, toistellen enää seuraavia kurpparaivoklisheitä: itte oot-defenssiä ja matkimista (mikä on suurinta ihailua). Sekä tietysti shaming languagea ja henkilöhyökkäystä."

        Ja minähän loin Darkfear kakkosen, joten voin sanoa, että taas kerran tuli pointti todistetuksi asianomaisen osalta.

        Sinun osallistumisesi tähän ketjuun ei eroa mitenkään darkkiselle ominaisesta raiivoamisesta hänelle osoitetuissa ketjuissa.

        Itte oot defenssi. Tais osua ja upota. Jatka riehumista pelle. Nauramme sinulle ja burgeriudellesi.


      • Ex------------PUA
        winning_ kirjoitti:

        Itte oot defenssi. Tais osua ja upota. Jatka riehumista pelle. Nauramme sinulle ja burgeriudellesi.

        Ja aloituksen pointin todistaminen jatkuu: "Matkimista siksi, koska alitajuisesti he ihailevat voittajaansa, alfaa.

        Itte oot-defenssiä, koska sanat ovat loppuneet, sillä ritisevä ja rätisevä lelurobotti vetelee viimeisiään."


      • pkatteille

        Olen varma että ylärivin toiseksi viimeinen.


    • CantDenyTheTruth

      Täytyy myöntää että huo**rat ovat kokeneet tappion.

      • gfggggfdgfggf

        Iltaa, Ex-PUA.


      • Ex------------PUA
        gfggggfdgfggf kirjoitti:

        Iltaa, Ex-PUA.

        Sanottu multinikin takaa. :D

        Taitaa totuus sattua tai sitten tappiosta huolimatta sinulla itseironia pelaa? ;)


      • 13cm
        gfggggfdgfggf kirjoitti:

        Iltaa, Ex-PUA.

        Tiesit. ;D


      • Ex------------PUA
        13cm kirjoitti:

        Tiesit. ;D

        Joo, koska ketjusta toiseen samaa raivoamiskaavaa toisteleva kurppa on todella vaikea aavistettava. ;)

        Miksi otat tappion noin raskaasti?


    • Ex------------PUA

      Miksi naiset ette anna pillua minulle???? En halua kuolla neitsyenä!!!!

      • Ex------------PUA

        :D Tappion täytyy tehdä todella pahaa!

        Vielä viimeiset oljenkorret käyttöön.


      • 12plus12
        Ex------------PUA kirjoitti:

        :D Tappion täytyy tehdä todella pahaa!

        Vielä viimeiset oljenkorret käyttöön.

        Kyllä, viimeinen oljenkorsi on naisten tunteisiin vetoaminen. Mutta usko pois, se ei tehoa naisiin. He ovat niin epäempaattisia, etteivät anna sinulle pillua vaikka kuinka vetoaisit siihen ettet halua kuolla neitsyenä :D


      • Ex------------PUA
        12plus12 kirjoitti:

        Kyllä, viimeinen oljenkorsi on naisten tunteisiin vetoaminen. Mutta usko pois, se ei tehoa naisiin. He ovat niin epäempaattisia, etteivät anna sinulle pillua vaikka kuinka vetoaisit siihen ettet halua kuolla neitsyenä :D

        Osu ja uppos! :D

        Todella uskottavaa, tuo säälittävä raivoaminen, ja samalla itkuinen vakuuttel ettei satu. :D


    • onneksi_olkoon

      Pulla on voittanut Palstan pelle -palkinnon.

    • takakautta

      Jollain vajakilla napoleon- kompleksi? Mistä näitä dorkia oikein tulee?!

    • TotuudenTorviSoi

      Kauan eläköön Ex PUA ja hänen hyvät ystävänsä!!!!

      • Näin.se.menee

        Puoli palstaa on expuan "hyviä ystäviä" ja ainoita, mutta he itse eivät halua olla sitä.


      • TotuudenTorviSoi
        Näin.se.menee kirjoitti:

        Puoli palstaa on expuan "hyviä ystäviä" ja ainoita, mutta he itse eivät halua olla sitä.

        Kuten ExPUA sanoo: totuus sattuu!

        Kauan eläköön Ex PUA ja hänen hyvät ystävänsä!!!!


    • 4hh45r43w

      Kauan eläköön Ex PUA ja hänen hyvät ystävänsä!!!!

      Kauan eläköön Ex PUA ja hänen hyvät ystävänsä!!!!

      Kauan eläköön Ex PUA ja hänen hyvät ystävänsä!!!!

    • fanitusta

      Kauan eläköön voittajat!

    • näinonasiar

      Jotkut voittavat, jotkut raivoavat.

    • JuuriNäinOn

      "Matkimista siksi, koska alitajuisesti he ihailevat voittajaansa, alfaa.

      Itte oot-defenssiä, koska sanat ovat loppuneet, sillä ritisevä ja rätisevä lelurobotti vetelee viimeisiään."

      • tuntematonuhka

        Älä viitsi itse matkia, olet kuullut vain "uuden" sanan defenssi.


    • Totuudenkertojatar

      Totta, aika kurpparaivoinen on expua.

      • Ex------------PUA

        "Itte oot!!"-defenssi käytetty. :D

        Voisitko lukea, että mitä aloituksessa sanottiin siitä?


      • ExPUA:n raivoa kutsutaan PUA-raivoksi. PUA-raivo on tutkitusti 10 kertaa voimakkaampaa kuin kurpparaivo.


      • Ex------------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        ExPUA:n raivoa kutsutaan PUA-raivoksi. PUA-raivo on tutkitusti 10 kertaa voimakkaampaa kuin kurpparaivo.

        Sanoo raivoava kurppa. :D

        Tyhmä huora yllättäen taas turvautui aloutuksessa mainittuun itte oot-defenssijn ja matkimiseen.

        Eikö sinua hävetä olla noin vanha ja nolo?


      • Ex------------PUA kirjoitti:

        Sanoo raivoava kurppa. :D

        Tyhmä huora yllättäen taas turvautui aloutuksessa mainittuun itte oot-defenssijn ja matkimiseen.

        Eikö sinua hävetä olla noin vanha ja nolo?

        Mitäs se neitsytsetä täällä oikein raivoaa?


    • LähesKaikkiPalstalaiset

      Eläköön! Eläköön! Eläköön!

    • buhahahahaha

      Ja eläköön huudot ne vain raikuvat!

    • Palstalainenjostoinenkin

      Voitto pysyy mutta raivo laantuu. :)

    • fjsicksl

      Miksi ne eivät vain pärjää sinulle? Tai hyville ystävillesi?

    • helpostituli

      Onneksi olkoon!

    • fjgchhv

      Kurppia asia raivostuttaa. ;D

    • hähähähähäh

      Mites nyt suu pannaan?

    • uuuuskomaton

      Taas tämä on nähty. :D

    • Palstalaiset

      Näin taas kävi tänäänkin. Onneksi olkoon, alfalle.

    • ätmiraivohälytys

      A-a-a-a-a-a-assburger jaksaa nostella tätä onaniaketjuaan.

    • itsyourluckyday

      Sopisit hyvin poliitikoksi. Osaat puhua sujuvasti paskaa.

    • PalstaUutiset

      Tänään se taas jatkui. Alfa ja sen hyvät ystävät juhlivat, muut raivosivat.

    • Ex----------PUA
    • aplodeja

      Oikein!! :D

    • Parasiittimuna

      Voitto xD On se maaginen jätkä, ku panee (hih) sulkaa hattuun jonku suolipalstan "voitosta", mitä se sitten tarkottaakaan. Kurpparaivoklisheet, itte oot -defenssit ja ikäkriisit pitää kaikki paikkansa, so? Osa jengistä mussuttaa kuitenkin hautaansa asti niitä sinisiä ja osa punasia pillereitä, so? Maailma jatkaa menoaan, vaikka täällä miten burgerois ja vaahtoais pua-opeista sun muusta.
      Gz voitosta ja puhdasta a-a-a alphavoimaa sulle! Happy? <3

      • Ex----------PUA

        En ole ihan varma mitä kieltä puhut, mutta; "Gz voitosta ja puhdasta a-a-a alphavoimaa sulle! Happy? <3"

        Kiitos. :)

        Tämä ei ole yksin minun voittoni, tämä on myös hyvien ystävieni sekä palstatotuuden voitto.


    • Ex----------PUA
    • Ex----------PUA

      Mitä minä sanoin?

      "Nyt nuo robotit ovatkin kuin olisivat saaneet 50 vasaraniskua päähänsä, ja täten hajoamispisteessä, toistellen enää seuraavia kurpparaivoklisheitä: itte oot-defenssiä ja matkimista (mikä on suurinta ihailua). Sekä tietysti shaming languagea ja henkilöhyökkäystä.

      Matkimista siksi, koska alitajuisesti he ihailevat voittajaansa, alfaa.

      Itte oot-defenssiä, koska sanat ovat loppuneet, sillä ritisevä ja rätisevä lelurobotti vetelee viimeisiään."

    • Buahahahaaa

      Nyt sitä taas saa! :D

    • Ex----------PUA

      Ja niin on tämäkin viikko alkanut näissä merkeissä! :D

    • Ex----------PUA

      Kumma jos ei enää tänään jatku!

      • bererw

        Olet varmaankin tekemässä uutta ennätystä, kun kurppa hakkaa jo 24/7 ihailuraivomatkimisaloituksia. :D


    • Ex----------PUA

      Tätä on taas saatu, ilmeisesti kiitos raporttini! :D

    • Ex----------PUA

      Viikko on alkanut tutuissa merkeissä. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe