Unia ensimmäisten ylösotosta ja ydinsodasta & prof

aarteenmetsästäj

eetallinen opetus
3.11.2014

Näin unen Miamin tuhoutumisesta ydinaseella ja lupauksen vain muutaman päivän jälkeen.

Näin unta että olin valkoisella hiekkaisella subtrooppisen meren rannalla ja lähellä oli kalastusvene kalastusverkkoineen ja alkeellisen näköisine välineineen. Oli selvää etten ollut Amerikassa. Päivä oli aurinkoinen, mahdollisesti aamupäivä tai aikainen iltapäivä ja minä puhdistin kalastusverkkoa, kun käännyin ja katsoin taakseni oikean olkani yli meren yli ja näin nyrkin kokoisen pilven kaukana horisontissa. Se alkoi paisua nopeasti, kasvaen ja kasvaen, ja ymmärsin että kaupunkiin kaukaisuudessa, vaikken pystynyt sitä näkemään, oli juuri osunut ydinpommi.

Huusin itkien, ”Voi Hyvä Luoja!” ja heräsin unesta.

Välittömästi tiesin että uni oli tullut Pyhältä Hengeltä. Pystyin vain rukoilemaan armoa. Myöhemmin etsin kaupungin sijaintia ja tulin vakuuttuneeksi, että se oli joko Houston Bahan itäiseltä rannalta katsottuna tai Miami Kuuban rannalta katsottuna. Olen melko varma ajatellessani asiaa nyt jälkeenpäin, että katsoin pohjoiseen päin, joten se olisi voinut olla Miami.

”Jumala, haluan tietää enemmän siitä, mitä tulee tapahtumaan maailmassa ja mitä voin tehdä auttaakseni. Tiedät etten halua nuuskia asioita, jotka menevät yli ymmärrykseni.”

Tässä vaiheessa, tämä oli rukoukseni aikana, edessäni oli kaunis valkoinen hiekkaranta reunustettuna sinivihreillä vesialueilla. Näyssä oli kuitenkin jotain kummallista. Kauas hiekkarannan loppuun asti, niin pitkälle kuin silmä kantoi, suuria harmaita massoja oli heitelty rantaviivalle. Kun katsoin tarkemmin, huomasin että ne olivat ihmisruumiita. Se oli niin kaameaa, etten voinut katsoa enää lähemmin.

Käännyin Jumalan puoleen ja kysyin vakavasti, ”Missä olemme?”

Hän vastasi, ”Nassaulla Bahamalla”.

”Maapallolle tulee verilöyly, jollaista ei ole ennen nähty. Muistatko viestin joka annettiin sinulle monia vuosia sitten? ’Älkää pelätkö kuolemaa, oi oikeamieliset Maan asukkaat’”

Ja muistan kyllä, ja jaan sen kanssanne tämän viestin lopuksi.

Meidät oli nyt erotettu Maan yläpuolelle Miamin ja Bahaman väliin. Jeesus nyyhkytti ja minä olin shokissa. Se oli yksi mustunut massa. Hetkessä pystyimme näkemään lähelle ja näimme, ettei siinä ollut yhdenkään hengissä selvinneen hievahdusta.

”Kuunteletko minua?”, Jeesus kysyi.

Turtumus valtasi koko olemukseni ja en yksinkertaisesti pystynyt käsittämään mitä näin.

Hän alkoi taas, ”Tulet yhä olemaan Maassa, kun tämä tapahtuu, mutta hyvin pian tämän jälkeen pyyhkäisen teidät molemmat pois ensimmäisessä ylösotossa.”

Kysyin, ”Kuinka pian tämän tapahtumisen jälkeen otat meidät, Jumala?”

Hän vastasi, ”Viikon sisällä.”

”Seitsemän päivän päästä?”

”Korkeintaan. Ei ole syytä teidän olla täällä tuon tapahtuman jälkeen.”

”Jumala, en tiedä mitä sanoa.”

”Tämän kaltaista verilöylyä ei ole koskaan ennen langennut Maahan. Koskaan ennen ei ole ollut ihmiselle mahdollista aiheuttaa tällaista tuhoa Luomukselleni. Jos Loppu ei pian häämöttäisi, tulisin väliin – mutta sen täytyy tapahtua tällä tavoin, jotta kirjoitukset kävisivät toteen. Koska lähdet niin pian, ymmärrät vihdoin: ei ole tarvetta varastoida mitään. Ei mitään mistä huolehtia, ei puutetta tai vajetta.”

Mielestäni tässä on huomionarvoista se, että on ollut paljon hämmennystä siitä, milloin ensimmäinen ylösotto tapahtuu: ennen koettelemuksia, koettelemusten jälkeen, koettelemusten aikana. Ajattelen että kannattaa huomioida, mitä Jumala sanoi Ihmisen Pojan tulemisesta Matteuksen evankeliumin 24. luvun 29. jakeessa.

Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasuunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

Tässä haluaisin kiinnittää huomiota tapahtumien sarjaan, joka sopii tähän nimenomaiseen hahmotelmaan, jossa, jos näkisit Maan ylhäältä päin ja jos Lähi-Idän, USA:n ja Euroopan välillä olisi ydinohjuspommituksia, maailmassa olisi ennennäkemätön kaaos. Ja tietysti, kaikkien pommeista vapautuvien saasteiden takia aurinko pimentyisi eikä kuu heijastaisi valoaan. Kaikki tämä sopii kuvaukseen. Ja se että Jumala lähettää neljä enkeliään maailman neljälle kolkalle kerätäkseen Valittunsa – se kuulostaa järkevältä. Ja torven soitto – tuntuu järkevältä, että se olisi ensimmäinen ylösotto. Joten se todella käy järkeen, että tämä ydinsota alkaisi ennen ensimmäistä ylösottoa. Tällä en sano, että tämä olisi koettelemuksen aika, tämä on jotain erilaista. Tämä on sota, ydinsota, joka aiheuttaa tuhoa planeetalla ja mahdollisesti saa asiat sivuraiteelle Taivaissa ja varmasti pimentää auringon ja kuun.

7

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otan tämän profetian, tämän Jumalan varoituksen hyvin vakavasti ja se kertoo minulle paljon siitä, kuinka kaikki tämä tulee tapahtumaan ja on edelleen ennen koettelemuksen aikaa tapahtuva ylösotto.

      Ja sivuhuomautuksena tässä, tämä on todella mielenkiintoista. Olin alkamassa, no tiedättehän että meillä on ruokapankki, tilaamaan ylimääräistä ruokaa varastoitavaksi ja Jumala nuhteli minua siitä.

      Hän sanoi, ”Ei, en halua sinun tekevän sitä” ja niin annoin kaiken sen ruoan pois ja lopetin sen tekemisen. En pystynyt ymmärtämään miksi, mutta Hän selitti sen minulle tässä. Haluaisin jättää ruokaa muille ihmisille, mutta kuuliaisuuden takia en aio tehdä sitä.

      Yksi asia on varma – kirjoitusten täytyy käydä toteen. Armo jättää Jumalalle äärettömästi tilaa puuttua, mutta tiettyjen asioiden täytyy tapahtua. On Hänen käsissään ja sydäntemme rukousten varassa huolehtia, että suurin mahdollinen määrä armoa voisi tulla vuodatetuksi maailmalle ja niille sieluille, jotka tulevat olemaan näissä tapahtumissa. Erityisesti kääntymyksen armo niille sieluille, jotka eivät tunne Häntä.

      Toinen asia tässä viestissä, ensimmäisen ylösoton ollessa heti ydinsodan jälkeen mantereellamme, on se, että tulee olemaan valtava määrä murhetta ja parannuksen tekoa kristittyjen keskuudessa tässä maassa ja maailmassa. Valtava määrä oman elämän tarkastelua ja parannuksen tekoa synneistä.

      Ja luulenpa että tämä tulee olemaan viimeinen hipaisu Morsiamen pukuun – asiat, jotka ovat vain roikkuneet, roikkuneet roikkumistaan niin pitkään. Ja tilanteen suunnattomuus, asiat tulevat vain putoamaan suoraan silmien eteen, ne tulevat räjähtämään suoraan verhon takaa, koska oikeat elämän prioriteetit – Jumalan rakastaminen, läheisten rakastaminen, iankaikkisuus ja viimeiset tapahtumat – nämä tulevat tapahtumaan ja ne tulevat olemaan hyvin voimakkaasti mielissämme näinä aikoina. Ja uskon että se tulee olemaan yksi niistä voimista, jotka auttavat valmistamaan Morsiamen.
      Uskon silti että tässä viestissä on suuri mahdollisuus ja suuri arvo, että Hän tulee hakemaan Morsiantaan uskomattoman sekasorron ja yhteiskunnan kamppailun aikana.

      Myöhemmin tässä näyssä Hän jatkaa:
      ”Kerro heille puolestani, niille joiden kohtalona on oleva miekka, jos löydät itsesi näiden tapahtumien keskeltä ja olet viaton tämän kulttuurin synteihin, olet katuvainen ja uudestisyntynyt Minussa, tulet kantamaan marttyyriyden kruunua ja suuri kunnia on oleva sinun Taivaassa, koska selvisit sielu eheänä ja pysyit Minulle uskollisena siveettömässä, harkitsemattomassa jumalattomassa sukupolvessa. Olet kärsinyt uskosi vuoksi, kaikkea ivasta ulkopuolelle sulkemiseen. Olen ollut kanssasi läsnä jokaisella hetkellä, kun olet kärsinyt nuhteita Nimeni tähden, ja hyvityksesi on tulossa.”

      ”Ymmärrä että kun tämä vertaansa vailla oleva kärsimys alkaa, elävät kadehtivat kuolleita. Sillä silloin Maassa on oleva suuri Koettelemus, jollaista ei ole nähty maailman alusta lähtien tähän saakka eikä koskaan tulla näkemään. Suuri Ilo odottaa sinua ja saapumisesi Taivaaseen tulee olemaan juhlinnan ja hilpeyden aika. Aikasi maanpaossa on melkein lopussa.”

      Joten, useita vuosia sitten olin lähetysmatkalla Etelä-Amerikassa ja näin syvänsinisen taivaankaaren ikään kuin avaruusaluksesta. Maapallo oli selvänä edessäni ja ohjuksia laukaistiin yhdeltä mantereelta toiselle. Ne näyttivät tulevan Lähi-Idästä ja laskeutuvan Amerikkaan. Kun ne osuivat, savuisia harmaita pilviä leijaili alueen päällä ja spontaanisti kuin itsenäisyyspäivän raketit, jotain ampaisi taivaisiin koko matkan Jumalan Valtaistuimelle. Valtaistuimelle kohoavat raketit olivat oikeiden sieluja.

      Kuulin tämän: ”Älkää pelätkö kuolemaa, oi oikeamieliset Maan asukkaat.”

      Sitten Jumala alkoi puhumaan, ”Näethän, tuon hävityksen Maan päälle, en Itseni suunnitteleman, vaan teidän, oi ihmissuvun pahat miehet. Te jotka olette turmelleet totuuden ja ryöstäneet köyhät: te myös vaikerratte ja huudatte; sillä mitä olette suunnitelleet toisten tuhon varalle, on tuleva omaksi perikadoksenne.”

      ”Totisesti on kirjoitettu teistä: ”Joka kuopan kaivaa, se itse siihen lankeaa; ja joka kiveä vierittää, sen päälle se takaisin vyörähtää.”(Sananl26:27)

      ”Tuska, suru, murhe teille ihmissuvun häijyille miehille. Sillä perikatonne tunti on yllänne, mutta minun oikeamieliseni loistavat kuin tähdet taivaankannella. Älkää pelätkö kuolemanne tuntia, sillä tuona päivänä olette kanssani Paratiisissa ja peritte ikuisen palkinnon – sillä teille olen antanut Voiton Seppeleen”

      ”Niille joilla on ollut kätensä tämän maailman köyhien ja avuttomien poismenon suunnittelussa, samaan aikaan suunnitellen itsensä pelastamista, on kirjoitettu:

    • Jes28:15-18 Koska te sanotte: "Me olemme tehneet liiton kuoleman kanssa ja tuonelan kanssa sopimuksen; tulkoon vitsaus kuin tulva, ei se meitä saavuta, sillä me olemme tehneet valheen turvaksemme ja piiloutuneet petokseen" - sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä lasken Siioniin peruskiven, koetellun kiven, kalliin kulmakiven, lujasti perustetun; joka uskoo, se ei pakene. Ja minä panen oikeuden mittanuoraksi ja vanhurskauden vaa'aksi, ja rakeet hävittävät valheturvan, ja vedet huuhtovat pois piilopaikan. Teidän liittonne kuoleman kanssa pyyhkäistään pois, ja teidän sopimuksenne tuonelan kanssa ei kestä; kun vitsaus tulee niinkuin tulva, niin se teidät maahan tallaa.”

      Ja se oli Hänen viestinsä loppu.

      Joten, tämä on rohkaisu uskoville ja varoitus niille, jotka ovat suunnitelleet kaikki nämä asiat. Menemättä yksityiskohtiin, nämä asiat ovat kaikkialla Internetissä – kaikki salajuonet ja salaliitot ja suunnitelmat, joita on tehty valmisteluissa meitä tätä aikaa varten, valmistaaksensa itsensä tähän aikaan ja pyyhkiäkseen ja hävittääkseen niin paljon Amerikkaa ja niin paljon maailman väestöä. Mutta Jumala ottaa ne, jotka ovat oikeamielisiä ja he nousevat Taivaaseen kuin tähdet kohoavat Valtaistuimelle.

    • InhottavaRealisti

      Höpön höpön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe