BREAKING: Julkkispäivitys!

Ex----------PUA

Arvoisat palstalaiset, koska teidän on pakko saada tietää tästä kyseisestä hoitosäätömatchistani, niin kerrottakoon nyt lyhykäisesti, että kyseinen julkimotar haluaa tavata minut, ja täten treffit julkkiksen kanssa on nyt tosiasia.

Tarkemmista yksityiskohdista, kuten treffien ajakohdasta sovitaan myöhemmin.

Vielä lopuksi todettakoon, se mitä on todettu aiemminkin: Se roikkuu ilmassa. ;)

34

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KerroIhmeessä

      Myös parikymppiselle hoidollesi, että lähdet Kutri Helunan kanssa treffeille.

      • Ex----------PUA

        Parikymppinen säätö.

        Ja niin kauan kun kyseessä on säätö, ei hänen tarvitse tietää tästä mitään. :)

        Ja kuten naiset asian sanoisivat:
        - Se vain tapahtui
        - Tunteilleen ei voi mitään
        - Ketään ei voi omistaa
        - Kaikilla on historiansa.


      • tääolihyvä

        "Myös parikymppiselle hoidollesi, että lähdet Kutri Helunan kanssa treffeille."

        :D


      • KerroIhmeessä
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Parikymppinen säätö.

        Ja niin kauan kun kyseessä on säätö, ei hänen tarvitse tietää tästä mitään. :)

        Ja kuten naiset asian sanoisivat:
        - Se vain tapahtui
        - Tunteilleen ei voi mitään
        - Ketään ei voi omistaa
        - Kaikilla on historiansa.

        Myös se, että jos mies nai julkkua ja/tai ylöspäin, hänestä tulee ytmi (sinun sanojasi), jos nainen tekee samoin, on hän hypergaminen parisuhdehuora (myös sinun sanojasi).
        Eli oikeammin olet hypergaminen parisuhdehuora.
        Eikä sitä "historiaa" ole tarkoitus silloin tehdä, kun on suhteessa, sillä silloin se ei ole historiaa tyhmä.


      • Ex----------PUA
        tääolihyvä kirjoitti:

        "Myös parikymppiselle hoidollesi, että lähdet Kutri Helunan kanssa treffeille."

        :D

        Nais-solidarisuutta! :D Jeee, hyväsiskot!


      • Ex----------PUA
        KerroIhmeessä kirjoitti:

        Myös se, että jos mies nai julkkua ja/tai ylöspäin, hänestä tulee ytmi (sinun sanojasi), jos nainen tekee samoin, on hän hypergaminen parisuhdehuora (myös sinun sanojasi).
        Eli oikeammin olet hypergaminen parisuhdehuora.
        Eikä sitä "historiaa" ole tarkoitus silloin tehdä, kun on suhteessa, sillä silloin se ei ole historiaa tyhmä.

        Itte oot-defenssi. :D

        Käännät asiaa päälaelleen, miehelle seksi ja pariutuminen on saavutus, naiselle ei.

        Mies ei ole nainen, ja nainen ei ole mies, eikä mies voi olla tällöin mitä sanoit minun olevan - se olisi oksymoroni.

        Jos mies tulee julkimon valitsemaksi, on hänen tällöin oltava huipputason YTM, koska nainen nai vain ylöspäin, ja valitsee itseään tasokaampia, jolloin tasoni on näin ollen jo YTM-luokkaa koska hänen viiteryhmänsä on statuksen kannalta mitä korkeinta luokkaa ja kilpailijani ovat kaikki statukseltaan minua korkeammalla. Naisen valinta ratkaisee, joten olen kannukseni ansainnut. Toisaalta, nainen lopulta aina valitsee, joten syytä kyseistä naista, hän sen valinnan tekee ja mahdollistaa minulle tämän tason noston.

        "Eikä sitä "historiaa" ole tarkoitus silloin tehdä, kun on suhteessa, sillä silloin se ei ole historiaa tyhmä."

        Kuka on suhteessa?

        Sanoin: "Ja niin kauan kun kyseessä on säätö, ei hänen tarvitse tietää tästä mitään. :)"

        En tekisi tosin näin, jos olisimme suhteessa. JA kyllä tosin kuin naiset, ottaisin 20v säädön ennemmin kuin julkkisnaisen. Et löydä yhtäkään naista joka tekisi niin, vaan nainen nollaa vaikka vuosikymmenten suhteen, jos hän saa mahdollisuuden hypergamiaan.


      • KerroIhmeessä
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Itte oot-defenssi. :D

        Käännät asiaa päälaelleen, miehelle seksi ja pariutuminen on saavutus, naiselle ei.

        Mies ei ole nainen, ja nainen ei ole mies, eikä mies voi olla tällöin mitä sanoit minun olevan - se olisi oksymoroni.

        Jos mies tulee julkimon valitsemaksi, on hänen tällöin oltava huipputason YTM, koska nainen nai vain ylöspäin, ja valitsee itseään tasokaampia, jolloin tasoni on näin ollen jo YTM-luokkaa koska hänen viiteryhmänsä on statuksen kannalta mitä korkeinta luokkaa ja kilpailijani ovat kaikki statukseltaan minua korkeammalla. Naisen valinta ratkaisee, joten olen kannukseni ansainnut. Toisaalta, nainen lopulta aina valitsee, joten syytä kyseistä naista, hän sen valinnan tekee ja mahdollistaa minulle tämän tason noston.

        "Eikä sitä "historiaa" ole tarkoitus silloin tehdä, kun on suhteessa, sillä silloin se ei ole historiaa tyhmä."

        Kuka on suhteessa?

        Sanoin: "Ja niin kauan kun kyseessä on säätö, ei hänen tarvitse tietää tästä mitään. :)"

        En tekisi tosin näin, jos olisimme suhteessa. JA kyllä tosin kuin naiset, ottaisin 20v säädön ennemmin kuin julkkisnaisen. Et löydä yhtäkään naista joka tekisi niin, vaan nainen nollaa vaikka vuosikymmenten suhteen, jos hän saa mahdollisuuden hypergamiaan.

        Niin no joo..onhan monilla naisilla(kin) kummallisia fetissejä, esim. vaikkapa kaljamahaisiin lökäpöksyihin. Olemme saaneet raporteistasi huomata.


      • Naurettavaaaaaaa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Itte oot-defenssi. :D

        Käännät asiaa päälaelleen, miehelle seksi ja pariutuminen on saavutus, naiselle ei.

        Mies ei ole nainen, ja nainen ei ole mies, eikä mies voi olla tällöin mitä sanoit minun olevan - se olisi oksymoroni.

        Jos mies tulee julkimon valitsemaksi, on hänen tällöin oltava huipputason YTM, koska nainen nai vain ylöspäin, ja valitsee itseään tasokaampia, jolloin tasoni on näin ollen jo YTM-luokkaa koska hänen viiteryhmänsä on statuksen kannalta mitä korkeinta luokkaa ja kilpailijani ovat kaikki statukseltaan minua korkeammalla. Naisen valinta ratkaisee, joten olen kannukseni ansainnut. Toisaalta, nainen lopulta aina valitsee, joten syytä kyseistä naista, hän sen valinnan tekee ja mahdollistaa minulle tämän tason noston.

        "Eikä sitä "historiaa" ole tarkoitus silloin tehdä, kun on suhteessa, sillä silloin se ei ole historiaa tyhmä."

        Kuka on suhteessa?

        Sanoin: "Ja niin kauan kun kyseessä on säätö, ei hänen tarvitse tietää tästä mitään. :)"

        En tekisi tosin näin, jos olisimme suhteessa. JA kyllä tosin kuin naiset, ottaisin 20v säädön ennemmin kuin julkkisnaisen. Et löydä yhtäkään naista joka tekisi niin, vaan nainen nollaa vaikka vuosikymmenten suhteen, jos hän saa mahdollisuuden hypergamiaan.

        Naiselle siis seksi ja parisuhde ei ole edes mikään saavutus? Eihän tuolla logiikalla nainen voi olla hypergaminen. Vain mies voi olla, jos seksin saaminen ja suhteeseen pääseminenkin on noin vitun vaikeaa, että sitä täytyy pitää oikein saavutuksena.


      • 12plus14
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Parikymppinen säätö.

        Ja niin kauan kun kyseessä on säätö, ei hänen tarvitse tietää tästä mitään. :)

        Ja kuten naiset asian sanoisivat:
        - Se vain tapahtui
        - Tunteilleen ei voi mitään
        - Ketään ei voi omistaa
        - Kaikilla on historiansa.

        Kuvitellaan hypoteettinen tilanne:
        Päädyt julkkisnaisen kanssa sänkyyn. Tämän jälkeen 20v säätö haluaa vakavan parisuhteen kanssasi. Mitä teet tässä tilanteessa?

        Jos ryhdyt suhteeseen, niin aiotko kertoa, että sinulla oli yhden yön juttu julkkisnaisen kanssa ja perustella tekosi sillä että ette olleet silloin yhdessä? Eli aiotko olla rehellinen ja paljastaa, että sinulla oli lyhyt suhde silloin kun ette olleet yhdessä, mutta tunsitte toisenne kuitenkin?


      • pulla.poikuus

        Pullan "parikymppinen säätö" on kahvilan tyttö jota hän välillä moikkaa.


      • Ex----------PUA
        KerroIhmeessä kirjoitti:

        Niin no joo..onhan monilla naisilla(kin) kummallisia fetissejä, esim. vaikkapa kaljamahaisiin lökäpöksyihin. Olemme saaneet raporteistasi huomata.

        Osu ja uppos! :D

        0% vastausta
        100% Sekopäistä kurpparaivohourimista.

        Minkä ikäinen mummeli olet, kun noin kiukuttaa? :D


      • Ex----------PUA
        Naurettavaaaaaaa kirjoitti:

        Naiselle siis seksi ja parisuhde ei ole edes mikään saavutus? Eihän tuolla logiikalla nainen voi olla hypergaminen. Vain mies voi olla, jos seksin saaminen ja suhteeseen pääseminenkin on noin vitun vaikeaa, että sitä täytyy pitää oikein saavutuksena.

        Kyllä voi olla, miten niin ei voisi olla hypergaminen?

        Nainen valitsee, ja antaa, mies saa ja tulee valituksi.


      • Ex----------PUA
        pulla.poikuus kirjoitti:

        Pullan "parikymppinen säätö" on kahvilan tyttö jota hän välillä moikkaa.

        Todista. Samoin: Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?


      • Ex----------PUA
        12plus14 kirjoitti:

        Kuvitellaan hypoteettinen tilanne:
        Päädyt julkkisnaisen kanssa sänkyyn. Tämän jälkeen 20v säätö haluaa vakavan parisuhteen kanssasi. Mitä teet tässä tilanteessa?

        Jos ryhdyt suhteeseen, niin aiotko kertoa, että sinulla oli yhden yön juttu julkkisnaisen kanssa ja perustella tekosi sillä että ette olleet silloin yhdessä? Eli aiotko olla rehellinen ja paljastaa, että sinulla oli lyhyt suhde silloin kun ette olleet yhdessä, mutta tunsitte toisenne kuitenkin?

        Erittäin hyvä kysymys!

        Totta puhuen en ihan tiedä vielä.

        Luultavasti jatkan brutaalilla rehellisyyslinjallani.


    • Tekopyhääniinpä

      Miten sä kehtaat tehdä noin sille sun nawaltillesi? Apina kurkottaa korkeemmalle oksalle vaikka tarjolla olisi jo "unelmanainen". Ja kuka tässä onkaan hypergaminen?

      • Ex----------PUA

        Kuten naiset asian sanoisivat:

        - Se vain tapahtui

        - Tunteilleen ei voi mitään

        - Ketään ei voi omistaa

        - Kaikilla on historiansa.


      • julkkisnaistakohtaan
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Kuten naiset asian sanoisivat:

        - Se vain tapahtui

        - Tunteilleen ei voi mitään

        - Ketään ei voi omistaa

        - Kaikilla on historiansa.

        Onko sinulla tunteita kyseistä julkkisnaista kohtaan? :)


      • Ex----------PUA
        julkkisnaistakohtaan kirjoitti:

        Onko sinulla tunteita kyseistä julkkisnaista kohtaan? :)

        Ei juuri. Ei nyt ihan tässä vaiheessa. Mutta naiset kuvailevat kiimaa sanalla "tunne" tai "kemia" tai "rakkaus".


    • Vähän nyt murentaa palstatotuutta, että ollaan täpinöissään siitä, että yksi matcheistä on julkkis. Eihän naisen statuksella pitäisi olla väliä. Vai onko yhden Tinderellan jalustalle nostamisella tarkoitus vain kohottaa kurpparaivoa?

      • m-i-e-s

        Saahan sitä täpinöissään olla, eikö palstatotuus miehen osalta ole että naimalla ylöspäin ollaan ytmi (ja nainen on parisuhde*sensuroitu*)? Julkisuudenhenkilö on tietenkin isompi sulka hattuun, kuin tavallinen kadunlakaisia Maija. Kun mies nai statusta, rahaa ja resursseja tms. on hän äijä ja nainen on?!?

        Ilmeisesti voidaan sitä markkinarakoakin avata, kun yhdellä vaginalla saa 200 penistä, mutta yhdellä peniksellä ei saa välttämättä yhtään vaginaa niin onhan se luonnollisesti täysin eri meriitti miehen päästä polkemaan jotain tiettyä kuin naisen olla käyttöastia. (Ilmeisesti pitää vain lukea ja analysoida riittävä määrä epämääräistä antia.)

        Tuskin tavoite on niin sinisilmäinen, että kyseessä on ainoastaan kurpat, kyllä sillä sohaistaan tarkoituksenmukaisesit niitä kuviteltuja tai aitoja saamattomia ihmisiä.


      • Ex----------PUA

        EI naisen statuksella ole minulle väliä, mutta se että nainen joka on julkkis ja täten omaa minua korkeamman statuksen kun valitsee minut, täytyy sen tarkoittaa tällöin että hän "katsoo minua ylöspäin" ja täten se nostaa minun tasoani.

        Tässä pointtina on se, että nainen nai rahan, ulkonäön ja statuksen perusteella, ja tällä naisella on ainakin statusta. Julkimonaiset naivat vain näet suurempia julkimooita kuin he itse, noudattaen tarkasti palstatotuuksien lakeja.

        Ainoat poikkeukset tehdään huippuluokan ytmien kohdalla.


      • Ex----------PUA
        m-i-e-s kirjoitti:

        Saahan sitä täpinöissään olla, eikö palstatotuus miehen osalta ole että naimalla ylöspäin ollaan ytmi (ja nainen on parisuhde*sensuroitu*)? Julkisuudenhenkilö on tietenkin isompi sulka hattuun, kuin tavallinen kadunlakaisia Maija. Kun mies nai statusta, rahaa ja resursseja tms. on hän äijä ja nainen on?!?

        Ilmeisesti voidaan sitä markkinarakoakin avata, kun yhdellä vaginalla saa 200 penistä, mutta yhdellä peniksellä ei saa välttämättä yhtään vaginaa niin onhan se luonnollisesti täysin eri meriitti miehen päästä polkemaan jotain tiettyä kuin naisen olla käyttöastia. (Ilmeisesti pitää vain lukea ja analysoida riittävä määrä epämääräistä antia.)

        Tuskin tavoite on niin sinisilmäinen, että kyseessä on ainoastaan kurpat, kyllä sillä sohaistaan tarkoituksenmukaisesit niitä kuviteltuja tai aitoja saamattomia ihmisiä.

        "Saahan sitä täpinöissään olla, eikö palstatotuus miehen osalta ole että naimalla ylöspäin ollaan ytmi (ja nainen on parisuhde*sensuroitu*)? Julkisuudenhenkilö on tietenkin isompi sulka hattuun, kuin tavallinen kadunlakaisia Maija. Kun mies nai statusta, rahaa ja resursseja tms. on hän äijä ja nainen on?!?"

        Tämä.

        Kukaan ei nai naista niinknään tämän statuksen vuoksi - itsehän en aluksi edes tiennyt tämän naisen statuksesta, vaan hänen ulkonäkönsä veti minua puoleen.

        Mutta nainen valitsi minut, siitä huolimatta että varmasti tiesi etten ole julkimo.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        EI naisen statuksella ole minulle väliä, mutta se että nainen joka on julkkis ja täten omaa minua korkeamman statuksen kun valitsee minut, täytyy sen tarkoittaa tällöin että hän "katsoo minua ylöspäin" ja täten se nostaa minun tasoani.

        Tässä pointtina on se, että nainen nai rahan, ulkonäön ja statuksen perusteella, ja tällä naisella on ainakin statusta. Julkimonaiset naivat vain näet suurempia julkimooita kuin he itse, noudattaen tarkasti palstatotuuksien lakeja.

        Ainoat poikkeukset tehdään huippuluokan ytmien kohdalla.

        No jos naisia ajattelee kuumemittareina, jotka värähtää vasta "ylöspäin katsoessa", niin ymmärrän. Ja olisihan se kieltämättä eri jännää selailla seiskalehteä muistellen ketä on pannut ja ketä ei.


      • Voi.jestas
        Ex----------PUA kirjoitti:

        EI naisen statuksella ole minulle väliä, mutta se että nainen joka on julkkis ja täten omaa minua korkeamman statuksen kun valitsee minut, täytyy sen tarkoittaa tällöin että hän "katsoo minua ylöspäin" ja täten se nostaa minun tasoani.

        Tässä pointtina on se, että nainen nai rahan, ulkonäön ja statuksen perusteella, ja tällä naisella on ainakin statusta. Julkimonaiset naivat vain näet suurempia julkimooita kuin he itse, noudattaen tarkasti palstatotuuksien lakeja.

        Ainoat poikkeukset tehdään huippuluokan ytmien kohdalla.

        Mitä aivopieruilua!!!!!!!!!!


      • Varmasti_

      • Ikis__M

      • Ex----------PUA

        Tiedäthän että Tinderissä voidaan pistää ikä ja matchit tulee ulkonäön perusteella? ;)


      • Ex----------PUA
        Varmasti_ kirjoitti:

        Tuksu se on:

        http://1.bp.blogspot.com/-rIzzmkD-4Bc/Ucp3sckpETI/AAAAAAAAAH8/zXPNRzAqpjs/s1600/1045163_563970373655702_1000269152_n.jpg

        Onhan sillä omien sanojensa mukaan ollut Mickey Rourkenkin kanssa sutinaa, niin voiko suomesta löytyä enää tasokkaampaa naista? Ja aikoinaan oli yhden suomen tasokkaimman miehen rakastajatar, eli Kanervan Ilen. Kyllä se on Tuksu, eikä kukaan muu.

        No tätä minä vähäsen odotin, että naiset alkavat - myös julkkisnaiset - ylpeilemään sillä että ovat olleet kanssani.

        Baareissa tätä tapahtuu jo tavisten kesken, esim. eräät kaksos-siskot ovat tehneet näin, että toinen on härnännyt olleensa minun kanssa sängyssä ja toinen tulee sitten haukkumaan pukiksi. :D


    • En tiedä yhtään parikymppistä nais julkkista joten jospa erehdyit iästä.

      • Varmasti_

        No Tuksun kohdalla voi erehtyäkin, onhan se niin ajattoman hehkeä barbi... Tai sitten jos ei ole suomen korkeimmalle nainut nainen (=Hollywood tähden ja suomalaisen ministerin sängyn lämmittäjä ja intohimojen kohde), vaan joku muu, joku parikymppinen - niin silloin se ei kyllä ole mikään oikea julkkis. Edes Henna Kalinainen - tuo suomen toiseksi tasokkain julkkisnainen ei mene tuohon ikähaarukkaan. Suomen kolmanneksi tasokkainkin julkkisnainen, eli Jasmin Mäntylä on jo vanhempi ja tätä nykyä varattu ja vieläpä ausseissa, eli eipä jää paljon vaihtoehtoja... Joko se on joku Axl Smithin wannabe -julkkis seksivideo -stara (mikä "ihana" ajatus sen päällä ähkivästä Smithistä! Nam!! Saattaa jopa kiihottaa joitakin, ehkä Expuaakin?), Tuksu tai Henna, tai koko naista ei ole olemassakaan muualla kuin Expuan harhoissa tai valheissa.


      • Ex----------PUA

        Niin kun sinä et tiedä, ei niitä ole? :D Riiiiiight!

        En ala nyt silti tarkemmin puhumaan iästä, ettei tule ilmiantoja.


    • näkyy.ja.kuuluu

      Eiköhän me vihdoin kohta nähdä miltä tämä palsta-alfa näyttää kun tuoreessa seiskassa on paparazzi-kuvat missä Kutri Helena on uuden toyboynsa kanssa treffeilllä.

    • Ex----------PUA

      Julkkis muuten sanoi, ettei hänellä ole koskaan niin kiire, etteikö ehtisi kanssani ulos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe