BREAKING: PUA-kultti taas kiinni feikkivideoista!

Ex------------PUA

Arvoisat palstalaiset, on tullut aika jälleen paljastaa PUA-kultin hävyttömiä ja törkeitä metkuja, joilla he juottavat kool aidiaan (potentiaalisille) fanipojille ja epätoivoisille ätmeille, tarkoituksenaan saada heidän rahansa!

Tässä on edellinen osa, kun pitkänlinjan eurooppalainen firma jäi kiinni infield-videon väärennöksestä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14131771/breaking-pua-jai-kiinni-videon-lavastamisesta!!!

Vaan nyt onkin jo suuri kala jäänyt kiinni, tosin jo runsaasti osumia ja skandaaleja kärsineen RSD-firman jäätyä kiinni samasta, eli infield-videoiden lavastamisesta!

https://allpua.wordpress.com/2016/03/27/rsd-luke-uses-his-girlfriend-in-his-videos/

Tässä näemme taas sen punaisen pillerin opin, että nainen valitsee, ja näin ollen etenkään PUA-käärmeöljyllä on täysin mahdotonta kontrolloida naisia tai iskeä heitä ns. tahdonvoimalla. Se on aina enemmän tai vähemmän numeropeliä.

PUA-opit taas ovat tyypillistä sinisen pillerin huijausta, jotka uskottelevat että voit "hakkeroida" pariutusmissyteemin, joka on todellisuudessa 90-99% miehiä vastaan säädetty - enemmän tai vähemmän.

PS. Tarkimmat ovat tajunneet, että heidän videonsa ovat olleet suoranaista fanipoikien trollausta, jolloin gurut ovat pidätelleet naurua katsellessan ylistäviä fanipioikien kommentteja - naurua tosin ei olla pidätelty kävellessä pankkiin hakemaan tuhansien dollarien voittoja, joilla siitten eletään mässäillen. Oli vain ajan kysymys että näin kävi.

21

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16plus15

      Termi BREAKING on kärsinyt jo inflaation sinun takiasi :D

      • Ex------------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Menikö kool aid väärään kurkkuun? ;)


      • 14plus16
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Menikö kool aid väärään kurkkuun? ;)

        PUA ei selvästikään ole huumorimiehiä.

        (Vinkki: Naiset tykkäävät huumorintajuisista miehistä)


      • Ex-----PUA
        14plus16 kirjoitti:

        PUA ei selvästikään ole huumorimiehiä.

        (Vinkki: Naiset tykkäävät huumorintajuisista miehistä)

        Osu ja uppos taas !

        Niin tosiaan pakkohan sinun oli olla itseironinen, kun ainoa asia mihin aloituksessa pystyit puuttumaan oli tehokeino joka sai huomiosi, mutta sanoit ettei se tehoa. Osaat vetää itseäsi lipan alta ilmiömisellä tavalla.

        Vaihtoehtoisesti voin antaa vinkit pupelle että naiset pitävät älykkyydestäkin - jotkut - siksi ehkä sinulla ei käy flaksi.


      • 19plus1
        Ex-----PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos taas !

        Niin tosiaan pakkohan sinun oli olla itseironinen, kun ainoa asia mihin aloituksessa pystyit puuttumaan oli tehokeino joka sai huomiosi, mutta sanoit ettei se tehoa. Osaat vetää itseäsi lipan alta ilmiömisellä tavalla.

        Vaihtoehtoisesti voin antaa vinkit pupelle että naiset pitävät älykkyydestäkin - jotkut - siksi ehkä sinulla ei käy flaksi.

        Minkä ikäinen olet ja miltä se tuntuu kun et ole koskaan päässyt naisen päälle ähkimään?


      • Ex------PUA
        19plus1 kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet ja miltä se tuntuu kun et ole koskaan päässyt naisen päälle ähkimään?

        Breaking: Osu ja upposi! :D Taas puheenaiheen vaihto kun nokkaan tuli, vieläpä asiassa mihin ensin vaihdoit puheenaihetta. :D Mikä suoritus!

        Matkiiko se tyhmä fanipoika alfaa nyt kun kool aidit tuli rinnuksille ja taas alfa osoitti minkälainen säälittävä ulisija olet? ;)

        A-a-a-a-alpha power!


    • Sinä kyllä olet juttuinesi kuin absolutistiksi ryhtynyt entinen juoppo, ateistiksi ryhtynyt entinen lahkolainen tai entinen kommunisti Nalle Wahlroos.

      • Ex----PUA

        No kumpikos on parempi esimerkkiesi henkilöille, entinen vaiko nykyinen tila. ;) Vai et sunkaan ole pupeksi ryhtynyt? Se olisikin näky! ;)


      • Ex----PUA kirjoitti:

        No kumpikos on parempi esimerkkiesi henkilöille, entinen vaiko nykyinen tila. ;) Vai et sunkaan ole pupeksi ryhtynyt? Se olisikin näky! ;)

        Epäilemättä nykyinen on parempi. Tosin moni näyttää vain korvaavan riippuvuuden toisella. Lopputulema on aika sama, juoko vai juokseeko itsensä hengiltä.


      • Ex----PUA
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Epäilemättä nykyinen on parempi. Tosin moni näyttää vain korvaavan riippuvuuden toisella. Lopputulema on aika sama, juoko vai juokseeko itsensä hengiltä.

        Hyvä, alat oppia. Näet virhettä pahempi on se, ettei korjaa tai ehkäise sitä jatkossa.


    • Hohhoijjaaa

      Kaikenlaisia sekopäitä täälläkin pyörii

    • Natassja

      Disinformoija taas vauhdissa! Osu ja uppos!! :D

      • Ex----PUA

        Osu ja uppos! :D
        Kool aidit rinnuksella sielläkin, mutta 0% vastausta aiheeseen.


      • Natassja
        Ex----PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D
        Kool aidit rinnuksella sielläkin, mutta 0% vastausta aiheeseen.

        Vastaus aiheeseen: Osu ja uppos! :D


      • Ex----PUA
        Natassja kirjoitti:

        Vastaus aiheeseen: Osu ja uppos! :D

        Niinhän minä sanoin, kaikki merkit täytyy. Vai onko sinun tarkoitus osoittaa ihailusi voittajalle matkimalla? Voit tehdä sen, olen ansainnut sen letjulla jonka aihetta kukaan ei ole voinut vielä kumota.


    • vitsit.vähissä

      Ei oikein osu, eikä uppoa enää.. Sun jutut on menneet niin tylsiksi, ettei jaksa suuttua mistään..

      • Ex-----PUA

        Osu ja uppos!

        Onhan se vähän joo tylsää, kun kulttisi paljastuu 100% huijaukseksi ja minä puolestani olin oikeassa ja kiistaton voittaja.


      • jännäjenna
        Ex-----PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos!

        Onhan se vähän joo tylsää, kun kulttisi paljastuu 100% huijaukseksi ja minä puolestani olin oikeassa ja kiistaton voittaja.

        Noup! (Rakastan edelleen jännämiehiä..) Vähän olen kyllä nyt pettynyt..


      • Ex---PUA
        jännäjenna kirjoitti:

        Noup! (Rakastan edelleen jännämiehiä..) Vähän olen kyllä nyt pettynyt..

        Perustelut?

        Ja jos rakastat jännämiehiä, on sinun ongelmasi ja tuhosi, sillä olet elukka.


    • Ex----------PUA

      Näin eri pupeiltakaan pääse totuus unohtumaan.

      Ja ehkä pääsette joku päivä eroon poikuudestannekin. ;)

      • samoin-sinno

        Samoin sinno


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe