Teuvo Suni: Tiedoksi raamattukeskustelijoille

Tästä hetkestä lähtien käyn keskustelua vain näissä omissa aloituksissani, ja mielelläni vastaan kaikkiin Raamatun kysymyksiin sen totuuteen ja rajun eksytyksen valheisiin, joilla jo vuonna 90 koko maailma saatettiin Saatanan valtaan.

"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

Kaikki ne väärämieliset, joiden tarkoitus on vain herjata Totuuden Henkeä ja näin kärkkyä kunniaa muilta kaltaisiltaan saavat rauhassa täyttää palstan herjoillaan.

Minä en tällaisiin keskusteluihin enää tule mukaan.

171

1074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olemmeuskovinamme

      Sinullahan on itse itsellesi myöntämä lupa valehteluun koska me kaikki olemme sinun mielestäsi saatanoita. Olemme uskovinamme että et kirjoittele puskanikillä itsekehujasi muihin ketjuihin.

      • Nauti uskosi valheellisuudesta, kuten Paavalikin:

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        Jos Saatanan ilosanaoma sinulle minun valheellisuudestani olisi totta, olisin jo kohta 30 vuotta ollut sinun paras kaverisi siellä riettauden virrassa.


    • Jätäpä Teuvo rakas ne Sanan copy/pastet väliin, ja kerro meille kaikille kiinnostuneille OMIN SANOIN:

      1. Miten ja millä sanoin (lyhyesti) lähetyisit kadulla aikuista ihmistä tarkoituksenasi julistaa hänelle ilosanomaa ?
      2. Miten kertoisit evankeliumista lapsille, jotka jo ymmärtävät hyvän ja pahan, mutta eivät esim. välttämättä osaa lukea vielä (sanotaanko 5-10 vuotiaille) ?

      Länttäätkö ihmiselle pinon paperia, että lue tuosta! Vai mitä puhut, kun pitäisi lyhyesti, ytimekkäästi ja ennen kaikkea uskottavasti julistaa evankeliumia (johon olet saanut omien sanojesi mukaan "erityiset" valtuudet, kun muilta noita valtuuksia kyselet). Kasvotusten kommunikoinnissahan jopa 90 prosenttia muodostuu kehon kielestä, joten sinunkin (kuten meidän kaikkien) persoonallisuudesta jää netissä kommunkoidessa tuo määrä puuttumaan. Ja usein kehonkieli ratkaisee myös sen, miten vakavasti sinut otetaan. Armeijataustaisena sinä toki tiesit jo. em. asiat.

      • Korjaanpa

        vain 75 prosenttia viestinnästä on bodylanguagea huom ja samassa yhteydessä huomauttaisin että Teuvon prosenttilaskutaidot ovat luokkaa Stubb. Liekö sattumaa että edustavat samaa "kykypuoluetta" eli kokoomusta. Kykyhän se on pieleen laskeminenkin.


      • Aina jonkun pitää saada päteä. Sinä tuot esiin "VAIN 75%" . Minä puolestani esitin, että JOPA 90%, eli maksimissaan tuo arvo, kun laiskuuttani en tuota alempaa arvoa tullut pistäneeksi, (siksi sana JOPA).

        Tutkimuksista RIIPPUEN tuo prosentti lienee 70-90 prosenttia (eli jopa 90 MUTTA ei vain 75). Loppuhuomautuksesi menevät puolestaan asian vierestä, elleivät jopa kaukaa. Mutta kiitokset sinulle korjausyrityksestä ja poliittisesta kannanotostasi.

        Länttään tähän yhden linkin ihan varmuuden vuoksi. Toki jos voit esittää tutkimuksen, jossa tuon osuuden todetaan olevan 75 ilman vaihteluväliä, pääset oikeasti pätemään. Korjauksien korjaus on kivaa.... saa itsekin päteä ;)

        Eli joidenkin tutkimuksien mukaan...
        http://tyopiste.ttl.fi/Uutiset/Sivut/Kehonkieli_paljastaa_tyopaikan_ilmapiirin.aspx


      • Olkoon tämä nyt se katu, jossa tämä Kadunmies tulee vastaan. Hväksyn nyt sen, ettei hän Saatanan pelosta uskalla ilmoittaa nimeään, kuten sen hallitsemassa maailmassa yleistä on.

        Hän kysyy: Miten julistat minulle ilosanomaa?

        Minä kysyn:

        Miksi et halua kuulla totuutta, sillä etkö ilosanomaa saanut jo pääsi täyteen?

        Mitä Kadunmies vastaa, vai jatkaako matkaa vastaamatta mitään?

        Sitä jään odottamaan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Olkoon tämä nyt se katu, jossa tämä Kadunmies tulee vastaan. Hväksyn nyt sen, ettei hän Saatanan pelosta uskalla ilmoittaa nimeään, kuten sen hallitsemassa maailmassa yleistä on.

        Hän kysyy: Miten julistat minulle ilosanomaa?

        Minä kysyn:

        Miksi et halua kuulla totuutta, sillä etkö ilosanomaa saanut jo pääsi täyteen?

        Mitä Kadunmies vastaa, vai jatkaako matkaa vastaamatta mitään?

        Sitä jään odottamaan.

        Tämä ei ole katu ja sinun "totuuksiasi" on luettu ihan tarpeeksi, jos ei liikaakin. Jos kadulla tulisit vastaan, niin et taitaisi suutasi avata, vaan melskaat täällä toitottaen samaa asiaa vuodesta toiseen, eikä sinua kukaan ole ottanut todesta. Ja kysymykseen vastaa kysymyksellä yleensä sellainen, joka ei osaa alkuperäiseen kysymykseen vastata. Evankeliumin julistajanhan se pitää mennä ihmisten luo, eikä päinvastoin, tämänkin asian sinä käänsit päälaelleen, kuten olet tehnyt evankeliuminkin suhteen. Tajusitko?

        On siinä meillä "totuuden" julistaja. Montako sielua olet saanut "pelastettua"? Vastaapa tähän nyt vuonna 2016, kun se vuonna 2007:nkin taisi olla aika vaatimaton, jos ei peräti olematon? Vastausta jään odottamaan. Jeesus on Herra - Vain Jeesus pelastaa - Usko siis evankeliumi! Halleluja!


      • Kadunmies kirjoitti:

        Tämä ei ole katu ja sinun "totuuksiasi" on luettu ihan tarpeeksi, jos ei liikaakin. Jos kadulla tulisit vastaan, niin et taitaisi suutasi avata, vaan melskaat täällä toitottaen samaa asiaa vuodesta toiseen, eikä sinua kukaan ole ottanut todesta. Ja kysymykseen vastaa kysymyksellä yleensä sellainen, joka ei osaa alkuperäiseen kysymykseen vastata. Evankeliumin julistajanhan se pitää mennä ihmisten luo, eikä päinvastoin, tämänkin asian sinä käänsit päälaelleen, kuten olet tehnyt evankeliuminkin suhteen. Tajusitko?

        On siinä meillä "totuuden" julistaja. Montako sielua olet saanut "pelastettua"? Vastaapa tähän nyt vuonna 2016, kun se vuonna 2007:nkin taisi olla aika vaatimaton, jos ei peräti olematon? Vastausta jään odottamaan. Jeesus on Herra - Vain Jeesus pelastaa - Usko siis evankeliumi! Halleluja!

        Minä hetken ehdin jo ajatella, että tämä Kadunmies on todella kiinnostunut totuudesta, mutta Saatana yllyttikin hänet tänne vain Pyhää eli Totuuden Henkeä herjaamaan, jotta saisi ikuisesti pitää hänet omanaan.

        Älä siitä minulle enää raivoa, sillä itse olet valintasi tehnyt, eikä minulla ole siihen osaa eikä arpaa.

        Siitä saan joka päivä kiittää Pyhää Henkeä, että hän antanut niin vahvan uskon hänen totuuteen, että sen turvin olen pystynyt pitämään sen, mihin teidän rakas Paavalinne ei pystynyt, vaikka totuuden tiesi:'

        "Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelioja."


      • Korjaan pienen kirjoitusvirheen:

        "Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."


      • Oletsaatananpalvelija

        Saatanaa käytöksesi miellyttääkin. Mutta turhaan odotat mainetta ja kunniaa häneltä palkkioksi. Saatana pitää sinua pilkkanaan ja saattaa sinut naurun alaiseksi.


      • Oletsaatananpalvelija kirjoitti:

        Saatanaa käytöksesi miellyttääkin. Mutta turhaan odotat mainetta ja kunniaa häneltä palkkioksi. Saatana pitää sinua pilkkanaan ja saattaa sinut naurun alaiseksi.

        Miksi raivoat minulle, kun itse olet antanut Saatanan pettää itsesi.

        Pyhän Hengen johdatus ja varjelut on minut pelastanut Saatanan ihanilta valheilta. Siksi olen edelleen pystynyt pitämään sen, mihin teidän rakas Paavalinne ei pystynyt, vaikka totuuden tiesi:

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.

        Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen.

        Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä kukaan ole sitä minulle opettanut, vaan sain sen, kun Jeesus Kristus ilmestyi minulle."

        Kristus ei ilmestynyt Paavalille, vaan Saulille, joka hylkäsi totuuden, kun Saatana ilmestyi hänelle erinomaisten ilmestysten antajana.

        Kun Saatana antoi hänelle oman nimen, Paavali unohtui totuus ja alkoi suurten ihmisjoukkojen miellyttäminen, jokaiselle sellainen usko, joka tekee hänet onnelliseksi:

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Ja näöin on tapahtunut sinunkin kohdallasi:

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        Siksi Saatana sai sinutkin hylkäämään oman nimesi, antamalla sinulle uuden nimen: Olet Saatanan palvelija.

        Ja nii tyhmä olet, ettet edes tätä tajua, sillä Saatanan "pyhä henki" on tyhmyyden henki.


      • Oletsaatananpalvelija kirjoitti:

        Saatanaa käytöksesi miellyttääkin. Mutta turhaan odotat mainetta ja kunniaa häneltä palkkioksi. Saatana pitää sinua pilkkanaan ja saattaa sinut naurun alaiseksi.

        Hyvin olet perintökalleutesi pystynyt säilyttämään, sillä samaa mieltä olivat Jeesuksesta Kristuksesta myös kaukaiset esi-isäsi ja myös äitisi:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, (Pahojen henkien päämieheksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Ja erittäin hyvin minä olen oppinut tähän tyytymään, ja jopa iloitsemaan, joten kiitos talletuksestasi taivastililleni:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Tiedätkös, että paras taivastilini kasvattaja tällä palstalla on ollut helluntailainen Semper.Fidelis:

        Tällainen mies on Teuvo Suni, kristityn, lihansa kuolettaneen ja Jeesuksen veressä vaeltavan ja uskovien (Saatanan) kasteella kastetun Semper.Fideliksen mielestä 22.8.- 20.12.2007):

        liikaa riehuva, paisunut, harhaoppinen, perkeleen lapsi, pahapietari, Helvetin luukkujen lonksuttelija, kiroaja, Helvettiin ohjaaja, säälittävä, Teuvo-parka, soidinlentoaan lentävä epätoivoinen mies, tuomiokiihkoinen houkka, omissa mehuissaan teutaroiva, amok-juoksua juokseva uskonnollinen mies, herjaajahenki, höyryävä, valheprofeetta, röyhkeä, filistealainen syyttäjä, oppi-isä, kiroaja, sunilainen, mutapainija, katkera, palavia nuolia ammuskeleva, Jumalan vastustaja, perkeleen apuri, kaupustelija, luopunut, pimeä, villipeto, ihmisparka, kouristunut, mentaaliongelmainen, rehvastelija, omavanhurskas, teatraalinen, tuomitseva, mahtaileva, sumuttaja, mytologi, fanaattinen löylynlyöjä, ahtaan portin mestari, sielunviholliselle haiseva, vihaaja, aggressiivinen, epätoivoinen, kiroava, verenhimoinen, epätasapainoinen, epänormaali, sairaalloinen, orjuuttaja, täyskahjo, petollinen, ymmärrykseltään pimentynyt, äkseeraaja, elämäkertahorinansa kaupustelija, naurettava jankuttaja, julmuri, valehtelija, eksyttäjä, säälimätön, rakkaudeton, kastehitleristi, suni-evankelista, pahuudessa täysi-ikäinen, sanan ymmäryksessä sikiöasteella, vanhoissa rytkyissä kulkeva, mielivaltainen, ylpeä, tuomari, julkea pilkkaaja, maagikko, anekauppias, petkuttaja, haisevan ja oksettavan harhainen, makaaberi, porttisulkeisten pitäjä, höynäyttäjä, mafioso, remuaja, pilkkaaja, herhiläinen, nylkyri, vanha, äkäinen, raateleva susi, inkvisiittori, turhanpuhuja, niskuroija, poltinraudalla merkitty, tuhoon tuomittu, desperaado, ihmisraunio, valheveli, uhkarohkea, tökerö, kerskailija, pikku-Napoleon, sokea, miinoittaja, palstaterroristi, häirikkö, loruilija, huijari, paatunut, pääjehu, piruettimestari, Veljien syyttäjä, taikauskoinen, salakavala, pöyhkeilijä, egoisti, raakalainen, tyhjä, säälimätön, ruoskija, hirviö, loitsuja, juonija, itserakas, kiljuva jalopeura, sopankeittäjä, mellastaja, pikkunilkki, monotoninen, haaksirikkoutunut, kulttipomo, uhkapeluri, karmea, vastenmielinen, herodesmainen styränki, kajahtanut, vihainen rakkikoira, kireäpipoinen, näyttelijä, diktaattori, Teuvo-Il Sung, raivokas, megalomaaninen, porttifilosofi, väärämielinen, härkä, kärppä, kaappari, korppi, merkillinen mies, väärä todistaja, itsekehuja, vähäjärkinen, saastainen, alhainen, tökerö, egosentrinen, huijari, väärentäjä, taruilija, aseiden paukuttelija, omissa mehuissaan isottelija, massapostittaja, hirmuvaltias, Gestapon otteita käyttävä, ihmissusi, Napoleon-syndroomasta kärsivä, kuolemankankea, jumalan varamies, Jeremia II, kuoleman kalman levittäjä, puskapelle, Pol Potin hengenheimolainen, sunologi, säälittävä, petetty, sepittäjä, itsensä ylentäjä, jumalaton, kenttäoikeuden päätuomari, luikertelija, epäkristillinen, mustan magian harjoittaja, vanha mies, vihollisen orja, perkeleen saran kyntäjä, Baabelin profeetta, teutaroija, kylmä, hyytävä, raaka, kyseenalainen, mätä, koin syömä, korskea kuin Herodes, tunkion kukko, armon halveksuja, Suni&Co., aamukiroilija, kakkapuheinen, Hitleriin verrattava, toivoton, häviäjä, amatööritason sääprofeetta, teosofisen humpuukin levittäjä, Ruukin rohveetta, maakuntasarjan painija, huuhaa-mies, Ruukin Mooses, verikoira, pyöveli, vaarallinen, häikäilemätön, estoton, sielunsa myynyt, vauhtisokea, vertahyytävä solvaaja, Ruukin Jeremia, narsisti, marttyyria esittävä, narsisti, tyrkyttäjä, moraaliton sotilas, vihollisen vanki, vihollisen äänitorvi, hapattaja, valheen kylväjä, petturi, viekoittelija, mystikko, ideologi, kapinen susi, vankeudessa viruva, torven töräyttäjä, sirkuspelle, pikku pelinappula, kirologi, valheen liemen litkijä, rappiolla, ilotulittaja, mönjän nakkaaja, porttisulkeisten pitäjä, paise, herhiläinen, runoilija, valhevärssyjen väsääjä, palstajulkimo, nujertaja, häpäisijä, halvaannuttaja, Ruukin karhu, julma, raateleva, kangastus, perkeleen perikuva, luhistuva persoona, uskonnollinen peluri, patologinen vale


    • Hukkasessa

      Voisitko Teuvo kertoa (kun olet haka tuossa Raamatun lauseiden lainaamisessa), mitkä osat Raamatusta ovat Jumalasta ja mitkä saatanasta (pienellä kirjoitan tarkoituksella), niin saataisiin kerralla selvyys siitä totuudesta(si).


      • Hukkasessa

        Jos ihminen väistelee kysymyksiä (kuten teet jatkuvasti linkittämällä vanhoja juttujasi ja/tai copy/pastaamalla samoja Raamatun lauseita), niin ei häntä voi ottaa vakavasti. Pistäpä nyt sitä listaa tulemaan hop hop!


      • Hukkasessa kirjoitti:

        Jos ihminen väistelee kysymyksiä (kuten teet jatkuvasti linkittämällä vanhoja juttujasi ja/tai copy/pastaamalla samoja Raamatun lauseita), niin ei häntä voi ottaa vakavasti. Pistäpä nyt sitä listaa tulemaan hop hop!

        Mitä muuta iloa, kuin Pyhän Hengen herjauksen ilo, sinulle on mistään listasta, kun et edes yhtä lausetta totuudesta ja valheesta usko, koska sen järjellesi täysin sekavaa ymmärrettäväksi.

        Vastaa nyt vaikka yhdellä sanalla, onko kirjoitus Rosvojen luolista uskollesi totta vai valhetta?


      • Hukkasessa kirjoitti:

        Jos ihminen väistelee kysymyksiä (kuten teet jatkuvasti linkittämällä vanhoja juttujasi ja/tai copy/pastaamalla samoja Raamatun lauseita), niin ei häntä voi ottaa vakavasti. Pistäpä nyt sitä listaa tulemaan hop hop!

        Onko Hukkanen vielä paikalla?

        Tässä kaipaamasi lista tämän kansan keskellä olevista Rosvojen luolien asukkaista:

        adventistit

        aglikaanit

        agrigolalaiset

        arkkimunkkilaiset

        armonkalliolaiset

        baalbeklaiset

        babtistit

        birkittalaissisaret

        branhamilaiset

        cityseurakuntalaiset

        dominikaanit

        elämänsanalaiset

        elämänlähdeläiset

        eläväsanalaiset

        ekumeeniset

        exoduslaiset

        gnostilaiset

        henotesläiset

        helluntailaiset

        hengenuudistuslaiset

        heränneet

        esikoiset

        ilmestysmajalaiset

        ilosanomalaiset

        israelinystävät

        Joosualaiset

        jehovalaiset

        Jeesuksen pyhän veren papit

        Jeesuksen ruumislaiset

        Jeesus on herralaiset

        katolilaiset kylväjät

        kansanraamattuseuralaiset

        kalleimman veren sisaret

        kansanlähetysläiset

        Kellonkartanolaiset

        koivuniemiläiset

        korpelalaisuus

        kotikirkkolaiset

        kulmakivenseurakuntalaiset

        kulmakiviseurakuntalaiset

        kuninkaansoturit

        kristilliset eläkeläiset

        kriisipalvelulaiset

        kotisatamalaiset

        liekkiläiset

        luterilaiset

        lähetysseurakuntalaiset

        luthersäätiöläiset

        lasarusveljet

        lähdekalliolaiset

        lännenhunttarilaiset

        maranatalaiset

        majakkalaiset

        metodistit

        missiomaailmalaiset

        mormoonit

        munkkiluostarin munkit

        nunnaluostarin nunnat

        nokialaismissiolaiset

        onewayhouselaiset

        ortodoksit

        pelastusarmeijalaiset

        patmoslaiset

        palatsiseurakuntalaiset

        paavalinsynodilaiset

        paratiisikotilaiset

        pikkuesikoiset

        priskillalaiset

        pyhänikolauslaiset

        perjantaikristuksellelaiset

        raamattupuhuulaiset

        radiodeiläiset

        rauhansanalaiset

        rauhanyhdistysläiset

        ristiinnaulitut

        risteyspaikkalaiset

        ristiretkeläiset

        ropolaiset

        rukouspalvelulaiset

        rukousystäväläiset

        ruusuristiläiset

        ristiinnaulittulaiset

        saalemilaiset

        sanansaattajalaiset

        sanajaylistysläiset

        sauluslaiset

        savenvalajalaiset

        scientologilaiset

        siloalaiset

        slevy:n miespapit

        slevy:n naispapit

        stefanuslaiset

        suomenraamattuopistolaiset

        teologisetinstituuttilaiset

        tabernaakkelilaiset

        takeitnowlaiset

        teologisetistuuttilaiset

        Timoteusyhteisöläiset

        totisestiparannetut

        tuomasmessulaiset

        totuudenystäväläiset

        tunnustukselliset luterilaiset

        torontonsiunaajalaiset

        uusheränneet

        uusapostoliset

        uusitoivolaiset

        uusiviiniläiset

        valon enkelit

        vapaakirkolliset

        vanhauskoiset

        vapaamuurarit

        viadolorosalaiset

        vineyardilaiset

        yhteyskristuksessalaiset

        yhteysliikeläiset

        yeshualaiset


    • Tottudenetsijä

      Ja listat Raamatun henkilöistä, ketkä ovat hyvän, ketkä pahan palveluksessa, kiitosh

      • Miksi et usko tämän lopun ajan rajun eksytyksen väärän profeetan omia sanoja itsestään ja kavereistaan:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? "

        "Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"


    • LoveNoHate

      Ja Teuvolta yksi ainut viesti tyyliin "Rakastan teitä kaikkia ja haluan teidän pelastuvan, joten...copy/pastet perään. Tack

      • LoveNoHate
        12.4.2016 0:19
        Ja Teuvolta yksi ainut viesti tyyliin "Rakastan teitä kaikkia ja haluan teidän pelastuvan, joten...copy/pastet perään. Tack

        Viestisi on Saatanan valheen hengeltä.

        Kristuksen Totuuden Hengen viesti on tämä:

        "Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."

        Mutta tätähän sinä et tullut tänne kuulemaan.


      • teukka.tässä.oikeassa
        TeuvoSuni kirjoitti:

        LoveNoHate
        12.4.2016 0:19
        Ja Teuvolta yksi ainut viesti tyyliin "Rakastan teitä kaikkia ja haluan teidän pelastuvan, joten...copy/pastet perään. Tack

        Viestisi on Saatanan valheen hengeltä.

        Kristuksen Totuuden Hengen viesti on tämä:

        "Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."

        Mutta tätähän sinä et tullut tänne kuulemaan.

        Jeesus ei puhunut missään kohdassa sanovansa rakastavansa ihmisiä. Totuudesta sitäkin enemmän.


      • teukka.tässä.oikeassa kirjoitti:

        Jeesus ei puhunut missään kohdassa sanovansa rakastavansa ihmisiä. Totuudesta sitäkin enemmän.

        Mutta tämän sanoi:

        "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani

        "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin."

        Eikä hän myöskään puhunut mitään Veren voimasta ja verestä syntymisestä, vaan:

        "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

        Nämäkin kuuluvat siihen hänen taivaan valtakunnan evankeliumiin, jota minäkin saan julistaa vain todistukseksi.

        Mutta kaikki ne, mitä Saatana Paavalille sanoi, ne kuuluvat tämän maailman evankeliumiin, ja niihin uskotaan ja niitä rakastetaan.

        Ja niitä on paljon, alkaen tästä:

        "Usko toivo ja rakkaus."

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu. "

        "Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."

        Tämä on Saatanalle tärkeä, ja siksi se piti toistaa. Siksi minuakin muistetaan täällä joka päivä vihata, vuodesta toiseen.


    • Hukkasessa

      Tämä reilut 9 vuotta sitten kirjoitettu teksti kertookin kaiken. Surullista luettavaa, sinun kannaltasi ja yhä vain toistat samoja asioita katsomatta peiliin. Mutta yli 9 vuotta lyötyä ei saa lyödä lisää, vaikka hän löisi yhä ja taas takaisin. Rukoillaan Teuvon puolesta. Amen.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/4079150/kirjeita-teuvolle

      PS. Jäädään kuulolle; todennäköisesti Teuvo saa tästä vaan lisää virtaa vauhtisokeudessaan. Mutta väärinhän tekisimme, jos emme asiaan yrittäisi puuttua vaan jatkaisimme samalla väittelylinjalla. Rakkaus voittaa lopulta, aina. Ja se rakkaus ei ole saatanasta, vaan Luojastamme lähtöisin. Halleluja

      • Nauti edelleen Hukkasessa olemisessa, kun olet sellaisen uskon itsellesi saanut:

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        Miksi murehduta itseäsi totuutta lukemalla, kun sinulla on etuoikeus sen kiroamiseen ja herjaamiseen:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

        Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."


    • kamala.kaaos

      "Tästä hetkestä lähtien käyn keskustelua vain näissä omissa aloituksissani"
      Hei, ettekö huomanneet TS:n ensimmäistä ilosanomaa ikinä? Ollaan kiitollisia, jos hän malttaa pysyä sanassaan ja saadaan keskustella Raamatusta rauhassa. Katsotaan osoittautuuko hän valehtelijaksi?

      • heinäsirkat.ja.hunaja

        Teukka siirtyy erämaahan.


      • Eitarvienääkatsoa

        Teuvo on niin lukemattomat kerrat paljastunut valehtelijaksi että minulle näytöt jo riittää.


      • PuhuAinaTotta
        Eitarvienääkatsoa kirjoitti:

        Teuvo on niin lukemattomat kerrat paljastunut valehtelijaksi että minulle näytöt jo riittää.

        Eikö hän tiedä tätä?:
        Ilm. 21:8 "Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien VALHETTELIJAIN osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."


    • Katsokaas tämän ketjun tunnusta:
      keskustelu.suomi24.fi/t/14231666/teuvo-suni-tiedoksi-raamattukeskustelijoille

      Eli 666/teuvo-suni

      Kiitos Herralle, että antoi tämänkin merkin meille oikeaan evankeliumiin uskoville. Halleeeeluujaaaa !

      • "Tuntekaa kurjuutenne, surkaa ja itkekää! Kääntyköön naurunne murheeksi, ilonne masennukseksi."

        "jumalattoman ilo kestää vain hetken, rienaajan onni on pian ohi."


      • Niinvainäin

        Sinä Teuvo et osaa enää edes yllättää noilla kylvämilläsi tuomioilla. Ei tässä todellakaan kohdallasi tiedä, itkeäkö vai nauraa.


      • Niinvainäin kirjoitti:

        Sinä Teuvo et osaa enää edes yllättää noilla kylvämilläsi tuomioilla. Ei tässä todellakaan kohdallasi tiedä, itkeäkö vai nauraa.

        Tee molempia!

        "Autuaita te, jotka nyt itkette: te saatte nauraa."

        "On parempi murehtia kuin nauraa, sillä sydämelle on hyväksi, että kasvot ovat murheelliset."


      • Kadunmies tuli tänne rinta rottingilla norkoilemaan jotakin tietoa totuudesta, mutta säikähti heti pahanpäiväisesti yhdestä ainoasta lauseesta.

        Sieppasi Hukkasen kainaloonsa ja lähtivät yhdessä talsimaan kohti Hartaanselkää, kun ilostuivat tämän legioonalaisen uudesta vaippojen kierrätyksestä:

        "Sunilaisuus kirjoitti:
        Näh, tulostan näitä sinun pitkiä viestejäsi ja pyyhin niihin."


        Ihmeiden aika ei ole ohi kun Saatanakin luo uutta:

        Kierrättää totuutta legioonalaisten housuissa.


    • Yksivähemmän

      Luojalle kiitos siitä.

    • UteliasMin

      Gal.5:22 ”Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.” Mitä Teuvo sinun henkesi hedelmät ovat? Voisitko listata lyhyesti? Kiitos

      • Nuo olivat Saatanan hengen hedelmiä, joita se Paavalille opetti.

        Minulle riittää tämä yksi ainoa Kristuksen Hengen hedelmä: TOTUUS!

        Koska:

        "Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.

        Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.

        Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

        Muistathan tänäkin iltana kiittää Saatanaa siitä, ettei sinun tarvitse uskoa totuuteen, eikä leimautua - Saatanan mukaan - suniportista sunipulverin kautta sunilaiseksi.

        Eikä Teuvo pääse koskaan kerskumaan suuresta joukostaan, koska julistaa oppiaan vain todistukseksi.


      • Uteliasmin

        Mitä tuo totuutesi pitää sisällään? Kirjoituksistasi se ei vain aukea.

        Väännäppä tällaiselle yksinkertaiselle ihmispololle se rautalangasta.

        Mitä minun pitää tehdä pelastuakseni ja päästäkseni taivaan riemuun? Äläkä copypastaa irrallisia asiayhteyksistään erotettuja Raamatunlauseita, varsinkaan kun et jaksa edes merkitä, mistä kohtaa Raamatusta olet ne poiminut. Toki ne ovat nykytekniikalla netin sähköisistä Raamatuista haettavissa, mutta vähän työlästä.

        Mitä siis teen, tässä, nyt, huomenna...? Miten toimia. Kerro, kiitos.


      • Uteliasmin kirjoitti:

        Mitä tuo totuutesi pitää sisällään? Kirjoituksistasi se ei vain aukea.

        Väännäppä tällaiselle yksinkertaiselle ihmispololle se rautalangasta.

        Mitä minun pitää tehdä pelastuakseni ja päästäkseni taivaan riemuun? Äläkä copypastaa irrallisia asiayhteyksistään erotettuja Raamatunlauseita, varsinkaan kun et jaksa edes merkitä, mistä kohtaa Raamatusta olet ne poiminut. Toki ne ovat nykytekniikalla netin sähköisistä Raamatuista haettavissa, mutta vähän työlästä.

        Mitä siis teen, tässä, nyt, huomenna...? Miten toimia. Kerro, kiitos.

        Ensiksi, mitä tulee siihen, etten lukutikulla kenellekään näytä mistä Raamatun tekstistä, miltä sivulta ja miltä kohtaa kukin todistus totuudesta tai valheesta on, koska lähettäjäni Jeesus Kristuskaan ei niin tehnyt vaan:

        "Ettekö ole koskaan kirjoituksista lukeneet?

        "Onhan kirjoitettu."

        Kirjassani ovat kaikki kaipaamasi lukutikut käytössä, mutta ei enää näissä keskusteluissa, joihin Pyhä Henki minut kesäkuussa 2005 lähetti, sanoen:

        "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus.

        Tämän lyhyemmin en pysty kaipaamaasi totuutta sanomaan:

        Iankaikkiseen kadotukseen pääset tällä valheella:

        "Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi."

        Iankaikkiseen elämään pääset tällä totuudella:

        "Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'

        Voisitkosinä vastata, vastauksesi pituudelle en aseta mitään rajaa - uskotko todeksi kirjoituksen Rosvojen luolista?


      • Jään odottamaan vastaustasi Rosvojen luolista.

        Sen jälkeen voisin jatkaa kertomalla sinulle ensiksi Raamatun kahdesta jumalasta ja heidän molempien kastekäskyistä.

        Ja sitten jatkoksi heidän molempien evankeliumeista.

        Mutta jos olet haluton kuulemaan, niin voit poistua sinne, mistä tänne tulitkin.


      • Pitkästitekstiätuli

        Tyypilliseen tapaasi kirjoitit pitkästi tekstiä etkä vastannut kysymykseen. Hoet sanaa totuus ikään kuin se sana itsessään olisi totuus ilman sisältöä. Valehtelet hokemalla sanaa totuus.


      • Pitkästitekstiätuli kirjoitti:

        Tyypilliseen tapaasi kirjoitit pitkästi tekstiä etkä vastannut kysymykseen. Hoet sanaa totuus ikään kuin se sana itsessään olisi totuus ilman sisältöä. Valehtelet hokemalla sanaa totuus.

        Otan osaa onneesi:

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        Ethän sinä alkuunkaan halunnut totuutta tietää, kun Saatanan tarkoitus oli saada sinutkin ikuiseksi orjakseen, kärkkymällä kunniaa väärämielisiin vetoavalla halulla keskustella asiasta, josta et enää siedä edes yhtä lausetta kuulla.


    • En halua saastuttaa itseäni enää tämän Teuvon ajatuksilla ja ns. totuuksilla. Mieshän on kyhännyt kokoon täysin oman lakihenkisen USKONNON tai LAHKON - minä puolestani edustan kristinUSKOA (en uskontoa), ja yhtä ainutta seurakuntaa eli Kristuksen Jeesuksen seurakuntaa. Teuvo hei, katsos tänne, heilautan sulle kättä ja huudan: JEESUS ON HERRA - VAIN JEESUS PELASTAA - USKO EVANKELIUMI ! HALLELUJA !

      Se on moro tälle palstalle.

      • Lyhyeksi jäi tämän porttopojan vierailu Kristuksen todellisen evankeliumin äärellä, juuri sen josta hän ilmoitti:

        "Tämän maailman evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        Se on juuri näin, siitä yksinkertaisesta syystä, että jokaisen Jumalan paaduttaman ihmisen sydämestä Saatana on vienyt halun ja rakkauden totuuteen.

        Tai oikeastaan toisin päivän, kun Saatana on vienyt omiltaan halun ja rakkauden totuuteen, on siitä seurauksena Jumalan lähettämä paatumus.

        Jonka ensimmäisenä sai kokea hänen oma kansansa jo 700 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.

        Kun hänen oma Poikansakaan ei saanut sitä palaamaan totuuden tielle, hän sinetöi heidät paatumukseen:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden. "

        Tässä on se perimmäinen syy, miksi joka ainut maailman porttoseurakunta - Rosvojen luolat - paapovat Israelia.


    • Toinenkadunmies

      Teuvo: Julistatko tätä totuuttasi kaduilla ihmisille? Ja jos et, kerro miksi et? Lyhyt vastaus, kiitti etukäteen.

      • 8.11.1988 Kristukselta saamaani tehtävävään ei kuulu Saatanan palvelijoiden toimintatavat:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Tälle palstalle hän lähetti minut heinäkuussa 2005, sanoen:

        "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."

        Ja sinäkin olet saanut lihassasi tuntea, mitä se on saanut sinussakin aikaan. Saman minkä kaikissa muissakin Jumalan paaduttamissa. Niin kuin Kristus Isälleen ilmoitti:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."


      • Suni.itsensä.korottaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

        8.11.1988 Kristukselta saamaani tehtävävään ei kuulu Saatanan palvelijoiden toimintatavat:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Tälle palstalle hän lähetti minut heinäkuussa 2005, sanoen:

        "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."

        Ja sinäkin olet saanut lihassasi tuntea, mitä se on saanut sinussakin aikaan. Saman minkä kaikissa muissakin Jumalan paaduttamissa. Niin kuin Kristus Isälleen ilmoitti:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

        Ollaanpa sitä vaatimattomia...


      • Toinenkadunmies

        Ja mikä on yli kymmenen vuoden saldo käännynnäisissä? Haloo. Onko vika opissa, profeetassa vai molemmissa?
        -
        Tälle palstalle hän lähetti minut heinäkuussa 2005, sanoen:

        "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
        -

        Täytyisihän sinun tajuta (siis ihan aikuisten oikeasti), että jonkun on oltava pielessä, kun mitään et ole saanut aikaan yli 10 vuoden kokeilun jälkeen tällä palstalla, jossa ainoastaan olet saanut käskyn toimia. Mikä siis on pielessä? Eikö henki osaa sinua opastaa eteenpäin, kun tämä kokeilusi ei kanna hedelmää?


      • Suni.itsensä.korottaja kirjoitti:

        Ollaanpa sitä vaatimattomia...

        Saatana ei ole sinullekaan koskaan ilmoittanut tätä:

        "Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, niin hän ajan tullen korottaa teidät."

        Ja pitkä aika siihen kului minunkin elämästäni, lähes 50 vuotta.

        Osoitapa näistäkin keskusteluista joku, joka itse on itsensä korottanut kaikkien vihattavaksi.


      • Toinenkadunmies kirjoitti:

        Ja mikä on yli kymmenen vuoden saldo käännynnäisissä? Haloo. Onko vika opissa, profeetassa vai molemmissa?
        -
        Tälle palstalle hän lähetti minut heinäkuussa 2005, sanoen:

        "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
        -

        Täytyisihän sinun tajuta (siis ihan aikuisten oikeasti), että jonkun on oltava pielessä, kun mitään et ole saanut aikaan yli 10 vuoden kokeilun jälkeen tällä palstalla, jossa ainoastaan olet saanut käskyn toimia. Mikä siis on pielessä? Eikö henki osaa sinua opastaa eteenpäin, kun tämä kokeilusi ei kanna hedelmää?

        Jos vaikkapa sinäkin ja lisäksesi 10 tätä palstaa seuraavista uskoisi totuitteen, eikä sitä herjaisi, olisi lähettäjäni Jeesus Kristus valehdellut omasta evankeliumista kertoessaan:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Huomaa KAIKKI, eikä vain muutama kadunmies tai Hartaanselän hortoilija.

        Saatanan valherakkauden evankeliumia rakastetaan, mutta Kristuksen totuuden evankeliumia vihataan.

        Koska koko ihmiskunta elää Jumalan lähettämän rajun eksytyksen aikaa.


      • Korjaan kirjoitusvirheen:

        Jos vaikkapa sinäkin ja lisäksesi 10 tätä palstaa seuraavista uskoisi totuuteen,

        Hyvää yötä, alkaa sauna ja avanto raukaista.


      • Tääontätä

        Sama kuin olisin kysynyt Teuvolta, paljo kello on? Ei vastausta kysymykseen, vaan ihan muuta argumenttioksennusta.


      • Tääontätä kirjoitti:

        Sama kuin olisin kysynyt Teuvolta, paljo kello on? Ei vastausta kysymykseen, vaan ihan muuta argumenttioksennusta.

        Se on todella sitä, kun Saatana saa orjansa ikiomaksi yhdellä ainoalla sanalla, herjaamalla Pyhää Henkeä argumenttioksennukseksi.

        Ja niin sinäkin julistat Saatanan ilosanomaa hänen antamalla uudella nimellä: Tääontätä.


    • Toinenkadunmies

      Ja yksi olennaisin kysymys: Oletko koetellut sen henkesi, onko se Jumalasta vai vihulaisesta? (kyllä/ei)

      "Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa". (1. Joh. 4:1-3).

      • Miksi vaadit minulta kyllä/ei, kun itsekin lisäsit kaksi pitkää Raamatun totuutta, joista kuitenkaan et halunnut julkaista tuota ilmoitusta loppuun saakka.

        Mitä minun Kristuksen hengen koetteluun tulee, saan siitäkin kiittää Jumalaa, etten kertaakaan 48-vuotiaaksi sakka ollut Raamattua kertaakaan läpi lukenut, niin että olisin jotakin henkien koettelusta saanut tietää.

        Olisi nimittäin ollut suuri vaara, että jo Kristuksen ensimmäiseen ilmestymiseen olisin sortunut hänen Henkensä koettelemiseen, Pyhän Hengen pilkkaan. Sillä onhan ilmoitettu:

        "Älkää koetelko Herran, Jumalanne, kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, vaan noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiä ja säädöksiä, jotka hän on teille antanut."

        Eipä siinä tullut minkäänlainen epäilys mieleen, kun hän sen kertomani virren soidessa nosti minut luterilaisen porton penkistä ylös kirkkauteensa.

        Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!" Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle ihmiselle kovat sanat.

        Oletko sietänyt lukea todistuksen siitä, mitä Lappeenrannan kirkossa 11.8.1985 minulle tapahtui? Jos et, niin helpoimmin löydät sen tästä:

        http://kla.fi/keskustelu/index.php?topic=559.0

        Ja lopuksi tuosta Johanneksen kirjeestä se osa, jota Saatana ei sallinut sinun kopioida:

        "Te, lapseni, olette Jumalasta, ja te olette voittaneet nuo väärät profeetat, sillä se, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.

        He ovat maailmasta. Maailmasta on se, mitä he puhuvat, ja maailma kuuntelee heitä.

        Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen."

        Voisit sinäkin testata oman henkesi, joka kyllä tunnustaa Mariasta syntyneeseen Poikaan tulleen Hengen Pyhäksi Hengeksi.

        Ja jos henkesi on Saatanasta, se ei tunnusta (vaikka tietää) että Airi Sunin aviottomaan esikoispoikaan, Teuvoon, on tullut sama Kristuksen Henki.

        Todennäköisin syin siksi, koska niin on ennalta ilmoitettu:

        "sillä Herran laissa sanotaan näin: "Jokainen poikalapsi, joka esikoisena tulee äitinsä kohdusta, on pyhitettävä Herralle."


      • Toinenkadunmies

        Teuvo, sinussa ei ole Totuuden Henkeä, mutta eipä liene antikristuksenkaan, koska ei sekään henki voi olla niin heikkolahjainen, että tuollaista soopaa kauttasi suoltaa (viitaten kaikkiin yli 10 vuoden ajan kirjoituksiisi totuudesta). Eli kyse on ihan sinun omasta ajatusmaailmastasi.


      • Toinenkadunmies

        Teuvo kirjoitti mm: "Te, lapseni, olette Jumalasta, ja te olette voittaneet nuo väärät profeetat, sillä se, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.

        He ovat maailmasta. Maailmasta on se, mitä he puhuvat, ja maailma kuuntelee heitä.

        Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen."

        ----

        No miksi Teuvo sinua ja esittämääsi totuutta ei juuri kukaan kuuntele? Ihmeellistä! Maailmassa on 7 miljardia ihmistä, Suomessa 5,5 miljoonaa, ja suomi24:ssakin 1,7 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää. Olemmeko me kaikki muut väärässä tavalla tai toisella ja sinä (käytännössä yksin) ainoa oikeassa olija?


      • Toinenkadunmies kirjoitti:

        Teuvo, sinussa ei ole Totuuden Henkeä, mutta eipä liene antikristuksenkaan, koska ei sekään henki voi olla niin heikkolahjainen, että tuollaista soopaa kauttasi suoltaa (viitaten kaikkiin yli 10 vuoden ajan kirjoituksiisi totuudesta). Eli kyse on ihan sinun omasta ajatusmaailmastasi.

        Kyllä Jumala on viisas:

        "Mutta onhan myös Herra viisas! Hän voi lähettää onnettomuuden, eikä hän sanojaan peruuta.

        Hän käy taisteluun niitä vastaan, jotka tekevät vääryyttä, ja niitä vastaan, jotka ryhtyvät väärintekijöiden auttajiksi."

        Eikä sinunkaan jumalasi Antikristus mikään tyhmä ole, sitä todistaa tämäkin Kristuksen ilmoitus:

        "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

        Niin tyhmä sinäkin olet, ettei Saatana ole kovinkaan paljon tarvinnut viisautta saadessaan sinut ikuiseksi orjaksi, oman ajatusmaailmansa edustajaksi ja sanan saattajaksi.

        Sillä minun Pyhän Hengen ajatusmaailma ei todellakaan ole sinun valheen hengen ajatusmaailma:

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan.

        Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."


      • Toinenkadunmies kirjoitti:

        Teuvo kirjoitti mm: "Te, lapseni, olette Jumalasta, ja te olette voittaneet nuo väärät profeetat, sillä se, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.

        He ovat maailmasta. Maailmasta on se, mitä he puhuvat, ja maailma kuuntelee heitä.

        Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen."

        ----

        No miksi Teuvo sinua ja esittämääsi totuutta ei juuri kukaan kuuntele? Ihmeellistä! Maailmassa on 7 miljardia ihmistä, Suomessa 5,5 miljoonaa, ja suomi24:ssakin 1,7 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää. Olemmeko me kaikki muut väärässä tavalla tai toisella ja sinä (käytännössä yksin) ainoa oikeassa olija?

        "Ihmiskunnan tietämättömyyden huipulla seisovat teologian tohtorit", ilmoitti kerran Pyhä Henki, ja heidän edessään konttaavat huipulle kaltaisesi kadunmiehetkin.

        Niin tyhmä todella olet, sillä ihannoimassasi suuressa joukossa, tuo tyhmyys vielä tiivistyy eli tulee moninkertaiseksi.

        Kristus ei koskaan puhunut hänen seuraajien suuresta joukosta, tässä Saatanan haltuun jätetyssä maailmassa:

        "Monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."

        "Älä pelkää, pieni laumani. Teidän Isänne on päättänyt antaa teille valtakunnan."

        Sinun suuren joukkosi komentaja Saatana tuhotaan silloin, kun hän yrittää tuhota sen jumalanhuoneitten ulkopuolelle kokoontuneen valittujen leirin.

        Ja kaltaisiasi sillä on tuhonkin hetkellä: "kuin hiekkaa meren rannalla."

        Jumala yksin tietää, koska tämä hetki maailmassa koittaa, kun Saatana joukkoineen lopullisesti tuhotaan.

        Sitä ennen se yrittää vielä tuhota viimeiset valitut, hyökkäämällä heidän leiriin, kuten täällä jatkuvasti hyökkäillään yhden ainoan valitun kimppuun.

        Jota se on tehnyt ensimmäisestä paratiisin herätyskokouksesta alkaen:

        "Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan, ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.

        Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

        Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."


      • Toinenkadunmies

        Milloin sinä sait Teuvo Totuuden Henkesi? 1985? 1988? 1997? Vastaa äläkä kiemurtele kuin käärme! Kävit yllä olevat "totuudet" heittämässä kehiin, vastaamatta itse kysymyksiin (tuttuun tapaasi) ja ohitit myös kommentoimatta viestiketjun loppussa olevat väitteet! Haloo!


    • Näineikusittenkinäin

      Löysin tällaisen tekstin ja ajattelin kopsata sen tänne, nyt kun on ollut aiheeseen liittyvää keskustelua:

      Onko Teuvo Suni kirjoittanut vain totuutta?
      Kirjoittanut: Voitto Ramu 23.1.2006 klo 07.50


      ONKO TEUVO SUNI KIRJOITTANUT VAIN TOTUUTTA niinkuin hän väittää tehneensä?

      Seuraavassa Teuvo Sunin lausumia:


      Vielä vuonna 1996 Teuvo kirjoitti Lutherista ihannoiden ja kehotti pappeja lukemaan katekismusta.
      Teuvo kirjoittaa tuolloin Lutheria ihannoiden mm seuraavaa:

      ”Aika surkuhupaisaa on tuo luterilaisen kirkon paavin kaipuu, kun ollaan hävittämässä ja polkemassa jalkoihin TOTUUTTA , jonka Pyhä Henki Lutherille kirkasti.”

      ja

      ”en malta olla lainaamatta Martti Lutheria, jo siitäkin syystä, että kirkkomme on lähes unohtanut hänen 450-vuotis kuolinpäivänsä. Valitut teokset osa III ….”.

      Teuvo suositteli papeille myöskin Katekismusta.

      MUTTA JO SEURAAVANA SYKSYNÄ 1997 Teuvo Suni kirjoitti:

      ”Lisää porttopoikia ilmestyi. Tuli Luther ja monet muut.”

      Luther ja Katekismus olivat Teuvon ilmoituksen mukaan saatanasta

      Teuvo Suni väitti toimineensa ja kirjoittaneensa vuosikaudet Pyhän Hengen ohjauksessa ( vaikka nyt ilmoittaakin, että hänellä ei vielä vuonna 1996 ollut Pyhää Henkeä) mm:

      1.huhtikuuta 1996 Teuvo Suni kirjoitti:

      ”Kun nyt tämän antikristuksen kirkon jätän, voi sen tehdä hyvin turvallisella mielellä, koska tiedän, että niin kuin Pyhä Henki on elämääni tähänkin päivään asti ohjannut, hän ohjaa sitä edelleen- kunhan vain itse olen kuuliainen hänen tahdolleen. Sanoihan hän 8.11.88, kun jälleen kerran minulle ilmestyi, ja muutti eläkepälvikseni tekemäni omat suunnitelmat uusiksi”

      "Ja nyt- hiljaisella viikolla 1996 .seitsemän vuotta tuon ensimmäisen viestin jälkeen , on Pyhä Henki selvästi ilmoittanut, että tämä kirje on viimeinen viesti ja hätähuuto tälle kirkolle.”
      ----

      MIKSI Teuvoa ohjaava henki ei ilmoittanut Teuvolle viimeistään silloin vuonna 1996 että Luther on saatanasta ja katekismus on saatanasta?

      Miksi vasta vuonna 1997 Teuvo ohjaava henki muutti kantansa ja ilmoitti Teuvolle, että Luther ja Katekismus oli saatanasta?

      KOKO ajan Teuvo väitti, että häntä ohjaa ”Totuuden henki”.


      KUITENKIN ,
      kun 7.1.2006 klo 06.21 kirjoitin palstalle seuraavaa:

      ”Ihannoit aluksi Lutheria ja suosittelit papeille katekismusta. Miksi siis sinua ohjaava henki alussa valehteli”

      Tähän Teuvo Suni vastasi 7.1.2006 klo 09.40 seuraavasti:

      ”EI MINUSSA SILLOIN OLLUT PYHÄÄ HENKEÄ.
      Niin kuin ei se ollut Paavalissakaan, kun hän ylipappien valtakirja kainalossa oli matkalla Damaskokseen vangitsemaan kristittyjä”.

      Teuvo Suni siis ilmoittaa TUOSSA, että hän toimi ”ahtaanportin taistelun” jälkeen seurakunnassa lukuisissa luottamustehtävissä vuosikausia ILMAN PYHÄÄ HENKEÄ ja kuten hänen kirjeistään käy ilmi, niin Teuvo toimi kuten Paavalikin ennen kun oli saanut Pyhän Hengen - HAJOTTAMASSA KRISTUKSEN SEURAKUNTAA.

      SUNI KIRJOITTI ihmisille satakunta tuomion-, vihan- ja koston kirjeitä ILMAN PYHÄÄ HENKEÄ. Mutta väitit kuitenkin tuolloin omaavasi Pyhän Hengen ja toimivasi Totuuden hengessä ja julistavasi Totuutta.

      Nyt Teuvo Suni ilmoittaa, että hänellä ei vielä tuolloin 1996 ihannoidessasi Lutheria ollut Pyhää Henkeä.


      Paavali teki parannuksen, mutta Teuvon toiminta ja vihan ja syytösten kirjeet eivät muuttuneet miksikään vaikka ilmoittaa saaneeksi Pyhän Hengen vasta tuolloin syksyllä 1997 kun kirjoitti Lutherin olevan saatanasta.

      Lutheria ihannoidessaan vuonna 1996 Teuvo Sunilla ei 7.1.06 ilmoituksensa mukaan ollut vielä Pyhää Henkeä .


      Teuvo Suni kirjoitta kahdella tavalla:

      7.1.2006 hän kirjoitta, että hänellä ei vuonna 1996 vielä ollut Pyhää Henkeä.
      Mutta toisaalla hän kirjoittaa saaneensa Pyhä Hengen vuonna 1988.

      Teuvo Sunin "totuus" näyttää hänen omian lasuntojensa mukaan olevan milloin mitenkinpäin.

      • Eikusittenkinäinseon

        Teuvo on rakentanut mielessään sellaisen valheiden verkon, ettei hän enää itsekään pysy perässä. Ja siksi kun häneltä kysyy vaikka miten yksinkertaisen kysymyksen (johon hän ei kykene vastaamaan), toimii hän yhdellä jäljelle jääneellä tavalla, eli hän käy hyökkäykseen kiroten kaikki ihmiset kadotukseen - käyttämällä irrallisia Raamatun lauseita perusteluinaan.


      • Josnäinsitten

        24.3.2016 20:18 Teuvo kirjoittaa jälleen tällä palstalla mm. :

        Näin laulettiin myöskin 31.1.1988, kun hän tuli lunastamaan minut vapauteensa Saatanan synnin orjuudesta oman ahtaan portin tuskani jälkeen.
        ---

        Käsität kait Teuvo, ettei sinua voi ottaa mitenkään todesta, kun totuutesi muuttuu jatkuvasti.


      • Eikueikueiku

        17.1.2016 11:39 Teuvo puolestaan muistelee mm. näillä sanoin:

        Koko sen päivän olin kuin pumpulipilvessä. Oltiin surutalossa ja sisälläni oli ilojuhla. En voinut siellä tuosta näystä mitään puhua. Se päivä oli Sanna-myrskyn päivä, 11. elokuuta 1985. Se yli 30-asteinen lämmin tuuli, joka Lappeenrannassa silloin puhalsi, oli kuin Pyhän Hengen valtavaa syleilyä.

        Illalla läksimme ajamaan kotiin, Ruukkiin. Matkan aikana ei montaa sanaa vaihdettu. Päässäni pyöri jatkuvana nauhana tuon päivän suurin tapahtuma. Vasta yöllä, kotona vuoteessa, kerroin Ritvalle tämän ja kysyin: "Voiko Saatana antaa ihmisille tällaisia näkyjä?" "Ei, kyllä sinua on Pyhä Henki koskettanut", hän vastasi ja jatkoi: "Koko matkan ajan tunsin, että sinulle on tapahtunut jotakin."

        ---

        1985/1988/1997....

        Pyhän Hengen voi saada vain kerran, mutta sen jälkeen voi TÄYTTYÄ Pyhällä Hengellä, joka on maallisen elämän loppuun saakka kestävä prosessi, kun uskossa pysyy.

        Teuvopoika se on SAANUT Pyhän Hengen omien sanojensa mukaan ainakin kolme kertaa.

        Tarkoitus ei ole kiusata vanhaa miestä, vaan herätellä häntä miettimään ihan vakavasti, että onko hänen julistamansa "totuus" oikeasti Totuus.


      • Merkillepantavaa

        Teuvo kysyi vaimonsa , (jota hän tavantakaa mollasi saatanaksi mm kirjassaan.)mielipidettä.

        Jos Jumala on Teuvon valinnut jo äitinsä kohdussa, niin luulisi hänen katuneen valintaansa kun sai vain riidanhaastajan vailla tulosta. Teuvon on turha valehdella että Jeesus haastoi riitaa hänen laillaan.


      • Hartaanselän legioonalainen on taas saanut kokea uuden syntymisen ja uuden nimimerkin: Näineikusittenkinäin .

        Kun omat paukut loppuivat jo 10 vuotta sitten, tuli avuksi tämä edesmennyt lahkojohtaja, jonka Veren voima tarttui häneen niin kuin höyhen tarttuu tervaan:

        "Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."

        Ja niin tätä Paakkosen poikaa vietiin kuin pässiä narussa:

        "Devoit 25.11.2009

        Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aikoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa, paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

        Kun tämä lahkojohtaja sai äkillisen lopun herjoilleen, eikä enää ole turvana ja tukena, niin ei tällä raukalla ole enää muuta sanottavaa, kun kopioida tämä valehtelijan ihania valheita.

        Jos jotakin kiinnostaa, niin tutkikaa palstalta, miten monta kertaa hän on eri henkiensä nimissä tämän vainajan valheen ilosanomia tänne tuonut.

        Minä en enää näitä valheita kommentoi.


      • Toinenkadunmies

        Teuvo kiemurtelee/väistelee/välttelee/selittelee, mutta ei vastaa näinkään oleelliseen kysymykseen. Tämä vie kyllä Teuvolta sen vähäisenkin uskottavuuden, jos hän ei pysty kertomaan, milloin hän sai Totuuden Hengen, jonka ohjaamana hän uskomuksiaan tuo julki.

        Totuuden Henkesikö kertoi sinulle, että Näineikusittenkinäin olisi Hartaanselä legioonalainen? Mutta kun tämä väittämäsi ei pidä lainkaan paikkaansa.


      • Näineikusittenkinäin

        Kerro sitten totuus eli vuosi, milloin sait Totuuden Hengen, niin voidaan tältä osin unohtaa nuo valheeksi väittämäsi viestit.

        Kysymys siis kuuluu yhä: Minä vuonna Teuvo Suni sait Totuuden Hengen?
        a) 1985
        b) 1988
        c) 1997

        Pelkkä kirjain a/b/c riittää vastaukseksi.


      • Historiantutkija
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Hartaanselän legioonalainen on taas saanut kokea uuden syntymisen ja uuden nimimerkin: Näineikusittenkinäin .

        Kun omat paukut loppuivat jo 10 vuotta sitten, tuli avuksi tämä edesmennyt lahkojohtaja, jonka Veren voima tarttui häneen niin kuin höyhen tarttuu tervaan:

        "Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."

        Ja niin tätä Paakkosen poikaa vietiin kuin pässiä narussa:

        "Devoit 25.11.2009

        Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aikoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa, paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

        Kun tämä lahkojohtaja sai äkillisen lopun herjoilleen, eikä enää ole turvana ja tukena, niin ei tällä raukalla ole enää muuta sanottavaa, kun kopioida tämä valehtelijan ihania valheita.

        Jos jotakin kiinnostaa, niin tutkikaa palstalta, miten monta kertaa hän on eri henkiensä nimissä tämän vainajan valheen ilosanomia tänne tuonut.

        Minä en enää näitä valheita kommentoi.

        Tämä kyseinen poika on innokas tuomaan näitä vanhoja ketjuja esille. Ajattelin, että pitäisikö minunkin nostaa hänen vl-palstalla v.2008 omalla rekisteröidyllä nimimerkillään tekemänsä aloitus?


      • Näineikusittenkinäin

        Minun puolestani voi nostaa ihan vapaasti, koska en edelleenkään ole hän, joksi minua luulette. Antaa palaa vaan.


      • Näineikusittenkinäin
        Näineikusittenkinäin kirjoitti:

        Kerro sitten totuus eli vuosi, milloin sait Totuuden Hengen, niin voidaan tältä osin unohtaa nuo valheeksi väittämäsi viestit.

        Kysymys siis kuuluu yhä: Minä vuonna Teuvo Suni sait Totuuden Hengen?
        a) 1985
        b) 1988
        c) 1997

        Pelkkä kirjain a/b/c riittää vastaukseksi.

        Valheet ja valehteleminen

        Kirjoittanut Petteri Haipola

        Jotkut tulkitsevat Raamattua väärin ja luulevat kaikkien ihmisten elävän valheessa, myös uskovien. Paavali kirjoitti roomalaisille näin:

        "Olkoon Jumala totinen, mutta jokainen ihminen valehtelija." Room 3:4

        Ja vielä:

        "Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?" Room 3:7

        Uskovainen ei voi kuitenkaan elää tietoisesti valheessa ja pelastua. Paavali kirjoittaa selvästi, ettei uskovainen saa elää synnissä, kun on armon alla. Room 6:1-2,14-15 Hän kehotti efesolaisia puhumaan totta kukin toiselleen. Efe 4:25 Me olemme hyljänneet häpeälliset salatiet, missä täytyy valehdella, jotta syntimme eivät paljastuisi. 2Kor 4:2 Uskovaisen ei tarvitse peitellä tekojaan vaan hän voi tuoda ne julki, sillä ne ovat Herrassa tehtyjä hyviä tekoja eivätkä syntiä. Joh 3:15-21, Matt 5:16 Uskovainen ei elä synnissä, sen orjana, vaan on muuttunut mieleltään ja palvelee kuuliaisuutta vanhurskaudeksi. Room 6:16 Jumalan tottelemiseen ei kuulu valheessa eläminen. Jeesuksen sanojen mukaan valehtelijat eivät peri taivasten valtakuntaa vaan he joutuvat kadotukseen. Ilm 21:8 Uskovainen ei voi siten olla valehtelija vaan hän vaeltaa rakkaudessa totuutta noudattaen.

        Minä en elä tietoisesti valheessa. Jos eläisin tietoisesti valheessa, niin joutuisin kadotukseen. On myös moraalisesti väärin elää tietoisesti valheessa. En suostu elämään valheessa, koska sydämeni haluaa elää totuudessa ja noudattaa korkeinta rakkauden käskyä.


      • Näineikusittenkinäin

        jatkuu...
        Vain Jumala on täydellinen ja virheetön. Hänen ei tarvitse valehdella mitään. Siitä erottaa Jumalan Hengen muista, ettei hän koskaan valehtele vaan pysyy aina totuudessa ja saa ihmisen karttamaan kaikenlaista syntiä. Pyhä Henki korottaa myös Kristusta eikä ihmistä itseään, vaikka tämä ihminen nöyristellen sanoisi korottavansa Kristusta toiminnallaan ja sanoillaan. Hänen hedelmänsä puhuu kuitenkin toista kieltä, jos hän elää valheessa, sen vankina.


      • Näineikusittenkinäin

        jatkuu...

        Valheilla on taipumus kasaantua eli lisääntyä. Kun valehtelet yhden asian, niin joudut puolustelemaan, peittelemään ja selittämään valhettasi toisella valheella. Sitten joudut valehtelemaan taas uudestaan, että aiemmat valheesi pysyisivät salassa etkä paljastuisi valehtelijaksi. Näin valheet kasaantuuvat ja lisääntyvät sekä sitovat sinun valheen verkkoon saatanan vangiksi kuin hyönteisen hämähäkin verkkoon tai linnun linnustajan paulaan.

        Valheen verkosta pääsee vapaaksi vain tunnustamalla valheen ja hylkäämällä sen kokonaan.


      • Näineikusittenkinäin

        Kuinka koitella sinussa vaikuttava henki:

        Tapa koitella henki on annettu kaikille Jumalan lapsille ja se toimii aina. Se on yksinkertainen ja erehtymätön tulkki.

        Tässä se on:

        1 Jh 4:1-3 "Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

        Tästä te tunnette Jumalan Hengen; jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;

        ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuullet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa."

        Valtavan selkeä, yksinkertainen ja aina toimiva sanankohta. Todellinen tunnussana, jonka edessä väärät henget vapisevat ja vaikenevat. Tuo Raamatun kohta on väärille hengille niin vaarallinen, että se on pitänyt uudessa Raamatunkäännöksessä muuttaa muotoon jossa se ei toimikaan enää tunnussanana.

        --

        PS Itse olen oman henkeni koitellut ja kyllä kyseessä on Jumalan Henki. Halleluja!


      • Näineikusittenkinäin

        HUOM !

        Tuossa sanottiin yksinkertaisesti ja selkeästi; "koetelkaa henget". Ei mitään poikkeusta määritelty. Siis henget pitää aina, ilman mitään poikkeusta koetella. Aina, joka kerta, vaikka se tuntuisikin Pyhän Hengen toiminnalta, puhuen Raamatun sanoin, jopa suurella varmuudella ja tunnekuohullakin säestettynä, tietäen tosia asioita ja ihmeillä varmistaen.

        Ei Pyhä Henki tuskaannu vaikka hänkin joutuu koettelun kohteeksi aina. Pyhä Henki iloitsee siitä, koska Raamattu käskee koettelemaan henget aina.


      • Näineikusittenkinäin

        Saatana ja väärät henget puhuvat myöskin hyvin Raamatun mukaisesti. Kyllä ne Raamatun tuntevat, paremmin kuin koko kristikunta yhteensä. Siinä ei ihminen pysty niitä päihittämään.

        Mutta yhtä väärät henget eivät tee. Ne eivät koskaan tunnusta, että Raamatun Jeesus on Kristus, Messias, Voideltu, joka tuli lihaksi, se on, tuli ihmiseksi suorittamaan Jumalan antaman lunastustyön Golgatan ristillä.

        Kaiken muun väärät henget kyllä saattavat tunnustaa. Älä anna tämän hämätä itseäsi. Ylläolevaa tunnustusta ei voi korvata millään muulla. Ole tässä tarkkana.


      • Jotta ei jäisi epäselvyyttä, niin Kadunmies tuossakin yllä Näineikusittenkinäin opastaa Teuvoa - en rinta rottingilla vaan RAKKAUDESTA, jotta selvittäisit nuo asiat itsellesi ja hengellesi.


      • Näineikusittenkinäin kirjoitti:

        HUOM !

        Tuossa sanottiin yksinkertaisesti ja selkeästi; "koetelkaa henget". Ei mitään poikkeusta määritelty. Siis henget pitää aina, ilman mitään poikkeusta koetella. Aina, joka kerta, vaikka se tuntuisikin Pyhän Hengen toiminnalta, puhuen Raamatun sanoin, jopa suurella varmuudella ja tunnekuohullakin säestettynä, tietäen tosia asioita ja ihmeillä varmistaen.

        Ei Pyhä Henki tuskaannu vaikka hänkin joutuu koettelun kohteeksi aina. Pyhä Henki iloitsee siitä, koska Raamattu käskee koettelemaan henget aina.

        Sinähän Teuvo olet itse todennut (eli et ole koetellut henkeäsi) seuraavasti:
        ---lainaus alkaa
        Mitä minun Kristuksen hengen koetteluun tulee, saan siitäkin kiittää Jumalaa, etten kertaakaan 48-vuotiaaksi sakka ollut Raamattua kertaakaan läpi lukenut, niin että olisin jotakin henkien koettelusta saanut tietää.

        Olisi nimittäin ollut suuri vaara, että jo Kristuksen ensimmäiseen ilmestymiseen olisin sortunut hänen Henkensä koettelemiseen, Pyhän Hengen pilkkaan. Sillä onhan ilmoitettu:

        "Älkää koetelko Herran, Jumalanne, kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, vaan noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiä ja säädöksiä, jotka hän on teille antanut."
        ---lainaus päättyy

        Eli edellä esität ensin oman mielipiteesi, ja sitten lainaat Raamatusta mielipiteeseesi sopivan jakeen irrottaen sen asiayhteydestä. Kuten edellä esitin, hengen koettelu ei ole Pyhän Hengen pilkkaa, vaikka olet sen ihan itse (Koska Raamattu ei sitä kiellä, vaan käskee ilman poikkeusta!) omaan oppiisi kehitellyt. Em. totuuksia et voi mitenkään kumota (no itsellesi ja "laajalle" kannattajakunnallesi voit kumota eli valehdella) mutta et muille. Piste.


      • Näineikusittenkinäin kirjoitti:

        Kerro sitten totuus eli vuosi, milloin sait Totuuden Hengen, niin voidaan tältä osin unohtaa nuo valheeksi väittämäsi viestit.

        Kysymys siis kuuluu yhä: Minä vuonna Teuvo Suni sait Totuuden Hengen?
        a) 1985
        b) 1988
        c) 1997

        Pelkkä kirjain a/b/c riittää vastaukseksi.

        Minkä helvetin nautinnon sinä siitä saat, kun kerron sinulle totuuden? Jolla ei ole sinulle mitään merkitystä, kun muutaman päivän jälkeen aloitat saman kuolleen lahkojohtajan valheellisten herjojen levittämisen.

        Hän kävi levittämässä niitä myös Kangasalan seurakunnan sivuille, jonne eräs paikkakuntalainen nuorukainen halusi tuoda totuutta elämästäni.

        Käy lukemassa kaikki oikeat päivämäärät minun kirjoituksistani, jota on luettu 2974 kertaa:

        http://kla.fi/keskustelu/index.php?topic=559.0


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Minkä helvetin nautinnon sinä siitä saat, kun kerron sinulle totuuden? Jolla ei ole sinulle mitään merkitystä, kun muutaman päivän jälkeen aloitat saman kuolleen lahkojohtajan valheellisten herjojen levittämisen.

        Hän kävi levittämässä niitä myös Kangasalan seurakunnan sivuille, jonne eräs paikkakuntalainen nuorukainen halusi tuoda totuutta elämästäni.

        Käy lukemassa kaikki oikeat päivämäärät minun kirjoituksistani, jota on luettu 2974 kertaa:

        http://kla.fi/keskustelu/index.php?topic=559.0

        Teuvo, Teuvo. Sinähän kiroilet. Mitä Raamattu sanoo kiroilemisesta:

        Jos joku luulee olevansa Jumalan palvelija mutta ei pysty hillitsemään kieltään, hän pettää itsensä ja hänen jumalanpalveluksensa on turha. (Jaak. 1:26)

        Sillä se, joka tahtoo rakastaa elämää ja haluaa nähdä hyviä päiviä, hillitköön kielensä pahoista sanoista ja huulensa valhetta puhumasta. (1. Piet. 3:10)

        Siveettömyydestä, kaikenlaisesta saastaisuudesta ja ahneudesta ei teidän keskuudessanne saa olla puhettakaan, eihän mikään sellainen sovi pyhille. Myöskään rivoudet, typerät jutut tai kaksimielisyydet eivät teille sovi, teidän suuhunne sopii kiitos. (Ef. 5:3-4)


      • ja valehtelemisesta.


      • Jos nuo luettaisiin minulle synniksi, olisin ollut jo pitkän aikaa siellä rittauden virrassa sinun kaverinasi.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos nuo luettaisiin minulle synniksi, olisin ollut jo pitkän aikaa siellä rittauden virrassa sinun kaverinasi.

        Eli sinä siis olet saanut luvan kiroilla ja valehdella, sitähän tuo viestisi tarkoittaa. Puetaan se tähän muotoon: "Minä Teuvo Suni saan kiroilla ja valehdella, mutta niitä ei lueta minulle synniksi...".

        Kuka tällaisen luvan ja synninpäästön on sinulle antanut?


    • Ennen kuin käyt nimimerkkihyökkäykseen, niin miksi en kirjoita omalla nimelläni. Siksi, että en kaipaa tästä itselleni mitään kunniaa, en kehuja, tms, koska Pyhän Hengen johdatuksessa tätä teen, kunnia siis Pyhälle Hengelle, puolustajalle. Muualla netissä kirjoitan ja todistan omalla nimelläni, kasvoillani evankeliumia, siitäkään en mitään kunniaa tai mainetta halua. Kerron ilosanomaa, enkä tarinoi itsestäni umpia ja lampia.

    • Eikä tarkoitukseni ole sinua millään tavalla nöyryyttää vaan herättää sinut tutkimaan itseäsi ja henkeäsi. Uskon, että tilanteesi ei ole ollut sinun omassa hallinnassasi syystä tai toisesta, tuota en lähde enempää arvailemaan. Siunausta sinulle, rukoilen puolestasi. Vilpittömästi ja rakkaudella.

      • Tulen kuitenkin seuraamaan kirjoittelujasi ja varmasti myös kommentoin tarvittaessa vastavoimana, jotta varsinkin uudet lukijasi eivät lähde "totuuttasi" nielemään ihan tuosta vaan.


      • Olen muuten reservin luutnantti, aselajina jalkaväki. Enenmpää en itsestäni kerro.


      • Äkkiäpä.söit.sanasi
        Kadunmies kirjoitti:

        Tulen kuitenkin seuraamaan kirjoittelujasi ja varmasti myös kommentoin tarvittaessa vastavoimana, jotta varsinkin uudet lukijasi eivät lähde "totuuttasi" nielemään ihan tuosta vaan.

        Luti muka, eilen sitä tänään tätä ja huomenna sitä sun tätä.

        Kadunmies

        13.4.2016 19:17
        Uusi

        En halua saastuttaa itseäni enää tämän Teuvon ajatuksilla ja ns. totuuksilla. Mieshän on kyhännyt kokoon täysin oman lakihenkisen USKONNON tai LAHKON - minä puolestani edustan kristinUSKOA (en uskontoa), ja yhtä ainutta seurakuntaa eli Kristuksen Jeesuksen seurakuntaa. Teuvo hei, katsos tänne, heilautan sulle kättä ja huudan: JEESUS ON HERRA - VAIN JEESUS PELASTAA - USKO EVANKELIUMI ! HALLELUJA !

        Se on moro tälle palstalle.


      • Äkkiäpä.söit.sanasi kirjoitti:

        Luti muka, eilen sitä tänään tätä ja huomenna sitä sun tätä.

        Kadunmies

        13.4.2016 19:17
        Uusi

        En halua saastuttaa itseäni enää tämän Teuvon ajatuksilla ja ns. totuuksilla. Mieshän on kyhännyt kokoon täysin oman lakihenkisen USKONNON tai LAHKON - minä puolestani edustan kristinUSKOA (en uskontoa), ja yhtä ainutta seurakuntaa eli Kristuksen Jeesuksen seurakuntaa. Teuvo hei, katsos tänne, heilautan sulle kättä ja huudan: JEESUS ON HERRA - VAIN JEESUS PELASTAA - USKO EVANKELIUMI ! HALLELUJA !

        Se on moro tälle palstalle.

        Tätä samaa minäkin ajattelin.

        Mikä sai sittenkin tämän Saatanan Jeesuksen verellä puhtaaksi pestyn kadunmiehen näin pian palaamaan takaisin ja saastuttamaan itseään totuudella?

        Minä puolestani heilautan kättäni sinulle ja toivon Kristuksen ilmoittamaa jatkoa:

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"


      • Totuuden Henki käskytti minua olemaan luovuttamatta, Hän varjelee minua saastumiselta. Hänhän on PUOLUSTAJA, sinun henkesi on puolestaan SYYTTÄJÄ - eli Perkele! Onneksi kukan ei ole lähtenyt kelkkasi kyytiin - ainakaan pysyvästi.

        Et ottanut taaskaan mitään kantaa kirjoituksiini, koska et siihen pysty. Olet kietoutunut valheen pauloihin niin syvälle, että yrität vain jatkaa yksinäistä taisteluasi ohittamalla kiperät kysymykset (vuosi jolloin sait muka Pyhän Hengen - valehtelemisesi - henkesi koittelun) ! Mikis et? Toistan vastauksen: KOSKA ET PYSTY. Et pysty edes lisää valehtelemalla selviämään noista kysymyksistä, joten sivuutat ne.

        Onneksi Totuuden Henki johdattaa tänne aina jonkun, joka pystyy torppaamaan oppisi ja "totuutesi" (joka perustuu VALHEISIIN). Nyt tuo joku olen minä. Olen selannut läpi yksinäistä taisteluasi ja valehtelemisen ketjuasi alusta lähtien, ja onhan se sellaista luettavaa, että sieltä paljastuu koko oppisi kestämättömyys. Ja aina on ollut OIKEAN totuuden puolustajia sinua "torppaamassa". Ja nyt on minun vuoroni. Jos saan yhdenkin sielun pelastettua sinun valheiltasi, on tehtäväni onnistunut. Tosin olen vakuuttunut siitä, että kun sinuun ja sinun ns. totuuteesi uskovien määrä on käytännössä olematon nyt - kymmenen vuoden yksinäisen taistelun jälkeen - ei se tule tästä eteenpäinkään olemaan enempää. Mutta yksikin olisi jo liikaa.

        Ja miksi kukaan ei usko sinua. Siksi, koska et ole lainkaan uskottava. Yksinkertaista. Ja onneksi on näin.

        Yksi kysymys taas tähän lopuksi:

        Kuinka usein rukoilet ja miten?


      • Nämä kysymykset nostetaan niin kauan esiin, että vastaat niihin:

        Minä vuonna sait Totuuden eli Pyhän Hengen? Vastaa vuosiluvulla.
        Tunnustatko sinä, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä vai ei.
        Tunnustaako henkesi, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä, ei, vai en ole koetellut.


      • Kadunmies kirjoitti:

        Totuuden Henki käskytti minua olemaan luovuttamatta, Hän varjelee minua saastumiselta. Hänhän on PUOLUSTAJA, sinun henkesi on puolestaan SYYTTÄJÄ - eli Perkele! Onneksi kukan ei ole lähtenyt kelkkasi kyytiin - ainakaan pysyvästi.

        Et ottanut taaskaan mitään kantaa kirjoituksiini, koska et siihen pysty. Olet kietoutunut valheen pauloihin niin syvälle, että yrität vain jatkaa yksinäistä taisteluasi ohittamalla kiperät kysymykset (vuosi jolloin sait muka Pyhän Hengen - valehtelemisesi - henkesi koittelun) ! Mikis et? Toistan vastauksen: KOSKA ET PYSTY. Et pysty edes lisää valehtelemalla selviämään noista kysymyksistä, joten sivuutat ne.

        Onneksi Totuuden Henki johdattaa tänne aina jonkun, joka pystyy torppaamaan oppisi ja "totuutesi" (joka perustuu VALHEISIIN). Nyt tuo joku olen minä. Olen selannut läpi yksinäistä taisteluasi ja valehtelemisen ketjuasi alusta lähtien, ja onhan se sellaista luettavaa, että sieltä paljastuu koko oppisi kestämättömyys. Ja aina on ollut OIKEAN totuuden puolustajia sinua "torppaamassa". Ja nyt on minun vuoroni. Jos saan yhdenkin sielun pelastettua sinun valheiltasi, on tehtäväni onnistunut. Tosin olen vakuuttunut siitä, että kun sinuun ja sinun ns. totuuteesi uskovien määrä on käytännössä olematon nyt - kymmenen vuoden yksinäisen taistelun jälkeen - ei se tule tästä eteenpäinkään olemaan enempää. Mutta yksikin olisi jo liikaa.

        Ja miksi kukaan ei usko sinua. Siksi, koska et ole lainkaan uskottava. Yksinkertaista. Ja onneksi on näin.

        Yksi kysymys taas tähän lopuksi:

        Kuinka usein rukoilet ja miten?

        Pyhä Henki on varjellut minut niin, etten koskaan ole langennut rukoilemaan, kuten kaltaisesi tekopyhät kadunmiehet rukoilevat:

        "Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."

        Näin Pyhä Henki opetti minut rukoilemaan:

        "Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."

        Täydellinen tekopyhä valehtelija sinä olet, kun et näinkään selvästä Kristuksen opetuksesta ole tietoinen ollut, ja kuitenkin rinta rottingilla valehtelet:

        "Totuuden Henki käskytti minua olemaan luovuttamatta, Hän varjelee minua saastumiselta."

        Samanlainen tekopyhä katuevankelista sinä olet, kuten oli eräs edesmennyt lahkojohtajakin, jonka saatanallisia säkeitä tänne jatkuvasti kaivataan.

        Saatana sinut on varjellut Totuuden Hengeltä.


      • Kadunmies kirjoitti:

        Nämä kysymykset nostetaan niin kauan esiin, että vastaat niihin:

        Minä vuonna sait Totuuden eli Pyhän Hengen? Vastaa vuosiluvulla.
        Tunnustatko sinä, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä vai ei.
        Tunnustaako henkesi, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä, ei, vai en ole koetellut.

        Jeesus Kristus on tullut Hengeksi sydämeeni eikä lihaani, koska:

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

        Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Oletko sinä tuon edesmenneen lahkojohtajan opetuslapsi, kun yhtä tietämätön olet totuudesta kuin mitä hänkin oli?

        Etkö ole käynyt lukemassa tarkkoja pävämääriä tästä linkistä:

        http://kla.fi/keskustelu/index.php?topic=559.0

        Edellisen ilmoitukseni jälkeen tuolla sivulla on käynyt 26 lukijaa.


    • JesusIsLord

      TOTUUS on mm. se, että elämme lopun aikoja ja Herramme Jeesus Kristus on toisen tulemisensa myötä tulossa noutamaan omansa pois. Miten Teuvo sinä luulet (jos oppisi ja totuutesi olisi oikea) saavasi levitettyä oppiasi ympäri maailmaa miljardeille ihmisille, kun et sitä ole edes Suomessa saanut menemään lävitse yhdellekään? Tällä suomi24.fi/raamattu -palstalla kirjoittelemallako sinä luulet pelastavasi koko maailman?

      Tuskin Teuvo tähänkään vastaa, koska samaa on häneltä kysytty useita kertoja, eikä Teuvo osaa vastata muuta, kuin että hänen henkensä käski tänne tulla ja täällä koittaa miten käy. No, miten on käynyt?

      • Etkö tätäkään tiedä?

        Hän itse valitsee kustakin maasta omansa, jolle antaa saman tehtävän kuin minulle antoi, ja pohjusti sen samoin kuin on profeetoilleen ennenkin sanonut.

        Tämän minulle muistutti, kun Hesekielin kirjan äärestä työhönsä kutsui, sillä samanlainen Jumalan paaduttama kansa tämäkin on, kuin mitä on Israelin kansa:

        "Ei sinua lähetetä outoa, käsittämätöntä kieltä puhuvan kansan pariin, vaan Israelin kansan luo.

        Et sinä lähde maailman monien kansojen keskelle, joiden puhe on outoa, joiden kieltä et käsitä. Jos lähettäisin sinut niiden luo, ne kuulisivat sinua.

        Mutta Israelin kansa ei tahdo sinua kuulla, koska se ei tahdo kuulla minua. Koko Israelin kansa on kovaa ja uppiniskaista joukkoa.

        Mutta minä teen sinusta yhtä kovan kuin he, yhtä taipumattoman kuin hekin ovat.

        Minä teen sinusta timantinkovan, piikiveä kovemman. Älä pelkää heitä, älä säiky. He ovat uppiniskaista kansaa."

        Jo paljoin aikaisemmin, heti kohta, kun hän oli minut opetuslapseksi ottanut, minä rukoilin kielillä puhumisen lahjaan, kun uskoin, että se lahja on Pyhältä Hengeltä.

        Pitkään rukoilin enkä sitä saanut, ja sanattomaksi jäin, kun Pyhä Henki vihdoin kysyi:

        "Mihin sinä sitä tarvitset? Minä kuulen sinua sinun omalla kielelläsi ja tällä samalla kielellä minä sinulle puhun.

        Ja kaiken mitä minä sinulle puhun, se sinun on puhuttava tällä samalla kielellä."

        Näin selvä on Kristuksen Totuuden Henki.


      • Tuota samaa sinä olet jauhanut kymmenen vuotta täällä. Missä tulokset? Missä vastaukset yksinkertaisiin kysymyksiin:

        Minä vuonna sait Totuuden eli Pyhän Hengen? Vastaa vuosiluvulla.

        Tunnustatko sinä, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä vai ei.

        Tunnustaako henkesi, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä, ei, vai en ole koetellut.


      • Kadunmies kirjoitti:

        Tuota samaa sinä olet jauhanut kymmenen vuotta täällä. Missä tulokset? Missä vastaukset yksinkertaisiin kysymyksiin:

        Minä vuonna sait Totuuden eli Pyhän Hengen? Vastaa vuosiluvulla.

        Tunnustatko sinä, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä vai ei.

        Tunnustaako henkesi, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä, ei, vai en ole koetellut.

        Jeesus Kristus on tullut Hengeksi sydämeeni eikä lihaani, koska:

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

        Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Oletko sinä tuon edesmenneen lahkojohtajan opetuslapsi, kun yhtä tietämätön olet totuudesta kuin mitä hänkin oli?

        Etkö ole käynyt lukemassa tarkkoja pävämääriä tästä linkistä:

        http://kla.fi/keskustelu/index.php?topic=559.0

        Edellisen ilmoitukseni jälkeen tuolla sivulla on käynyt 26 lukijaa.


      • Ja Pyhä Henki EI IKINÄ, EI SIIS IKINÄ, pistä kiroilemaan, valehtelemaan tai tuomitsemaan.


      • Vastaa nyt kysymyksiin ilman tuota linkkiä, sama se kuinka monta lukijaa sillä on, ei se ole vastaus näihin kysymyksiin, jotka toistan:

        Minä vuonna sait Totuuden eli Pyhän Hengen? Vastaa vuosiluvulla.

        Tunnustatko sinä, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä vai ei.

        Tunnustaako henkesi, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä, ei, vai en ole koetellut.


      • No kysytäänpä tuon linkin takaa löytyvän viestin LUKIJOILTA:

        Milloin Teuvo Suni sai Totuuden eli Pyhän Hengen?

        Tunnustaako Teuvo Suni siellä, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?

        Tunnustaako Teuvo Suni siellä, että hän on henkensä koetellut ja henki on tunnustanut, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?


      • Kadunmies kirjoitti:

        Ja Pyhä Henki EI IKINÄ, EI SIIS IKINÄ, pistä kiroilemaan, valehtelemaan tai tuomitsemaan.

        Saatana ja sen loppusijoituspaikka Helvetti, ovat kirosanoja ainoastaan kaltasillesi Saatanan orjille, koska pelkäätte jumalaanne niin, ettet uskalla edes äänen hänen nimeään lausua.

        "Jeesus teki nuoranpätkistä ruoskan ja ajoi heidät kaikki temppelistä lampaineen ja härkineen. Hän paiskasi vaihtajien rahat maahan ja kaatoi heidän pöytänsä.

        Kyyhkysten myyjille hän sanoi: "Viekää lintunne pois! Älkää tehkö Isäni talosta markkinapaikkaa!"

        Silloin opetuslapset muistivat, mitä kirjoituksissa sanotaan: "Kiivaus sinun temppelisi puolesta kuluttaa minut."

        Kiivaus hänen totuutensa puolesta on myös kuluttavaa, sillä hänellä ei Golgatan jälkeen ole ollut maan päällä yhtään ihmiskäsin tehtyä temppeliä.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatana ja sen loppusijoituspaikka Helvetti, ovat kirosanoja ainoastaan kaltasillesi Saatanan orjille, koska pelkäätte jumalaanne niin, ettet uskalla edes äänen hänen nimeään lausua.

        "Jeesus teki nuoranpätkistä ruoskan ja ajoi heidät kaikki temppelistä lampaineen ja härkineen. Hän paiskasi vaihtajien rahat maahan ja kaatoi heidän pöytänsä.

        Kyyhkysten myyjille hän sanoi: "Viekää lintunne pois! Älkää tehkö Isäni talosta markkinapaikkaa!"

        Silloin opetuslapset muistivat, mitä kirjoituksissa sanotaan: "Kiivaus sinun temppelisi puolesta kuluttaa minut."

        Kiivaus hänen totuutensa puolesta on myös kuluttavaa, sillä hänellä ei Golgatan jälkeen ole ollut maan päällä yhtään ihmiskäsin tehtyä temppeliä.

        Teuvo hyvä, noita sanoja voi toki käyttää oikeissa yhteyksissä (Taivas on totta, helvetti on totta jne., mutta ei tyyliin:

        "Minkä helvetin nautinnon sinä siitä saat, kun kerron sinulle totuuden? "


      • Kadunmies kirjoitti:

        No kysytäänpä tuon linkin takaa löytyvän viestin LUKIJOILTA:

        Milloin Teuvo Suni sai Totuuden eli Pyhän Hengen?

        Tunnustaako Teuvo Suni siellä, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?

        Tunnustaako Teuvo Suni siellä, että hän on henkensä koetellut ja henki on tunnustanut, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?

        Onko upseerimies todella tuollainen pelkuri, kun ei uskalla mennä kyseistä kirjoitusta lukemaan:

        "Kadunmies
        15.4.2016 21:06
        No kysytäänpä tuon linkin takaa löytyvän viestin LUKIJOILTA:"

        Siinäpä sait lopullisesti Jumalan kirouksen itsellesi:

        "Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!

        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

        Tässä on todella herkullinen paikka tuoda esille Pyhän hengen antama nimi kirjalleni:

        ÄLÄ HEITÄ PELKÄÄ, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa,


      • Kadunmies kirjoitti:

        Teuvo hyvä, noita sanoja voi toki käyttää oikeissa yhteyksissä (Taivas on totta, helvetti on totta jne., mutta ei tyyliin:

        "Minkä helvetin nautinnon sinä siitä saat, kun kerron sinulle totuuden? "

        Oikein kirjoitin, koska todella helvetin nautinnoista sinä valheesi ja rienasi ammennat.


      • Taas täysin irrallisia Raamatun jakeita irroitettuna kontekstista sekä "best-sellerisi" mainostamista.

        Vastaa sitten itse:

        Minä vuonna sait Totuuden eli Pyhän Hengen? Vastaa vuosiluvulla.

        Tunnustatko sinä, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä vai ei.

        Tunnustaako henkesi, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä, ei, vai en ole koetellut.


      • Sivusta.heitän
        Kadunmies kirjoitti:

        Taas täysin irrallisia Raamatun jakeita irroitettuna kontekstista sekä "best-sellerisi" mainostamista.

        Vastaa sitten itse:

        Minä vuonna sait Totuuden eli Pyhän Hengen? Vastaa vuosiluvulla.

        Tunnustatko sinä, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä vai ei.

        Tunnustaako henkesi, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä, ei, vai en ole koetellut.

        Oliko tuo teidän Jeesuksenne "niitä miehiä" kun se kulki aina niissä poikaporukoissa?
        Vastatkaa kiertelemättä selvään kysymykseen, älkääkä jauhako paskaa, jostain lihaksi tai makkaraksi tulleesta Jeesuksesta.


      • Mistä.fakta.tietoa
        Sivusta.heitän kirjoitti:

        Oliko tuo teidän Jeesuksenne "niitä miehiä" kun se kulki aina niissä poikaporukoissa?
        Vastatkaa kiertelemättä selvään kysymykseen, älkääkä jauhako paskaa, jostain lihaksi tai makkaraksi tulleesta Jeesuksesta.

        Niinpä, ns. Jeesuksen sukupuolisesta suuntautumisesta, ei Raamatussa kerrota mitään?
        Palstalla varmaan on asiantuntijoita.


    • Myökiinnostunut

      Vastaa Teuvo:

      Milloin Teuvo Suni sai Totuuden eli Pyhän Hengen?

      Tunnustaako Teuvo Suni siellä, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?

      Tunnustaako Teuvo Suni siellä, että hän on henkensä koetellut ja henki on tunnustanut, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?

    • Myökiinnostunut

      Sori, Teuvoltahan minäkin kysyn:

      Minä vuonna sait Totuuden eli Pyhän Hengen? Vastaa vuosiluvulla.

      Tunnustatko sinä, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä vai ei.

      Tunnustaako henkesi, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut? Kyllä, ei, vai en ole koetellut.

      • Saatte minun puolesta vaikka viimeiseen hengenvetoonne asti hokea minulle noita Saatanan henkien koettelun ihania sanoja.

        Kristus on varjellut minut kaikilta saatanallisilta uskon mantroilta.

        Kaikki tarpeelliset vuosiluvut löydät Kangasalan seurakunnan sivuilta olevista kirjoituksista, kuin myös monta kertaa toistettuna näkyvillä Julkisessa profiilissa, jonne pääsette klikkaamalla rekisteröityä nimimerkkiäni.


      • Hoetaan hoetaan kunnes vastaat lyhyesti tässä avaamassasi ketjussa lyhyesti:

        Milloin Teuvo Suni sait Totuuden eli Pyhän Hengen?

        Tunnustatko Teuvo Suni, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?

        Tunnustatko Teuvo Suni, että olet henkesi koetellut ja henki on tunnustanut, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?


      • Kadunmies kirjoitti:

        Hoetaan hoetaan kunnes vastaat lyhyesti tässä avaamassasi ketjussa lyhyesti:

        Milloin Teuvo Suni sait Totuuden eli Pyhän Hengen?

        Tunnustatko Teuvo Suni, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?

        Tunnustatko Teuvo Suni, että olet henkesi koetellut ja henki on tunnustanut, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?

        Kiitos taivastilini, kuin myös tämän keskustelun lukukertojen kasvattamisesta!

        Sotilasuralla Pyhä Henki takasi minulle turvatun toimeentulon maaloisen vaellukseni ajaksi, ja näiden Saatanan palvelijoiden herjoilla hyvän palkan myöskin taivaassa.

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • Taaperoinen

        Minä vuonna Teuvo jäit eläkkeelle?


      • Taaperoinen kirjoitti:

        Minä vuonna Teuvo jäit eläkkeelle?

        Täysin palvelleena, 46 vuotiaana 28.2.1983.
        Palvelukseen tulin 18.2.1958

        Ilmavoimen Viestipataljoonssa sain koulutuksen Tutkanjohtaja aliupseeriksi.

        3. 8.57 korpraali

        1.10.57 alikersantti

        15. 5.58 kersantti

        1. 8.61 ylikersantti

        1.11.63 vääpeli

        1.11.65 ylivääpeli

        9.12.67 sotilasmestari

        Tulitko täysin tyytyväiseksi?


      • Taaperoinen

        Kiitos. Sitten heräsikin kysymys:

        Kerroit: Sotilasuralla Pyhä Henki takasi minulle turvatun toimeentulon maaloisen vaellukseni ajaksi, ja näiden Saatanan palvelijoiden herjoilla hyvän palkan myöskin taivaassa.

        Eli em. viestisi mukaan olit saanut Pyhän Hengen JO sotilasurallasi, joka päättyi eläkkeelle jäämiseen täysin palvelleena, 46 vuotiaana 28.2.1983.

        Aiemmin olet maininnut useita eri vuosia eli:
        1985/1988/1997....

        Tämähän menee jo ihan koomiseksi....


      • Taaperoinen kirjoitti:

        Kiitos. Sitten heräsikin kysymys:

        Kerroit: Sotilasuralla Pyhä Henki takasi minulle turvatun toimeentulon maaloisen vaellukseni ajaksi, ja näiden Saatanan palvelijoiden herjoilla hyvän palkan myöskin taivaassa.

        Eli em. viestisi mukaan olit saanut Pyhän Hengen JO sotilasurallasi, joka päättyi eläkkeelle jäämiseen täysin palvelleena, 46 vuotiaana 28.2.1983.

        Aiemmin olet maininnut useita eri vuosia eli:
        1985/1988/1997....

        Tämähän menee jo ihan koomiseksi....

        Nauti koomisuudestasi, kun erään saatananpalvelijan valehtelemat vuosiluvut maistuvat suussasi kuin hunaja.


    • WhatTimeIsIt

      Jos Teuvolta kysyy, paljonko kello on, Teuvo vastaa:

      Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut, "

      • WhatTimeIsIt
        15.4.2016 21:47
        Jos Teuvolta kysyy, paljonko kello on, Teuvo vastaa:

        Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut, "


        Väärin meni:

        Kello on nyt 21,53.


      • JesusIsLord
        TeuvoSuni kirjoitti:

        WhatTimeIsIt
        15.4.2016 21:47
        Jos Teuvolta kysyy, paljonko kello on, Teuvo vastaa:

        Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut, "


        Väärin meni:

        Kello on nyt 21,53.

        No kun kerrankin Teuvo vastasit lyhyesti (tosin minuutit ja sekuntit erotellaan kaksoispisteellä, ei pilkulla) niin vastaapa lyhyesti näihinkin kysymyksiin:

        Milloin Teuvo Suni sait Totuuden eli Pyhän Hengen?

        Tunnustatko Teuvo Suni, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?

        Tunnustatko Teuvo Suni, että olet henkesi koetellut ja henki on tunnustanut, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?


      • JesusIsLord kirjoitti:

        No kun kerrankin Teuvo vastasit lyhyesti (tosin minuutit ja sekuntit erotellaan kaksoispisteellä, ei pilkulla) niin vastaapa lyhyesti näihinkin kysymyksiin:

        Milloin Teuvo Suni sait Totuuden eli Pyhän Hengen?

        Tunnustatko Teuvo Suni, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?

        Tunnustatko Teuvo Suni, että olet henkesi koetellut ja henki on tunnustanut, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?

        Tyhmyys on huippunsa saavuttanut sinussakin, sillä tuollaiset hokemiset ovat sitä parasta, mihin Saatana pystyy.

        Kokeili samaa menetelmää Jeesukseenkin:

        ""Jos kerran olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi."

        "Jos kerran olet Jumalan Poika, niin heittäydy alas."

        "Kaiken tämän minä annan sinulle, jos polvistut eteeni ja kumarrat minua."


    • JesusIsLord

      Onneksi oikeaa totuutta julistetaan koko maailmalle tuhansien ja taas tuhansien ihmisten, nettisivujen, painotuotteiden, radio- ja tv-kanavien ym. avulla 24/7, Jumalan sanaan Raamattuun pohjautuen. Joka ikinen päivä, ympäri maailmaa, tulee tuhansia ihmisiä oikeaan, pelastavaan uskoon. Halleluja !

      Jumalalle kiitos, että Teuvo Sunin missio on jäänyt tälle asteelle. Amen.

      • Ole onnellinen valheista, joiden varassa usko olevasi matkalla taivaaseen, sillä Saatanalla on tuhonkin hetkellä "Joukkoja kuin hiekkaa meren rannalla."

        Todellista pelastusta minkäkin saan julistaa vain todistukseksi:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

        Joukoissa tyhmyys tiivistyy, sillä Saatanan pyhä henki on tyhmyyden henki.

        "Tyhmä istuu kädet ristissä ja kalvaa omaa lihaansa."

        Kadunmieskin kalvaa lihaansa jatkuvasti, kun uskoo Kristuksen Hengen asuvan hänen lihassaan.


      • JesusIsLord

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

        Ja sinäkö nyt olet se ainoa ja oikea todellisen pelastuksen julistaja, kaikkialla maailmassa, kaikille kansoille - ja roikut vain ja ainoastaan tällä palstalla.

        Julistamastasi "totuus" on Raamatun sanoman viskaamista roskiin ja oman kirjasi nostamista tärkeimmäksi sitten Ilmestyskirjan. Nostat oman kyhäelmäsi Jumalan sanan, Raamatun yläpuolelle, ihan tuosta vain.

        Eli käytännössä olet nostanut itsesi (kuten Perkele) Jumalaa suuremmaksi.

        Tiedätkö Teuvo oikeasti, mitä olet tekemässä?


      • JesusIsLord kirjoitti:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

        Ja sinäkö nyt olet se ainoa ja oikea todellisen pelastuksen julistaja, kaikkialla maailmassa, kaikille kansoille - ja roikut vain ja ainoastaan tällä palstalla.

        Julistamastasi "totuus" on Raamatun sanoman viskaamista roskiin ja oman kirjasi nostamista tärkeimmäksi sitten Ilmestyskirjan. Nostat oman kyhäelmäsi Jumalan sanan, Raamatun yläpuolelle, ihan tuosta vain.

        Eli käytännössä olet nostanut itsesi (kuten Perkele) Jumalaa suuremmaksi.

        Tiedätkö Teuvo oikeasti, mitä olet tekemässä?

        Jos saatanallinen ilosanomasi olisi totta, olisin varmasti sinunkin paras kaveri, siellä riettauden virrassa.

        Muuttiko Saatana Kadunmiehen nyt tällaiseksi kummajaiseksi: JesusIsLord

        "Joka viestiin on nimi uus, miksi huolta siis kantaa!"

        Tällaista on Saatanan uudesti synnyttäminen, sillä pahantekijät kaihtavat valoa:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."


    • Taaperoinen

      TeuvoSuni

      15.4.2016 22:31

      Taaperoinen kirjoitti:

      Minä vuonna Teuvo jäit eläkkeelle?

      Täysin palvelleena, 46 vuotiaana 28.2.1983.

      Palvelukseen tulin 18.2.1958

      Ilmavoimen Viestipataljoonssa sain koulutuksen Tutkanjohtaja aliupseeriksi.

      3. 8.57 korpraali

      1.10.57 alikersantti

      15. 5.58 kersantti

      1. 8.61 ylikersantti

      1.11.63 vääpeli

      1.11.65 ylivääpeli

      9.12.67 sotilasmestari

      Tulitko täysin tyytyväiseksi?

      Taaperoinen

      15.4.2016 22:46

      Kiitos. Sitten heräsikin kysymys:

      Kerroit: Sotilasuralla Pyhä Henki takasi minulle turvatun toimeentulon maaloisen vaellukseni ajaksi, ja näiden Saatanan palvelijoiden herjoilla hyvän palkan myöskin taivaassa.

      Eli em. viestisi mukaan olit saanut Pyhän Hengen JO sotilasurallasi, joka päättyi eläkkeelle jäämiseen täysin palvelleena, 46 vuotiaana 28.2.1983.

      Aiemmin olet maininnut useita eri vuosia eli:

      1985/1988/1997....

      Tämähän menee jo ihan koomiseksi....
      ---
      Nostan (alennan) em. vielä tähän ketjun loppuun, ettei pääse menemään keltään ohitse.

      • Taaperoinen

        Teuvo Suni kirjoitti myös:
        ..." ja näiden Saatanan palvelijoiden herjoilla hyvän palkan myöskin taivaassa."

        Eli yritätkö sinä Teuvo saada (taivaspaikan ja vielä) hyvän palkan taivaassa sillä, että sinua herjataan?


      • Taaperoinen kirjoitti:

        Teuvo Suni kirjoitti myös:
        ..." ja näiden Saatanan palvelijoiden herjoilla hyvän palkan myöskin taivaassa."

        Eli yritätkö sinä Teuvo saada (taivaspaikan ja vielä) hyvän palkan taivaassa sillä, että sinua herjataan?

        Nauti koomisuudestasi, kun erään saatananpalvelijan valehtelemat vuosiluvut maistuvat suussasi kuin hunaja.

        Ei minun tarvitse mitään yrittää, kun sinä teet sen puolestani. Lähettäjäni lupauksen mukaisesti:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille. "

        Tänä iltana en enää käy hyppimään, vaan toivotan hyvää yötä!

        Istukaa kädet ristissä vaikka koko yö ja kalvakaa omaa lihaanne.


      • JesusIsLord

        Teuvo meni keräämään voimia. Siihen asti:

        Kaikki joissa Henki on, ylistäkää Herraa. Halleluja!


      • Ylistämme. Halleluja.

        Minä puolestani toivotan kaikkille rauhallista ja siunattua yötä.


      • Niinsevaanon
        Kadunmies kirjoitti:

        Ylistämme. Halleluja.

        Minä puolestani toivotan kaikkille rauhallista ja siunattua yötä.

        Sinun sanomanasi tuo on lähinnä irvokas toivotus, aiemmat juttusi huomioon ottaen, läpinäkyvää jeesustelua.


      • Niinsevaanon kirjoitti:

        Sinun sanomanasi tuo on lähinnä irvokas toivotus, aiemmat juttusi huomioon ottaen, läpinäkyvää jeesustelua.

        Ja Teuvon toivotus: "Istukaa kädet ristissä vaikka koko yö ja kalvakaa omaa lihaanne." lienee suloista korvillesi?


      • Niinsevaanon
        Kadunmies kirjoitti:

        Ja Teuvon toivotus: "Istukaa kädet ristissä vaikka koko yö ja kalvakaa omaa lihaanne." lienee suloista korvillesi?

        No, mikäs vika kädet ristissä istumisessa on, jos vaan pokka pitää.


      • Niinsevaanon kirjoitti:

        Sinun sanomanasi tuo on lähinnä irvokas toivotus, aiemmat juttusi huomioon ottaen, läpinäkyvää jeesustelua.

        Minä olen kyllä siitä tietoinen, miksi tämän pelkuri sotilaan toivotus on tällainen:

        "Kaikki joissa Henki on, ylistäkää Herraa. Halleluja!"

        "Minä puolestani toivotan kaikkille rauhallista ja siunattua yötä."

        Tuo kirjoitusvirhe kyllä paljastaa, että hermostunut tämä ihminen oli.

        Nämäkin kaksi toivotusta todistavat tämän ilmoituksen todeksi:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Ja erinomaisen hyvin sopivat tähän Saatanan Paavalille sanelemaan ekumeniaan, eli yhdessä eksyttämiseen:

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Tähän sopii myös erinomaisesta tämän pelkuri sotilaan uskon salaisuus:

        "Kadunmies
        14.4.2016 14:20
        Olen muuten reservin luutnantti, aselajina jalkaväki. Enenmpää en itsestäni kerro."

        "Voittaakseni kaikki pelkurit, olen itsekin heille pelkuri."

        En malta olla kertomatta tätäkään asiaa, minkälaisia kerskaajia nämä jalkaväen sotilaat ovat.

        Kanta-aliupseerikoulun peruskurssilla 18. nämä miehet kun kerskuivat hiihtotaidoillaan heti, kun kurssi syksyllä alkoi.

        Se olikin sitten suuri ihme, kun ilmavoimista tuli kersantti, joka hakkasi useimmat näistä mahtihiihtäjistä.

        Näin sain kurssijulkaisuun kuvani viereen tällaisen tekstin:

        "Musta hevonen hiihdossa. Hiljainen hissuttelija, joka kantoi täällä ensimmäistä kertaa täyspakkausta. Sanoi tst:hen lähtiessä: "Lähdetäänkös pojat taistelulennolle."

        Tällaisia sotilaita Suomen Ilmavoimista tähän maahan tulee. Joten ei ole ihme, että ainakin yksi heistä on kelpuutettu Mestarinkin sotilaaksi.


      • Niinsevaanon kirjoitti:

        No, mikäs vika kädet ristissä istumisessa on, jos vaan pokka pitää.

        Kyllä heillä omissa joukko-osastoissaan pokka pitää niin hyvin, että täällä jaksetaan vuodesta toiseen kilvan herjata Totuuden Henkeä.


    • JesusIsLord

      Sinä Teuvo jatkat vain itsesi korottamista, joka tuntuu olevan vielä tärkeämpää, kuin ns. totuutesi julistaminen. Vastaa:

      Milloin Teuvo Suni sait Totuuden eli Pyhän Hengen?

      Tunnustatko Teuvo Suni, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?

      Tunnustatko Teuvo Suni, että olet henkesi koetellut ja henki on tunnustanut, että Jeesus on Kristus, lihaksi tullut?

      • Olet ilmeisesti hyvin opiskellut edesmenneen lahkojohtajan erinomaisen eksytysoppaan henkien tunnistamisesta.

        Hän hoki tuota samaa lähes jokaisessa kirjessään, joita minulle lähetti peräti 500 sivua.

        Lopulta hän lupasi heittää kaikki lähettämäni kirjeet suoraan pihalla olevaan jäteastiaan. Kortit vielä lupasi lukea, jos ilmoitan niissä hänelle, että olen lähtenyt evankelioimaan.

        Sellaista korttia hän ei kuitenkaan saanut, mutta sai vielä minulta postikortteja, kokoa A4, joihin sain mahtumaan paljon totuutta.

        Niin tyhmä hän oli, että niitä saatuaan minullekin ihmetteli: "Miten postikortti voi olla A4 kokoa?"

        Oletko sinä uskaltanut käydä lukemassa Kangasalan seurakunnan sivulta tarkkaa tietoa päivämäärineen?

        Parin päivän aikana täällä on käynyt 47 lukijaa:

        http://kla.fi/keskustelu/index.php?topic=559.0

        Rohkaisen mielesi, älä seuraa Kadunmiehen pelkurihenkeä.


      • Mitä vielä näiden väärämielisten herjoihin itsensä korottamisesta tulee, niin täysin käsittämätöntä tällekin lihalordille on tämä, mitä tapahtuu, kun Herra ylentää:

        "Hän ylentää tomusta mitättömän ja korottaa tuhkasta köyhän, sijoittaa heidät ylhäisten joukkoon ja antaa heille kunniasijan."


    • Kun vaikuttaa siltä, että nämä parhaimmat Saatanan lähetyssaarnaajat ja evankelistat ovat vetäytyneet syvälle pimeyden puskiin, niin kerronpa vielä yhden totuuden erilaisista sotilaista.

      Olin käynyt jo kutsunnoissa ja saanut palvelukseenastumismääräyksen: Mikkeli JP4.

      Kesällä 1956 tapasin Lappeenrannan kadulla tutun pojan, Ilmavoimien kauluslaatoissa. Hän kertoi, että hänestä kouluteen Ilmavoimissa tutkamies ja kehotti minuakin seuraamaan lehdistä ilmoitusta, kun sinne haetaan pääsykokeilla seuraavia koulutettavia.

      Näin tapahtui, kun luin Etelä-Saimaasta tuon ilmoituksen. Kävin Sotilaspiiristä hakemassa tarvittavat paperit, ja lääkäriltä lääkärintodistuksen.

      Sain kutsun litteroineen Hämeenlinnaan Ilmavoimien Viestipataljoonaan, pääsykokeisiin.

      Ja niin tapahtui, että minut valittiin tutkanjohtajakoulutukseen ja kävin Sotilaspiirissä vaihtamassa palvelukseenastumismääräyksen jalkaväestä Ilmavoimiin.

      Miksi tämäkin ihme piti tapahtua? Siksi kun ihminen on jo äidin kohdussa valittu pelastettujen joukkoon, ja jo siellä suunniteltu hänelle tuleva tehtävä. niin syntymästä alkaen Pyhä Henki johtaa tämän ihmisen elämää niin, että Jumalan suunnitelma joskus käy toteen.

      Ihmisen kannalta tämä Jumalan suunnitelma on salainen, josta valittukaan ei tiedä mitään ennen kuin vasta sitten, kun tämä hänen kohdallaan tapahtuu:

      "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      Ja tämä ilmaiseminen tapahtui vasta 48. vuotiaana, 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa, Sanna-myrskyn päivänä, kun hän ilmestyi, nosti minut kirkon penkistä kirkkauteensa, paransi yhdessä hetkessä kaikki menneisyyden haavat ja otti opetuslapsekseen.

      Siksi en ole pimeyden puskissa piileskelevä puskajussi, vaan taivaallista ilmatilaa valvova Mestarin sotilas.

      • Siunattu

        Mielenkiintoinen on elämänkulkusi suuren Jumalan suunnitelmassa ollut. Jo äitini kohdussa hän on minut tuntenut ja piirtänyt elämän kulkuni omaan kämmenen hipiäänsä. Siunattu olet sinä Teuvo sotilasmestari ja Mestarin sotilas, niinkuin sen asian hyvin kirjoitat. Ole siunattu tästä eteenkin päin.


    • Harva - todella harva - tämän ymmärtää.

      Siksi toivon tätä samaa myöskin sinun elämääsi. Ainakin tällä hetkellä tulevaisuutesi näyttää valoisalta, tämän Kristuksen ilmoituksen mukaan, jonka hän tämän maailman jättäessään Isälleen ilmoitti:

      "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

      "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

      Kun Kristus taivaassa alkaa jonkun ihmisen puolesta rukoilla, ihminen kokee sen siinä, että hän alkaakin kaivata elämäänsä todellista totuutta, eikä minkään uskonlahkon valheen hurmaa.

      Siitä huolimatta, vaikka synnin orjuuteen jäänet uskovat sinun olevan minun puskapersoona, jonka nimimerkki on heille vapaata riistaa omien valheittensa julistamiseen.

    • Vaikuttaa siltä, että tämä aloitus on jo tehtävänsä tehnyt, kun viimeisetkin puskateologit ovat palaneet puskiensa pimentoihin:

      "Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat:

      "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

      Odottakoot rauhassa, voimia keräten seuraava aloitustani.

      Lopuksi annan hyvin yksinkertaisen ohjeen väärän profeetan tunnistamiseksi. Tämä toimii varmasti kaikkien Saatanan synnin orjuuteen jääneiden kohdalla.

      Mikäli saamasi opetus sinua miellyttää ja sanot: Aamen, on kysymyksessä väärä profeetta tai opettaja.

      Mikäli henkesi sanoo: "Sietämätöntä puhetta. Kuka voi kuunnella tuollaista?"

      On kysymyksessä oikea profeetta. Onneksenne kenenkään ei tarvitse tällaista puhetta omissa rosvojen luolissa kuunnella.

      Eikä tarvitse jatkossakaan tältä palstalla siitä lukea, kun ette vahingossakaan avaa keskustelua, joka alkaa: Teuvo Suni: . . . .

      • JesusIsLord

        Raamatun Pyhä Henki ei koskaan korota itseään, vaan aina Herraa Jeesusta.


      • JesusIsLord kirjoitti:

        Raamatun Pyhä Henki ei koskaan korota itseään, vaan aina Herraa Jeesusta.

        Puskasta palasit, ja heti meni pieleen, ja pahasti menikin:

        Sillä Raamatun Pyhä Henki on juuri Herra Jeesus Kristus, joka on minunkin kohdalla tehnyt totuuden julistamisen mahdolliseksi:

        "Hän ylentää tomusta mitättömän ja korottaa tuhkasta köyhän, sijoittaa heidät ylhäisten joukkoon ja antaa heille kunniasijan."

        Joka ylpeilköön, ylpeilköön juuri tästä Hengestä:

        "Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä."


    • Kuinka monta sielua sait eksytettyä. Et yhtä ainutta. Kiitos Herralle!

      • Pelastustahan oppisi ei edes tarjoa.


      • Raamattuontotta kirjoitti:

        Pelastustahan oppisi ei edes tarjoa.

        Pelastettujen nimet, ja kirjanpito on Karitsan elämänkirjassa, eikä minun tarvitse pitää siitä huolta:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Onneksi Pyhä Henki on varjellut minua niin, että olen pystynyt pitämään sen, mihin teidän rakastajanne Paavali ei pystynyt:

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?

        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        Miksi jatkuvasti sorrut Saatanan tahtoon, pilkkaamalla Kristuksen taivasten valtakunnan evankeliumiaTeuvo Sunin pelastusopiksi:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

        Lue aloitus Rosvojen luolista, niin tiedät, ettei niistä yksikään julista taivasten valtakunnan evankeliumia.


      • "Raamattuontotta
        17.4.2016 19:35
        Kuinka monta sielua sait eksytettyä. Et yhtä ainutta. Kiitos Herralle!"

        Saatanaa sinä tässä kiität, kuten tämä entinen ystävänikin, joka 14 vuotta rinnallani totuuden tiellä kulki, kunnes kohtasi Saatanan, ja niin totuus olikin hänelle eksymystä:

        "Devoit 25.11.2009

        Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aikoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa, paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."


    • Sinulle, joka tämän kirjoitit:
      "Raamattuontotta
      17.4.2016 19:35
      Kuinka monta sielua sait eksytettyä. Et yhtä ainutta. Kiitos Herralle!"

      Sinähän tunnet miehen, joka 14 vuotta kulki rinnallani totuuden tietä pitkin, Voisitko kertoa, mitä hänelle tänään kuuluu?

      Hän kirjoitti aikaisemmin, ennen kun nimimerkkinsä Devout ja sen jälkeen Devoit hylkäsi, nimimerkillä 2005 astiseurannut (Saatanaa). Mutta sitten muisti, että vuonna 2005 oli vielä vastaanottamassa kirjojani, jonka käsikirjoituksen kävimme yhdessä viemässä Saarijärvelle Gummerreksen kirjapainoon.

      Sitten hän alkoi kirjoittaa 2006 astiseurannut (Saatanaa).

      Mutta siitä huolimatta tuo kirja oli tehnyt häneen niin hyvän ja syvän vaikutuksen, että vielä vuonna 2007 sitä tällä palstalla näin mainosti:

      Devout
      5.3.2007 10:55
      Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

      Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

      Lukekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!

      • ei-lahkolainen

        Olen sitä mieltä, että keskustelukumppaneillasi puskalordi ja kadunmies on Saatanan henki sisällään, jonka he ovat saaneet jostain uskonlahkosta mukaansa. Uuudestikasteen tai kätten päällepanon kautta luullessaan saaneensa ns. "armolahjoja". Saatanan lahjoja ovat saaneet!

        Heidät kun henki on vienyt suoraan Saatanan syliin koeteltavaksi, kuten vei Jeesuksenkin aikanaan. Jeesus tunnisti Saatanan, mutta nuo sieluparat eivät Saatanaa tunnistaneet, vaan pitivät tätä hurmoshenkeä oikeana Jeesuksena lahkoihin mennessään.


      • miksiettiedätotuutta

        "Hän kirjoitti aikaisemmin, ennen kun nimimerkkinsä Devout ja sen jälkeen Devoit hylkäsi, nimimerkillä 2005 astiseurannut (Saatanaa)."

        Voi Teuvo! Vähänpä tiedät totuudesta. Mainitsemasi nimimerkin takana ei suinkaan ole Devout, Devoit, ei Hartaanselän kukat eikä lentävä musta kissa.


    • Sillä ei vielä pitkälle pois eksytyksestä päästä, jos vain nuo kaksi tunnistaa Saatanan palvelijoiksi, kun niitä on koko palsta pullollaan.

      Jokaisen Teuvo-herja-aloituksen takana on Saatanan synnin orjaksi jäänyt ihminen, jota Kristus ei ole tullut ostamaan vapaaksi. Jokaisella Totuuden Henkeen kohdistuvalla herjalla Saatana varmistaa sen, ettei Kristus tule heitä ikinä häneltä pois ostamaan.

      Vaikka on ennakkomaksun jokaisesta herjaajastakin maksanut.

    • Kysymys ei-lahkolaiselle: Onko uskosi mukaan tässä joku sellainen kuppikunta, joka ei uskosi mukaan ole lahko:

      adventistit

      aglikaanit

      agrigolalaiset

      arkkimunkkilaiset

      armonkalliolaiset

      baalbeklaiset

      babtistit

      birkittalaissisaret

      branhamilaiset

      cityseurakuntalaiset

      dominikaanit

      elämänsanalaiset

      elämänlähdeläiset

      eläväsanalaiset

      ekumeeniset

      exoduslaiset

      gnostilaiset

      henotesläiset

      helluntailaiset

      hengenuudistuslaiset

      heränneet

      esikoiset

      ilmestysmajalaiset

      ilosanomalaiset

      israelinystävät

      Jarihotellilaiset

      Joosualaiset

      jehovalaiset

      Jeesuksen pyhän veren papit

      Jeesuksen ruumislaiset

      Jeesus on herralaiset

      kalamoslaiset

      katolilaiset kylväjät

      kansanraamattuseuralaiset

      kalleimman veren sisaret

      kansanlähetysläiset

      Kellonkartanolaiset

      koivuniemiläiset

      korpelalaisuus

      kotikirkkolaiset

      kulmakivenseurakuntalaiset

      kulmakiviseurakuntalaiset

      kuninkaansoturit

      kristilliset eläkeläiset

      kriisipalvelulaiset

      kotisatamalaiset

      liekkiläiset

      luterilaiset

      lähetysseurakuntalaiset

      luthersäätiöläiset

      lasarusveljet

      lähdekalliolaiset

      lännenhunttarilaiset

      maranatalaiset

      majakkalaiset

      metodistit

      missiomaailmalaiset

      mormoonit

      munkkiluostarin munkit

      nunnaluostarin nunnat

      nokialaismissiolaiset

      onewayhouselaiset

      ortodoksit

      pelastusarmeijalaiset

      patmoslaiset

      palatsiseurakuntalaiset

      paavalinsynodilaiset

      paratiisikotilaiset

      pikkuesikoiset

      priskillalaiset

      pyhänikolauslaiset

      perjantaikristuksellelaiset

      raamattupuhuulaiset

      radiodeiläiset

      rauhansanalaiset

      rauhanyhdistysläiset

      ristiinnaulitut

      risteyspaikkalaiset

      ristiretkeläiset

      ropolaiset

      rukouspalvelulaiset

      rukousystäväläiset

      ruusuristiläiset

      ristiinnaulittulaiset

      saalemilaiset

      sadonkorjuulaiset

      sanansaattajalaiset

      sanajaylistysläiset

      sauluslaiset

      savenvalajalaiset

      scientologilaiset

      siloalaiset

      slevy:n miespapit

      slevy:n naispapit

      stefanuslaiset

      suomenraamattuopistolaiset

      teologisetinstituuttilaiset

      tabernaakkelilaiset

      takeitnowlaiset

      teologisetistuuttilaiset

      Timoteusyhteisöläiset

      totisestiparannetut

      tuomasmessulaiset

      totuudenystäväläiset

      tunnustukselliset luterilaiset

      torontonsiunaajalaiset

      uusheränneet

      uusapostoliset

      uusitoivolaiset

      uusiviiniläiset

      valon enkelit

      vapaakirkolliset

      vanhauskoiset

      vapaamuurarit

      viadolorosalaiset

      vineyardilaiset

      yhteyskristuksessalaiset

      yhteysliikeläiset

      yeshualaiset

      Onko se vielä liikaa vaadittu, jos kävisit lukemassa keskustelun: Rosvojen luolasto ja antaisit siitä oman uskosi mukaisen todistuksen?

      • ei-lahkolainen

        kyllä nuo on kaikki uskonlahkoja, joita pitää karttaa kuin ruttoa.


      • ei-lahkolainen kirjoitti:

        kyllä nuo on kaikki uskonlahkoja, joita pitää karttaa kuin ruttoa.

        Toivon tätä samaa sinulle, kuten nimimerkille Siunattu:

        Harva - todella harva - tämän ymmärtää.

        Siksi toivon tätä samaa myöskin sinun elämääsi. Ainakin tällä hetkellä tulevaisuutesi näyttää valoisalta, tämän Kristuksen ilmoituksen mukaan, jonka hän tämän maailman jättäessään Isälleen ilmoitti:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Kun Kristus taivaassa alkaa jonkun ihmisen puolesta rukoilla, ihminen kokee sen siinä, että hän alkaakin kaivata elämäänsä todellista totuutta, eikä minkään uskonlahkon valheen hurmaa.

        Sillä Jeesus valitsee opetuslapsensa tässä tapahtumassa:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


    • On syytä nostaa tämä uudelleen näkyville, ettei niiden uusien Saatanan tekopyhittämien ja Jumalan paaduttamien tarvitse ihmetellä, miksi en tule heidän herjoihinsa vastaamaan.
      ,
      Kristukselta saamani todistajan tehtävä on siinäkin mielessä helppo, ettei todella tarvitse lähteä kolkuttelemaan noiden Rosvojen luolien ovia, koska ne Saatana perustanut vain tätä tarkoitusta varten:

      "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät. "

      Eikä tarvitse käydä puskissa luuraamassa, miten missäkin hallelujataan.

      Ja niin hyvin ovat tehtävänsä hoitaneet ja ihmiset tyhmiksi tehneet, että täkin Jeesuksen totuuden ilmoitusta päivästä toiseen vain ihmetellään:

      "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

    • Psykologi.Tommi

      Teuvo toimii siis Jeesuksen johdattelemana omien sanojensa mukaan .
      Miksi siis päivästä toiseen hän tuo ilmi samoja asioita?
      Maailma on paha , kyllä mutta miksi Teuvo ei halua muutosta aikaiseksi vaan haukkuu päivästä toiseen muita?
      Hän pelkää maailmaa...Hän toimii pimeydestä käsin omalla nimellään kartellen Totuutta sekä valoa.
      Totuushan on se että Teuvo on kykenevä tuomaan pelastuksen sanomaa mutta hän on Ahne ja haluaa pitää sen vain itsellään jos häntä ei nosteta muiden yläpuolelle.
      Hän kuvittelee olevansa maailman ainut Valo , hänhän on ainut Sanomiensa perusteella joka työskentelee valon sekä totuuden kautta.

      Totuus on se että Teuvo on Ahne sekä Pelkuri.
      Totuuden pimittäjä omiin nimiinsä ja kehtaa hän vielä väittää että on Pyhän Hengen koskettama.

      Teuvon Jeesus on käskenyt Teuvon riitelemään ja tuomaan päivän selviä asioita ilmi suomi24 keskustelupalstan kautta. Tuomitsemaan muita kadotukseen sekä kokemaan itsensä maailman valoksi.

      On sillä Teuvolla aikamoinen Jeesus kun sellasia on neuvonut Teuvon tekeväksi, ettei nyt olisi Teuvo joku muu asialla ???

      Teuvon Totuus on tämä.

      • Jos sinäkin totuuteen uskoisit, olisivat nämäkin Jeesuksen ilmoitukset pelkkää valhetta:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

        "Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan.

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.


        Te kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää antako sen pelästyttää itseänne. Niin täytyy käydä, mutta vielä ei loppu ole käsillä.

        Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja joka puolella on nälänhätää ja maanjäristyksiä.

        Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.

        "Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden.

        Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan.

        Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan.

        Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee.

        Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu.

        Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."


    • Asioitaseuraillut

      Miksi et uskalla enää tulla meidän aloituksiimme, kuten ennen? Miksi sinä meitä pelkäät?

      • 50v192cm

        Miksi et enää uskalla kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkilläsi, mitä sinä pelkäät, pienuuttasiko???


      • Kaikille Hartaanselän hengille yhteisesti:

        Ahkerasti minä teidän herjojanne vuosikaudet torjuin, mutta nyt Pyhä Henki armahti minua.

        Minun ei tarvitse olla kuin joulupukki, joka puskasta puskaan juoksee. Sillä teidän toimintanne noudattaa tuttua kaavaa:

        Kun laumanne kellokas koira käy palstalle oksentamassa oman inhonsa totuutta kohtaan, tassuttelevat kohta kaikki muut lauman koirat nuoleskelemaan tuota oksennusta ja kuittaavat sen omilla aamenillaan.

        Ja kohta taas sama uudelleen, uudella inholla ja uudella nimellä totuutta kohtaan:

        Joka herjaan on nimi uus, miksi huolta siis kantaa!

        "Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

        Minulle riittää se, että yksi on, joka näkee, ja kostaa ajallaan:

        "Vaikka viereltäsi kaatuisi tuhat miestä ja ympäriltäsi kymmenentuhatta, sinä säästyt.

        Saat omin silmin nähdä, miten kosto kohtaa jumalattomia.

        Sinun turvanasi on Herra, sinun kotisi on Korkeimman suojassa.

        Onnettomuus ei sinuun iske, mikään vitsaus ei uhkaa sinun majaasi.

        Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.

        Sinä poljet jalkoihisi leijonan ja kyyn, tallaat maahan jalopeuran ja lohikäärmeen.

        Herra sanoo: "Minä pelastan hänet, koska hän turvaa minuun. Hän tunnustaa minun nimeäni, siksi suojelen häntä.

        Kun hän huutaa minua, minä vastaan. Minä olen hänen tukenaan ahdingossa, pelastan hänet ja nostan taas kunniaan.

        Minä annan hänelle kyllälti elinpäiviä, hän saa nähdä, että minä autan häntä."


      • Ei.lisättävää
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kaikille Hartaanselän hengille yhteisesti:

        Ahkerasti minä teidän herjojanne vuosikaudet torjuin, mutta nyt Pyhä Henki armahti minua.

        Minun ei tarvitse olla kuin joulupukki, joka puskasta puskaan juoksee. Sillä teidän toimintanne noudattaa tuttua kaavaa:

        Kun laumanne kellokas koira käy palstalle oksentamassa oman inhonsa totuutta kohtaan, tassuttelevat kohta kaikki muut lauman koirat nuoleskelemaan tuota oksennusta ja kuittaavat sen omilla aamenillaan.

        Ja kohta taas sama uudelleen, uudella inholla ja uudella nimellä totuutta kohtaan:

        Joka herjaan on nimi uus, miksi huolta siis kantaa!

        "Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

        Minulle riittää se, että yksi on, joka näkee, ja kostaa ajallaan:

        "Vaikka viereltäsi kaatuisi tuhat miestä ja ympäriltäsi kymmenentuhatta, sinä säästyt.

        Saat omin silmin nähdä, miten kosto kohtaa jumalattomia.

        Sinun turvanasi on Herra, sinun kotisi on Korkeimman suojassa.

        Onnettomuus ei sinuun iske, mikään vitsaus ei uhkaa sinun majaasi.

        Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.

        Sinä poljet jalkoihisi leijonan ja kyyn, tallaat maahan jalopeuran ja lohikäärmeen.

        Herra sanoo: "Minä pelastan hänet, koska hän turvaa minuun. Hän tunnustaa minun nimeäni, siksi suojelen häntä.

        Kun hän huutaa minua, minä vastaan. Minä olen hänen tukenaan ahdingossa, pelastan hänet ja nostan taas kunniaan.

        Minä annan hänelle kyllälti elinpäiviä, hän saa nähdä, että minä autan häntä."

        Hienosti kiteytit!


      • Ei.lisättävää kirjoitti:

        Hienosti kiteytit!

        On viestiäsi tämän verran kommentoitava:

        "Kukaan ei voi ottaa mitään, ellei sitä anneta hänelle taivaasta."


    • TeuvoSuni

      Koin tarpeelliseksi nostaa tämän esille niitä uusia totuutta herjaavia varten, jotta tietäisivät, miksi en tule heidän herjoihinsa vastaamaan

      Tuskin tällä kuitenkaan on mitään vaikutusta, koska jokainen kokee velvollisuudekseen herjata totuutta, ja kärkkyä herjallaan kunnioitusta muilta kaltaisiltaan:

      "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.

      Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.

      "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa.

      Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

      Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

      Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

      • kansantodistaja

        TeuvoSuni

        9.5.2016 20:17

        >>Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."<<

        Tarkoittaa silloin sitä että kukaan meistä,Teuvo Suni mukaan luettuna tule pelastumaan.


      • kansantodistaja kirjoitti:

        TeuvoSuni

        9.5.2016 20:17

        >>Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."<<

        Tarkoittaa silloin sitä että kukaan meistä,Teuvo Suni mukaan luettuna tule pelastumaan.

        Etkö sietänyt lukea kokonaan tätä Jeesuksen ilmoitusta, jossa myös tämä todistajan tehtävä kerrotaan:

        "Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia.

        Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

        Kun Jeesus sitten istui Öljymäellä eikä siellä ollut muita, opetuslapset tulivat hänen luokseen ja kyselivät: "Sano meille, milloin se kaikki tapahtuu. Mikä on merkkinä sinun tulostasi ja tämän maailman lopusta?"

        Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan.

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.

        Te kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää antako sen pelästyttää itseänne. Niin täytyy käydä, mutta vielä ei loppu ole käsillä.

        Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja joka puolella on nälänhätää ja maanjäristyksiä.

        Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.

        "Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden.

        Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan.

        Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan.

        Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee.

        Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu.

        Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        Todistajan ainut tehtävä on totuuden kertominen, ja tämän tehtävän täytti erinomaisesti vain yksi Jeesuksen opetuslapsi, Johannes.

        Todistajan tehtävä ei ole haalia peräänsä ihmisiä, kertomalla heille heidän halujensa mukaisia asioita, ja tekemällä heidät onnellisiksi Paavalin tavoin:

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        Kyllä Paavalikin todistajan tehtävän tiesi, muta Saatanan erinomaiset opetukset veivät hänet pois tältä totuuden tieltä:

        "Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        Todistajan tehtävä on yksinkertaisesti tämä:

        "Minä lähetän sinut ihmisten luo, joilla on kovat kasvot ja taipumaton sydän. Sinun tulee sanoa heille: 'Näin sanoo Herra Jumala.'

        Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.

        Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa. Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa.

        Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia."

        Näin hän kutsui Hesekielin ja näin minut:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Muista erityisesti tämä Jeesuksen ilmoitus omilleen:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut."

        Tällainen yhteys on todistajalla Kristuksen kautta Kaikkivaltiaaseen Jumalaan.

        Ja joka kuulee ja uskoo totuuden, niin silloin tällaisen ihmisen elämässä aloittaa Kristus pelastustyönsä:

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

        "Kaiken sen, minkä olet puhuttavakseni antanut, minä olen puhunut heille, ja he ovat ottaneet puheeni vastaan. Nyt he tietävät, että minä olen tullut sinun luotasi, ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Kaikki, mikä on minun, on sinun, ja mikä on sinun, on minun, ja minun kirkkauteni on tullut julki heissä."

        "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun. "

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tässä on nyt koko totuus todistajan tehtävästä.

        Uskotko? Jos et usko, niin miksi et usko?


    • Tähän minä uskon, kuten koko kansa uskoo:

      "Jos Teuvo Sunin kirjoitukset olisivat totta, silloin kaikki paavit, piispat papit ja vanhat rovastitkin olisivat olleet väärässä ja se on täysin mahdotonta! Aamen!

      • Halusin tämän yhden entisen ystäväni lausunnon tuoda tähän, kun kansantodistajan vastausta ei kuulunut.

        Uskoisin hänen olevan samaa mieltä tämän kanssa.


      • Pe.nu.e.la

        Anteeksi... Minä lähden nyt.hyvä..sinullakin on yksi iystävä.! Kiitos kuitenkin..ei ole mitään väliå!


      • Pe.nu.e.la kirjoitti:

        Anteeksi... Minä lähden nyt.hyvä..sinullakin on yksi iystävä.! Kiitos kuitenkin..ei ole mitään väliå!

        Miksi häpeät rekisteröimääsi nimimerkki?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi häpeät rekisteröimääsi nimimerkki?

        Miksi häpeät rekisteröimääsi nimimerkkiä?


    • JämptimiesTeuvo

      Teuvo sanansa pitävä mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe