KUSETTAJAT toivovat, että pamin TYTÖT joustavat

tytöt.taipukaa

Tänään to 17.3.16 on se päivä, jolloin KUSETTATAJAT hartaasti toivovat, että tytöt tulisivat järkiinsä.
Tilaisuuteen pamin hallitukseen tulee itse MILJONÄÄRI-JUSSI
kysymyshän on tästä, eli että pamin tytöt eivät jatkaisi häiriköimistä.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14087468/miljonaarien-lukumaara-38-n-kasvussa-suomessa

Eliitti-"demari" kuten myös PETOS-soini seisovat nyt miljonäärien joukoissa
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14002076/timo-soinin--historialliset---vaalipetokset-

3

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nolla.soppari

      PAMin tytöt lupasivat porrrvarille, että he suostuvat Työajan-PIDENNYKSIIN

      porrvarin heille jo järjestämillä nk. NOLLA-sopimuksilla.

      Siinnä sitä on porrvariakin äänestäneellä pamilaisella nieleskelemistä.

      Kusettaja-sipilä kiittelikin pamilaisia, että suostuivat jatkamaan työaikaa, vaikkakin nollasopparilla. Kusettaja sipilä totesi, että tämä oli pamilaisille vaikeaa (?) !

    • eimissäännimessä

      Heikosta päästä kärsii koko......

      • kusettajan.huoli

        Tulemme seuraamaan tilannetta mutta veikkaan jo nyt, että PAMin porukka on taputeltu eikä siinä ämmillä ole enää vastaansanomista.

        Silla porrrvari keskittyy jo vähän hankalampaan tapaukseen joka on kertaluokkaa mielenkiintoisempi tässä suuressa porrrvarin kusetuksessa, johon eliittidemarikin mielellään heti taipui, kun ei itse häviä vaan rupusakki on tarkoitus panna eliitin lystien maksajaksi 100%:sti:

        "Patruunoiden päreet paloivat - nyt harjataan AKT"
        ://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031921292153_uu.shtml

        Herrrliinin Sanomissa jo uskotaan, että nyt laitetaan ruotuun myös AKT. Silloin tämä tarkoittaa 100-varmasti, että PAMin tytöt ja pojat on jo myyty. Näyttihän postikin pamilaisille, mikä on pelin henki ja herrrliinin toimittaja jatkaa:


        >>Vastoin yleistä uskomusta, metsäteollisuus pystyy siirtäämään työpaikkojaan Eurooppaan, kirjoittaa Olli Ainola. <<

        Tuossahan ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, sillä onhan ainoa "rakennemuutos" mitä teollisuus on käynyt läpi omistuksen ja tuotannon keskittäminen ja tuotannon hajauttaminen ulkomaille sikäläisiä kilpailijoita pois ostamalla. KONE oy on tämän vienyt pisimmälle. Yhtiön toiminnoista JA liikevaihdosta 96-98 % prosenttia on ulkomailla. Suomessa on enää murto-osan murto-osa. Antti Herlin nosti juuri 160 miljoonan osingot eikä maksanut niistä suomeen senttiäkään veroa. Kotimaisella SIIIPI-veikko-eliitilläkin alkaa siis olla pientä huolta, riittääkö suuryrityksiltä enää lainkaan rahaa heidänkään kestitsemiseen. Duunarihan on jo myyty ja riutuu kortistoissa.
        Tässä "globaalisaatiossa".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe