BREAKING: Ensimmäinen "julkkikseni"

Ex------------PUA

Arvoisat palstalaiset, tällä kertaa breaking news-osiossa annan pienoisraportin, tai tarkalleen julkilausuman.

Tinder-seikkailuni ovat olleet varsin antoisia, se on palvelu, jossa naista voi tilata suoraan kotiovelle.

Tarkkaavaiset palstalaiset ovatkin näistä tietoisia, sillä aina välilä kerron valloituksistani, joten siitä ei sen enempää.

Vaan nyt sain ensimmäisen "julkkis-matchini"!

Tästä syystä, en liiemmin voi hänestä kertoa mitään yksityiskohtia, mutta vain sen että kyseeessä on tosiaankin naispuolinen jopa alallaan palkittu julkisuuden henkilö. Vieläpä alallaan tunnustusta saanut!

Koska en juurikaan populäärikulttuuria seuraa, ei tietenkään asia valjennut minulle, kuin vasta siten että otin hänen instagrammin tutkittavakseni. Ensiksi julkimokuvat olivat "ok, näitä voi olla kenellä vain" mutta sitten muutama johtolanka johti toiseen (google) ja voilá selvisi kuka on kyseessä.

Googlesta löytyy aikalailla juuri häneen meneviä hakutuloksia, ja näemmä hänen fb-tilillään on myös melkoinen määrä "kavereita".

Olen tällä hetkellä hänen kanssaan jutuissa, ja pitää sanoa että ehkä olikin parempi etten heti tiennyt mistä on kyse niiin ei tullut paineita.

Joka tapauksessa tason noston kannalta tämä on tärkeä rajapaalu.

Se, että ei-julkkis YKTM-YTM pystyy murtautumaan pariutumisen lasikaton läpi tällä tavalla, on vallankumouksellista, ja antaa toivoa jokaiselle punaisen pillerin nielleelle miehelle.

Sillä naisethan naivat vain rahaa, statusta ja ulkonäköä, jolloin työnsä ja piiriensä puolesta tapaamansa miehet ovat aina ytmejä.

Onko tämä palstatotuuden anoomaliteetti, onko tämä tason noston uusi läpimurto? En tiedä.

Tosin, jos hänet löytää jostain "julkkisnaiset jotka ovat haastmassa Axl Smithin oikeuteen" voi olla että minun osaltani asiat vain tapahtuvat sillä tavoin, että "kauas pilvet karkaa, niin minäkin". ;)

85

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ItseJoskus

      Ihan uteliaisuudesta painelen vihreää "mikähän eläin täältä löytyy"

      *hulvatonta hihitystä*

      • Ex------------PUA

        Nyt sitten vielä odotat, että joku painaa sitä myös sinun kohdallasi. Ei kannata kuitenkaan pidätellä henkeä. :D


      • ItseJoskus
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Nyt sitten vielä odotat, että joku painaa sitä myös sinun kohdallasi. Ei kannata kuitenkaan pidätellä henkeä. :D

        Et ilmeisesti vieläkään ymmärrä, miten se toimii naisille? Nainen kun painaa vihreää, tulee _aina_ hetipaikalla match ilmoitus, on jo oppinut pitämään sen tauon, ja painaa jatka selailua nappulaa.
        Seuraava kiitos.


      • Ex------------PUA
        ItseJoskus kirjoitti:

        Et ilmeisesti vieläkään ymmärrä, miten se toimii naisille? Nainen kun painaa vihreää, tulee _aina_ hetipaikalla match ilmoitus, on jo oppinut pitämään sen tauon, ja painaa jatka selailua nappulaa.
        Seuraava kiitos.

        Osu ja uppos! :D


    • Riiiiiiiiiiiii

      Olenko minäkin nyt sitten YTN vaikka olen sangen kurppa, kun parikin julkkismiestä on yrittänyt ollessani reilusti yli kolmekymppinen?
      Ei tarvitse vastata, arvaan itse.

      • Niin muuten mullakin, reilusti vanhempana vielä! :)
        Ollaan nyt ihan ykkösnaisia.


      • Ex------------PUA

        "Ei tarvitse vastata, arvaan itse."

        " olen sangen kurppa"

        Noin nyt meni oikein.

        Tuo muuten on jälleen kerran alfan ihailua, että matkit minua vastauksessani.

        EIkä ihme, naiset ovat laumaeläimiä, ja pre-selection toimii, ja palstatotuus vahvistuu.

        Ja ei, sinä et ole siksi YTN, nainen nimittäin valitsee ja jos mies tekee valinnan, olet hänen tasonsa alapuolella, ja täten ns. helppo pano.


      • Riiiiiiiiiii

        Missä kohdin matkin sinua? Kurppa-sanaa käytetään nyt täällä vitsinä. Ja ihailusta: koita nyt ymmärtää että olet sairas ihmisparka ja hae apua, kuvittelet asioita.
        Luuletko todellakin että kysyn sinulta tosissani kysymyksen "Olenko YTN"? ja odotan vastausta? Eikö sinulla ole mitään vivahteiden tai ironian tajua mitä luettuun tekstiin tulee?


      • Ex------------PUA
        Riiiiiiiiiii kirjoitti:

        Missä kohdin matkin sinua? Kurppa-sanaa käytetään nyt täällä vitsinä. Ja ihailusta: koita nyt ymmärtää että olet sairas ihmisparka ja hae apua, kuvittelet asioita.
        Luuletko todellakin että kysyn sinulta tosissani kysymyksen "Olenko YTN"? ja odotan vastausta? Eikö sinulla ole mitään vivahteiden tai ironian tajua mitä luettuun tekstiin tulee?

        "Ei tarvitse vastata, arvaan itse."

        Minulta varastettu repliikki, vaan sitähän se on, miehet ovat edelläkävijöitä, ja naiset seuraajia, tästä syystä alitajuinen ihailu tulee läpi.

        Saat sinä toki matkia, sillä minun alfa-statukseni se vain todistaa. :)

        " Ja ihailusta: koita nyt ymmärtää että olet sairas ihmisparka ja hae apua, kuvittelet asioita."

        Ja kurpparaivo on alkanut! :D

        Jälleen yksi monista vastauksistani, jotka saivat sen aikaan.

        Sinä kumarrat minua jo nyt!


      • Riiiiiiiiiii

        Kyllä täältä tulee sulle iso pyllistys ja pieru perään kumarruksen sijaan!
        Sinulta varastettu repliikki:D. Minkäs värisiä ne pipopillerisi olivatkaan?


      • kurpparaivohälytys
        Riiiiiiiiiii kirjoitti:

        Kyllä täältä tulee sulle iso pyllistys ja pieru perään kumarruksen sijaan!
        Sinulta varastettu repliikki:D. Minkäs värisiä ne pipopillerisi olivatkaan?

        Defenssinaurua kuvaava hymiö, taas on osunut ja uponnut. :D
        Et taida edes tajuta, miten pahasti annat Ex-PUA:n dominoida itseäsi. :D


      • Ex------------PUA
        Riiiiiiiiiii kirjoitti:

        Kyllä täältä tulee sulle iso pyllistys ja pieru perään kumarruksen sijaan!
        Sinulta varastettu repliikki:D. Minkäs värisiä ne pipopillerisi olivatkaan?

        Osu ja uppos! :D TAAS!


      • Ex------------PUA
        kurpparaivohälytys kirjoitti:

        Defenssinaurua kuvaava hymiö, taas on osunut ja uponnut. :D
        Et taida edes tajuta, miten pahasti annat Ex-PUA:n dominoida itseäsi. :D

        :D Erittäin hyvä huomio. Kurpparaivo saa tosin kaiken kontrollin, tosin siihen ei tenaleidit auta, tosin kuin ehkä muihin femakkokurppien tyypillisiin ongelmiin.


      • Riiiiiiiii
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D TAAS!

        Pieruko?


      • Riiiiiiiiii
        kurpparaivohälytys kirjoitti:

        Defenssinaurua kuvaava hymiö, taas on osunut ja uponnut. :D
        Et taida edes tajuta, miten pahasti annat Ex-PUA:n dominoida itseäsi. :D

        Sinähän sen tiedät, kun epäilyttävästi kommentoit aina hänen kommenttejaan samantien? Ettei vaan olisi se kuuluisa multinikki kyseessä....?


      • kurpparaivohälytys
        Riiiiiiiiii kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät, kun epäilyttävästi kommentoit aina hänen kommenttejaan samantien? Ettei vaan olisi se kuuluisa multinikki kyseessä....?

        Kurpparaivo aiheuttaa näköjään myös vainoharhoja. :D
        No, tuollaisia salaliittohörhöjähän netti nyt muutenkin on täynnä. :D


    • hohhoijakkaa

      Aika söpöä että pidät tasonnousuna jo sitä että saat vaihdettua muutaman sanan jonkun naisen kanssa.

      Se että pitää jostain viestittelystä joka ei ole johtanut mihinkään tehdä jo tällaisia ylipitkiä ja liikasanaisia raportteja vihjaa että poikuus taitaa olla vielä tallella, koska noinkin pienestä innostut.

      Arvaan että kommenttini osuu ja uppoaa. Raivostunutta reaktiota odotellessa.

      • Ex------------PUA

        Osu ja uppos! :D Kurpparaivo on alkanut.

        Siitä on todisteena tuo sinun projisointisi (iitte oot-defenssi matkiminen, mikä on suurinta ihailua).

        Se on tasonnousua, sillä jotta pääsisin puhumaan kyseisen naisen kanssa, hänen pitää matchata kanssani.

        "Se että pitää jostain viestittelystä joka ei ole johtanut mihinkään tehdä jo tällaisia ylipitkiä ja liikasanaisia raportteja vihjaa että poikuus taitaa olla vielä tallella, koska noinkin pienestä innostut."

        Tyhmän huoran logiikkaa vai kurpparaivoa? Ehkä kumpaakin. :D

        Vaan kyllähän se paskahousutätiä ärsyttä, että oma MA on sulanut ja palstatotuus on taas todistettu.

        Kuitenkin sinä olet se, joka pakkomielteisesti stalkkaat ja luet tekstejä, joita haukut.

        Mitä se kertoo sinusta?

        Ei tarvitse vastata.


      • hohhoijakkaa
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D Kurpparaivo on alkanut.

        Siitä on todisteena tuo sinun projisointisi (iitte oot-defenssi matkiminen, mikä on suurinta ihailua).

        Se on tasonnousua, sillä jotta pääsisin puhumaan kyseisen naisen kanssa, hänen pitää matchata kanssani.

        "Se että pitää jostain viestittelystä joka ei ole johtanut mihinkään tehdä jo tällaisia ylipitkiä ja liikasanaisia raportteja vihjaa että poikuus taitaa olla vielä tallella, koska noinkin pienestä innostut."

        Tyhmän huoran logiikkaa vai kurpparaivoa? Ehkä kumpaakin. :D

        Vaan kyllähän se paskahousutätiä ärsyttä, että oma MA on sulanut ja palstatotuus on taas todistettu.

        Kuitenkin sinä olet se, joka pakkomielteisesti stalkkaat ja luet tekstejä, joita haukut.

        Mitä se kertoo sinusta?

        Ei tarvitse vastata.

        Totuus sattuu. Tule leuhkimaan sitten kun olet päässyt panemaan tuota "julkkista". En pidättele hengitystäni.


      • Riiiiiiii
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D Kurpparaivo on alkanut.

        Siitä on todisteena tuo sinun projisointisi (iitte oot-defenssi matkiminen, mikä on suurinta ihailua).

        Se on tasonnousua, sillä jotta pääsisin puhumaan kyseisen naisen kanssa, hänen pitää matchata kanssani.

        "Se että pitää jostain viestittelystä joka ei ole johtanut mihinkään tehdä jo tällaisia ylipitkiä ja liikasanaisia raportteja vihjaa että poikuus taitaa olla vielä tallella, koska noinkin pienestä innostut."

        Tyhmän huoran logiikkaa vai kurpparaivoa? Ehkä kumpaakin. :D

        Vaan kyllähän se paskahousutätiä ärsyttä, että oma MA on sulanut ja palstatotuus on taas todistettu.

        Kuitenkin sinä olet se, joka pakkomielteisesti stalkkaat ja luet tekstejä, joita haukut.

        Mitä se kertoo sinusta?

        Ei tarvitse vastata.

        "Ei tarvitse vastata". Hahhaaaa! Matkit minua, koska käytin samaa sanontaa kaksi viestiä sitten. Se on todiste suuuuuuresta ihailusta alfanaarasta kohtaan.
        (ironiaa, huom.)


      • Ex------------PUA
        hohhoijakkaa kirjoitti:

        Totuus sattuu. Tule leuhkimaan sitten kun olet päässyt panemaan tuota "julkkista". En pidättele hengitystäni.

        Jälleen ihailua satelee!

        Nehän ovat kuin kaksi marjaa:
        "Nyt sitten vielä odotat, että joku painaa sitä myös sinun kohdallasi. Ei kannata kuitenkaan pidätellä henkeä. :D" - Kommenttini ylempänä

        vrt.

        "Totuus sattuu. Tule leuhkimaan sitten kun olet päässyt panemaan tuota "julkkista". En pidättele hengitystäni."

        Termit: Totuus sattuu ja en pidättele hengitystäni.

        Mitä muuten tuohon tulee, niin kaikki ajallaan.

        Nyt jo se osoittaa ylempää tasoa, että olen matchattu, koska naiset naivat vain ylöspäin. Voitto on jo sikäli minun, ja täten seksi olisi vain muodollisuus.


      • Ex------------PUA
        Riiiiiiii kirjoitti:

        "Ei tarvitse vastata". Hahhaaaa! Matkit minua, koska käytin samaa sanontaa kaksi viestiä sitten. Se on todiste suuuuuuresta ihailusta alfanaarasta kohtaan.
        (ironiaa, huom.)

        Juuri tuo on se lause jolla sinä matkit minua, nolo kurppa :D


    • näinpä_näin

      Ja ikää julkkisnaisella oli..? Ettei vaan olis kuitenkin kurppaikäinen ;)

      • Ex------------PUA

        En voi kertoa tälläisiä yksityiskohtia.


      • Suomi-ExPUA-Suomi
        Ex------------PUA kirjoitti:

        En voi kertoa tälläisiä yksityiskohtia.

        En voi kertoa tälläisiä yksityiskohtia = Yli 30


      • Ex------------PUA
        Suomi-ExPUA-Suomi kirjoitti:

        En voi kertoa tälläisiä yksityiskohtia = Yli 30

        Todista väitteesi.

        Onhan se nyt ihan selvää, että jos paljastan iän, on aika helvetisti helpompaa jäljittää kyseinen henkilö joten en sitä tee.

        Toisaalta, fiksut ovat ehkä pistäneet merkille, sen mitä olen sanonut tinderin hakukriteereistäni, mutta tämä huomio ei selvästikään koske sinua.

        Nyt, koska kerran kysselet toisten henkilökohtaisia tietoja, aloitetaan sinusta: Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käytellyt sinua?

        Vastaa heti kun olet antanut todisteen. Jos et anna, olet valehtelija, etkä voi vaatia mitään.


      • 20plus11
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Todista väitteesi.

        Onhan se nyt ihan selvää, että jos paljastan iän, on aika helvetisti helpompaa jäljittää kyseinen henkilö joten en sitä tee.

        Toisaalta, fiksut ovat ehkä pistäneet merkille, sen mitä olen sanonut tinderin hakukriteereistäni, mutta tämä huomio ei selvästikään koske sinua.

        Nyt, koska kerran kysselet toisten henkilökohtaisia tietoja, aloitetaan sinusta: Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käytellyt sinua?

        Vastaa heti kun olet antanut todisteen. Jos et anna, olet valehtelija, etkä voi vaatia mitään.

        Paljasta 5 vuoden tarkkuudella? 15-20? 20-25? 25-30? Tällöin hän ei ole jäljitettävissä, koska esim. 20-25 -vuotiaita julkkisnaisia on useita satoja. Tai 10 vuoden tarkkuudella? 20-30? 30-40?


      • Ex------------PUA
        20plus11 kirjoitti:

        Paljasta 5 vuoden tarkkuudella? 15-20? 20-25? 25-30? Tällöin hän ei ole jäljitettävissä, koska esim. 20-25 -vuotiaita julkkisnaisia on useita satoja. Tai 10 vuoden tarkkuudella? 20-30? 30-40?

        Juu ei. Ikähaarukat paljastavat.

        Lisäksi, vihjasin ihan tarpeeksi jo edellisessä viestissä.


    • jalkapalloklubi

      No joko taas kortsu lensi kovalla paineella kauas avaruuteen? :D

      • Ex------------PUA

        Taas? Missäs noin on ylipäänsä käynyt?

        Pakko kysyä, sillä ethän sinä voisi olla niin epäitoivoiseen kurpparaivoon ajautnut, että alat laittamaan sanoja muiden suuhun, kun et löydä mitään oikeaa arvosteltavaa. ;)


      • OmiaJuttujasi
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Taas? Missäs noin on ylipäänsä käynyt?

        Pakko kysyä, sillä ethän sinä voisi olla niin epäitoivoiseen kurpparaivoon ajautnut, että alat laittamaan sanoja muiden suuhun, kun et löydä mitään oikeaa arvosteltavaa. ;)

        Se oli se ikimuistoinen puistopanosi. Minäkin muistan että kerroit kortsun lentäneen pusikkoon, kun niin paineella tuli.


      • Kortsu_kiertoradalle
        OmiaJuttujasi kirjoitti:

        Se oli se ikimuistoinen puistopanosi. Minäkin muistan että kerroit kortsun lentäneen pusikkoon, kun niin paineella tuli.

        Mä muistan tuon tarinan myös... ne on ne valheet siinä mielessä jänniä juttuja, että ne on vaikee muistaa jälkeenpäin. Totuuden kyllä muistaa, mut sitä ei että mitäs kaikkee luikuria onkaan tullut lasketeltua... pullero jäänyt monta kertaa kiinni valheistaan just siksi, kun ei kohta enään muista mitä on kirjotellut... Tää legendaarinen puistopano mimmin naaman mälläämisineen ja kortsun lennättämisineen yks esimerkki juurikin valheista.


      • kauheet.puheet
        Kortsu_kiertoradalle kirjoitti:

        Mä muistan tuon tarinan myös... ne on ne valheet siinä mielessä jänniä juttuja, että ne on vaikee muistaa jälkeenpäin. Totuuden kyllä muistaa, mut sitä ei että mitäs kaikkee luikuria onkaan tullut lasketeltua... pullero jäänyt monta kertaa kiinni valheistaan just siksi, kun ei kohta enään muista mitä on kirjotellut... Tää legendaarinen puistopano mimmin naaman mälläämisineen ja kortsun lennättämisineen yks esimerkki juurikin valheista.

        Mulla ei ole ikinä lentänyt kortsu hepin päästä. Kuinkahan kovan paineen vaatisi, että se oikein lentäisi hepin päästä? =D Vois meinaa naistakin hieman sattua, jos sellasella paineella päästäis sisään. =DD


      • Kortsu_kiertoradalle
        kauheet.puheet kirjoitti:

        Mulla ei ole ikinä lentänyt kortsu hepin päästä. Kuinkahan kovan paineen vaatisi, että se oikein lentäisi hepin päästä? =D Vois meinaa naistakin hieman sattua, jos sellasella paineella päästäis sisään. =DD

        Se ei päästänytkään sisään, vaan mimmi anto sille suuseksiä ja pulla omien sanojensa mukaan heitti mällit sen naamalle... no just aiemmin se oli sanonut, et sillä oli kortsu, joten ihmiset kyselemään et kuis mahdollista kun kortsu, niin mällätä naamalle... sit se jotai sepitteli, et niin paineella tuli et kortsu lensi pusikkoon ja mällit naamalle. Aika pieni penis jos ei kortsukaan pysy paikallaan.


      • Ex------------PUA
        OmiaJuttujasi kirjoitti:

        Se oli se ikimuistoinen puistopanosi. Minäkin muistan että kerroit kortsun lentäneen pusikkoon, kun niin paineella tuli.

        Ei pidä paikkaansa.

        Joka tapauksessa, jos olet eri mieltä, niin:
        1. linkkaa se raportti tähän
        2. copy and paste kyseinen katkelma.

        Kiitos, muuten joudun toteamaan, että olen niin täydellinen että vastustajien on pakko keksiä vikoja minusta. Ja sehän tekee sinusta epätoivoisen ja valehtelijan, sen lisäksi että ammuskelet puskista. ;)


      • Ex------------PUA
        Kortsu_kiertoradalle kirjoitti:

        Mä muistan tuon tarinan myös... ne on ne valheet siinä mielessä jänniä juttuja, että ne on vaikee muistaa jälkeenpäin. Totuuden kyllä muistaa, mut sitä ei että mitäs kaikkee luikuria onkaan tullut lasketeltua... pullero jäänyt monta kertaa kiinni valheistaan just siksi, kun ei kohta enään muista mitä on kirjotellut... Tää legendaarinen puistopano mimmin naaman mälläämisineen ja kortsun lennättämisineen yks esimerkki juurikin valheista.

        Ja näin, taas valehtelija syyttämässä toisia valehtelijoiksi, mutta todistetta ei näy eikä kuulu - taaskaan. :D Vaan juuri siksi se onkin niin hauskaa!


      • OmiaJuttujasi
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.

        Joka tapauksessa, jos olet eri mieltä, niin:
        1. linkkaa se raportti tähän
        2. copy and paste kyseinen katkelma.

        Kiitos, muuten joudun toteamaan, että olen niin täydellinen että vastustajien on pakko keksiä vikoja minusta. Ja sehän tekee sinusta epätoivoisen ja valehtelijan, sen lisäksi että ammuskelet puskista. ;)

        Kuka jaksaa kaivella jotain useita kuukausia vanhoja "raporttejasi" esiin? Moni muistaa tuon kortsun lentämisen, että ei ole muut valehdelleet kuin sinä itse.


      • Ex------------PUA
        OmiaJuttujasi kirjoitti:

        Kuka jaksaa kaivella jotain useita kuukausia vanhoja "raporttejasi" esiin? Moni muistaa tuon kortsun lentämisen, että ei ole muut valehdelleet kuin sinä itse.

        Yllättäen todistetta ei löytynytkään. :D

        Joudun toteamaan, että olen niin täydellinen että vastustajien on pakko keksiä vikoja minusta. Ja sehän tekee sinusta epätoivoisen ja valehtelijan, sen lisäksi että ammuskelet puskista. ;)


      • OmiaJuttujasi
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Yllättäen todistetta ei löytynytkään. :D

        Joudun toteamaan, että olen niin täydellinen että vastustajien on pakko keksiä vikoja minusta. Ja sehän tekee sinusta epätoivoisen ja valehtelijan, sen lisäksi että ammuskelet puskista. ;)

        No kaiva itse se puistopano -aloituksesi esiin, sullahan varmaan on se tallennettuna jonnekin... Luetaan sitten siitä mitä kukakin on sanonut. Tosin minä en sanonut siihen ketjuun mitään, kunhan luin. Myös moni muu luki, ja muistiin jäi. Ei sellaista tarinaa lentävästä kortsusta ja naisen naamalle tulemisesta julkisella paikalla ihan heti kaikki unohdakaan. Ainut joka on sen unohtanut olet sinä itse, tai valehtelet unohtaneesi. Ei siinä mitään - onhan se todella epäuskottava tapahtumaketju, tai sitten tosiaan todiste pienestä siittimestä, kuten ylempänä joku mainitsee. Vastaisuudessa neuvoisin sinua ignooraamaan kyseiseen tapaukseen viittaavat kommentit, jos et halua niistä loputonta jankkaamista, ja jatkuvaa muistutusta kömmähdyksestäsi. Mitä enemmän lällättelet minullekin, sen paremmin varmistat ettei tuo kyseinen ilmeinen valheesi tule unohtumaan, mutta itsepähän valitset taistosi. Anna mennä vaan, jos siltä tuntuu. Ja se on muuten sinun tehtäväsi todistaa että yhden yhtä puistopanoa, tai tinder mätsiä julkkisten kanssa on koskaan tapahtunut, jos niistä täällä sepustelet. Me sitten joko kumoamme tarinasi, tai uskomme. Toistaiseksi et ole mitään kovin uksottavaa tuottanut tälle palstalle.


      • Ex------------PUA
        OmiaJuttujasi kirjoitti:

        No kaiva itse se puistopano -aloituksesi esiin, sullahan varmaan on se tallennettuna jonnekin... Luetaan sitten siitä mitä kukakin on sanonut. Tosin minä en sanonut siihen ketjuun mitään, kunhan luin. Myös moni muu luki, ja muistiin jäi. Ei sellaista tarinaa lentävästä kortsusta ja naisen naamalle tulemisesta julkisella paikalla ihan heti kaikki unohdakaan. Ainut joka on sen unohtanut olet sinä itse, tai valehtelet unohtaneesi. Ei siinä mitään - onhan se todella epäuskottava tapahtumaketju, tai sitten tosiaan todiste pienestä siittimestä, kuten ylempänä joku mainitsee. Vastaisuudessa neuvoisin sinua ignooraamaan kyseiseen tapaukseen viittaavat kommentit, jos et halua niistä loputonta jankkaamista, ja jatkuvaa muistutusta kömmähdyksestäsi. Mitä enemmän lällättelet minullekin, sen paremmin varmistat ettei tuo kyseinen ilmeinen valheesi tule unohtumaan, mutta itsepähän valitset taistosi. Anna mennä vaan, jos siltä tuntuu. Ja se on muuten sinun tehtäväsi todistaa että yhden yhtä puistopanoa, tai tinder mätsiä julkkisten kanssa on koskaan tapahtunut, jos niistä täällä sepustelet. Me sitten joko kumoamme tarinasi, tai uskomme. Toistaiseksi et ole mitään kovin uksottavaa tuottanut tälle palstalle.

        :D Ei minun tarvitse kaivaa sinulle mitään todisteita esille, valehtelija.

        Todistustaakka oli sinun, ja nyt kävi nolosti!

        "Me sitten joko kumoamme tarinasi, tai uskomme. Toistaiseksi et ole mitään kovin uksottavaa tuottanut tälle palstalle."

        :D Sanoo nolosti suoraan valheesta kiinnijäänyt valehtelija!

        Sinun uskottavuutesi on nolla, mikään ei ole nolompaa kuin tuo mitä teit. Häpeisit!

        No, pidit huolen ettei minulla ole mitään velvollisuutta todistella mitään. Ekä sinun sitä vaatia.


      • OmiaJuttujasi
        Ex------------PUA kirjoitti:

        :D Ei minun tarvitse kaivaa sinulle mitään todisteita esille, valehtelija.

        Todistustaakka oli sinun, ja nyt kävi nolosti!

        "Me sitten joko kumoamme tarinasi, tai uskomme. Toistaiseksi et ole mitään kovin uksottavaa tuottanut tälle palstalle."

        :D Sanoo nolosti suoraan valheesta kiinnijäänyt valehtelija!

        Sinun uskottavuutesi on nolla, mikään ei ole nolompaa kuin tuo mitä teit. Häpeisit!

        No, pidit huolen ettei minulla ole mitään velvollisuutta todistella mitään. Ekä sinun sitä vaatia.

        Todistustaakka on sinun ja vain sinun. Hyvin monet muistaa tuon typerän tarinasi. Mutta jatka toki jauhamista, niin minä kyllä lupaan kohteliaana tyyppinä vastata sinulle aina kun ehdin, ja kukaan ei ikinä unohda todistetta pienestä siittimestäsi ja typerästä epäloogisesta valheellisesta tarinastasi... Mitä enemmän nillität, sen varmempaa on, että vielä joku päivä kaivan sen säälittävän sepustuksesi esiin, tai ehkä joku muu kaivaa, jolla enemmän aikaa ja viitseliäisyyttä on... Sitäkö haluat?


    • 10plus2

      Välittyykö sinun raha ja status-tilanteesi profiilikuvasi kautta vai riittikö pelkkä ulkonäkö saamaan matchin?

      • Ex------------PUA

        Erittäin hyvä kysymys!


      • sexPUA

        Osui ja upposit! Hähä!


    • vihatipunen

      Eihän miesten pitänyt olla kiinnostuneita naisen julkkisstatuksesta. Näin olen ainakin tältä palstalta lukenut.

      • välilläsitävälillätota

        expua nyt vaihtelee omien tarpeiden mukaan noita määreitä..ei mitään uutta..


      • Ex------------PUA

        Kaksi kysymystä:
        1. kuka oli kiinnostunut naisten julkkis-statuksesta?
        2. "Joka tapauksessa tason noston kannalta tämä on tärkeä rajapaalu.

        Se, että ei-julkkis YKTM-YTM pystyy murtautumaan pariutumisen lasikaton läpi tällä tavalla, on vallankumouksellista, ja antaa toivoa jokaiselle punaisen pillerin nielleelle miehelle.

        Sillä naisethan naivat vain rahaa, statusta ja ulkonäköä, jolloin työnsä ja piiriensä puolesta tapaamansa miehet ovat aina ytmejä.

        Onko tämä palstatotuuden anoomaliteetti, onko tämä tason noston uusi läpimurto? En tiedä."


      • Riiiiiiiiiiii

        Onko sinulla minkäänlaista logiikkaa?
        1. Kuka oli kiinnostunut naisen julkkis-statuksesta = sinä, koska avasit sille oman ketjun
        2. Ei ole tärkeää, ei, mutta onpa tason noston kannalta tärkeä rajapaalu:D.

        Odotan sitä päivää, kun koko nimimerkki paljastuu jonkun sosiologin luomaksi hahmoksi.


      • Ex------------PUA
        Riiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Onko sinulla minkäänlaista logiikkaa?
        1. Kuka oli kiinnostunut naisen julkkis-statuksesta = sinä, koska avasit sille oman ketjun
        2. Ei ole tärkeää, ei, mutta onpa tason noston kannalta tärkeä rajapaalu:D.

        Odotan sitä päivää, kun koko nimimerkki paljastuu jonkun sosiologin luomaksi hahmoksi.

        Sinä kysyt minulta, että onko minulla logiikkaa.

        *FACE PALM*

        Teille femakoille asia pitää selittää kuin lapsille, ja siltikin te olette sekaisin asiasta, kuin ryssä anttilassa. :D

        Eli, nyt tarkkana täti:
        1. Naiset naivat ylöspäin, kriteereinään ainoastaan miehen status, raha ja ulkonäkökerroin.
        2. Tämä johtaa siihen, että miehellä on oltava näitä enemmän kuin naisella, muuten ei tule diiliä. Tämä on hypergamiaa.
        3. Tällöin, jos naisella on vaikkapa statusta, enemmän kuin miehellä (en ole julkimo), mutta nainen ottaa silti miehen, on se miehen tason noston kannalta merkkipaalu, sillä se tarkoittaa korkeaa tasoa miehen kohdalla, koska muuten näin ei voisi tapahtua. Tällöin miehen tasoluokitus seilaa jo julkimomiesten - naisen tasotovereiden - kanssa potentiaalisesti samoilla vesillä.

        Ai niin, viime viikonloppuna naiset lähestyivät minua baarissa, ja minä annoin heille pakkeja. Se myöskin on ylempää tasoa todistava seikka, ties vaikka raportoisin siitä, niin "pääset taas olemaan raivoamatta ketjuun" ;).


      • Luovuttanut.aikaa.sitten
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Sinä kysyt minulta, että onko minulla logiikkaa.

        *FACE PALM*

        Teille femakoille asia pitää selittää kuin lapsille, ja siltikin te olette sekaisin asiasta, kuin ryssä anttilassa. :D

        Eli, nyt tarkkana täti:
        1. Naiset naivat ylöspäin, kriteereinään ainoastaan miehen status, raha ja ulkonäkökerroin.
        2. Tämä johtaa siihen, että miehellä on oltava näitä enemmän kuin naisella, muuten ei tule diiliä. Tämä on hypergamiaa.
        3. Tällöin, jos naisella on vaikkapa statusta, enemmän kuin miehellä (en ole julkimo), mutta nainen ottaa silti miehen, on se miehen tason noston kannalta merkkipaalu, sillä se tarkoittaa korkeaa tasoa miehen kohdalla, koska muuten näin ei voisi tapahtua. Tällöin miehen tasoluokitus seilaa jo julkimomiesten - naisen tasotovereiden - kanssa potentiaalisesti samoilla vesillä.

        Ai niin, viime viikonloppuna naiset lähestyivät minua baarissa, ja minä annoin heille pakkeja. Se myöskin on ylempää tasoa todistava seikka, ties vaikka raportoisin siitä, niin "pääset taas olemaan raivoamatta ketjuun" ;).

        Kuvailet ihan "perus" -naisen elämää, kun jakelet pakkeja. Tuskin edes vanhoille akoille on mitään ihmeellistä siinä, että tarjontaa riittää ja pakkeja jaellaan. Vain mies voi jäädä täysin ilman huomiota. Vaikka minkä näköiset ja ikäiset naiset saa huomiota aina itseään tasokkaammilta miehiltä, pääsevät jopa parisuhteeseen sellaisten kanssa. Et sinä voi voittaa naisia näissä taistoissa. Ne vaan voittaa aina, koska miehiä on enemmän kuin naisia. Joka viikonloppu saa todistaa baareissa näitä soidinesityksiä, kun mikä tahansa siiderivalas istuu nokka pystyssä ja ympärillä pörrää tosi tasokkaitakin miehiä. Joka päivä kadulla tulee vastaan pariskuntia, joissa siiderivalas lyllertää kohtalaisen komean itseään selvästi tasokkaamman miehen käsipuolessa. Ei niiden tarvi tyytyä mihinkään, ei edes vilkaista meidän ätmien suuntaan.


      • Ex------------PUA
        Luovuttanut.aikaa.sitten kirjoitti:

        Kuvailet ihan "perus" -naisen elämää, kun jakelet pakkeja. Tuskin edes vanhoille akoille on mitään ihmeellistä siinä, että tarjontaa riittää ja pakkeja jaellaan. Vain mies voi jäädä täysin ilman huomiota. Vaikka minkä näköiset ja ikäiset naiset saa huomiota aina itseään tasokkaammilta miehiltä, pääsevät jopa parisuhteeseen sellaisten kanssa. Et sinä voi voittaa naisia näissä taistoissa. Ne vaan voittaa aina, koska miehiä on enemmän kuin naisia. Joka viikonloppu saa todistaa baareissa näitä soidinesityksiä, kun mikä tahansa siiderivalas istuu nokka pystyssä ja ympärillä pörrää tosi tasokkaitakin miehiä. Joka päivä kadulla tulee vastaan pariskuntia, joissa siiderivalas lyllertää kohtalaisen komean itseään selvästi tasokkaamman miehen käsipuolessa. Ei niiden tarvi tyytyä mihinkään, ei edes vilkaista meidän ätmien suuntaan.

        Ihan hyv pointti.

        Näin suuri se ero on.

        Nekin teki sen niin, että toinen tuli lähestymään, ja pyysi pöytään ja sitten se toinen varasti huomion, alkaen kehumaan esimiesasemallaan työpaikalla. :D

        Iskurepliikkinä: mitä tuollainen mies tekee tälläisessä paikassa.

        Mutta kyseessä on iso askel minulle tason nousun kanssa, ja pieni askel miehille.

        Joka tapauksessa, taistelu jatkuu, sillä parempi kaatua saappaat jalassa kuin elää kontillaan.

        Oli se taistelumetodi sitten MGTOW tai tason nosto, tai molempia. MGTOW oli minun lähtökohtani, ja on edelleenkin. Siten en voi hävitä.


    • kurpparaivohälytys

      Täällä ne palstaparasiitit eli kurpat taas raivoavat Ex-PUA:n ketjussa. Keksikää nyt jotain omia aloituksia, muitakin kuin Ex-PUA:n haukkumisketjuja. :D

      • Riiiiiiiiiii

        Ei me mitään raivota. Minulle tämä on ainakin hyvä tapa päästää työviikon paineita ulos:). Veikkonen on niin sekaisin, että sietää saadakin kuittailua osakseen.


      • kurpparaivohälytys
        Riiiiiiiiiii kirjoitti:

        Ei me mitään raivota. Minulle tämä on ainakin hyvä tapa päästää työviikon paineita ulos:). Veikkonen on niin sekaisin, että sietää saadakin kuittailua osakseen.

        Niin ja sulle paineiden ulos päästäminen on passiivis-aggressiivista raivoamista sinkkupalstalla. :)


      • Ex------------PUA
        Riiiiiiiiiii kirjoitti:

        Ei me mitään raivota. Minulle tämä on ainakin hyvä tapa päästää työviikon paineita ulos:). Veikkonen on niin sekaisin, että sietää saadakin kuittailua osakseen.

        Osu ja uppos! :D


    • Nämä.kyllä.tiedetään

      Sen päällä on kuitenkin tehnyt nousevaa ja laskevaa liikettä Axl Smithin karvainen perse, ja monen muun saman näköisen, sekä liudan jännä-ähkijöitä... Tulee se sinun tietoosi tai ei, mutta näin on. Tinderistähän se Smith ne "julkkis" -naisensakin =big brother wannabe -julkkis turhakkeet oli bongannut. Suomessa ei nyt paljon muunlaisia julkkiksia tosin olekaan, kun näitä turhia.

      Muuten - ihan mielenkiinnosta kysyn off topic -asiaa... Eli kun sinä tykkäät listata asioita, niin kumman patjana toiminut nainen on pahempi - suomalaisen jännä-ähkijän, vai tumman miehen? Axl Smith nyt taitaa olla yhdistelmä noita molempia edellä mainittuja, mutta jätetään hänet pois laskuista. Tai eipä jätetäkään - onko Smithin kaltainen tumma jännä-ähkijä kaikista pahin?

      • Ex------------PUA

        No tuota minä tarkoitinkin!

        Tinder tosiaan on julkimoiden tapa hakea toisiaan(kin).

        Ja jos tuo löytyy hänen arkistoista, niin kyllä hymy hyytyy.

        "onko Smithin kaltainen tumma jännä-ähkijä kaikista pahin?"

        Jep, huonot puolet kaikista. :D

        Eikä se nyt niin kivaa ole, jos muijaasi on höylätty, ja kyseisestä videota on katsottu illanistujaisten kevennyksenä. Pitäisi olla kyllä aika timppa että se olisi ok.


    • VoiApua

      Kohta on lööpeissä Katri Helunan perhetragedia.

      • Ex------------PUA

        :D Ok, tämä oli aika hauska.

        Mutta sen verran voin sanoa, että ei kyllä ole todellakaan mikään Katri Helena. xD


      • 125351153
        Ex------------PUA kirjoitti:

        :D Ok, tämä oli aika hauska.

        Mutta sen verran voin sanoa, että ei kyllä ole todellakaan mikään Katri Helena. xD

        Aira Samulin?


      • Ex------------PUA
        125351153 kirjoitti:

        Aira Samulin?

        Ehkä joku olisi voinut veikata, että vastauksellani tarkoitetaan jotakuta nuorempaa, mutta sinulla on toki oikeus arvaukseesi.


      • SeOnNuorempi
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ehkä joku olisi voinut veikata, että vastauksellani tarkoitetaan jotakuta nuorempaa, mutta sinulla on toki oikeus arvaukseesi.

        Anu Saagim?


      • Ex------------PUA
        SeOnNuorempi kirjoitti:

        Anu Saagim?

        Eihän se ole edes suomalainen?

        Aika kauan saat arvuutella, jos meinaat mennä kaikki maailman julkkismummot läpi. :D


      • SehänSeTietystiOn
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Eihän se ole edes suomalainen?

        Aika kauan saat arvuutella, jos meinaat mennä kaikki maailman julkkismummot läpi. :D

        Johanna Tukiainen.


    • Ex----------PUA

      Saipas tämä aikaan kurpparaivoa! :D

      No,, pahennetaan nyt hieman tilannetta sanomalla, että olemme edelleenkin jutussa, viestailleet läpi viikonlopun ja julkimotar on ruvennut osoittamaan kiinnostusta entistä enemmän, sillä nyt hän kyselee minulta kysymyksiä.

      Kuten PUA-aikoina oltaisi sanottu: the set is hooked!

      • tsemppiäsulle

        Aikamoinen alfa olet. Ihanko viestiä olet päässyt naisen kanssa vaihtelemaan. Ehkä vielä jonain päivänä pääset pitämään jotain tyttöä kädestä. Kyllä sinä päivänä riemu repeää.


      • 3plus8
        tsemppiäsulle kirjoitti:

        Aikamoinen alfa olet. Ihanko viestiä olet päässyt naisen kanssa vaihtelemaan. Ehkä vielä jonain päivänä pääset pitämään jotain tyttöä kädestä. Kyllä sinä päivänä riemu repeää.

        Joo ei kukaan mies tule koskaan pärjäämään naistenkaadossa palstan ylivoimaiselle alfalle, ExPUA:lle. Luovutan kilpailun kesken samantien :(


      • Ex------------PUA
        tsemppiäsulle kirjoitti:

        Aikamoinen alfa olet. Ihanko viestiä olet päässyt naisen kanssa vaihtelemaan. Ehkä vielä jonain päivänä pääset pitämään jotain tyttöä kädestä. Kyllä sinä päivänä riemu repeää.

        Miten monen julkkisnaisen kanssa olet saanut matchit ja miten moni on sinusta niin kiinnostunut, että haluaa tietää sinusta lisää?


      • Ex------------PUA
        3plus8 kirjoitti:

        Joo ei kukaan mies tule koskaan pärjäämään naistenkaadossa palstan ylivoimaiselle alfalle, ExPUA:lle. Luovutan kilpailun kesken samantien :(

        Kurpparaivosta voi päätellä, että väittämäsi on ihan 100% totta, ja aiheuttaa täten ikäkriisiä kun alfa ei tyydykään kurppiin. Tai tarvitse pua-kool aidia. ;)

        Minkä ikäinen muuten olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?


      • 20plus18
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Kurpparaivosta voi päätellä, että väittämäsi on ihan 100% totta, ja aiheuttaa täten ikäkriisiä kun alfa ei tyydykään kurppiin. Tai tarvitse pua-kool aidia. ;)

        Minkä ikäinen muuten olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?

        27 ja 0


      • tsemppiäsulle
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Miten monen julkkisnaisen kanssa olet saanut matchit ja miten moni on sinusta niin kiinnostunut, että haluaa tietää sinusta lisää?

        Voi toista, kun se on niin ylpeä, että päässyt viestittelemään jonkun naisen kanssa. Tuu kertomaan heti kun pääset poikuudestasi, niin hurrataan sulle.


      • Ex------------PUA
        tsemppiäsulle kirjoitti:

        Voi toista, kun se on niin ylpeä, että päässyt viestittelemään jonkun naisen kanssa. Tuu kertomaan heti kun pääset poikuudestasi, niin hurrataan sulle.

        Miten monen julkkisnaisen kanssa olet saanut matchit ja miten moni on sinusta niin kiinnostunut, että haluaa tietää sinusta lisää? ;)


    • valitsenimierkki

      Trolli ei olisi trolli jos se ei kävisi säännöllisesti nostamassa omia juttujaan ylös.

      • Ex------------PUA

        Pitihän minun tulla nyt vastaukset katsomaan, ja vastaamaan, sillä se on kohteliasta, ja olenhan kerran kiltti ja kunnollinen mies.


      • 3plus18
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Pitihän minun tulla nyt vastaukset katsomaan, ja vastaamaan, sillä se on kohteliasta, ja olenhan kerran kiltti ja kunnollinen mies.

        Ja sen takia et ole edes päässyt panemaan tätä "julkkista" etkä ketään muutakaan naista koska olet kiltti ja kunnollinen mies. Jännämies olisi jo jyystänyt julkkis-tinder-matchia eläimellisesti mylvien.


      • Ex------------PUA
        3plus18 kirjoitti:

        Ja sen takia et ole edes päässyt panemaan tätä "julkkista" etkä ketään muutakaan naista koska olet kiltti ja kunnollinen mies. Jännämies olisi jo jyystänyt julkkis-tinder-matchia eläimellisesti mylvien.

        Sinun sarkasmin ymmärryskykysi on samaa luokkaa seksuaalisen vetovoimasi kanssa. :D Onneksi olkoon!

        Myös kurpparaivoklishee, eli patologinen valehtelu on jotain mitä olet jauhanut vastat tuhansia kertoja, ehkä se ja muu raivoaminen toimii, kun jatkat pääsi hakkaamista seinään? ;)


      • 19plus20
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Sinun sarkasmin ymmärryskykysi on samaa luokkaa seksuaalisen vetovoimasi kanssa. :D Onneksi olkoon!

        Myös kurpparaivoklishee, eli patologinen valehtelu on jotain mitä olet jauhanut vastat tuhansia kertoja, ehkä se ja muu raivoaminen toimii, kun jatkat pääsi hakkaamista seinään? ;)

        Minä olen sanonut, ettet sinä ymmärrä sarkasmia joten tuo oli itte oot -defenssi sekä matkimista :D


    • Ex------------PUA

      On kaksi asiaat mitkä jatkuvat entiseen tapaan - molemmat liittyvät tähän ketjuun:
      1. Yhteydenpito julkimon kanssa
      2. Kurpparaivo.

      A-a-a-a-a-alpha POWER! :D

      • 11plus11

        Kerron 20-v säädöllesi että petät häntä julkkisnaisen kanssa :D


      • Ex-----------PUA
        11plus11 kirjoitti:

        Kerron 20-v säädöllesi että petät häntä julkkisnaisen kanssa :D

        Don't you dare! >:(

        Ei mutta ei kai nyt säätöä voi teknisesti "pettää"?


      • 7plus6
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Don't you dare! >:(

        Ei mutta ei kai nyt säätöä voi teknisesti "pettää"?

        Pettämistä tai ei, säätösi tuskin ilahtuisi jos uitat melaasi muissakin vesissä? Vai kiihottuuko hän miehistä jotka panevat/ovat panneet mahdollisimman monen muun naisen kanssa?


    • Ex----------PUA

      Päivityksiä joku varmasti haluaa:
      - Julkkis ei ole mennyt mihinkään.
      - Tämä ei ole ensimmäinen tunnettu/julkimoni, vaan aiemmissamatcheissaja eräässä tämän hetkisessä on mukana naisia joista toinen sanoi suoraan että on saanut "15 min julkisuudessa" ja hänet löysikin nimellään netistä. Toinen taas on ollut televisiossa,ihan asiantuntijan roolissa. Kuitenkaan nämä kaksi eivät ole yhtä tunnettuja kuin ensiksi mainittu.

      • OletFail

        Tietävätkö naiset toisistaan? Jos eivät, niin et ole ytm vaan ketmihuijari. Ytmin ja ketmin ero on haaremi. Ytmi voi pitää haaremia ja silti naiset pysyvät; ytmi on leijona, ketmi kiertää kuin kulkukoira pikku narttujaan nylkkäämässä.


      • 9413

        "15 min julkisuudessa" EI tee vielä kenestäkään julkkista.
        "televisiossa,ihan asiantuntijan roolissa." Vielä vähemmän.
        Jos joudut jonkun googlettamaan, hän ei ole julkkis.


      • 2p19
        9413 kirjoitti:

        "15 min julkisuudessa" EI tee vielä kenestäkään julkkista.
        "televisiossa,ihan asiantuntijan roolissa." Vielä vähemmän.
        Jos joudut jonkun googlettamaan, hän ei ole julkkis.

        Siksi viestiketjun otsikko onkin ensimmäinen julkkikseni koska noita kahta mainittua aiempaa matchia ei vielä lasketa julkisuuden henkilöiksi vaan se nykyinen jota aloitus käsittelee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe