PALJASTUS: Mäkilä ja Nokiamissio samaa porukkaa

AikaPaukku

90

2563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AikaHurjaa

No niin, tämäkin vielä...

• EiUuttaAuringonAlla

Helsingin Lähetysseurakunnassa on käynyt Marko Selkomaa ja Campoksen pari. Petri Mäkilä on ihan samalla tavalla hukassa, kuin Mika Yrjölä Saalemista, Turun Henlluntaiseurakunnasta Pekka Havupalo ja Tampereen Helluntaiseurakunnasta Usko Katto. Kaikki ovat suuria eksyttäjiä, jotka harjoittavat uskonnon avulla liiketoimintaa.

• sfgsgfsdf

Surullista on se, että koko helluntailiike on rapistunut. Ihmisiä käy tilaisuuksisa ja moni seurakuntalainen jotain oppii, mutta liian moni oppii myös väärille tavoille.

Kun luterilainen kirkko on maallistunut, niin olisi ollut hyvä, että edes hellarit olisivat pitäneet hyvän linjan. Näin ei ole ollut.

Jotekin ymmärtää Jeesus, koska Jeesus valitsi opetuslapsikseen vain maallikoita. Papit jäivät rannalle.

• OutoaTouhua

Ja nyt on One Way Missionkin T. Suonto ja A.Miettinen iskenyt lusikkansa tähän harhaoppisoppaan rahankiilto silmissä, vaikka ovat juuri näistä varoitelleet uskovia?

• 1.Kor.1-18

Petri Mäkilä on Livets Ordin kasvatti ja toiminut pitkään Leo Mellerin kanssa.
      Henkimaailma vetää takaisin kohti pimeyttä.

.
      Siunausta.

• Tulinuoli

PALJASTUS: Sananlaskut: 18:8 Panettelijan puheet ovat kuin herkkupalat ja painuvat sisusten kammioihin asti. 26:22 Panettelijan puheet ovat kuin herkkupalat ja painuvat sisusten kammioihin asti.

3.Mooseksen kirja: 19:16 Älä liiku panettelijana kansasi keskellä äläkä vaani lähimmäisesi verta. Minä olen Herra JHWH.

Sananlaskut: 11:13 Joka panettelijana käy, ilmaisee salaisuuden, mutta jolla luotettava henki on, se säilyttää asian. 20:19 Salaisuuden ilmaisee, joka panettelijana käy; älä siis antaudu avosuisen pariin.

Jeremia: 9:4 Varokaa kukin lähimmäistänne, älkää yhteenkään veljeen luottako; sillä jokainen veli viekkaasti pettää ja jokainen lähimmäinen liikkuu panettelijana.

Matteuksen evankeliumi: 7:2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.

Markuksen evankeliumi: 4:24 Ja hän sanoi heille: "Ottakaa vaari siitä, mitä kuulette; millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan, vieläpä teille lisätäänkin.

Luukkaan evankeliumi: 6:38 Antakaa, niin teille annetaan. Hyvä mitta, sullottu, pudistettu ja kukkurainen, annetaan teidän helmaanne; sillä millä mitalla te mittaatte, sillä mitataan teille takaisin."

Matteuksen evankeliumi: 7:2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. 12:37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."

3.Ms.19:16 Älä liiku panettelijana( TOISELLE PAHAA TAHTOVA, VALEHTELIJA ) kansasi keskellä äläkä vaani lähimmäisesi verta. Minä olen Herra JHWH.

• 1.Kor.1-18
        Tulinuoli kirjoitti:

PALJASTUS: Sananlaskut: 18:8 Panettelijan puheet ovat kuin herkkupalat ja painuvat sisusten kammioihin asti. 26:22 Panettelijan puheet ovat kuin herkkupalat ja painuvat sisusten kammioihin asti.

3.Mooseksen kirja: 19:16 Älä liiku panettelijana kansasi keskellä äläkä vaani lähimmäisesi verta. Minä olen Herra JHWH.

Sananlaskut: 11:13 Joka panettelijana käy, ilmaisee salaisuuden, mutta jolla luotettava henki on, se säilyttää asian. 20:19 Salaisuuden ilmaisee, joka panettelijana käy; älä siis antaudu avosuisen pariin.

Jeremia: 9:4 Varokaa kukin lähimmäistänne, älkää yhteenkään veljeen luottako; sillä jokainen veli viekkaasti pettää ja jokainen lähimmäinen liikkuu panettelijana.

Matteuksen evankeliumi: 7:2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.

Markuksen evankeliumi: 4:24 Ja hän sanoi heille: "Ottakaa vaari siitä, mitä kuulette; millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan, vieläpä teille lisätäänkin.

Luukkaan evankeliumi: 6:38 Antakaa, niin teille annetaan. Hyvä mitta, sullottu, pudistettu ja kukkurainen, annetaan teidän helmaanne; sillä millä mitalla te mittaatte, sillä mitataan teille takaisin."

Matteuksen evankeliumi: 7:2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. 12:37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."

3.Ms.19:16 Älä liiku panettelijana( TOISELLE PAHAA TAHTOVA, VALEHTELIJA ) kansasi keskellä äläkä vaani lähimmäisesi verta. Minä olen Herra JHWH.

2.Kor. 7:10 (KR1933/38)
        Sillä Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen, joka koituu pelastukseksi ja jota ei kukaan kadu; mutta maailman murhe tuottaa kuoleman.
        .
        Snl. 6:23 (KR1933/38)
        Sillä käsky on lamppu, opetus on valo, ja kurittava nuhde on elämän tie,
        .
        Matt. 7:2 (KR1933/38)
        sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
        .
        Joh. 12:46-48 (KR1933/38)
        46 Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
        47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
        48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

.
        Jumalan Sana on tuleva tuomitsemaan minut ja Sinut. Aamen.

.
        Siunausta.

• BereanCall
        Tulinuoli kirjoitti:

Totuus tekee näköjään kipeää Tulinuolelle.

Herran Sana Tulinuolelle varoitukseksi ja 1.Kor.1:18 vahvistukseksi.

Jes. 50:4-11
        Herra, Herra on minulle antanut opetuslasten kielen, niin että minä taidan sanalla virvoittaa väsynyttä; hän herättää aamu aamulta, herättää minun korvani kuulemaan opetuslasten tavalla.
        Herra, Herra on avannut minun korvani; minä en ole niskoitellut, en vetäytynyt pois.
        Selkäni minä annoin lyötäväksi, poskieni parran revittäväksi, en peittänyt kasvojani pilkalta ja syljeltä.
        Herra, Herra auttaa minua; sentähden ei minuun pilkka koskenut, sentähden tein kasvoni koviksi kuin piikivi, sillä minä tiedän, etten häpeään joudu.
        Lähellä on hän, joka minut vanhurskaaksi tuomitsee. Kuka voi minun kanssani riidellä? Astukaamme yhdessä esiin! Kuka on minun vastapuoleni? Tulkoon tänne lähelleni!
        Katso, Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee? Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö.
        Kuka teistä pelkää Herraa ja kuulee hänen palvelijansa ääntä? Joka vaeltaa pimeydessä ja valoa vailla, se luottakoon Herran nimeen ja turvautukoon Jumalaansa.
        Mutta katso, te kaikki, jotka palon sytytätte, te palavilla nuolilla varustetut, suistukaa oman tulenne liekkeihin, niihin palaviin nuoliin, jotka olette sytyttäneet. Minun kädestäni tämä teille tulee; vaivassa täytyy teidän asua.

• HolyWater

AAMEN!

• HarhautuneenPuheitaNuo
        Tulinuoli kirjoitti:

Tulinuoli, olet ymmärtänyt nuo lainaamasi kohdat ihan väärin, se joka totuuden paljastaa valheelta ei ole panettelija, vaan Jumalan asialla.

Ei Jumalakaan halua, että kukaan eksyy ja hukkuu, mutta sinäkö sitä sitten haluat, Tulinuoli?

• VoiSurkeusSentään

• Anonyymi
        Tulinuoli kirjoitti:

aamen.Halleluja. kiitos Jeesus.

• DoctorT

Voi kun on suloista nähdä, että uusia heränneitä on syntynyt. Olen j.tp:n kanssa vuosia kertonut ym henkilöistäkin sen, mitä he ovat.

Rohkaisen teitä olemaan alati rohkeat pitämään yllä varoituksensanaa.Minä en viitsi enää,15 vuotta ainakin ja hiukan yli, riittää yhdelle miehelle.

• HiemanEpäselvääOn

Mitä, oletko tohtori jo 15 vuotta varoitellut myös Suonnosta?

Jollen väärin muista, olet ainakin aikaisemmin puolustanut Suontoa kaikin tavoin, vai tarkoititko tässä Mäkilää?

• sdfggdsfgsd
        HiemanEpäselvääOn kirjoitti:

Jollen väärin muista, olet ainakin aikaisemmin puolustanut Suontoa kaikin tavoin, vai tarkoititko tässä Mäkilää?

Niin tai näin. Suonnon synnit ovat paljastuneet. Hänen hyvät teot, eivät pyyhi pois Suonnon synteijä. Tässä on yksi hyvin selkeä asia, missä Suonto teki hyvin vakavaa syntiä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14206960/tapani-suonto-quotmies-pimeydestaquot

Ja täällä teemasta lisää: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14141486/kritiikkia-tapani-suonnosta

• DoctorT
        HiemanEpäselvääOn kirjoitti:

Tapani Suonnosta en juuri osaa sanoa,kun en kykene häntä kuuntelemaan. Syy kykenemättömyyteen on lähinnä esitysten monotoonisuus, tietoa on mutta innostus puuttuu. Raportti-lehteä luen, eikä minulla ole huomauttamista siihen.

Lähestyin häntä ennen tuota kirjanmarkkinointiseminaaria ja olin etukäteenkin toista mieltä kokoonpanosta! Hänen osuutensa oli yksi asiallisista.

OWM:sta minulla ei ole kantaa sen syvemmin. Ihailen heidän tekemäänsä työtä ulkomailla. Tämä kotimaan työ ei ole oikein minulle jäsentynyt.

• sdgsdfgsdgf
        DoctorT kirjoitti:

Tapani Suonnosta en juuri osaa sanoa,kun en kykene häntä kuuntelemaan. Syy kykenemättömyyteen on lähinnä esitysten monotoonisuus, tietoa on mutta innostus puuttuu. Raportti-lehteä luen, eikä minulla ole huomauttamista siihen.

Lähestyin häntä ennen tuota kirjanmarkkinointiseminaaria ja olin etukäteenkin toista mieltä kokoonpanosta! Hänen osuutensa oli yksi asiallisista.

OWM:sta minulla ei ole kantaa sen syvemmin. Ihailen heidän tekemäänsä työtä ulkomailla. Tämä kotimaan työ ei ole oikein minulle jäsentynyt.

OWM:ssä on paljon hyvää, mutta myös hyvin pahoja asioita. Hyvä teot eivät pelasta, jos Suonto itse tekee välillä vakavaa syntiä.

OWM kasteoppi on vaarallista harhaoppia. Suonto kirjoittaa uskovien kasteesta ja sen yhteydestä mielenterveysongelmiin niin tavalla, jonka takia itse olen erottautunut tästä eksyttäjästä pois siten, kuin 1 Kor 5:ssä määrätään. Eli tämä tarkoittaa sitä, että Tapani Suonnolla on porttikielto tulla niihin kiinteisöihin, jotka minä omistan.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14206960/tapani-suonto-quotmies-pimeydestaquot

• EvankeliuminIlo
        DoctorT kirjoitti:

Minunkin mielestäni Suonnon ansiot ovat ilman muuta hänen kirjoittamissaan kirjoissa ja Raporttilehden jutuissa, jotka ovat oikein raamatullisia ja teräviä hengellisesti.

Mutta hänen saarnoistaan puuttuu se ilo ja elävyys, jotka ovat kristillisyydelle ominaisia - enkä nyt tarkoita sellaista torontolaista kohkaavaa markkinahenkeä, vaan ihan sitä alkukristillistä intoa saarnata evankeliumia, joka saa kuulijatkin innostumaan ja tekemään parannusta.

• Häh.häh

Ja mistä olikaan keskustelussa kysymys? Mikä on se harhaoppi, jota tässä arvostellaan?

• ÄlkääMenköHeidänPeräss

toronto"herätys", nauru"herätys", piileksivä newageharha, katolinen karismaattisuus, vainaahengiltä haetut "voitelut", matkalaukkujen kanssa merten takaa tulevat edelmainittuja virvoitteita tuovat, isolla rahalla jakavat, tilatut julistajat(?) davidherzogrodneyhowardbrownbennuhinnheidibaker....

• hyshysnytkaikki

Miten niin nyt on paljastunut, siis miksi painotetaan sanaa nyt?
      Tämä "ylistys" poppoohan on järjestänyt jo viime vuoden puolella tilaisuuksia Lähetysseurakunnassa.
      Oleellista ehkä olisi tietää, että onko Petri Mäkilä ollut tuolla töissä jo silloin, kun nuo tilaisuudet on sovittu Lähetysseurakunnassa pidettäväksi.
      Mäkilähän ei ole kauaa ollut siellä töissä.
      "Ylistys" ryhmä on myös keväällä aloittanut nämä worship city tilaisuudet Espoon Helluntaiseurakunnassa.
      Espoon Helluntaiseurakunnan sivuilta kun ohjelmia katsoin, niin myös Healing Rooms toiminta on voimakkaasti esillä, ilmeisesti Suomen Healing Roomsin johtohenkilöt ovat tämän seurakunnan jäseniä, ja tämän seurakunnan naispastori on myös Healing Roomsin johtokuntaa.
      No, eipä nämä yllätä, yhtä paljon kuin se, että Helsinki Vineyard seurakunnan pastori Ari Puonti on vieraspuhujana Kansanlähetyksen tapahtumassa.

• BereanCall

• DoctorT

Espoon hell srk on naisen johtama ja väkivalloin aikoinaan tämän pariskunnan toimesta vallattu ja jaettu.

HR-toiminta pesii siellä myös, tämä täysin perkeleen alainen toiminta.Muistanette jonkin seminaarin, jossa "tulitunnelia" Espoossa testattiin!!!

• JoOnTouhua

"Oleellista ehkä olisi tietää, että onko Petri Mäkilä ollut tuolla töissä jo silloin, kun nuo tilaisuudet on sovittu Lähetysseurakunnassa pidettäväksi.
        Mäkilähän ei ole kauaa ollut siellä töissä."

Kuinka pitkää Mäkilän työhistoriaa oikein haluat?

Tässä olisi aika surkuhupaisa näkymä pelkästään maaliskuun Lähetysseurakunnan sillisalaatti tapahtumia vain viikon ajalta:

Esiintymässä ovat olleet niin Missomaailman Markus Korhonen kuin Campoksetkin, Petri Mäkilää löytyy ja kaiken huipennukseksi löytyy One Wayn Aki Miettinen, Pasi Turunen ja Heimo Embuska myymässä eksytyskirjaansa a' 45 euroa, myös One Wayn Missionin House band soittelee siellä tämän tästä!

http://www.lahetysseurakunta.fi/tilaisuudet/lista/?tribe_paged=11&tribe_event_display=past

• EiHeilläHyvinMene

• 1.Kor.1-18

On ollut "riittävän" kauan.
        Tarkista itse.

.
        Siunausta.

• TunneHerätysLiikkeet
        BereanCall kirjoitti:

Kansanlähetyksen myyrä
        https://www.youtube.com/watch?v=W8GMn7Ao1M8
        Torontolaisuuden apostolit
        https://www.youtube.com/watch?v=HtaWzMidaMw

Epäselvää?

Et tune edes herätysliikkeitä ja silti niitä arvostelet !

KRS= Kansan Raamattu Seura, jonka pääpaikka on tuo Simojoen mainitsema Vivamo. KRS on täysin maallistunut ja täysin harhojen vallassa. KRS hyväksyy mm naispappeuden ja kaiken muun. On surullista, että Suonto on suostunut tulemaan puhumaan KRS tilaisuuteen. Joko Suonto ei tiedä mitä KRS on tai sitten hän yrittää saada KRS palaamaan Raamatun totuuteen tai siten Suonto on myös langennut pois Raamatusta - en mene kuuntelemaan.

Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys pääpaikka on Ryttylässä opisto, jonka rehtorina toimii Päivi Räsäsen puoliso. On pysytellyt paremmin Raamatun sanassa eikä hyväksy naispappeutta. jne. Joten on Evankeliumi yhdistyksen kanssa Kirkon hampaissa.

• KannattaaMennä

Jos haluat Raamattuun perustuvaa julistusta ja Pyhän Hengen läsnäoloa voin suositella SLEY toimintaa ja Jumalanpalveluksia

http://sley.fi/

SLEY on lähetysseura ja eniten kiinnittynyt Jumalan sanaan Raamattuun.

• BereanCall
        TunneHerätysLiikkeet kirjoitti:

Et tune edes herätysliikkeitä ja silti niitä arvostelet !

KRS= Kansan Raamattu Seura, jonka pääpaikka on tuo Simojoen mainitsema Vivamo. KRS on täysin maallistunut ja täysin harhojen vallassa. KRS hyväksyy mm naispappeuden ja kaiken muun. On surullista, että Suonto on suostunut tulemaan puhumaan KRS tilaisuuteen. Joko Suonto ei tiedä mitä KRS on tai sitten hän yrittää saada KRS palaamaan Raamatun totuuteen tai siten Suonto on myös langennut pois Raamatusta - en mene kuuntelemaan.

Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys pääpaikka on Ryttylässä opisto, jonka rehtorina toimii Päivi Räsäsen puoliso. On pysytellyt paremmin Raamatun sanassa eikä hyväksy naispappeutta. jne. Joten on Evankeliumi yhdistyksen kanssa Kirkon hampaissa.

Pekka Simojoki on sopiva minion: SLS, Kansanlähetys, KRS, Exit, EtCetera...
        https://www.facebook.com/kansanlahetys/videos/vb.359136290412/10156993162055413/?type=2&theater
        http://mikatuovinen.net/tag/pekka-simojoki/
        http://kansanlahetyspaivat.fi/ohjelma/
        Muutoksen aika Kohtaamispaikassa
        http://www.seinajoenseurakunta.fi/tapahtumat/2015-04-12/kansanlahetyksen-kohtaamispaikka
        Riku Rinne, profeetallisuus,..
        Valtakunnan salaisuus
        Rukouskonferenssi 13. – 15.5.2016, Ryttylä.
        http://sekl.fi/event/rukouskonferenssi/
        VIRTAA!
        http://sekl.fi/event/lahettipaivat-2016/
        Lisää?

KRS:n ykköseksyttäjä on Ilkka Puhakka.

• LuterilaisetLaulajat

Pekka Simojoki on uskossa oleva laulaja, joka kiertää eri seurakunnissa laulamassa ja myös antaa oman todistuspuheenvuoron. Käy myö hellareissa ja muissa vapaissa suunnissa, kun vain pyydetään.

Niina Åstrom on myös uskossa ja kiertää eri seurakuntia laulamassa ja tulee myös vapaiden suuntien tilaisuuksiin laulamaan ja antaa oman todistuspuheenvuoron.

Reijo Ikonen myös kiertää eri seurakuntien tilaisuuksissa laulamassa, ja hänen vaimonsa on helluntailainen joten on esiintynyt myös helluntaiseurakunnissa,.

Juha Tapio kertoo myös uskostaan ja on tehnyt gospelia ja tulee esiintymään eri seurakuntiin kun pyydetään.

EXIT yhtye jota Pekka Simojoki vetää pitää sisällään myös helluntailaisia muusikoita kuten tämä Levy, joka on tehnyt myös lauluja.

Jaakko Löytty myös kiertää eri seurakunnissa laulamassa ja antaa oman todistuspuheenvuoron, vaikka se laulaminen on pääasia

Eihän helluntailaisilla ole yhtään kunnon laulajaa tällä hetkellä ! Eija Merilä vähentää esiiintymisiä ja samaten Viktor Klimenko ja kumpikin on käynyt esiintymässä myös Luterilaisissa seurakunnissa

• 2.Tulinuoli
        JoOnTouhua kirjoitti:

"Oleellista ehkä olisi tietää, että onko Petri Mäkilä ollut tuolla töissä jo silloin, kun nuo tilaisuudet on sovittu Lähetysseurakunnassa pidettäväksi.

Tässä olisi aika surkuhupaisa näkymä pelkästään maaliskuun Lähetysseurakunnan sillisalaatti tapahtumia vain viikon ajalta:

Esiintymässä ovat olleet niin Missomaailman Markus Korhonen kuin Campoksetkin, Petri Mäkilää löytyy ja kaiken huipennukseksi löytyy One Wayn Aki Miettinen, Pasi Turunen ja Heimo Embuska myymässä eksytyskirjaansa a' 45 euroa, myös One Wayn Missionin House band soittelee siellä tämän tästä!

http://www.lahetysseurakunta.fi/tilaisuudet/lista/?tribe_paged=11&tribe_event_display=past

(Apostolien )Teot 24:14 Mutta sen sinulle tunnustan, että sitä Tietä( KRISTUS, VT, JUMALAN SANA )vaeltaen jota he lahkoksi sanovat, niin( HOUTOS; TÄLLÄ TAVALLA ) palvelen isieni Jumalaa, että uskon kaiken mitä on kirjoitettu Laissa ja Profeetoissa,

http://keskustelu.suomi24.fi/t/12224463/mita-usko-on- KUULIAISUUS !

JOCHANAN 14:6 Jeshua sanoi hänelle: "Minä olen Tie ja Totuus ja Elämä. Kukaan ei tule Isän tykö muutoin kuin Minun( JUMALAN SANA, VT, KRISTUS )kauttani.

Filippiläiskirje( Apostoli Paavali "pakana"uskoville )3:16-17 Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, VAELLAMME SAMAA TIETÄ. Olkaa seuraajiani veljet, ja katselkaa niitä jotka TÄLLÄ TAVALLA VAELTAVAT, niinkuin olemme teille esikuvana.

3:18-19 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina. Heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on häpeänsä, ja maallisiin on mielensä.

3:20-21 Mutta meillä on yhdyskuntamme Taivaissa( BaShamajim, Taivaassa ) ja sieltä myös odotamme Herraa JHVH Jeshua Messiasta. Vapahtajaksi joka on muuttava( LUNASTUS ) alennustilamme ruumiin( SARX; liha, sielullisuus, synti ) kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi, sillä ( PH:N )voimallaan jolla Hän myös voi tehdä kaikki itsellensä( JUMALAN SANA, VT, KRISTUS )alamaiseksi( HERRAN JHVH KÄSKYT ).

#Tulinuoli 20.4.2016 15:39: PALJASTUS: Sananlaskut: 18:8 Panettelijan puheet ovat kuin herkkupalat ja painuvat sisusten kammioihin asti. 26:22 Panettelijan puheet ovat kuin herkkupalat ja painuvat sisusten kammioihin asti.

• SääliksiKäySinuakin
        2.Tulinuoli kirjoitti:

(Apostolien )Teot 24:14 Mutta sen sinulle tunnustan, että sitä Tietä( KRISTUS, VT, JUMALAN SANA )vaeltaen jota he lahkoksi sanovat, niin( HOUTOS; TÄLLÄ TAVALLA ) palvelen isieni Jumalaa, että uskon kaiken mitä on kirjoitettu Laissa ja Profeetoissa,

JOCHANAN 14:6 Jeshua sanoi hänelle: "Minä olen Tie ja Totuus ja Elämä. Kukaan ei tule Isän tykö muutoin kuin Minun( JUMALAN SANA, VT, KRISTUS )kauttani.

Filippiläiskirje( Apostoli Paavali "pakana"uskoville )3:16-17 Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, VAELLAMME SAMAA TIETÄ. Olkaa seuraajiani veljet, ja katselkaa niitä jotka TÄLLÄ TAVALLA VAELTAVAT, niinkuin olemme teille esikuvana.

3:18-19 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina. Heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on häpeänsä, ja maallisiin on mielensä.

3:20-21 Mutta meillä on yhdyskuntamme Taivaissa( BaShamajim, Taivaassa ) ja sieltä myös odotamme Herraa JHVH Jeshua Messiasta. Vapahtajaksi joka on muuttava( LUNASTUS ) alennustilamme ruumiin( SARX; liha, sielullisuus, synti ) kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi, sillä ( PH:N )voimallaan jolla Hän myös voi tehdä kaikki itsellensä( JUMALAN SANA, VT, KRISTUS )alamaiseksi( HERRAN JHVH KÄSKYT ).

#Tulinuoli 20.4.2016 15:39: PALJASTUS: Sananlaskut: 18:8 Panettelijan puheet ovat kuin herkkupalat ja painuvat sisusten kammioihin asti. 26:22 Panettelijan puheet ovat kuin herkkupalat ja painuvat sisusten kammioihin asti.

Mustaa et saa valkoiseksi, vaikka kuinka latelisit Raamatunkohtia ja heprealaisia sanoja peräperää.

On kristillistä lähimmäisen rakkautta varoittaa harhaoppien levittäjistä, mutta sitähän sinä et eksyneenä nyt ymmärrä.

• 3-1
        DoctorT kirjoitti:

Espoon hell srk on naisen johtama ja väkivalloin aikoinaan tämän pariskunnan toimesta vallattu ja jaettu.

HR-toiminta pesii siellä myös, tämä täysin perkeleen alainen toiminta.Muistanette jonkin seminaarin, jossa "tulitunnelia" Espoossa testattiin!!!

ainakaan heidän omien sivujensa mukaan ei ole naisen johtama

• TörkeääTosiaan
        2.Tulinuoli kirjoitti:

Olet eksyttäjä, kuten tulinuoli 1. Sen huomaa tekstistäsi - Ei Raamatussa ole tällaista nimeä olemassakaan, olet Johanneksen korvannut ilmeisesti OMALLA nimelläsi:

• MuusikkoJumalanArmosta
        JoOnTouhua kirjoitti:

On epävarmaa esiintyykö juuri OWM:n 'House band' Lähetysseurakunnassa, tuollainen nimihän on bändeille tosi yleinen. Kuka tietää?

• Selvennykseksi
        3-1 kirjoitti:

ainakaan heidän omien sivujensa mukaan ei ole naisen johtama

Pastorinimikkeillä johtajina Kyösti&Irma Frestadius. Joskus 90luvulla palasivat Tanzaniasta, jossa olleet lähetteinä.
        Irma ainakin osajohtaa..radio deissä "Eevartti" Espoon Hellsrk kuultavissa.

• Ex-nökiämössöläinen
        KannattaaMennä kirjoitti:

Jos haluat Raamattuun perustuvaa julistusta ja Pyhän Hengen läsnäoloa voin suositella SLEY toimintaa ja Jumalanpalveluksia

http://sley.fi/

SLEY on lähetysseura ja eniten kiinnittynyt Jumalan sanaan Raamattuun.

"SLEY on lähetysseura ja eniten kiinnittynyt Jumalan sanaan Raamattuun"

Voi ollakin, mutta en missään tapauksessa halua törmätä siellä tuohon noloon nokia mission hyypiöön...

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/markku-koivisto-loysi-hengellisen-kodin-sleysta/

• laskekaapa

Kuinka monta alalahkoa teillä helluntailaisilla oikein on? Sopuisia ette näytä olevan edes keskenänne, saatikka sitten miten riitaisia olette muitten kristittyjen ja uskontojen kanssa.

• BereanCall

Vähemmän kuin luterilaisilla.

• DoctorT

Ei helluntaiRikko muiden kanssa riitainen ole. Mielellään kaveeraa kaikkien eksyttäjien kanssa. Omia toisinajattelijoita kohtelee kuin muinainen NL. Että ihan yhteistyökykyinen kaikkien Totuudesta eksyneiden kanssa!!

• TotuuttaRakkaudessa

Tohtori sanoi sen niinkuin se on.

• Laktosyfilis

Ketä kiinnostaa? Pidä huoli omista asioistasi! Anna hyvänen aika ihmisten elää. Onko oma tontti siivottu? Tekeekö mieli jo pientä makupalaa? Huikkooko?

Oikeasti, älä jaksa mustamaalata jokaista ihmistä harhaoppiseksi - sillä miten sinä tuomitset, siten sinut tuomitaan!

• RaamattuTekeeViisaaksi

Laktosyfilis on joko vasta uskoontullut, tai sitten ei muuten vaan tajua ihan oleellisia asioita kristinuskosta.

Raamattu neuvoo paljastamaan uskonhuijarit - se on kristillistä rakkauta muita uskovia ja herätyksen tilassa olevia kalliita Jumalan rakastamia ihmisiä kohtaan, etteivät he menisi harhaan ja lopulta myös iankaikkiseenkadotukseen harhaoppisten ihmisten valheiden kautta!

• mummikainuusta

Luuk. 18:8. Minä sanon teille: hän hankkii heille oikeuden viipymättä. Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?
      Tämä kohta nousi mieleeni, kun luin tätä ketjua. On hyvä, että näitä asioita pidetään esillä, sillä aina kun harhaoppia paljastetaan, tuodaan oikea evankeliumi esille. Ja näitä harhaoppeja on ollut aina ja niitä vastaan apostolit kävivät taistelua.
      Gal. 1:6 Minua ihmetyttää, että te niin pian olette luopumassa hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin.
      7. Se ei kuitenkaan ole mikään toinen evankeliumi. Jotkut vain hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumia.
      8. Mutta jos joku meistä - tai vaikka enkeli taivaasta - julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
      9. Kuten olemme ennenkin sanoneet, niin sanon nyt taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu.
      10. Ihmisiäkö minä nyt taivuttelen puolelleni vai Jumalaa? Tai pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
      Kun hyväksymme puolittaisen totuuden, menemme automaattisesti harhaan. Ja nyt näyttää siltä, että moni hyväksyy joitakin harhaopettajia ja -oppeja. Näin he samalla sekoittavat pakkaa entisestään. Olen itse hiukan ymmälläni tilanteesta. Niinkö oman kunnian ja rahan perässä juokseminen saa hyväksymään joitakin harhoja, koska niissä liikkuu raha ja ihmiskunnia?
      Jeesus yksin ei enää riitä. Ja kuitenkin Hänessä on meidän pelastus ja sovitus. Nyt on saatava jotain enemmän ja hienompaa. Ja kuumempaa!
      "Jos vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija."

• 1. Korinttolaiskirje 2:1 Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, veljet, en tullut puheen tai viisauden loistolla teille Jumalan todistusta julistamaan. 2 Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna. 3 Ja ollessani teidän tykönänne minä olin heikkouden vallassa ja pelossa ja suuressa vavistuksessa, 4 ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista, 5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.
        Tämän sanan mukaan jo alkuseurakunnan aikana oli ilmeisesti samoja ongelmia kuin nyt. Kaivattiin loistokkuutta ja halveksittiin yksinkertaista sanomaa.
        Paavali otti riskin ja saarnasi vain ristin evankeliumia. Kannattiko riski? Kyllä, vai voiko meistä kukaan olla varma, että meidän nimemme ja kirjeemme julkaistaan kirjoissa ja kansissa 2000 vuoden kuluttua.
        Kannattaisi nytkin palata puisen, verisen ristin juurelle, meidän jokaisen. Vain ristin juurella on ihmisellä rauha ja ihana olla.

• mummikainuusta
        BlackBerryWay kirjoitti:

1. Korinttolaiskirje 2:1 Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, veljet, en tullut puheen tai viisauden loistolla teille Jumalan todistusta julistamaan. 2 Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna. 3 Ja ollessani teidän tykönänne minä olin heikkouden vallassa ja pelossa ja suuressa vavistuksessa, 4 ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista, 5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.
        Tämän sanan mukaan jo alkuseurakunnan aikana oli ilmeisesti samoja ongelmia kuin nyt. Kaivattiin loistokkuutta ja halveksittiin yksinkertaista sanomaa.
        Paavali otti riskin ja saarnasi vain ristin evankeliumia. Kannattiko riski? Kyllä, vai voiko meistä kukaan olla varma, että meidän nimemme ja kirjeemme julkaistaan kirjoissa ja kansissa 2000 vuoden kuluttua.
        Kannattaisi nytkin palata puisen, verisen ristin juurelle, meidän jokaisen. Vain ristin juurella on ihmisellä rauha ja ihana olla.

Kaikkien syntien äidiksi kutsutaan ylpeyttä ja se taitaa pitää paikkansa. Ja se taisi olla perussyy syntiinlankeemisessakin. Ihminen haluaa olla jotain suurempaa kuin on ja se johtaa siihen, että ihminen haluaa olla lopulta itse Jumala.
        Harvoin kiivastun, kun keskustelen asioista, mutta ykskerta meinasin "repiä pelihousuni" totaalisesti! Tuli keskustelua siitä, oliko Jeesus myös Jumala, kun Hän oli maan päällä. Harvoin tuon mielipiteeni niin vahvasti esille kuin toin silloin. Jeesus oli sekä ihminen että Jumala ja siitä en anna periksi! Nämä harhat menevät läpi, kun ne edes hipaisevat Raamatun sanaa. Salakavalasti kuin syöpä ne leviävät. Ja samaan aikaan Raamatun tuntemus vähenee. Soppa on siis valmis.
        Sitten tulee kuuluisia tempuntekijöitä, jotka sekoittavat monien päät opetuksillaan. Risti loistaa poissaolollaan heidän puheistaan. Jeesusta tarvitaan vain, kun tullaan uskoon. Mutta voitelua ja voimaa sen sijaan korostetaan ja jaetaan. Teot ovat tärkeämpiä ja pakollisia, jos on aidossa ja oikeassa uskossa - opetetaan. Höh! sanon minä. Ristin Evankeliumi on voima, jota me tarvitsemme. Ja Jumalan armossa ja rauhassa saamme levätä!
        Jeesus sanoo: Seuraa minua! Jeesuksen kanssa on turvallista kulkea.

• OmatVoimatKuuseen

Amen. Ja Hän on heikoissa VÄKEVÄ.

• JeesusNoutaaOmansa

Ei tätä aikaa kannata ihmetellä - Tämä aikahan on juuri se Raamatun kertoma 'viimeinen aika', jolloin erotetaan lampaat ja vuohet, viljat ja lusteet toisistaan.

Tämä on suurin eksytysten aika, mitä on milloinkaan ollut, jopa yhden eksytyksen sisällä on monta uutta eksytystä ja lopulta käy niin, että kaikki seurakunnat yhdistyvät yhteiseen antikristuksen kirkkoon - vain hajanaiset yksinäiset tosiuskovat ovat niitä joka tämä eksyttäjien joukko alkaa vainota ja lopulta tappaa, kun pedon aika koittaa.

Mutta sitä ennen tulee tempaus, näin uskon - Jeesus tulee tempaamaan tosiuskovansa Taivaan hääjuhliin - mutta sen jälkeen tulee uusia tosiuskovia, kun monet harhautuneet huomaavat, että tempaus olikin totta.

• 1234567---

Ei tule tempausta, ennen pedon aikaa. Kaikki tulevat olemaan pedon ajassa. Suuri osa kumartaa petoa ja ne ketkä eivät kumarra tulevat vainotuiksi.
        Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti.

• 1234567--- kirjoitti:

Ei tule tempausta, ennen pedon aikaa. Kaikki tulevat olemaan pedon ajassa. Suuri osa kumartaa petoa ja ne ketkä eivät kumarra tulevat vainotuiksi.
        Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti.

2. Tessalonikalaiskirje 2:1 "Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet, 2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä. 3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, 4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
        Tempaus ja Herran tuleminen on kaksi eri asiaa. Huomaa, tässä puhutaan Herran päivästä, joka on tuhatvuotinen valtakunta, ei tempaus. Tempaus tulee seitsemän vuotta ennen valtakunnan perustamista, joten se voi tulla milloin vain.
        Pakko huomauttaa, kun itsekin sekoilen näissä.

• TehkäämmeParannusta

AMEN - juuri näin.

• luetko.tarkemmin
        BlackBerryWay kirjoitti:

2. Tessalonikalaiskirje 2:1 "Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet, 2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä. 3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, 4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
        Tempaus ja Herran tuleminen on kaksi eri asiaa. Huomaa, tässä puhutaan Herran päivästä, joka on tuhatvuotinen valtakunta, ei tempaus. Tempaus tulee seitsemän vuotta ennen valtakunnan perustamista, joten se voi tulla milloin vain.
        Pakko huomauttaa, kun itsekin sekoilen näissä.

Voisitko lukea tarkemmin tuon Raamatun kohdan ?

5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
        6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
        7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
        8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

Tuossa sanotaan selvästi, että ensin kadotuksen lapsi ilmestyy, ja Herra tulee ja tuhoaa hänet tulemuksensa ilmestyksellä !

Tempauksesta taa sanotaan seuraavaa:

15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

Näin ollen tempaus ja Herran tulemus liittyvät kiinteästi yhteen !

Eli kun Herra on tulossa alas eli tapahtuu se tulemus, niin siinä kohtaa Herran morsian temmataan ja menee häntä vastaan yläilmoihin, ja sen jälkeen siis Herra ilmestyy Israelin vuorelle, ja Hän pelastaa Israelin kansan jäännöksen.

Eli kun tuo kadotuksen lapsi ilmestyy huseeraamaan ja korottaa itsensä jumalaksi, niin tiedämme tempauksen olevan lähellä.

Siis Herra ei tule noiden Raamaatun kohtien mukaan ennen kuin kadotuksen lapsi ilmestyy, eikä tempausta tapahdu ennen sitä Raamatun mukaan, sillä tulemuksessaan Herra nostaa omansa ylös ja sitten tuomitsee kadotuksen lapsen !

• vedänhenkeen

So what? Mitä välii, chillataan ja soukataan!

• MaailmanmenoEiKiinnosta

Joopajoo - syödään, juodaan ja iloitaan, sillä huomenna me kuolemme...

Eipä kovin järkevää noin niinkuin ikuisuutta ajatellen.

• SolaGratia

Eipä kovin järkevää eikä oikeastaan yhtään mitään, mitään ajatellen. Höttöistä eskapismia, josta tulee paha morkkis eikä yhtään ystävää.

• OikeaaTultaTulossa

VAIN lukutaitoisille: Paavalin 2.kirje Tessalonikaisille 1. luku, erikoisesti jakeet 7-10!

• OikeaaTultaTulossa

huom. Raamattu 38.

• BereanCall

Uuskarismaattisen

"Näyn takana: Martti Ahvenainen, Kaj Andberg, Erkki O. Auranen, Kim Autero, Glory Backman, Fredrik Ekholm, Mikko ja Eija-Mia Eräkangas, Kenneth Grönroos, Peter Hackzell, Kari Heikkilä, Janne Heikkinen, Raimo Huotelin, Martti Ihalainen, Kaarlo Juntunen, Kai Karjalainen, Eero Kavasto, Vesa Koivu, Markus Korhonen, Jari Kuismin, Markku J.Kumpula, Jouko Kuusjärvi, Mikko Laaksonen, Jukka Laamanen, Markus Lehtonen, Tom Lipkin, Cata Mansikka-Aho, Pertti Merisalo, Kari Muukka, Pertti Mäkelä, Petri Mäkilä, Rainen Mäkilä, Arto Mäkinen, Ari Männistö, Markku Narinen, Henrik Nymalm, Seppo Pehkonen, Jani Pellikka, Matti Perttu, Paul Raja-Aho, Riku Rantanen, Vesa Rauha, Riku Rinne, Tuomo Romppanen, Eva Sarsa, David Sterling, Jessica Tamminen, Kari Tassia, Markku Tenhunen, Timo Tormas, Hannu Vaurula, Ari Vehosmaa, Esa Vihavainen, Hannu Vuorinen (Turku), Håkan Westergård ja Matti Väyrynen"
      http://nakymagazine.fi/info

Epäselvää?

• jlkjlkjlk

Vai on Eero Kavasto tuolla. Hän on ulvilalainen luterilaisen kirkon pappi, joka on paljastanut arkkipiispa Kari Mäkisen vapaamuurariuden.

Kerran juttelin tämän kaverin kanssa. Hän väitti, että Jumala oli vahvistanut hänelle, että vauvat pitää kastaa. Siitä tiesin, että hän on karismaatikko, joka ei ole Herrassa.

• DoctorT

Juuri noin!

• sisäinensana

Petri mäkilä on varoittanut just teidän kaltaisist uskonnollisista farisealaisist, jotka kyllä tsiikaatte kirjoituksii, mutta tuutte yllättyy millainen jeesus ilmestyykin. Se ei meekään teidän kirjoitusten mukaan, sillä iskällä on omat suunnitelmat ja petri on varoittanut teidän kaltaisist fariseuksist. Iskä näkee asenteen, lapsi saattaa kompuroida, mut mitä välii se ei oo iskälle ongelma, kuten mäkilä sen sano. Voiteluu tulee tyhjiin ja itsen tyhjentäneisiin astioihin, sun opiskelut on menny hukkaa, raamattukoulujen titteleillä ei oo arvoo, ne on kalkittuja hautoja, missä luetaan kirjoituksii.

• HoseeHalapenjo
        sisäinensana kirjoitti:

Petri mäkilä on varoittanut just teidän kaltaisist uskonnollisista farisealaisist, jotka kyllä tsiikaatte kirjoituksii, mutta tuutte yllättyy millainen jeesus ilmestyykin. Se ei meekään teidän kirjoitusten mukaan, sillä iskällä on omat suunnitelmat ja petri on varoittanut teidän kaltaisist fariseuksist. Iskä näkee asenteen, lapsi saattaa kompuroida, mut mitä välii se ei oo iskälle ongelma, kuten mäkilä sen sano. Voiteluu tulee tyhjiin ja itsen tyhjentäneisiin astioihin, sun opiskelut on menny hukkaa, raamattukoulujen titteleillä ei oo arvoo, ne on kalkittuja hautoja, missä luetaan kirjoituksii.

Nimimerkkisi paljastaa perimmäisen syyn, miksi sinä eksyt ja ne, jotka ajattelevat kuten sinä. Sana on näet vain ja ainoastaan ulkoinen ja se on kaikille sama. Sinä luotat sydämeesi enemmän, kuin siihen, mitä on kirjoitettu. Sydämesi, se miten subjektiivisesti koet jumalan, pettää sinut. Tässä sananpaikka, joka on sinulle, koit sen niin tai et: Sananlaskut 28:26.

• TarkistaKaikkiRaamatusta
        sisäinensana kirjoitti:

Onko Petri Mäkilä sinulle - nuori ihminen, jonkinlainen puolijumala, jonka puolesta menet menet vaikka tuleen tai veteen - sellainen surullinen kuva kirjoituksestasi tulee vääjämättömästi!

Älä usko saarnaajiin, tai kenenkään ihmiseen, ihmisiin pettyy aina - Lue vain Sanaan, Raamattuun ja luota siihen, Jumala ei koskaan petä, mutta kaikki ihmiset ovat vajaavaisia ja petollisia, eikä yhtäkään ihmistä kannata sokeasti uskoa, vaan pitää kaikki heidän sanomisensa tarkistaa Raamatusta, ovatko ne totta vai ihmisen itsensä keksimiä itsepönkityksiä tai suoranaista valhetta.

• SeSiitä

PALJASTUS: Petri Mäkilä harrastaa menevää jetset-elämää aurinkokylpyjä rakastavan vaimonsa kanssa kesäisin Turun saaristossa aina jonkun eksyneen lampaan toimiessa veneen kuljettajana. Arvatkaapa ketkä moisen rahoittavat. ;)

• Meillaonkaikki

PALJASTUS: Suomalainen kristitty käyttää 150e coretex kenkiä ja ajaa A4 uudella Audilla, käy sunnuntai brunssilla perheen kanssa ja viettää perheineen kaksi viikkoa vuodesta jossain eksoottisessa lomakohteessa, mutta onneksi hän laittaa sunnuntaisin kolehtiin pienimmän mahdollisen setelirahan.
      Iskä, toi skootteri on ihan paska, mä haluun mopoauton, Camillallakin on, mäkin haluun, ei ne maksa ku kympin, yhden vaivasen kympin, 10 te.
      No ostetaan tietysti jos saat viisi kahdeksikkoa kevät todistukseen.
      Näin meillä.
      Mutta että jollain pastorilla on muutaman tonnin moottoripyörä tai peritty vene, ei voi hyvänen aika, mitä riistoa, aivan törkeetä, luopio, leipäpappi, hävetköön.

• EiNatsannutTaaskaan

Mitähän omia mielikuvitusihmisiäsi sinä tuossa kuvaat, en tunne yhtäkään tuollaista kristittyä, joita kuvailet - ja minä tunnen sentään aika monia heistä.

Ironiasi on siksi HAMPAATON.

• AudiA4uusi

öö, ironiaa?
        Ei valitettavasti. Seurakuntani vanhimmiston ka/tal. n.150 000te/v.
        Uudet autot, ulkomaan matkoja säännöllisesti, kalliit vaatteet jne jne.
        Se että sinä et tunne rikkaita kristittyjä, ei tarkoita sitä, ettei rikkaita kristittyjä ole.
        Köyhät tuntee köyhiä, rikkaat tuntee rikkaita.
        Itse olen todella köyhä.
        Olen eronnut kyseisestä seurakunnasta.

• hälskäriteikiinnosta

Kiitos Jumalalle että saan elää hyyyyvinkaukana jetsetsaarnaajista ja elämästä!

luin tuon nimilistan ja siitä todella löytyy juuri ne nimet joista Henki minussa on varoittanut ja kehoittanut pitämään välimatkaa!

• asdfafdfas

Hyvin monet palkkapapit ovat tällä hetkellä eksyneet.

• onsitävaankaikkea

Ja missä se sotakoulun päämies luuraa nykyisin!!`?

siinä se oli suuren ylisuuren siis touhuilun loppupiste jonka jäännös nyt yrittää solua joka paikkaan uusilla peitenimillä mutta vanhalla sekopäähengellä josta ei ole ravinnoksi mitään kenellekkään!

siitäkin Jumala varoitti aikanaan ja varoitin muitakin, eikä pieleen mennyt varoitukseni.

• ForeForeFore

FOREFOREFORE!!!!

• hurjahantuo

Mitä sekoa tää täällä kirkuu? Painu mummos helmoihin siittä kiekumaan

• tämä_on_totuus

Lähetysseurakunnan johtaja Petri Mäkilä tekee läheistä yhteistyötä Camposten ja Missiomaailman kanssa.

Mäkilä on mukana myös tulevassa Heidi Bakerin Nouse Suomi tilaisuudessa.

Petri Mäkilä on uponnut syvälle valkeuden enkelin torontolaiseen karismaattisuuteen. Mäkilä on väärä pappi, jota pitää varoa.

• BereanCall

Missiomaailma ry
        5. helmikuuta ·
        Suora lähetys Helsinki Worship Citystä: http://www.tv7plus.fi
        Aikajärjestyksessä
        Sharif Sohtra, Riku Haarnio, Petri Mäkilä ja 19 muuta tykkäävät
        Epäselvää?

• m..o.t

Petri Mäkilä on suorastaan vaarallinen pappi ja seurakunnan johtaja. Hänet tulisi erottaa seurakunnan johtajan tehtävistä, koska hän on mennyt Heidi Bakerin ja Missiomaaliman tilaisuuden järjestäjäksi mukaan.

Katsokaa, kun Heidi Baker on laittanut erään lapsen transsiin tavalla, minkä voi vahingoittaa tätä lasta: https://youtu.be/16H84rcaqyk?t=4m57s Näette 3 minuutin ja 50 sekunnin kohdalta, kun tämä Baker laittoi käden tämän sätkivän lapsen päälle ja lapsi meni lattialla sekaisin.

Turun helluntaiseurakunta vie bussimatkalle nuoret Heidi Bakerin Nouse Suomi tilaisuuteen. Turun hellaireiden johtaja on Pekka Havupalo. Hänet tulisi ehdottomasti erottaa tehtävistä, koska hän tekee tällaista syntiä ja laittaa nuoret vaaraan.

Valitettavasti on myös niin, että jos menee typeryyksissään uskomaan Petri Mäkilää sekä Pekka Havupaloa ja sen takia menettää pelastuksensa, niin se on sitten kuulijan oma vika.

• Oletteko rukoilleet näiden mielestänne harhautuneiden veljienne puolesta? Ellette ole, ette ole yhtään parempia kuin hekään.

• m..o.t

Olet musta marja, siis huonoa hedelmää tekevä marja.

Näistä vaarallisista papeista eli Pekka Havupalosta ja Petri Mäkilästä tulee varoittaa, joitte lapset joudu vaaraan, kuten edellä on kuvattu. http://keskustelu.suomi24.fi/t/14244942/paljastus-makila-ja-nokiamissio-samaa-porukkaa#comment-84408234

Raamattu sanoo, että on myös syntiä, joka on niin pahaa, ettei sen jälkeen saa rukoilla heidän puolesta. Minulla on tietoa kummastakin heistä ja heidän synneistä, etten voi rukoilla heidän puolesta.

• NytOnRukouksenAika

"Oletteko rukoilleet näiden mielestänne harhautuneiden veljienne puolesta? Ellette ole, ette ole yhtään parempia kuin hekään."

Olemme tietenkin - hehän eivät tajua menevänsä kadotukseen yhdessä jumalattomien kanssa, jolleivät tee parannusta!

Entä oletko itse rukoillut heidän puolestaan? Tuskinpa olet - Sinä toisia syyttävä musta fariseus.

• Sananl. 29:9 Viisas mies kun käräjöi hullun miehen kanssa, niin tämä reutoo ja nauraa eikä asetu.
      Enkä viisaalla miehellä tarkoita aloittajaa.

• MautonMustaMarja

Mikäs aloittajan aloituksessa on vikana? Hänhän se nimenomaan täällä aloitti varoittamaan Mäkilästä - et sinä.

• BereanCall

Voiko joku opettaa ja valmentaa yritystäni? Mikä on oikein ja totta? Mistä löydän kasvun ja läpimurron liiketoimintaani?
      Paikka:
      Helsingin Lähetysseurakunta,
      Iso Roobertinkatu 24, Helsinki
      http://www.rukousverkosto.fi/node/159
      http://www.lunastettutulevaisuus.fi/puhujat/

Kohtaamispaikka, Mika Jantunen
      Lähetysseurakunta ja allekirjoittanut onnittelee ja siunaa myös!
      Petri Mäkilä, pastori, Lähetysseurakunta
      Seurakunnan tärkein tehtävä on – jumalanpalvelus – alttaripalvelus – eli uhrataan Hänelle! Silloin Hän ilmestyy! Pää saa koko ruumiin toimimaan. Saatte nähdä ihmeitä ja merkkejä.
      Päivi Heikkilä,
      Apostolis-profeetallinen palvelutyö, King's Ministries
      https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=754723071301127&id=645814902191945&substory_index=0

• dgsdgdsgfdsfgs

Tämä kyllä todistaa sen, että Petri Mäkilä on todella syvällä pimeydessä.

• EiTemppeliveroa

Tilaisuus maksaa 25 euroa.

• MalkinVastine
      • HoseeHalapenjo

Hyvä artikkeli, kannattaa lukea.

• BereanCall

Worship City
      toukokuu, perjantai 6. @ 19:00 - 21:00

Ylistyksen ja esirukouksen ilta yhteistyössä Missiomaailman kanssa; Markus Korhonen, Saara ja Rodrigo Campos

• Anonyymi

Sananl.15:3 Herran silmät ovat joka paikassa; ne vartioitsevat hyviä ja pahoja. Sananl.5:21 Sillä Herran silmien edessä ovat miehen tiet, ja hän tutkii kaikki hänen polkunsa. Job.31:4 Eikö hän näkisi minun teitäni ja laskisi kaikkia minun askeleitani? Job.34:21-22 Sillä hänen silmänsä valvovat ihmisen teitä, ja hän näkee kaikki hänen askeleensa. Ei ole pimeyttä, ei pilkkopimeää, johon voisivat piiloutua väärintekijät. Ps.139:7-19

• Anonyymi

Olen uskovainen mies. Haluan Nokiamission kaltaiseen yhteisöön. Missä?

• Anonyymi

Perustakaa uusi karismaattinen seurakunta. Kaikki ilmiöt sallittu, hengestä juopumiset, tärinät, eläinäänet...
        Ja tärkeintä on, että kaikenlainen arviointi on kiellettyä. Otat vain vastaan supervoitelun. Ja pelkästä antamisen ilosta ,lahjoitat omaisuutesi yhteisölle tai profeetalle.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      182
      7720
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      92
      3816
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      67
      2589
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      73
      1630
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      386
      1564
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      64
      1447
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1436
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1111
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1050
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1048
    Aihe